Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
1. Żle zamocowana pompa wtryskowa. 2. Odkształcony wspornik pompy wtryskowej (blok silnika). 3. Niewspółosiowo zamontowana głowica (brak tulekek centrujących). P.S. Osobiście obejrzałbym dokładnie co się dzieje przy pompie wtryskowej, ew. przesunięcia, nieistaranny montaż, jeżeli ma tylny wspornik to może tam jest naprężona. Dlaczego pękł pasek? Pewnie...
Pęknięta głowica
Głowica będzie zdejmowana. 700km za tirami z minimalną dolewką (może ze 2 setki), ale dwa wyprzedzenia kilku pojazdów (mimo że ostrożne, z dużego rozbiegu i w okolicach połowy gazu) i nie było większości zbiornika. Odpowiedź nasuwa się sama.
https://obrazki.elektroda.pl/7441051200_... Czas i przestrzeń Jednym z pierwszych przedmiotów zaprojektowanych z myślą o niewidomych i słabowidzących, jaki dostałem, był zegarek analogowy. Poza wysoce kontrastowym cyferblatem od zwykłego zegarka odróżniał się jednym dodatkiem: front koperty ze szkłem był zamontowany na zawiasie, a...
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
uszczelka pod głowica
Witam. Focus c max 1.8 , centralka BRC Fly SF, pomarańczowe wtryskiwacze, reduktor Genius G 1500mbar. Zmieniałem dziś membranę w reduktorze, jako że już sześcioletnia i poszarpuje na wolnych obrotach. Na benzynie chodzi bardzo dobrze, tym bardziej, że we wrześniu regenerowana głowica została zamontowana . Niestety po dzisiejszym zabiegu nie chce się...
Problem zaczyna się po kilkudziesięciu sekundach odtwarzania płyty. Dokładnie wtedy układ M56748FP robi się bardzo gorący. Głowica próbuje odnaleźć ścieżkę, w końcu wyłączają się obroty i głowica wraca do początku płyty. Wymieniłem silnik dysku i układ M56748FP. Niestety dalej to samo. Silnik śledzenia pracuje płynnie, tak samo silnik dysku. Oporność...
głowica do remontu, najpewniej silnik HWDA lub HWDB.
to się nazywa "zjawisko kapilarne" https://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawiska_k... z innych przypadków to np z anteny koncentrykiem naciekała woda w służbowym clio 2, tak skutecznie, że cały róg radia z głowicą UKF zgnił i dlatego radio nic nie odbierało :) podobny przypadek miał znajomy z zakładu RTV - przyjechał do naprawy telewizora który przestał...
Mondeo Mk2 1,8td wtrysk pośredni, głowica z komorą wstępną 90km. Focus Mk1 1,8 tddi wtrysk bezpośredni moc też 90km. Chociaż pokrywa zaworów wygląda tak samo, to głowice kompletnie różne i nie zamienne. Focus tdci miał 100 i 115 ale to już CR.
Żeby zmienic tłok, głowica i skrzynia do zwalenia.
Chodzi mi konkretnie o ten typ silnika(Zetec), czy to tylko taka panika czy pojawiają się jakieś konkretne usterki z zaworami/głowicą? W poprzednim samochodzie zrobiłem na gazie 80 tkm i bez problemu, tylko tam miałem wtrysk jednopunktowy a głowica nie miała zadnych ceramicznych gniazd czy innych wynalazków.
2 lata temu naprawianie były zawory i autko do tej pory jeździło, dopóki nie wywaliło uszczelki pod głowicą. Głowica została splanowana, sprawdzona na szczelność, wszystko inne, to co trzeba było jest zrobione. Nowa uszczelka pod głowicą, autko skręcone jeździło tydzień i znów pojawiły się bąble w zbiorniku wyrównawczym ciśnienia w układzie chłodzenia....
mam problem jak ustawić prawidłowo rozrzęd bylo robione pompa wtyryski głowica pierścienie i pali ale strasznie ciężko napiszcie coś prosze bo już nie mam sił do tego silnika Proszę poprawić błędy! Robokop
Wymienić uszczelkę i na wszelki wypadek śmignąć tam gdzie trzeba dodrym silikonem np. Victor Reinz Dodano po 5 Szczególnie, że ma niewiele do stracenia, głowica kilkaset złotych, a uszczelka kilkadziesiąt. Robiłem takie przypadki, ale w Fordach Mondeo mk.I i mk.II. To pewnie ze względu na ich wiek.
Kolego może poszła uszczelka pod głowicą, zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia no chyba że głowica strzeliła
Tak głowica sprawdzona na szczelność (pełny pakiet), a po diagnozie żadnych błędów.
Podjąłem się naprawy wieży AIWA CX-NV90E2. Nie działa odtwarzacz CD. Po oczyszczeniu i regulacji potencjometrem mocy wiązki lasera urządzenie zaczęło działać ale tylko przez godzinę. Wypadało by wymienić cały laser....ale przedtem ponownie reanimowałem sprzet pokrecając potencjometrami "adj" i "FOCUS". Wcześniej nie wymieniałem głowicy laserowej. Wiem...
a/ Głowica fabryczna jest skalibrowana w fabryce (mowa o głowicy oryginalnej), więc ŻADNE regulacje nie są potrzebne. Sprzęt pracował poprzednio z oryginalną głowicą i było ok? To co chcesz poprawiać? Fabrykę? Fabrycznie to jest skalibrowany ef balance / i apc na głowicy, natomias focus / tracking znajduje się na płycie servo i podlega kalibracji tym...
Głowica do naprawy, dość częsta usterka.
Samochód odstawiony do fachowców ale to zobaczymy, na efekt koncowy przyjdzie mi jeszcze chwilę poczekać jak będzie dobrze firmę będę polecał, narazie nazwy nie napiszę Po wstępnych oględzinach i zobaczeniu pracy na zimno silnika pomierzono ciśnienie na cylindrach: 1-24 2-22 3-26 4-26 Urządzenie SPCS 50 dostałem wydruk. Diagnoza po zdjęciu głowicy :Pierścienie...
Pęknięta głowica albo rozsypał sie wirnik pompy wodnej.
Głowica do roboty,nie szczelne zawory. Sprawdź to.
3/4 zależy od konstrukcji głowicy w tunerze. Ma określoną czułość i selektywność, to może być ten przypadek kiedy żaden wzmacniacz nie pomoże bo po prostu głowica jest niskich lotów. Najprościej przekonasz się podłączając swoje radio do instalacji w innym samochodzie.
Wygląda na cały ale wygląda na luźny do jak się okaże że strzelił pasek To głowica do roboty. Co do bendiksa to by zapalił na po pych. Ale tu słychać jak by kręcił się tylko sam wał korbowy. A podczas kręcenia kreci koło wspomagania?
ps. ale fajna uszczelka pod głowica była, od strony wydechów pozatykane kanały wodne w głowicy :) heh no rzeczywiscie , to moze wiele wyjasnic
I tu nie wiem co się z nimi działo, klient się spieszył i zabrał ode mnie głowicę razem z wtryskami do Krosna na regenerację głowicy. Głowica wróciła a wtryski nie, potem wtryski klient dowiózł, twierdząc że zapomnieli spakować do pudełka. Tak sobie myślę czy podczas regeneracji odpowiednio się z nimi obchodzili?
Pasuje z: Escort 1.8TD Sierra 1.8TD Focus 1.8TDDi P100 1.8TD Generalnie z każdego Kent 1.8TD.
http://obrazki.elektroda.net/43_12551958... http://obrazki.elektroda.net/43_12551958...
Ceramiczne gniazda zaworów ford montuje tylko w silnikach do samochodow fabrycznie wyposazonych w inst. LPG. Jest to inna głowica która mozna dostac (na zamówienie) w kazdym serwisie ASO. Pozdrawiam
Jeżeli na jednym cylindrze masz 10 a na reszcie po 14 to masz najprawdopodobniej uszkodzony/wypalony zawór przez gaz, albo się ukruszył/podparł i wali w tłok skoro tak coś stuka. Ewentualnie niech sprawdzą jeszcze ciśnienie z próbą olejową. Ale co by nie wyszło to głowica do demontażu. Skoro przestało stukać a ciśnienie dalej jest 10 (no bo jakim cudem...
Witam serdecznie. Trafił do mnie właśnie taki odtwarzacz CD po włożeniu płyty głowica wraca do początkowej pozycji, laser świeci ale nie ogniskuje. Raz na kilkanaście razy zdarzało się że ogniskował, wtedy rozpoznawał płytę i ja odtwarzał. Jednakże po zmianie ścieżki na następną najczęściej gubił się i przestawał widzieć płytę. Podejrzenie padło na...
uszczelki wymieniane byly wszystkie na nowe, on chcial tylko tą śrubę wymienić ale kazałam też te uszczelki. nie mam juz pomysłu. dzwoniłam jeszcze do kilku mechaników każdy mówi że głowica , no ale według oceny kolegi głowica jest cała. kolejne jeżdzenie do mechanika to kolejny wydatek . wole juz kupic drugi silnik ale nie chce zeby znowu ktos mi wcisnął...
a może ten silnik jest uszkodzony, np pęknięta głowica albo był juz przegrzany, czy jest on z pewnego źródła?? jak silnik sie przegrzeje bedzie stukał a raz dobrze przegrzany silnik potrafi robić takie numery
„robokop” dobrze radzi. Wymień słupek silnika i po sprawie. Jak byś nie liczył, to i tak inny silnik będzie tańszy. Nie wiemy jakie to pęknięcie, ale można tylko domniemywać, że głowica i tak do naprawy. Sama wymiana wału i panewek psu na budę się zda, a cała taka naprawa poza generowaniem niepotrzebnych kosztów to leczenie syfa pudrem.
To się dzieje automatycznie, głowica laserowa jeździ po szynach X i Y i wypala w rządanych miejscach wzór. Rysunek posyłasz do Ploterka ustawiasz ogniskową tzw. focus i działasz... Taki ploter jak ja mam kosztuje teraz ok. 60 tyś. zł netto..
Sprawdzić luzy to nie problem.Jak auto nie spaprane gazem to luzy będą dobre ale jak założysz instalację LPG to zaczną się kasować.Po 30 tyś na gazie może ich już nie być.Jeśli chodzi o płytki to po skasowaniu się luzów od jazdy na LPG będzie problem z dobraniem tak cienkich płytek,wtedy tylko szlifowanie oryginalnych ,albo tak jak to robią nauki jazdy...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Nie ma czujnika w głowicy.
No głowica 20V może trochę przerażać gazowników, ale aż taką porażką to te silniki nie są. W Golfie 4 jest silnik 2.0 8V o dość prostej konstrukcji nie często spotykany, ale do gazu by się nadał idealnie. Civic też oczywiście jest godny polecenia.
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Albo silnik albo głowica jest nie oryginalna. w silniki tdci, czujnik temperatury chłodziwa na 2 piny wyjścia 101 i 102 sterownika, w silniku tddi z klima czujnik jedno przewodowy pin 14 sterownika masa jest silnik. Dla forda typowe, jak zdejmiesz wtyczkę czujnika temperatury chłodziwa, startują wentylatory, symulując awarie, jeśli nie znajdziesz tego...
dźwięk taki jakby właśnie któryś z zaworów sie nie domykał jakby ewidentnie uszkodzona była głowica dlatego została podjęta decyzja jej demontażu. Wtryski jak wyglądają?? hmm jak to wtryski nie widać na nich jakiegoś ewidentnego uszkodzenia a nie mam ich jak inaczej sprawdzić. Wydaje mi się nie możliwe że auto zwiedziło wielu mechaników (dowiedziałem...
silniki benzynowe źle znoszą gaz Nie ma czegoś takiego. Dobra instalacja i dobry montaż i wszystko można zagazować. Nawet TFSI? ;) No nie jestem znawcą ale mówi się że głowica tych silników jest dużo mniej tolerancyjna (niż głowice innych silników) na skład mieszanki LPG i może się szybko uszkodzić kiedy ta będzie uboga. A to może się zdarzyć np. z...
Witam wszystkich. Postaram się opisać mój problem najprościej jak się da. Więc wczoraj podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka temperatury a wskaźnik pokazał maksymalną temperaturę. Tak bez ostrzeżenia i nagle. Zjechałem więc na pobocze, otworzyłem maskę i ujrzałem pełno pary."Siwy dym". Po przewiezieniu auta na parking koło pracy (na lawecie), następnego...
Pytanie czemu się zagotował? Myślę że tutaj tak czy siak słupek pójdzie do huty po zdjęciu głowicy zobacz jak wyglądają gładzie cylindra i płaszcze na tłokach.
Witam, posiadam focus c-max 1.8 benzynę który pali olej w dużych ilościach chciałbym zmienić silnik i się zastanawiam czy silnik od forda mondeo mk3 2.0 będzie pasował ?? z wyglądu blok i głowica jest taka sama.
Witam. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą w Ford Focus II 1,6 16V zmienne fazy rozrządu. Problem w tym, że auto odpala, jeździ, a go podczas jazdy dławi, nie ma siły jakby jechać. Błąd jest wypadanie zapłonu na poszczególnych tłokach, a z okolic kolektora ssącego, jak dodaję gazu, słyszę jakby puchanie powietrza. Ktoś coś podpowie?
głowica focus wymiana głowica focus focus czujnik temperatura głowica
głośniki studyjne unlock codes calculator bezpiecznik zwłoczny szybki
Co lata w kolbie lutowniczej stacji T12? Nierówna praca pompki w ekspresie Siemens EQ.6 - przyczyny i rozwiązania