Testuj z odpiętą wtyczką egr. Jak będzie dobrze to mam rozwiazanie.
A może tak czujnik położenia przepustnicy do bani i nie pokazuje tego co powinien na wolnych co owocuje uchylonym EGR ?
Chłodnica EGR do sprawdzenia. No i który to Focus ?
Obiaw zawieszającego sie zaworu Egr.
EGR. Poczytaj dlaczego ludzie zaślepiają.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Na plaku odpala bez problemu
Nie masz czasem zaślepionego EGR
Wymiana EGR na nowy
Jak jest dpf to można wpiąć manometr zamiast czujnika różnicy ciśnień.Albo jak w parametrach pokaże też obserwować różnice za i przed.Wtedy byś coś wiedział czy zapchany wydech/dpf.Jeszcze do kontroli egr i MAF ogólnie parametry na kompie.
Spadki związane z otwarciem egr.
W moim przypadku był zawór EGR
egr od 2 lat mam zatkany
A jak zaślepił EGR?
Nie kupisz tego osobno.
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
To jest twój EGR Dodano po 44 Ups zdjecia mi nie dodało
Czy to forum wróżbitów?A niech ci będzie.Wymień zawór egr.
byłem , nic oprocz zamrozony egr - p1412
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Już temat z filtrem załatwiony, pomogła gruszka, dzięki za pomoc😉 Teraz zamówiony EGR i wymiana, stary wyjęty już.
To nie chodzi nawet o błędy, a o parametry, dane rzeczywiste. Błędy to zupełnie coś innego. Objawy które odpisujesz pasują na przepływomierz lub EGR. A czyszczenie przepływomierza to jak liczenie na to, że sam wyciągniesz się z bagna ciągnąc się za włosy. Czyścić można EGR a i to nie zawsze ma sens.
Normalne. Egr się uchyla i turbo zwalnia.
Jednak wina była po stronie zaworu egr nastawiał się w pozycji otwartej max przy odpalaniu auto paliło od strzała i gasł dusił się sam swoimi spalinami.Zaślepienie egr i problem z głowy i moc lepsza.
byłem sprawdziłem zgadza sie ten fordzik nie ma ani sondy ani przepływomierza. Co do sondy w dieslu jak najbardziej są stosowane. Auto nad którym dzisiaj sie meczyłem jest w nia wyposażone BMW 520 06 rok. A wracając do tematu. W focusach 1.6 tdci zasyfiony EGR dawał bardzo podobne efekty
Zapomniałem o tym napisać. Autko nie ma katalizatora. Została tylko pusta puszka... Poza tym jeszcze EGR jest zaślepiony.
Powinno być w parametrach procentowe zapełnienia dpf. Rozumiem że po wymianie dpfa, robiono reset w sterowniki. Gdyby egr się wieszał, miałbyś błąd.
Dobrze by było podać dokładnie jaki kod tego błędu. Informacja o silniku też by się przydała, bo zgadują że wersja 115KM. Czasami błąd przepływomierza jest powiązany z problemami na zaworze EGR.
Problemem okazał się zapchany filtr dpf, oraz uszkodzony egr. Po regeneracji filtra i wymianie egr wszystko wróciło do normy.
Na początek trzeba sprawdzić szczelność układu powietrza (dolot). Później zastanowił bym się na EGR, ale na próbę na początek zaślepienie.
Sprawdź wydech czy czasem nie zapchany. Spalanie w normie. Założony chip. Może zapiekł się EGR i jest stale otwarty.
a filtry kiedy wymieniane?turbira i egr sprawne?może słąba kompresja?
sugerujące usterkę mechaniczną A zawór egr jest sprawny?
To wyjście na chłodnicę EGR - tak naprawdę to ogrzewacz płynu, ale dość słabo działa.
Znasz historię auta ? Podobne rzeczy występują w tym modelu jak jest zaslepiony Egr. Sam mam c max i prawda jest taka że wolno podnosi się wskazówka temp cieczy ale później już nie opada
Jak odsuwał te dwie rury od powietrza idące nad pokrywą, to zobacz czy jak wchodzą z jednej strony chyba do kolektora koło egr, a z drugiej do turbiny i tam są jeszcze dwa łączniki czy tu jest szczelne.
Witam, Mam problem ze swoim focusem 1.8 tdci 115KM. Od ponad miesiąca dymi na czarno podczas przyspieszania oraz na biegu jałowym jak mu przygazuje. Słychać pracę turbiny jak wkręca się na obroty (przed problemami pracowała tak samo). Moc w normie, ale zwiększone spalanie o ok. 10%. Wyrzuca kontrolkę błędu przy ok. 1500-1600 obr. (czerwone koło zębate),...
Tak to wygląda na filmie. Na 100% na forum nie do sprawdzenia. Np: u mnie zaraz za korkiem jest wałek rozrządu, odrobina pary w misce olejowej ten daje podobny efekt, jeszcze bryzga olejem, ale w układzie jest podciśnienie. Ta chmurka jaki ma zapach? Bo to może być para, opary płynu (ale jak rozumiem nie znika) lub spaliny. Odłącz odmę i zobacz. Masz...
no to odepnij zawór egr. Jak masz osłonę na silniku to chyba musisz ją zdjąć i pod nię przy przegrodzie będzie taki srebrny grzybek z podłączonym przewodem podciśnieniowym i może też być połączenie elektryczne. Zdejmij przewód podciśnieniowy i przejedź się.
U forda wieszają się zawory EGR. Przestań się z nim cackać i trzymaj pedał gazu bliżej dechy.
Witam, Temat rozwiązany - uszkodzony zawór EGR. Odcięcie mechaniczne zaworu i oczyszczenie go - załatwiło sprawę w 100%. Jest super.
Kolego błąd ten to jest od EGR poszperaj po necie to znajdziesz więcej na temat błędów do forda Google twoim przyjacielem :)
ale czy EGR mógłby odcinać turbinę ? Gdybyś dokształcił się, jak to działa, to byś takich pytań nie zadawał. Dodatkowo jeśli wyskoczył błąd rozrządu, silnik przeszedł w tryb pracy awaryjnej - stąd i nie ładuje turbo jak powinno. Usuń jedną usterkę, dopiero szukaj innych. No właśnie o to chodzi , że nie wiem i dlatego pytam, i tak wiem że EGR kieruje...
Temperatury ok Egr chodzi Sterownik turbo ciągle 0% ciśnienie atmosferyczne ok Paliwo ok Przepływomierz od 6 do 60 kg
Mam forda 1,6 TDI i zmianę siły ciągu wyeliminowałem w prosty sposób. U mnie nie ma głaskania po gazie, albo jedziemy pełną mocą,albo na luzie. W innych przypadkach dochodzi do zadziałania zaworu EGR, który daje spaliny do kolektora dolotowego.
Ale auto nadal nie zbiera sie wszystko już sprawdzone nie wiem jak z przepływomierzem czy nie sieje zamętu. Nie wiem jakie parametry powinien mieć przy obr tysiąca Sprawdź EGR bo lubi robić problemy . Jak odłączysz przepływkę to PCM nie bierze go pod uwagę.Przyjmuje wartości zastępcze. Auto jedzie normalnie .pod warunkiem że EGR nie przepuszcza. A...
zauważyłem że przewody od interculera są zaolejone - turbina olej wydmuchuje lecz auto nie kopci . zaślepiłem EGR długo taka turbina jeszcze pożyje? , pojazd ma przejechane 220 tys km
Strzelam na szybko, zacinający się EGR (stale otwarty, duszący silnik), objawy będą identyczne w każdym motorze stąd moja opinia.
Podobne objawy może powodować też zawór EGR to wredne paskudztwo potrafi tak namieszać i nie pokazać błędu a ecu stara się korygować dawki paliwa do sytuacji i wali błędami w postaci ciśnienia paliwa , sprawdź zawór EGR czy czysty i nie zacina się .
Witam auto jest naprawione od kilku dni problem tkwił w zaworze EGR był uszkodzony załorzyłem nowy i auto znowu jak nowe. Pozdrawiam
Widziałem takie objawy przy uszkodzonym EGR. Podobno są takie gotowe blaszki zmniejszające przepływ i nie wywala nawet błędu.
A gdzie napisałeś konkrety? Jakie masz wskazanie powietrza, jakie masz kopiowanie zaworu EGR, jakie ciśnienie w kolektorze? Dawaj konkrety to dostaniesz konkrety!
Podładuj aku. i w trakcie rozruchu zmierz cęgowym prąd.Rozrusznik może zżerać naprawdę dużo prądu,właśnie wałek i EGR ,co do reszty błędów nie mam doświadczeń co do przyczyny i skutku (jednocześnie).
Jeżeli chodzi o pompę paliwa jest od nowości auto ma 137000km. A o diagnostykę niema żadnych błędów nic nie świeci Ja podejrzewam elektrozawór sterujący turbiną albo zawór EGR się nie domyka.Zabieram się za czyszczenie,kupiłem preparat za 21zł do czyszczenia nagaru zaworu Egr Napiszę jakie będą efekty Zapraszam do dyskusji
Witam wszystkich, aktualnie mam problem z autem z 2006 roku ford focus c-max 1,6tdci. Problem wyglada tak: auto odpala pochodzi na wolnych obrotach kilka minut nastepnie jest minimalne szarpniecie i auto gasnie.. po chwili mozna ponownie odpalic bez problemow ale po ponownym odpaleniu pochodzi maxymalnie 1 minute i znowu gasnie... im dluzej sie odczeka...
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
Podłączony forscan i nic nie pokazuję. I jest pompa wtryskowa chodzi na pasku rozrządu górnej części. I nie pisz głupot że bulbulator. Jak nie masz nic konkretnego do przekazania to nie dawaj odpowiedzi Dodano po 13 A poz a tym EGR wymieniony na nowy około 3 tygodni temu bo miałem błąd z nim też myślałem że to przez to ale jak widać nie poprawiło się...
kupilem focusa 2.0 136 kM 2005 postał w garazu 3 miesiace rozladowała sie bateria , po wymianie odpalił, przejechałem 10 km zgasiłem i juz nie odpala . jaka moze byc przyczyna komp pokazuje p1412 -egr zamrozony ,pompa wysokiego cisnienia nie podaje paliwa .miał ktos taki problem?
Nie wnikam w świadomość pro ekologiczną - ale 2.0 tdci/hdi jezdzi super bez filtra - więc problemu należy szukać gdzieś indziej. Egr. Wtryski. Coś zle wgrane😄, a może coś siedzi?
To jednych obrotów nie widzi w parametrach. Coś Panie źle sprawdzasz Pod akumulatorem nic nie ma.Sterownik siedzi na prawym słupku w środku.Zresztą wiązkę mam prawie na zewnątrz wywleczona. Edit; http://obrazki.elektroda.pl/1527952000_1... Nr sterownika i tak wygląda po dwóch próbach odpalenia(pod maską była odkręcona rurka od egr) z...
A oto rozwiązanie zagadki: komputer pokazał uszkodzony zawór recyrkulacji spalin. Wymieniłem poza ASO (koszt 900 zł). Następnie, po przejechaniu ok. 400 km "zaskoczyło" i moc wróciła. Prawdą jest też, że w związku z uszkodzonym EGR turbina się nie włączała i stąd ten brak mocy. Pozdrawiam
Miałem takiego focusa w zeszłym tygodniu tylko 90ps, szarpał i dymił w tym przedziale około 3000 obrotów, egr był w agonalnym stanie, nówka załatwiła temat. Po wymianie wkręca się dobrze na obroty i nie poddymia na siwo. jak pisałem EGR podmieniony ze sprawnego auta
Tak oleje silnikowe wymienia się po przebiegu lub po czasie zależy co szybciej nastąpi. Z czasem olej traci swoje właściwości. Jak duże odcinki pokonuje ten focus jednorazowo? Ponieważ do pracy silnik potrzebuje właściwej temperatury jeżeli odcinki są małe, a silnik na całej trasie nie zdąży się rozgrzać i uszczelnić [ korzystając z rozszerzalności...
Nie wiem jak to jeździło wcześniej bo takie zostało kupione.Ogólnie to jak jeździłem focusami czy hdi z tym motorem to były rakiety w porównaniu do tego.Nie wydaje mnie się też żeby odpięty egr powodował jakieś spadki mocy.Podłączony (zepsuty,zapieczony)tak ale odłączony?Raczej był by tryb awaryjny i brak sterowania "n75". Jedzie to jako tako ,ale turbo...
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
Na początek sprawdź wg #19 (szczelność układu zasilania: na przegięciach, połączeniach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie ma zapowietrzenia układu) - wykonaj #3. Dodatkowo sprawdź jaką temp. podaje do sterownika czujnik temperatury płynu (dwupinowy) oraz opisywaną w linku drożność przewodu EGR. Diesel do prawidłowego...
Witajcie. Mam nie taki sam bo odpala od kopa ale podobny problem więc się podepnę. Po zapaleniu silnik albo zaraz gaśnie albo w czasie jazdy szarpie jak nie jest na luzie. Trochę się przejedzie i problem znika. Potem w ciągu dnia odpala już normalnie. Po dłuższym postoju znów to samo, więc nauczony podobnymi usterkami w Astrze 2.0 Dti podejrzewałem,...
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
NIE DAWNO KUPIŁEM FOCUSA C-MAX 2.0 TDCI GHIA Z KILKOMA TYPOWYMI WADAMI TJ. SPRZĘGLO SIADNIETE, ELEKTRYCZNY RĘCZNY, ŁOŻYSKO NA MC PERSONIE (KIETOWNICA SIĘ PRZYCINA) I DYMIL SYRASZNIE I CZASEM NIE CHCIALA ZAPALIĆ. WYMIENILEM FILTR POWIETRZA- NIE POMOGLO I PEWNEGO RZAU NIE ZAPALIŁ. SCIĄGNĄLEM KABEL OD EGR I ZAPALIL OD RAZU PRAWIE NIE DYMI I NIE LAPIE MUŁA,...
Witam. Mam forda od ponad dwoch lat i do tej pory nie sprawial mi wiele problemow, natomiast ostatnio przy wiekszych prędkosciach (na autostradach) czyli np 150 km/h wzwyż, kiedy predkosc ta utrzymuje sie przez jakis czas (czyli kiedy silnik jest juz dosyc rozgrzany) samochod kompletnie traci moc, pedal gazu daje do dechy, a samochod zwalnia az sie...
Nie wiem co to za idioci dorwali się do twojego samochodu - EGR się czyści nie zaślepia. Oto filmik instruktażowy można to zrobić samemu tym sposobem - http://www.youtube.com/watch?v=1DhYk3Mm8... kupuje się środek na allegro, który nazywa się Wynn's 23379 EGR 3 to po pierwsze. Natomiast "efekt sprężynki" to: 1 - uszkodzona pompa common rail 2 - uszkodzony...
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
zapominałem dodać, że auto miało badane parametry tryb pracy zaworu egr, ciśnienie turbiny itp podczas ciągłej pracy - też przy dużych obrotach silnika (na podłączonym komputerze) - wszystko wyszło w porządku - parametry OK - dziwi mnie więc fakt skąd wziął się ten błąd. Jutro zabiorę się za przegląd turbiny.
Z tego co piszesz jest to podciśnienie od regulacji łopatek turbiny i zaworu egr-u jak jest odpięty to turbiny nie ma a jak go podepniesz i turbina dobrze działa sprawdź na początku z kąt jest świst jak nie jest układ nieszczelny to turbina ci pada.
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Chłodniczka EGR wyeliminowane zrobione obejście i to nie to ,niestety uszczelka pod głowicą, nie jest pęknięta ale widać czarny nalot na jeden ze stron na drugim i trzecim cylindrze, więc miała lekki przedmuch ,głowica pojechała do planowania i sprawdzenia szczelności, więc bez grubej roboty się nie obeszło 😔 Temat zamykam dzięki za podpowiedź....
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
Witam. Jak w temacie. Mam forda Focusa mk2 1.8 tdci po lifcie z roku 2008,auto ma zrobione 187 tyś.kilometrów. Pytanie jak rozpoznać uszkodzoną dwumase,ponieważ różnie mechanicy mówią. Pytam ponieważ czasem podczas zmiany biegu słychać cichy dźwięk w okolicy skrzyni biegów. Myślę że to wysprzęglik zaczyna szwankować,ale sie nie znam za bardzo. Pytanie...
Witam. Silnik w zakresie temperatur od 10st. C do około 50st. C pracuje nierówno na biegu jałowym, później już pracuje normalnie. Został wymieniony EGR gdyż występował błąd od niego w sterowniku; ponadto auto kopciło i nie miało mocy. Po wymianie auto ma większa moc ale dalej nierówno pracuje na biegu jałowym i szarpie podczas przyspieszania w niskim...
Fiaty, Fordy i Francuskie Tylko znowu, tu dużo zależy od konkretnego silnika. Mogę się wypowiedzieć o Focusie mk2 bo takiego mam i siedzę sporo na forach szukając różnych informacji. I tak, z benzyn: 1.4 się nie nadaje bo to za mały silnik 1.6 105KM prosty, ale dość głośny na autostradzie i sporo też wtedy pali 1.6 115KM bardziej skomplikowany bo tu...
Ford Focus MK2 2006 2.0 TDCI. Na silniku zimnym i ciepłym ładowanie 14.4V, ale przy kręceniu kierownicą napięcie spada do ok. 13.5V. Na silniku zimnym i ciepłym i biegu jalowym czuć w kabinie delikatnie nierówną pracę silnika, obd pokazuje różnice kilku obrotów/min. Na silniku ciepłym - jadąc z górki silnik delikatnie szarpie. Gaz w podłogę przy wyprzedzaniu...
Ja w sumie pytam sie o 2.0 tdci DW10 z Focusa. Od 2 lat walcze z sykiem pod obciazeniem. Syczy kiedy turbo zmienia geometrie przy nizszych obrotach plus rano lekko poszarpuje i przy ruszaniu robi lekko "zabke". Na 80% to EGR, bo po odlaczeniu wtyczki syk umilkl i auto zbiera sie lepiej, ale EGR nie jest ani zapchany, ani uszkodzony. Nie wiem czy kalibracja...
Dziękuje kolego 😀 Dzisiaj po pracy sprawdzę - to jest waż po lewej stronie stojąc przed silnikiem nie ?:-) powiem ze w sobotę wyczyściłem zawór EGR i przepływomierz - pomogło to w takim stopniu, ze auto jakby lepiej przyspieszało ale niestety nadal jest tak,ze jak zimny to chodzi ok , jak jest nagrzany to chodzi ok, a jak po dłuższej jeździe...
Posiadam Focusa MK2 FL z 2009 (212tyś km) 1,8 TDCi 115KM Parę miesięcy temu pojawił się błąd silnika (check engine). Elektromechanik namierzył zawór EGR i zapłon. Wymieniłem świece, lecz błąd po krótkim czasie się pojawił. Okazało się, że kable zostały przeoczone - były przetarte. Po wymianie kabli zdecydowałem się na wyczyszczenie zaworu EGR, gdyż...
Podłączę się pod temat. Mianowicie 'test' wykonywany na liczniku zegarów jest nic niewart. Posiadam Focus Mk2 1.8 Tdci mam problemy z odpalaniem go od dłuższego czasu i też kopcenie itd. itp. , ale do tematu u mnie też jest 27stC dzisiaj a na zewnątrz -2stC Dodatkowo mam odpięty zaślepiony blaszką zawór EGR oczujnikowany więc powinien wywalić błąd a...
Jeśli foksiu dymi na czarno to na 100% EGR,zaleca się zaślepić,czyszczenie(nie jest zalecane gdyż za kilka miesiecy moze pojawić się ten sam problem) lub kupno nowego to za duże koszty. Jeśli się regeneruje wtryski to tylko wszystkie,popma paliwowa powinna być sprawdzona.Jeśli masz problemy z odpalaniem zaczynają się kłopoty z nią. Ja po regeneracji...
Po wymianie turbiny (używka )pojawił się, a właściwie pozostał problem z dymieniem.Dymi na biało tak że normalnie nic nie widać z tyłu ,spala olej bo z tłumika kapie normalnie.Stara turbina była całkowicie rozwalona więc ciśnienie oleju leciało gdzie chciało.Teraz założyłem niby sprawną (gość sam sobie załatwiał)wyglądała dobrze brak luzu na oście,...
Witam wszystkich. Mam Focusa z dwulitrowym silnikiem TDCI. Od prawie dwóch lat męczy go problem i już czterech mechaników nie poradziło sobie z tym. 1. Po uruchomieniu focusa, jestem w stanie przejechać nim jakieś 15 min ( nie zawsze, nie ma reguły) dokładnie gdy wskazówka temperatury zbliża się do pierwszej kreski auto gaśnie. Czasami odpali od razu,...
Witam, mam problem z moim Fordem Focusem 1,8 TDCi o przebiegu 133 tkm i zanim pójdę w koszty pragnę zasięgnąć rady. Mianowicie kiedy silnik się już dobrze nagrzeje, to czasami.. podkreślam czasami... po naciśnięciu pedału gazu przy obrotach około 2000-2500 turbosprężarka zaczyna dziwnie buczeć i samochód nieco słabiej przyśpiesza. Nie dostaje przy tym...
Witam wszystkich forumowiczów. Od rana grzebałem przy swoim fordziku,czyściłam EGR i szukałem przyczyny problemy komunikacji problemu świecy żarowej,sprawdziłem przewody odłączyłem główna wtyczkę idącą że skrzynki bezpieczników ,okazała się upalona jedna świeca. Wszystko złożyłem,chcąc uruchomi samochód wkładam kluczyk do stacyjki zegary normalnie odpaliły...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Witam, Odgrzeję trochę temat jeżeli mogę, Padło mi turbo w fucsie, kupiłem nowe turbo, 3krotne płukanie silnika, czyszczenie przewodów, nowy olej i filtry. Założyłem turbo, odpaliłem, super cichótka praca, po 300km, kontrolka (czerwony wykrzyknik) i koniec. Turbo nadal chodzi cicho, ledwo się wbija na obroty i tylko do 2900 tyś. Czytałem na wielu forach...
Szukałem sporo w internecie lecz najwięcej jest informacji na temat zbyt intensywnego dymienia silników diesla. Praktycznie albo i wcale nie ma info na temat nie dymienia. Zacząłem się zastanawiać czy z moim autem jest wszystko ok. Mam Forda Mondeo 1999r MK2 z silnikiem 1.8 turbo diesel endura. Przebieg licznikowy 320tys.km kręcony bo krzywe cyferki....
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Wiem, że trochę czasu już minęło, ale mam radę na taką dolegliwość, u mnie w focusie 2.0 tdci objawy byly identyczne a ich przyczyną był zapchany ( nie domykający się zawór EGR) za zawór z wymianą w serwisie zarządali 1000, (więc go odłączyłem, teraz smiga o niebo lepiej, spadło nawet spalanie, a klopoty odeszły w niepamięć od roku nic). Oczywiśćie...
Pozwolę podzielić sie swoim przypadkiem-chodzi o dymienie na czarno z wydechu nierówna praca silnika na jałowym biegu problem z odpalaniem Ford Fokus 1.8 TDCI 2003 r.225000tyś.Zaczeło sie od kłopotu z odpalaniem po odpaleniu silnikiem jakby rzucało.Podczas jazdy przy redukcji z trzeciego biegu na czwarty przy mocniejszym depnięciu zapalał się tryb awaryjny...
focus focus instrukcja focus focus sprzeglo silnik focus pasuje focus
zdalne włączanie wyłączanie regulator tyrystorowy transformator pokrętła temperatury
philips 32pfl9604h czujniki skrętka
Demontaż tylnej ściany lodówki LG GS7161PVGV Zablokowany kluczyk w drzwiach VW Sharan 1.9 TDI 2005 - jak odblokować?