Podstaw zamiast zaworu opornik 47Ω i zobacz czy dalej mu nie pasuje
Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Na dole luźny - zawór bezpieczeństwa Na górze do kolektora.
Jak zdjąłem górną obudowę suchego paska, to on się nie kręci, niestety, więc raczej zerwał się pasek dolny mokry i pewnie z tym również poszły zawory.
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące. W vp30 ciekną ale zawory dawki paliwa.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba?
Możesz wierzyc lub nie ale jest taki zawór.
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Tak to jest ten zawór tylko na początku źle napisałem bo to jest powrót z pompy.
Całkiem możliwe że jest bezkolizyjny,choć wątpię. Wystarczy to skręcić i zrobić parę obrotów wałem,jeśli nie stawia oporu co 1/2 obrotu tak samo to zawory dostały.
W moim przypadku był zawór EGR
Jak zdjąłem górną obudowę suchego paska, to on się nie kręci niestety, więc raczej zerwał się pasek dolny mokry i pewnie z tym również poszły zawory.
Witam. Poszedłem kupić zaworek zwrotny, i w sklepie dowiedziałem się- że zawór zwrotny jest już w pompie paliwa, należy go wykręcić i wyczyścić, bo pewnie zaszedł jakimś brudem i dlatego przepuszcza. Jeżeli ma ktoś jakąś fotkę gdzie ten zawór jest na pompie, to bym prosił o nią. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ten zawór.
Zakupiłem oryginalne blokady i delikatnie poprawiłem wałki.Ale to nic nie dało.Przy szybkiej jeździe szybko się grzeje i dzwonią zawory.Jadąc spokojnie jest ok. Może być jakiś inny silnik o innych parametrach.Ten silnik to Anglik. Panowie pomóżcie bo mnie krew zalewa... :!: :!: :!:
Czy to forum wróżbitów?A niech ci będzie.Wymień zawór egr.
Czyli sprawdzić ciśnienie na pompie a czy ciśnienie będzie jeśli zawór będzie walniety
Najdziwniejsze jest to że auto potrafi jezdzic cały dzień i iebpusci dymka. Często jest tak że po jeździe na światłach Akopci. Albo bo lekkim ostudzeniu. Może to gumki zaworowe ? Mocy ma dużo pięknie chodzi. Przecież pierścienie cały czas by puszczaly a to wygląda jakby olej gdzieś się zbierał stąd kopcenie . Może przez gumki/zawory?
Po wymianie wałka należy wyregulować zawory za pomocą zmiany gróbości płytek.Stary wałek napewno miał inny luz zaworowy.Nie ma luzu auto ciężko pali a jak ma go za dłuź to klekoczą zawory.
Głowica do roboty,nie szczelne zawory. Sprawdź to.
A tak przy okazji to masz lubryfikator prze tej instalacji LPG? Bo pewnie dlatego padł zawór.
Jest to zawór recyrkulacji spalin z czujnikiem polozenia powinien byc 5 zylowy przewód. Na pinie numer 2 po wlaczeniu zaplonu powinno byc 5V.
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
okazało się że pedał gazu nawalił i łapał błąd i pokazało jeszcze na zawór ciśnieniowy szwankuje
Wszystko zależy od tego w jakiej pozycji były zawory zablokowane w trakcie gdy ci pasek przeskoczył ,myślę ze nie powinno być problemu wyczułbyś gdyby doszło do uderzenia ,a czym odkręcałeś kluczem pneumatycznym czy ręcznym.
Jak zakończył się temat? Mam podobny problem z tym że auto w miarę jeździ nie jest słabe. Natomiast występuje ten sam błąd i na wolnych obrotach silnik pracuje głośno, słychać jak zawory "grają"
Dolotowy zawór regulacyjny bank 1
Witam, mi to wygląda na wyciek. Nie wiem jak w focusie, ale w mondeo, jak otworzę maskę, to jest dostęp do rurek i od strony pasażera jest zawór zwrotny. Oczywiście blisko szyby, gdzie wentylator zaciąga powietrze.
Zawór wymieniony na nowy. Zrobiona adaptacja i mam nadzieję że po problemie.
Problem z zaworami w swoim właśnie rozwiązałem w 100%. Problem 1 i 4 cylindra to standard jak zauważyłem. Można to poprawić bez lubry która wydechu nie ochroni. Wystarczy grzebnac w zapłonie i działa. Dziwne ze focus miał miękkie zawory bo najczęściej ten problem dotyczy toyoty.
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
No racja są 2 piny ! wiec zawór powietrza obiegowego.
Ten sam problem co w fordach focusach 1,6 i 1,8, opel po 2004 roku w niektórych silnikach zrezygnował z hydraulicznej regulacji luzu zaworowego i mamy zawory regulowane, jeżeli będą luzy zaworowe pilnowane to przejedzie pewnie więcej niż 100 tkm ale zakres regulacji też się kiedyś kończy no i koszta ponieważ nie występują tu płytki regulacyjne tak jak...
Skąd akurat wiesz, że winą uszkodzenia silnika jest zerwany rozrząd a nie urwany zawór?
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Albo tylko pompka, albo brak luzu między pompką a pedałem (tłoczek w pompie ma się cofać do końca przy puszczonym pedale) albo w wężyku jest jakiś farfocel który działa jak zawór zwrotny.
Ten zawór tam tyka to jest sprawny
Dzięki za odpowiedz zamówię nowy zawór i zobaczymy.
A to można go odwrotnie założyć??? To jak go napniesz??? Chyba jak bym się pomylił już w tym to bym pisał prędzej jak wymienić zawory w głowicy
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Może za duzo czynnika i presostat przy za dużym ciśnieniu rozłącza .może zatkany skraplacz albo żle pracujacy zawór rozprezny .
Nie wiem gdzie sa w tym Audi, ale czasami spotyka sie na podszybiu, czasem pomiedzy blotnikiem a nadkolem (focus!!) a czasem pod zderzakiem!! ;) Pozdrawiam
Po wymianie filtra paliwa jak nie zmieni sie objaw to sprawdź zawór recyrkulacji spalin.
Zawór zwrotny od pompy vacum do serwa.
Szklana kula mi się zbiła :/ A z fusów jeszcze nie potrafię wróżyć :) Zreszta kawę piję rozpuszczalną, a herbatę w torebkach :) Co z tego że gniazda będa porcelanowe jak zawory będą zwykłe? :)
Oddać przekładnię (maglownicę) do regeneracji może być krzywa listwa , lub nr uszkodzony zawór sterujący w przekładni.
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Zwarcie na przewodach zaworu egr.Musisz prześwietlić instalacje właśnie od niego (wpisz w google zawór egr i będziesz wiedział od czego zacząć) pozdrawiam
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
gdzie ten zawór się znajduje? tu pod kołem? bezpieczniki są ok, były sprawdzane.
Witam, nawiązując do tematu-mam ten sam problem. Autem szarpnie raz, od razu traci moc i włącza się kontrolka świec, zaczyna kopcić raz na biało a raz nawet na czarno zakopciło ;/. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd zaworu ciśnienia rail ;/. Na razie jestem na etapie poszukiwań tego ustrojstwa ;/. Ktoś wcześniej napisał o opiłkach, właśnie te...
zawór regulacji ciśnienia wymieniony i auto jeździ
To zależy czy uszkodziło zawory itd. Zgasł podczas jazdy, czy nie zapalił rano.
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Jeżeli mu trzepie cały czas na wolnych obrotach bez względu na to czy zimny czy ciepły to zgięty zawór na pewno,tylko pytanie bo nie zrozumiałem kolegi, czy jest tak cały czas czy po przegazowaniu na wolnych jest ok jak jest zimny? Jeżeli zawór zgięty to pomiar pokaże na 99% ,zawór nie będzie się domykał i kompresja mniejsza,zwłaszcza ze tam zawory...
sugerujące usterkę mechaniczną A zawór egr jest sprawny?
Przez takie odkręcanie rurek od wtryskiwaczy uszkodzisz wtryski/są uczulone na opiłki/.Sprawdź czy masz paliwo w filtrze jeśli jest to prawdopodobnie szaleje ci zawór na pompie .
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czy kolega mógłby mnie nakierować, który to zawór? Czy to EGR czy jakiś inny? Pozdrawiam
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
zawór dawki pracuje przy małej rezystancji. tak ma być.
Jak zgasł w czasie jazdy to uszkodzony sterownik pompy i zatarty zawór dawki ale to trzeba sprawdzić.
Witam może mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest umiejscowiony w tym aucie zawór EGR
Zawór zmiennych faz. A widac to tak że nic nie widać.
Chcę Ci powiedzieć, że zawór tak, a silnik krokowy nie.
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Dzieki za pomoc, autko zrobione . Znalazłem dwie usterki nieszczelny przewód od podcisnienia, zacinajacy sie zawór od zalamczania turbo
To takie coś co "ocala" zawory i ich gniazda. :D https://jacus.pl/olej-lubryfikacyjny-jlm...
Pod kompa trzeba podpiąć ! może to zawór EGR miałem podobnie ! tyle że w Focus C-MAX ale silniki te same !
Klepanie jak diesel w tym silniku to standard, i nie klepią zawory tylko kola zmiany faz rozrządu. Jaki olej tam lejesz?
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
W instrukcji jest napisane że miganie tych diod wraz z sygnałem dźwiękowym oznacza zbyt niskie ciśnienie LPG i przejście na pracę na PB. Tak, to akurat wiem ale te miganie było dopiero gdy sam zakręciłem zawór na butli.
No i chyba to najlepsze wyjście kupić drugą bo koszt wymiany gniazd może dobić :) do tego zawory każdy po 100 zeta daje uuuuuuuuuuuuu dużo :)
Witam forumowiczów. Przyszła kolej na mój samochód... Focus MK1 2001r 250000 km na liczniku. Podobno znany w szerokim świecie problem z padniętym sterownikiem pompy wtryskowej. Trochę pogrzebałem i mam dylemat jaki dobrać tranzystor do naprawy. IRLU3705, IRLR2905 a może całkiem inny? Poradźcie proszę w tym temacie. Objawy były typowe, gasł silnik i...
Najprawdopodobniej źle wyregulowany TPS, skoro właśnie wymieniałeś. Inne powody to zawór wolnych obrotów, czujnik na pedale sprzęgła.
Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
Ta pompa może pomóc w odpalaniu czy zlikwiduje słabnięcie silnika przy hamowaniu i skręceniu?Teraz tylko założę zawór zwrotny paliwa będę jezdził i zobaczę efekty.
Problem rozwiązany wymienione są dwa zawory na pompie i auto odpala ☺ dzięki za pomoc ☺ Pozdrawiam
Robisz w fordzie-super.Pytanie-czy testerem diagnostycznym,np w EEC V ,powiedzmy Mondeo zrobisz test aktuatorów?Tzn otworzyć wtryskiwacz,wysterować zawór biegu jałowego itp.
pisze ze to tdci to jaki zawór na pompie wtryskowej trzeba zobaczyc przebieg przyrostu cisnienia do kontroli przelewy
Zawory wymienione a tłoki nie, dlatego masz ślady. Jaki charakter ma ten dźwięk?
Od wymiany rozrządu zrobiłem 5000 i było wszystko ok do tej pory. Zawór EGR wczoraj wyjąłem wyczyściłem ale nie było tragedii nawet nagaru nie było tylko sama sadza. Więc zobaczę bo nie miałem okazji dzisiaj jeździć.
podmienilem plytke sterujaca i zawory w pompie Zamontuj starą pompe w całości.
Wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony ten zawór na pompie CR - tako rzecze mechanik. Auto jedzie jak przedtem.
U forda wieszają się zawory EGR. Przestań się z nim cackać i trzymaj pedał gazu bliżej dechy.
A że w tym modelu nie ma silniczka krokowego to co powiesz? Nie ma go. Tak po prostu. Zdziwiony jesteś? Zawór regulacji wolnych obrotów Ford Focus MK1 1.6 PB : http://obrazki.elektroda.pl/2241980600_1... Pozwolę sobie zacytować Kolegę: "Zdziwiony jesteś?" Pozdrawiam.
Kąt wtrysku sprawdzić czy się przestawia wraz z obrotami jak nie to przytarty zawór przestawiacza kąta pompa do regeneracji
Witam mam forda focusa mk2 2,0 16v benzyna 2004r. wymieniałem pierścienie olejowe , przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów i dotarłem zawory . zamontowałem głowice , zamontowałem rozrząd .Ustawiłem wałki rozrządu (wsunięta blokada listwa org. z tyłu wałków w szczelinę wałków). koło pasowe wału zamontowałem po wkręceniu sruby blokującej wał korkowy,...
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
Sektor przepustnicy do czyszczenia, albo już pada zawór wolnych obrotów (ale może czyszczenie go jeszcze uratuje)
irreligious: Człowieku ty chyba nigdy nie widziałeś silnika Forda. Silnika krokowego tam nie ma - jest zawór wolnych obrotów (na by pass'ie). Sonda lambda do wymiany bez sprawdzania (no comments) Przepływomierz to taki zaworek - ha ha ha !!! - A świstak siedzi i zawija je w te sreberka. kiblonurek: teges Ci dobrze radzi - możesz jeszcze sprawdzić ten...
Doktorr Ad3. co chciałeś kontrolować przy zaworach w zyteku. - trzeba je regulować. Dodam ze lubryfikator działa sprawdzone. Kumpel ma Toyote Corolle Vvti 1,4 po 160 tyś. przebiegu i na gazie 90 tyś chłopaki w serwisie wywalili oczy jak ustawiali zawory a obstawiali ze głowica do roboty.
to jest zawór agr a ta maź to olej , sprawdź sobie turbinę to jest pierwszy objaw luzów turbiny
Numer sterownika jest wazny dla sterownika silnika, musi byc ten sam. Pompy mechanicznie sa takie same. Kody we/wy to nie problem. Jeśli nie reagował na gaz, to sterownik padnięty mimo poprawnej wymiany tranzystora. Jeszcze mała nadzieja ze zawór dawki jest zwarty, ale mała.
mam pytanie do fokusiarzy. Czy zawór podciśnienia: http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tur... po odkręceniu go od ściany grodziowej coś w nim grzechodze jakby było urwane - byćmoże to membranka która samoczynnie tam sięprzesuwa ale ewidentnie jest coś tam bycmoże urwane, czy tak powinno być?
Zawory są samoregulujące,( olej syntetyczny - rzadki ) więc nim się rozgrzeją i spasują to klekoczą , ma to większość nowych aut zwłaszcza zimą, na 10W40 będzie ciszej ale w zimie dłużej się rozgrzewa ( na jakim oleju poprzednio jeździł). Ten silnik ( chyba Focus II miał ten sam ) nie toleruje LPG wtedy się gniazda zaworów wypalają i jest kłopot, jak...
Raczej 2 ostatnie to przyczyna tego 1. Rozbierałeś tego EGRa? Tzn czy mocno zabrudzony. W ogóle nie brałem się za niego jeszcze, wiem że to nie jest takie prosto wymontować ten zawór.
Na zimnym silniku na biegu jałowym jest: Wymagana dawka paliwa 9,2mm3 (tłoczona ilość paliwa); dawka paliwa na wtryskiwacz 7,6mg/skok (ilość wtryskiwanego paliwa na zawór wtryskowy i skok iglicy);
zawory focus zawory focus regulacja zawory andoria
bosch panel suszarka wspomaganie mercedes klasa odblokować telefon samsung galaxy
proste konstrukcje lampowe audio
Jak odzyskać hasło do nawigacji Navigon 33XX? Samsung Galaxy A32 5G - Ekran gaśnie na ułamek sekundy