Proszę oto dla ciebie zrobiony Etap1, wypróbój i daj znać czy wszystko wporządku. Mam nadzieję, że pomogłem. Hasło w PW
Nikt tego nie zagwarantuje ale chyba nie masz wyboru.
Poterzeba diagnostyki np.Forscan
Nie powinien, ale możesz zawsze papierem ściernym oczyścić na szybko i założyć. To raczej profilaktyka bo przecież reszta auta jest zasilana jak sam zauważyłeś. No i docelowo naprawić jeśli nie da się poprawnie jej zakręcić. Zobacz jeszcze jedną rzecz - walnij w daszek zegarów. Immo w Focusie mk2 jest w zegarach, dość powszechną usterką są zimne luty...
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba?
Wg mnie jest źle ustawione turbo na "gruszce" poczytaj np to: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Interesuje Cię tylko ten nr.BV61-12A650-... i model sterownika SID807EVO bo i tak w serwisie dograją Tobie plik kalibracji o oznaczeniu -EGB bądź nowszą aktualizację pod Twój nr vin.
Masz dwie strony - silnik DV6C I jeszcze strony z wtykami do komputera.
Błąd immobilajzera. Na filmiku porada, jak się odczytuje te kody [youtube]https://youtu.be/0kBZeBbb9PM[/y... Po angielsku niestety.
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Skrzynia zobacz czy takie same ma mocowanie.
zobacz pw opisałem po sterowniku- ale z cmaxa z tym silnikiem -powinno być to :D pozdrawiam
Sprawa może wyglądać następująco, nieszczelność w układzie dotowtowym, w trybie przyspieszania i zwalniania nic się nie dzieje, bo i sterownik nie jest w stanie wychwicić różnicy ciśnień, ale gdy w trybie jazdy jednostajnej ster. Ma czas wyłapać rozbierzności w ciś. I wyskakuje błąd. Tak się dzieje w wielu markach. Może to coś Cie naprowadzi. Tylko...
Tak, da się. Temat przerobiony na Maździe 3, praktycznie to samo.
Nie to nie krokówka. Zwróć uwagę że w PCM masz tylko P1000. O zamiennikach mówiłem o krokówce ale najpier trzeba wyjąć i wyczyścić, jest z tyłu za silnikiem.
Ford używa do komunikacji protokołu J1850 PWM, diagnoza na pinach 2 i 10 złacza obd2
A może sprawdź rozrząd...
0,35 ssący i 0,50 wydech i powinno wszystko grać.
Może być problem z immo, może być na instalacji. Jak był czy jest gaz to instalacja do wtrysków (przewody) pewnie były cięte i idą przez sterownik gazu.Jak sterownik gazu jest uwalony to też nie zapali. Sterownik silnika można uszkodzić w przypadku złego połączenia masy, albo problemów z tą masą. Co mówi sam komputer samochodu po odczycie ewentualnych...
Po włączeniu zapłonu ok 3 sekundy chodzi potem cisza zaczyna dopiero jak silnik się obraca.
Nie, możesz wogóle wyczyścić immo. Jeśli komputer jest od takiego samego pojazdu, wyposażenie silnik itd.
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
Ad 1 świece te gry wchodziły do eksploatacji były reklamowane jako mające wystarczyć na 100 tyś km. Życie zweryfikowało , że nie wystarczają, ale na 5o tyś z gazem na pewno wystarczą. Możesz stosować zamienniki pod warunkiem , że będą dedykowane do tego modelu silnika (dłuższy gwint). Ich cena wcale nie jest niższa, co do żywotności nie będę się wypowiadał....
a co konkretnie potzrebujesz mam duzo shematów do forda
Poduszki pierwsze bym wymienił, bo to one jako jedyne mają wpływ na drgania, czy wibrację silnika.
Bez diagnostyki nic nie zrobisz. Klucz nie upadł ci?
Ponowny pomiar powinieneś zrobić już po kilku minutach pracy, bo jeśli po tym by nie odzyskał ciśnienia to z silnika już nic nie będzie.
sygnał do sterownika silnika idzie po przez bezpiecznik f28 ,pewnie instalacja zgniła.
Sterownik silnika obejrzyj.
Hej, czy udało się zdiagnozować problem?
Prawdopodobnie zerwał się rozrząd
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Zasilania PCM i innych modułów oraz CAN HS to to co cie interesuje,Oczywiście klyczyk masz poprawny?- może jakiś schetat posiada ktoś Na pewno ktoś ma. Tylko podaj kod silnika.
Gdzie jest sterownik świec żarowych w Focusie 1,6 tdci 2009 (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy występują jakieś objawy lub problemy, które skłoniły Cię do poszukiwania sterownika świec żarowych? Tak info o awarii silnika AI: Czy sprawdzałeś już coś wcześniej, aby zlokalizować sterownik świec żarowych? świece żarowe ok
Jak nie masz przeróbki i silnika na dachu ciezarówki jadącej obok. To po prostu odkrecasz, po demontażu cewek, lub fajek bo wszystkie Fordy to miały tylko jeden twój silnik.... Czynność mniej skomplikowana od wymiany koła.
Obroty alternatora to obroty silnika x2, przy takich objawach alternator kwalifikuje się do naprawy
wszystko fajnie temu gosciowi na poczatku tez przerywal tylko jak swieciła rezerwa a teraz ma to caly czas nawet jak jestpelny bak paliwa, boje się zeu mnie bedzie tak samo. poza tym nie spotkalem się jeszcze z takim czyms w innych samochodach. ostatnio mu troche przydusilem na trojce i tak bylo okolo6500obr. i mi przerwal paliwa mam ful.pozatym wydaje...
nie musisz zgrać ster pompy ze sterem z silnika
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
jeśli obiektyw choć trochę jest wysunięty to w tym transoptorze na tylnej pokrywie (jeśli mówimy o tej samej na której jest mechanizm Focus i matryca) nie ma nic. Co w takim razie w tym aparacie odpowiada za "wyczucie" przez elektronikę że obiektyw jest całkowicie wysunięty? Ten transoptor to daje sygnał punktu zero i dalej to już zaprogramowana ilość...
Moze czujnik położenia wałka rozrzadu. Sprawdz wiazke od tego czujnika bo lubia sie przecierac. czujnik jest z tyłu silnika na wysokosci 1-go cylindra. Zapalała sie kontrolka silnika?
A po odczytaniu błędów ze sterownika silnika co wychodzi ?
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
W Fokusie 1 nie ma modułu pompy. Jest przekaźnik w komorze silnika, z niego idzie zasilanie na wyłącznik inercyjny przy słupku i stamtąd do pompy. Jeszcze po drodze przed przekaźnikiem jest bezpiecznik 15A. Napięcie będzie tylko kilka sekund po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem. Potem, jeśli silnik nie zapali, sterownik silnika wyłącza...
Witam pacjent Ford Focus Mk 2 FL po wyjechaniu z myjni i przejechaniu około 2 km pojawili się komunikat awaria silnika i zmniejszenie prędkości ☹️ po podpięciu pod komputer pokazuje brak połączenia ze sterownikami ABS oraz ESP po skasowaniu błędów auto jeździ normalnie ale na drugi dzień niestety jest to samo ☹️ co może być przyczyną? Proszę o pomoc...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
brązowy z zielonym 2,5mm2 na module bezpieczników komora silnika - rozrusznik w kabinie nie ma co szukać :)
focus obroty silnika focus temperatura silnika focus kontrolka silnika
timer attiny13 płyta whirpool kryza przepływ
philips lattego philips lattego
Blaupunkt 815 7 447 239 360 – jak uzyskać kod odblokowujący radio? Panel kontrolny i płyta sterująca pralki Electrolux PerfectCare 600