Gęsty olej?
Przed zmianą oleju dobrze by było przepłukać układ czymś rzadkim, gęsty olej potrafi mocno skleić tarcze.
Na przykład zbyt gęsty olej. Sprawdź otworki w tej aluminiowej tulejce pompki (cylindrze).
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
Jak będzie za gęsty olej to zaraz wywali przez simmeringi (i tak wywali ale gęsty szybciej) - taka przypadłość Simsonów. Może czas na wymianę sprężyn?
Do tego taka pompa nie może zostać złożona na sucho, bo nie zaciągnie oleju. Albo zalać olejem, albo taki specjalny środek smarujący do składania silników (bardzo gęsty olej).
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Sprzęgło wciskasz po to żeby odciąży rozrusznik obciążeniem skrzyni. Wciskasz sprzęgło i skrzynia nie pracuje. Gęsty olej dodatkowe obciążenie ze strony skrzyni. Co do odczekania na poszczególnych zakresach stacyjki, może dlatego że pompa dobija ciśnienia ale głowy nie dam. To że wiązki pod siedzeniami są to noe znaczy że Twoja wersja ma grzane fotele...
Mocniejsze wentylatory, znaczy takie, którym gęsty olej nie uniemożliwi startu. Bynajmniej nie proponuję wsadzać tam Delty 3K RPM i robić tsunami. Wszystko w sumie zależy od tego jak gorący sprzęt chcesz "utopić" - tzn. czy krążący olej będzie w stanie odprowadzić wytworzone ciepło poza układ.
Motodoktor rozpuszcza właśnie cały syf, zagęszcza olej i zwiększa jego lepkość - jeśli ie zawiera teflonu jako takiego, to zawiera jego opowiednik, cudów nie ma - te "cudowne działanie" Powszechnie znany i zalecany środek do stosowania we wszystkich rodzajach silników benzynowych i wysokoprężnych. Nie zawiera teflonu. Uszczelnia pierścienie, zwiększa...
Jak mierzyłeś pierwszy raz to akumulator był już rozładowany po rannych próbach więc takie napięcie to nic dziwnego szczególnie przy -10. Potem jak zapalił trochę już akumulator się podładował więc napięcie było wyższe. To też normalne. Warto by się tylko zastanowić dlaczego nie zapalił rano. To może być rozrusznik, styki akumulatora, zużyte świece,...
Teraz pytanie , czy ma smarowanie pod ciśnieniem , tak jak to jest w oryginale , czy też rozbryzgowo i łapie mu na panewce ?? Jak ma ciężko ruszyć niech sprawdzi najpierw , czy da się przekręcić ręcznie ? Bo może problem tkwi w czym innym ?? :| Dodano po 5 Ciśnienia raczej nie tworzy , bo napisał , że z wyjścia prosto do atmosfery , więc może za gęsty...
Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Może i wnikają ,ale sam w sobie smar też gęstnieje i to dużo bardziej niż oleje które stają się jedynie "słabo" pompowalne. Glówne skladniki taniego smaru to bardzo gęsty olej przekladniowy ,przeważnie mineralny i mydlo litowe. Te lepsze to już syntetyk i mydło...
Wd suche a towot lepki strasznie :D z januszowych rozwiązań smarowania to polecam hipol czy inny gęsty olej do przekładni . Używa się w olejarkach motocyklowych. Testowałem jak skończył mi się dedykowany i robi robotę.
Witam Ja również posiadam fabie 1,4 ale z czeskim silnikiem. Przy przebiegu 195000 rok 2004, odpala bez problemu przy temperaturze -25. Troche dłużej pokręci, ale jest to tak znikomy odgłos że tylko właściciel może go rzopoznać. Właśnie wymieniłem olej i zauważyłem u siebie rownież pod korkiem do wlewu oleju dziwną konsystencję typu masło. Olej użyty...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Damian, skoro nie grzejesz oleju wstępnie, to raczej bym uznał twoją pomyłkę, bo ma ciężko zassać gęsty olej. Ja mam dyszę od mastera, napewno mniejszy niż 0.8 i ładnie pali, powietrza 0.2 bar z pompy łopatkowej.
w większości przypadków problemy występują na "zimnym" silniku... gęsty olej = większe opory... a z tym musi sobie poradzić akumulator - kable - rozrusznik...
Ok, dzięki za sugestie. Myślę, że dobry byłby niezbyt gęsty olej przekładniowy. Taki coś około 70W. Gęsty olej daje duże opory co niepotrzebnie obciąża silnik. Ciekawe czy sprawdziłby się np. taki od automatycznych skrzyń biegów/wspomagania kierownicy czyli ATF. Ma znacznie mniejszą lepkość a powinien spełnić swoje zadanie. Dziękuję za odpowiedzi i...
Jak bym tak nie jeździł tylko rozkręcał żeby coś więcej się nie stało. Albo na zimnym jest gęsty olej i ciszej pracuje. Bo mogą być też za duże luzy na kołach zębatych rozrządu, ja tak w c360 miałem.
Gęsty lub stary olej. Od jego wymiany bym zaczął.
Regeneracja rozdzielacza nie polega na wymianie oringów tylko na przeszlifowaniu otworu i dorobieniu nowego tłoka to tak na marginesie. Jeśli był gęsty olej a silnik chodził na wolnych obrotach to po podniesieniu na max. może się zdarzyć ze silnik zgaśnie ponieważ olej nie zdąży się przecisnąć przez malutki otwór przelewowy wykonany w cylindrze siłownika....
Bzdura wierutna . Okres składowania ( aku 100% naładowany ) 5C 80% 18 miesiecy 20C 50% 16 miesięcy 40C 50% 7 miesięcy Dane dla akumulatorów AGM. A to że cieżej kręci to normalne bo raz gęsty olej 2 to akumulator trzeba obudzić ( zapalenie swiateł na 10 sekund przed rozruchem )
tak tak marcys20 najtwardszy! A ile ty lat i razy pracowałeś przy motocyklach???? Chyba że amortyzatory sprzedajesz....Właśnie w enduro nie jest potrzebne super tłumienie, za to trwałość długoskokowego amortyzatora tak! Oczywiście że amor jest rozbieralny choćby temu że na zdjęciu jest częściowo rozebrany. Do niego z palety motula Fork oil medium, ewentualnie...
Ok Generalnie problem jak wskazywaliście wyżej. Przechyliłem pompę i wylał się ten gęsty olej jak poszedłem na cygaro. Co to za olej? Mam ilość jaka się wylała zebraną do pojemnika. Chciałbym uzupełnić to.
Najprościej gęsty olej mineralny po kropelce z każdej strony i od razu poruszać.
Ten rozrusznik (R11a) ma moc 3 kW. Taki drobny szczegół w pomocy przy rozruszaniu zimą gdy są większe opory wewnętrzne silnika (zimny, gęsty olej, leniwa bateria akumulatorów, bo komu by się chciało robić gdy jest zimno?).
Kolego ZDZICH50 kup sobie zwyczajną pompkę wkręcaną do beczki działa to na zasadzie starych studni ulicznych ręcznie pompowanych, pompka taka kosztuje ok 90 złotych(okolice łodzi)i zapomnij o problemie. Mam taka pompkę i pompuje gęsty olej nawet w zimie(-15 stopni)jeszcze jedno nie kupuj tego w marketach bo będą problemy.Pozdrawiam hob-art.
Obracając cewkę rozprowadziłem go równomiernie po obwodzie. Przez chwilę myślałem, że udało się wyeliminować problem, ale po kilkunastu minutach głośnik znów łapał czkawkę. Ten smar ma inne zadanie - polepsza odprowadzanie z cewki ciepła jakie powstaje podczas pracy głośnika. Jeżeli jest to smar z miedzią - ma prawo spłynąć z czasem (grawitacja). Poza...
Wygląda że masz zbyt niskie ciśnienie. Dolej tego jak najszybciej. To jest bardzo gęsty olej. Sprawdź jeszcze jedno,na rozgrzanej skrzyni wrzuć D i trzymając mocno hamulec dodaj mocno gazu i sekundę przytrzymaj,obroty nie powinny wejść powyżej 2000
Pewnie jest tam czujnik ciśnienia oleju. Jak jest zimny/gęsty olej to może być sytuacja że czujnik nie zewrze do masy i kontrolka się nie zapali. Zdejmij wsuwkę z czujnika, dotknij do masy i sprawdź czy się zapali kontrolka.
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Co może być tego powodem? Skąd się biorą te dziwne dźwięki? Na zimnym jest ok, bo gęsty olej nie przeciska się, przez nieszczelności w rozdzielaczu. Jak olej się rozgrzeje, to zmniejsza się jego lepkość i zdoła przeciskać się przez nieszczelności. Dochodzi do zjawiska kawitacji. Stąd te dźwięki.
wycie tylnego mechanizmu to objaw zuzycia. Nie tylnego mechanizmu ale zwolnic i nie zużycie - za wycie odpowiada ich budowa. Czy nowa czy stara wyć będzie i koniec. Można to odrobinę wyciszyć lejąc bardzo gęsty olej przekładniowy. Co komu pasuje, jak wcześniej zauważono - temat rzeka. Osobiście jeździłem 60, 30, mam 255, z zetorów jeździłem 6340, z...
W sklepach z artykułami ogrodniczymi, elektronarzędziami i stacjach benzynowych są takie fajne oleje Stihl 100ML. Ja sam kupowałem taki do mojego motoroweru - zawsze tankowałem 5L benzyny więc opakowanie 100ML idealnie pasowało do tego. Po 7000 km jazdy z dość dużymi obrotami (często po mieście, 60 km/h w trasie) cylinder jest jak nowy choć jego jakość...
Na przeglądzie technicznym nikt się tego nie czepiał, ważne aby włączenie manometru do instalacji jak i sama instalacja była szczelna. A w serwisie Toyoty gdzie zakładałem instalację też na przeglądzie okresowym nic nie gadali, tylko widziałem, że to pooglądali. To kiedy reduktor zacznie szaleć nie ma reguły. U mnie po wymianie zestawu naprawczego w...
na zimnym i jak trochę ostygnie, to coś tam chce jechać do tyłu Bo jest gęsty olej! 281 - czujnik prędkości pojazdu (G68) To jest efekt usterki, a nie przyczyna! on wyda ostateczny werdykt. Werdykt ostateczny może być tylko jeden.
Nawet nie podałeś rodzaju oleju. W zimę gęste oleje będą powodować że będzie ciężej chodzić. Dodano po 1 Nawet nie podałeś rodzaju oleju. W zimę gęste oleje będą powodować że będzie ciężej chodzić.
Trochę to dziwne , ale może masz strasznego pecha , albo silnik stawia zbyt duży opór ( za gęsty olej lub coś dostaje się do cylindra np. olej z turbiny ) .
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
Kolego w kolumnie to mało precyzyjne stwierdzenie, czy piszczą ślizgi w kolumnie? czy nakrętka na śrubie nośnej? Jeśli to ślizgi to usuń nadmiar byle jakiego smaru i znajdź w dobrej hurtowni smar z dodatkiem dwusiarczku molibdenu tzw. smar molibdenowy, podobny jest do grafitowego ale ma inne właściwości. To ten sam jaki jest w tubkach do przegubów kulowych....
Za gęsty olej i zbyt długo ciśnienie utrzymuje się w sprzęgłach. Jaki jest w skrzyni?
Problem z ciężko włączającym się drugim biegiem występuje dość często gdy jest zbyt gęsty olej w niskich temperaturach.Zalej skrzynie pełnym syntetykiem.
Czy ktoś wlewał do sprężarki rotacyjnej (on-off od klimy) olej o niższej lepkości niż zalecana ? jak to pracuje -trwałość ? oryginalnie był olej lepkość 75 zastanawiam się nad zalaniem SEZ32. sprężarka będzie chodzić w doraźnej prowizorce -pompie ciepła powietrze-powietrze przy znacznie niższej temp skraplania niż w klimie (będzie skraplanie poniżej...
Turbo Ściągnij dolot i poruszaj ośką, nie powinno być luzu
Jeżeli na zimnej skrzyni to za gęsty olej a jak na rozgrzanej i zimnej to sprzęgło.
Wygląda na zbyt gęsty olej. Czy wlany został taki jak powinien?
(at)^ToM^ Niestety jest. W przypadku uszkodzenia rozrusznika (np. tuleje, komutator, częściowe zwarcie uzwojeń), przy ciepłym silniku i po zaraz skończonym procesie ładowania akumulatora (jazda), potrafi on jeszcze dostarczyć odpowiedniego momentu obrotowego do rozruchu. Przy zimnym silniku (gęsty olej, skasowane luzy temperaturowe i po dwóch dniach...
może masz zbyt gęsty olej
Problem jedynie jest z łącznikiem pomiędzy kierownicą a pedałami. Kto w taki sposób zmienia, włącza biegi? Poza spotami motorowymi to jest szaleństwo obliczone na uszkodzenie skrzyni. Dodano po 1 jak skrzynia zimna jest ok a jak ciepła wszystkie problemy się pojawiają Zimny gęsty olej latwiej zatrzyma wałek, ot cała filozofia.
To bardzo proste - rano jest gęsty olej i tak będzie. Od czasu do czasu przydałoby się go wymienić.
No i co z tego, że zalejesz gęstszy olej do sprężynówek? Tam nie ma tłumienia hydraulicznego, cała idea opiera się na tarciu wywołanym uszczelniaczami, które muszą być tylko i wyłącznie oryginalnej produkcji Pneumant (ze względu na inną grubość wargi uszczelniającej). Olej służy tylko do tego, aby teleskopy nie stukały o dno goleni przy ostrzejszej...
W silnikach diesla jest gęsty olej, a w czasie mrozów robi się jeszcze bardziej gęsty, dlatego rozrusznik pobiera większy prąd, przez co mogą występować takie objawy. Ja bym się tym nie przejmował. Co najwyżej możesz co jakiś czas doładować sobie ten akumulator na prostowniku.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Jeżeli na zimnym oleju wspomaganie jest lepsze, to zdobądź litr oleju HL 68 i zalej układ. Dziewczyna przerażona, bo i tak jara sprzęgło na maxa jak auto chociaż minimalnie sie stacza. Druga rzecz to sprawdziłem i auto sobie dozuje samo gaz. Po delikatnym podjeżdzaniu obroty wstają do 1500 po wciśnięciu sprzęgła i spadają do jałowych. Także gęsty olej...
80W90 jest zabójczy dla hydrauliki, pewnie tu jest problem bo to za gęsty olej.
Po zalaniu nowego, zdecydowanie rzadszego oleju, na starym simmeringu, zaczęło wszystko lecieć. Co mechanik zawinił? Był gęsty olej, pewnie już resztka to i wycieków mogło nie być bo wszytko syfem uszczelnione. Teraz skrzynia pewnie czyściutka w środku... i cieknie ;) Zakupiłem więc samodzielnie (mam zniżki po koleżeńsku w hurtowni) komplet sprzęgła...
Pewnie masz zbyt gęsty olej w skrzyni.
Ukręciłeś napęd pompy. Może to być podtoczony wałek ścinany przy zablokowaniu pompy. Wystarczy podkręcone ciśnienie przelewu i nowa pompa lub za gęsty olej.
Przyczyną zapowietrzania może być zużyta pompa lub na oście uszczelniacz do tego dochodzi gęsty olej więc ciężko zaciągnąć go . Filtr chyba jest na powrocie więc od niego to nie zależy choćby był nieszczelny . Może być również uszkodzony oring na rurce pompy zasysania oleju łączącej pompę z skrzynią .
Bardziej gęsty olej Gęste to gospodynie gotują sosy. W technice to się używa pojęcia lepkości...
Gęsty olej w skrzyni biegów .
Panowie, weźcie pod uwagę czym to może być mierzone - ja bym takie ciśnienie już zostawił. Jest chłodno, nowy gęsty olej, ciasno spasowany wał - dotrze się.
Witam Jesiotr czyli niema sensu robic prądnicy wolno obrotowej ,lepiej zastosowac przekładnię ? A jak jest w zimie mróz to u mnie musi dobrze dmuchnąc żeby wiatrak ruszył bo olej jest gęsty . Miesiąc temu zmieniłem olej na olej do automatycznej skrzyni biegów jest jak woda powinno pomóc .Czyli jakie obroty nominalne twoim zdaniem ma miec prądnica przy...
Pompa pracuje cały czas pod obciążeniem na ciśnieniu ok 150bar w trybie STANDBY lekko dusząc silni Rozerwałoby cały układ hydrauliczny na strzępy! Jak to było sprawdzane, czym mierzone? Czy zgodnie z wytycznymi producenta, dokonywano wymiany oleju w układzie hydraulicznym na właściwy. Jedną z przyczyn, może być zbyt gęsty olej. Proszę zwrócić uwagę...
prawdopodobnie za gęsty olej w skrzyni
Nie. Sprężarka lodówkowa tłoczy gaz, a nie gęsty olej.
A czy może być tak , że jest za gęsty olej ?
Wracając po pewnym czasie do tematu smarów. Zastanawiam się czy gęsty olej kazeinowy nadaje się do smarowania przekładni? Mam tego sporo. Smar polecony przez PtasiorWro jest elegancki, stosuje go teraz na co dzień. Jednak czasem gdy otwieram szlifierki od klientów jest tam taki mocno ciągnący się smar, bardzo lepki. Podobny był też w przekładni samojezdnego...
Kompresja była sprawdzana wcześniej nie napisałem jest 12,5 i 13 barów żeby wykluczyć pompę paliwa wtryski auto było przyłączone na gazie i było to samo Zastanawiam się jeszcze nad popychaczami czy może nie jest za gęsty olej i napełniają się może za bardzo albo się zawieszają i ucieka ciśnienie i nie ma spalania.? W ogóle w tych silnikach popychacze...
Bardo gęsty olej stosuje się do padniętych układów smarowania
Intercooler był suchy, nie miał oleju. A czy może być zbyt gęsty olej?
Może być za gęsty olej i jak się rozgrzeje wszystko wraca do normy, tylko skąd to wycie silnika?
Myślę,że zalałeś troszkę za gęsty olej po generalnym remoncie. Spuść zalej 10w/40
Rozpędzasz auto pusczasz sprzęgło. W tym momencie silnik dostaje niesamowitego przyspieszenia do którego nie był zaprojektowany. Rozrusznik zakręci 300obr/min z popychu może być znacznie więcej. Dodaj do tego zmrożony silnik i gęsty olej + siłę bezwładności. I pasek może przeskoczyć. Dlatego bezpiecznie jest troszkę auto pocholować na 5 biegu żeby rozruszać...
Przy tej temperaturze może opuszczać bardzo wolno, przyczyna tego jest bardzo gęsty olej.
I tu właśnie się zaczyna w związku z nowymi technologiami schodzimy w coraz to mniej gęste oleje.. Czy to dobrze?
Wiesz gęsty olej to dobry uszczelniacz , kiedyś silniki pracowały tylko na takich . bardzo rzadki olej wypłukuje zanieczyszczenia i z natur nie poleca się zmiany gęstego oleju na rzadki . Ale jak to wpływa na popsucie silnika to nie mam pojęcia . Pewnie na rzadkim nie będzie pracował bo mu kompresja spadnie i mogą ujawnić się nieszczelności ...
Pompa, stary gęsty olej, zatkany smok w misce. Jeśli nie chcesz remontu silnika to sprawdź to wszystko.
Ja również byłbym za olejem maszynowym, ewentualnie stosowałem też olej wazelinowy. Gęsty smar nie ma większego sensu, preparaty typu WD40 również (nawet na dłuższą metę mogą zaszkodzić). Możesz też kupić sprawny wentylator z Allegro za 20-kilka złotych (oryginalne używki, często mogą być lepsze, niż nowe zamienniki nieznanej jakości).
Witam, ale to jaki rodzaj czy elektrolit czy ceramiczny czy jaki napewno ma jakąś nazwe widać nie pokusiłeś się, by poczytać w linku z Google'i, któy Tobie podałem, można tam znaleźć np. to: MBGO-2 10uF 160V - Russian PIO Capacitor Natomiast w oznaczeniu MBGO jest wszystko zawarte: M - металn...
A może masz za gęsty olej w silniku lub skrzyni biegów?
Poza tym to zbyt gęsty olej dla tego silnika, dla naszego klimatu. Wlej 5W30 tak jak fabryka zaleca
Na 5w30 odradzam. Przy starym sprzęcie lepiej iść w gęściejszy olej i tutaj 10w40 może być ok
Bywa tak jak do silnika jest zastosowany za gęsty olej . Ale szczotki warto by sprawdzić - kto tam wie jak on był regenerowany .
Problemem będzie paliwo. Olej napędowy jest rzadki w porównaniu do oleju silnikowego. Albo inaczej - olej silnikowy jest zbyt gęsty żeby sprawnie przepływać przez przewody dla oleju napędowego. Do tego może dojść zapychanie przez syf z oleju. Czy to się zepsuje, czy nie zepsuje to trzeba mieć taki wyrób na stole montażowym, rozebrać i przeanalizować...
Chciałbym widziec taki sztywny akumulator. Pierwszy pomiar to pomiar prądu podczas rozuchu, jeżeli jest zbyt mały świadczy o małej zdolności akumulatora lub o uszkodzonym rozruszniku-pracuje nie na wszystkie bieguny, jeżeli zbyt duży to uszkodzony rozrusznik (mechanicznie lub elektrycznie) lub za gęsty olej w silniku.
Pompa pompą, a czy ktoś pomyślał, że mogą być problemy w samej maglownicy? Póki olej gęsty, to uszczelnienia mogą trzymać, ale na rozgrzanym oleju już nie. Warto tam zajrzeć.
Może stosujesz zbyt gęsty olej i dodatkowo przycina się zaworek przelewowy. Następna rzecz, czy przykręcasz filtr ręką z umiarkowaną siłą, czy też jakąś brechą?
Hehe...powiedz mi jeszcze jaki olej można wlać do agregatu,który ma przepracowane kilka dni i bardzo kopci,wszystkie podzespoły wydają się być w dobrym stanie a mimo tego bardzo kopci.Głowica jest bez uszczelniaczy zaworowych(dziwne jak dla mnie)może gęsty olej załatwi spraw kopcenia.
Mam zamiar kupić traktorek jak w temacie byłem oglądać i jedna rzecz mnie zastanawia trudno ustawić lewarek skrzyni w takim położeniu aby traktorek nie zaczął pełzać temperatura była -3 czy gęsty olej w skrzyni może być przyczyną takiej sytuacji
Lepiej zrobic remont niż wlewać doktorka, po trzecie tak gęsty olej to porażka dla silnika.
Kręci w dobrą stronę, przytarta nie jest? W nich nie ma wielkiej filozofii, olej, odprężnik i sprawne zawory to podstawa. Moim zdaniem problem z rozruchem może powodować ew. w ujemnych temperaturach gęsty olej. W zasadzie przy pustym zbiorniku nawet z niesprawnym odprężnikiem ruszy bez problemu, ale już sprawność zaworów w głowicy 2 stopnia może robić...
Wiec silnik na wykończeniu a nie pompa czy zaworek. Spróbuj zastosować bardziej gęsty olej.
nie rozgrzany A jesteś pewna, że masz właściwy ( nie za gęsty} olej ?
Umyj tamte dwie i poskładaj na sucho to też przepchniesz. W tamtych jest gęsty olej i jakiś tam osad więc luzy są mniejsze. Gorący olej jest prawie konsystencji wody.
Sprawdzać stan oleju od czasu do czasu i jeździć :) Przy najbliższej wymianie zalać gęsty olej np. lotos lubro Te silniki potrafią wiele wytrzymać :)
Najprawdopodobniej uszkodzony jest mankiet gumowy uszczelniający tłok siłownika. Gdy olej jest zimny jest także gęsty, natomiast jak się zrobi ciepły to jest już dużo rzadszy i wtedy wystarczy mała nieszczelność żeby olej uciekł. A ten szum co kolega mówi to wg mnie szumi olej płynący przez rozdzielacz.
Witam.Spróbuj wypolerować metalowy pręt po którym porusza się karetka np PLASTMALEM. i zastosuj jakiś bardziej gęsty olej.
Marka nie ma większego znaczenia. Chodzi mu raczej o to, że jest to zbyt gęsty olej, z czym ja się nie zgodzę, bo na takim też można spokojnie i bezawaryjnie jeździć.
laser wyrzynarka bosch wfb1604 programator wzmacniacz pobór prądu
licznik energii roznica potencjalu zerowego
Niebieska dioda w laptopie Toshiba - co oznacza? Jaśniejszy obszar na ekranie laptopa - przyczyny i rozwiązania