Termik przeważnie umieszczony jest w uzwojeniu stojana w silniku.
Bardzo podobne do zużytych łożysk.
Witam! Jak popatrzysz od środka na korpus odlewany (tam pod podkładkę-zabezpieczenie która wypadła) zauważysz w tym korpusie chyba 3 lub 4 jakby ząbki, które były wyciśnięte z tego korpusu i stanowiły zabezpieczenie tej podkładki przed takim właśnie wypadnięciem. Teraz mozna tylko próbować zdemontować ten silnik (wyjąć wirnik, szczotki i podkładki,...
Na moje oko sam sobie odpowiedziałeś skoro po wymianie paska to sie zaczeło dziać to sprawdź ustawienie rozrządu Pytanie znaki na markera czy na blokady??? Jeśli to pierwsze to masz za swoje hehe
jezeli to nic metalowego to nie bedzie klopotow, po kilku minutach pracy spala sie, sprawdz sobie swiece i wyczysc je, jezeli podejrzewasz podkladke to nie zapalaj silnika, moze byc bardzo zle, trzeba jakos wyciagnac najlepiej u machanika , maja rozne sposoby, pozdrawiam
Powróżę. Jeżeli jest to z silnika to powodem może być nieosiowe ustawienie wirnika. Wystarczy poluzować trochę śruby skręcające silnik i lekko popukać w dekielki z panewkami. Mogą być również wyrobione panewki. Często powodem popiskiwania jest dolne ułożyskowanie koła zamachowego.
Wg katalogu na wolnych obrotach ciśnienie powinno wynosić 1,3bar a nie 0,8 . Ogólnie silnik drogawy w utrzymaniu jak to opel.
Jeśli to kwestia łożysk silnika, to można wymienić. Nie mniej proponuje poszukać firmy która się tym zajmuje.
Witam! 5mm to bardzo dużo na szczotce. Masz teraz taki docisk, jak byś zamiast sprężyny, dokręcił ją śrubą. Nie można tak robić. Skoro ktoś tak zaprojektował szczotkotrzymacz ,to do niego są odpowiedniej długości szczotki. Jeżeli czujesz się na siłach, to skróć i dotrzyj te szczotki.
Załącznik powinien wyjaśnić wszystko w temacie.
Za wczesny zapłon, rozrząd do poprawy,przestaw wałek.
spróbuj jeszcze raz opisać pracę silnika na wolnych obroytach
Wszystkie wtryski do wymiany.Test to minuta na wolnych obrotach i dwukrotny cykl testujący wtryskiwacze(wyzwalany z clipa) ale jeżeli na wolnych obrotach napompowało 20 ml to te wtryskiwacze także leją.
Kąt wtrysku przestawił się po wymianie oleju? Najprędzej doszło do uszkodzenia hydraulicznego popychacza. Chyba, że to wcale nie stuki tylko hałasujący rozrząd. Tam jest chyba łańcuch?
No i się skończył silnik. Typowy objaw uszkodzenia panewek.
W zalaczniku tabelka do przeliczania.
Witam udało Ci się rozwiązać problem z tym silnikiem. Ja mam podobnie z tą pracą silnika głowicę rwali dwa razy nic, wtryski nowe pompa paliwa do tego jeszcze jest problem z grzaniem się samochodu.
Chcesz zarabiać za udzielenie pomocy ? 😁
Głośna praca silnika 2T, dzisiaj jeszcze bardziej zaczął głośno chodzić po deszczu. A jak sprawdzałem, czy się nie odkręcił wydech, to nie śruby wyglądają na spieczone.
A czy ten silnik (szczotki) nie muszą się jakoś dotrzeć? To cię nie powinno obchodzić. Z silnikiem jest coś nie tak. Gdyby to była tania chińska pralka, to można by przymknąć oko, ale ta Twoja, do tanich nie należy.
Ona jest tylko wciśnięta, popukuj dookoła w rant pokrywy.
Z tego co kolega napisał, jest to usterka raczej dla tego silnika, nie powinna wystepować w innych?
http://obrazki.elektroda.net/72_12689862... G200 to dwójka na tym rysunku
Więc to nie są kondensatory rozruchowe, tylko kondensatory pracy. Jak już grzebiesz w napędach, to je przy okazji wymień. Koszt niewielki, a prędzej, czy później padną całkiem - pracują w ciężkich warunkach. Ale nie sądzę, by było to przyczyną głośnej pracy silnika. Po prostu któregoś razu nie ruszy.
Zdarzało się w tych silnikach że tłukła się pompa podciśnienia vacu napędzana z wałka rozrządu. Czy po zciągnięciu przewodu podciśnienia, tego grubego też słychać tłuczenie
Dziwisz się że chodzi jak traktor jak jeździłeś bez oleju. Silnik to już pewnie kupa złomu. Do pełnej weryfikacji.
Nie, ja nie złośliwie mówię, tylko pytam jako doświadczonego mechanika. Tak mi się wydaje ze jakby przeskoczył na pasku o ząb lub 2, to w najlepszym razie podegną się laski, bo wątpię żeby panewka się obróciła. Tak czy siak jutro zwalam koło i sprawdzę rozrząd na znakach, potem zwalam pokrywę zaworów i klawiaturę.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Witam serdecznie mam taki sam problem czy rozwiązałes tą ustaerkę?
wlasnie mi tez pracowal glosniej i myslalem jak wy ze to panewka albo hydrosztos i latalem, do momentu kiedy cos walnelo i padl. co sie okazalo to ten stukot nie byl tym co myslalem tylko lancuszek na walkach byl luzny i walil o obudowe po czym pekl i scilo klin na kole pasowym i sie zrobila żeznia.cale szcescie ze jak cos sie dzieje z rozrzadem to...
A jest tam LPG?
A robiłeś adaptację turbiny po wymianie?
Nie zamontowałem bagażnika ani nie mam CB, na czwartym biegu przy tych samych obrotach też.
Zrobiłem nagranie, zaczynam od włączenia silnika. Powyżej 1,5 tyś obrotów silnik zaczyna pracowań normalnie, wcześniej jest trajkotanie.
Musisz go wyjąć i rozebrać bardzo uważnie, zwrócić uwage czy nie pracuje na sucho,czy tylejki mają sie dobrze znaczy czy nie maja luzu i tak jak pisałem zwrócić uwage na przekładnie planetarną!!! pozdrawiam Jacek
Po wymianie dwoch sond lambda i katalizatora po problemie
tak, kat wtrysku ma istotne znaczenie dla rozruchu, mocy i kultury pracy
Poniżej kod :) PIN 2 - Kierunek obrotów PIN 3 - Puls void loop() { buttonState = digitalRead(SwitchPin); if (buttonState == 0){ digitalWrite (2, HIGH); PulseCounter = 0; } if (PulseCounter == 2800){ digitalWrite (2, LOW); } digitalWrite(3, HIGH); digitalWrite(3, LOW);...
Update Przyczyną głośnej pracy była mocno pokryta kurzem i pyłem przednia membrana silnika gdzie zaciągane jest powietrze. Po samodzielnym rozmontowaniu i wyciągnięciu silnika wyczyściłem drugim odkurzaczem w/w otwór i wszytko wróciło do normy.
Tak jak napisałeś Bo łożyska zamontowałem na wirnik, on ma takie przetoczenia które dyktują dystans i są nałożone ściśle, tak aby nie szło ich przesunąć głębiej. I dobrze skręcona śrubami całość stojana. Można jeszcze stojan ostukać młotkiem i ma działać. Ewentualnie możesz odrobinę cofnąć łożysko od strony komutatora, na zewnątrz, a przy ściskaniu...
Więc pewnie nie silnik tylko rezonans od...................
Wymiana zestawu wałek szklanki i panewki
W załączeniu obrazek z zaznaczona uszkodzoną rurką. http://obrazki.elektroda.pl/5443941100_1...
Witam wszystkich, Niedawno uruchomiłem napęd z silnikiem asynchronicznym sterowanym falownikiem ze sprzężeniem zwrotnym za pomocą enkodera. Dane silnika to T3A200L2-6 firmy Techtop Motor. Jak wiadomo silnik 6-cio biegunowy 1000 obr/min. Problem polega na tym iż po przekroczeniu 3000 obr/min silnik zaczyna bardzo głośno pracować "jazgotać, gwizdać" po...
Witam Odnośnie głośnej pracy silnika - w moim pasku 1.6 benz było zabrudzone sprzęgło tj;koło ,tarcza po oczyszczeniu osadu ze sprzegła nie ten samochód oczywiście czyszczony był przy 200 tys
No i pralka zaczęła działać normalnie :D :D wymiana elektroniki plus lekko podniesiony przód pralki na nóżkach, według podpowiedzi kolegi sztukas78 i jak na razie po tygodniu tzn. 3 praniach automat zachowuje się normalnie stoi w miejscu jak by była zakotwiczona :D Serwisant podłączył od razu stary moduł do testera który wyświetlił 1 błąd E08 czyli...
Na głośną pacę silnika mają wpływ łożyska i tarcze łożyskowe (obsady łożysk). Silnik mający kondensator do wymiany przede wszystkim nie może wejść w obroty a na filmie z tym jest ok ( jeśli chdzi o prędkość obrotową silnika). Na pierwszym miejscu łożyska do wymiany.
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Problem rozwiązany Po demontażu tej dużej osłony wydechu oraz górnej kratki nad wydechem ukazują się dwa mniejsze kociołki które są połączone opaska która pękła o powodowała całe zamieszanie Jeśli ktoś zainteresowany zapraszam do kontaktu. 530060061
Kolego masz napęd pompy olejowej(moduł wałków wyrównoważających) napędzany łańcuchem-czyli na wale masz zębatkę która poprzez łańcuch napędza zestaw wałków balansujących.Łańcuch jest wyciągnięty,(napinacz go nie dopina) przeskakuje po zębatce na wale.Jeśli chcesz to na pw mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda kompletnie zniszczony napęd pompy oleju od...
Jaka jest dawka paliwa?
Najlepiej należałoby porównać te same modele.
Z powrotem do serwisu lub sklepu nieś. Nie masz wyjścia.
Jakim silnikiem podobnym można zastąpić oryginalny silnik wentylatora lodówki Daewoo RN422NPW. Oryginalne części do tego typu lodówki są już niedostępne. Poszukuję zamiennika. Proszę o pomoc.
Witam, Dziś zmierzyłem ciśnienie oleju. Okazało się że na jałowym biegu jest 0,8-1 bar. W drugiej takiej astrze na rozgrzanym pokazało 2,5 bar. Zamówiłem zestaw naprawczy pompy. We wtorek założę. Miał ktos taki przypadek?
Rozłożyłem dziś magnetofon , silnik sprzęgło , koło zamachowe zdemontowane na części pierwsze . Wyczyściłem , naoliwiłem filcowe wkładki w silniku złożyłem i uruchomiłem. Pracuje zauważalnie ciszej jednak słyszalnie. Czy powodem tego dźwięku może być zmienne pole magnetyczne powstające w uzwojeniach stojana i oddziałowujące na namagnesowane nabiegunniki...
Ja bym sprawdził kable wysokiego napięcia. Na szybko: wieczorem jak już będzie ciemno. Przy włączonym silniku, uchyl maskę. Czasem można się zdziwić co się na tych kablach wyprawia. Swego czasu miałem podobne objawy, świeciło jak na choince. Wymiana na nowe załatwiła sprawę.
Mogę powiedzieć, że zęby zjadłem na maluchach. Jeździłem nimi od 74 do 86 roku. Powodem oleju na filtrze powietrza są duże przedmuchy z odmy (przedmuchy do miski olejowej), proste do sprawdzenia - wymienić filtr, a odmę puścić na zewnątrz (np do otwartej butelki, zaraz będzie widać co z odmy leci) i filtr powinien zostać suchy. Ciśnienie sprężania w...
Popychacze hydrauliczne do wymiany.
A czy to grzechotanie nie wydobywa się przypadkiem z pompy odpływu wody? Sprawdź korpus pompy na okolicznośc zalegania ciał obcych.
17664 - engine coolant temp sensor (g62) open or short to plus p1256 - 35-10 - - - intermittent 17664- Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego.Przerwa lub zwarcie z potencjalnym plusem.
Z tego co piszesz można wnioskować, że przegrzanie nastąpiło na postoju lub poruszaniem się małymi szybkościami. Tylko wtedy potrzebne są wentylatory. W normalnym układzie kiedy jeździ się na trasach, dostatecznie schładza pęd powietrza. Jeżeli nic nie stało po samym fakcie ( po rozgrzaniu odczuwalna głośna praca silnika, spadek mocy itp.), zachować...
Witam serdecznie. Jeśli dobrze myśle to jest to wina zacierania się wtryskiwaczy. Mocno klekoczą a nawet jest to także strzelanie metaltczne.
Bardzo możliwe objawy wskazuja na nieszczelność wydechu trzeba wejść do kanału i obejrzeć cały wydech
kolego proponuje na poczatek sprawdzić pompę ciśnieniową
I w związku z tym tematem mam pytanie. Co tak naprawde się dzieje z tym kołem, rozbierałem takie uszkodzone i śladów zużycia nie widac. Czy jak koło jest zużyte magistrala na głowicy traci ciśnienie? bo hałas słychac na szklankach.
A czego oczekujesz? Wysil się trochę i opisz problem i to co już zostało sprawdzone. Jak ktoś ma ci pomóc skoro nawet nie podałeś co tam za silnik jest.
Ostatnie dudnienie do filtra jakie miałem u siebie było spowodowane lekkim ubytkiem zaworu ssącego. Zaczołbym jednak od sprawdzenia rozrządu.
Witam teraz w pralkach stosuje się silniki szczotkowe ich praca wydaje specyficzny świst to jest normalne nie musisz tym się przejmować
Witam.podaje odpowiedz co było przyczyna głosnej pracy silnika 1wyrwanie rur z tłumika z obejm 2 zerwanie sruby mocujacej silnik na poduszcze od strony skrzyni biegów silnik sie przesunał i opadł na skrzynie biegów
Kolego T5 walek zmieniony ustawiony tak jak byl i zodnie ze schematami znakami i proroctwami... Proroctwa ,znaki i tak jak było zostaw dla papraków-zrób na blokady
Pracuje pompa powietrza wtórnego, wtłacza powietrze do katalizatora :) W tym kierunku mechanik niech szuka.
Biały dym -para z dostającego się płynu do komory spalania chyba że stał długo i mróz sie wypala.
Co do tych oporników to nie rozumiem, jeśli Twój samochód normalnie odpala i jakos pracuje to można bez problemów zrobić korekcje wtryskiwaczy, chyba dziury w całym szukaja ci mechanicy,owszem sa oporniki przed wtryskiwaczami ale bez nich całkowicie albo by samochód nie zapalal albo klekotał metalicznym odgłosem podobnym do stukania panewki lub laniem...
Silnik nowy ale zamiennik i nie z Biedronki. Jeśli chodzi o wycieraczki to jak się je odchyli od szyby i uruchomi to tak samo głośno pracują ale nie widać żeby coś je blokowało a swoją drogą w tygodniu zerknę czy aby na pewno.
Mi to bardziej słychać jakby coś latało w pompie wody. Sprawdź czy nie ma tam ciała obcego z prania.
jak pracuje głośniej to może świadczyć o złym doborze oleju, lub olej do wymiany, zazwyczaj hałasują hydrosztosy
Witam, Niestety problem dalej nie rozwiązałem. Przyznam, że mam to ciągle zdemontowane, ale nie ruszałem tego od dłuższego czasu. Nie wiem jak się za to zabrać a sprzętu mi szkoda bo to mocne, sprawne mechaniczne urządzenie. POZDRAWIAM
Moim zdaniem trzeba sprawdzić zawory. Poczekaj niech wypowiedzą się też inni.
Szum powietrza podczas przyspieszania , czarny dym z wydechu i utrata mocy , najczęściej świadczą o utracie ciśnienia w układzie dolotowym . W focusie 1,8 to najczęściej przewody elastyczne przy chłodnicy powietrza .
Wymieniłem olej w sprinterze CDI i po przejechaniu kilku kilometrów silnik zaczął głośno pracować . Jaka może być tego przyczyna ? . Zdemontowałem klawiaturę , ale nic nie zauważyłem i wymieniłem znowu olej na Castrol i jest to samo .Nie wiem czy to zawory , czy wtrysk . Może ktoś miał podobny problem i pomoże mi ustalić przyczynę.
koledzy jest to jak napisalem silnik 1.6 55kw 75km byly takie silniki a ich oznaczenie to k7m 720 byly one produkowane na rynek niemiecki jeszcze jedno mialem tez pekniety kolektor wydechowy ale nie bylo przedmuchu ale i tak go pospawalem mam jeszcze jedno pytanie czy przyczyna tych stukow moze byc zly olej bo jak go kupilem gosc sam nie wiedzial jaki...
Przymierzam się do zakupu ww sprzętu. Ogólnie jest ok, ale po włożeniu kasety video można usłyszeć dosyć głośną pracę silnika. Dźwięk jest słyszalny niezależnie czy kaseta jest odtwarzana, czy tylko jest włożona. Natężenie dźwięku jest takie, że jest wyraźnie słyszalny nawet z odległości kilku metrów. Mam pytanie czy tak zachowują się wszystkie egzemplarze...
Jak w temacie, nie mam pojęcia co się dzieje. Wymieniłem cały rozrząd, hydraulikę zalany jest olejem 15 w 40, sprawdziłem ciśnienie oleju i ma 4 bary na wolnych obrotach, na wysokich 4,5 bara. Na zimnym silniku w miare cicho chodzi a jak się trochu zagrzeje to klekocze jakby diesel na wolnych obrotach. Klekot słychać u góry silnika od strony rozrządu....
Wałek rozrządu, szklanki, regulacja kąta wtrysku itd.
Głupie i totalnie bezmyslne dzialanie z mojej strony, przyznaje. Tak wlasnie chodzi o 14 na schemacie
Wygląda na to że zacina się tłok dawki lub kąta w pompie wtryskowej więc szykuje się jej regeneracja. Spróbuj jeśli chcesz zastosować środek do czyszczenia układ paliwowy np liquidmoly i nowy filtr paliwa.
WITAM ,co może być przyczyną głośnej pracy silnika i jak to zweryfikować? ps. po uderzeniu przestaje! ps.2. na chwile... przy przewijaniu tego nie ma, tylko przy odtwarzaniu,więc chyba to nie paski??
Łącznik elastyczny na wydechu-szczelny ale popsuty.
Na uciszenie popychaczy, nawet nowych, zazwyczaj pomaga płynna jazda na wyższych niż zwykle obrotach. Tylko nie żadne gazowanie na jałowym jak to niektórzy lubią robić.
Wlałem półsyntetyk Castrola, zalecany według instrukcji obsługi, jeśli chodzi o ciśnienie to najniżej na rozgrzanym do 2 dochodzi. A czy zatkany kanał.... to chyba nie, mechanik podobno sprawdzał, ale jak by ktoś mógł opisać jak to zrobić to z chęcią sam bym to sprawdził, bo wtedy co najmniej będę wiedział na 100% że to nie to:)
Sprawdż poziom oleju w silniku.a głośna praca może być przez ubytki oleju.Następnie zobacz gdzie cieknie,jeżeli po silniku na dole z prawej strony od koła pod rozrządem to może być simmering na wale,
no klekocze trochę właśnie głośno nie wiem może one tak mają ja go kupiłem tydzień temu Dodano po 3 chodzi jak stary golf 1 diesel
Ściągnij pasek i zobacz czy bez niego też występuje ten dźwięk - będziesz wiedział wtedy czy to któraś z rolek czy zupełnie w innym kierunku trzeba szukać.
Sprawdzić ciśnienie oleju trzeba. Ten klekot to bardziej luz cylinder - tłok czy może panewki czy raczej popychacze słychać ? Daj to komuś doświadczonemu do osłuchania... Możliwe że np ciśnienie oleju jest zbyt niskie i popychacze źle pracują. Możliwe też że przegrzanie im zaszkodziło. I wiele innych możliwości. Zdalnie trudno ocenić. Aha, jak strzelił...
wita mój samochód głośno pracuje(nawet jaknagrzany) nie jest to straszny huk, ale jednak troche dokucza... wydaje mi sie ze ten dzwiek pojawil sie po zmianie pompy paliwa(stara niesety polegla), w tym samym czasie robiony byl rozrzad ? jaka moze byc przyczyna glosniejszej pracy silnika?
Skasuj te błędy i odczytaj ponownie.
Odkryłem że drugi gar nie pracuje :D mogłem od razu spojrzec poprzez odlaczenie WN... Dodano po 5 Dobra po wymianie wadliwej świeczki brak poprawy.. 2 gar siedzi.. co zrobić ??
Teraz mam źle ustawiony rozrząd o jeden ząbek ale auto chodzi o wiele lepiej i ciszej. Do czasu.. Z tego co piszesz przyjrzał bym się popychaczom hydraulicznym.
Pewnie że może. Od tego jak rozpyla i od temp. silnika zależy przebieg procesu spalania w cylindrze. Jak napisałem wyżej odkręć kolektor wydechowy i zobacz czy wszystkie cylindry mają takie same spaliny, przykładając kartkę papieru czy któryś nie pluje paliwem. Coś musi być widoczne.
głośna praca silnika mercedes astra głośna praca silnika głośna praca silnika pralki
elektrozaczep brzeczy akumulator izolować sinus kondensator
Ciągnięcie 100m rury PE zgrzanej doczołowo koparką Zamrażalnik nie chłodzi przy niskiej temperaturze otoczenia - przyczyny i rozwiązania