VCI to jest głowica diagnostyczna. Masz zaktualizowaną?
O ile koszt głowicy diagnostycznej nie jest problemem, to jak koledzy wyżej.. już subskrypcję są dość drogie. Istnieje dużo zamienników - chociażby z aliexpress. Myślę, że najprościej jakbyś opowiedział więcej o osobie dla której ma być ten prezent skierowany.
Witam Chodzi mi o odnalezienie funkcji "długiego kodowania" w oprogramowaniu ODIS v2.0.1. Głowica diagnostyczna VAS5054a. Czy ktoś już może zajmował się takim zagadnieniem?
Nie ma tam takich rzeczy, luzy zaworowe , moment dokręcania głowicy, dane diagnostyczne które jeżeli nie robisz mechaniki nie są Ci potrzebne. Masz tu przykładowy screen z serwisówki do subaru forestera i tym sie musisz kierować. Nie ma takich ogólnych danych. W zasadzie starzy wyjadacze głowic chyba wszystkie robia na jedno kopyto. https://obrazki.elektroda.pl/8293529700_...
PP2000 lub Diagbox wraz z dedykowaną głowicą diagnostyczną do tego.
kolego ivan jaka cena za ten soft ? To nie soft tylko kpl z głowicą diagnostyczną i kluczem sprzętowym. Bez rabatów na znanym portalu aukcyjnym to 13tyś zł,gdzie texe truck można wyrwać za nie całe 15 tyś wiec dla tego ponawiam pytanie co z schematami w autocomie?
albo głowica passthru i konto w stelantis
O jurto sprawdzę , ale z tego co wyczytałem to te peugeoty miały różne rozstawienia pinów we wtyku OBD . Ciekawi mnie to czemu odpala po podłączeniu głowicy diagnostycznej, (ale tak jak pisałem muszę wejść w opcję diagnostyki nie tylko że podłącze samą głowice) Zbadam dam znać.
OKI to jest układ który jest w kablu. Przyznam rację koledze - układ w głowicy.
Pliki z folderu FW 1423 wrzuć do folderu "firmware" w WOW-ie i Delphim, w obu programach masz możliwość aktualizacji głowicy.
Rozumiem, że lepsze są dedykowane testery/oprogramowanie i VCDS jest jak najbardziej w porządku (miałem przyjemność pracować) tylko mi bardziej zależy na uniwersalności na początek a z czasem byłoby dobrze doposażyć się w clipa, vcds'a itp... Tylko na wszystko potrzebne są pieniądze, a ja nie kupuję tego stricte pod zarobek więc mam ograniczone fundusze....
Problemem mogą być tusze. Jeżeli piszesz że była żadko używana to mogą być zaschnięte i nie ma to nic wspólnego z tym że drukarka wykrywa że są pełne. Drukarka musi wydrukować sobie stronę diagnostyczną. Podczas tego drukowania kalibruje sobie ustawienie głowicy. Jeżeli jakiś kolor źle drukuje to nie potrafi się skalibrować i powtarza wydruk od nowa
Co obsluzy adblu w pegeocie 2017r. Diagbox 9.XX z dobrą głowicą PSX Evolution ( nazywana LEXIA )
Wooo ja cię kręcę jak się temat rozwinął :) Macie rację, nie jestem elektronikiem:) Nie wiedziałem, że jest to tak trudne do zrozumienia i można odbierać na kilka sposobów. Chodzi mi tylko i wyłącznie, żeby prąd przechodził w jednym, konkretnym kierunku: od zasilacza do akumulatora/baterii. No i jednym z podstawowych założeń musi być jak najniższa strata...
Witam Wszystkich. Mam problem z laptopem TravelMate 4500. Laptop służył w warsztacie mechanicznym do diagnozy. Został zasilony przez tanią chińską przetwornicę z gniazda zapalniczki. Do USB został wpięty sprzęt diagnostyczny. Spaliło się USB w głowicy diagnostycznej. W laptopie nie działa żaden port USB, karta sieciowa, czytnik kart pamięci, występuje...
A co powiecie na to: http://www.motodiagnostyka.com/product_i... ...? Chińszczyzna? tutaj jest sprzęt za niecałe 9k wszystko... a jeden oryginalny jak kolega napisał SD gdzieś 10k(sama głowica).
A czy czasem nie pozamieniałeś wtrysków miejscami? wtedy też nie odpali ,są kodowane. Sprawdź numery na wtryskach z tymi co pokaże Ci przyżąd diagnostyczny
(at)kakibara możesz dokładniej pisać. Pisząc że błędy zapisane po vin to jak wpisze vin to będę miał dostęp do opisubłędu bez podłączenia głowicy testera?
Bez pomiaru na nic sugestie. Jak nie masz czym zmierzyć to pozostanie wróżenie z fusów. Bez miernika do pomiaru sygnałów w torze p.cz. (dla chcącego do sklecenia za kilkanaście złotych w godzinę), pozostaje w celu diagnostyki metoda krzyżowa. Czyli w miejsce fabrycznej głowicy podpiąć do toru p.cz. tego odbiornika (punkt 207, M21) sygnał p.cz. z innej...
Po prostu wiem jak to działa... i tak widziałem/mam MultiEcuScan, ForScan, ELMConfig, VauxCheck. Cała komunikacja to wysłanie odpowiedniej ramki z żądaniem i odebranie odpowiedzi. Całą resztę robi soft. Tylko w "markowych" skanerach część softu jest zaszyta w samej "głowicy diagnostycznej" ale tylko po to aby trudniej to było skopiować. Jeśli mamy sterownik...
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
(at)Gregor160819 Polecam Głowice diagnostyczną VAS5054A + program ODIS (+tzw. postsetup). Diagnozuje wszystkie auta grupy VW (VW, Audi, Skoda, Seat). Jest głowicą taką samą, jaką mają autoryzowane serwisy (lepszej na razie nie ma). Do którego rocznika VAG mogę jej użyć?
Zapchane dysze dotyczą pojemnika czy głowicy? Tusz jest nieoryginalny, ale fabrycznie nowy nienabijany. Przy włączeniu programu diagnostycznego drukarka wydaje komunikat, że głowica jest ok. Co w takim razie powinnam zrobić.
Wygląda na to że głowica padła, musisz oddać na gwarancje, do producenta.
same schematy to sobie możesz wyrwać nawet na stronie yamashop . Za to ja nie rozumiem co masz na myśli pisząc "głowica serwisowa". Chodzi ci o komputer diagnostyczny czy jak?
Żaden.Clip to całe urządzenie,wpólpracuje z własną głowicą.
Oczywiście ten z tyłu głowicy jest 4 pinowy - podwójny czujnik. Jeden dla wskaźnika w liczniku, drugi dla sterownika silnika. Najlepiej sprawdzić interfejsem diagnostycznym jaką temperaturę widzi licznik a jaka sterownik silnika. Jeżeli są różne to czujnik do wymiany, jeżeli takie same to silnik nie osiąga swojej temperatury.
Sprawy się trochę skomplikowały, posprawdzałem to, co miałem i jest okej, ale coś mnie tknęło i zajrzałem do chłodnicy, a tam po odpaleniu i chwilę pracującym silniku pojawiły się bąbelki i dymek, więc uszczelka pod głowicą się rypła, niestety.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
W warsztacie odradzam to podróba Drugi laptop i najlepiej wyciągany dla stałych klientów a głowica może sobie leżeć bo za posiadanie nic ci nie zrobią. Reg. 3.1.1. Zabronione jest jakiekolwiek udostępnianie za pomocą Forum materiałów uzyskanych nielegalnie, bądź w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem.
1. Zmień mechanika,głowica była pewnie O.K. Pęknięta obudowa termostatu była przyczyną wycieku płynu(częsta usterka,wychodzi jakiś czas po wymianie czujnika). 2.Poszukaj warsztatu który dysponuje programem diagnostycznym VAG,po skasowaniu zapisanych błędów i krótkiej jeździe odczytać ponownie błędy i usterka podana jak na tacy. Kontrolka EPC ma bardzo...
Witam moim problemem jest fakt, iż posiałem gdzieś głowice do mojego vas-a 5054a a szkoda mi znów tyle bulić za drugą. Mam teraz pytanie czy mogę tą głowice zastąpić jakimś innym interfejsem lub gdzie mogę dostać głowice za jakieś normalne pieniądze, bo 400 zl to przesada za chinola, który i tak w miarę tylko pracuje na kablu bo o blututut to można...
Oznaczenie sektora jest możliwe, ale stukot oznacza raczej, że w tym położeniu problem ma głowica a nie dysk, więc nic nie da oznaczenie obszaru nie do opdczytu, bo głowica nad tym obszarem będzie się przemieszczać. Są programy diagnostyczne do testu prędkości dostępu do danych na dysku i taim właśnie można się pobawić (głowica zaczyna szybko pracować...
Polecacie jakieś zintegrowane bez laptopowe tzn tablet z softem i głowicą? Masz od 6000 do 10000 tysięcy PLN ;)?
Zmiana podejścia do tej drukarki. Zespół dysz odcięty. Do głowicy wlutowane dwie diody, do ramek C i D, zgodnie z wcześniejszymi schematami na elektrodzie. Przejścia ścieżek na drugą stronę płytki nie były przecinane, pięć diod i scalak w "wydmuszce" zostały. Drukarka nie rozpoznaje pomimo to głowicy. Błąd 1401, chociaż na uszkodzonej (czego już nie...
Kupię tester jak w temacie. Kontakt: 888-698-473 linuxns(at)gmail.com GG: 4583697
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam wszystkich.Mam problem z adapterem bluetooth .Od jakiegoś czasu po kliknięciu połączenia sieciowe bluetooth (start/połącz z/połączenia sieciowe bluetooth) pojawia się komunikat WYSTĄPIŁ NIEOCZEKIWANY BŁĄD.SKONTAKTUJ SIĘ Z ADMINISTRATOREM SYSTEMU. 1.komputer stacjonarny system XP 2.adapter 1000% działa na innych komputerach i laptopach 3.Komputer...
Ja w ogóle nie rozumiem tego tematu. Ktoś kupuje auto za 6,5 tys. zł. Wiem, że dla kogoś to może być dużo, ale auto ma 20 lat. Cena niska (za średnią krajową) i wszystko ma być cacy jak w nówce z ASO. Dwa widziały gały co brały. Chociaż ścieżkę na stacji diagnostycznej przeszedł? To koszt góra 100 zł. Nie wspominając o wejściu do kanału, jak już tam...
"Grzechotanie" dysku to normalne,natomiast stukanie głowicy to już mniej.Ze strony producenta dysku ściągnij program diagnostyczny i zdiagnozuj.
dałem auto do założenia gazu i tam mi zepsuli ( nie dokręcili świecy) , na dodatek złamali ramę mechanizmu wycieraczek i prowizorycznie naprawili. Wyjmowanie głowicy konieczne ?
Witam Chciałem zapytać o jakiś program do autobusów marek np setra, mago, vdi i innych. Dobrze żeby były w tym programie schematy elektryczne jeśli to możliwe. Zastanawia się czy jak posiadając głowice dpa-5 która współpracuje z oprogramowanie est cnh do ciągników i koparek czy ona by obsłużyła program diagnostyczny do autobusów Z góry dziękuję za pomoc.
Prawie wszystko w silniku można sprawdzić przez testy wykonane komputerem diagnostycznym, To przebieranie to coś np z głowicą krzywy upalony zawor, klapa lub cylinder hamulca górskiego - jak słaby, egr - odłączyć na próbę - jak ma ta wersja. Masz 2 czujniki doładowania tez bym je podmienil.
Witam,posiadam testery:Launch431Diagun,Tech2,natomiast zastanawiam się jeszcze nad głowicą VAS 5054A .Jestem początkujący w diagnostyce samochodowej dlatego proszę o opinie czy warto dokupić do tego co mam tą głowicę.Launch np.też całkiem nieźle sobie radzi w grupie Volkswagen,ale chodzi mi głównie o to co można zrobić tą głowicą czego nie zrobi Launch.Pozdrawiam.
Tak,mam namiary na osobę co ma do sprzedania głowicę clip.Cena 8 tyś zł. Chcesz telefon do niego?
Wiesz coś czego nie wiem to mnie oświeć. Nie wchodzę na forum pisać puste komentarze kto coś potrafi lub nie. Nie wiem co u ciebie oznacza glowica diagnostyczna. Auto miało dostep do Delphi i błędów nie wywala. Nie mam dostępu do zadnego dedykowanego narzedzia diagnostycznego do Renault bez pokonywania 10x km bo inaczej pewnie by się temat rozwiązał.
Ciekawi mnie to idealne ciśnienie dla danego silnika. Dla mnie to bajka o śpiącej królewnie. Od ciśnienia zależy mnożnik. Natomiast nie prowadziłem badań nad szybkością wtrysku gazu do cylindra / głowicy. Jaki ma wpływ "silniejszy" krótszy wtrysk na "słabszy" dłuższy. Zapewne na mieszanie się powietrza z gazem, na toksyczność spalin, na ewentualne zawirowania...
mam 25 stopni ustawione. programy i kable diagnostyczne mam. reduktor jest na wysokości głowicy koło akumulatora. z tym ze z nawiewów leci Ciepłe powietrze a on jeszcze na pb jedzie,
Ja mam taką metodę, że 3-4 tygodnie przed terminem przeglądu jadę na stacje diagnostyczną gdzie sprawdzają zawieszenie , hamulce , ew. wycieki, stan blacharski spodu i notuję co jest do zrobienia. Co roku jesienią , trzeba czy nie, jest wizyta u mechanika na przegląd przedzimowy dla sprawdzenia stanu technicznego silnika i ew. wymiana płynów eksploatacyjnych....
Tak jak wspominałem, głowicę bardzo dokładnie wyczyściłem. Ja doskonale zdaję sobie sprawę że kręcenie potencjometrem nie jest docelowym rozwiązaniem. Chciałem to raczej potraktować jako środek diagnostyczny do potwierdzenia że trzebaby wymienić laser.
To jest produkcja 2006–2015 ? Głowica GDS VCI umożliwia pełną diagnostykę samochodów grupy KIA i Hyundai do 2016r
dzięki tyle sam wiem A co byś jeszcze chciał wiedzieć? VCI jest zasilany od strony gniazda diagnostycznego.
w Canon-ach 5 błysków na ogół oznacza błąd głowicy drukującej. Najczęściej chodziło o zamianę miejscami głowicy Color i Black (głowicy a nie zbiornika z atramentem) dla i990 to chyba nie jest prawdziwe! gdyby to było 6 to (brak głowicy lub nierozpoznawalna) albo 7 (głowica uszkodzona) to wiadomo co odpowiedzieć. albo 4 (trak tuszu) Lecz 5 w tym modelu...
Myślałem że można jakoś sprawdzić programem diagnostycznym, metody które wymieniacie znam, niestety nie mam drukarki lub głowicy na podstawienie. Przypuszczam jednak że to głowica ale pewności brak.
Witam szanownych kolegów udało mi się wygenerować 4ro cyfrowy kod na odblokowanie immo jak go użyć w mojej reni jednocześnie mruga się immo na liczniku i czerwona dioda w podsufitce czy jest jakiś sposób zęby go wpisać nie odzywałem się dawno wymiana była uszczelka pod głowica i pasek rozrządu pozostał jeszcze ten problem z immo i moja kochana ranie...
Czujnik jest na głowicy pod kolektorem ssacym. Z lewej strony silnika. Aczkolwiek sprawdź testerem diagnostycznym jaka temperaturę widzi licznik, żebyś się nie narobił na darmo. I sprawdź w silniku wszystkie czujniki bo są dwa. Jak nie masz testera, to wejdź w ukryte menu licznika i tam też to sprawdzisz.
Witam.Nie wiem ,czy w odpowiednim dziale umieściłem swój post,ale napisze tu.Posiadam audi z A 4,z roku 2003 ,z silnikiem 1.9 TDI,problem polega na tym,że nie mogę sie skomunikować z sterownikiem silnika.Sprawdzałem na 3 już audi z silnikiem 1.9 Tdi. Łączy się z abs,poduszkami,immobilizerem bodajże też.A z silnikiem nie.Interfejs diagnostyczny to snooper,głowica...
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
Umowiłem na przyszły weekend termin w warsztacie. Jak zrobię , napiszę co było. Mam jeszcze pytania: 1) co powinno obejmować planowanie głowicy (na co zwrócić szczególną uwagę ?) 2) czy malowanie zewnętrza głowicy ma sens ? 3) Czy i co trzeba zrobić programem diagnostycznym po takie naprawie ? 4) jaką żywotność po takiej naprawie będzie miał ten sharan...
sprawa prosta-głowica clip.Choć i fastbox to też powinien ugryźć.
Witam, mam do roboty ploter HP T1200. Problem z nim jest taki że nie drukuje żółtym kolorem. Jest zamontowana nowa głowica Mk-Y, cartridge są pełne odpowietrznik w nich działają. Jednak po przeprowadzeniu już wielokrotnej procedur wymiany głowicy, jej wyrównywania, czyszczenia, wydruków diagnostycznych, nic się nie poprawia. Dodatkowo znalazłem niedawno...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r. Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie. Wymieniłem termostat i problem został. Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo. Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło. Wcześniej...
Witam na Forum. Temat dotyczy testera diagnostycznego HELLA Gutman Diagnostics mega macs 42 se. Chodzi o 2 brakujące elementy na płytce głowicy odczytującej oznaczonej jako Macs_nn_M Ver1.2 https://obrazki.elektroda.pl/4928925100_... https://obrazki.elektroda.pl/7935192300_...
Jeżeli nieszczelna nagrzewnica to po kilku dolewkach zrobi się mokro pod nogami kierowcy lub pasażera. Z reguły przy nieszczelnej nagrzewnicy daje się wyczuć przy włączonym ogrzewaniu raczej nieprzyjemny zapach z wentylacji, zależy jeszcze jaki masz wlany płyn. Jak możesz to próbój wcisnąć rękę gdzieś pod dywaniki z przodu czy nie jest tam już mokro....
sprawdz kolektor i świece a i pompe wtryskowa moze głowica jest peknięta?
W takiej jak dałem na zdjęciu, taśmy odpinałem tylko z głowicy. Tych bezpośrednio przy płycie głównej nie odpinałem jedynie je dociskałem na wszelki wypadek jakbym przypadkiem poluzował przy ściąganiu pokrywy. Po odpaleniu drukarki karetka przesuwa się na boki kilka razy czasami błąd wyskakuje od razu po odpaleniu drukarki a czasami dopiero po chwili....
Miałem taki sam problem w audi a4 b7 1 9 tdi ciężko odpalał jakby na trzech garach a potem siwy dym okazało się że głowica miała wyrobione szklanki.Po robocie głowicy problemu nie ma
A doczytałeś że musisz najpierw zewrzeć piny A i B w gnieździe diagnostycznym żeby zapłon regulować? I sprawdź te masy na głowicy, najlepiej odkręć i oczyść żeby był pewny kontakt bo sterownik musi mieć odniesienie dla napięcia z sondy.
Witam posiadam magnetofon szpulowy Teac x 2000 R i wystąpił problem z reversem. Mianowicie taśmę odwraca mechanicznie ale zostaje sygnał na przeciwnej głowicy tak jakby grał nie w reverse czasami dobrze zadziała ale więcej razy dzieje się to że taśma idzie w lewą stronę a głowica odtwarza z przeciwnej stronie . Proszę powiedzieć czy można to jakoś naprawić....
Bez wyświetlacza - NIE Trzeba dopisać VIN - najlepiej urządzeniem diagnostycznym lub programatorem przez punkty na spodzie płyty (programowanie samej pamięci w układzie zewnętrznym uważam za bezsensowne a wręcz nielogiczne - jest pracochłonne i wiąże się z pewnym prawdopodobieństwem niezamierzonych uszkodzeń). Radio sprawdzić w samochodzie. Jeśli na...
Najlepiej HDD sprawdzać programi diagnostycznymi. Są one dostepne na stronie producenta.
Na jakim systemie to instalujesz? Czy miałeś może wcześniej zainstalowane jakiś inne wersje programu diagnostycznego bądź jakieś wcześniejsze nieudane próby instalacji? Nie miałeś jakiegoś komunikatu od antywirusa o znalezieniu zagrożenia? Program powinien odpalić nawet bez podłączonego interfejsu.
myślałem nad przerobieniem głowicy(rozwiercic wszystkie kanały dolotowe i wylotowe)i wymienić wydech,a drugie auto posiadam z dużo mocniejszym silnikiem ale tym zdecydowanie lepiej mi się poruszać bo jest mniejsze i wszędzie(no przesadziłem) nim wjadę,a i też przywiązałem się do niego(mam go ponad 8 lat i na liczniku ma 400tys)silnik był robiony,panewki,pierscienie...
Czy warto inwestować w głowicę czy brak świecenia jest związany z usterką gdzieś dalej? Czy warto inwestować w głowicę to nie wiem gdyż nie znam się na inwestowaniu w głowice, zwłaszcza że nie istnieje nic takiego jak inwestowanie w głowicę a słowo ''inwestować'' zostało tu użyte bez należytego zrozumienia znaczenia tego słowa. Co do drugiej części...
Masz podane co masz sprawdzi i jak. I jakie są przyczyny. Więc co już zrobiłeś. Bo widzę że nic. To będzie na zasadzie co zrobiłeś. Ano ja to korbowód z panewkami wymieniłem. To ja też wymienię. A potem że zrobiłem jak ty i nie zadziałało. Czy ktoś ma jeszcze pomysły co wymienić? Wie kolejny podaje że opony na zimowe zmienił i pomogło. Prawda jest taka...
napięcia mierzyłem w miejscu,gdzie się znajduje złącze diagnostyczne/serwisowe/.a dostęp do diod poj. jest trudny, głowica jest wąska,długa cała ekranowana.Po zdjęciu pokrywki widać je ale do której nóżki dotknąć miernikiem.Na automatycznym przeszuka całe pasmo i też nic
jeśli dysk jest na gwarancji to spróbuj go oddać do serwisu ponieważ może to być uszkodzone mocowanie głowicy ale SMART powinien wywalać jakiś błąd; ponadto sprawdź ten dysk jakimś programem diagnostycznym
A jak nie chcesz wydac dużo kasy to szukaj głowicy EASYDIAG, DBSCAR, GOLO przerobionej na ori soft z LAUNCH X431 ale tylko w wersji online. Na alle są i około 2400,00 trzeba zapłacić. Mają dodatkowo aktywacje na ciężarowe a adapter pod ciężarówki kosztuje 800,00zł Ja działam na X431 od jakiś 10 lat, miałem na linux a teraz na android. Używam jednego...
ALe kupiłś kupę i teraz trzeba to przełknąć. Po pierwsze głowica go sprawdzenia , kompresja, przemuchy no i valvetronik. Ale to ogarnięty serwis bmw może naprawić tylko, nie na forum bez żadnych w zasadzie diagnostycznych kroków.
Szukaj silnika.Zarówno metody diagnostyczne kolegi jak i sama naprawa wzbudziła mój niesmak.
Cześć. Chcę kupić delphiego. Na allegro są po 300 zł, ale chcę zamówić z Ali, te kilkanaście dni mogę poczekać, a będzie o połowę taniej. Ma ktoś link z którego korzystał? Tak żeby przyszedł z keygenem itd. Żeby nie było później żadnego problemu. Ze śmigającym crackiem po necie jest wersja 2016 niestety ma wiele bolączek, 2017 za to jest poprawiona...
Tylna część głowicy po lewej stronie.Na zimnym silniku,przed uruchomieniem można porównać temp.płynu,paliwa i powietrza.Powinny być zbliżone.Potrzebne tylko urządzenie diagnostyczne.
Podłączałeś po interfejs diagnostyczny w celu wywołania błędów, zobacząc też i porównując paramenty na live silnika.
(-) może to być nieszczelność systemu chłodzenia zaworu EGR. Dobrze, że o tym mówisz, bo zaraz kazano by Ci nie tylko głowicę zdejmować, ale pół silnika rozbierać... W rzeczywistości może tak być, jak mówisz, że do EGR przecieka ciecz chłodząca z chłodnicy spalin. Przykładowy widok takiej chłodnicy na silniku 2,0 HDI DW10BTED wskazuje czerwona strzałka...
Czyli, drukarka "drukuje" pustą kartkę? A strona diagnostyczna z oprogramowania HP? W jakich okolicznościach to się stało (nagle, po zmianie tuszu, po zmianie głowicy, nie znam stanu drukarki)?
Jak ci napiszę że z zawieszającym się zaworem czy luźną prowadnica masz się zgłosić do najlepszego mechanika w okolicy , to też się obrazisz? W przypadku takiej usterki ściąga się głowicę , doprowadza WSZYSTKIE zawory do ładu. Przy okazji bezwzględnie zabiela się lub planuje głowicę (według oceny szlifierza), oraz zakłada się nową uszczelkę pod głowicę...
Witam Mam problem z odtwarzaczem CD. Poprawnie odczytuje zawartość płyty, poprawnie skacze do kolejnych utworów, lecz podczas odtwarzania głowica zaczyna się "huśtać" coraz bardziej aż do zgubienia ścieżki. Rozebrałem cały machanizm, nasmarowałem go i przeczyściłem. Nie rozbierałem głowicy, więc nie wiem czy sprężone powietrze coś dało. Po złożeniu,...
(at)Anrzej321 jaki sprzęt pomiarowo/diagnostyczny masz do dyspozycji ?. Posiadasz chociażby częstotliwościomierz ?. Przestrajanie na: ucho, lub oko to jak zabawa w: kółko - krzyżyk. Pozdrawiam.
Test przelewowy: proszszcz..: http://obrazki.elektroda.pl/2793769900_1... To nie mocz, to ropa :) http://obrazki.elektroda.pl/9487248300_1... od lewej - od pierwszego wtrysku. Czas testu: 7 minut, na rozgrzanym silniku. VolMax(1 cyl): 100ccm, VolMin: (3cyl) 85ccm. Ciśnienie raila: na wolnych obrotach 4150-4300 psi (czyli...
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
Miernik zawsze loguje się poprawnie, ale głowice w 3010 są zrypane i często gęsto pokazują na stronie diagnostycznej tak jak na w/w zrzutach. Technik sprawdzi na sprzęcie pomiarowym i o ile uzna, że głowica jest walnięta, zmieni modem choć nie sadzę. Ale nie martw się, wcześniej czy później padnie zasilacz lub głowica ;) P.S. SNR na zrzucie dotyczy...
Model dysku można sprawdzić różnymi programami diagnostycznymi (HDD Health, HD Tune...) albo czasem w Łindołsowym Menadżerze urządzeń. znając model można bez problemu znaleźć parametry - producenci mają je na swoich stronach (przeważnie). Nie są może wyjątkowo czytelne dla kogoś, kto się tym nie interesował, ale jak zechcesz sobie poczytać, to powinieneś...
bład jeden sonda lambda . Taka informacja nic nie mówi, trzeba konkretnie przeczytać co wyświetla komputer diagnostyczny (np. sonda lambda mieszanka zbyt bogata/uboga, obwód grzałki zwarcie/przerwa etc.) Dymienie na biało to nie tylko uszczelka pod głowicą i spalanie płynu, skład mieszanki też może robić swoje, niedrożna, zatkana odma również
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
dysk wg. SMART przeżył 50 niedopuszczalnych uderzeń. - SMART rejestruje sytuacje związane ze zgubieniem ścieżki przez głowicę. Takie rzeczy się zdarzają, zwłaszcza w przypadku SMR, gdzie ścieżki są dużo węższe niż normalnie. Akurat ten parametr w praktyce diagnostycznej jest mało istotny. Gdyby doszło do faktycznie niedopuszczalnego wstrząsu, np. w...
Podaję jeden ze sposobów resetu po którym jest możliwość drukowania: na przykładzie c4280,c42xxx, c43xx - gdy włączona - przytrzymać przycisk X i nacisnać krótko przycisk włącznika, (((Przyciki obok wyświetlacza mają przeważnie kolory od góry 1 niebieski 2 brązowy 3 zielony ))))) -dalej robimy tak: przyciski po kolei 1,3,2, 1,3,2,3 - i juz możemy drukować...
Witam, gdzie jest złącze diagnostyczne w barchettcie? Dodano po 56 Witam kolegów mam podobny problem- brak iskry w barchettcie po remoncie głowicy, mierzyłem oscyloskopem halla i ma na stałe 6wolt i napięcie się nie zmienia Czy to znaczy ze czujnik jest zepsuty?? Nie moge znaleść złącza diagnostycznego Proszę o pmoc
Podpiąć pod jakiś sprzęt diagnostyczny i zobaczyć co ciekawego powie. A paliwo wgl. dostaje? Wspomniany czujnik położenia wału daje znaki życia?
Witam mam problem z astrą 1 rok 95 silnik 1,4 benzyna polega on na tym że temperatura szybko wzrasta do 100 stopni i włącza sie wentylator i po chwili opada no i po chwili znów do 100 stopni i tak w kółko najgorzej jest w mieście gdzie 100 stopni trzyma długo. pojechałem z tym do serwisu diagnostycznego stwierdzono że mam uszkodzoną uszczelkę głowicy...
frontera diagnostyczne honda diagnostyczne mondeo diagnostyczne
chrysler voyager zasilania gorąca sprężarka skuter silnik
bateria sodowa uszkodzony silnik krokowy
Hyster – wózek widłowy nie jeździ i nie podnosi, akumulatory sprawne Ustawienie silnika Renault Premium 420 DCI: kluczowe kroki