Witam, będziesz miał trochę kombinacji, samo powietrze podłączysz szybkozłączem bez probemów, nie pamiętam jak z wtykiem od elektryki ale chyba był inny, no i podstawy się różnią więc przeróbki przeróbki ale wszystko do zrobienia :)
Dzieki za info ale przeciety byl kabelek.
Siedzisko trzeba przesunąć max do przodu następnie przesunąć dźwignię ( pod siedziskiem z przodu ) w prawo , jeszcze trochę przesunąć do przodu aby minąć zaczepy i zdjąć. Jeśli miałeś fotel wypasiony sterowany elektrycznie przy pomocy sterownika to mogłeś zaprogramować ustawienie fotela ale jeśli masz typowo pneumatyczny to ta funkcja jest okrojona...
A powietrze do fotela dochodzi?
Witam Poczytaj ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jest tam instrukcja do tego fotela. możesz sprawdzić błędy w sterowniku fotela za pomocą diody w sterowniku.
Witam. Posiadam uszkodzony sterownik fotela kierowcy ISRI. Pasuje podłaczenie kostki od dokumentacji Scania. Na płytce znajduje się stabilizator TLE4261IS, procesor ZC 407850CFN. i ULU 2032A? .Może ktoś wie jaki to sterownik. Fotel był przkladany wraz ze sterownikiem z innego auta do mercedesa 1824. Po podłączeniu kostki jest zasilanie 24V i ze stacyjki...
Często kierowcy montują sobie z przewodu pneumatycznego do fotela, trójnik i koniec, tylko potem powietrze ucieka jak przepuszcza po czasie trójniczek.
witam mam problem jak w temacie wymieniłem sterownik ale sytuacja bez zmian
Patrząc na foto i rozmieszczenie elementów np. rezonatora 3,68MHz układ wyprowadzeń motoroli odpowiadałby 68hc05 plcc52 i ten port o którym mówisz wygląda mi na jednokierunkowy (IRQ) Dodano po 19 ps. może być że te 3 kostki ELMOS w prawym dolnym rogu mają z tym coś wspólnego. Dodano po 1 fotel kierowcy scania [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
e i wieczne kłopoty z nim związane. Jest też XPI,440KM. to wspaniały silnik, inny świat technologiczny. Co do obsługi i czystości paliwa jest wręcz chorobliwy. Jednak oferuje czasem problemy z inteligentną turbiną i zdarzy się z wtryskiwaczami. Ale brak SCR.. Polecam inwestowanie w dobre, drogie oleje long life wraz ze skróceniem nieco przebiegów mndz...
Witam, Mam takie pytanie odnośnie fotela kierowcy. Prąd dochodzi do sterownika jednak sterownik nie swieci i nie działa. Fotel po nabiciu powietrza podnosi się do góry ale przyciski nic bie regajuja na góra/dół czy czokolwiek. Po wyłączeniu zapłonu fotel także nie opada samoczynnie. Czy winny będzie sterownik czy coś innego?
Nie ma ubytków powietrza na skrzyni lub sprzęgle, może zbyt małe ciśnienie ewentualnie fotel kierowcy bo to ten sam obwód.
Na jakiej podstawie kolego radzisz 420?,Tak sie składa ,że 420 u mnie jezdziła ten sam rocznik i obiektywnie stwierdzam 380 lepsza bo:bardziej zwinna,moc mimo niby 40 kucy różnicy na niekorzyść to jednak pod górkę 420ki wąchały dym,spalanie porównywalne.Jeśli scania to seria4 pdebroń boże hpi a jeśli chodzi o wyższą normę emisji spalin to tylko scania...
Najważniejsze w momencie przesiadki do automatu jest odłożenie lewej nogi z daleka od hamulca, ponoć niektórzy potrafią z przyzwyczajenia szybko i zdecydowanie wcisnąć zamiast sprzęgła hamulec, przez co może się stać nieszczęście. Potrafiłem dla kierowcy ciężarówki lewą stopę do podstawy fotela opaskami podczepić żeby go nie "swędziało" i się przyzwyczaił...
Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące powietrze ). W większości z lewej strony fotela kierowcy. Po podpięciu naczepy np. wrzuca się rękawice i to wystarczy. Przewód ssący nie może zassać...
Podnieś kabinę i do sprężarki przypięty masz przewód, który sterują pracą elektromagnesu sprężarki. Sprawdź czy wtyczka jest wpięta, chociaż z opisu kolegi raczej wskazuje na usterkę elektryczną samego elektromagnesu. Sprężarkę masz praktycznie pod fotelem kierowcy, ostatni element na pasku PK po lewej stronie. Patrząc jakbyś siedział w samochodzie.
Dodam jeszcze fakt że wszystko zaczęło się po ruszeniu z parkingu i początkowo drgania (wibracje) występowały przy 80-90km/h jak jechałem załadowany towarem ok 20 ton a na pusto było dobrze, dopiero po ok miesiącu objawy występują ciągle jak jadę pusto/pełno bez różnicy.... "wibracje" odczuwalne na fotelu kierowcy są czasem znośnie a czasem "aż flaki...
Witam szanowne grono. Mam problem z radiem (Blaupunkt Scania) i fotelem pneumatycznym kierowcy. W pewnym momencie, w czasie jazdy fotel opadł na sam dół a radio zgasło. Poszperałem w skrzynce z bezpiecznikami (schemat po francusku) i za te dwie rzeczy odpowiedzialny jest bezpiecznik nr 17 - ale jest ok. Dodam, że na radiu miga czerwona dioda, więc jakiś...
(at)dizba Pierwszy film pokazuje jak bezmyśnie zmienić stosunek paliwo/powietrze a drugi jego efekty. Zbyt dużo paliwa, to kopcenie i zapychanie palnika, za dużo powietrza to częste zduszenie płomienia i/lub niewłaściwe spalanie prowadzące do przegrzania. U siebie zmieniałem te ustawienia korzystając z pożyczonego analizatora spalin. Trochę to zajęło,...
Co do błedu: E 14 przyczyna: niewłaściwe podłączenie jednocześnie podłączone są zaciski 3 i 8 Zaciski 3, 6 i 8 są zaciskami informującymi panel sterujący o typie podłączonego urz¹dzenie grzewczego. Jeżeli wyświetlony zostanie ten kod to panel sterujący wyłączy radio i urządzenie grzewcze. Tylko zacisk 8 powinien być podłączony do urządzenia D 1...
fotela kierowcy naprawa fotela kierowcy ogrzewanie fotela kierowcy
termopara przewody napięcie zasilające jonizator czujnik tools
Błąd P3008 w Citroen C4 Picasso - przyczyny i rozwiązania Iveco Stralis 2006 – sprawdzanie zasilania tylnego modulatora EBS, pinout, napięcia