Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
Brak zasilania do stacyjki.
Będzie przegnita kostka łączeniowa wiązki umieszczona jest w nadkolu po stronie kierowcy, albo kostka stacyjki
wkrętaki wiertarkę wiertła i pilniki ... a później potrzebujesz: https://www.fordoriginalparts.pl/product...
zamykanie drzwi nie pozwiązywał bym z odpalaniem sprawdził bym najpierw stacyjkę.
Tak. Jeśli dobrze pamiętam to faktycznie był problem z kostką stacyjki.
Wczoraj dotarło auta i sprawdziłem naprawde jest ciepły. Wina jest chyba kostka, też była ciepła. Wyczyściłem i oddałem.
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Nowe transpondery + programowanie immobelizera
Akumulator naladuj bo to wyglada ze brakuje pradu a nie problem ze stacyjka.
Imo nie odcina rozrusznika ,powinna być wina wkladu stacyjki.
[url=http://mojafirma.infor.pl/moto/eksp... Bezpieczniki, przekaźniki, instalacja elektryczna do sprawdzenia, stacyjka również.
Ja bym zaczął od sprawdzenia kostki stacyjki.
Też obstawiam kostkę stacyjki.
Panowie już kilka razy spotkałem się z tym w Foce II -kostka stacyjki.
Bez podmiany na inny lub chociaż zamiany miejscami będzie ciężko. Sprawdź też jak kolega proponował powyżej stacyjkę.
Moze cos z kostka od stacyjki.
Jak rozbierzesz , to zobaczysz jak tam jest zrealizowane "krosowanie". Po włączeniu kluczyka(15) masz już napięcie na zasilaniu światła stop , i co ciekawe też przed i za czujnikiem stop.Po wypięciu bezp.42 masz tylko przed czujnikiem stop. i pedał działa prawidłowo ; jak myślisz skąd bierze się to napięcie?
Możesz przypomieć pilota gemowi poprzez 3 krotne szybkie przkręcenie stacyjki i pstrykanie pilotem po tym, o finale powiadomi cię gong.
Witam , mam problem z fordem focusem mk1 nie mogę wogóle przekrecić kluczyka w stacyjce , co moge z tym zrobić??? PS:proszę o szybką pomoc!!!
Uszkodzona była kostka pod stacyjką 150zł i po kłopocie.Dzieki za pomoc.
Kostka stacyjki przykręcona jest pod spodem stacyjki . Nie jest to typowe złącze elektryczne. Wpisz w wyszukiwarkę hasła kostka stacyjki.
Chodzi o ten modulik przywieszony do stacyjki?
synchro ? tj. chodzi o immobiliser i powiązanie kluczyka stacyjki itd. ?
Może głupie pytanie,ale sprawdzałeś na włączonej stacyjce?
Radio wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
Zamek w syrenie powinien być ustawiony na pozycję zielonej kropki(jeśli syrena z wł.zas.) wtedy syrena jest włączona, jeśli musisz wyjmować kluczyk z innej pozycji pewnie masz zepsutą stacyjkę i dlatego syrena będzie wyłączona. Pozdrawiam.
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
To przekręcanie jest pomiędzy pozycją 1 a 2 stacyjki nie do zera. 4 przekręcenia
mam podobny problem tylko ja po kilku krotnym przekręceniu stacyjki odpalam auto bez problemu
wciskasz przycisk na otwórz, drzwi pozamykane, stacyjka na 0
kostka stacyjki, przekaznik
Zamknięte. Krańcówka wyłacza sygnał otwartych dni przy stacyjce więc jest sprawna.
ztego co pamientamna 90% trzeba go włozyc w drzwi prawe a kluczyk matka do stacyjki jak nie pomoze to napisz na gg4504431 mam gdzies w garazu instrukcje z forda tam to jest opisane.pozdrawiam
ok sprubóje wielkie dzięki
Np. rozrusznik - szaro/czarny przewód w czarnym złączu modułu stacyjki.
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
Witam czy posiada ktoś rozpiske kostki stacyjki do focusa 2.0tdci 2006rok, auto nie odpala ,mam trochę dziwne zachowanie stacyjki w pozycji 0 stacyjki pali się licznik i włącza moduł centralny wnętrza w pozycji I wszystko gaśnie w pozycji II włącza licznik ale traci prądy na moduł centralny w kabinie w pozycji III kręci rozrusznik numery na stacyjce...
ok to taki pierścień wokół stacyjki odpowiedzialny za komunikację
wiele: pompa paliwa szaro-żółty w progu,plusa po stacyjce powinien być na zielono-żółtym lub zielono-czerwonym[najlepiej sprawdz probówką,ma być niegasnący],rozrusznik na szaro-pomarańczowym[grubszy]-obydwa w wiązce stacyjki[a kolory weryfikuj,bo możesz mieć model'98 lub już '00,a były tam pewne różnice.
Pewnie zginął stały plus, ten po przekręceniu stacyjki (zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników).
Sprawdź stacyjkę czy nie jest wygrzana
Nie znam dokładnie instalacji focusa ale zacznij od stacyjki, Bo ten sygnał pojawia się w końcowym położeniu stacyjki, czyli to już końcowe przekręcenie a potem odbija kluczyk.
No to pytanie czemu nie widzi? Masz to czym diagnozować czy na piechotę? Zobacz może co się dzieje przy stacyjce...
Przecież każda wtyczka pasuje w swoje miejsce :)
Miałem taki problem to chyba jest. A wątpie że jesteś na tyle uzdolniony zeby wszystko wiedziec. Tak samo jak pewnie nie zmienia sie pedał hamulca po uruchomieniu stacyjki. Zapewne masz jedynie teoretyczne pojecie.
Nie da sie ani na wlaczonej stacyjce ani po wyjeciu kluczyka
To sprawdzić czy wychodzi zasilanie ze stacyjki. Sprawdź miernikiem który to przewó przy stacyjce mierząc miernikiem od strony bezpieczników.
Sprawdż wiązke przewodów w podłodze pod nogami pasażera
Spróbuj synchronizacji, przekręć stacyjkę z pozycji on na off 4 razy w ciągu 6 sekund. Pojawi się sygnał dźwiękowy , następnie naciśnij dowolny przycisk na pilocie, usłyszysz sygnał dźwiękowy.
Załącz stacyjkę i na 3s wciśnij przycisk pilota.
Musiał byś podciągnąć sobie przewód plusowy ze stacyjki
to jeszcze zwykły :-) majzel jak mówisz. Diagnostyka nic nie pokazuje, bo im pali normalnie. Może to stacyjka przerywa? Pozdrowienia
podłączyłem kablami rozruchowymi, to samo. Tak się dzieje jak przekręcę stacyjkę na 2 pozycję.
Pamiętaj tylko o jednej ważnej kwestii, przy procedurze dodawania nowych pastylek kasujesz stare z pamięci i żeby procedura się udała musisz zakodować minimum dwie pastylki. To będzie moja pierwsza taka zabawa, mógłbyś rozjaśnić? Pastylek, czyli kluczyków? Ogarnę to normalnie przez sekwencję przekręcania kluczyka w stacyjce?
Czyli nie działa nic (oprocz radia), co jest normalnie po stacyjce? Sprawdź czy kostka stacyjki daje napięcie. Radio orginalne?
Powinny być numery na wtyczce. 1 wsteczny + 3 plus po stacyjce 4 masa
To jest główny bezpiecznik od radia (bezpośrednio, nie za stacyjką). On jest w porządku.
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
W MK2 tylko jeden pilot może być aktywny. Niedawno ćwiczyłem to jeszcze pamiętam. Procedura faktycznie przez pstrykanie stacyjką. Sprawdź testerem czy pilot w ogóle żyje?
Ta ze stacyjką i 4 krotnym właczeniem jej nie działą.
Zobacz czy w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje zapłon na elektrozaworze pojawia się prąd. Jeśli tak to ok jeśli nie włącz zapłon odłącz orginalny kabelek i z akku podaj tam +12V. Jeśli po włączeniu kluczyka nie pojawia się napięcie wskazuje to na uszkodzony przekaźnik badź bezpiecznik. Jeśli po włączeniu kl. jest prąd a znika w momencie kręcenia...
Jeśli chodzi o te spadki to nie ma reguły, temperatura potrafi nie raz zacząć spadać jak silnik wkręca się na obroty. Czy mógłbym poprosić o podanie mniej więcej miejsc w których mam poruszać wiązkami? Sprawdzać na odpalonym silniku czy stacyjka w pozycji zapłonu wystarczy?
Kierunki i sterowanie zamkiem kolory jak w starych focusach, lampka na czarno-żółtym, po stacyjce zielono-żółty. Wszystko w konektorach na module pod schowkiem. Przejście pod maskę-duża guma z wiązką, też na wysokości schowka. Życzę przyjemnej pracy.
Sprawdź podstawowe rzeczy: Bezpieczniki (komora silnika, i w kabinie) Masy Akumulator musi być dobrze naładowany (czytałem w Twoim poście że światła świecą ale nie napisałeś czy normalnie czy słabo dlatego proponuję sprawdzić czy aku ok). Napisz czy masz jakiś dodatkowy alarm (jeżeli masz to on mógł odciąć dopływ prądu). Problem może stanowić stacyjka,...
Cześć, Ford Focus mk3 turnier (2011r) 1.6 TDCi (T3DB) Mam małą zagwostkę ponieważ chcę dołożyć sobie dodatkowe oświetlenie w drzwiach samochodu. Nie chcąc ciągnąć przewodów przez całe auto, sądziłem że może uda się wpiąć w podświetlenie przycisków które działa w zależności od czujnika i modułu zmierzchu. Pozyskałem schemat który załączyłem, niestety...
I w kierownicy mam dodatkowo pilot do radia z tym nic nie zrobisz jeśli nie masz tej opcji dedykowanej w radiu Tylko co z reszta przewodow ktore sa zaslepione ? jeśli nie chcesz tych opcji to nic nie robisz, zostają nie podłączone No to wlasnie mnie zastanawialo. miernik i sprawdzić żółty to podtrzymanie pamięci a czerwony zasilanie po stacyjce albo...
dwa plusy jeden po przeklęczeniu stacyjki ,i dwie masy opis kabli jest w necie albo na elektrodzie
Ford Focus MK2. To lepiej zrobić nowe gniazdo czy przepiąć zasilanie na stacyjkę ?
Witam. Jestem w trakcie przekładki pompy wtryskowej w Focusie 1.8 tddi, sterownik pompy blokuje immo. Mam całe drugie auto ze sprawną pompą i teraz pytanie co muszę przełożyć żeby to zadziałało w drugim aucie. Na pewno pompa, ECU, transponder z kluczyka, pętlę na stacyjce. Coś jeszcze? Pozdrawiam
Dzień dobry. Sprawdziłem bezpieczniki. Wymieniłem przekaźnik R12. Wyświetla się PO 380. Nie ma problemu z rozruchem silnika. W trakcie jazdy z informacją "awaria silnika" i żółty trójkąt, wyraźny brak mocy - odcięta turbina. Informacja "awaria silnika" znika po powtórnym przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jazda bez problemów. Pozdrawiam
Spróbuj zresetowć kąpa. Przez kąpiel w kompocie :D Tak jest ta czerwona lampka, czy to immobiliser Czyli po włożeniu oryginalnego klucza do stacyjki powinna przestać mrugać.
Musisz znaleźć plus po stacyjce, powinno być np. przy wiązce od radia.
zamykanie do czarno pomarańczowego pin 16 w zielonej wtyczce Próbnikiem żarówkowym zamyka? Drugim problemem to podłączenie domykania szyb Tu jednym kabelkiem tego nie zrobisz. Co mam odciąć w przypadku silnika diesla? Zapłon,rozrusznik przy stacyjce.
Bez małej ładuje.Trzeba dodać więcej gazu. czerwony to plus za stacyjka, niebieski i szary idą do PCM
Ford Focus Mk 2 1.6 TDCI 2007 - liczę na pomoc. Od jakiegoś czasu "odcina" mi samochód. Stacyjka wymieniona. Dziś po odłączeniu ładowarki zapaliły się wszystkie kontrolki. Włączyły się wycieraczki... Na kilka sekund, auto jechało dalej. Dzieje się to dość często (dziś zauważyłam, że po odłączeniu tej ładowarki, nie wiem czy to zależność). Zdarza się...
Focus C-max usypia się przez 30 sekund.
Witam, mam problem w Fordzie transit 2004r 2.0 tdci . Problem polega na tym iż po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 na zapłon brak zapalenia się kontrolek licznika i słychać cyknięcie przekaźnika jedynie podświetla się licznik kilometrów i zegar, po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 na start rozrusznika słychać tylko cyknięcie przekaźnika pod maską....
Może trochę inne auto bo Focus 2 ale w moim przypadku musiałem wymienić włącznik ( styki ) stacyjki. Nie podawała zasilania ma moduły i po przekręceniu kluczyka radio, zegary, szyby załączała się po kilku sekundach. Brak odpowiedzi po can do gema.
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
Wydaje mi się, że to jest po prostu tak skonstruowane fabrycznie. Jeżdżę już drugim focusem i myślę, że tak to już jest w fokcusach. Myślę nad małą przeróbką - czyli podłączę pod przekaźnik wszystko to co chciałbym wyłączyć wyciągając kluczyk ze stacyjki. Jak to rozkminię, podzielę się info. co i jak. Na razie nie mogę bo samochód jest na gwarancji.
Hej, przepraszam za mało szczegółów. Więc kluczyk w stacyjce przestał reagować i odpalać nawet jak się kręciło kilka razy, została wymieniona taka część: BIAREN Ignition Switch For Ford Transit Mk6 Mk7 Mk8 Transit Custom Focus C-Max Fiesta Fusion Mondeo S-Max Galaxy Transit Connect 1677531 AA6T11572AA 1363940 98AB11572BG, Ignition Starter Switch, lecz...
Dużo opcji,zanik zasilania na jakimś przekaźniku,naderwany przewód,awaria stacyjki,immo może blokować.itp. Jeżeli świeci się kontrolka świec to może być to związane z przekaźnikiem świec lub świecami.
Powiem tak, nie było za ciekawie. Elektryk powiedział że cała wiązka była spalona. Nw jak to się stało bo lodu na szybach nie było a nikt też nie trzymał za wycieraczki żeby ciężej pracowały. Jedyna możliwość jest taka że w nocy jak spałem na rybach mogłem włączyć wycieraczki i pracowały na sucho ale kluczyk był tylko w stacyjce bez zapłonu także zagadka...
Samochodu niestety nie mogę odpalić. Stałem w nocy na górce, próbowałem z górki go odpalić na drugim biegu, za trzecim razem zaskoczył, silnik się uruchomił, ale za chwilę zdechł. Potem po przekręceniu kluczyka na pozycję drugą paliła się tylko kontrolka poduszek i napinacza pasów. Udało mi się z górki jeszcze raz go zapalić, ale za chwilę znów się...
Witam , już wszystko funkcjonuje prawidłowo , syrena też naprawiona , zimny lut na przełączniku ( stacyjce). Temat zamykam
Witam mam problem z centralnym zamkiem w moim focus MK2 2009 HB 1.8 benzyna. Drzwi mogę otworzyć tylko z kluczyka ręcznie z przycisków pilota nie działa.Baterie wymieniłem na nową , programowałem pilot przekręcając stacyjkę do pozycji II cztero krotnie jak w instrukcji i dalej nic. Co może być powodem awarii proszę o pomoc, poradę.
6 - masa 4 - stacyjka 32 - stały plus 17 - CAN L HS 18 - CAN H HS 22 - CAN L MS 23 - CAN H MS
Witam! 1-drzwi i pasy zapiete 2-4 razy w ciągu 6 sek,zapłon wyłączony 3-programowanie właczone na 10 sek-nacisnąć przycisk kluczyka aż będzie gong. 4-kluczyk w pozycję III stacyjki-to wyjście z programu
Ok jutro biore sie za tego Fordka od podstaw taki czujnik akurat mam więc zacznę od podmianki -Co sie tyczy tego od immo to jeszcze sprawdzę bo nie jestem pewien ale jak autko miało odłączony akumulator a po podłączeniu nie było otwarte z pilota tylko od razu przekręcona stacyjka to chyba tez moze wyskoczyć??
nic sie nie stanie,możesz spokojnie odciąć zasilanie pompy,kolor czarno-niebieski,dochodzi do przekażnika przy bezpiecznikach. Dodano po 5 ewentualnie możesz odciąć plus po stacyjce kolor zielono-żółty.
Podłącz w innym, jeśli piszesz że plus po stacyjce to po wyłączniu stacyjki powinien znikać odrazu i sprawdzisz czy dalej ma to wpływ na działanie innych urzadzeń,pozdr.
No cóż zdjąłem piastę wszystko jest w kompletnej rozsypce, łożysko wygląda na oryginalne i uszkodzone. Auto było uderzone w to koło, jeszcze teraz drze laka, nie da się nim wogole jechać. Tyłek auta tańczy już prz 40, nie weim co dzieje się powyżej tej predkości pewenie nie da się jej osiągnąć. Narazie problem ABS pozostanie niestety nie rozwiązany...
Witam jestem w trakcie wymiany pompy wtryskowe,ale do rzeczy, razem z pompom dostałem ,komputer immobilizer i bębenek z kluczykiem stacyjki , moje pytanie czy potrzebuje jeszcze BIS lub coś jeszcze , by uruchomić auto? Proszę o podpowiedzi i z góry dziękuje.
Ja wspominalem o przewodach ktore sa w srodku drzwi potem kiedy z nich wyjda to ida sobie do sterownika ale nadal sa grube, nie o przewodach idacych od przyciskow poniewaz po wylaczeniu stacyjki przyciski te zapewne nie dzialaja chyba ze jest inaczej.
Pojawiły się kolejne problemy, tzn. po przekręceniu kluczyka świecą się kontrolki na stacyjce i kluczyk przechodzi w III pozycję ale w ogóle nie kręci rozrusznikiem..
kostka stacyjki focus focus kostka stacyjki focus focus instrukcja
edc16 galletto generator bledow schemat bosch suszarka
Schemat elektryczny wciągarki MAR-POL M80790 – opis, kolory przewodów, typowe usterki Cat5 vs Cat6 Ethernet Cable: Bandwidth, Data Rate, PoE, Installation Differences