Nie ma czujnika w głowicy.
To co mi przychodzi do głowy to różna średnica opon. Inna opcja to uszkodzenie czujnika lub pierścienia od abs-u.
Koszt docisku oraz tarczy to około 350 do 500 zł Plus drugie tyle wysprzęglik. Normalny mechanik nie zostawi starego przy wymianie sprzęgła.
Pompa siada, oszczędzaj na naprawę. Zacznij może od wymiany filtra paliwa i zalanu np. Vervy.
IRMC uszkodzony to będziesz miał utratę mocy a nie szarpanie .
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Okazało się tak naprawdę, że kończył się rozrząd, pasek strzelił. Dziwne, bo pasek miał około 50 tys.
To dobrze ,bo potem pytał byś jak go czyścić.Posprawdzaj na początek układ zapłonowy.
Zerknij na przepustnice czy ci się otwiera a jak masz takie problemy w wiązkach to popatrz jeszcze dobrze a gruszke masz przepompuj dobrze jakby był zapowietrzony
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
O szarpaniu w tym silniku można pisać epopeje. Na początku wyczyść EGR i jeśli jest to DPF do mycia.
Jeżeli to 2.0hdi sprawdź czy za filtrem paliwa nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa do pomyślenia cr. Nie może być żadnych bo będzie szarpać.
Najpierw sprawdź, czy masz sprawny ten zasilacz. Podłącz do niego np. żarówkę samochodową i zobacz jak się zachowuje.
Jaka żarówka sie przepaliła bo ja nie widze związkuz wymianą oprogramowania i szarpaniem,pisz jaśniej.
Czy powodem szarpania i zwiększonego zużycia paliwa może być egr czy to raczej wtryskiem? Jeżeli nie wyświetla się check engine to czy komputer wskaże przyczynę?
Kolego taki odgłos trzeba by usłyszeć czy to jest syk syk czy cyk cyk cyk troszkę jakby klepanie może to być kolo dwumasowe. Wrzuć 5 bieg przy 6 i gaz do dechy i zaobserwuj jak zachowuje się samochód czy nie ma drgań szarpania.
Poprostu zamien kable kolejnoscia na cewce 1 z 4 , 2 z 3. Bedzie wszystko wiadomo.
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
[url=http://www.motonews.pl/forum/?op=fv... masz opis. Wiem, że to opis do czujnika z escorta, ale filozofia jest taka sama. Czujnik położenia przepustnicy to zwykły potencjometr w trochę dziwnej obudowie.
Chodzi o to, że ją rozerwało. Zaślepka jest już nałożona nowa, nic nie cieknie i jest szczelne.
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
To rozdaj pomogi i zamknij temat.
Myślę, że lepsze od pisania będzie zapznanie się ze stanem akumulatora.
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
Bo się nie reguluje, bo nie ma możliwości. TY jak zwykle wiesz lepiej i głupoty prawisz. Inni czytają, w smrodzeniu na tym forum jesteś jednym z lepszych. Urastasz wręcz do rangi idola. Ty...a o jaki chu...j ci chodzi?. Wygrzebujesz jakieś stare posty z przed prawie dwóch lat i próbujesz zabłysnąć?. Widzę, że masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego,...
Takie rzeczy to już do twojej oceny. Są dieselki które pojadą ci na byle oleju ale są też jednostki którym słaba jakość paliwa może ładnie zaszkodzić. Jeżeli masz pompowtryskiwacze to lepiej nie tankować na stacjach "no name".
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
po 5 miesiącach problem powrócił ( wcześniej samo przeszło ) i nadal nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego szarpania dodam że jeżeli podczas jazdy wcisnę sprzęgło samochód nie szarpie a gdy jest na biegu to szarpie bardzo często
Zajrzyj do turbo
Witam, Proponuje sprawdzic turbawke:( odnosnie niebieskiego dymku i problemiku z odpalaniem szarpaniem itd Pozdrawiam
Witam. Mam ford focus mk1 1999r. Od kiedy nadeszła zima to zaczęłam obserwować ze w autem coś nie halo. Auto ładnie zapala, i wtedy ładnie trzyma obroty. Gdy ruszę auto traci moc, obroty spadają, szarpie autem. Na początku myslalam ze cos nie gra z benzyną, ale po przełączeniu auta na gaz też nim szarpie. Mąż sprawdzał świece i są ok. Może ma ktoś pomysl...
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
Zrobione ok 100 tyś. km ma gazie. inastalacja zakladana w 2003 roku. byłem u kilku gazowników ale nikt nie umie mi pomóc ponieważ nie mają programu do diagnostyki romano a ja szukam w necie właśnie. czy to bedzie OMVL? Jest to instalacja na wtrysku. Dodano po 2 Samochód to ford focus 1.6
Dzięki za info. Dzisiaj mam zamiar właśnie tak zrobić (o ile dobrze zrozumiałem), czyli: - do 307 wsadzam sprawny aku (naładowany z napięciem 12V), zapinam klemy i po 30 minutach mierzę napięcie na akumulatorze - następnie odpalam silnik i znowu mierzę napięcie ładowania na akumulatorze Bezpieczników nie wywala - jak pisałem po kilku minutach pracy...
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Wracam do tematu. Objawy: 1. Nierówna praca na zimnym (do 2km) zaślepiony EGR by to może tłumaczył. 2. Dymienie (biało-szary dym) po odpaleniu na zimnym silniku. Czytałem że to może być od uszczelniaczy zaworów? 3. Szarpanie i kangurki. Najbardziej na ciepłym silniku i od 2 tyś. obrotów. 4. Raz ma pełną moc, a raz zamula Już nie wiem czy go naprawiać...
Czy są jakieś błędy? Sprawdzenie pompy 300zł netto na stole więc zaczął bym od tego. Jeżeli chodzi o czarny dym z wydechu to najbardziej bym stawiał na nieszczelność w układzie dolotowym...
Sprawdż czy nie ma zimnego lutu masa trafopowielacza ta masa od screen i focusa?
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Może i tak,dam znać po wizycie u innego mechanika,czy źle umieszczona pompa byla przyczyna szarpania.
Witam, mam auto ford focus 1.8 1999 diesel chodzi o to że zostal wymieniony rozrzad z pompa olejem i filtrem . Po 2 tygodniach uzytkowania jakies 600km zaczelo auto mi szarpac i pluc czarnym dymem po wymianie swiec (nie wiem czemu )szarpanie nie ustapilo a dym zmienil kolor na niebieski . Nie wiem co mam robic przy wyzszych obrotach nie czuc tak tego...
Witam. Silnik w zakresie temperatur od 10st. C do około 50st. C pracuje nierówno na biegu jałowym, później już pracuje normalnie. Został wymieniony EGR gdyż występował błąd od niego w sterowniku; ponadto auto kopciło i nie miało mocy. Po wymianie auto ma większa moc ale dalej nierówno pracuje na biegu jałowym i szarpie podczas przyspieszania w niskim...
W Focusie tddi miałem taki stuk i były felerne rowkowane zawijasami tulejki na korbowodach. Szlifierz założył normalne z dziurką na smarowanie i igła.Też podmieniałem wtryski cuda na kiju a tam...
Zrozum jedną rzecz. ECU doucza się do nieszczelności, i teraz możesz mieć efekt taki jak masz, spowodowany tym że ECU jedzie na wartościach wyuczonych wcześniej, stąd szarpania.
Żeby nie było nie porozumień właśnie się dowiedziałem ze to "zasysanie" to rzecz normalna w kolektorze, ale to szarpanie mnie denerwuje.
Okazało się , że rozleciały się dwie zaślepki na kolektorze ssącym z tyłu pod przepustnicą i narobiły tego bałaganu.
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
Dzień dobry, Dobrych kilka lat temu był poruszany na forum temat związany z dziwnym dźwiękiem wydobywającym się z dolotu/przepustnicy w silniku ZETEC SE 1.6 16V. Tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Autorowi wątku udało się rozwiązać problem, jednak dalej nie rozumiem, co powoduje ten odgłos wystrzałów z dolotu....
Jaki laser tam siedzi?A to trzęsienie soczewki-czyli focus pracuje niestabilnie,nierównomiernie podnosi i opuszcza oczko?
samochód został podpięty pod komputer i nie ma żadnych bledow. Więc jak sam widzisz, wyczerpałeś możliwości samodzielnej naprawy. Wątek zamykam, a auto do warsztatu.
Akurat o czujnik przepustnicy pytałem dwa razy. TPS jest sprawny, jak byłby nie sprawny to by mi autem szarpało
Miałem takiego focusa w zeszłym tygodniu tylko 90ps, szarpał i dymił w tym przedziale około 3000 obrotów, egr był w agonalnym stanie, nówka załatwiła temat. Po wymianie wkręca się dobrze na obroty i nie poddymia na siwo.
Nie wie co to za pasek czy od rozrządu czy Alternatora jest po szarpany i czy to poważna usterka?
Trzeba wykonać diagnostykę komputerową, sprawdzić wszystkie połączenia, ale często bywa tak że jak padnie jeden wtrysk to później lecą po kolei aż wymieni się wszystkie.Pozdrawiam
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Podczas jazdy zapala sie kontrolka od swiec zaczyna szarpac i nierowno chodzic. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Jedzie normalnoe. Wymienilem filtr paliwa i jezdzilem 3 dni bez zadnego szarpniecia i potem znowu sie zaczelo dziac. Oddalem do mechanika. Na kompiterze pokazalo wtrysk 1 po wyciagnieciu wtryskow i sprawdzeniu okazalo sie ze wtryski sa...
byłem sprawdziłem zgadza sie ten fordzik nie ma ani sondy ani przepływomierza. Co do sondy w dieslu jak najbardziej są stosowane. Auto nad którym dzisiaj sie meczyłem jest w nia wyposażone BMW 520 06 rok. A wracając do tematu. W focusach 1.6 tdci zasyfiony EGR dawał bardzo podobne efekty
Po pomiarach . napięcia focus i S2 ok. Napięcie WN troszkę przysiada w momencie skoków szerokości ( po dokładnej obserwacji zauważyłem , że zmienia się też zbieżność linii-rozjeżdżaja sie ) po odpięciu anody, WN stoi jak drut! Focusy odpięte , siatka 2 też i dalej brzęczy. Wniosek - kinol. :( temat zamykam. dzięki za pomoc.
Wymieniona na nową, niema żadnego szarpania. Czy to może być wina maglownicy czy może drążka stabilizatora
Uszkodzony MAF.
Ja w sumie pytam sie o 2.0 tdci DW10 z Focusa. Od 2 lat walcze z sykiem pod obciazeniem. Syczy kiedy turbo zmienia geometrie przy nizszych obrotach plus rano lekko poszarpuje i przy ruszaniu robi lekko "zabke". Na 80% to EGR, bo po odlaczeniu wtyczki syk umilkl i auto zbiera sie lepiej, ale EGR nie jest ani zapchany, ani uszkodzony. Nie wiem czy kalibracja...
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Lambda zamontowana, oryginał Forda. Błędów nie ma , natomiast martwi mnie szarpanie silnikiem. Szarpie przy dochodzeniu do 4 tyś obrotów, nie wkręca się na obroty powyżej 4 tyś , silnik rozgrzany na biegu jałowym. Nie jechałem, ani nie sprawdzałem w czasie jazdy. Co to może być ?
Awaria nastąpiła nagle w czasie jazdy dodałem mocniej gazu i auto zgasło., Później już nie szło go odpalić. Zostało zaholowane do mechanika. Po przerzuceniu pompy odpaliło no i reszta jak w powyższych moich postach. Do tej awarii auto jeździło super. Żadnego szarpania, gaśnięcia itp. Paliło na dotyk i było zrywne.
Witam, jestem posiadaczem Forda Focusa MK2 FL 1.8TDCI i mam problem z szarpaniem silnika. Jeśli jeżdżę sam bez obciążenia i normalnie to auto chodzi poprawnie, ale jeśli już tylko wcisnę pedał gazu do końca to zaczyna się dusić,dławić, a najgorzej jest jak mam pasażerów na pokładzie i próbuję wyprzedzić inne auto szarpie na tyle, że nie mogę go wyprzedzić...
koledzy a czy jest mozliwosc ze komputer przetwarza błednie dane i zle dostosowywuje dawke paliwa?? Jest taka możliwość. Był taki problem, gość przyjechał Focusem, samochód na gazie chodził ok, ale na benzynie dusił się. Reset kompa pomógł, ale tylko jednorazowo, trza było go resetować za każdym razem aby było wszystko ok.
Sprawdz jak chodzi "na błędzie" po odpięciu pierwszej sondy. Po mojemu ma za ubogo i stąd szarpanie i strzały. Potestuj go na OL bez sondy. Jak będzie lepiej do kontroli MAF lub MAP w zależności co tam siedzi.
Witam Mam problem z moim focusem z 2006roku. Podczas jazdy ze stałą prędkością auto zaczyna delikatnie szarpać i dymi na jasno niebiesko. Bylem u mechanika ale komputer nie pokazał żadnych błędów, on sam tez nie ma pojęcia co może być tego przyczyną. Dodam że szarpanie pojawia się zawsze przy zagrzanym silniku, wtedy też włącza się wentylator co również...
Witam, miałem podobny problem, ostatnio zatankowałem do baku gdzie było z 2 litry paliwa 15 litrów na innej stacji niż zwykle, po przejechaniu 40km, samochód nie miał w ogóle mocy, dopiero przy ponad 2,5tys obrotów zaczynało się coś dziać poniżej 2tys szarpał jak by chciał zdechnąć, dojechałem do najbliższej stacji bp i zatankowałem diesel Ultimate...
Nie, mam jeszcze paragon, 21 lutego zatankowałem 25 litrów diesla a' 6,07 zł. Ewidentnie ktoś dolał wody. Przed wielu laty miałem podobny problem na autostradzie w Niemczech w zimie, samochód szarpał, silnik się dławił, aż w końcu stanął. Zadzwoniłem na ADAC, przyjechał gościu z lawetą z warsztatu i od razu wiedział, że miałem paliwo chrzczone, spuścił...
Ale co masz na myśli pisząc "przewód idący do regulatora"? Bo jeśli chodzi o ten zakończony wtyczką w alternatorze to nim szarpałem, ciągnąłem tak jakbym chciał wyciągnąć wtyczkę i nic się nie dzieje. Chyba że chodzi o odcinek w kierunku ECU. Tylko że on tam leci dość pokrętną drogą, razem z innymi wiązkami i kończy się przy ECU schowanym za lewym nadkolem....
Witam wszystkich, Od pewnego czasu posiadam autko Ford Focus mk2 1.6 115 km.Problem jaki się pojawia to kontrolka silnika.Podaje 2 błędy (niski poziom katalizatora oraz P000A)dodatkowo na zimnym silniku lekko szarpie.Moc wydaje się normalna chociaż to mój pierwszy benzyniak.Kolejna sprawa to przy obrotach 3 tys jadać pod lekka górkę wciskając pedał...
Cześć! Na działającym silniku odpinaj po kolei przewody WN i usłyszysz po obrotach czy któryś nie szwankuje.
mam coś podobnego( ford focus 1.8 tdci 115hp) na warsztacie klient mówi ze czasami nie chce odpalać a jak odpali to koło dwóch tysięcy szarpie
to że przed wymianą chodził dobrze nie oznacza że teraz z motorem jest wszystko ok
Próba przelewowa zrobiona, 4 wtrysk trochę lał, oddałem do regeneracji. Wczoraj przyjechałem od mechanika i było OK - może dlatego że auto było nagrzane od słońca. Dzisiaj rano jechałem do pracy i te same objawy - zgasł mi i trochę szarpał. Może sterownik pompy coś szwankuje ?? proszę o pomoc
U mnie kiedyś Focus MKI 1.8b debilniał identycznie. Okazało się że jakimś cudem rozrząd źle ustawiony.
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Witam.Prosze o poradę bo mój ford focus MK2 2009 r 1.8 benzyna + LPG przebieg 150 tys km przy rannym spadku temperatury zaczął odmawiać posłuszeństwa.Nie chce odpalić po kręceniem rozrusznikiem przez ok 10 sekund zaczyna załapywać i odpala.Benzyny ok 20 litrów świece mają przebieg ok 15 tysięcy km. Pracuje na gazie i benzynie po odpaleniu plynnie nie...
dzieki za rade jutro tak sprobuje zrobić może coś sie naprawi ,tylko zapomniałem dodać ze to to jest focus z sinkikiem 1,6 diesel 110kM ,ten sam silnik co w peugot 407 słyszałem o nim duzo pozytywnych słow a tu prosze taki numer . wroce do tematu najgorsze to to ze podczas jady gdy jest zimny jechało się normalnie dopiero gdy juz był ciepły to zgasł...
Miałem kiedyś służbowego Escorta 1.6 z 2000 roku (końcówka z montażu w Polsce, zdaje sie w Płońsku). W tym samochodzie tez klima sie uruchamiała cyklicznie. W autoryzowanym serwisie wytłumaczono mi, że wszystko jest sprawne, a wyłączanie jest spowodowane tym, żeby parownik nie schłodził sie do zbyt niskiej temperatury, bo kompresor jest bez automatycznej...
Witam. Instalacja LPG 5 lat. Od jakiegoś czasu w moim aucie pojawia się problem na zimnym silniku. Po odpaleniu auta, dodając gazu(nawet na maxa) auto porusza się 5km/h i słychać co chwilę strzelanie i szarpanie silnikiem. Po rozgrzaniu silnika usterka ta ustępuje. Pojawia się za to przygasanie silnika i chwilowe pojawienie się kontrolki Aku przy wysprzęglaniu...
Borykam się z mocą w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów szarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważyłem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzrastają tak po ok 1 sekundzie...
łożysko jest wciskane w bęben. Piasta jest przykręcona na 4 śruby z tyłu wahacza. Zdejmujesz kapselek, odkręcasz nakrętkę (bez rozginania bą są tacy fachowcy :) ) i prubujesz ściągnąć bęben. Możesz odpuścić ręczny (zdejmij osłonkę ręcznego i odkręć śrubkę. Popukaj w bęben młotkiem (nic się nie stanie) i z kołem przykręconym do bębna złap za koło i szarp...
W sumie byłem wczoraj 40 km od domu, ewidentnie nie było niestety ładowania, bo silnik po zapaleniu na popych zaraz szarpał i gasł. Wziąłem w roszczenie Assistance i gościu z pomocy drogowej podpiął pod akumulator swoje urządzenie, odpaliłem bez problemu samochód i niestety stwierdził, że nie ma ładowania i musi brać go na lawetę. Zajechaliśmy do mojej...
Witam! Czy czujnik położenia wałka rozrządu który sie znajduje kolo skrzyni może podawać błędny pomiar i przez to możne na zimnym szarpać i kopcić na szaro ?? I zna ktoś wartość w Ohm tego czujnika mój ma 380 Ohm pozdrawiam
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Otwórz prawe drzwi i będziesz widział gdzie są wkręty . Odkręć to co się da a reszta metodą szarpania . Po demontazu tapicerki awaryjne otwarcie tzn rozpie.... zamka w drobne kawałki . Możesz jeszcze spróbować go popryskać jakimś preparatem np wd-40 . Ale coś mi się wydaje ze tylko siłowe rozwiązanie .
Witam. Jaką ustawić przerwę na świecach w tym silniku, żeby dobrze to chodziło zarówno na benzynie i na gazie ? W programie autodatac dla tego silnika podają 1,3mm, kupiłem oryginalne świece ford i około tyle mają. Na nich na benzynie chodzi ok. Wyczytałem gdzieś, żeby do gazu ustawić 0,7mm i tak zrobiłem i czuć mega różnicę auto jest zywsze lepiej...
Witam, Zakończenie. Objawy dławienie silnika po przyciśnięciu gazu, szarpanie. Wymiana po raz drugi cewki (oryginał ze szrotu) uzdrowiło silnik. Zauważyłem tylko, że w trakcie jazdy z uszkodzoną cewką co jakiś czas zapalała się kontrolka otwartych drzwi i towarzyszył temu dźwięk załączenia się stycznika, po wymianie wszystko znikło. Zanim wymieniłem...
Posiadam focusa (benzyna+LPG) podanego w temacie i mam z nim mały problem , przy niskich obrotach szarpie ok. 2 tys. , wiec myślałem ze to przez świece więc zmieniłem kupiłem fordowskie z mtotocrafta i samochód jezdził bardzo ładnie bez szarpanie czy czegoś tego typu ale po przejechani ponad 2 tysiecy kilometrów problem powrócił i nie wiem co robić...
Dzięki za poradę spróbuję z tymi kablami, ale u mnie jest taka sytuacją że jak jadę dłużej to występuje szarpanie, w mieście na krótkich dystansach jest ok. jak odpinam komp od brc to wtedy śmiga przez jakiś czas normalnie. Jeszcze sprawdzę na okoliczność grzania się układu-tranzystorów komputera może to przez to też takie jaja mam.
Witam. Problem Faktycznie leżał w licznikach, jednak nie były one uszkodzone a .... wtyczka dosłownie mniej niż milimetr się poluźniła. Po dociśnięciu praktycznie wszystko było ok, jednak wyszła druga usterka. Szarpanie i utrata mocy nie było związane z zegarami, a okazało się, że broki przerdzewiałe przepuszczały płyn chłodniczy do świec. Po wymianie...
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
Było to bodajże w tym rzeczonym Fordzie kilka dni po opisanej grubszej naprawie. Niby autko śmigało, ale czasem znowu zaczynało szarpać. Mierzenie ciśnienia nie pokazywało już problemu. Przypuszczałem że mechanik coś skopał, ale krótko wyjaśnił mi żebym szukał problemu w prądach a nie w samym silniku. I rację miał facet. Cztery nowe, lepsze świece z...
Mało prawdopodobne na zmianę Androida (o ile tam jest), trzeba by rozebrać całe radio, zobaczyć jaką ma płytę główną i próbować coś dobrać. Szanse na to są nikłe. Przyciski na kierownicy prościej, ale trzeba je podłączyć, co pewnie zrobione nie zostało. Jako drabinkę rezystorową bezpośrednio, ze specjalnym adapterem, lub po CAN (co jak widać CAN też...
Witam, pytanie jest następujące: Chodzi o zaprojektowanie i wykonanie modułu sterującego, który będzie umożliwiał płynne działanie silnika (w follow focus na aparacie ). Chodzi o ruch w obu kierunkach i pozycji "zero". Celem takiego rozwiązania ma być ustawianie regulacja ostrości na obiektywie. Moduł sterujący ma być podłączany do silniczka za pomocą...
szarp diesel amica szarp fonia szarp
ekspres delonghi odwapnianie wentylatora mercedesa spawarka normy
szarp niebieski obraz utrzymanie ruchu
Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa Fiat Ducato 2.8 JTD Schemat audio Opel Insignia Grand Sport 2018