Coś z zaworami albo głowicą, ewentualnie świecą.
No skoro urwałeś łańcuch, no to głowica do roboty.
Jest dym z komina? Paliwo jest, układ odpowietrzony? Na poluzowanych przewodach wtryskowych paliwo pojawia się podczas kręcenia?
i założeniu paska osprzętu Bo stary wkręcił się w rozrząd, głowica w górę, tyle w temacie.
Aaa, tam jest wałek w głowicy. To w takim razie luzy się nie zmieniają. Skoro kręcił się do 4 tys i teraz nie chce to trzeba sprawdzić przyczynę braku kompresji. Wnioskuje, że fazy rozrządu zostały zachowane.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Tak, cieczy. Jeśli dobrze pamiętam był w króćcu do górnego węża chłodnicy na głowicy.
Volkswagen Transporter T5 2.5 TDI 2004 r. po remoncie głowicy pojeździł 3 tygodnie i nie odpala na paliwie, silnik kręci, na plaku odpala, chodzi, po odstawieniu już nie. Od czego zacząć? Czy łączyć sprawę z remontem głowicy?
Nie ma biegu jałowego (głowica kręci się podczas odpalania), czy ktoś wie co może być przyczyną. najprawdopodobniej nie wysprzeda po zejściu do niskich obrotów,jak usunąć usterkę.
Witam,po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu zaworów 330 nie odpala, kręci normalnie i dymi żadnej innej reakcji jaka może być przyczyna traktor stał nie palony 3 miesiące. Dzięki za pomoc 🍻
Dzień potrzebuje pomocy skuter mi nie odpala jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć. Proszę o pomoc
Jaki macie sposób na wyciąganie obsad bez zdejmowania głowicy? Specjalne urządzenie? Gwintowanie?
Witam! Mam problem z odpaleniem mojej kosy spalinowej. Kosiłem dość spory kawałek łąki i wypaliłem zbiornik paliwa. Poszedłem po nowe paliwo wlałem do zbiornika i kosa nie chciała odpalić. Po tygodniu sprawdziłem świecę, podgrzałem ją i przeczyściłem sprawdziłem i daje iskrę. Niestety kosa nadal nie odpala. Drugim problemem jest to że głowica kręci...
pasek nowy, silnik mial remont głowicy, wszystko się kręci,
Mam problem z podkaszarką NAC - głowica po uruchomieniu obraca się 10-15 sekund i stopniowo zatrzymuje się. Później nie pomaga dodawanie gazu, głowica stoi w miejscu. Silnik odpala bez problemu, gdy głowica się zatrzyma silnik nadal chodzi, czyli włączyć/wyłączyć podkaszarkę mogę bez problemu.
Dzień dobry Jestem posiadaczem Seata Ibizy 1997r. 1.4 v8 silnik wymieniony na silnik z Seata Inka po planowaniu głowicy i nowej uszczelek pod głowica przy odpalaniu kręci ale nie chce odpalić gdy wcisnę pedał gazu coś blokuje go i trzecie cała budą
Ta... Niedługo to remont silnika będzie polegał na wymianie oleju z filtrem. Bo jakoś wymiana rozrządu obowiązkowa przy naprawie głowicy. W remont nie wchodzi. A ty autorze zobacz jest raz co zapomniałeś przy składaniu. Nie podłączona wtyczka czy przytrzaśnięcie kabelka. A tym samym drugie do sprawdzenia bezpieczniki. Potem czy widzi synchronizację...
A ja bym zaczął od ....rozrządu, sprawdź czy gdy na zaworach powiedzmy 4 cylindra jest mijanka, a luz na zaworach pierwszego, to tłok jest w gmp (choćby śrubokrętem przez otwór świecy), słaba, nawet bardzo kompresja nie tłumaczy braku zasysania mieszanki. Dopiero gdy upewnisz się, że rozrząd jest ok, to ściągaj głowicę i sprawdź szczelność zaworów,...
będzie trzeba nowe po wyciągnięciu założyć. Będzie trzeba ale to teraz najmniejszy problem. i ten pierwszy tłok czy na samej górze czy może minimalnie w dół Max w górze, wtedy po wydłubaniu zaślepek z głowicy szczeliny w wałkach mają być poziomo a górna część szczeliny ma być równo z płaszczyzną głowicy
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Witam, mam problem z Toyotą Proace 1.5 HDI. Pasek rozrządu pękł, głowica zrobiona, zawory wymienione, dźwigienki tak samo, wałki rozrządu również. Wtryski sprawdzone w diesel serwisie. A samochód nie odpala, kręci i nic, wyskakuje błąd P050B, problem z rozruchem.
Nie, ja bym nie ryzykował odpalania z wciśniętym zaworem. Trzeba zdjąć głowicę, rozpiąć zamki na zaworach (wszystkich !) i zobaczyć jak poruszają sie w prowadnicach, wybić ten zakleszczony i zweryfikować co spowodowało awarię (zatarcie czy skrzywienie) Przy zdjętej głowicy warto włożyć laski popychaczy do 1 i 4 i zaobserwować kręcąc kluczem czy mijanka...
Wykręć świece i połóż na głowicy. Zakręć rozrusznikiem i ma być iskra. Sprawdź czy w przewodzie na gaźniku jest napięcie, a najlepiej jakby ktoś włączył zapłon, a ty posłuchałbyś czy otwiera się zawór. Jak jest iskra i paliwo to musi odpalić.
Rozrusznik kręci jak szalony To pojęcie względne, im wyższa temperatura tym wyższe muszą być obroty zanim sterownik zezwoli na start. No ale: W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator To zostało wykluczone przez odpięcie czujnika temperatury. Przezroczysty wąż na powrót do filtra i obserwować, jeśli pojawi się piana...
Padnięta uszczelka pod głowicą
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
Bo mam dobre płytkę kupowałem odpala tylko że głowica stukanie bo są nowa płytka z sata nie usb i dlatego trzeba kontrolować bo odpala kręci maszyna a potem przestał a głowica stuka i przestał więc pomocą PC-3000 do kontroli chce dowiedzieć z tego
Coś jest nie tak w oplu pompa uruchamia się dopiero przy kręceniu rozrusznikiem. Pytanie dla czego u ciebie działa cały czas? Posprawdzac masy na silniku w górnej części w okolicy głowicy powinno być dwie lub trzy.
Mam Fiata Punto 1.4 poj, po regeneracji głowicy silnika. Po złożeniu przez mechanika Fiat kręci lecz nie odpala. Komputer pokładowy nie pokazuje usterki. Jaka jest przyczyna?
Na zerwany nie wygląda, ale dobrze sprzedkoczył , nie ma co kręcić , trzeba sprawdzić na znakach o ile przeskoczył , potem ściągnąć głowice i decydować czy cały piec używany czy remont
Podczas zakupu z podkaszarką było wszystko okej rozłożyłem więc ją na pół wrzuciłem do bagażnika i przywiozłem do domu zauważyłem że przy głowicy jest pełno trawy i sznurka więc wszystko wyczyściłem wyjąłem głowicę i założyłem ponownie jednak między głowicą a rurką został luz od tej pory przy odpalaniu kręci się cały czas głowica i lata we wszystkie...
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
Witam, mam problem z Oplem Astra H 1,6 z 2015 r. Ma założona instalację gazową. Zacznę od początku zapalił mi się Check i ESP. Pojechałam do serwisu i okazało się, że trzeba wymienić głowicę. Nagle samochód przy odpalaniu zaczął cyrkować. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu kręci, kręci i nie odpala. Po drugim razie odpala automatycznie. Wymieniłam...
Jeśli pompa działa to i zasilanie musi wtedy być na wtryskiwacze. Sprawdź próbówką 5W podczas kręcenia rozrusznikiem. Masy wiązki przy kręcone są do głowicy. Leć po instalacji powoli. Chyba że jakieś zabezpieczenie przeciw kradzieży masz typu pstryczek itp.
Założyłem świece NGK B6HS sprawdziłem była iskra przed zamontowaniem... Po zamontowaniu silnik dalej nie odpala... Po wykręceniu świecy z głowicy nie ma już iskry na świecy ale jak kręcę silnikiem to kopie mnie prąd czały czas... Proszę o pomoc...
ale nie wiem co mogę dodać Właśnie to Pękł mi pasek na rozrządzie , no i teraz hm , drugi motorek ewentualnie remont głowicy, no i rozrządu. A tak zadam pytanie przy okazji ile tysi km ma ten samochód bo wymianę paska wykonuje się po przebiegu , i zgadnij przeszukaj DTR kę , jeżeli stuknąłeś pow 300 tysi to wybacz,
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
Nikt nie pisał że jest kompresja po remoncie głowicy .
Rozrząd ustawiony na znaki , czujnik położenia wałka rozrządu nowy, auto wczoraj odpaliło i coś stukało w ok. pokrywy zaworów ( głowica po regeneracji). Zawory, uszczelniacze , szklanki , planowanie . Dziś rano kręci ale nie odpala.
PO co montujesz zaworki? Jesteś pewny że nie ma pompy zbiorniku? Jak nie ma to zostały ci tylko pomiary na pompie w głowicy. Jak zapalił na plaka i pracował to raczej problemy z paliwem.
Bo tak powinno być- to nie jest konwencjonalna świeca żarowa wkręcona w głowicę tylko element grzewczy w kolektorze dolotowym które ogrzewa powietrze zassane do silnika.Uruchomienie tego elementu przy niepracującym silniku mija się z celem bo ogrzanie powietrza wokół tego elementu w kolektorze nie pomoże w odpaleniu silnika (zanim po zassaniu napełni...
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
po jednej próbie odpalenia pokazuje 8.9. Akumulator trup, ten używany też trup. Odpalaj dalej na popych, do kosztów akumulatora dorzucisz sobie robotę głowicy jak pasek przeskoczy
A po to, że jak nie ma vcds to w głowice pompy wkręca czujnik i wie jak ustawić początek tłoczenia.
Tab sprawdzałem cięko ma nabić 9 bar to 9 jest po długi kręceniu
W citroenie C5 2.0 hdi (pewnie ten sam silnik co tutaj) po pęknięciu paska rozrządu miałem podobną sytuację. naprawiłem głowice, włożyłem wtryski i za żadne skarby świata nie chciał odpalić, mimo, że błędów w komputerze nie było a ciśnienie na szynie podczas kręcenia było ponad 300 bar. Okazało się, że paliwo nie mogło się "przebić" przez wtryski i...
Jeśli po dłuższym kręceniu odpalił to możemy przypuszczać że paliwo się cofa do zbiornika paliwa.
Witam, mam skuter chiński - przestał odpalać, tylko kręci, kręci i kręci. Jakoś myślałem, że to może coś w silniku, założyłem tłok cylinder i głowicę z wałem, nowe części. Poskręcałem go do kupy no i nadal nic, jest to samo kręci nie odpala. Wie ktoś co to może być? Jedni mówią że to moduł zapłonowy się zepsuł, odłączyłem moduł jest to samo co przy...
Autko naprawione uszczelka pod głowicą wymieniona ,śmiga elegancko.
głowica kręcić scenic kręcić odpalać megane kręcić odpalać
zacieranie silnika generator klatkowy uszkodzenie cewki zapłonowej
reset pralki whirlpool reset pralki whirlpool
Zwiększenie prędkości kursora w X-Mouse Button Control Brak podświetlenia i gaśnięcie Skoda Octavia 2.0 TDI