Witam mam problem z połączeniem sie z focusem. Nie działa połączenie po magistrali can czyli z silnikiem i licznikiem z reszta z poduszkami abs łączy sie bez problemu . Auto odpala jeździ jednak przy wchodzeniu na obroty szarpie i kopci na siwo, dlatego chciałem połączyć sie z silnikiem , prosze o nakierowanie gdzie szukać .]Link
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Akumulator to Varta plus 1 roczny - auto stoi np. 2 dni na dworze , wchodzę i odpalam na dotyk a napięcie mierzone przed rozruchem po takim czasie to 12,4v . Boli mnie to, że przy takim prądzie ładowania świeci się kontrolka akumulatora ale tylko jak jadę ( na wolnych obrotach gaśnie) i wariują ABS i ESP . Poniżej wklejam zdjęcie tego regulatora
Witam Focus MK2 z 2006 roku z silnikiem 1.8 Tdci. Po chip tuningu na 140KM i 350 nm Po rozgrzaniu na wolnych obrotach czuć było mocne drgania silnika. Podczas szybszej jazdy wyskoczył pojawił się błąd turbiny i włączył się tryb serwisowy ( do 3k rpm). Po ponownym odpaleniu auto jechało normalnie, co jakiś czas błąd wracał. Po oddaniu do serwisu padła...
Witam ponownie po dłuższej przerwie - zakończonej sukcesem. W tym czasie udało mi się na tyle rozpoznać problem że poradziłem sobie samodzielnie i w odróżnieniu od innych zamierzam się podzielić zdobytą wiedzą. :arrow: niuniu masz racje jest to 5V stabilizator. Kupiłem uszkodzony sterownik ( z uszkodzonym tranzystorem sterującym dawką ) po czyjejś nieudanej...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
Mam Focusa 1,6 16v 99r. w kombi.Od jakiegoś czasu mam taki problem że dopóki silnik nie osiągnie temperatury to ma moc i przyśpieszenie,wymieniłem cewkę i przewody i było trochę lepiej ,ale jeszcze słabo.Świece wyglądały dobrze więc zostały.Znalazłem na forum opis osoby która po przejściu z takim samym Focusem przez 3 serwisy wymieniła:świece,przewody,cewkę...
Witam! Posiadam w aucie alarm Silicon nie wiem jaki model był założony w 2001 r.do focusa.Prawdobodobnie alarm ten bez powodów odcina mi pompę paliwa,gdy wyciągnę bezpiecznik alarmu i wsadzę spowrotem pompa zaczyna działać, zanim odetnie mi całkowicie pompę auto nie chce wchodzić na obroty dusi się jak by nie miał paliwa ,na wolnych obrotach chodzi,po...
z tym to juz do serwisu chyba sie udam
Płyta wchodzi w obroty ale niestety nie czyta.
Witam! Tento Focus zachowuje się dziwnie - czasami nie odpala, brak błędów, raz udało się go ściągnąć na sznurku w momencie jak nie zapalał i wtedyż to stwierdziliśmy że ciśnienie rail w trakcie kręcenia rozrusznikiem ok (30-40 MPa), nie da się zapalić na samostart, mimo że laliśmy bezpośrednio w kolektor ssący po zdjęciu rury. Do tego kolektor nie...
"Dlaczego masz zalany olej 15W/40? Panewka pewnie." Olej 15W40 tylko dlatego, że poprzedni właściciel na takim jeździł. Wiem że powinien być inny, ale nie chciałem zmieniać ze względu na doświadczenie. Zrobiłem tak przy silniku 1.5 dci w Scenicu II i długo się nie pocieszyłem samochodem. "Stukot przy przyśpieszaniu i nierówna praca - może coś z wtryskiem...
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Dla Każdego kto posiada focusa 1.6 zetec z dławiącym silnikiem. Niedawno jadąc do pracy na 5 piątym biegu pod górkę nagle coś szarpnęło chwile później jeszcze raz. samochód stracił, moc mrugnęła żółta kotrolka silnik zaczoł pracował strasznie nierówno ( jak w ciągniku) po chwili było jeszcze gorzej a żółta kontrolka zapaliła się na dobre. Dojechałem...
Witam. Sporo tego typu tematów w sieci, ale każdy przypadek jest inny, więc... Otóż posiadam 2 kości po 8 GB. Dokupiłem identyczne 2 kości. Wszystkie 4 razem nie chcą działać :/ BIOS zaktualizowany - nie pomogło. W następnej kolejności BIOS zresetowany - nie pomogło. Często ludziom pomagało wpinanie po jednej kości i uruchamianie PC - u mnie nie pomogło,...
Witam.Po naprawie sterownika pompy VP44 od focusa nie można skasować błędów P1565 P1664 i jest żądanie zmniejszenia dawki paliwa.Silnik ospale wchodzi na obroty ,mniejsza moc.Co może być przyczyną.
Ford Focus, MK1, rocznik 2001, przed liftem, sedan, silnik 1.8 benzyna 115KM, instalacja gazowa, przebieg 335000km ( w tym 80000 na gazie), kolor niebieski, klimatyzacja ręczna, wyposażenie el. standardowe. Samochód ma dziwne objawy których nie da się opisać w jednym zdaniu stąd dziwna nazwa tytułu postu. Samochód w ostatnich 2 miesiącach miał zrobione:...
Witam mam problem z moim focusem po wymianie wkladu pąpy paliwa auto zaczęło w czasie jazdy tracić moc tak choćby po dodaniu gazu zalewało go lub paliwa nie dostawal a gdy samochód stoi na biegu jałowym normalnie wchodzi na obroty może ktoś miał podobny przypadek pozdrawiam
Kolego Robert_1 napisz czy masz takie same objawy ,czyli jak zapali sie kontrolka od swiec to silnik wchodzi w tryb awaryjny i ma tylko wolne obroty czy może masz inne objawy.
Silnik 115km (Ti Vct)? Sprawdź, czy masz dobry styk na trzypinowej wtyczce wchodzącej do cewki. W tych autach to jest dość popularny problem a potrafi spędzić sen z powiek.
Witam mam problem z moim fordem focusem 1.8 tddi ,auto ciężko zapala na zimnym silniku i gdy jest zimny nie wchodzi na obroty wogole ,dopiero po 5 minutach jest wszystko w porządku jak się zagrzeje.jaka może być tego przyczyna?czy może być zapchany zawór egr czy może filtr paliwa?prosze o pomoc i pozdrawiam
zapala jedynie na plaku, wchodzi na obroty pracuje równo, po przejechaniu kilku metrów zapala się czek, zaczyna migać kontrolka świec żarowych i auto gaśnie. Focus 1,8 100 konny 2004 rok
Witam posiadam Forda Focusa 1.8 TDCI z 2001 r. Podczas jazdy nagle zapaliła się kontrolka świec żarowych i auto straciło moc (ledwo do domu dojechałem). Po podłączeniu komputera wyskoczył błąd P2339 (cylider 4 powyżej progu spalania stukowego). Po teście wtrysków okazało się ,że trzeba je zregenerować co zrobiłem. Dziś po wyczyszczeniu baku i przewodów...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
najciekawsze jest to że cisnienia są ok ... ale pedał przyspieszenia wariowałby ogólnie na wszystkich biegach nie wybiórczo....na dwójce.... ciekawe jest też to że jak dam gaz w podłogę wogóle nie wchodzi na obroty nawet jak wysprzęgle kilka sekund nie łapie obrotów a pózniej się powoli jednak wkręca...na innych biegach ok......
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
Witam serdecznie wszystkich😁 Udało mi się rozwiązać problem 😁 Dzięki informacjom zdobytym na innym forum ( ze powodem takiego bujania może być nagar zgromadzony na wtryskiwaczach ) zdecydowałem się na zastosowanie środka do czyszczenia wtryskiwaczy Liqui Molly diesel Spulung ( czy jakoś tak ) 😜 Przy wymianie filtra paliwa - nowy...
oczywiście że może to być silnik krokowy, a jeżeli nie to sprawdź jeszcze wtryskiwacze Jak by tam był to może i tak ale go tam nie ma ,natomiast jest zawór bocznikowy/biegu jałowego/wolnych obrotów-zawór/ Sprawdź przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej /gumowa rurka wchodzi w kolektor ssący od strony grodzi lubi parcieć pękać i ciągnie lewe powietrze.
Ford focus 1.8 tdci 2001 rok . Mam problem auto na małych obrotach chodzi dobrze problem pojawia się gdy dam mu gazu przy 3500 obrotach wchodzi w tryb awaryjny i czasami gaśnie , zawór egr się nie załącza podpinałem go pod komputer wyszło że za małe ciśnienie idzie na wtryski . Nie wiem czy to ma wpływ ale wiem że na filtrze paliwa ma przejechane 15000...
wydawalo mi sie ze za duzo tego oleju, osuszacz ma 7lat, czy to trzesienie auta po wlaczeniu klimy jest wlasnie przez za duze cisnienie LP? gdzie znajde ten dławik? przy innych autach po zaladowaniu gazu niskie cisnienie tez jest ok 7barow lecz jak sprezarka zacznie pompowac automatycznie schodzi do 2,5-3bar, gdy trzymam pedal gazu idealnie na 3000rpm...
Jest tak-nie schodzi poniżej 1400 obr/min. Acha-jak macie pisać o krokowcach to sobie odpuśćcie-zawór biegu jałowego już mu wymieniali gdzieś tam, domyka się, zdjęcie wtyczki z niego nie poprawia sytuacji. Kolektor raczej szczelny, jak zatkam dłonią korpus to silnik zgaśnie, nie gwizda nigdzie.Przepustnica się zamyka-patrzyłem pod światło, zaś potencjometr...
Otóż focus (1,8 tddi. 2000 r. 240 tys.km) do około miesiąca temu chodził jak ta lala. energicznie żwawo. Miesiąc temu auto nie cchiało odpalić, potem odpaliło ale czasem gasło, w końcu nie odpaliło na amen. w międzyczasie 2 fachmanów próbowąło ją odpalić, psikali samostart itp, straszna - męczarnia dla foki - zero efektu. Więc laweta - zaprowadziłem...
renault wchodzić obrót wchodzić obrót fiesta wchodzić obrót opóźnić
palet maszyna podświetlenie licznik skoda mapowanie portu drukarki
ferrytowy filtr przeciwzakłóceniowy wzmacniacz samochodowy
Licznik kilometrów Skoda Octavia - usterki i diagnostyka Ciemny panel klimatyzacji w Chrysler Voyager - przyczyny i rozwiązania