A lampka od immo przy zegarku gasnie. Czy miga. Taka czerwona dioda na środkowym panelu?
Kostka. Zawsze kostka.
Wysłałem na PW
Zasilanie przepływomierza??
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Może masz przestawiony zapłon albo pasek rozżądu ci ktoś źle założył...
Dziękuję za podpowiedź! Rzeczywiście okazało się, że coś nie łączyło w tym module i immobilizer odciął całkowicie zapłon. Pozdrawiam
Witaj! Zdejmij kabel z świecy 1 cylindra przybliż do masy,zakręć rozrusznikiem i zobacz czy jest iskra. Następne sprawdzenie czy jest paliwo. Jak to sprawdzisz to opisz co robiłeś. Pozdrawiam Miro.Nasz
Myślałem o odcięciu pompy Jak najbardziej, ale odcinasz bezpośrednio przed pompą. Musisz pominąć moduł pompy i odciąć na krótkim odcinku pomiędzy modułem pod tylną kanapą a pompą w zbiorniku.
Oby nie doszło do uszkodzenia Modułu Komfortu. Zacząłeś naprawę od błędu czyli nie odłączyłeś akumulatora na czas naprawy. To już fakt, niestety. Odłącz na jakiś czas klemę minusową akku /ok. 30 minut/ a potem spróbuj od nowa zaprogramować pilota. Kiedyś w pośpiechu nacisnąłem dwa przyciski pilota, ten duży i mniejszy, włączyła się syrena i nie mogłem...
Jak nie masz przeróbki i silnika na dachu ciezarówki jadącej obok. To po prostu odkrecasz, po demontażu cewek, lub fajek bo wszystkie Fordy to miały tylko jeden twój silnik.... Czynność mniej skomplikowana od wymiany koła.
Witam, co skutecznie odciac w nowym Focusie 1.8(oczywiscie oprocz pompy paliwa). Odcialem 2 zolto-zielone zasilanie komputera po stacyjce i chodzi dalej. Prosze o sprawdzone przyklady. Wiesiek
Witam autko jak w temacie interesuje mnie co najlepiej odciąć i gdzie oraz jak radzicie sobie z przejściem pod maskę do syrenki .
Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu to dobrze jest wstawić zworek zwrotny na przewodzie od filtra do pompy.Co do silnika to masz chyba TDCI a nie TDDI? w TDCI często się zapowietrza poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach.Wymień te gumki koszt niewielki a może będzie poprawa.Co do tarcia to może masz luzy na łożysku piasty.Na luzie...
Możliwe że przełącznik sie uszkodził, ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody między drzwiami a nadwoziem czy nie popękały.
Ok, ale podobno w zapłon powinno się go dać włączyć, a tu jest tak samo jak w moim.
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
A mógłbyś napisać proszę dokładniej co i skąd odłączyć? Jak na razie wiem tylko gdzie go znaleźć, ale boję się grzebać, bo nie chciałabym, żeby zablokowało mi zapłon.
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
Witam. Mam problem z focusem MK1 1.6 1999 benzyna/gaz Jak jest zimno to kluczyk nie zaskakuje słychać tylko takie "cyknięcie" i nic Kontrolki świeca Prąd jest Nw czy stacyjka się kończy czy rozrusznik? Lub coś z zapłonem? Dzisiaj próbowałem odpalić i 5 razy było tylko "cyk" I dopiero za 6 razem zaskoczył zapłon Pozdrawiam
jeśli chodzi o cewkę to raczej nie bo jeśli zamieniłem przewód z 3 cylindra na 2 jeśli by była cewka to wypadał by mi wtedy 2 cylinder a wypada zapłon nadal na 3 ale postaram się sprawdzić jeszcze wiązkę i to ciśnienie
Proponuję sprawdzić czy jest podłączony lub działa prawidłowo czujnik spalania stukowego (fachowo detonacyjnego) jest on bezpośrednio przykręcony do korpusu silnika , i to na jego podstawie (komputer) opóżnia zapłon.
Tylko nic tam nie namieszaj. Naciskasz OK na kierownicy przekręcasz kluczyk w zapłon bez uruchamiania auta i czekasz, po chwili powinno pojawić się ukryte menu zęgarów.
aku ładowałem ponad 24h i prostownik pokazuje że jest ok To, ze chiński prostownik twierdzi, że jest ok, to niekoniecznie jest prawda, weź miernik i zobacz jakie napięcie ma akumulator po włączeniu zapłonu
Jeśli wypada zapłon to stawiałbym na cewkę zapłonową.
Wciśnij przycisk od resetu kilometrów i przekręć stacyjkę na zapłon trzymając ten przycisk. Po chwili będziesz miał różne funkcje. Pierwsza to chyba test kontrolek, a druga test test zegarów. Aby wyjść wystarczy wyłączyć zapłon.
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
To nie to samo co w focusie? Czarno widzę zamiennik
Jakie masz auto? Bo już w samochodach pełnoletnich z CANem masz pełno punktów, gdzie napięcie pojawia się dopiero po odpaleniu silnika. I być może potrzebujesz jedynie przekaźnika. Tak ale tutaj chodzi o inne zastosowanie, urządzenie które mam chcę aby było włączone na wyłączonym samochodzie a nie po włączeniu silnika. wyłączony zapłon - Układ włączony...
Na początek posprawdzałbym masy tych urządzeń, następnie odszukał te systemy w samochodzie i zwarł na krótko obwody które są rozcięte przez Prestiga i Skorpiona. To "czik czik" syreny zamiast "ćwierk ćwierk" wskazuje ewidentnie na słabą masę syreny. Do przeglądu również wszystkie połączenia lutowane. Jeszcze mam jedno pytanie, czy deska rozdzielcza...
silnik gasnie momentalnie odcina zapłon i pochwili i miga kontrolka od swiec
Przy przekręcaniu kluczyka przy programowaniu powinien być słyszalny gong. Może za wolno to robiłeś? Trzeba to szybciutko raz dwa raz dwa raz dwa raz dwa aż usłyszysz gong wyjąć nacisnąć któryś przycisk i przekręcić na zapłon.
Wystarczy założyć na przewodzie dostarczającym prąd do zapalniczki przekaźnik sterowany na przykład napięciem na kostce radia pojawiającym się po przekręceniu kluczyka.
Po wymianie oleju klient nie wrócił, więc raczej jest dobrze. Albo kto inny ma zmartwienie;)
Problem został rozwiązany, przyczyną była świeca zapłonowa. Zmieniłem na NGK -BPR z rezystorem przeciwzakłóceniowym i wszystko jest w porządku. Zapłon powodował zakłócenia pracy miernika.
to na 100% jest ten dorabiany alarm, pojedź gdzieś, żeby Ci go wywalili i przywrócili instalację do orginału, bo na razie sobie czasem mruga a któregoś razu silnik Ci zgaśnie i odetnie zapłon i już dalej nie pojedziesz
Witam,mam pytanie:czy mogę dorobić kluczyk do forda Fokusa 1999r 1,8 tddi,bo ten który posiadam nie zawsze odpali zapłon a i z otwarciem bagażnika są poważne problemy,
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
jak wam się podoba nowy focus? a przede wszystkim nowinki techniczne jakie do niego zostały wprowadzone: http://www.ford.com/cars/focus/gallery/v... Liczę na ciekawą dyskusję. Mi przypadł do gustu układ Auto-Start-Stop, odcinający zapłon przy zatrzymaniu samochodu.
Sprawź czy do rozrusznika dochodzi napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon.
Na którym cylindrze następuje wypadanie zapłonów??
a jak to zrobić?Wyczytałem że trzeba włączyć i wyłączyć 4 razy zapłon i wcisnąć przycisk byle jaki na pilocie, ale u mnie coś to nie chce zadziałać...
Zrób to na zewnątrz nie w zbiorniku ustaw połowę i włącz zapłon i czekaj czy spadnie do 0
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest (at)ElektrodaBot
Powiem Ci, że z wywalaniem błędu bywa różnie i często zdarza się, że nie pokazuje błędu, lub sygnalizuje co innego. Tak to każdy kupił by sobie interface i w domu robił większość usterek a warsztaty by nie istniały. Tak to trochę z przymrużeniem oka napisałem, ale reasumując komputer nie zawsze pokaże prawdę. W rzeczonym focusie nie było żadnych błędów...
9v to masa z ECU czy drugi styk po zapłonie?
Jak rozwiązane jest zasilanie cewek?
Miałem podobny problem z immobilizerem w ford escort 1.6/16V. Wszystko działało opróć iskry w zapłonie i rozrusznika. Przyczyną był uszkodzony przekażnik sterowany z immobilizera który załącza zapłon do rozrusznika i cewki zapłonowej. Po usunięciu tej usterki immobilizera okazuje się że tylko 2 cylindry chodzą i są problemy ze stabilnością silnika....
Pewnie poduszki silnika. Zakładając że wiesz co to wypadanie zapłonu.
Samochód ma instalację LPG?
Zasilanie po zapłonie, grzałka ptc.
Witam ,mam taki problem że auto nie odpala ,akumulator został wczoraj wymieniony na nowy wszystko było ok aż do dzisiaj . Odpalił z rana bez problemu ale po paru godzinach nie chce zapalić zapłon działa wszystko chodzi ale nie kręci jakieś podpowiedzi
Ja powiem tak że temat nadaje się do zamknięcia.Dużo info jest w sieci...
Nie w samochodzie nigdy nie było instalacji LPG Dodano po 2 I odebrałem samochód z warsztatu. Zapala normalnie, troche słabo kręci rozrusznik wiec moze juz akumulator sie konczy. Co do kompresji na rozgrzanym silniki po 14atm. na każdym cylindrze. Powód wypadającego zapłonu to świece. Mimo ze nowe to podobno nie pasujące do tej wersji silnika. Zmienione...
W ostatnim czasie znajomemu w Focusie 1.8 TDDI z końca 1999 roku daje się we znaki zapłon. Problemem są świece żarowe, które nie pracują. Przekaźnik świec jest sprawny, po odpięciu go w jego gnieździe pojawia się napięcie 12V (nie chwilowo, lecz na stałe), lecz minimalne obciążenie powoduje spadek napięcia do zera. Kontrolka świec żarowych działa. Szczerze...
Skrzynka raczej nie... Ale zegary i zapłon? Pompa wtryskiwaczy? Cos kojarze ze immo jest jeszcze w czyms w silniku...
Z reguły jak się odpala to egr jest zamknięty odłącz wtyczkę jakby czasem zwarcie robił a co do pompki to jak nabije ciśnienie to się wyłączy. Zdejmij wężyk z filtra wsadź do butelki i zapłon powinno lać się paliwo i przepustnica zobacz czy otwarta po zapłonie bo jak nie to plak nie pomoże
można musisz wcisnąć przycisk od kasowania licznika i włączyć zapłon trzymając cały czas przycisk i pokaże się kod błędu.
Problem rozwiązany, winna była pompa paliwa. Z początku ją wykluczyłem, bo dawałem zapłon i słychać było, ale zacząłem rozbierać. Swoją drogą nie polecam – w ST nie ma pompy pod siedzeniami, trzeba ściągać cały bak. Dziwne było to, że pompa na krótko podpięta na zapłonie pompowała i paliwo leciało, ale gdy kręciłem rozrusznikiem, paliwo już ledwo co...
W sumie to kontrolka zachowuje się normalnie. Ale chcąc ponownie zaprogramować kluczyk nie moge tego zrobić, ponieważ po 4 krotnym przekręceniu stacyjką, mam sygnał dźwiękowy do programowania kluczyków ale nie moge nacisnąć żadnego przycisku na kluczyku bo nie działają. Acha i jeszcze jedno, niedawno wymieniłem radio i teraz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki...
Nie masz drgań w trybie awaryjnym elektryki i obrotami nominalnymi + 100 obr/m. Masz drgania w trybie normalny i z normalnymi obrotami jałowymi. Alternator jeśli jest obciążony ładowaniem to i obciąża mechanicznie silnik. Jak instalacja ok to problem z silnikiem - zapłon się kończy, kompresję traci, dziurawy dolot...
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
zamykanie do czarno pomarańczowego pin 16 w zielonej wtyczce Próbnikiem żarówkowym zamyka? Drugim problemem to podłączenie domykania szyb Tu jednym kabelkiem tego nie zrobisz. Co mam odciąć w przypadku silnika diesla? Zapłon,rozrusznik przy stacyjce.
To jeszcze zmostkuj kostkę od zbiorniczka, lub zmasuj kabel od łapy ręcznego włącz zapłon i zobacz co się dzieje, tu schematów nie trzeba.
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Witam,czy możecie podpowiedzieć mi gdzie i kto profesjonalnie regeneruje sterowniki do pompy VP 44.W moim focusie jest następujące zjawisko ,w okolicach 2300 2400 orotów przy dynamicznym przyspieszaniu ,nagle silnik się wyłącza,co prawda nie zawsze.Należy wyłączyć zapłon i jest ok,czasami też jadę i nagle nie ciągnie turbina ,ponownie wyłączamy zapłon...
Brawo TY . jak sobie już naprawisz licznik to go nie składaj do końca załóż delikatnie wskazówki trochę wyżej niż były podłącz kostke i włącz zapłon one trochę się uniosą i wtedy ustaw na 0 powinno być OK
w fordzie focusie filtr przeciwpyłkowy jest umieszczony pod przednim podszybiem po stronie pasażera. Wymiana nastręcza trochę trudności ale mozna zrobić we własnym zakresie. Wycieraczki ustaw na pionowo (wyłacz zapłon jak bedą w pionie) następnie zwolnij zatrzaskipodszybia od strony komory silnika a kolega niech w tym czasie dobrze przytrzyma w miejscu...
problem troche dziwny zamki np. z klucza czasem poprawnie zamykaja się i otwierają ,a często odbijaja zamkna i otworzą sie - przy czym nie ma zasady kiedy sa dobre a kiedy złe poza tym że --gdy są dobre a przekrece na chwilę zapłon -usterka sie pojawia, ( a gdy zapłon jest włączony na stałe to usterka znika )dodatkowa inf. jest to że krańcówki działaja...
Hmm ale druga pozycja to zapłon a nie rozrusznik. Dlaczego wymieniałeś bezpieczniki? Była jakaś usterka w instalacji i się spaliły?
Obd powinno mieć zasilanie cały czas, bez zapłonu
Dodam tylko że końcówki mocy / tranzystory to : TRANSISTOR 5503DM = 09398588=5401DM=MGB20N4 SMD TO263 / D2PACK I osobiście zamieniałem 5503DM na 5401DM i na odwrót i wszystko działa. Tylko ze stosowałem po dwie sztuki np. w Fordzie Focusie 5503 i 5503 , albo 5401 i 5401 - nie robiłem mixa jedna taka druga taka ( np. 5503 i 5401 - także nie wiem czy...
Ford focus 1.8 tddi - po włączeniu zapłonu włącza się podgrzewanie siedzeń i muszę za każdym uruchomieniem je wyłączać .Czy tak ma być ? Proszę o odpowiedz.
Dzień dobry, Przejechałem około 20 km, zgasiłem silnik i chciałem odpalić zaraz( bardzo szybko). Zapaliły się kontrolki jak przy normalnym teście przed rozruchem i zgasły momentalnie. Już nie powstały, przekręcając kluczyk do pozycji rozruch żadnej reakcji ( zero lampek ). akumulator Ok. radio i lampka w aucie OK. w skrzynce bezpiecznikowej w komorze...
Zawsze koduje wtryskiwacze przy zapiętych wtyczkach do cewek wtryskiwacza , nigdy nie mam problemow,nieważne czy to TDCI, HDI czy tez dci. Globalpro, delphi koduje bezproblemowo chyba, ze źle wpisujesz kod. Spróbuj kodować wtryskiwacze pojedynczo :-) Lub podczas procesu zapisywania kodu wyłączyć zapłon, po zapisaniu włączyć, procedura jak przy usuwania...
Zapowietrzył Ci się układ paliwowy (pomiędzy filtrem a pompą) lub padła pompa. A elektrozawór słychać? - charakterystyczne buczenie na załączonym zapłonie
Dwie godziny dłubania i doszedłem. Wystarczy podważyć opaskę plastikową we wtyczce, później włożyć szpilkę, odsunąć skrzydełko na bok i piny wychodzi.
Mam w Ford Focus C-Max radyjko fabryczne 6000 CD. Pewnego ciepłego dnia (45 stopni w cieniu) radio przestało (częściowo) działać. Piszę "częściowo" bo radio i cd działa bez problemu dopóki nie przekręci się kluczyka w stacyjce. Jak włączę zapłon radio przestaje grać, a wyświetlacz miga. Przeszukałem google i nie trafiłem na podobny przypadek. Radio...
Nic się nie świeci i w dodatku brak prądu na rozrusznik. Zapomniałem dodać jeszcze że dzień wcześniej gdy kluczyk był na pozycji zapłonu to zapłon potrafił się włączyć. Lecz po przekręceniu na rozruch wszystko gasło i do tej pory cisza.
Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
Normalnie, w szesnastkach świece są w pionie, w głowicy miedzy wałkami, a tam często puszcza uszczelka, dostaje się olej silnikowy i w gniazdach gdzie są świece może być tyle oleju że całe świece będą zalane łącznie z przewodami, i wtedy też będą problemy z zapłonem.
Jeden mi mówił ze jeżeli masz kompletna pompę czyli ze sterownikiem o tych numerach co ty miales wystarczy minusem po czarować wtedy ona sama się przyucza do auta Zrobił już tak z kilkoma fordami i przy każdym jego metoda się potwierdziła . Nie miałem z nim kontaktu i kiedyś mi tam mówił. I zrobiłem potem 4brazy wl wył stacyjkę i immo pomigalo przekręcam...
Na komputerze widoczny jest błąd niezidentyfikowany A jak on się objawia, że tak powiem.
Witam, mam problem z focusem, ma bardzo nierówne wolne obroty.Po badaniu układu zapłonowego strona pierwotna mam taki wykres http://obrazki.elektroda.pl/6279774900_1... cewka jest zwykła jak w focusie dis a idzie taki sygnał.Wcześniej badałem focusyi zawsze był na każdym z kanałów pojedynczy sygnał.dodam że tak się dzieje tylko na wolnych...
Autko kupiłem niedawno, z początku nic sie nie działo nic nie majstrowałem przy elektryce, aż tu z dnia na dzień zaczeły świecić postojowe :( Maja jeszcze jedno pytanie jak długo po zamknięciu autka z działa podświetlenie licznika km oraz radia u mnie to dopiero po jakimś czasie gaśnie.
Jaki masz tam silnik? Z kolektorem wydechowym z przodu a ssącym z tyłu (pierwsze wersje - jak stare mondeo) czy odwrotnie? Zetec SE, ssący z przodu, wydech z tyłu? Zgaduje że ta druga wersja. Dodano po 10 Czujnik temperatury można sprawdzić diagnostyką poprzez odczyt wartości rzeczywistych, lub woltomierzem, jak zimny i zapłon włączony to powinieneś...
Przyczyna to astronomiczna przerwa na tych świecach. Wiadomo co robić, przy tej usterce, dopóki cewka nie przebiła to można zmnijszyć przerwę. A jak przebiła to też zmniejszamu przerwę i zmieniamy cewkę. Dodano po 46 to paskudna usterka- ujawnia się podczas silnego obciążenia silnika. Dokładnie , nawet przy ostrym dodaniu gazu. Ale generuje błeda wypadania...
domex32 nie wydaje mi sie aby ktoś zamieniał silnik od TDCI na TDDI, za duzo roboty, za słaby pojazd. wg mnie trzeba by poprzekładać sterownik instalacje el od silnika. Nie warto. szybciej wnioskuje ze naklejka jest tylko od TDCI, tyle ze dziwia mnie dwie wtyczki ktore wychodza z jednego peszla, czarna jedna zyla, i druga kostka szara- dwie zyly. wieczorem...
Ale iskrownikkk ? W Fordzie Focusie, też jest. Zabudowany w "żarówce" ksenonowej D1S. Po wymianie u znajomego, rozebrałem z ciekawości.
Czerwona dioda miga szybko, silnik w ogóle nie kręci, gdy włączam zapłon nie ma tego dźwięku zapłonu (musisz mi wybaczyć, ale jestem laikiem i nie wiem czego to był dźwięk) a Elektryka: centralny, klima, radio, postojowe - na 1 rzut oka wszystko działa.
To jest tak pali się żarówka i sobie pan wymienia na włączonym zasilaniu , robi zwarcie pali się końcówka i wymienia sobie BCM. Bo po co przeczytać instrukcje i wyłaczyć zapłon i wyjąc kluczyk ze stacyjki żeby wymienić żarówkę ?. Juz pomine ze najpierw zrobili te auta tak że se nie da normalnie wymienić żarówki . To teraz zrobili jeszcze tak że nie...
Nawalił mi komputer zapłonu w fordzie focusie 1,6 zetec, a ściślej końcówki mocy.Czy ktoś może poradzić jak usunąć tą usterkę?
Czyli od rozrządu 1,2,3,4 czy 1,3,4,2 według kolejności zapłonu?
Co zdążyłeś sam sprawdzić i ustalić?
Test jest na odpalonym silniku? Na wyłączonym przednia szyba się nie załączy Napięcie ładowania jest ok? W przypadku słabego alternatora ogrzewanie przedniej szyby się nie uruchomi (nie jestem pewien tyłu, ale chyba też) Jeżeli napięcia są ok i silnik odpalony to najlepiej podpiąć komputer i sprawdzić, co widzi GEM (skrzynka w okolicy schowka pasażera...
Dzięki za podpowiedź.Autko śmiga aż miło,chociaż jest jedna rzecz którą muszę poprawić.Przy dodawaniu gazu słychać delikatne granie zaworów jakby zapłon był przestawiony.Może po dłuższej jeździe się to poprawi.Teraz opiszę co u mnie było.Tak jak podpowiedział kolega kaziu wpisałem 6 zer a potem następne kodowanie już z poprawnym kodem.Bez zmian.Wyjechałem...
Ma ktoś rozpiskę pinów dla modułu Audi 4A0 905 351/DIS4-05? Google grafika. http://obrazki.elektroda.pl/9367955100_1...
A przepraszam jaki związek maja zepsute zegary z brakiem możliwości odpalenia silnika i zapalaniem się wszystkich kontrolek łącznie z lampka zapłonu?
Kup cos takiego: http://obrazki.elektroda.pl/2071896900_1... Nazywa się to baypass bezpiecznika. Miernikiem znajdziesz wolne 12V po zapłonie w skrzynce bezpieczników. Dodatkowo potrzebny będzie regulator napięcia z 12V na 5V
zapłon focus focus wypadać zapłon focus schemat zapłon
hasło wygasa aparat trust krups lampka
radio samochodowe zestaw radio hobby
VW LT 2.5 - Wpływ uszkodzonego przewodu vacuum na odpalanie Klapa bagażnika Opel Insignia otwiera się, ale nie zamyka pilotem