Wygląda to bardziej na to, że układ zapłonowy zakłóca Ci pracę miernika i dlatego nie możesz zmierzyć napięcia. Spróbuj założyć inną fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym lub świecę również z rezystorem przeciwzakłceniowym (NGK - BPR...). Jeśli to nie pomoże, spróbuj zmierzyć innym miernikiem.
Około 260 atm, nie może skakać.
a nie jest tak, że najpierw blokujesz, przez co focus automatycznie skacze do kolejnej kontrolki, a później dopiero go ustawiasz?
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
W układach S&S (ale też w stosunkowo nowych konstrukcjach bez S&S) często skacze prąd ładowania - komputer dobiera najbardziej odpowiedni jego zdaniem prąd w danej chwili i tak ładuje aku - stąd te skoki. Ekologia !!
Auto ogólnie odpala ale po chwili zaczyna skakać na obrotach, sterownik oddany do naprawy podobno brak zasilania na wyjściu. okazało się że jakies ścieżki miał przepalone, jutro ma zostać zamontowany, zobaczymy co dalej:)
dziękuję Ci aabgrx5 miałeś rację mam Forda Focusa 1,6 ZETEC Męczy łem się od 2,5 roku z temperaturą skakała jak szalona : odpowietrzanie, wymiana pompy , czujnika, podłączanie do komputera - kupa pieniędzy i nic.... A tu nagle Twoja rada. Nie wierzyłem ale cóż zrobić? w sumie żaden koszt. Dobrałem klucz i wykręciłem czujnik jak kazałeś. Co się okazało?...
Pęknięta głowica
Pokręciłem wszystkim co sie dało ale nie znalazłem żadnego potencjometra by zmienić ten Focus :(((
Jak tak będziesz skakać od warsztatu do warsztatu to tylko koszty będą rosnąć, bo nie wiadomo co wcześniej ktoś napsuł, a klientowi nigdy nie można wierzyć, bo bardzo często kłamią/wprowadzają w błąd, choć nie zawsze świadomie.
tak na 2 jest J1850 VPW pojedyncza linia, hmm na schemacie mam J1850 do 2 i 10 to może trzeba podpiąć do 12 i 10. według SAE J1850 ?? Nie chodzi mi o urządzenie za 2 tys . zł , wystarczy takie za 100 zł byle mi tylko działoło w pierwszym trybie jakby mi pokazywało takie parametry jak np. prędkość obrotową lub prędkość samochodu to bym skakał z radości...
Podczas załączania TV nastąpiło nietypowe pykniecie i okazało się, że brak jest zbieżności. Kolorki rozjechały się całkowicie. W trybie servisowym brak jakiejkolwiek reakcji na próby ustawienia zbieżności. Można skakać kursorem po całej siatce lecz bez możliwości jakiejkolwiek zmiany. Przy próbie uruchomienia PERFECT FOCUS-a wyświetla się napis NO SENSOR...
a kiedy taka przypadłość się stała w aucie, dawno? Może po jakiejś naprawie wymianie pasków, może złe paliwo. Więcej info o aucie, a tak ma na klimie, na włączonych światłach, a jak z ładowaniem? alternator i akumulator w dobrej kondycji - w tych modelach dużo modułów może mieć wpływ na takie działanie.
Witam, walka z Fordem Focusem Cmax 2006r. 1.6 80KW. Problem polega na tym iż w sterowniku silnika pojawia się błąd P1577 oraz w zegarach C1750. Oba błędy związane są z pedałem gazu. Zegary przelutowane. Problem dotyczy pedału gazu w związku z wentylatorem chłodnicy. Już mówię o co chodzi. Wszystko jest dobrze do momentu włączenia wentylatora chłodnicy...
Potrzebuję zmniejszyć napięcie alternatora, max 13,8V. Renault Espace V 1.6dCi oraz/lub Ford Focus 2 MK2 1.6 tdci. Wymieniam ołów na lit, dokładnie LiFePo4. Między baterią akumulatorów jest BMS który pilnuje napięcia na baterii i poszczególnych ogniwach. W razie czego wyłącza ładowanie albo rozładowanie. Renówka po naładowaniu litu i odcięcia ładowania...
Dzień dobry, mam problem - oddaliśmy auto (Ford Focus mk2 2005 rok) do mechanika i mam wrazenie ze jest w jeszcze gorszym stanie. Przed oddaniem obroty skakały lekko na jałowym a teraz skacza jak szalone po czym jesli nie doda sie gazu to Ford gasnie. To na pewno nie przepłwomierz, kable równiez były wymieniane. Mechanik rozkłada rece, jedyne czego...
tam jeszcze troszke jest w pion i poziomie powiększony ale mysle że go dostroję na focus. Ale jest inny problem po ok 2 min TV się wyłącza do stand by jak go ponownie zał znowu jakiś czas i znowu stand by. Obraz zaczyna skakać ok 2sek i wtedy się wyłącza. Dodano po 5 Tylko w pionie z tego co widzę jest powiększony już tylko w pionie! Nie wiem jak go...
Witam wszystkich forumowiczow.Mam taki sam problem jak Przemoslupsk opisal.Jest to focus 2002 1,8TDI i tez skacze wskazówka od paliwa i od temperatury.Jak sciągnąłem kostke przy zbiorniku paliwa wskazowka nadal pokazuje jak chce.W czym tkwi problem?Jakieś zwarcie czy może brak dobrej masy? Czekam na podpowiedzi.Dzieki i pozdrawiam
Rozwiązanie problemu ze skakaniem temperatury to odpowietrzenie FOKI Walczyłem z odpowietrzeniem około miesiąca. Konsultowałem się z macherami czarodziejami mówili (wymień TERMOSTAT , POMPĘ WODY , USZCZELKA POD GŁOWICĄ ) he he czary mary a koszta niesamowite. Postanowiłem wymienić płyn na nowy fordowski , w końcu FOKA ma ponad 10 lat. Jak postanowiłem...
okey zrobie, pytanie dlaczego tak ciśnieine skacze na biegu jałowym ?
Dziś była dalsza walka,znalazłem dwa przewody urwane zrzarte od korozji w skrzynce bezpiecznikow przylutowałem na miejsce ,masy wszystkie przeczyściłem ,błędy na komputerze wyskoczyly te same które już miałem nic Nowego ,akumulator całkiem padł oddany na gwarancję, wiązka rozebrana do połowy były dwa przewody od egr bez otuliny tylko nie dostałem się...
Obstawiał bym układ paliwowy
Pytanie o akumulator, w jakiej jest kondycji, jeżdżę inną marką ale wspomaganie kierownicy też mam elektryczne, przy skręcie przygasały światła mijania, po wymianie akumulatora problem się zakończył, ważne jest w jakich zakresach w Twoim aucie "skacze" napięcie.
Witam ostatnio znajomy sprawdzał błędy na kompie w Ford Focus I 98r 1.6 benzyna i wyskoczyła Sonda lambda, przerwa w obwodzie i coś tam jeszcze, zimny samochód odpala bez problemu ale obroty w pierwszej chwili skaczą do 1800RPM, 2 sec, się zatrzymują a później spadają bardzo wolno do 1100RPM, po nagrzaniu silnika obroty spadają do 750RPM. Auto średnio...
Witam, jestem zainteresowany zakupem auta ...dlatego musi być Audi :) Audi jest autem nastawionym na komfort a nie na jazdę z pazurem. Chyba, że chodzi koledze o to jak rusza na prostej. Tzn to auto się trzyma drogi w zakrętach ale nastawione jest na jazdę 'dostojną'. Do jazdy 'z pazurem' to raczej potrzebne jest auto pokroju Focusa, Imprezy czy Lancera....
Na filmie widać wyraźnie że nie ma żadnych drgań na żadnym menu, żadnego Philipsa. Następne filmy z następnych telewizorów Philipsa wkrótce. Nie ma żadnych drgań , skakania menu i nie było. Zresztą kto ma Philipsa to sam wie najlepiej. cytuję Twój wpis: "menu nie działa (skacze przy przewijaniu, rwanie, gubienie focusa - proste trywialne błędy które...
wspólnym pierwiastkiem będzie moduł GEM
Witam, w świeżo kupionym aucie rozładowywał się akumulator. Po wymianie na nowy wszystko ok, tylko zaczęła palić się dioda alternatora (akumulatorek na desce rozdzielczej). Napięcie na odpalonym samochodzie skakało od 13,5V do 17V. Przy którymś z testów zaczęło się dymić z radia i spod nóg pasażera. Auto natychmiast zgaszone, następnie na samym akumulatorze...
Witam, Po problemach z odpaleniem spowodowanych raczej zapowietrzeniem pompy paliwa wyszedl nastepny problem: silnik pracuje nierówno, wygląda jakby nie palił na jeden cylinder. Podpinam komputer a tam zero błędow!! Auto bardziej dymi, jest słabe i czuc jak pracuje nierówno, zwlaszcza przy dodawaniu gazu lekko wibruje. Zrobiliśmy jeszcze test polegający...
Ad Jarek Problem z tym obiegiem był od początku, bo grzał się długo, a dodatkowo zimą potrafił nagrzewać się 20km trasy. Ponadto temperatura skakała. Wąż do chłodnicy robił się letni ba grubo przed punktem otwarcia termostatu. Mimo iż jak wspomniałem w pierwszym poście, termostat wymieniłem sprawny na sprawny. Wodę lałem bo jak co chwilę masz dolewać...
Mam problem z nierówną pracą biegu jałowego ford focus 1.4 benzyna 1999 rok, ale tylko na rozgrzanym silniku, obroty falują ±100 obr/min (widoczne na obrotomierzu). Sprawdziłem prąd ładowania przy załączonych odbiornikach jest ok - 14,6 V. Sprawdziłem świece i też wszystko w porządku, wymieniłem filtr powietrza i nadal bez zmian. Odłączyłem kostkę...
Witam szanownych kolegó.Mam problem z w/w Tv (chassis be4a)Uszkodzone było odchylanie pionowe.Po usunięciu usterki i wyregulowaniu korekcji w trybie serwisowym obraz co pewien czas (często) skacze pionowo.Dodam że zjawisko to nasila się podczas regulowania Focus na trafopowielaczu.Proszę o jakieś sugestie.
Choćbyś nie wiem ile takich pytających postów napisał to i tak sensownej odpowiedzi nie dostaniesz. Zaraz odezwą się ludzie z których każdy będzie chwalił akurat to co mu przed domem stoi.Miałem wiele samochodów i dam Ci naprawdę dobrą radę dotyczącą kupna auta. - Najpierw sam zdecyduj jaką markę, model i i silnik chcesz kupić, bo gdy będziesz tak "...
Też tak myślałem więc aku do ładowania i przełożyłem z octavi 1.9 (miał napiecie 12,6) w celu sprawdzenia. okazało się po samym założeniu klem bez dokręcania że wszystko działa - sterowniki troszkę niepokojąco dawały odgłosy tzn jak stary dysk twardy od komputera.... przy tych odgłosach wskazówki skakały-drgały około 1cm poniżej swoich właściwych pozycji,...
Witam wszystkich na forum. Bardzo prosił bym o poradę w sprawie doładowania w focusie 2,0 Tdci. Auto jest z 2006 roku bez DPF. Focus Jeździł bez problemu aż do zeszłego tygodnia. Wracając do domu autostradą zaczął szarpać, ale w taki sposób że miał moc było słychać turbo i cyklicznie co jakiś czas turbo cichło i autko traciło moc i delikatnie zwalniało...
Sprawdziłem ten filtr powietrza jest w dobrym stanie wygląda prawie jak nowy ale znalazłem pod filtrem jeszcze taką małą gąbkę trochę nasączona olejem. Czyli filtr by odpadał co jeszcze może być przyczyną wysokiego spalania? Ogólnie silnik pracuje ładnie obroty nie skaczą oleju nie bierze
U mnie też było przesunięte trochę, ale po ustawieniu na 100%, dalej było niedobrze. W czasie jazdy po wrzuceniu na luz gasł zawsze, a na postoju prawie zawsze. Po dwóch dniach aż mi się odechciało jeździć i wieczorem zacząłem zdejmować różne rurki i przewody, aż zdjąłem rurkę którajest podłączona jednym końcem do takiego małego jakby filterka przy...
Zbiorniczek i korek wodny dałem nowe,bo stary zbiorniczek był wręcz zbutwiały.Wystarczyło lekko złapać rurkę by została w ręce.Musiał być długo atakowany wrzątkiem.A na dodatek klient wydłubał zaworek z korka.Lecz twierdzi że nie dolewał zimnej wody.Może to być wrzenie punktowe.Nawet objawy by pasowały Problem się robi przy temperaturze prawie 100 stopni.Nie...
Witam. Jestem posiadaczem focusa mk2 1.8 tdci 115 k m z 2006 r. Od dłuższego czasu borykam się z szarpaniem silnika na biegu jałowym. Silnik pracuje nierówno i telepie całą budą . Podejrzenie wpadło na wtryskiwacze. Zgodnie zaleceniem pojechałem do zakładu,wtryski sprawdzone na stole,wynik bardzo dobry,wtryski sprawne . Co jakiś czas zapalała się kontrolka...
podmień przekaźnik od wycieraczek. a skacze jak przełącznik dasz na ruch pojedynczy bo jak tak to na pewno przekaźnik
W USA radia samochodowe miały przesunięcie o 0,05 MHz, czyli skakały po 100,05 100,15 100,25 itd. Miałem tak na przykład w amerykańskiej wersji Forda Focusa. Nowsze radia w większości przypadków działają tak jak w Polsce, więc nie ma problemów. Jeśli chodzi o pozostały sprzęt audio, to jedyny problem może być z wtyczkami. Na przykład jedna z lepszych...
Witam. Posiadam od kilku lat samochód Ford Focus mk1 hatchback 2001 1.6 zetec. Przebieg 215000. Samochód na oryginalnych częściach, lub dobrych zemiennikach, nic nie przerabiane. Rok temu miałem pewien problem, mianowicie zarzucało mi tyłem na zakrętach. Problem pojawiał się tylko i wyłącznie przy nierównościach nawierzchni głównie przy zakrętach w...
Mam problem z moim Fordem Focusem. Od czasu do czasu rosną obroty do ok 1,2-1,3, normalnie utrzymują się na biegu jałowym ok 0,8. Przy odpaleniu obroty są zawsze w normie, w trakcie jazdy czasami (nie zawsze) przestają spadać poniżej 1,2. Przy podciągnięciu nogą pedału gazu do góry obroty są normalne-0,8. Po puszczeniu pedału wracają do 1,2. Jedyne...
Jeśli chodzi o alternator z Focusa, to zostały wymienione łożyska oraz mostek i szczotki (uzwojenie było sprawne) - zrobił mi to znajomy mechanik (ja nie miałbym warunków na wymianę łożysk). Dodatkowo trzeba było jeszcze rozruszać i nasmarować tuleje łapy (te nacięte), bo po nawet lżejszym przykręceniu dalszej od silnika śruby altek nie chciał kręcić...
mozesz go zalac izopropanolem potem dokladnie wysuszyc ale jezeli nie pomoze i chcesz sie bawic w regulacje to od kondensatorka emisja, focus, tracking najpierw emisja lekko i dokladnie potestuj jak zacznie skakac to sproboj fokusem rowniez lekko w prawo trackingiem z reguly sie nie kreci takze milej zabawy zyczy BarT
nie będzie problemem diagnoza w 5 minut. Widze że kolega jest biegły jak biegunka albo dopiero zaczyna elektrotechnikę. Dzisiaj fusion iskra skacze pod masa tak ze z 2 metrów słychać. Mokro i jest efekt.
Odpiąłem obydwa przewody blidera i dalej PK uprawia szaleństwa! -tym razem zaprzągłem oscyloskop i obejrzałem sygnały- wszystkie trzy pojawiają się i giną na zero już na wejściu na płytkę. Tylko czy to jest przyczyna skoków- czy tak reaguje VDP na zmiany w WN? Gdy odpięty jest tylko focus (ten grubszy) to i SCREEN stoi.
KSS24A OPIS POTENCJOMETRÓW NA LASERZE: Regulacje to: od kondensatorka 1.Emisja 2.Focus 3.Tracking Najpierw emisja lekko w PRAWO i dokladnie potestuj jak zacznie skakac to spróbuj fokusem również lekko w PRAWO, trackingiem z reguły się nie kręci.
Witam. Ostatnio złożyłem nowy zestaw i pojawił się pewien problem. Otóż nie odpala z przycisku POWER. Na chwilę pojawia się znaczek wczytywania Windowsa, po czym monitor się wyłącza i nic się nie dzieje; raz się nie wyłączył, lecz pokrył kolorowymi kwadracikami (jakby padła karta graficzna). Po resecie jednak zawsze odpala bezproblemowo. Mój setup wygląda...
Więc jak rozumiem to mam do naprawy bądź wymiany sterownik silnika? A jak wymienię to wgrać mapy tylko czy ktoś może wie ile może to kosztować? Bo jak zostawię to temu mechanikowi to będzie nieciekawie. Dodano po 3 A jeszcze problem ze sterownikiem silnika a auto zachowuje się normalnie i normalnie pali i normalnie jeździ. Nie dymi nie skaczą obroty...
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
witam mam problem z samochodem Fordem Focusem z 1999 1.6 benzyniak, otóż po odpaleniu obroty skaczą i gaśnie samochód, jeśli nie naciśnie się pedału gazu oraz zdarza się że w czasie jazdy prędkościomierz wyłącza się sam i również po jakimś czasie się włącza sam. po przejechaniu jakiejś dłuższej trasy obroty działają stabilnie nie skaczą, lecz jeśli...
Czujnik jest nowy nawet wymienilem na orginal ale podmienie jeszcze jeden. Tylko dlaczego wskaznik pokazuje nawet jak jest odpiety tzn. skacze. Uklad chlodzenia wporzadku jest tez sprawdzalem. moze gdzies masa powinna byc a nie ma? Pozdrawiam
Przekręcam kluczyk czekam aż zgaśnie kontrolka od świec, w tym czasie wszystkie wskazówki skaczą na max i opadają. Takie zachowanie wskazówek to typowy objaw gdy akumulator niedomaga - wg mnie jest do wymiany.
Był podpinany tylko pod komp.stwierdzili że skacze cisnienie paliwa- wymieniłem zawór ciśnienia paliwa a samochód dalej faluje na wolnych obrotach.Na zimnym silniku chodzi normalnie jak osiagnie temperaturę zaczyna falować
Od jakiegoś tygodnia, podczas jazdy zaczynają wariować wszystkie wskaźniki na liczniku. Wskazówki skaczą od początku do końca. Kontrolki od paliwa, ręcznego i akumulatora mrugają. Zawiesza się wskazówka od prędkościomierza i nie nalicza bieżących kilometrów. Auto Ford Focus Mk1 2002 r. 1.6 benzyna. W zalączniku filmik jak to wygląda.
Mam problem z subuferem podanym w tytule dokładnie chodzi o to że włącza się co jakiś czas ochrona tak jak by było przepięcie. To zaczęło się po wymianie alternatora (alternator padł przez łożysko). Alternator jest nowy i oryginalny od forda, napięcie jest stałe i nie skaczę. Jak włączę radio i je scisze to na subuferze słychać trzaski co jakiś czas....
Niezupełnie jest tak. Właśnie pewien myk jest robiony przez program Feurio!, że potem napęd mysli, że ma do czynienia z oryginalną płytą audio. Swoją drogą problem polega na kilku sprawach - jedna to głębokość na której jest zapis (wpływa to na focus) - dziadoskie płyty tego nie trzymają w tolerancji, ułożenie ścieżek (to ma wpływ na przesuw lasera...
ComboBox ma indywidualne zdarzenia i właściwości. Spróbuj oprogramować przy zmianie (set.focus lub range().select). Rozwinąć bez myszy można stosując Alt+DownArrow. W podanym przykładzie jednak, zamiast ComboBox'ów, o wiele łatwiej byłoby zastosować poprawność danych przez listę. Miałbyś większe możliwości "skakania" po arkuszu przy Workscheet.Change.
kazda sonda po wykreceniu ma taki jasno szary nalot z drobinkami brazowego, jezeli chodzi o wykres z sady to na jednej sadzie byly takie rownomierne fale i napiecie malo sie ruszalo natomiast na tej co mam wykres jest taki bardzo poszarpany doslownie jak EKG i napiecie mocno skacze oczywiscie w prawidlowym przedziale... no dlatego tez nic mi do glowy...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
jak nie zapali to niby skąd ecu ma wiedziec ze sa rozbierznosci w korekcjach ? No... właśnie w tym problem, że nie wie. Trzeba trochę pokręcić silnikiem aby zapalił - a na rozruszniku to za mało. Kiedy odpaliłem silnik po regeneracji JEDNEGO wtryskiwacza, to odpalił od razu, ale zachowywał się w komorze tak, jak by chciał wyskoczyć... I trwało to -...
Wymieniłem ostatnio padnięty alternator na regenerowany i już żałuję, że nie regenerowałem swojego starego (Focus MK1, 2004r, 1,8TDCi)... Po odpaleniu na zimnym ładowanie bardzo powoli rośnie od ok 12V do ponad 13V (przygasają światła na wolnych obrotach) i dopiero po około 30s nagle ładowanie skacze do 14,4V i wtedy już się trzyma niezależnie od obrotów...
Witam Posiadam pewien problem mam focusa 2012r 1,6tdci 115km na siemensie . Focusa kupiłem uszkodzonego przodem , po poskładaniu przodu i odpaleniu auta przy 3 tys obrotów przestawał równo chodzić i dymił na biało przy okazji klepiąc . Po podłączeniu forscanu korekty na 1 i 3 cylindrze wysokie . Zakupiłem niby komplet używanych wtrysków z przebiegiem...
skakać ładować daewoo skakać skakać matryca
zabezpieczenie mikrokontrolera obracanie obrazu amilo instrukcja
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Sharp LC-55CUF8462ES firmware request, UMC/Vestel 17MB130 board, official USB upgrade info How to Open or Forward UDP Port 2934 on Routers – Port Forwarding Steps & Firewall Tips