Funkcją GetFocus invoke GetFocus and eax,eax jz quit ; HWND->id invoke GetWindowLong, eax, GWL_ID quit: Lub lepiej funkcją GetGUIThreadInfo która wypełnia strukturę GUITHREADINFO.
Naładuj akumulator, odpal, sprawdź ładowanie (którego i tak pewno nie ma)
Jeżeli czujnik był wypięty to sterownik musiał zarejestrować jakiś błąd Cxxxx. Również test drogowy wyświetlił by ( w funkcji parametrów rzeczywistych) brak prędkości z danego koła. Aż sie boję myśleć o tym, że autor tematu robi nas w balona i diagnozuje to jakims fejsikiem typu scanmaster albo OBDtool (czyli diagnozuje sam silnik)
Jaki jest stan oleju?
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Witam proszę .
Mimo wszystko rezystor.
Nie w alternatorze problem.P
Ekonomizer
A pasek klinowy to tam jest i się obraca?
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Masz ELM, sciągnij sobie program forscan, bez problemu diagnozuje wszystkie sterowniki w tym samochodzie
co ma moduł silnika do modułu esp Generalnie jest tak we wszystkich samochodach, że poważny błąd w sterowniku silnika powoduje wyłączenie systemu ESP co jest sygnalizowane zapaleniem się kontrolek check engine i esp
Kolego masz uszkodzony potencjometr pedału gazu.Przerabiałem to w tym aucie.Pedał jest nierozbieralny ,ale jak sie postarasz to napewno go rozbierzesz.Wyczyść go sklej i jeździsz dalej.
Jasne prezes11 a świstak siedzi... tam są kody 2 cyfrowe jak nie wiesz. A usterka jest zupełnie inna ...
kontrolka układu hamulcowego. A cóż to za kontrolka? W jakim kolorze się świeci?
Kolego miałem taki przypadek i winą za taką usterkę były skończone szczotki na regulatorze napięcia. Sprawdź szczotki. Dodano po 2 A jeszcze jedno sprawdź podłączenie tej całej kostki która wchodzi na regulator mogła zaśniedzieć
a nie jest tak, że najpierw blokujesz, przez co focus automatycznie skacze do kolejnej kontrolki, a później dopiero go ustawiasz?
Kontrolka świec- spiralka jest kontrolką awari w elektronice silnika w tym samochodzie. Niesprawność w układzie paliwowym powoduje gaśnięcie silnika i zapalenie kontrolki o której mowa.
Jaką pompą??? Paliwową? Kontrolka od świec lubi się świecić nie tylko przy problemie ze świecami. Ale w pierwszej kolejności sprawdził styki i złączki przy wskazanej pompie oraz na drugim końcu kabla
Moze czujnik położenia wałka rozrzadu. Sprawdz wiazke od tego czujnika bo lubia sie przecierac. czujnik jest z tyłu silnika na wysokosci 1-go cylindra. Zapalała sie kontrolka silnika?
Może problem siedzi w łożysku (właściwie całej piaście)? Kod pojawia się już na postoju czy po krótkiej jeździe?
witam , ja miałem podobnie w innym samochodzie , zamiast kontrolek były światła dyskotekowe , powodem była zła masa , (takie fata-morgana , raz jest raz nie ma , banalne lecz prawdziwe ) , czyli ewidentny błąd zasilania trudny do zlokalizowania .... pozdrawiam
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Mechanik moze miec racje, czesty problem nie tylko Dieseli od forda.
Ta kontrolka informuje o awarii TCM
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Siwru podsumowując, nie wiadomo coś Ty tam narozrabiał, czy uwaliłes czujnik , czy nie masz tej tak zwanej gumki- w konsekwencji brak sygnału z tego koła, cholera wie, jednym słowem pali się abs - brak prawidłowego działania systemu. Nie rozwijajmy już tego tematu, pózno jest.
Cześć Sebek Wysłałem Ci PW. Pozdrawiam zibi
kreski na liczniku oznaczaja brak komunikacji pomiedzy ECU a licznikiem 1. auto pod kompa potem sie pomysli
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Nie. Co najwyżej możesz sprawdzić czujniki omomierzem.
Masy w focusach gniją na potęgę .
Licznik byl kręcony? Zacznij od podstaw. Np czy deska ma prwidlowe zasilania i mase To opis wyprowadzen
Wiązka zgnita ,regulator, PCM. Przydała by się diagnoza PCM.
Wejdz w zegary i tam skasuj kontrolkę.
Myślę że jest tak jak napisał madamsz1 i dla tego zamykam temat dziękuję i Pozdrawiam
Razem z alternatorem.
A jakie błędy są w ICM? Są jakieś?
witam miska olejowa do zdjęcia potem odkreć smok i rurkę do niego wymianiasz oringi na łączeniach najlepiej na silikonowe i po problemie jak co pis z na priw
Pod dźwignią ręcznego też jest włącznik i może powodować takie objawy, albo coś ci podlazło pod dźwignię i ......sprawdź to.
Dużo opcji,zanik zasilania na jakimś przekaźniku,naderwany przewód,awaria stacyjki,immo może blokować.itp. Jeżeli świeci się kontrolka świec to może być to związane z przekaźnikiem świec lub świecami.
Koniec szczotek lub pierścieni ślizgowych. Alternator do naprawy.
A dokładniej... Przy zapłonie świeci się kontrolka hamulca ręcznego, natomiast po odpaleniu i niezaciągnięciu zero reakcji???
fajne podejscie, swieci sie kontrolka swiec to wymianamy swieczki zarowe, oj jak ja bym tak chcial ;p immo w sterowniku, trzeba dopisac, nie nie da rady Vagiem, ani zadnym kablem typu max32. pozdrawiam
Jakoś nie za bardzo wierzę żeby kiepski dopływ paliwa zapalał kontrolkę
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
miga kontrolka od swiec zarowych
Na początek to licznik do zdjęcia i tu trzeba ogarnąć .
Skąd wziąłeś PreviewMouseDown ? To w .NET 4.5 ? U mnie w .NET4 i VS2010 jest tylko PreviewKeyDown. W każdym razie, zamiast zdarzenia które działa tylko na klawisz myszy, lepiej wykorzystaj coś, co będzie działało też dla przejścia klawiszem tab: zdarzenia Enter (na "focus" kontrolki) i ew. Leave (na jej opuszczenie).
Małe wskazówki mają ograniczniki w "sobie" i muszą wejść na "ośki" głębiej, to nie będą opadać do zera, w liczniku masz inny problem jeżeli chodzi o kontrolki :) to nie kostka :)
Patrz str. 85 i 95 instrukcji obsługi
Jakie dwa regulatory?
Wszystkie focusy mają z trzypinowym złączem. Ale kontrolkę wygasza ICM
Jka swieci kontrolka musi być błąd. Czym to czytałeś ?
no to po sprawie
-Napięcie czujników ESP IVD/DSC 11,24V przy włączonym silniku -Ciśnienie na pompie spoczynkowo 1424 kPa, 9180 kPa przy mocno naciśniętym pedale hamulca -MODSTATE: error -Komunikacja CAN z PCM: obecna -i na koniec ciekawostka, kierownica ustawiona prosto i do ESP przychodzi sygnał -17,5 st. podczas gdy w module wspomagania ta wartość wynosi wówczas w...
zgaadza się . też zmierzylem i jest ok Zdanie zaczyna się wielką literą. Proszę poprawić pisownię postu.
tak, a później usunięcie usterki
silnik gasnie momentalnie odcina zapłon i pochwili i miga kontrolka od swiec
Wypnij z alternatora trzypinową wtyczke, zapal silnik i obserwuj kontrolką, monitorując też wynik na mierniku
Musi być zapisana usterka jeśli kontrolka sie świeci.
Albo poprostu w wartosciach aktualnych lookasz czy sterownik widzi zmieniajacy sie sygnal Dodano po 4 Albo poprostu w wartosciach aktualnych lookasz czy sterownik widzi zmieniajacy sie sygnal
Tło robi się szare, bo kontrolka najpewniej nie ma focusa: po wybraniu właściwego węzła zwróć focus na treeview, wtedy nawet treeView1.HideSelection = false; nie jest konieczne: [syntax=csharp]treeView1.SelectedNode = treeView1.Nodes[3]; treeView1.Focus();[/syntax]
No dobrze wiec jaka jest przyczyna ze się rozkodowuje i czy da się to naprawić?
Witam, mam to samo, tylko, że mi się skończyło paliwo i po dolaniu (4,5l kanister) nie chciał odpalić, ani normalnie, ani na plaka. Na plaka oczywiście pali, tylko, ze chodzi na 1000 - 1200rpm, czasem wskoczy na 2200-2400 i bez plaka gaśnie. Dolałem kolejne 4L paliwa i próbowaliśmy zaciągnąć. Nic, dymi w czasie zaciągania i mruga kontrolka świec żarowych,...
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
problemów może być dużo pytanie co z jakiego powodu zapala się kontrolka silnika?
po takim zabiegu , po naprawie alt. kontrolka może dalej świeci ....
Witam forumowiczów. Jak najbardziej polecam regeneracje. Wtryski masz delphi?
Domyślam się. Podobnie jak z mostkami, same zamienniki, w większości chińskie i to okrojone jeśli chodzi o ilość diod. Zastanawiam się czy dałoby radę dobrać się do środka tego regulatora, bez jego znacznej destrukcji i poprawić te luty. No nic, na razie nie spieszy mi się z naprawą bo robota gówniana z tym wyciąganiem alternatora a na szczęście ładował...
Z racji tego że w tych autach były problemy z licznikami, proponuję sprawdzić luty na zegarach.
Mam taki problem z Focusem MK1 TDCi 1.8. Po wymianie wtrysków nadal mryga kontrolka świec i auto nie ma powera. Jedzie, bo jedzie, po podłączeniu do komputera nadal jest błąd: na 3 cylindrze przekroczona wartość spalania stochastycznego. Dodam, że czujnik stołowy też wymieniłem, ale auto nadal nie pracuje tak, jak powinno. Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę,...
Ja mam bardzo podobny problem tylko w drugą stronę, kupiłem autko FORDA FOCUSA z 2000 roku i własnie chcę włączyć kontrolkę niezapiętych pasów. Prosze o pomoc co mam sprawdzić i gdzie szukać tego zwarcia ??
musi być zamontowany oryginalny regulator napięcia,ponieważ nie zawsze komputer czyta podróbki
Witam.Raczej to niemożliwe by padły silniki w obydwu drzwiach. Bezpieczniki sprawdź nie na oko tylko kontrolką. Masa jest? Jak wyglądają kostki w drzwiach?
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
Błędy w PCM jakie? Błedy w ICM jakie?
Dzięki Panowie za porady, mam nadzieję że jak obrócę łożysko to kontrolka zgaśnie.
Na początek test przelewów wtryskiwaczy i test pompy wysokiego ciśnienia
sprawdź wszystkie połączenia masowe na karoserii samochodu
BMS był resetowany,ładowanie 14,3
Ford Focus 1.8TDDi r. 2000 - zapala się kontrolka świecy żarowej i wytraca się prędkość. Co może być przyczyną, że po przejechaniu jakiś 350 km nagle samochód dostaje lekkie tąpnięcie i w tym momencie zapala się i miga kontrolka świecy żarowej i samochód wytraca prędkość. Na krótką chwilę pomaga wyłączenie silnika i po dłuższym postoju awaria ta się...
Witam, mam problem focus po małej stłuczce wystrzeliła poduszka w fotelu pasażera został cały wymieniony. Błędy skasowane i żadnych nie ma a po włączeniu zapłonu zaczyna migać w następujący sposób- 1 potem sekunda przerwy i teraz szybko 2,3,4 przerwa i tak samo w sumie 5 razy więc kontrolka mruga w sumie 20 razy ale z taką dziwną sekwencją. Czy może...
Na oko to chłop umarł w szpitalu... Sprawdzić dokładnie bezpieczniki kontrolką...
no to tylko test u mechanika
w serwisie forda za granica powiedziano mi 200euro, wymieniłem sam według instrukcji powyżej i zapłaciłem tylko za CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU 18euro, wszystko działa jak należy.
Witam Może być coś nie tak w instalacji
Ja miałem taki przypadek z focus'em. Też po wymianie rozrządu. Podstawiali silnik na podstawkach za miskę i zagięli ją tak że smoka zatkała. Ciśnienia nie było. Kontrolka mrugała.
Tylko że przy rozebranym przodzie nic nie ma co by je przypominało...
Super mam punkt zaczepienia. Poszczególne koła sprawdzę po kolorach... mam nadzieje. "tester" co masz na myśl?
no spoko :P a jak już się rozpłacze to jestem to samemu w stanie zrobić czy trzeba się wybrać do elektryka?
Kontrolka zapali sie i na gorącym, ale szybciej zgaśnie.
Pewnie się licznik sypie, sprawdź błędy w innych modułach, czy nie ma błędów typu zakłócenia sieci CAN, brak komunikacji z licznikiem.
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
No...... .
Wpinasz się w drzwi przy nogach kierowcy. Przewody "wyczaisz" kontrolką.
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
Nie. Usterka regulatora nie wpływa na kontrolkę.
Pin 3 regulatora ma miec napięcie z akumulatora,zmierz czy dochodzi prąd również kontrolką a nie tylko miernikiem.
wskazniki kontrolek kontrolek deski opisy kontrolek
ustawienie prądu spawania sterowanie dwoma obwodami bezpiecznik wycieraczka tylny
porażony prądem porażony prądem
Beretta Exclusive Green - Jak zresetować kocioł? Wymiana przekaźnika JS1-12V AJS1311 na zamiennik