Z tego co pamiętam zawór trzyma się na podstawie łącznie z grzałką, naokoło są śrubki dzięki którym tą podstawę wyjmujesz. Oczywiście trzeba odłączyć grzałkę i zawór aby móc swobodnie wyjąć.. Pod spodem tutaj dwa rozwiązania albo zapadka i zawór przesuwamy albo dwie śrubki trzymają ceramiczny..
Witam, może ktoś ma albo zawór taki jak na zdjęciach i da radę zmierzyć, albo wiedzę, jaki jest rozmiar uszczelki pod głowicę zaworu 1/2". Zawory tego typy były powszechnie stosowane chyba przez 50lat - w zasadzie innych do lat 90 tych ub. wieku nie było. Pytam bo już z drugiego z zabudowanych u mnie zaworów zaczyna kapać właśnie spod głowicy. Nie...
Palnik.
http://obrazki.elektroda.pl/4815644800_1... Witam. Dziś zaprezentuję Wszystkim urządzenie, służące w praktyce w mieszkaniu i jako model dydaktyczny podczas nauki programowania. Tajemniczym pudełkiem nie jest kolejny zasilacz laboratoryjny. ;) Jest to... "Elektroniczny zawór" . (Hmm chyba powinienem wyświetlić "Elektroniczna głowica"...
(at)anchilos głowica wygląda trochę inaczej. Myślisz, że jest szansa że będzie pasować Zawór jest z tej samej fabryki. Niższa głowica - oszczędność mosiądzu Głębokość powinna być identyczna. Dlaczego musisz wymienić "grzyba"? Cieknie, czy nie zamyka?
Masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/7635764200_1...
Mały upadate, dokonałem skręcenia tego elementu i nie trzeba jakoś specjalnie dopasowywać.
Większość zaworów termostatycznych przy kryzowaniu kręci sie w koło (bez oporu), gdyż na ogół to kryzowanie polega na przysuwaniu lub odsuwaniu przysłony na przepływ wody (i nie ma żadnej blokady). Opór jest w tych, w których "kryzowanie" polega na przysuwaniu lub odsuwaniu grzybka zaworu. To, ze się dookoła kręci wcale nie musi oznaczać uszkodzenia...
Czasem pompy muszą pracować na wyższych obrotach, by zapewnić prawidłowa cyrkulację i dizałanie WSZYSTKICH grzejników, zwłaszcza gdy sa cienkie rurki (zwłaszcza stare - zarośnięte kamieniem), male powierzchnie grzejników (większy przepływ oznacza większą skutecznośc grzania). Jeśli przy ustawieniu 0 kaloryfer grzeje, to znaczy, ze głowica jest wadliwa...
Prawdopodobnie będziesz musiał zastosować adapter jak w wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ja taki zastosowałem u siebie na identycznych zaworach aby współpracowały z elektronicznymi termostatami jest to chyba redukcja Danfoss RTD na M30x1,5
Pewnie chodziło o samą głowicę zaworu- ta plastikowa część z kolorowym pokrętłem. Gorzej jak są wżery na kryzie dławicy w obudowie zaworu- wtedy trzeba wymienić cały. Chociaż ja ostatnio zregenerowałem taki zawór- miał wżery na pól milimetra. To był ten pierwszy, zasilający cały piec. Kontroluj ciśnienie, tak jak wcześniej napisałem. Jakby coś się działo,...
Po opisach widać że powinny pasować głowice termostatyczne typ GZ.05.
Jest to standardowy gwint M30x1.5. Większość glowic termostatycznych ma właśnie taki gwint.pozdrawiam daro
Na początku było napisane, że chodzi o wymianę 5 głowic. Do którego zaworu ma być ten adapter kątowy (ten na zdjęciu jest taki, że można go założyć do zaworu na gwint M30x1,5, ale samą głowicę sie do niego montuje na klik. Wygląda na to, że ten ostatni link to jest głowica do zaworu z połączeniem RTD (post #11, zdjęcie dolne). Niby co asortymentu się...
To zdemontuj głowicę z zaworu i sprawdź czy teraz grzejnik będzie ciepły.
Wymieniasz cały zawór na taki lub odpowiednik + głowica i masz z termostatem. https://foxhurt.pl/armatura-zawor-termos... Oczywiście do tego, co jest w tym linku, trzeba też dokupić głowicę. Jest wiele marek zaworów termostatycznych (Danfoss, Herz, Honeywell, Valvex...) i do nich sie dobiera głowicę.
Z wyglądu jakby danfoss rav/ravl ale to tylko takie gdybanie i poszlaka. Tam głowica nigdy nie była założona wiec nie wiadomo czy nadal sprawne. Zwymiarował byś to była by jakaś poszlaka. Bo numeru czy modelu pod farbą nadaremnie szukać bo nie ma.
jeżeli chodzi o robociznę to by dużo mniej zapłacił - gdzieś z połowę
Na ten zawór żadnej głowicy nie nakręcisz, musisz kupić komplet zawór termostatyczny i głowice termostatyczną. PS Nie każda głowica pasuje do kazdego zaworu termostatycznego.
Dzień dobry, ta głowica nie będzie pasować do tego zaworu, Zawór to RTD-N Danfoss. natomiast głowica jest dla zaworów typu HEIMEIER M30 x1,5 Musisz zakupić głowicę do innego typu zaworu w SCHLOSSER nr kat: 600100005 http://schlosser.com.pl/oferta/glowice-t...
Witam. Zdjęcie nr jeden to pasowaną Głowicą będzie danfoss model raw-k click. Ta na drugim zdjęciu to też danfoss ale wkręcana na gwint M30x1,5. W miarę standardowy typ. Pozdrawiam.
Wykręcić nakrętkę (tę dużą) - klucz 32 lub nastawny. Dopóki się nie kupi nowej głowicy, nakręcić kapturek (z gwintem) do oporu - on wciśnie tę iglicę. Takie czerwone kapturki należą do kompletu zaworu.
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
A co to? Zawór do centralnego ogrzewania? A po co chcesz wymieniać? Nie zamyka, czy cieknie? Bo jak cieknie to doszczelnia się gwint wkrętki pod gałką (daj zdjęcie pokazujące widok z boku). A musisz wymieniać głowicę? Nie możesz wymienić całego zaworu na nowy?
Głowicę dokręcasz do końca i tyle .
Coś o TA: " w 1995 roku z firmy TOUR & ANDERSSON wydzieliły się dwie firmy: TAC AB zajmująca się automatyką budynków i TA HYDRONICS AB zajmująca się hydrauliką " Szukaj głowic z gwintem M26x1,5 (chyba?). Zmierz średnicę zewnętrzną gwintu (była chyba 26 mm) i skok gwintu. glowice strasznie pozolkly i slabo to wyglada. Dal mnie dziwny argument za wymianą,...
czy jeśli zakryzuje się pokój 2 do jakiejś mniejszej temperatury Niewłaściwie sformułowane zdanie. Kryzuje się żeby zmniejszyć przepływ, w celu regulacji hydraulicznej, przepływów w układzie. Nie po to aby uzyskać mniejszą temperaturę. Temperaturę reguluje głowica zaworu termostatycznego, jeśli jest zamontowana. Większość zaworów posiada też nastawę...
Witam, mi to wygląda na awarię samego zaworu, na który nakręcony jest głowica termostatyczna. Zawór zaciął się w pozycji zamkniętej lub troszkę otwartej, bo w środku obrosło nagarem (kamień kotłowy). Powinno pomóc obstukanie go od przodu (po odkręceniu głowicy), oś zaworu powinna wtedy odbić.
czy Viessmann potrzebuje jakiś dedykowanych? A co Ci szkodzi kupić tej firmy? Z pewnością powinny pasować. jedna musi być maksymalnie krótka Z tym może być problem, zamontować kolanko przed zaworem i głowica zmieni swój kierunek, przebudować grzejnik o te kilkanaście centymetrów.
Jeśli głowica jest przykręcana do zaworu, to jest to RTD. RA to są głowice "na zatrzask".
http://obrazki.elektroda.pl/4228648100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2731458600_1... Danfoss takie zawory produkuje od kilku dziesięciu lat, wiec znajdziesz nowe głowice. Czyli wybrać musisz po miedzy typem RAV lub RAVL zależnie od średnicy "pierścienia" twojego zaworu. Poszukaj adapterów (przejściówek) na inny -popularniejszy...
Kryzowanie zaworami termostatycznymi odpada, bo mieszkańcy parteru mają tendencje do kręcenia nimi. Tu nie chodzi o kryzowanie poprzez kręcenie głowicą. Większość zaworów termostatycznych ma wkładkę z nastawą wstępną. Kryzujesz kręcąc takim "dinksem" do którego masz dostęp po ściągnięciu głowicy z zaworu. Sprawdzałeś czy filtr na powrocie przed kotłem...
Witam, Twoja wkładka: http://pl.heating.danfoss.com/PCMPDF/RAN... Głowice: http://www.danfoss.com/Poland/Products/C... Pozdrawiam
Wszystkie z mocowaniem RA lub posiadające redukcję do tego mocowania. Np ta którą poleca kolega pawel.spyra : Głowica DANFOSS Living ECO (nr kat. 014G0051) Przy głowicy dostajesz dwa adaptery - na zawór RA i M30x1,5 Redukcja RA będzie pasowała na Twój zawór. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi ;)
Ma być głowica ze złączem zaciskowym do wkładek Danfoss to typ RA Np. COSMO V DANFOSS 6-28C https.... Pozdro 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens. MOD - piracik
Pan sprzedawca widać mało się zna na zaworach, przykład pasującej głowicy termostatycznej: http://www.tanie-ogrzewanie.pl/glowice-z...
Załączam w poście zdjęcie moich głowic w domu. Niestety nie mam pewności którą z trzech dostępnych śrub należy kręcić w doborze parametru? Jak widać są trzy nakrętki: malutka, średnia bodajże 12mm, oraz największa. Niestety nie bardzo też wiem którym pierścieniem okręcać i względem którego ustawić położenie? Sama zasada kryzowania jest dla mnie już...
Pozostała chyba jedna rzecz, którą magę podejrzewać, poza dziwnym uszkodzeniem samego mechanizmu. Grzybek w zaworze przy zbiorniku nie trzyma się głowicy zaworu. Po napompowaniu wody wyłącznik wyłącza pompę - grzybek opada. W efekcie ciśnieniowy dobiera to jako spadek ciśnienia próbując się załączyć...itd. uszczelnienie samymi kłakami wystarcza. Jako...
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Nazywa się TADMAR Do Twojego zaworu powinna pasować głowica REA 5054.
witam , w Twoim modelu myjki ani też w żadnej innej nie ma w głowicach nic innego prócz wody :) śmiało możesz użytkować bez ryzyka zatarcia - po prostu zebrały się dobroci po dłuższym postoju ;)) pozdrawiam tak przy okazji - na tym rysunku jest część głowicy z zaworem od k5.20,502 ......
Trzeba zdjąć pokrętło regulacji przepływu, prawdopodobnie przykręcone centralnie śrubą(pod dekielkiem). Teraz widoczna będzie cała głowica zaworu. którą można próbować naprawić.
Nowa, to koszt około 3000-4000 zł (prawdopodobnie nr. 03G103264JX). Gdyby samochód miał 3-5 lat, to można by inwestować, ale twój ma zapewne 10+, więc głowica po regeneracji będzie bardziej adekwatna - koszt 1000-1500zł. Po za tym... Szukasz gołej głowicy, bez zaworów wałków itp?
Próbowałam odkręcić czarną nakrętkę, jednak napotkałam pewien problem. Kiedy próbuje kręcić nią w lewo, ona automatycznie odbija w prawo po puszczeniu. Jakby na zasadzie czegoś w rodzaju sprężyny. Czyli jest to głowica firmy Danfoss na tzw. "klik". Żeby ją zdjąć należy przekręcić ten czarny pierścień/nakrętkę do oporu i zdjąć/pociągnąć do siebie głowicę...
Naprawy nie sądzę, ale jest możliwe że danfoss będzie bardziej żywotny i dłużej dostępny jeżeli chodzi o wymianę głowicy albo samego zaworu.
Zawór prosty Danfoss 15 prawdopodobnie RT-N... na foto widać że jest skryzowany (szczerbinka nie jest na kropce)
To jest właśnie ten zawór zwrotny, którego brak powoduje, nie reagowanie wyłącznika elektrycznego
Twój grzejnik jest firmy KORADO - wkładka termostatyczna M30x1,5. Co do głowicy - Herz mini fajny bo mały. Ja mam do czynienia z głowicą Honeywell Thera-3 - dość duża, ale pięknie "chodzi" - płynnie, prawie bez wysiłku się nią obraca i ma możliwość blokowania nastawy lub zakresu nastawy bez zdejmowania głowicy.
Napisałem jasno i wyraźnie, że w silniku nie ma sterowania plusem, tylko jest sterowanie masą - czyli z ECM przychodzi masa na wtryskiwacz benzyny i ten właśnie przewód został rozcięty przez gazownika. Wspólny dla wtryskiwaczy benzynowych jest +12V po kluczyku.
WIdać, ale pytanie jest o wkladkę. Ale wkładkę dobiera się też do typu głowicy.
Posiadam auto AudiA4 Avant (8ED, B7) / 2.0 TDI 16V - 140 KM, jestem świeżo po wymianie głowicy, zaworów, uszczelki pod głowicą, cała naprawa kosztowała około 6000zł. Przejechałem autem około 200km, następnie auto stało pod blokiem 3 dni. Dzisiaj odpaliłem samochód, a na desce rozdzielczej pojawił się komunikat związany z chłodnicą, po sprawdzeniu poziomu...
Cześć Zawór to Danfoss RTD-N chyba DN15 głowice jakie na niego pasują z Danfoss-a to: Głowica cieczowa (standard) VERSA nr kat 013G5215. Głowica gazowa (szybsza reakcja) RAVIS 013G2945. Różnią się wyglądem. po numerach kat. znajdziesz je w GOOGLE
georgesgr podał już pewnie odpowiedź na wszystkie wątpliwości. Ja silnik nie kopci, nie spala gigantycznych ilości oleju to dół i cylindry są ok. Winna zapewne będzie głowica. Nieszczelność zaworów?
No więc tak, dokupienie tych pierścieni zlikwidowało problem. Wygląda to tak: Najpierw na zawór nakręcamy pierścień adaptacyjny RTD-N na M30x1,5: https://obrazki.elektroda.pl/2905404300_... https://obrazki.elektroda.pl/8807054000_... Następnie trzeba nakręcić pierścień montażowy głowicy (ten akurat niezależnie od kombinacji...
Wymiana głowicy zaworu ceramicznego
Wpłynie tak że będzie większa oszczędność i komfort dla człowieka, a czy to instalacja na kocioł gazowy bądź olejowy czy węglówka?
zamierzam dorobić nowe króćce wydechowe na możliwie największą średnicę w celu zredukowania temperatury na wyjściu, bo z temperaturą zaworów nic więcej poza ogólnym chłodzeniem nie zrobię. Wiemy z fizyki, że gaz rozprężający się zabiera ciepło więc po rozprężeniu w głowicy za zaworem nie wskazane jest zaraz na króćcach w głowicy ponowne jego sprężanie,...
Kupiłem trzy głowice zigbee w ostatnich latach i właśnie nie zauwazyłem adaptera pod ten zawór :/ Mam obawy, że trzeba po swojemu przerabiać.
Od przodu ponizej głowicy
Możesz zakręcić zawór na rurze powrotnej z grzejnika (jak go masz). Zaworu termostatycznego bez głowicy nie zakręcisz.
Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wyczyściłem te filtry Ale szczelności zaworów w głowicy nie sprawdziłeś.
https://grzejniki-purmo.pl/sku/zawor-ter...
Nasączyć smarem w spraju gwint nakrętki głowicy termoregulacyjnej, odczekać aż spenetruje w/w i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, kluczem, delikatnie odkręcić.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Masz dwa wyjścia: a) przerobić te rurki tak aby głowica była prawidłowo ustawiona b) kupić głowicę z kapilarą do sterowania zdalnego zaworem termostatycznym Wybór należy do Ciebie :D
Dziękuję za temat. Kupiłem cały zestaw głowicy z zaworem. Wymieniłem. Kercher odzyskał ciśnienie. Jednak został mi ten czerwony platikowa "podkładka" czy jak to nazwać. Ktoś wie gdzie to idzie?
Głowica znaleziona w garażu ;)
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Jak nic nie cieknie to pękła sprężynka zaworu zwrotnego między głowicą a pompą. Naprawa bardzo łatwa przy dostępności nowej części.
Cześć. Jeśli dokręciłeś tylko tę część, którą zaznaczyłeś, to raczej nie zlikwidowałeś problemu. Jest to tylko mocowanie samej głowicy do zaworu termostatycznego i nie ma ono bezpośredniej styczności z wodą w układzie. Być może zawór jest poluzowany w gnieździe i dokręcając głowicę dokręciłeś również jego. Dlatego dobrze by było, żebyś zdemontował głowicę....
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
W jakim sensie grzeje do 3/4? Czy chodzi o wysokość grzejnika (grzeje u góry i w środku, a na dole jest zimny), czy też o długość (od strony zasilania grzeje, w środku też, a na końcu jest zimny)? Jeżeli to pierwszy przypadek, to nie jest to zapowietrzenie, lecz niedostateczny przepływ. Może być nadmiernie skryzowany grzejnik (jeśli zawory termosttyczne...
Kolizyjny, ale przeważnie popychacze są pogięte i w 90% pomaga sama wymiana bez demontażu głowicy. Zdejmiesz pokrywę zaworów i będzie widać.
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Tak ta nakrętka jest do odkręcenia i ściągnięcia całej głowicy. Nic nie będzie płynąć na zewnątrz.
Jakaś głowica do tego?
Nic nie trzeba regulować. Głowica musi oczywiście pasować do zaworu :)
A może prowadnice zaworów w głowicy (głowicach) nie trzymają, są wytarte. Odkręc kolektor i sprwadź z której głowicy wali. Ja tak miałem w c330 olej dostawał się przez prowadnice zaworów
Za maly przelot na zaworze (kryza), lub jest to najdalszy (ostatni ) grzejnik w obiegu i kociol wylacza sie (temp. powrotu z innych grzejnikow) zanim go rozgrzeje. Jesli pompa jest w obiegu to niewielkie zapowietrzenie spowodowane pochyleniem grzejnika w niewlasciwym kierunku nie powinno zrobic takiej roznicy. Ściągnij samą głowicę termostatyczną z...
Sprawdz kluczem dynamometrycznym czy dobrze są dokręcone śruby na głowicy. Jeśli to nie pomoże to musisz wymienić pierścienie i uszczelkę pod głowicą. Sprawdz tez prowadnice zaworów czy nie są wyrobione.
Pojemność masz wybitą na głowicy, jak zdjąłeś pokrywę zaworów to znajdziesz w okolicy 3 konika zaworowego. To jest stary samochód ? No proszę Cię.
Na twoim miejscu - żeby sprawdzić jak to w ogóle działa, to zdjął bym wszystkie siłowniki termiczne i głowicę z zaworu z kapilarą - niech idzie na full. W razie czego - to pompę podłącz bezpośrednio do ~230V bez termostatu i zobacz czy wszystkie pętle grzeją. Oczywiście na kotle ustaw max. 50°C. Zobaczysz wtedy czy nie ma może poprzytykanych obiegów...
A może mała podpowiedz jak zaczać ?ale dlaczego strzeliła ? Przeskoczył prawdopodobnie pasek zębaty i zawór spotkał się z tłokiem... Wyjmij kawałki starej dżwigienki i podsuwaj pod wałek nową - czasem trzeba przycisnąć wkrętakiem trzonek zaworu.
dokładnie imbusik i powinno dać radę :)
dokręć na 30Nm.
Cylinder paskudny jakby silnik ciągnął piasek, kurz. Cylinder z tłokiem do wymiany tym bardziej, że kosztuje grosze (to tylko moja opinia). Pokaż głowicę od strony zaworów. Do sprawdzenia filtr i jego droga do gaźnika.
Witam, bardzo proszę o pomoc , wałki zdemontowane a głowica po regeneracji, jeżeli ktoś może podpowiedzieć jak ustawić rozrząd i jakie sa momenty dokręcania śrub głowicy, zaworów , pokrywy zaworów,
A z innej beczki to robiłem głowicę zrozwalonym zaworem wydechowym właśnie tak wyglądającym jak opisujesz w silniku który nie miał LPG.. Może to inna przyczyna ?:) Właśnie w gaźnikowcach i jednopunktowym wtrysku z LPG przeważnie zawory 2 i 3 cylindra. Wcześniej podobno silnik "przebierał" - czyli zapłon następował co któryś takt.
Dziwne, że na tak słabym kryzowaniu (1,5-2) w ogóle kaloryfer grzeje. Nieraz zdarza się, że jest kryzowanie ustawione na 1 i kaloryfer - mimo odkręcenia głowicy na max - jest praktycznie zimny, gdyż przepływ jest tak zdławiony kryzowaniem, że woda natychmiast stygnie a także przelot tak skryzowanego zaworu łatwo ulega zamuleniu. Może głowica termostatyczna...
Zmierz średnicę rurki. Na zaworze z boku (pod głowicą ) powinna być wytłoczona wielkość zaworu. Ten wygląda na 3/4 ''.
Wał korbowy dokręć 200-220Nm , śruby korbowodowe 125-135Nm, głowica 220-240 Nm http://obrazki.elektroda.pl/4084153000_1... w kolejności jak na obrazku Dodano po 19 Najlepiej kupić sobie książkę KOŁOWE CIĄGNIKI ROLNICZE URSUS C330 na AGROMIE tam jest wszystko w miarę dokładnie opisane za ok 20-25 zł
Zrób test, ściągnij głowicę zaworu i wciśnij bolec termostatu np kombinerkami, jeśli szum ustąpi to głowica nie domyka, jeśli nie ustąpi to zawór przepuszcza.
Jak dymi bardzo intensywnie pod obciążeniem jak się dusi to paliwa dostaje ale pewnie problem jest ze spreżaniem. Rozumiem że filtr powietrza drożny? Masz zdjęćie głowicy i zaworów?
Na lewym zdjęciu (po zdemontowaniu głowicy z zaworu) widoczny jest pierścień nastawczy, który zastępuje dawne kryzowanie. Należy do lekko przyciągnąć do siebie, by móc przestawić wartość nastawy wstępnej. Punktem odniesienia jest kropka wybita na korpusie zaworu. Zwiększając nastawę zwiększa się przepływ czynnika grzewczego przez grzejnik, czyli wydajność...
Przed tą awarią miałem remont silnika (planowanie głowicy, wymiana zaworów, całego rozrządu, pasków, napinacz i inne)
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
Rasior jak sobie wyobrażasz to przekręcenie przeciwwag ze starego wału ??? Do Perkinsa 4 cyl. założyłem wał chyba indyjski, dużo lżejszy niż był fabryczny i 5 lat chodzi dzień w dzień w wózku widłowym. Problem z nim był przed montażem, trzeba było usunąć lakier ochronny i nic tego lakieru nie ruszało.
W jakim sensie okazała się być za szeroka? Co znaczy, że gwint wchodzi bez problemu? Tzn, że udało się ją nakręcić ale się nie mieści, czy że się nie udało bo nakrętka lata luzem na zaworze? Może ma być M28x1,5? Zrób proszę jakieś dokładniejsze zdjęcia (większe), na zaworach (przynajmniej tych markowych) są zawsze jakieś cechy lub oznaczenia. Spróbuję...
stuka zaworu membrana zaworu wymiana zaworu
zamiennik tda7560 czarny ekran internet telewizorze schemat silnika pralki siemens
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Wartości luzów zaworowych Honda PCX 125 2022 Rozrusznik Fiat 126p nie reaguje na kluczyk - przyczyny i diagnostyka