To że na forum focusa nikt nie wiedział to nie dziwota. Na forach fascynatów marki pomocy nie szukaj. :D hehe Musisz sprawdzić czy na slizgaczu potencjometru w chwili gdy przepustnica jest w spoczynku masz napięcie poniżej 0,92V To w sumie da sie sprawdzic....nie pamietam jednak ile pinow ma...
Uszkodzone zegary, da się naprawić A co do uszkodzonych zegarów , tym bardziej nie Chłopie, masz uszkodzone zegary, zrozum. Uszkodzenie zegarów nie następuje tak raptownie i raczej nie wszystkie od razu . Więc albo wiesz lepiej, albo nie przyjmujesz smutnej prawdy do wiadomości. Dalsze przekomarzanie...
Przebiegu nie pokaże, ani na stole, ani w aucie. Reszta tak jak napisał Motronic.
Taj jak Motronic pisze niczym innym tego nie zrobisz ostatnio przerabiałem ten temat. Szkoda czasu na kombinacje.
Kolego i tak tego nie naprawisz zrób jak pisze motronic
Motronic czy mozesz pisac jasniej ?
Bingo! Na szczęście tajemnicza "procedura resynchronizacji" o której wspominał wyżej kolega Motronic nie jest potrzebna. Pogrzebałem na forach angielskojęzycznych i tam znalazłem rozwiązanie mojego problemu - i to banalne. Wystarczyło wyciągnąć wszystkie wtyczki z modułu komfortu, wetknąć po paru minutach...
Sama wymiana GEM ci nic nie da. mozesz rozwinąć myśl... tylko ze ja nie mam zadnego modułu, szukam używki a bardzo ciężko dostać dokładnie taki sam-dlatego pytam czy inny mi zagra, a jezeli nie to dlaczego
podczas startowania cyklicznie włącza i wyłącza rozrusznik Tzn.co -trzymasz klucz na start ,a elektromagnes sam rzuca z przerwami bendixem na wieniec?
Co chcesz parować? Jakie szybkie, do alternatora szybkie? To nie wiesz, że wciskane diody są produkowane w standardowym rozmiarze 1/2 cala (12,6mm) lub 3/8 cala (10mm)? ad1 na 2 diodach w polaczeniu rownloleglym bedzie sie odkladal rozny prad i stad moje pytanie, a tam diody sa parami aby zwiekszyc...
A jest jeszcze kwestia łożyska. Nie - ABS przechodziłby wtedy test na postoju. Teoretycznie jak najbardziej tak,ale nie musi ,raz załapany błąd może powodować że lampka nie zgaśnie.Ostatnio robiłem takie cosik(łożysko odwrotnie) i chyba nie gasło ale pewien nie jestem. Dodano po 12 Nie...
Kolego Motronic , nie dołuj mnie , musisz zawsze mieć rację? Czyżby CDIF , to niewłaściwa do niego "maszyna"?
Witam Motronic stoisz przed tym samochodem a moze pomierzyles miernikiem na odleglosc przejscie masy z akumlatora,Kazda porada z sensem jest dobra jak sie nie przegina paly .Uwazam ze to co napisalem nie jest bez sensu ,mialem podobny przypadek i sie sprawdzila pomoc ktorej udzielilem. A teraz mozesz...
Ale czy to na pewno świece? Martwi mnie to, że nie przychodzi mi iskra z jednego kabla, podmieniałem kable ze sobą i dzieje się to samo więc to nie wina kabli, a cewka nówka. PS. (Do Motronic) Diagnozowane ELM327 scantool i scanmaster niestety. A czemu do gaziarza?
-po przewodach od wiatraka musisz dojść do czujnika. Jakiego czujnika? Proszę, bądź tak miły i powiedz-jakiego? Wiem że niektórzy są konsekwentni i po nitce do kłębka idą. Ale tu nie działa ta prosta zasada bo kłębek jest od wielu nitek.
Właśnie tam padają te czujniki, mówią że nierozbieralne, chociaż podobno gdzieś regenerują, ja wymieniałem na drugą pompę (klient przywiózł) używka jakaś. Chciałem żeby zostawił starą to byśmy jakąś sekcje zwłok zrobili ale nie chciał niestety. Może Paweł albo Motronic coś więcej na ten temat bo sam...
trzonek zaworów to tylko 5mm jeśli jest przygięty trochę to sprężyna dociągnie i chodzi normalnie, ale jest nadwyrężony i pęka. Ale panowie motronic i przemo, ja do końca nie jestem pewien że ten silnik jest tdc, bo autor nie napisał jakito jest, czasem w fordzie jest wszystkie w połowie, kwok, klient...
Ok Motronic, wezmę i jak postępować dalej?
Regulator się wzbudza i puszcza prąd na wirnik. co to oznacza i jak temu zaradzić? przepraszam za pytanie ale elektryka samochodowa to dla mnie droga przez mękę
Obrażasz się jak stara panna , chyba nie zrozumiałeś tego co napisał Motronic , przecież wytłumaczył co masz również do sprawdzenia. Jako elektronik powinieneś wiedzieć ,że na stole przepływki nie sprawdzisz , a odpinają i wpinając wtyczkę do niej oraz obserwacja wtedy pracy silnika na słuch , to diagnoza...
A po godzinie pobór nie spadł? Nie zostawiałem go z miernikiem na godzinę. Obecnie odpinam akumulator, żeby się nie męczył. Mam takie klemy, że ciężko mi jest podłączyć miernik nie odcinając obiegu (aby uniknąć resetu). Postaram się to sprawdzić chociaż raczej nic to nie zmieni - wg mnie mam za...
Jakoś dziwnie to pytanie Motronic zadałeś
Kod wejściowy da ci sam sterownik, z niego masz obliczyć wyjściowy. A wyjściowy jest inny za każdym razem, bo zmienia się wejściowy. Tak, że proponuję serwis forda. a znasz jakis serwis ktory sprzeda taki kod bo ten w mojej okolicy nie chce wspolpracowac. Myslalem ze sa jakies kalkulatory dostepne,...
A teraz się zacznie jaką tą diodę, w którą stronę ją wlutować, w które kabelki.... Odnośnie włączenie diody w obwód, to należy ją wpiąć w kierunku przewodzenia w dodatni przewód zasilający żarówkę, tzn + napięcia podać na anodę natomiast katodę do styku żarówki. Swoimi pomysłami już mi...
Masz zegary do naprawy , był poruszany niedawno ten problem kolega Motronic go opisywał wystarczy poszukać
Motronic, z łaski swojej oszczędź sobie takich szowinistycznie sarkastycznych uwag. I zamiast udzielać takich porad lepiej trzepnij się tym worem po cemencie po głowie. brak słów po prostu ...
"mistrzu w elektronice samochodowej" :-). Poziom dyskusji jest trochę dziwny jak się nie czyta dokładnie tego co napisałem.Ja o wykonaniu elektroniki a kol. o zaawansowaniu, naprawdę czytajmy ze zrozumieniem. Jeśli chodzi o panel do maszyny to moc jego obliczeniowa potrzebna do pracy w 3,4 lub 5...
Filmik ( pewne z komórkowego) wygląda tak, jak byś zawiesił telefon u sufitu i go rozhuśtał. Chyba szpiegowska komórka zrobi taki filmik. Ja typuję aparat Canon PowerShot SX 20 IS :) W każdym razie mój S5 IS robi podobne i ma bardzo zbliżone zachowanie auto-focusa. Coś wygrałem?
Ford Focus. No nie wiem zupełnie po co okuli złącze sterownika pancerną blachą łapaną na śrubę z łbem zrywalnym. Jak by było ze złota. Jak to po co?? żeby auto nie wyjechało bez autoryzacji :) z tego co słyszałem często na polskę tak było robione... pozdr