W jednym i drugim miejscu nie ma fabrycznie uszczelki.
Pytanie może głupie może nie Wiadomo uszczelka klapy Ona jest osadzona na takiej masie (szarej) pytanie co to za masa ? Ona jest nawet po latach już tylko częściowo "klejąca i elastyczna" Chciał bym to poprawić i jaki tam klej zastosować ? Zwykły silicon hmmm nie chce tego zpaprać po za tym zwykły silicon to gumy EPDM to się tak nie za bardzo trzyma....
Źle się rozumiemy albo ja źle Właśnie ty źle rozumiesz, olej nie pojawił się na świecach z powodu uszkodzenia uszczelki którą pokazujesz, ona uszczelnia tylko dekiel żeby w kanały świec nie naleciało brudu. Masz podany link do części którą należy wymienić
Zdejmiesz pokrywę to wszystko ładnie umyj na błysk, wkładasz nową uszczelkę, montując pokrywę uważaj żeby się nigdzie nie podwinęła, ja czasem punktowo łapie najtańszym klejem typu kropelka jak lubi wypadać. Moment dokręcania 10Nm, kolejność mniej więcej tak: 10 8 1 3 5 11 12 6 4 2 7 9
Pod deklem jest uszczelka która ze starości się skleiła. Wbij cienką blachę pod dekiel w uszczelka np nóż śrubokręt.
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
W fordzie focusie to norma uszczelka drzwi odpada, mocna rdza na podwoziu to norma, emblematy utleniają sie. Zwróć uwagę na tylne błotniki bo też rdzewieją na rantach. Tylna klapa lakier wytarty na rogach plastikowej listwy i łączenie tylnego zderzaka z błotnikami odpadnie lakier.
Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Forda Focusa 1.8 TDCI z roku 2004. Potrzebuje pomocy apropo diagnozy oraz kosztów naprawy. Od jakiegoś czasu autko zaczęło mi dziwnie pracować tak jak by cykanie na wolnych obrotach, i na biegach 4 i 5 przy większych obrotach zapalała się kontrolka od świec żarowych tracił połowę mocy i gasł, po ponownym przekręceniu...
uszczelka pod głowica
Jak w temacie. Po silnych opadach deszczu (ale o czym dalej) pojawia się woda na uszczelce klapy bagażnika, w dolnej jej części (jak na zdjęciu zaznaczone czerwonym) z prawej strony. https://obrazki.elektroda.pl/2149602200_... Podcieka ona troszkę w stronę osłony podłogi po prostu jest jej tak dużo że troszkę podpływa w kier plastiku...
Sprawdź szczelność kolektora wydechowego.często mylone ze stukaniem z głowicy a to poprostu nieszczelność-uszkodzona szpilka lub uszczelka
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Ja bym jednak stawiał na uszczelkę pod głowicą. Miałem ostatnio podobny problem (Focus I ZETEC 2.0). Silnik przegrzewał się przy jeździe powyżej 90km/h np pod górkę. Okazało się ze to uszczelka. Po wymianie jak ręką odjął.
No to kup w serwisie za 5 zeta i załóż nową bo będzie cykało. I wyczyść dobrze otwór zwłaszcza tam co przylega ta uszczelka.
Kopuła jest skręcona w połowie. Rozkręcaj kablem w dół Jak rozkręcisz dwie połówki to od razu będziesz miał dostęp do zębatek i szybko nastawisz zębatki z prowadnicami. Zębatki są plastikowe, mogłeś ułamać je albo puściła śruba skręcająca je z obiektywem. To dokręć śrubę. Nie bój się niczego bo to jest zrobione dosyć mocno i topornie. Potem skręć mocno...
Nie mam 100% pewności ale kiedyś gdzieś czytałem, że niebieski dym jest spowodowany zużytymi uszczelkami na silniku.
Takie ustrojstwo jak chłodnica spalin, powiązana z zaworem EGR.
Autko naprawione uszczelka pod głowicą wymieniona ,śmiga elegancko.
Jeżeli olej masz w zbiorniczku z płynem to uszczelka pod głowicą poszła.
To masz odpowiedz.
Trzeba było dokonać pomiaru dB przed i po.Jak będzie deszcz powinno być ciszej.Ważna ściana grodziowa.Poza tym uszczelki drzwi puszczają szum.
Leci z obudowy termostatu. Widziałem, że tam są trzy śrubki. Czy jest tam jakaś uszczelka? Oraz czy po spuszczeniu płynu chłodniczego trzeba później jakoś odpowietrzyć układ?
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
Takie coś świadczy o zapowietrzonym układzie chłodzenia-po prostu robi się korek parowy o temperaturze większej niż temperatura cieczy. Może i problem z uszczelką pod głowicą?
Uszczelniacze zaworowe, odma, uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzone lub zapieczone pierścienie tłoków.
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Jak linka nie zacina, to musisz rozebrać zacisk, wtedy zobaczysz co jest nie tak. Jak da się wyczyścić to kupujesz zestaw "naprawczy" (uszczelki). Jak nie to szukasz sprawnego.
Faktycznie moze to być cewka. Ale druga juz? Zmierz kompresje, luz zaworowy (jezeli się reguluje). Czasem swieca nie jest mokra lub ma inny kolor? Uszczelka głowicy to częsty problem.
Normalnie, w szesnastkach świece są w pionie, w głowicy miedzy wałkami, a tam często puszcza uszczelka, dostaje się olej silnikowy i w gniazdach gdzie są świece może być tyle oleju że całe świece będą zalane łącznie z przewodami, i wtedy też będą problemy z zapłonem.
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź
Temat załatwiony. Ktoś już grzebał i uszkodził gwin mocujący jedną ze śrub dekla zaworów. Założone na nową uszczelkę + pastę i kest OK.
Nie ma tam uszczelki . Jesteś pewny że to połączenie przewód paliwowy - nypel, a nie nypel-wtryskiwacz ? Możesz kreda obsypać i bardzo często zaglądać aż się miejsce uwidoczni
3 lata temu wymieniałem chłodnicę w Fordzie (Focus MK3) oryginały straszne dziadostwo i padają nagminnie. Założyłem Nissens, dobrze wykonana, dodatkowo wszystkie uszczelki w komplecie i co ciekawe aluminium pomalowane
Uszczelka wystepuje jako część zamienna , jednak tylko i wyłacznie wraz z zbiornikiem wody, kod części : RS-DW0114 Wbrew pozorom nie tak łatwo ją jest wymienić gdyż trzeba rozpołowić zbiornik. Z twojego opisu wynika iż uszkodeniu nie uległa uszczelka a sam zbiornik - Który to jest naprawde bardzo awaryjny pod tym względem.. Pozdjęciu tylnej obudowy...
Mam Forda Focusa 1.6 1.6V.Gaz.STAG300plus+Lubryfikator. Podaczas(na gazie przejechałem juz ok 600km) jazdy zauważyłem, że wzrasta mi temperatura (podczas szybszej jazdy ok 140-160). Po chwili spada i załącza się wentylator wymieniłem już termostat i płyn chłodniczy. Na jałowym biegu, żeby sie załączył wentylator trwa ok 40min i nie wiem jaka jest przyczyna...
w fordzie focusie filtr przeciwpyłkowy jest umieszczony pod przednim podszybiem po stronie pasażera. Wymiana nastręcza trochę trudności ale mozna zrobić we własnym zakresie. Wycieraczki ustaw na pionowo (wyłacz zapłon jak bedą w pionie) następnie zwolnij zatrzaskipodszybia od strony komory silnika a kolega niech w tym czasie dobrze przytrzyma w miejscu...
Winna była uszczelka na wężyku który wchodzi do pompy, przez co nie było odpowiedniego ciśnienia paliwa
Wg mnie tak bo jak to jest np. coś na tłumiku (uszczelka) czy coś w ten deseń to mi nie wyjdzie - ale szczerze mówiąc to wątpię żeby to była jakaś uszczelka , dzisiaj wybadałem ze jedna poduszka jest do wymiany.
Dzisiaj dostałem się do świec sam bez żadnych mechaników. Poczytałem w sieci. Świece mokre od oleju. Znowu brak mocy, gaśnie. Wiadomo czemu.. poczytałem i może to być uszczelka pod pokrywą zaworu. Ale niestety sam nie umiem tego wymienić a 150 zł mechanik to kobiecie się nie opłaca mówi. Uszczelkę oczywiście bym miał nową. Może ktoś jest z nowe miasto...
Jeśli zmieniałeś uszczelkę pod głowicą powinieneś mieć napisane na tej kopercie co dostałeś.
Witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoim Fordem focus mk1 1.8 tdci . Może ktoś da stosowne radę. Wycieka płyn chłodniczy z tyłu bloka silnika po prawej stronie. Gdzieś nad radziatrem chłodzenia oleju. Wlewamy płyn za noc litp półtora Wycieka Może przy wyjściu chłodzenia z silnika poszła jakas uszczelka. A może uszczelka z pod głowicy????? Aby tylko...
Wszystko ma wpływ na kopcenie, wtryskiwacz, uszczelka pod głowicą, czujnik temp. Zaraz nastraszymy i zmienisz auto.
Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowicą, czujnik temperatury. Podaj więcej informacji - jaki silnik, czy zbiorniczek płynu puchnie i co obserwujesz pod maską.
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
Focus mk1 czy mk2? Jak mk1 to bywały problemy z pompą w tych silnikach - szczegółów nie znam, piszę z tego, co zasłyszałem od sąsiada, który się z tym borykał. Niezależnie czy mk1/mk2 - sprawdzić świece i przede wszystkim szczelność filtra paliwa - lubi zassać powietrze tamtędy i się zapowietrzyć. Wystarczająco na tyle, żeby pierwszy rozruch był nieco...
Chodzi Ci o cylindry? Naprawa nie idzie w dobrym kierunku. Jeśli założono starą uszczelkę pod głowicę, całkiem możliwe, że stracił kompresję na kolejnym cylindrze.
Witam, dzisiaj po jeździe autem zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z auta. Dzieje się to od razu po zgaszeniu auta lub po odkręceniu korka od zbiornika wyrównawczego(na zgaszonym silniku). Wyciek jest gdzieś pod kolektorem(nie widać dokładnie gdzie) i spływa po misie olejowej. Co może być tego powodem? Uszczelka pod głowicą, zapowietrzony układ chłodniczy,...
przyczyn możne być wiele zła uszczelka pod głowicą .złe ustawienie rozrządu pompa paliwa i opisz dokładniej przypadek po kolei co się działo z autem
Popieram zacznij od korka i jego uszczelki, silnik sie nie przegrzewa sądząc po wskaźniku wiec termostat zapchaną chłodnicę bym wykluczył.
[ To ja jakiś pechowiec jestem bo nie było:( Mało tego, właśnie rozpakowałem Goetze i... też nie ma:( mogę wstawić zdjęcia[/quote] to faktycznie albo masz pecha albo kupujesz uszczekli od skosnookich kolegów z Chin dzis montowalem uszczelke do focusa 1.8 td wlasnie elring i jakos ulotke znalazłem na regale mam goetze do cc 700 i widze ze tez pisze a...
Z rozrzadem to trzeba skrócić interwały i jest spoko Tak też czytałem na forach. Tam też był problem z przegrzewaniem silnika i uszczelką pod głowicą. Silnik to francuskie HDi Nie,to całkowicie inne silniki.
ps. ale fajna uszczelka pod głowica była, od strony wydechów pozatykane kanały wodne w głowicy :) heh no rzeczywiscie , to moze wiele wyjasnic
Po pierwsze po co kupowałeś gnojpopęda skoro chcesz mieć cicho????? Skoro szumi koło uszczelek to albo zużyte i do wymianu lub krzywo spasowana karoseria do drzwi.
Nie dopytywałem o szczegóły. rzucił mi tylko ceną za samą robociznę. A ze silnik ma te 250k nastukane i wydaje sie być raczej zmęczony(kompresja za niska i gdzieś lewe powietrze) to zastanawiam się nad wymianą zamiast naprawą jednego elementu po drugim. Tylko zastanawia mnie czy mechanik nie chce mnie troszkę naciągnąć. W końcu to ten sam silnik co...
Nie jestem mechanikiem, ale znajomy w Oplu Zafirze mial takie same objawy (o swirujacej kontrolce nie wspominal) I okazalo sie, ze sterownik swiec zarowych robil taka robote. A troche sie przez to meczyl, bo jakis magik mowil, ze uszczelka pod glowica, ale jednak na darmo. Wymianil przewody gumowe na nowe I dalej to samo. Powodzenia.
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
Witam U mnie w Focusie z tym samym silnikiem tdci 1.6 109 km 2006r uzupełniłem Płyn i zbiornik obok pompki przecieka zostają brązowe plamy na wylewce Może ktoś wie co jest grane ,dodam jeszcze że cieknie w okolicach dekielka do pompki która podaje płyn czy może przeciekać sama pompka uszczelki (oringi) są całe.może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
ok 50 np WZM-u do nawet 200 zł oryginał/ 1 szt Nie daj sobie wcisnąć tanich chińskich. Jak chcesz tanie, a dobre to weź polskie WZM. Ale najważniejsze- poświęć parę goszy więcej i jedź do prawdziwego fachowca w tych sprawach. Musi wiedzieć co robi, ustawić ciśnienie na wtrysku, wszystko dobrze oczyścić, wymienić uszczelki między wtryskiwaczem , a głowicą....
Schemat zakładania paska wielorowkowego focusa 1,6 16V. WP to pompa wody http://obrazki.elektroda.pl/9084491800_1... Dodano po 16 Jest sposób żeby sprawdzić głowicę bez zdejmowania (wstępnie). Ja u siebie w warsztacie mam taki tester do sprawdzania zawartości CO2 w układzie chłodzenia (zasysa się powietrze ze zbiorniczka układu i jeżeli...
Jak jest wszystko odpowietrzone to kup tester co2 i zrób test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia z uszkodzonej uszczelki pod głowicą https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonej uszczelki pod głowicą, przez uszkodzony układ rozrządu, zawory, po zapieczone pierścienie tłoków lub uszkodzone tłoki/cylindry. Bez dokładniejszych oględzin nie da się stwierdzić jednoznacznie.
Moje przypuszczenia jednak się sprawdziły, ten plastikowy element podszybia występuje jedynie w komplecie z tą gumowa uszczelką. Nowy oryginał kosztuje kolo 250 PLN, co gorsza nie widzę używek na znanym portalu aukcyjnym z sensownie wyglądającą uszczelką, a i ceny ~80 PLN nie są zachęcające. W każdym razie dzięki za odpowiedź...
Problem jak na tę chwilę rozwiązany. Wymienione uszczelki i króciec. Zrezygnowałam z ekspresu na 3 miesiące, (ogólny reset) Jak na razie kawę robi normalnie, płucze też bez problemu. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i dobre rady
2 lata temu naprawianie były zawory i autko do tej pory jeździło, dopóki nie wywaliło uszczelki pod głowicą. Głowica została splanowana, sprawdzona na szczelność, wszystko inne, to co trzeba było jest zrobione. Nowa uszczelka pod głowicą, autko skręcone jeździło tydzień i znów pojawiły się bąble w zbiorniku wyrównawczym ciśnienia w układzie chłodzenia....
Zaworki są po 250 zł to masz tysiąc plus robota 4sztuk to 120 zł.Drogo cię wyszły te końcówki.Sprawdż tu po ile są końcówki www Gaz Parts -Bulowice.Ale co mechanik to inna cena.Koncówki są po 130 zł sztuka plus uszczelki ok 25 zł to masz 1550 materiał to bardzo droga ta robocizna.
Dołączę sie do tematu wycieku oleju /nie Diesla-Ropy/ w okolicy wtrysku Ford Focus Diesel 2010 econetic . Wywaliłem na mechaników ful pieniędzy, bo mieszkam w Niemczech i nic nadal śmierdzi i widać olej, ale któregoś dnia w sobotę przebrałem sie i w garażu po oczytaniu znalazłem błąd , była /jest /to uszczelka pod kolektorem dolotowym i tamtędy powoli...
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
Witam!! Jesli masz przechylowke to moze ona fiksuje. Zobacz tez czy wylaczniki w drzwiach (no chyba ze masz przyciski w zamkach) lub klapach nie sa zamontowane na "styk". Auto stojac przechylone moze w nieznacznym stopniu sie "prezyc" i w krytycznym momencie ktorys z wylacznikow drzwiowych sie zalacza. Jesli masz ultradzwieki w aucie (czujniki reagujace...
Witam, mam pytanie odnośnie Forda Focusa MK2 1.6 TDCi o mocy 90 KM. Problem polega na tym, że po dłuższym postoju, na przykład przez całą noc, po odpaleniu samochodu puszcza niebieski dym przez chwilę, a potem przestaje. W tym czasie obroty są nieco nieregularne. Na początku wymieniłem świece, ale nie przyniosło to żadnej poprawy. Następnie wymieniłem...
Najpierw to trzeba sprawdzić nieszczelności w okolicach wszelakich uszczelek a później wiązać ubywanie oliwy ze spalaniem. 8 Litrów na setke to nie jest wcale sporo w cyklu jak domniemywam mieszanym w zimie.
Na uszczelce szyby drzwi przednich z Forda focusa pisze DRAFTEX FPDM 01 06 00 11 FORD ,i właśnie płaszczyzna uszczelki z tym napisem będzie tworzyła nam zaślepki dachowe (do zaślepek ucina się uszczelkę bez napisu) - UWAGA - zaślepki tylne od przednich mają różne długości dodatkowo uszczelkę tniemy z długości o 1 milimetr dłuższą od naszych otworów...
Ja miałem takie objawy w moim Golfie 4 i winny był nieszczelny kolektor dolotowy powietrza. Nie twierdzę że tutaj będzie tak samo. Był pęknięty czy spod uszczelki dmuchało? Miałeś szarpnięcia tylko na ciepłym? U mnie komputer wskazuje wysokie ciśnienie doładowania więc to chyba nie to... Trudno mi to też będzie samemu sprawdzić.
W jaki sposób? Bo spora część ludzi wycina uszczelkę z puszki po piwie i tak to skręca a często to jest główna przyczyną bo te blaszki sie przepalają po jakimś czasie, jak nie masz zaspawanego egr na kolektorze wydechowym i dolotowym to jak blaszka pęknie zaczyna spaliny w opór dawać w dolot.
Do tej skrzyni (4F27E) spokojnie możesz zastosować Dexron III. Przy zakupie filtra i uszczelki pod miskę zaznacz że potrzebujesz do Forda. Mazda 323 też miała taką skrzynkę z tym że nazywała się FN4A-EL i jest różnica w filtrze oleju.
Podczas sprawdzenia napięcia przychodzącego do sterownika pompy w kostce w fordach pojawia się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund. Nie jest to reguła, bo czasami jest po włączeniu zapłonu cały czas. Do sprawdzenia należy użyć żarówki dużej mocy, przy sprawdzaniu miernikiem możemy zostać oszukani. Zawór dawki można sprawdzić na krótko ale koniecznie...
pewno pompka łapie lewe powietrze pod uszczelka albo na ssaku co do czujników pnp lub npn albo kontrakton co do halotronów troche trudniej ale tez daja sie sprawdzic małym nakłdem kosztów miernik analogow na wyjsciu i magnesik
Jeżeli wszystko było przed wymianą ok to mało prawdopodobne aby uszczelka padła podczas wymiany pompy i płynu.Poza tym jeżeli dmuchneło by uszczelkę to by się zapowietrzał i samo by mu nie przechodziło.Tutaj według opisu najprawdopodobniej wiesza się sporadycznie termostat co prowadzi do wzrostu temperatury i zapowietrzenia.Zacząłbym od wymiany termostatu...
Problem z lewym powietrzem lub alternatorem. Silnik wychlastany ponad normę, cofnięte przynajmniej 200 tysi. Bardzo częstym problemem aut z Italii jest jazda na wodzie i problemy z uszczelką pod głowicą a w zimie brak ogrzewania. Jeżeli ma faktycznie przebieg 160 tysi to powinien stać na fabrycznych oponach lub góra rocznych lub dwuletnich.
Gotuje się płyn, a chłodnica jest zimna. Objawy są nie regularne. Problem w Fordzie Focusie 1,6 16V; wymieniłem rozrząd, pompę wody, termostat, czujnik temperatury płyn chłodniczy i nic, dalej to samo, po przejechaniu ok. 4 km gotuje płyn w głowicy, a chłodnica zimna, ale to się dzieje nieregularnie. Byłem na sprawdzeniu głowicy, wszystko w porządku,...
Spotkałem się z dokładnie takim samym problemem w Focusie. W moim przypadku uszkodzeniu uległa uszczelka między głowicą a kolektorem wydechowym.
Witam Kilka dni temu wymieniłem uszczelkę w obudowie termostatu (oring na termostacie) ponieważ wyciekał płyn. Po całym zabiegu wlałem płyn do zbiornika. Pojawił mi się efekt wybijania płynu przez korek zbiornika wyrównawczego. Czytałem że w focusach układ sam się odpowietrza. Nie wiem tylko czy mam mu w tym jakoś pomóc czy nie. Proszę o pomoc. A i...
Witam kupiłem nowy filter paliwa i przy wymianie z przewodów odprowadzającego i doprowadzjącego wysypały sie gumowa tuleja,uszczelka i plastykowy oring teraz mam problem z ich włożeniem bo nawt niewiem w jakich kolejnościach mają iść.a klipsy nie chcą się zatrzasnąć.prosze o pomoc[/b]
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Proszę o poradę - nie wiem z której strony się zabrać za ten przypadek. Ford Focus mk2 2005 r 2.0i objawy są śledzone podczas 1 miesięcznej eksloatacji. Auto kupione miesiąc temu - sprowadzone z Niemiec. Problem: Czasem po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci (wszystkie kontrolki działają poprawnie) auto nie zapala. Zdarza się, że przy drugiej próbie...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
to jest focus z sinkikiem 1,6 diesel 110kM ,ten sam silnik co w peugot 407 słyszałem o nim duzo pozytywnych słow a tu prosze taki numer Witam No cóż kolego nie wiem , gdzie czytałeś tyle dobrego o tym silniku bo ja niestety z praktyki mam zupełnie inne zdanie . Silnik oprócz Forda i Peugeota montowany jeszcze w Volvo . Wady produkcyjne dotyczące pomp...
Ja tam diesla co napędza pompe bez klina na dole jeszcze nie widziałem!U góry owszem. To nie jest Megana czy scenik 1.6 16V na przykład.CZy tam Focus 1.6 16V A skąd ta teoria tam kogoś powyżej o tym że jest klin i ma luz 3 zębów???!!! Cuda tu czytam.
Da się zrobić. Robiłem to kilka razy. Pytanie - czy przy takim luzie zaworowym nie doszło już do uszkodzenia gniazda zaworowego. W obudowie bocznej pod którą jest rozrząd jest śrubka M6 o ile dobrze pamiętam. Pod nią jest dostęp do zwolnienia blokady napinacza. Wtyka się tam w taki mały otwór drucik a ten wtedy się cofa. Z tego co pamiętam to wyżej...
zdemontować boczek, odkręcić resztę starej, oczyścić prowadnice i uszczelkę szyby żeby później nie zgrzytało, odkurzyć drzwi w środku, założyć nową szybę obracając ją o około 80-90stopni, jak wejdzie obrócić na swoje miejsce przy tym trafiając w prowadnice i przykręcić. Włożenie szyby zajmuje mniej czasu niż pisanie jak to zrobić więc nie powinieneś...
Moja Foczka już śmiga. 1000km i ok mam nadzieję że już koniec niespodzianek. Pompa oczywiście była źle zregenerowana chociaż FIRMA się do tego nie przyznała i dopłaciłem za kuriera, po powrocie z serwisu autko zagadało. Kosztorys: regeneracja Pompy vp44- 2000zł (www.vp44.pl) kurier - 150zł uszczelka pompy z takim rantem - 150zł ASO mechanik - 700zł...
No właśnie. Zimą nie była potrzebna. A uszczelki w układzie nasmaruje krasnoludek. Nawet w zimie powinno się włączać klimatyzację przynajmniej raz w miesiącu, żeby olej przesmarował układ. Nadchodzi wiosna, potem lato i ooooo klima nie działa!!! A jak by sprzęgiełko popracowało w zimie to by je korozja nie zjadła.
Pompe można zablokować ale nie ma tam czujnika poprawiałem po serwisie rozrzad i oni nie zablokowali bo pompa nie pasowała na blokadę ale ja dla odczepnego ją zablokowałem i złożyłem. Ogólnie wymieniałem uszczelkę przy 200tyś z powodu braku ogrzewania. Schemat rozrządu pasuje do silników dv6c(9h05), dv6dted(9h06), 9hr, t1ba, t3db. Po obejrzeniu filmu...
Witam Ja ostatnio w swoim focusie wymieniałem rozrząd i także miałem wyciek - to niebezpieczne dla paska - cały był zalany, produkty ropopochodne uszkadzają gumę. Uszczelki jeszcze nie wymieniłem bo przetarłem wyciek szmatką i niedługo sprawdzę czy to na pewno z niej leci bo przeciek miałem jeszcze z rur (a dokładnie na opaskach) od podciśnienia z turbiny....
Po zimie czas zabrać się za zrobienie mojego Forda. Opiszę w kilka zdań. Wymieniłem olej i użyłem płukanki bo coś mi stukało delikatnie,po wymianie ustało na jakiś czas. Stukanie powróciło i się nasilało,auto zaczęło dziwnie tracić moc podczas jazdy,myślałem że to wtrysk puka płyn do czyszczenia nie pomógł. Jadąc obwodnicą przyspieszyłem do około 100km...
Nowa (nie regenrowana) Kompletna Turbina TURBOSPRĘŻARKA TD025S2 - 06T4 Wraz z kompletem elementów do montażu (uszczelki) Pasuje do : Peugeot 207 1.6HDI 90KM DV6ATED4 10.2004- Peugeot 307 1.6HDI 90KM DV6ATED4 10.2004- Peugeot 308 1.6HDI (FAP) 90KM DV6ATED4 12.2006- Peugeot Partner 1.6HDI 75KM/90KM DV6ATED4 DV6B 10.2004- Peugeot Expert 1.6HDI (FAP) 90KM...
Dziś po wczorajszym remoncie pojechałem w trasę po ok.20km. lampka ABS zgasła, jednakże podczas hamowania słyszałem tarcie jakby moje szczeki hamulcowe nie posiadały okładzin i pedał bardziej szarpał pod nogą. Po jakims czasie znowu lampka ABS sie zapaliła a podczas hamowania szumy zniknęły. Wróciłem do domu i znowu zdjąłem bęben, bo nie dawało mi to...
Zakładając, że masz standardowe potrzeby, szukasz samochodu który jeździ i nie będzie z nim kłopotów i nie będzie kosztowny w naprawach, odpowiadam: Jest to samochód używany, w tej kwocie możesz spodziewać się na rynku wtórnym wszystkiego. Osobiście sam bazuje na samochodach w podobnych cenach i: Moim poprzednim samochodem był opel corsa 1.0 9 letnia...
Ma się rozumieć że sruba jest satalowa a nie plastikowa - wiec jeżeli nie ma na sobie żadnych zużywających się uszczelnień, lub uszkodzeń to po co ją wymieniać. Jedynie można wymienić uszczelkę jeśli jest. Jeżeli chodzi o kwestię wielkości klucza, to najlepiej ją dobrać przy wymianie oleju. Chyba że uda się Tobie znaleźć jakąś książkę serwisową. Jeżeli...
Parę lat wcześniej miałem w takim samym silniczku problem z przegrzewaniem się i winna była cewka zapłonowa.Miała przebicie na uzwojeniu i dawała iskrę troszkę za szybko. Przyznam się, ze pierwszy raz spotkałem się z taką diagnozą, żeby przebicie na cewce zapłonowej mogło przyspieszać zapłon. Ale do rzeczy. Nie zajmuję się zawodowo naprawą samochodów...
Zakładam, że czujnik pewnie już dawno jest wymieniony. Ponieważ właśnie przerabiałem ten temat w Focusie żony (1.8i 16V, '00, przebieg 219tkm) to dodam kilka spostrzeżeń. U mnie niestety nie poszło łatwo. Kostka i wyłamanie ucha poszły oczywiście bez problemu. Następnie niestety ułamał się kołek blokujący czujnik. Wiercenie nie za bardzo chciało iść,...
focus focus instrukcja focus focus sprzeglo silnik focus pasuje focus
biały ekran plazma przetwornica akumulator silnik oznaczenia kolory przewodów
schemat jammera instalacja autocom
Schemat serwisowy telewizora JVC LT-40DG51J Różnice między wałkiem rozrządu w silnikach z pompą wtryskową a pompowtryskiwaczami