Mimo wszystko rezystor.
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
Nie masz tam elektronicznego pedalu przyspieszenia ? Tak mialem w VW, identycznie z Twoimi objawami. Sprawdz ten rezystor na pedale gazu
Rezystor dmuchawy do wymiany kolego i bedzie po sprawie :)
To jak wsadzisz tranzystor to druciki prawy do lewego a lewy do prawego, masa wiadomo, nie chce mi się rysować a tematów było tyle że ciężko na necie nie znaleźć Dodano po 1 Generalnie uważam że sam nie zrobisz a jeśli zrobisz to będziesz zaraz demontował znowu bo chwilę tylko wytrzyma.
Spalony komponent w module. Wlutowano nowy rezystor i moduł działa.
Nie możesz ustawić statycznej temperatury, jedyne rozwiązanie to rezystor wpięty pomiędzy czujnik temperatury a ecu. Najlepiej przez przekaźnik.
Nie sądzę że to wyłącznik. Przeważnie jest to kwestia przerwy na rezystorach redukujących napięcie a te rezystory ze względu na oddawana moc lokowane są na kanale powietrza zimnego aby się chłodziły. Na szybko link do +/- rezystorów i link do filmiku z naprawą https://allegro.pl/oferta/opornik-rezyst... https://youtu.be/lOAYZLNSR3E?feature=sha...
Rezystor masz w obudowie wentylatorów.
http://obrazki.elektroda.pl/1688336300_1... Jaką wartość ma rezystor który zaznaczyłem na rysunku. Ten co bramkę tranzystora podpinamy dzięki
szczotki dmuchawy ew. tranzystor/rezystor dmuchawy
[url=https://www.tme.eu/pl/details/hs15-... rezystory z radiatorem.
Podłączenie zasilania bezpośrednio do ledów nie przynosi rezultatu. Reasumując :D jakie napięcie podłączyłeś do LED-ów, podłączyłeś przez rezystor?
Sprawdź styki w przełączniku. Z tego co pamiętam 1,2 i 3 bieg idą przez rezystor. Natomiast 4 idzie bezpośrednio.
Rezystor uszkodzony.Typowe zachowanie klimatyzacji.
Pewnie że jest nie tak bo powinien chodzić cały czas. Masz spaloną wiązkę i rezystor wentylatorów.
Wg. załączonego schematu 4 bieg jest zasilany bezpośrednio, bez rezystorów. Sprawdź więc przełącznik w tej pozycji i przewody. http://obrazki.elektroda.pl/7950264700_1...
To jest raczej to samo co focus czy c max z tych lat. Bramka w liczniku ,rezystor końcowy w PCM drugi w liczniku. CAN HS powinien być bezpośrednio w OBD 6,14 więc jeżeli chodzi o pomiary to masz jak na dłoni.
Nie idzie tego ecu jakoś oszukać żeby się to nie wyłączało ? rezystor do czujnika przylutować ?
Rezystor dmuchawy w tym przypadku nie spalony termik tylko jeden z drutów oporowych,też się zdarza.
Witam. Dziekuje za zainteresowanie! Zgadzam sie co do oznaczenia C. Kondensatory tak że powinienem opisac dokładniej ale miałem na mysli rezystory gdy pisalem.
Panowie powiedzcie mi proszę, gdzie znajdę rezystor szeregowy dmuchawy. Dzięki wielkie za pomoc.
Mogłeś dać szeregowo diodę i rezystor, który i tak może być gdzieś na płytce. Są pewnie SMD LED na 12V, już z rezystorem, ale nie chciałoby mi się szukać i czekać - te Twoje LED, nie musiało być 12V Wolumen w niedzielę.
Moim zdaniem jest to rezystor regulowany (nastawczy).
Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską silnika, w układzie jest też drugi przekaźnik pracy wentylatora chłodnicy. Oznaczenia są na pokrywce skrzynki bezpieczników. No i rezystor dmuchawy do sprawdzenia /w nim jest bezpiecznik termiczny - Ford 1311115.
rezystor+condensator w szeregu i dziala tak jak w volvo s60
No więc zobaczymy czy na fabrycznym joysticku zadziała, być może rezystory są nieco inne i węższa tolerancja. N.
Do wymiany rezystor wentylatora - było z milion razy na forach.
Przy dzialaniu dmuchawy wylacznie na najwyzszych obrotach zalecaja wymiane rezystora dmuchawy.... Ale u mnie jak wyzej....Dziala i na najwyzszych i na nizszych....Nie dziala tylko na dwoch pierwszych (na 4 obecne)
W gnieździe obd pin 6-14 ma 120 ohm No i co z tego? Chyba ze wiesz gdzie są rezystory końcowe i gateway. W starszych np fordach taki pomiar to by mówi tyle że albo padł PCM,licznik ,albo przerwany kabel. I co? I dalej nic nie wiadomo trzeba szukać.
Dzieki za zainteresowanie to ze rezystor to ja wiem tylko oznaczenie pasuje zeby dobrac taka wartos rezystancji
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy - kostka z 3 przewodami zakończona wtyczką i przykręcana na 2 śrubki. Działa jak rezystor nastawny. Miernik w łapę i sprawdź. Często ulega awarii. No i podciśnienia do weryfikacji.
Pacjent Ford Focus MK1 1.6 benzyna. Jakiś czas temu dmuchawa zaczęła działać tylko na 4 biegu. Bez zawahania wymieniłem tzw. rezystor dmuchawy - kupiłem cały nowy kompletny. Podziałał miesiąc i znowu padł, w aucie było czuć zapach spalonego plastiku. No i teraz wentylator znowu działa tylko na 4 biegu. Zacząłem czytać, że to może być wina zbyt dużych...
Do radia takie przejściówki, co do pilota w kierownicy to moduły są ale drogie. Można się bawić w dolutowywanie rezystorów w kierownicy,ja tego nie robiłem więc w tym nie pomogę.
Wszystko się zgadza, ale to nie moja przyczepa (ale dość często ją użytkuje). Po wtóre lampa seryjnie sklejona, także dostęp do nie moich lamp znikoma. A moze kupic wtyk i gniazdo 7 pin, do tego przewód i dobrane rezystory, by CAN nie szalał i zrobić powiedzmy 20-30 cm przedłużacz.
To może ten pierścień działa tylko z czujnikiem deszczu? Niekoniecznie ale z drugiej strony bezsensowne byłoby umieszczanie ,,rezystora" w manetce w celu ustalenia częstotliwości pracy. To chyba ustala przekaźnik wycieraczek a nie manetka to założenie manetki z tym pierścieniem nic nie da. To tylko teoria ale w praktyce może być różnie.
Ustaw próg, wylutuj potencjometr, zmierz, wlutuj dwa rezystory. Albo unieruchom potencjometr mechanicznie, np. lakierem. dioda podaje napięcie o 2 do 5 V czy jakieś takie - tak z ciekawości - co to za dioda?
Tak wiec sprawdzona pompa - sprawna sterownik - sprawny rezystor - sprawny katalozator - drożny Na komputerze nie ma błędów , dawki paliwa podobno odpowiednie. i mechanik rozkłada ręce po tygodniu sprawdzania...
Witam, Podłączyłem się komputerem i wyświetliło mi dwa błędy. P0113 a więc wymontowałem przepływomierz i wyczyściłem rezystor , błąd zniknął. Rugi błąd to P0114 i ktoś podpowie co z nim zrobić, w C-Max 2.0 tdci 2004r ?
Trzeba było od razu tak napisać o tych ledach. To nie żaden brak masy w tylnej lampie a system zasilania poszczególnych diod. Postojowe przez rezystor a stop bezpośrednio. Dlatego napięcie stop przenosi się częściowo na postojówki i blokuje dzienne. Po zamontowaniu oryginalnych żarówek wszystko będzie OK.
Witam.Sprawdz rezystor on najczesciej ulega awarii ,choc przewaznie jesli jest z nim problem jest tylko ostatni bieg a u ciebie jest na odwrot .Ale warto go sprawdzic.pozdrawiam
"Pilot" do radia w focusie działa rezystancyjnie, każdy przycisk ma inną oporność. Szyna CAN jest w tym przypadku nie używana leci to dwoma przewodami od pilota aż do złącza Fakra na wtyk B na styki 6 i 8. Tu masz link do opisu https://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit... A tu schemat pilota,wartości rezystorów chyba...
Kupiłem auto z założonymi już światłami do jazdy dziennej LED, zamiast kierunkowskazów. Działają tak, że kiedy kierunkowskaz jest wyłączony, LED świeci normalnym białym światłem. Jak jest włączony, to dzienne się wyłącza i ten sam LED zaczyna działać jako żółty kierunkowskaz. Problem polega na tym, że kierunkowskaz miga słabym światłem i "mryga" niczym...
sterownika wstawić rezystor i ogólnie próbować go zreanimować, Tranzystor. Próbować to dobre określenie. Na ile mi osoba naprawiająca zagwarantuje, iż będzie jeździł kilka lat? Chyba żartujesz. Solidna naprawa to nowy sterownik i regenracja pompy od strony mechanicznej.
Witam, Czy ma ktoś informacje nt. podłączenia pilota przy kierownicy (drabinka rezystorów) do w/w radia? Przedtem miałem radio Pioneera i tam podłączyłem sobie pilota na podstawie informacji ze Studio24 pana Leszka. teraz nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Pozdrawiam, Sebollah.
Problem okazało się być samo ECU. Problem ustąpił po wycięciu rezystora podłączonego równolegle do cewki przekaźnika załączania świec żarowych. Swoją drogą pojęcia nie mam dlaczego akurat to pomogło - być może ECU ma drobne uszkodzenia portów i przy zbyt niskiej rezystancji obciążenia nie chciało działać.
do windstara chyba podchodzi inny czujnik....a do fiesta, mondeo focus transit kuga... itp. bedzie to termistor NTC 3k -i problem z jego kupnem!!!!! zblizone sa 2,7K oraz 3,3K -bardziej 3,3K-i bedzie zanizal minimalnie temperature do tego nalezy dodac rezystor 10...12k rowoloegle w zaleznsci od tego jaki temistor zastosujemy i dodatkowo oporniki jesli...
Pierwsze podstawowe pytanie brzmi: czy coś takiego ma prawo dziłać w formie w której to przedstawiłem? Czy nie będą mi potrzebne dodatkowe tranzystory, rezystory, cewki, wzmacniacze, skręcacze, odwracacze, zderzacze hadronów :) czy też inne elementy. Czy wystarczy podłączyć kabelek z mini-jackiem i sygnał audio z telefonu pójdzie bez problemu do głośników...
Może wystarczy wymienić sam termo-bezpiecznik (czy termo-dioda, nie wiem jak to się nazywa), a rezystory są dobre. Nie widziałem regulator obrotów wentylatora w Hondzie ale, w Fordzie focus pomaga wymiana tego elementu koszt ok. 5 zł. w sklepie elektr.
tak szczerze mowiac to nie bralem w ogole przeplywki pod uwage, kiedys tylko wstawilem rezystor na kabelek od przeplywki zeby zobaczyc czy faktycznie cos to daje, troche dawalo jednak wąż w portwelu znacznie sie powiekszyl, tylko skad przeplywomiarz wziac, a niestety nie mam nikogo kto ma auto z takim motorem, wiecej znam malo ludzi z fordami, a nie...
wnioski: jest jeden czujnik w glowicy z prawej strony jednoprzewodowy- podlaczony (czujnik ten robi zwarcie) wskaznik temp po wlaczeniu zaplonu ustawia sie na min, samochod klekotal 20 min i a na wskazniku to samo, do tego czujnika czy 0 do masy czy 30 000 om do masy to wskaznik na min. non stop. teraz druga kostka dwu przewodowa, a czujnika nie widac...
Witam... Domyślam się iż antena ML145 jest na podstawie magnetycznej. Proponuje sprawdzić odcinek radio - magnes np. montując na gnieździe magnesu rezystor 50 ohm na 2 lub 4 Waty. Dokonać pomiarów SWR powinny być w granicy 1:1.2. Jeżeli tak nie jest to wina kabla, wtyku lub podstawy magnesowej - trzeba posprawdzać. Jeżeli okaże się że magnes z kablem...
Jaki schemat? Bierzez najprostszy piezo buzzer na 12 v, podłączasz go do kontrolki kierunkowskazów i gotowe. Jak będzie za głośny to przez mały rezystorek, albo zalepić taśmą.
Dzięki emeryt2 za podanie mas, mam schemat tylko od 104 piny więc nie byłem pewien a sterownik mam jak pisałeś 60 pin, niestety ścieżki przelotki ok, kable też. Sprawdziłem miernikiem też jak kolega jacek79 radzi ścieżki i przeoltki. Mój sterownik nie ma cienkiej ścieżki od jednego z driverów. Nie ma też podciągniętych rezystorów od wyjść do plusa....
Witam. Posiadam Clona Cargprog chińczyk. Wiem, że tu temat był przerabiany sporo. Ale mam pytanie: chciałem wejść do EEPROM licznika Seata Leona 2011 po CAN, ale nie da rady. Tak samo sprawdzałem u kolegi Audi A4 B8 z 2010, też lipa. Focus Ford z 2009 r. normalnie po OBD idzie. Ale też chciałem wiele innych rzeczy po sprawdzać. Czytałem tu, że osoby...
Witam, Wpadł mi w ręcę pedał przyspieszenie od Ford Focus Mk2, 1.6 TDCi, rozenznałem się trochę i mam pinout Złączka pedału C648: Pin1 - PEDAL +5V Pin2 - ACC PEDAL INPUT Pin3 - PEDAL GND, te trzy idą do HEC zegary Pin4 - LEFT FRONT ROCKER PANEL GROUND masa Pin5 - poprowadzony do PCM komputer silnika Pin6 - +12V po zapłopnie Pin 2 podaje sygnał DC w...
Rozwiązanie problemu jest banalnie proste, oczywiście należy pamiętać, że każdy przypadek może być inny. 1.Buzer dźwięku kierunkowskazów w MK1 znajduje się w manetce przełącznika kierunkowskazów ( przynajmniej u mnie tak jest) 2.Brak sygnału klikania spowodowany był uszkodzeniem w/w elementu. 3. Wystarczy wymienić sam przełącznik kierunkowskazów - koszt...
Witam! Zbieram się z zamiarem budowy adaptera zdalnego sterowania z kierownicy radiem Blaupunkt Seattle mp57 w fordzie fokusie mk1.Projekt ma korzystać z ATmegi8, ponieważ posiadam kilka tych kontrolerów. Pilot jest drabinką rezystorową wiec będę potrzebował odczytać wartość rezystancji obwodu. Wiem, że mogę skorzystać z wejścia ADC lub obliczając czas...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Mało prawdopodobne na zmianę Androida (o ile tam jest), trzeba by rozebrać całe radio, zobaczyć jaką ma płytę główną i próbować coś dobrać. Szanse na to są nikłe. Przyciski na kierownicy prościej, ale trzeba je podłączyć, co pewnie zrobione nie zostało. Jako drabinkę rezystorową bezpośrednio, ze specjalnym adapterem, lub po CAN (co jak widać CAN też...
Cześć, kupiłem paski led Problem pierwszy (ważniejszy); Kierunkowskazy czasami pływają bez problemów, a czasami świeci się tylko pierwszy 'segment' kierunków. Zrobiłem test odpalając kierunkowskaz na samym zapłonie, a następnie z włączonym silnikiem i wygląda to tak: - na zapłonie kierunkowskazy pływają: Problem drugi: Sygnały świateł awaryjnych oraz...
Koledzy, tak jak napisałem, napięcie podawane jest do modułu nagrzewnicy PTC cały czas. Dopiero tranzystory w module załączają napięcie na grzałkę, w oparciu o sumę logiczną dwóch sygnałów sterujących. Nagrzewnica działa dopiero po zapłonie, a w zasadzie przy działającym silniku. Przyczyny należy szukać w tych dwóch cienkich przewodach - opisałem to...
http://obrazki.elektroda.pl/9045655500_1... Chciałbym zaprezentować swój najnowszy projekt, jakim jest minikomputer do samochodu. Urządzenie powstało z potrzeby. A było to tak... Miesiąc temu kupiłem Forda Focusa Mk1, który niestety nie był wyposażony w termometr. Zabrałem się więc do pracy! Początkowo miał być to sam termometr dwupunktowy...
(at)witland , przyjmuję krytykę "na klatę", Cadillac oczywiście też ma "mrugający STOP" w charakterze kierunkowskazu, akurat świetnie widoczny. Peugeot rzecz jasna nie i z Chinami akurat niewiele ma wspólnego chociaż elektrykę tegoż auta Chińczycy pewnie lepiej by zrobili niż Francuzi. Jednocześnie nie twierdzę, że nie da się zrobić przeróbki sensownie...
Mam taki elm 327 niby dedykowany do forda ale to chyba bez znaczenia, ale sie nie komunikuje. Poczytaj o rezystorze 120 ohm w tych interfejsach. Mam też takiego i był ten rezystor . Nie szło przeprowadzić procedury proxy we fiacie . Po wylutowaniu dało radę ale jak podpinałem forda focusa to połączyło mimo tego rezystora. Jeżeli chcesz przeprowadzić...
focus focus instrukcja focus focus sprzeglo silnik focus pasuje focus
hasło karty pamieci laguna klapa bagażnika airbag kasowanie
emulator zmieniarki schemat emulator zmieniarki schemat
Zanik ogrzewania w Volvo V60 2.0 Diesel podczas wypalania DPF Rezystancja w czujnikach NTC a temperatura CO