W focusie takowej pompy nie ma. Poluzuj przewody zasilające na wtryskach i kręć. Przy wymianie filtra najpierw go zalej ropą.
Jakie jest pytanie?
wtryski były sprawdzane parę razy i niby dobrze, ale przez to, że były wyjmowane to potem się dusił i nie miał mocy. Czyli silnik Diesel. Napisz jaki tam jest dokładnie! Kodowales je w sterowniku silnika? Jakie błędy wyskakują? Numery ich WYMAGANE!
Sterownik nie " zgubił " kodów wtryskow? Te silniki mają problemowy układ paliwowy i niezakodowane wtryski potrafią dużo namieszać.
Kontrolka świec- spiralka jest kontrolką awari w elektronice silnika w tym samochodzie. Niesprawność w układzie paliwowym powoduje gaśnięcie silnika i zapalenie kontrolki o której mowa.
Po wymianie filtra należy do zalać ropą zakręcić i dopiero odpalać auto. Chyba że jest tam pompka do ręcznego pompowania.
A odpowietrzyliście dobrze układ paliwowy?
Obstawiał bym układ paliwowy
Era tanich napraw tych aut się zakończyła a będzie jeszcze drożej Na cud poradę i tanią naprawę niech nie liczy, no chyba że zapowietrzył układ paliwowy
Witam:) Sprawdz szczelność układu paliwowego.
Tak jak wspomniałem, nie zapomnij o sprawdzeniu pompy Wysokiego ciśnienia, i o dokładnym wyczyszczeniu całego układu paliwowego.
Wciśnij przycisk na kontrolce od gazu i odpal trzymając. Jak odpali na gazie, to znaczy że coś z układem paliwowym, pompa itp.
Wrzucam moje pytanie odnośnie pompy wysokiego ciśnienia. Focus TDCi 1.6 2006 Zapowietrzony układ paliwowy, było kręcone rozrusznikiem, aż do ...właśnie kto podpowie ...bo słychać głośny szmer od pompy Proszę o konkrety.
Pompa CR czy pompa w zbiorniku? Po awarii pompy CR cały układ paliwowy musi być wyczyszczony.
Witajcie koledzy, mam problem z moim fordem focusem mk1 2003 r 1.8tdci. W mroźne dni mogę kręcić i nie odpali, odezwie się zagasnie i tyle. Miałem walnięte 2 świece żarowe wymianilem. Raz odpalił przy minus 6 stopni, dzisiaj było minus chyba z minus - 5 i już nie odpalił. Później było minus - 1 też tego odzewu. Co mogę sprawdzic? Może woda w układzie...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Ten silnik ma tendencję do zapowietrzania się. W takich okolicznościach paliwo jest źle wtryśnięte, nie rozpylone (duże krople), więc proces spalania zachodzi dłużej, nawet po otwarciu zaworu wydechowego. Jeżeli te turbiny nie były z zrobione z plasteliny, to przyczyny szukał bym w układzie paliwowym.
Mało szczegółów. Więc ogólnie - trzeba sprawdzić czy to wina układu paliwowego, czy zapłonowego. Jak układ zapłonowy, to przyczyną może być świeca lub cewka zapłonowa.
Te słynne TDDI mają wadę projektową w postaci wirnika pompy paliwa produkującej opiłki, które zasyfiają cały układ paliwowy i zapychają wtryskiwacze. Trzeba pompę wymienić, wymyć układ paliwowy i zrobić porządek z wtryskami.
Uszczelnienie układu. W focusie, producent postanowił zdaje się pobić rekord ilości zastosowanych w układzie paliwowym złączek. Złączki tel lubią puszczać. Oczywiście może też być uszkodzona pompa wtryskowa lub okolice.
Masz możliwość podejrzenia błędów jeśli występują w tej sytuacji. Opisz dokładnie w jakich sytuacjach to się dzieje. Na Twoim miejscu , gdy silnik odmówi posłuszeństwa sprawdził bym czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu, a nawet czujnik ciśnienia na szynie wtryskowej. A jeśli masz dostęp do diagnoskopu to sprawdził bym jakie ciśnienie panuje...
Dzieki układ paliwowy i świece są ok jeszcze podładuje akumulator i coś czuję że zlapal jakieś błędy w oprogramowaniu.
Odpowietrzony układ paliwowy? Filtr drożny? To są pierwsze podstawowe rzeczy do ogarnięcia.
3. mozliwosc najbardziej prawdopodona, po niskiej stronie cisenienia paliwa nie ma diagnozy przez ecu. I tu się nie zgodzę ograniczony przepływ powoduje spadek ciśnienia co jest wykrywane przez ecu i zapisywane jako mała wydajność w układzie paliwowym.
Fokus 1.8 TDDI 100ps 2004r. Z pompy wtryskowej nie wychodzi ropa na rozdzielacz. Nie ma takiego focusa(no chyba że po czipie),ale bez rozdzielacza Zapewne masz TDCI a to inna bajka,Napewno pedał odpada,układ paliwowy się kłania
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Zrobiłeś to źle. Wał ustawiasz na blokadę (trzpień, łatwo wykonać) wkręcany w okolicach sprzęgła alternatora. Wałek rozrządu blokujesz płaskownikiem. Luzujesz koło wałka rozrządu, tak, aby się swobodnie obracało. Zakładasz pasek, napinasz tak, aby znaki na napinaczu się pokryły. Dokręcasz koło wałka rozrządu. Demontujesz blokady, kręcisz ręcznie silnikiem,...
Te same mozna wkładać, ale najpierw sprawdź pompę i cały układ paliwowy pod względem obecności opiłków
Wpisz swój vin i zobacz jak wygląda układ paliwowy w twoim aucie https://7zap.com/en/ Ustaw j.polski
Wygląda na to że zacina się tłok dawki lub kąta w pompie wtryskowej więc szykuje się jej regeneracja. Spróbuj jeśli chcesz zastosować środek do czyszczenia układ paliwowy np liquidmoly i nowy filtr paliwa.
Najlepiej po prostu kogoś oszukać
Pompa, sterownik ok. Winą było powietrze w układzie paliwowym. Prawdopodobnie przez nieoryginalne przewody paliwowe oraz filtr paliwa który był zwyklą podróbką. Po wymianie przewodów i fitra (koszt 650zl) i odpowietrzeniu układu focus pali na dotyk. pozdro haryb
Zapowietrzył Ci się układ paliwowy (pomiędzy filtrem a pompą) lub padła pompa. A elektrozawór słychać? - charakterystyczne buczenie na załączonym zapłonie
Witam, korzystając z czasu, bo do jutra do 16 na autostradzie sobie poczekam na lawetę. Może ktoś miał podobną sytuację. Pacjent: Ford Focus ST Mk2. Jechałem sobie 140 km/h, żadnych objawów od 200 kilometrów od startu, nagle koniec reakcji na gaz, jakby całkiem odcięło układ paliwowy. Nie odpala. Po godzinie stania odpalił, chodził jakby na 2, może...
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno.
Spróbuj podać ręcznie paliwo na pompę CR może wstępna pompa jest już słaba lub jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i ciągnie powietrze. Ostatecznie sekcja wysokiego ciśnienia w pompie CR
Ford Focus MK1 ma jeden z najpojemniejszych bagażników z małych kombi. Poliftowe nie gniją jak nie walone. Silniki 1.8 TDCi mechanicznie niezniszczalne i bardzo oszczędne, tylko układ paliwowy nie toleruje druciarstwa.
To są wadliwe układy paliwowe. Często jak wtryski poleżą to trzeba rozebrać i wyczyścić.
Sprawdz układ paliwowy. Być może tylko filtry zanieczyszczone albo woda w nich zamrza.
Na początek zaworek regulujący ciśnienie paliwa do sprawdzenia-wymycia. Wymiana czujnika ciśnienia dokonuje się po uprzednim porównaniu z manometrem włączonym w układ i porównując oba pomiary.Opiłki w filtrze paliwa mogą świadczyć o zużytej pompie, słaba wydajność pompy paliwa przy dużym obciążeniu. Podpięty manometr doskonale to pokarze. A wnioski...
komputer nie wykazał błędów elektryka niby jest ok chociaż cały czas coś jest nie tak... dzisiaj byłem na przeglądzie i podczas sprawdzania emisji spalin na dużych obrotach z wydechu leciała woda i do w sporej ilości... czy to coś ma wspólnego? mechanik powiedział mi że mam kupić płyn który czyści układ paliwowy (petrol fuel treatment).
Minęło kilka dni i o dziwo turbo działa jak za najlepszych czasów. Wyraźnie gniecie w fotel. Dodałem też kilka dni temu, jak tankowałem, dodatek do diesla firmy Xeramic (22 zł w markecie), który ma za zadanie czyścić wtryski i smarować układ paliwowy. Jak na razie śmiga. Kiedyś ten dodatek dawałem do Skody przed zimą, tylko wersje do benzyny i sporo...
witam Wszystkich ja także miałem podobną sytuacje z dieslem,mój mercedes na początku po kilku dniach później częściej nie chciał palić z rana. Jeździłem od mechanika do mechanika, wymieniłem dwa wtryski ,jeździłem na komputer , wymienili mi prawie połowę układu paliwowego i nic... Aż wymieniłem AKUMULATOR i problem ustąpił
https://obrazki.elektroda.pl/4007905500_... https://obrazki.elektroda.pl/8126114600_... Ostatnio auto zaczęło łapać takie błędy, tylko na benzynie. Panowie gdzie szukać przyczyny? Przejrzałem układ zapłonowy i niczego niepokojącego nie znalazłem.. Na gazie pracuje idealnie, na benzynie trzęsie silnikem, przy dodawaniu...
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Trzeba tak czy siak zrobić diagnostykę komp. i będzie wiadomo (to nie są duże koszta aż tak) a bez tego ani rusz! Prawdopodobnie coś z układem paliwowym, dlatego tak ważną kwestią w tych silnikach jest pilnowanie wymiany filtra paliwa.
UCDS, IDS i Forscan :). Najczęściej "szarpanie" może być spowodowane: - świece - kable WN - cewka/cewki - wtryskiwacz - sonda - słabe ciśnienie w układzie paliwowym Sprawdzałeś teraz po tym czasie użytkowania jaka jest kompresja czy nić się nie zepsuło po remoncie. Na Forscanie EGR pracuje prawidłowo ?
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa. Jeżeli w chwili wystąpienia usterki zaczyna migać kontrolka świec żarowych, a po ponownym uruchomieniu silnika jest OK to jest bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia (rozszczelnienia) wtryskiwaczy lub uszkodzenie pompy. Może być też filtr paliwa, lub rozszczelniony albo zatkany układ paliwowy. Ale...
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Odłączyłem przewód podciśnienia EGR i się przejechałem. Z początku wydawało mi się że jest lepiej ale jednak nic z tego. Może zaślepienie EGRa coś pomoże ?? Układ paliwowy hmm zlecę diagnostykę w przyszłym tygodniu. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać.
TDCI tam są wtryski sterowane elektrycznie C.R . a nie pompowtryskiwacze nie mylcie dwóch całkiem innych układów paliwowych
To że miga kontrolka świec oznacza że jest usterka i odczyt błędów powinien podpowiedzieć co nieco w większości przypadków to co opisujesz to naprawa bądź wymiana wtrysków i czyszczenie pompy ale żeby mieć 100 % pewności nawet bez czytania błędów wystarczy przy zachowaniu " sterylnych " warunków odkręcić stalowe rurki doprowadzające paliwo do wtrysków...
Sprawdź przewody paliwowe czy są szczelne, czy nie jest nic popękane, może brać na lewo powietrze. A pedał gazu jest miękki? najprawdopodobniej cały układ paliwowy może być zapowietrzony, to możesz nawet plakiem siedzieć i 30 min psikać i wtedy może załapać ale nigdzie nie może być przewód przeszorowany. Sprawdź przewody wchodzące do filtra one chyba...
Jeśli pierwsza pompa sie posypała i zaczęła sypać opiłkami ( silnik tdci ) to masz cały układ zawalony pyłem wtryskiwacze ,zbiornik,przewody ,filtr. Stąd koszty naprawy i taniość tych aut.
Miałem taki sam przypadek, auto miało przejechane 120tys, oryginalny przebieg, okazało sie że to pompa wysokiego cisnienia zacierała sie i zaczęła piszczec, po wymianie było wszystko ok. jezeli w twoim przypadku bedzie tez pompa a tak obstawiam, nie zapomnij wyczyścic układu paliwowego bo zaraz po tym pójdą wtryski.
Kontrolki zachowują się normalnie (zapalają się i gasną)? Jakieś dodatkowe zabezpieczenia? Kiedy wymieniany filtr paliwa itp.? Który rok? Diagnostyka komputerowa, sprawdzenie szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenie czy rzeczywiście w momencie odpalania nie dochodzi paliwo.
Do tej pory wszystkie fordy kodowałem autoboss-em lub kts. Mam też dedykowany dla fordów. Nie ruszył go również VCI delphi-ego, który jest przecież tego samego producenta co sterownik silnika. I żaden z nich nie zakodował wtrysków. Przez chwilę miałem błąd że problem z napięciem 5v. O ile pamiętam w układach delphi wtryski są zasilane właśnie takim...
Tdci oznacza że silnik wyposażony jest układ wtryskowy common rail. Mylisz układy wtryskowe common rail. Ponieważ tddi ma całkiem inną pompę wtryskową, bo takie pompy wtryskowe mają w budowane sterownik, a tdci w pierwszej generacji pompy wtryskowe działają na takie samej zasadzie jak tddi, z tym że już nie posiada w budowanego sterownika. Natomiast,...
Proponuje zająć się brakiem uruchomienia silnika. Bo czegoś brakuje: 1. Kontrola zasilań i mas sterownika silnika. Podłączyć żaróweczki np. 21W i cały czas monitorować zasilania. 2. kontrola układu paliwowego - ciśnienie na listwie wtryskowej - impulsy wtryskowe 3. kontrola układu zapłonowego iskry Kontrolujemy wszystko i patrzymy czego nie ma, gdy...
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Nowe V40 to odpowiednik focusa. Ale rocznik 2000-2002 to konstrukcja volvo i chore ceny części. Mondeo tylko tdci lub tddi różnią się układem paliwowym ale oba to fajans. Jeżeli volvo się nie psuje, to mimo droższych części więdząc, co czekało by mnie w mondeo dieslu zdecydował bym się chyba na volvo :)
Cofa się paliwo do zbiornika po dłuższym postoju - sprawdzić układ paliwowy pod kątem szczelności - gdzieś łapie "lewe" powietrze bądź zainwestuj w zaworek kulowy zapobiegający cofaniu się paliwa - to raz a dwa - zmień filtr powietrza. Jak będzie zasyfiały to łapie wilgoć i zamarza. Nie przepuszcza prawie w ogóle powietrza i czujniki w ukł. ssącym (m.in...
Witam. Potrzebuje pomocy bo już nie wiem co robić... Problem polega na tym iż mam forda focusa 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak...
Co do pierwszego problemu to coś z układem paliwowym jeśli chodzi o tarcie to możliwe że zawieszenie wybite lub pęknięty wahacz przy przyśpieszaniu koło przesuwa się w przód i jest tarcie bo zbieżność wtedy nie ma.
Cześć. Dlaczego kolego nie podałeś żadnych bliższych danych pojazdu? Choćby roku produkcji? Podpinałeś auto do jakiegokolwiek testera? Choćby najprostszego? Prawdopodobnie ciśnienie w przewodach paliwowych spada na postoju lub paliwo z przewodów spływa do baku. Na chwilowe uruchomienie wystarcza to, co jest w magistrali przy wtryskach. Przyznam, że...
Kolego miałem identyczny problem wszytko było ok cały układ paliwowy ciśnienie na tłokach itp wiesz co się okazało, rozrusznik był walnięty, uszkodzony rozrusznik kręcił elegancko ale podczas kręcenia prąd spadał do 9v i komp świrował wymieniłem na inny i koniec problemów
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
Podstawa do dobrze odpowietrzyć układ paliwowy, zalana pompa i filtr . Ostatnio klient po wymianie filtra wypalił całego plaka po czym jakoś ruszył ale tylko na chwile i przyciągną go na lince. Po wyciągnięciu pompy i sprawdzeniu na stole okazało się że pompa nie żyje. Więc zalej do pełna pompę filtr i najlepiej z bańki spróbuj odpalić i sprawdź jakie...
Witam Panowie mam taki problem, przytkały mi się wtryski. Oddałem pompe i wtryski do regeneracji, wypłukałem cały układ paliwowy, a po złożeniu autko kopci mi na biało. co moze być tego powodem?? czytałem ze ustawienie pompy wysokiego ciśnienia nie gra roli, ale moze trzeba ją ustawić ?? jakieś punkty ustalające są na niej zaznaczone
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam, panowie mam problem z foczką. Mianowicie raz odpala, raz nie, jak już odpali to śmiga okey. Pomocy, co mam robić? Czy mogła pójść pompa paliwa, czy wtryski, świece żarowe wymienione. Jak rozumiem diesel, ale jaki di, tddi,tdci? Objawy świadczą na tddi. Zapewne pompa w agonii. VP44. Przed montażem regenerowanej lub nowej pompy radzę wyczyścić...
witam, podłączę się pod temat bo mam problem z taką pompą tylko w oplu zauważyłem że kiedy delikatnie podniosę ciśnienie w układzie paliwowym to spod śrubki na pompie kapie paliwo. Zakładam, że tą samą drogą układ się zapowietrza. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, co to za śrubka, za co ona odpowiada i jak to uszczelnić? czy czeka mnie wizyta u "pompiarzy"?...
Witam. Od jakiegoś czasu mój szwagier jest posiadaczem Forda Focusa mk2 cc z 2008 roku. Samochód wyposażony jest w 2-litrowy turbo diesel o mocy 136 KM. Jest to silnik znany m. in. z Citroena C5. Auto w tej chwili ma przejechane około 170 km. Niestety, po ostatniej wizycie u mechanika, okazało się, że na filtrze paliwa pojawiło się dość sporo opiłków...
Witam Od tygodnia mam problem z Focusem. W piątek jeszcze normalnie jeździł, w poniedziałek już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Początkowo zacząłem od iskry, niby jest ale wydawała mi się trochę słaba. Miałem dwie stare świece (zmienione wcześniej prewencyjne). Po podmianie dwóch świec przez chwilę odpalał ale pracował nierówno. Te dwie...
Witam. Zastanawiam się nad kupnem Forda Focusa 1.6 TDCI 90 lub 109KM w nadwoziu kombi z rocznika 2005/6. Rocznie robię około 30 tysięcy kilometrów. Jak jest w tych samochodach z awaryjnością, cenami i dostępnością części? Może ktoś ma to autko i chciałby się podzielić opiniami. Ewentualnie jaki inny samochód polecilibyście w tej cenie i w tym roczniku...
Gratulacje dla marek1977(cyt. a odkręć czujnik na szynie jeżeli to tdci i go przedmuchaj (tam nie ma szyny jaką normalnie sie widzi w samochodach, tylko szyna jest okrągła ). MORDERSTWO DLA UKŁADU WTRYSKOWO-PALIWOWEGO. Jeśli ci tam coś wpadnie a wystarczy malutki pyłek to zapłacisz za to nie mało. Układy common rail są dość delikatne. Nie kombinuj tylko...
Na początek sprawdź wg #19 (szczelność układu zasilania: na przegięciach, połączeniach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie ma zapowietrzenia układu) - wykonaj #3. Dodatkowo sprawdź jaką temp. podaje do sterownika czujnik temperatury płynu (dwupinowy) oraz opisywaną w linku drożność przewodu EGR. Diesel do prawidłowego...
to teraz sobie sprawdz czy róznica przekracza teoretyczne 30% miedzy wynikami (o ile sam ten test był dobrze wykonany) Skoro przelewy dają taką precyzję, to jasnym jest, że wystarczy za każdym razem zmierzyć te przelewy podczas badania, aby uzyskać równie precyzyjną odpowiedź na pytanie: czy układ paliwowy jest sprawny czy nie. Świadomi znaczenia przelewów...
Jednak podczas pracy rozrusznika napięcie spada do 9.5V - wiec wydaje się, że AKU jest OK. Czy jest tu ktoś kto pomoże w naprowadzeniu -odwdzięczę się :) Podejrzewam układ zasilania paliwem. tzn: 1. sterownik pompy paliwowej - 2. kabelki, kostka przy pompie 3. bezpieczniki, kostki Przypomnę -mk1 po półgodzinnej jeździe po wyłączeniu nie zapalił -wystapiły...
W których silnikach TDCI czy TDDI jest ta pompa paliwowa w której wirnik zdziera opiłki z obudowy, tak że do wymiany i czyszczenia są wtryskiwacze i cały układ paliwowy? Generalnie nowoczesny diesel (nie wolnossący) za 10 tyś. będzie moim zdaniem drogi w późniejszych naprawach, to co na paliwie zaoszczędzisz wydasz na kiepskich mechaników i wymianę...
Witam, mam problem z fordem focusem 1.8 TDCI 2002r. Wymieniałem filtr paliwa i chyba zapowietrzył się układ, problem polega na tym że kręcę rozrusznikiem i ani drgnie silnik, natomiast przy pomocy plaka silnik odpali i chodzi normalnie, wydaje mi sie ze pompa paliwowa jest dobra tylko jezeli zgasze silnik po odpaleniu na wspomaganiu z plakiem to dalej...
Witam Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ponieważ sam zajmuje się( mechaniką ale diesle to nie jest moja mocna strona. Z góry dziękuje za pomoc. Układ wtryskowy firmy BOSCH Objawy 1)Samochód nie odpala na diagnostyce brak błędów 2)W trakcie próby zapalenia z podglądem parametrów brak jakiegokolwiek budowanego ciśnienia w zasobniku. Co zostało sprawdzone...
regenerowałem w Katowicach i jestem pozytywnie zaskoczony, a mianowicie po tych wszystkich negatywnych opiniach o regeneracji wyczytanych na necie , nie mając innego wyjścia postanowiłem naprawić układ paliwowy w swoim mondeo , które od dłuższego czasu miało problemy z odpalaniem po regeneracji autko ożyło nabrało wigoru a spalanie jestem w szoku trasa...
Witam Dawno mnie nie było ale powiem jaki był problem. Po pierwsze znalazłem pęknięcie na wężyku odpowietrzenia skrzyni korbowej. Z kompa wyszło , że dodatkowo świece dają ciała zwłaszcza na pierwszym układzie dlatego ta niewłaściwa mieszanka paliwowo powietrzna. Świece trzeba wymienić tylko na oryginalne motorcraft bo ponoć fordowskie silniki nie lubią...
Witam , mamy Problem dość poważny z Fordem Focusem II 1,6tdci 109km 2004r . Pomylone zostały bieguny przy rozruchu od drugiego auta . Teraz auto nie pali , Po podłączeni pod kompa , wyświetliły się następujące błędy : U1900 Can usterka komunikacji-błąd odbioru / nieciągły . P0020 Nastawnik wałka rozrządu po stronie dolotu - przerwa w obwodzie-przerwa...
Zakładając że pompa ubiła wtryski, i jedno i drugie trzeba regenerować, w zakładzie sygnowanym przez Bosch, wychodzi średnio od 400-600 zł za wtrysk i około 1200-2000 zł za pompę, dolicz do tego płukanie układu paliwowego oraz nowy filtr paliwa. Migająca kontrolka świec pod obciążeniem i gaśnięcie silnika w fordzie z reguły oznacza problem z ciśnieniem...
Więc ten mechanik to kiepski diagnosta. Z podglądów parametrów bieżących można naprawdę dużo wywnioskować. Ty sprawdziłeś co mogłeś, teraz lepiej oddaj auto do kogoś, kto ma pojęcie. Kiedyś trafił do mnie taki, grzebany w kilku warsztatach, niby wszystko OK, a nie palił. Wiesz czemu? Paliwo było niepalne. Po wymianie i oczyszczeniu układu paliwowego,...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
A napięcie na świece dochodzi, nie zapowietrza się układ paliwowy czasami?
I co kolego udało Ci się rozwiązać problem? Niestety u mnie pojawił się podobny. Dokładnie tak jak opisujesz. Przy mocniejszym dodawaniu gazu dławi się, natomiast przy delikatnym wchodzi normalnie na obroty. Jutro planuje zmienić świece... na tych już 25 k kilometrów i to na gazie. Mam nadzieje, że to pomoże. Cewkę wymieniałem niedawno przy innej usterce......
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
Witam po tygodniu stania auta u mechanika auto zostało mi zwrócone ponieważ nie mogą dojść co jest. Forscan pokazuje taki błąd Może koledzy coś mi podpowiedzą Ford focus 1.8 tdci ===HEC DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Hybrydowy elektroniczny zestaw wskaźników ===END HEC DTC Brak=== ===PCM DTC P1283=== Kod: P1283 - Obwód...
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
Witam, od około miesiąca borykam się z problemem dotyczącym odpalania Forda Focusa II 1,8 Tdci po lifcie. Sprawa wygląda tak, że samochód czasem odpala za pierwszym razem bez żadnego problemu, czasem w ogóle nie chwyta obrotów, a czasem niby odpali, obroty na ok. 1000 obr/min i skokowo się zadusza. Jedynym ratunkiem w drugim przypadku jest plak, choć...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
Porządny mechanik to chyba jemu się wypala dziura w głowie najczęściej w focusie jest kontrolka świec i oznaką są wtryski lub pompa gdy jakiś leje za dużą dawkę nie jest w stanie tego przepalić i wywala wydechem wówczas niebieski dym i śmierdzi paliwem ale jak wtryski oddałeś do sprawdzenia to będziesz wiedział. Jedna rada jeżeli to wtryski to oddaj...
układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy przewód paliwowy focus
kursor poruszanie tokarka samoróbka hulajnoga elektryczna motus
pasta lutownicza pasta lutownicza
Jak wyjąć wtyczkę od czujnika sprzęgła Seat Altea 1.6 benzyna Jak nakładać drugą warstwę farby ftalowej na blat?