Nie ma czujnika w głowicy.
To co mi przychodzi do głowy to różna średnica opon. Inna opcja to uszkodzenie czujnika lub pierścienia od abs-u.
Koszt docisku oraz tarczy to około 350 do 500 zł Plus drugie tyle wysprzęglik. Normalny mechanik nie zostawi starego przy wymianie sprzęgła.
IRMC uszkodzony to będziesz miał utratę mocy a nie szarpanie .
Czy jest konieczna regeneracja wszystkich wtryskiwaczy? Ja zawsze regeneruje wszystkie, po regeneracji jednego, często występuje szarpanie przy przyspieszaniu.
Jeżeli to 2.0hdi sprawdź czy za filtrem paliwa nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa do pomyślenia cr. Nie może być żadnych bo będzie szarpać.
Jaka żarówka sie przepaliła bo ja nie widze związkuz wymianą oprogramowania i szarpaniem,pisz jaśniej.
To dobrze ,bo potem pytał byś jak go czyścić.Posprawdzaj na początek układ zapłonowy.
Witam. Od dluższego czasu mam problem z moim autem. Ogólnie sprawa wygląda tak: Jade sobie autkiem i wszystko jest ok. Jest moment w którym na poł sekundy jakby odjąłbym z gazu. I wtedy zaczyna się cyrk. Autem zaczyna bujać. Szarpać. Przy jeździe ze stałą prędkością. Podczas dodawania gazu lub odejmowaniu jest ok. Ale gdy jade z = prędkością szarpie....
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Poprostu zamien kable kolejnoscia na cewce 1 z 4 , 2 z 3. Bedzie wszystko wiadomo.
Czy powodem szarpania i zwiększonego zużycia paliwa może być egr czy to raczej wtryskiem? Jeżeli nie wyświetla się check engine to czy komputer wskaże przyczynę?
[url=http://www.motonews.pl/forum/?op=fv... masz opis. Wiem, że to opis do czujnika z escorta, ale filozofia jest taka sama. Czujnik położenia przepustnicy to zwykły potencjometr w trochę dziwnej obudowie.
Chodzi o to, że ją rozerwało. Zaślepka jest już nałożona nowa, nic nie cieknie i jest szczelne.
Okazało się tak naprawdę, że kończył się rozrząd, pasek strzelił. Dziwne, bo pasek miał około 50 tys.
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Myślę, że lepsze od pisania będzie zapznanie się ze stanem akumulatora.
podjąłem decyzję, zamówiłem 3 nowe cewki NGK założę, stare mogą być od nowości, przebieg 204 tys., sprawdzę i będzie odpowiedź. Z tego co widzę nie możliwości sprawdzenia cewki, jedynie oscyloskopem nie wiem czy warsztaty to sprawdzają takim urządzeniem, sprawdzenie musiałoby być podczas jazdy w momencie szarpania
Witam, Proponuje sprawdzic turbawke:( odnosnie niebieskiego dymku i problemiku z odpalaniem szarpaniem itd Pozdrawiam
Wymień filtr paliwa. U mnie pomogło.
To nie filtr bo pominięcie filtra wężykiem też nic nie pomogło.
Może i tak,dam znać po wizycie u innego mechanika,czy źle umieszczona pompa byla przyczyna szarpania.
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
Może ma ktoś pomysl co to może być? Wszystko i przysłowiowe nic (czytaj drobnostka), ale bez znajomości mechaniki silnika może być marnie z nakierowaniem bo ... można wymieniać wszystko po kolei aż się trafi. Najszybciej jednak zdiagnozować to gdzieś u mechanika. Może być sterowanie dawką z różnych przyczyn: przepustnica, nieszczelność dolotu, sonda,...
Zrozum jedną rzecz. ECU doucza się do nieszczelności, i teraz możesz mieć efekt taki jak masz, spowodowany tym że ECU jedzie na wartościach wyuczonych wcześniej, stąd szarpania.
Zrobione ok 100 tyś. km ma gazie. inastalacja zakladana w 2003 roku. byłem u kilku gazowników ale nikt nie umie mi pomóc ponieważ nie mają programu do diagnostyki romano a ja szukam w necie właśnie. czy to bedzie OMVL? Jest to instalacja na wtrysku. Dodano po 2 Samochód to ford focus 1.6
Zajrzyj do turbo
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
Żeby nie było nie porozumień właśnie się dowiedziałem ze to "zasysanie" to rzecz normalna w kolektorze, ale to szarpanie mnie denerwuje.
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
Akurat o czujnik przepustnicy pytałem dwa razy. TPS jest sprawny, jak byłby nie sprawny to by mi autem szarpało
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
Zasilanie wiem znajdę i sprawdzę. Pompa czy sterownik co jest padnięte jak sprawdzić ?
Nie wie co to za pasek czy od rozrządu czy Alternatora jest po szarpany i czy to poważna usterka?
Dzięki za info. Dzisiaj mam zamiar właśnie tak zrobić (o ile dobrze zrozumiałem), czyli: - do 307 wsadzam sprawny aku (naładowany z napięciem 12V), zapinam klemy i po 30 minutach mierzę napięcie na akumulatorze - następnie odpalam silnik i znowu mierzę napięcie ładowania na akumulatorze Bezpieczników nie wywala - jak pisałem po kilku minutach pracy...
Miałem takiego focusa w zeszłym tygodniu tylko 90ps, szarpał i dymił w tym przedziale około 3000 obrotów, egr był w agonalnym stanie, nówka załatwiła temat. Po wymianie wkręca się dobrze na obroty i nie poddymia na siwo.
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Sprawdz układ paliwowy. Być może tylko filtry zanieczyszczone albo woda w nich zamrza.
Wymieniona na nową, niema żadnego szarpania. Czy to może być wina maglownicy czy może drążka stabilizatora
Sprawdż czy nie ma zimnego lutu masa trafopowielacza ta masa od screen i focusa?
Jaki laser tam siedzi?A to trzęsienie soczewki-czyli focus pracuje niestabilnie,nierównomiernie podnosi i opuszcza oczko?
Witam posiadam 1.6 HDi 109 koni samochód szarpał wyświetlał się błąd depolution fault system aż w końcu zgasł wymieniliśmy regulator ciśnienia paliwa może się przyda pozdrawiam
Witam, korzystając z czasu, bo do jutra do 16 na autostradzie sobie poczekam na lawetę. Może ktoś miał podobną sytuację. Pacjent: Ford Focus ST Mk2. Jechałem sobie 140 km/h, żadnych objawów od 200 kilometrów od startu, nagle koniec reakcji na gaz, jakby całkiem odcięło układ paliwowy. Nie odpala. Po godzinie stania odpalił, chodził jakby na 2, może...
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Dzień dobry, Dobrych kilka lat temu był poruszany na forum temat związany z dziwnym dźwiękiem wydobywającym się z dolotu/przepustnicy w silniku ZETEC SE 1.6 16V. Tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Autorowi wątku udało się rozwiązać problem, jednak dalej nie rozumiem, co powoduje ten odgłos wystrzałów z dolotu....
Witam Mam problem z moim focusem z 2006roku. Podczas jazdy ze stałą prędkością auto zaczyna delikatnie szarpać i dymi na jasno niebiesko. Bylem u mechanika ale komputer nie pokazał żadnych błędów, on sam tez nie ma pojęcia co może być tego przyczyną. Dodam że szarpanie pojawia się zawsze przy zagrzanym silniku, wtedy też włącza się wentylator co również...
Witam wszystkich, bardzo proszę kogoś o poradę, o nową myśl, bądź gdzie może być problem. A więc tak samochód na zimnym, jeździ w miarę dobrze, aż tak nie jest odczuwalny brak mocy oraz, szarpanie, natomiast jak już się nagrzeje, bądź przejadę się dłużej, to odpala troszkę z opóźnieniem i wtedy się zaczyna szarpanie i brak mocy, gdy wolniej dodaje gazu...
Awaria nastąpiła nagle w czasie jazdy dodałem mocniej gazu i auto zgasło., Później już nie szło go odpalić. Zostało zaholowane do mechanika. Po przerzuceniu pompy odpaliło no i reszta jak w powyższych moich postach. Do tej awarii auto jeździło super. Żadnego szarpania, gaśnięcia itp. Paliło na dotyk i było zrywne.
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Próba przelewowa zrobiona, 4 wtrysk trochę lał, oddałem do regeneracji. Wczoraj przyjechałem od mechanika i było OK - może dlatego że auto było nagrzane od słońca. Dzisiaj rano jechałem do pracy i te same objawy - zgasł mi i trochę szarpał. Może sterownik pompy coś szwankuje ?? proszę o pomoc
Witam! Czy czujnik położenia wałka rozrządu który sie znajduje kolo skrzyni może podawać błędny pomiar i przez to możne na zimnym szarpać i kopcić na szaro ?? I zna ktoś wartość w Ohm tego czujnika mój ma 380 Ohm pozdrawiam
cała historia wygląda tak: zaczął szarpać - raz na kilka miesięcy. potem coraz częściej. aż wreszcie wyskoczyła awaria silnika. silnik wtedy bardzo nieregularnie chodził. nie dało się jeździć. po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok. pojechałem na serwis - błąd 4ego wtrysku. mechanik zamienił miejscami wtryski. 4ty z 3cim. dalej rwało, w końcu znowu wyskoczyła...
Witam, mam auto ford focus 1.8 1999 diesel chodzi o to że zostal wymieniony rozrzad z pompa olejem i filtrem . Po 2 tygodniach uzytkowania jakies 600km zaczelo auto mi szarpac i pluc czarnym dymem po wymianie swiec (nie wiem czemu )szarpanie nie ustapilo a dym zmienil kolor na niebieski . Nie wiem co mam robic przy wyzszych obrotach nie czuc tak tego...
Sprawdz jak chodzi "na błędzie" po odpięciu pierwszej sondy. Po mojemu ma za ubogo i stąd szarpanie i strzały. Potestuj go na OL bez sondy. Jak będzie lepiej do kontroli MAF lub MAP w zależności co tam siedzi.
po 5 miesiącach problem powrócił ( wcześniej samo przeszło ) i nadal nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego szarpania dodam że jeżeli podczas jazdy wcisnę sprzęgło samochód nie szarpie a gdy jest na biegu to szarpie bardzo często
Witam. Jaką ustawić przerwę na świecach w tym silniku, żeby dobrze to chodziło zarówno na benzynie i na gazie ? W programie autodatac dla tego silnika podają 1,3mm, kupiłem oryginalne świece ford i około tyle mają. Na nich na benzynie chodzi ok. Wyczytałem gdzieś, żeby do gazu ustawić 0,7mm i tak zrobiłem i czuć mega różnicę auto jest zywsze lepiej...
Miałem kiedyś służbowego Escorta 1.6 z 2000 roku (końcówka z montażu w Polsce, zdaje sie w Płońsku). W tym samochodzie tez klima sie uruchamiała cyklicznie. W autoryzowanym serwisie wytłumaczono mi, że wszystko jest sprawne, a wyłączanie jest spowodowane tym, żeby parownik nie schłodził sie do zbyt niskiej temperatury, bo kompresor jest bez automatycznej...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu posiadam autko Ford Focus mk2 1.6 115 km.Problem jaki się pojawia to kontrolka silnika.Podaje 2 błędy (niski poziom katalizatora oraz P000A)dodatkowo na zimnym silniku lekko szarpie.Moc wydaje się normalna chociaż to mój pierwszy benzyniak.Kolejna sprawa to przy obrotach 3 tys jadać pod lekka górkę wciskając pedał...
Kurde, jest coraz gorzej, samochód zmienia zachowania. Znowu nie szło odpalić, zapaliłem w końcu na popych u siebie z górki i jakoś dojechałem do swojego schorowanego mechanika. U niego po wyłączeniu silnika znowu nie szło odpalić, poluzował wtryski, paliwo psika, czyli nie zapowietrzone. Mówił, że zawór zwrotny musi być ok. skoro do niego dojechałem....
dzieki za rade jutro tak sprobuje zrobić może coś sie naprawi ,tylko zapomniałem dodać ze to to jest focus z sinkikiem 1,6 diesel 110kM ,ten sam silnik co w peugot 407 słyszałem o nim duzo pozytywnych słow a tu prosze taki numer . wroce do tematu najgorsze to to ze podczas jady gdy jest zimny jechało się normalnie dopiero gdy juz był ciepły to zgasł...
Po pomiarach . napięcia focus i S2 ok. Napięcie WN troszkę przysiada w momencie skoków szerokości ( po dokładnej obserwacji zauważyłem , że zmienia się też zbieżność linii-rozjeżdżaja sie ) po odpięciu anody, WN stoi jak drut! Focusy odpięte , siatka 2 też i dalej brzęczy. Wniosek - kinol. :( temat zamykam. dzięki za pomoc.
Ale co masz na myśli pisząc "przewód idący do regulatora"? Bo jeśli chodzi o ten zakończony wtyczką w alternatorze to nim szarpałem, ciągnąłem tak jakbym chciał wyciągnąć wtyczkę i nic się nie dzieje. Chyba że chodzi o odcinek w kierunku ECU. Tylko że on tam leci dość pokrętną drogą, razem z innymi wiązkami i kończy się przy ECU schowanym za lewym nadkolem....
Witam, jestem posiadaczem Forda Focusa MK2 FL 1.8TDCI i mam problem z szarpaniem silnika. Jeśli jeżdżę sam bez obciążenia i normalnie to auto chodzi poprawnie, ale jeśli już tylko wcisnę pedał gazu do końca to zaczyna się dusić,dławić, a najgorzej jest jak mam pasażerów na pokładzie i próbuję wyprzedzić inne auto szarpie na tyle, że nie mogę go wyprzedzić...
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Amortyzatory są dobre, koło 70%. Luz na łożyskach sprawdzić "szarpiąc" kołem?
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
Witam.Prosze o poradę bo mój ford focus MK2 2009 r 1.8 benzyna + LPG przebieg 150 tys km przy rannym spadku temperatury zaczął odmawiać posłuszeństwa.Nie chce odpalić po kręceniem rozrusznikiem przez ok 10 sekund zaczyna załapywać i odpala.Benzyny ok 20 litrów świece mają przebieg ok 15 tysięcy km. Pracuje na gazie i benzynie po odpaleniu plynnie nie...
Witam, miałem podobny problem, ostatnio zatankowałem do baku gdzie było z 2 litry paliwa 15 litrów na innej stacji niż zwykle, po przejechaniu 40km, samochód nie miał w ogóle mocy, dopiero przy ponad 2,5tys obrotów zaczynało się coś dziać poniżej 2tys szarpał jak by chciał zdechnąć, dojechałem do najbliższej stacji bp i zatankowałem diesel Ultimate...
łożysko jest wciskane w bęben. Piasta jest przykręcona na 4 śruby z tyłu wahacza. Zdejmujesz kapselek, odkręcasz nakrętkę (bez rozginania bą są tacy fachowcy :) ) i prubujesz ściągnąć bęben. Możesz odpuścić ręczny (zdejmij osłonkę ręcznego i odkręć śrubkę. Popukaj w bęben młotkiem (nic się nie stanie) i z kołem przykręconym do bębna złap za koło i szarp...
Lambda zamontowana, oryginał Forda. Błędów nie ma , natomiast martwi mnie szarpanie silnikiem. Szarpie przy dochodzeniu do 4 tyś obrotów, nie wkręca się na obroty powyżej 4 tyś , silnik rozgrzany na biegu jałowym. Nie jechałem, ani nie sprawdzałem w czasie jazdy. Co to może być ?
byłem sprawdziłem zgadza sie ten fordzik nie ma ani sondy ani przepływomierza. Co do sondy w dieslu jak najbardziej są stosowane. Auto nad którym dzisiaj sie meczyłem jest w nia wyposażone BMW 520 06 rok. A wracając do tematu. W focusach 1.6 tdci zasyfiony EGR dawał bardzo podobne efekty
Bardzo przyzwoicie. Doczytaj w instrukcji jak się pokrywa mapy i wstaw więcej żółtych punktów ( np 5 zamiast 3) tworzących wykres mnożnika. Przy większych obciążeniach ma za duży mnożnik , powinien ≈0. Gdybym chciał coć dodać to ciśnienie robocze bym ustawił na 1 bar zamiast 1.07 bo to pewnie bliższe prawdy przy obciążeniu silnika, a ciśnienie...
Borykam się z mocą w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów szarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważyłem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzrastają tak po ok 1 sekundzie...
Było to bodajże w tym rzeczonym Fordzie kilka dni po opisanej grubszej naprawie. Niby autko śmigało, ale czasem znowu zaczynało szarpać. Mierzenie ciśnienia nie pokazywało już problemu. Przypuszczałem że mechanik coś skopał, ale krótko wyjaśnił mi żebym szukał problemu w prądach a nie w samym silniku. I rację miał facet. Cztery nowe, lepsze świece z...
Tym kimś, kto spartolił byłem ja :D Już zostałem za to zlinczowany, ale i tak nie miałem wyjścia: przewody były "wbite w trafo, tak samo w płytkę na kineskopie, a na ekranie pod tradycyjną gumką był jakiś zatrzask... Szarpałem go chwilę, ale nie chciał zejść... A to pokrętło focus to nawet widziałem, ale jak już mówiłem - dostęp do niego (przy włączonym...
Mało prawdopodobne na zmianę Androida (o ile tam jest), trzeba by rozebrać całe radio, zobaczyć jaką ma płytę główną i próbować coś dobrać. Szanse na to są nikłe. Przyciski na kierownicy prościej, ale trzeba je podłączyć, co pewnie zrobione nie zostało. Jako drabinkę rezystorową bezpośrednio, ze specjalnym adapterem, lub po CAN (co jak widać CAN też...
W sumie byłem wczoraj 40 km od domu, ewidentnie nie było niestety ładowania, bo silnik po zapaleniu na popych zaraz szarpał i gasł. Wziąłem w roszczenie Assistance i gościu z pomocy drogowej podpiął pod akumulator swoje urządzenie, odpaliłem bez problemu samochód i niestety stwierdził, że nie ma ładowania i musi brać go na lawetę. Zajechaliśmy do mojej...
Witam. Dzisiaj zobaczyłem nie podłączony wąż od podciśnienia, o długości około 30cm zakończony kolankiem. Nie mam pojęcia gdzie mógł być on podłączony. Jest to pierwszy wąż od góry,jakie mogą być objawy bez założonego tego węża? Spadł też wąż od odmy na pokrywie. Jest jeszcze jeden problem a mianowicie jak samochód jest na biegu jałowym i się do gazuje...
... i nie mam wspomagania kierownicy. Samochód 2000 rocznik, ale tylko 103 tys. przebiegu, stał mi 5 lat w garażu po wyrejestrowaniu z niemieckich tablic. Rok temu go zarejestrowałem ponownie w Polsce i wszystko było ok, przejechałem 10 tys. Wczoraj wieczorem podczas jazdy zaczęła świecić się kontrolka akumulatora i poczułem, że mi ciężko kierownica...
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Ogólnie różnymi samochodami rusza się z różną łatwością. Zależy nie tylko od mocy silnika, ale bardziej od jego charakterystyki. Duże znaczenie ma przełożenie pierwszego biegu. Wiele samochodów reaguje na pedał gazu z opóźnieniem i nieliniowo co wymaga przyzwyczajenia się. Jak wiadomo opóźnienie (w układzie regulacji) może powodować oscylacje czyli...
Mam stuki w zawieszeniu w czasie jazdy na dużych i małych wybojach.Gdy mechanik wziął samochód na podnośnik i zaczął szarpać za końcówkę wychodzącą z maglownicy zaczął wydobywać się stukanie z maglownicy.Po czym stwierdził ,że maglownica jest do wymiany. (chodzi mi o drążek do którego wkręca się końcówkę drążka a z drugiej strony wychodzi z maglownicy...
Witam. Instalacja LPG 5 lat. Od jakiegoś czasu w moim aucie pojawia się problem na zimnym silniku. Po odpaleniu auta, dodając gazu(nawet na maxa) auto porusza się 5km/h i słychać co chwilę strzelanie i szarpanie silnikiem. Po rozgrzaniu silnika usterka ta ustępuje. Pojawia się za to przygasanie silnika i chwilowe pojawienie się kontrolki Aku przy wysprzęglaniu...
zapala się i miga spiralka Kiedy w końcu pojedziesz na diagnostykę komputerową ? Po co te głupawe posty ?! Punktów Ci brakuje do zakupu gadżetów czy co ? Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to nie mów mam coś podobnego( ford focus 1.8 tdci 115hp) na warsztacie klient mówi ze czasami nie chce odpalać a jak odpali to koło dwóch tysięcy szarpie U...
Otwórz prawe drzwi i będziesz widział gdzie są wkręty . Odkręć to co się da a reszta metodą szarpania . Po demontazu tapicerki awaryjne otwarcie tzn rozpie.... zamka w drobne kawałki . Możesz jeszcze spróbować go popryskać jakimś preparatem np wd-40 . Ale coś mi się wydaje ze tylko siłowe rozwiązanie .
Posiadam focusa (benzyna+LPG) podanego w temacie i mam z nim mały problem , przy niskich obrotach szarpie ok. 2 tys. , wiec myślałem ze to przez świece więc zmieniłem kupiłem fordowskie z mtotocrafta i samochód jezdził bardzo ładnie bez szarpanie czy czegoś tego typu ale po przejechani ponad 2 tysiecy kilometrów problem powrócił i nie wiem co robić...
Wracam do tematu. Objawy: 1. Nierówna praca na zimnym (do 2km) zaślepiony EGR by to może tłumaczył. 2. Dymienie (biało-szary dym) po odpaleniu na zimnym silniku. Czytałem że to może być od uszczelniaczy zaworów? 3. Szarpanie i kangurki. Najbardziej na ciepłym silniku i od 2 tyś. obrotów. 4. Raz ma pełną moc, a raz zamula Już nie wiem czy go naprawiać...
Dzięki za poradę spróbuję z tymi kablami, ale u mnie jest taka sytuacją że jak jadę dłużej to występuje szarpanie, w mieście na krótkich dystansach jest ok. jak odpinam komp od brc to wtedy śmiga przez jakiś czas normalnie. Jeszcze sprawdzę na okoliczność grzania się układu-tranzystorów komputera może to przez to też takie jaja mam.
Witam, Zakończenie. Objawy dławienie silnika po przyciśnięciu gazu, szarpanie. Wymiana po raz drugi cewki (oryginał ze szrotu) uzdrowiło silnik. Zauważyłem tylko, że w trakcie jazdy z uszkodzoną cewką co jakiś czas zapalała się kontrolka otwartych drzwi i towarzyszył temu dźwięk załączenia się stycznika, po wymianie wszystko znikło. Zanim wymieniłem...
studiuje ten post i zastanawiam sie czy to ma wogóle sens? chcesz zbudowac duza linijke (2x10" to nie mała) rynek jest mocno obciazony firmami z markowymi sprzetami. wystarczy czytac rodery i ....dowiadujemy sie ze wiekszosc wykonawcw KATEGORYCZNIE odmawia grania na sprzecie niefirmowym Jako ze linijka ma byc duża i dużo, to chcesz grac na dużych plenerach...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Witam. Problem Faktycznie leżał w licznikach, jednak nie były one uszkodzone a .... wtyczka dosłownie mniej niż milimetr się poluźniła. Po dociśnięciu praktycznie wszystko było ok, jednak wyszła druga usterka. Szarpanie i utrata mocy nie było związane z zegarami, a okazało się, że broki przerdzewiałe przepuszczały płyn chłodniczy do świec. Po wymianie...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
koledzy a czy jest mozliwosc ze komputer przetwarza błednie dane i zle dostosowywuje dawke paliwa?? Jest taka możliwość. Był taki problem, gość przyjechał Focusem, samochód na gazie chodził ok, ale na benzynie dusił się. Reset kompa pomógł, ale tylko jednorazowo, trza było go resetować za każdym razem aby było wszystko ok.
witam, od pewnego czasu miałem problem z odpaleniem autka tzn. po kilkugodzinnym postoju(-15 st.C) odpalało, za chwilę gasło,po następnym "odpaleniu" silnik pracował nierówno, szarpał, w miarę rozgrzewania "chodził' coraz lepiej .Ale dziś w czasie jazdy zaczeła migać kontrolka świecy żarowej i silnik powyżej pewnych obrotów gasł. Sprawdziłem kody serwisowe...
Ja w sumie pytam sie o 2.0 tdci DW10 z Focusa. Od 2 lat walcze z sykiem pod obciazeniem. Syczy kiedy turbo zmienia geometrie przy nizszych obrotach plus rano lekko poszarpuje i przy ruszaniu robi lekko "zabke". Na 80% to EGR, bo po odlaczeniu wtyczki syk umilkl i auto zbiera sie lepiej, ale EGR nie jest ani zapchany, ani uszkodzony. Nie wiem czy kalibracja...
Mam problem a mianowicie dziś po przejechaniu ok 1 km samochód stracił moc. max 2,5 tys obrotów i dalej nic obroty nie drgną, brak mocy szarpanie wciskam gaz i obroty spadają do 800/min. Samochód postoi kilka min i na chwile jest ok później znowu 2,5 tys i nic Rozrząd robiony jakieś 1000 km temu kable i świece nie wiem kiedy. Jechać od razu na podpięcie...
focus szarpać silnik focus szarpać silnik benzyna focus focus instrukcja
klasa mercedes kontrolki swieci sekundy gasnie moduł sterujący pralka mastercook
Audi Q7 2008 – pilot nie otwiera po minucie, centralny zamek, wzmacniacz anteny, J393 Epson L3250 - Migające diody: Przyczyny i Rozwiązania