Te 4 wkręty + kołek , a później jeszcze dwa , skrzynka bezpiecznikowa na dół i szukanie . Prościej się nie da . Zgadza się Motronic .
Ford Focus. No nie wiem zupełnie po co okuli złącze sterownika pancerną blachą łapaną na śrubę z łbem zrywalnym. Jak by było ze złota. Jak to po co?? żeby auto nie wyjechało bez autoryzacji :) z tego co słyszałem często na polskę tak było robione... pozdr
Jakoś dziwnie to pytanie Motronic zadałeś
Kolego i tak tego nie naprawisz zrób jak pisze motronic
Przebiegu nie pokaże, ani na stole, ani w aucie. Reszta tak jak napisał Motronic.
Motronic czy mozesz pisac jasniej ?
Ok Motronic, wezmę i jak postępować dalej?
Masz zegary do naprawy , był poruszany niedawno ten problem kolega Motronic go opisywał wystarczy poszukać
Właśnie tam padają te czujniki, mówią że nierozbieralne, chociaż podobno gdzieś regenerują, ja wymieniałem na drugą pompę (klient przywiózł) używka jakaś. Chciałem żeby zostawił starą to byśmy jakąś sekcje zwłok zrobili ale nie chciał niestety. Może Paweł albo Motronic coś więcej na ten temat bo sam jestem ciekawy. pozdr
Taj jak Motronic pisze niczym innym tego nie zrobisz ostatnio przerabiałem ten temat. Szkoda czasu na kombinacje.
Kolego Motronic , nie dołuj mnie , musisz zawsze mieć rację? Czyżby CDIF , to niewłaściwa do niego "maszyna"?
Ale czy to na pewno świece? Martwi mnie to, że nie przychodzi mi iskra z jednego kabla, podmieniałem kable ze sobą i dzieje się to samo więc to nie wina kabli, a cewka nówka. PS. (Do Motronic) Diagnozowane ELM327 scantool i scanmaster niestety. A czemu do gaziarza?
podczas startowania cyklicznie włącza i wyłącza rozrusznik Tzn.co -trzymasz klucz na start ,a elektromagnes sam rzuca z przerwami bendixem na wieniec?
To że na forum focusa nikt nie wiedział to nie dziwota. Na forach fascynatów marki pomocy nie szukaj. :D hehe Musisz sprawdzić czy na slizgaczu potencjometru w chwili gdy przepustnica jest w spoczynku masz napięcie poniżej 0,92V To w sumie da sie sprawdzic....nie pamietam jednak ile pinow ma wtyk, wiec trzeba bedzie poprobowac...jak diagnozowalem problem...
Motronic, z łaski swojej oszczędź sobie takich szowinistycznie sarkastycznych uwag. I zamiast udzielać takich porad lepiej trzepnij się tym worem po cemencie po głowie. brak słów po prostu ...
Dobry podpis meritum tematu ma Motronic. !!!!
Regulator się wzbudza i puszcza prąd na wirnik. co to oznacza i jak temu zaradzić? przepraszam za pytanie ale elektryka samochodowa to dla mnie droga przez mękę
Bingo! Na szczęście tajemnicza "procedura resynchronizacji" o której wspominał wyżej kolega Motronic nie jest potrzebna. Pogrzebałem na forach angielskojęzycznych i tam znalazłem rozwiązanie mojego problemu - i to banalne. Wystarczyło wyciągnąć wszystkie wtyczki z modułu komfortu, wetknąć po paru minutach i już! Wszystko działa, nawet nie trzeba było...
Mogło też być tak, że kręcili wałem tłok chwycił grzybek i przykrzywił, później na obrotach poprawił i po ptokach. . Tu jest odpowiedź. Wyraźnie widać na drugim garnku lekkie odgniotki.
Uszkodzone zegary, da się naprawić A co do uszkodzonych zegarów , tym bardziej nie Chłopie, masz uszkodzone zegary, zrozum. Uszkodzenie zegarów nie następuje tak raptownie i raczej nie wszystkie od razu . Więc albo wiesz lepiej, albo nie przyjmujesz smutnej prawdy do wiadomości. Dalsze przekomarzanie się jest bez sensu.
Owszem jest. Kolega albo ma jakieś gorsze dni albo uwielbia być wypytywany. Trzy wypowiedzi o tym samym, wiejiące tajemniczością ale każda bezwartościowa. Jak znasz sposób to go proszę podaj, chyba ze 4 pytania o to samo to za mało :)
Obrażasz się jak stara panna , chyba nie zrozumiałeś tego co napisał Motronic , przecież wytłumaczył co masz również do sprawdzenia. Jako elektronik powinieneś wiedzieć ,że na stole przepływki nie sprawdzisz , a odpinają i wpinając wtyczkę do niej oraz obserwacja wtedy pracy silnika na słuch , to diagnoza o kant .. stołu rozbić. Weź dedykowany do tego...
Sama wymiana GEM ci nic nie da. mozesz rozwinąć myśl... tylko ze ja nie mam zadnego modułu, szukam używki a bardzo ciężko dostać dokładnie taki sam-dlatego pytam czy inny mi zagra, a jezeli nie to dlaczego
-po przewodach od wiatraka musisz dojść do czujnika. Jakiego czujnika? Proszę, bądź tak miły i powiedz-jakiego? Wiem że niektórzy są konsekwentni i po nitce do kłębka idą. Ale tu nie działa ta prosta zasada bo kłębek jest od wielu nitek.
Kodu ci nie sprzeda, inaczej-musiał byś ustanowić jakąś hot-line, ty dajesz kod wyjściowy i on ci daje wejściowy. Nie ma tak, że kod jest ten sam za każdym razem, wyłączysz zapłon czy przerwiesz procedurę programowania i kod już jest inny. Ja sobie radze inaczej. tak ja wiem ze kod jest jednorazowy, ale w tym problem ze serwis kolo mnie chce cale auto...
A po godzinie pobór nie spadł? Nie zostawiałem go z miernikiem na godzinę. Obecnie odpinam akumulator, żeby się nie męczył. Mam takie klemy, że ciężko mi jest podłączyć miernik nie odcinając obiegu (aby uniknąć resetu). Postaram się to sprawdzić chociaż raczej nic to nie zmieni - wg mnie mam za ubogie wyposażenie i raczej nie ma czegoś takiego jak...
Filmik ( pewne z komórkowego) wygląda tak, jak byś zawiesił telefon u sufitu i go rozhuśtał. Chyba szpiegowska komórka zrobi taki filmik. Ja typuję aparat Canon PowerShot SX 20 IS :) W każdym razie mój S5 IS robi podobne i ma bardzo zbliżone zachowanie auto-focusa. Coś wygrałem?
Witam Motronic stoisz przed tym samochodem a moze pomierzyles miernikiem na odleglosc przejscie masy z akumlatora,Kazda porada z sensem jest dobra jak sie nie przegina paly .Uwazam ze to co napisalem nie jest bez sensu ,mialem podobny przypadek i sie sprawdzila pomoc ktorej udzielilem. A teraz mozesz mi dac bana bo wiem co mowie bo 30 lat pracy w zawodzie...
Ok, a może wiesz jaką wartość ma czujnik dobry w omach? Bardzo się zdziwisz, gdy je będziesz sprawdzał omomierzem. Podpowiem-ustaw miernik na test diody. Ale to nie daje stu procentowej pewności że jest sprawny?Bo czujnik aktywny żeby był w pełni sprawdzony musi mieć napięcie tak?Możesz to wyjaśnić bo mogę się mylić.A jest jeszcze kwestia łożyska.
Nic się nie kalibruje. Czy jest mozliwosc aby po wymianie paska regulowac takze kat wyprzedzenia zaplonu? Czy taka operacje przeprowadza sie kazdorazowo? Caly czas zastanawiam sie nad wymiana samemu, jednak gdyby okazalo sie, ze potrzebne sa lub wskazane jakies dodatkowe czynnosci, ktore dodatkowo poprawia prace silnika a ktorych wykonac nie jestem...
Co chcesz parować? Jakie szybkie, do alternatora szybkie? To nie wiesz, że wciskane diody są produkowane w standardowym rozmiarze 1/2 cala (12,6mm) lub 3/8 cala (10mm)? ad1 na 2 diodach w polaczeniu rownloleglym bedzie sie odkladal rozny prad i stad moje pytanie, a tam diody sa parami aby zwiekszyc moc ad2 moze szybkie pomimo wiekszej ceny beda lepsze...
Motronicu aku zdaje się że wymienił:) Dodano po 3 Motronicu aku zdaje się że wymienił:) no chyba że ten nowy ma wymienić :)
"mistrzu w elektronice samochodowej" :-). Poziom dyskusji jest trochę dziwny jak się nie czyta dokładnie tego co napisałem.Ja o wykonaniu elektroniki a kol. o zaawansowaniu, naprawdę czytajmy ze zrozumieniem. Jeśli chodzi o panel do maszyny to moc jego obliczeniowa potrzebna do pracy w 3,4 lub 5 osiach i czasami jeszcze jednej dodatkowej interpolowanej...
:arrow: Motronik. Zgadza się - element po prawej stronie steruje zaworem od dawki (zawór górny miedzy przewodami do wtryskiwaczy) a ten po lewej kontem (zawór dolny). Widzę że łatwo nie będzie - temat okryty tajemnicą ? Ci co niby wiedzą milczą. Dobrze spróbujemy inaczej. Proszę osoby zainteresowane rozwiązaniem mojego lub jak sadzę i ich ( skoro to...
oznaczenia motronic bosch motronic motronic komputer
stabilizator lt1083 tranzystor bc337 różnić tranzystor
dezamet żelazko dezamet żelazko
Napis "Nou USB" na DVD - co oznacza? Gaśnięcie silnika na wolnych obrotach - przyczyny i rozwiązania