czujnik położenia wału g28 sprawdzony, tzn podmieniony na 2 inne dobre, ale auto nadal nie chodzi tak jak trzeba, zapala z wduszonym gazem ale brak mu mocy. Nadal wyświetla się błąd o nieprawidłowym sygnale z czujnik położenia wału g28, nawet po skasowaniu on zaraz wyskakuje. Czy to może być wina modułu lub kabli?
Fajne to tłumaczenie masz... co to był za program? Sprawdziłem sobie ten błąd: 16719 - Crankshaft Position Sensor (G28): Malfunction ...a czujnik G28 to czujnik prędkości obrotowej silnika, czyli czujnik przy wale korbowym, a nie przy wałku rozrządu.
Miałem podobny przypadek , wymiana czujnika nic nie dawała , pomogło przy szlifowanie mocowania czujnika tak żeby wszedł głębiej w stronę skrzyni biegów - ale to rozwiązanie wytrzymało 3 miesiące , później było trzeba wyjąć skrzynie biegów i wymienić : kołnierz uszczelniający z pierścieniem nadajnika impulsów i auto jeździ. Tak to wygląda : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Czujnik temperatury został założony nowy miesiąc temu. Błąd nie pojawia się odrazu po odpaleniu, dopuki silnik jest zimny to auto jako tako chodzi choć nadal nie ma mocy. a po przejechaniu kilku km. jak się troche nagrzeje zaczyna nie równo pracować i pojawia się błąd 00513 tak jest cały czas. I do puki auto chodzi to błąd jest aktywny. Po zgaszeniu...
Ja wymieniałem od góry, wyjąłem sobie kolektor ssący potem odkręciłem i odchyliłem na bok rozrusznik
G40 sprawdzisz podłączając na jego wyjście diodę LED z rezystorem lub oscyloskop. Błąd oznacza że czujnik nie żyję lub przerwany jest przewód od niego. Skoro zasilanie dochodzi to zobacz co jest na tym 3 przewodzie i podłącz tam oscyloskop lub diodę. Jeżeli zasilanie jest ok, sygnał nie wychodzi to G40 do wymiany.
Sprawdź to co napisałeś. 2,0 tdi pali na samym czujniku wału korbowego i wtedy potrzeny mu jest potrzebny dodatkowy punkt 3 cylindra z koła impulsowego wałka rozrządu. . Nie chce się z tobą sprzeczać gdyż masz wiedzę większą ode mnie i za pewne to ja szybciej bede potrzebował pomocy od ciebie niż ty ode mnie . Miałem jednak kilka tych 2.0 tdi i palą...
Witam, jestem nowy z dziwnym problemem. VW Polo 1.4 TDi rok 2007, silnik BMS, ciężko pali a po 10-15 sekundach, odpala. Trzyma obroty około 1200-1300. Kontrolka silnika na pulpicie, Błąd P0322 - brak sygnału, błąd G28 brak komunikacji. Sprawdzony stary i nowy, takie same wartości. Instalacja sprawdzona, ale wciąż ciężko kręci. Proszę o pomoc.
Twój silnik prawdopodobnie pracował w agregacie prądotwórczym serii E800 lub 900, stąd te przewody. Jest to, po prostu, wzbudzanie prądnicy i do niej się je podłącza.
Na plaka musi palić chyba że rozrząd uszkodzony ale to by wcale nie odpalał. Moze egr się przycina i jest całkiem otwarty? A co do g40 i g28 wiązka silnikowa sprawdzona ? Lubiły się przecierać.
Wycena kosztow naprawy jest mozliwa tylko po ogledzinach urzadzenia. Zdalnej diagnozy postawic nie mozna ( szklana kula w tym wypadku nie dziala :) )
RossTech - tłumaczenie 16706/P0322/000802 - czujnik prędkości silnika (G28): brak sygnału Możliwe objawy - Silnik wyłącza się - Silnik nie uruchamia się - Prędkościomierz niepracującym - Miga lampka kontrolna świecy żarowej (K29) Możliwe przyczyny - Czujnik prędkości silnika (G28) luźne - Czujnik prędkości silnika (G28) uszkodzony Możliwe rozwiązania...
jaki załozyłeś czujnik położenia wału G28?.. oryginał, zamiennik, używka?..
Czy poziom oleju jest właściwy?
temat rozwiązany, krzywy pierścień na wale.
NA 99.99% masz uszkodzony ten przewodzik, o którym pisze kolega wyżej. Taka sama kwestia występowała u kumpla. Potrafi on sie załamywać i z czasem przestaje kontaktować w ogóle. Zajrzyj tam i oceń ( czeka Cię troche dłubania i rozbierania )
Może nic z tego nie wyjść, bo starter jest w bliskiej obecności czujnika wału. Rozsiane pole EM jakie generuje zakłóca pracę czujnika, które działanie opiera się jak by nie było-na polu magnetycznym.
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Jeżeli vagiem nie możesz dostać się do silnika to, albo padła komunikacja albo ECU.
1-czerwono-żółty 2-zielono-szary 3-brązowo-czarny
Po pierwsze - jak nie masz zmodyfikowanego skryptu startowego w slicerze by po wykonaniu home (G28), a przed rozpoczęciem wydruku wykonywał poziomowanie (G29) lub przywracał poziomowanie (M420 S1), ew. nie masz zmodyfikowanego firmware, by po home (G28) przywracał ostatnie poziomowanie (RESTORE_LEVELING_AFTER_G28), to BLT w ogóle nic nie robi. Poza...
Sprawdzić sygnał z czujnika
Witam. Sprawdź stabilizatory napięcia na zasilaniu.
W sumie tego nie sprawdzałem , sprawdziłem tylko dokładnie ustawienie rozrządu więc jutro to zobaczę
na przekaźnikach nie działa Użyj np. małych przekaźników kontaktronowych. Podłącz bezpośrednio na rozciętym przewodzie sygnałowym czujnika. Całość zawiń w niepalną piankę izolacyjną, która tłumi wibrację. Nie będzie problemów. http://obrazki.elektroda.pl/1915329700_1...
A co się dzieje z obrotomierzem podczas kręcenia?G28-do sprawdzenia.
Ja niestety oscyloskopu nie mam. W Widzę w schemacie, ze pin nr 1 łączy sie z czujnikiem prędkości walu (g28) i razem ida do komputera, zanim sciagne pokrywe zaworow warto sprawdzić czujnik g28, czy jakby ten g28 był uszkodzony to auto by nie odpaliło??
tylko z tego co pammietam to tam czujnik wchodzi do bloku a nie na kolo zamachowe czy mam racje? masz rację, koło sygnałowe dla czujnika G28 jest na wale w skrzyni korbowej a nie na dwumasowym kole zamachowym. Proponuję zdjąć miskę olejową i zobaczyć co jest z kołem sygnałowym gdyż błąd P0321 świadczy o niezrozumiałej wartości sygnału a skoro wymieniłeś...
Witam, silnik BKC AUDI A3 rok 2004 1,9 TDi, 105KM. Problem jest taki że przy wyciąganiu koła sygnałowego nie zaznaczyłem jak powinien być założony i teraz nie wiem jak założyć. Dodam że przy tym ustawiałem rozrząd. Rozrząd mam ustawiony jak na foto. http://obrazki.elektroda.net/4_121708203... Koło sygnałowe próbowałęm ustawić wg zdjęcia http://obrazki.elektroda.net/69_12170820...
Cześć Klient podstawił auto problem z czujnikiem wału G28 niezrozumiały sygnał-sporadyczny Na desce świece + check a po skasowaniu błedu jest ok odpala od rzutu a za nastym razem długo kreci i wywala błąd. synchronizacja -0.6-0.0 Kable fizycznie obrane od czujników G28 i G40 do ECU wszystkie ok.G28 do ekranu tylko Zmierzona rezystancja kabli do ecu...
Wiazka sprawdzona jest OK Jak i czym?
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego - G28
a ja chce tylko 18 i 28 [syntax=vbscript]Set KeyCells = Range("g18, g28")[/syntax]
Witam Kod błędu 16705 to czujnik prędkości obrotowej silnika -G28 ale nie napisałęś jaki samochód Pozdrawiam
Oczywiście że ma, to czujnik G28 prędkości obrotowej z przodu silnika z 3-pinową wtyczką i jego awaria wywołuje właśnie takie objawy + miganie kontrolki świec żarowych.
Pacjent dziś to passat 2.3 v5 silnik azx .Problem jest z brakiem synchronizacji czujnika wałka rozrządu G40 z czujnikiem wału korbowego G28.Rozrząd sprawdzony-jest ok,czujniki ok,wału założony drugi,problem nadal istnieje.Czy ktoś może kiedyś z tym miał do czynienia bo niby wszystko ok a auto nie chce jeździć.Mam podejrzenie co do obudowy alu kół zębatych...
Skoro, jak piszesz "pytasz mądrych ludzi", to udzielę Ci mądrej odpowiedzi: W silniku ARL na pompowtryskach ECU rozpoczyna wtrysk oleju napędowego do cylindrów w momencie odebrania sygnału z czujników G28 i G40 lub jednego z nich w przypadku, gdy drugi jest uszkodzony. Jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia takiego silnika jest niezależne odcięcie...
Witam łysy 29 ch sprawdź czujnik g28 i wiązkę od niego do ecu jak radzi Rychupeja . Pzdr
Mam. Choćby zmierzyć rezystancję na ciepłym i na zimnym, sprawdzić stan wiązki ,sprawdzić synchro, sprawdzić wyjście sygnału oscyloskopem. Przy złym ustawieniu rozrządu pojawie się taki błąd ale dotyczy czujnika wałka. Trzeba coś w końcu zrobić.
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Tu masz wtyczkę od czujnika a czujnik jest w środku. http://obrazki.elektroda.pl/8794042200_1... Tyle że Ty masz jeszcze problem z tym że ECU nie widzi obrotów silnika - czujnik G28. Trzeba sprawdzić jego połączenie z ECU.
Czujnik wału też powinien mieć zasilanie 5V, masę i sygnał. Uszczelniacza wału od strony skrzyni nie zmieniałeś? Można jeszcze do testów wypiąć wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i sprawdzić, czy sterownik widzi obroty wału z czujnika G28 i odwrotnie. Można też sprawdzić w blokach pomiarowych, czy sterownik pozwala na odczyt obrotów z czujnika wałka...
jak ten czujnik sprawdzić ?
Witam ja bym się skupił na tym: 513Czujnik prędkości obrotowej silnika -G28 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Pozdrawiam
Sprawdź inne czujniki czasem na iinym jest zwarcie i dlatego napięcie 5V siada.
Witam, mam problem z Seatem Leonem 1.6 SR (AKL). Samochód normalnie jeździł i odpalał, ale dzisiaj już nie odpalił, podpiąłem komputer i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu - zaznaczę, że samochód jedyne co to tylko "kichał w dolot" i nie było szansy, żeby odpalił. Wymieniłem czujnik, skasowałem błąd i niestety nie było znacznej poprawy. Fakt...
Zrozum tylko jedno, jeśli przekaźnik 109 nie będzie przewodził prądu to i sterownik silnika nie będzie miał zasilania a to sterownik silnika daje zasilanie na G28 tak samo jak na cewki pompowtryskiwaczy, pewnie nawet nie zwróciłeś uwagi, że jak silnik nie zapalał to nie zapaliła się nawet na moment kontrolka świec żarowych więc tu nie chodzi tylko o...
Z czujnika G28.
Najprostsze rozwiązanie jakie mi przychodzi w przypadku sekund to wykorzystanie w komórce G28 funkcji SUMA dla zakresu komórek G15:G27. Suma i tak będzie jednego składnika bo w danej chwili wyświetla się tylko jeden wiersz, więc wartość sumy będzie równa sekundom z jednej komórki.
Sprawdzę dokładnie w ciągu kilku godzin i dam ci tutaj znać.
Te kondensatory rzeczywiście nie maja oznaczeń, oryginalnego nie kupisz, chyba że w USA za około 30$ plus przesyłka. Włóż jakikolwiek z silnika spalinowego. Sprawdź przerywacz czy nie ma na nim zwarcia do masy, oczywiście po odłączeniu przewodów.
Witam Kupiłem rozbitego golfa 4(bardzo okazyjnie) Po złożeniu całego okazało się że ciężko pali tzn. długo trzeba go kręcić choć nie zawszę , czasami pięknie na szczała pali. Gdy zapali na"szczała" silnik pracuje ładnie wkręca się na obroty i jedzie ładnie. Lecz jednak gdy kręci dłużej to jest znaczy spadek mocy, nie wkręca się w obroty odzywa się czujnik...
Sprawdź elektrozawory wtrysku paliwa. Miałem podobne objawy z silnikiem 1,6 MPi.
Kolego, skoro Jestem w tych tematach zielony dlatego proszę o wyrozumiałość - ciężko jakkolwiek pomóc. No ale skoro założyłeś temat spróbujemy. Na początek trzeba rozebrać, sprawdzić napięcia zasilające. Chyba że nie posiadasz miernika, to już będzie problem. Bez podstawowych pomiarów, chociażby wizualnego sprawdzenia trudno dalej wyrokować.
Witam i dziękuje za odpowiedz. Oczywiście sprawdzę to, a co myślisz o czujniku wału korbowego G28?. Pozdrawiam
dobra a może ktoś mi powie jak wymienić ten czujnik g28 najtańszym kosztem i żeby się nie narobić jak osiołek ! Z r ó b o co prosił Sztomel,sprawdź czy masz zasilanie i masy czujników ,wymieniać będziesz sobie później
Sprawdziłeś filtr paliwa.
Witam, problem dotyczy VW Golf V 1.9tdi 105km 2008 rok. Odpalam auto i po 2 sekundach gaśnie, następnie długo je kręce, odpala ponownie i zapalają się wszystkie kontrolki. Na komputerze pokazuje błąd czujnika położenia wału. G28 000801 Elektryk sprawdził wiązki kabli itp wszystko ok. Wymieniałem czujnik za 1 razem na zamiennik nowy, drugim razem uzywke...
Sprawdzić zasilanie czujnika oraz sprawdzić przewód sygnałowy pod obciążeniem - przewód pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką ECU.
Sam czujnik to nie wszystko, w kodzie generowanym przez slicer (Start G-Code) musi znaleźć się komenda poziomowania stołu bezpośrednio przed wydrukiem (G29) albo przywracająca zapisane poziomowanie (M420 S1). Firmware można tak skonfigurować aby jedna z tych 2 rzeczy wykonywała się automatycznie po G28 (home), ale domyślnie tak nie jest: //#define RESTORE_LEVELING_AFTER_G28...
Nie ma tam takiego czyjnika. Skoro wymieniony czujnika na sprawny to może by tak sprawdzić przewody pomiędzy czujnikiem a ECU i zasilanie tego czujnika.
Skad ten pomysl, ze akurat tam? Dodano po 5 Sprawdziłem wiązki - są ok...
Sprawdź odległość czujnika od koła pasowego. Może za duża ? Oraz czy są wszystkie ząbki na kole.
Witam Mam Skode Octavie 99r 1.6 AKL benzyna. Od pewnego czasu zmagam się z problemem , braku mocy szarpania nie równej pracy ,niekiedy nawet bardzo powolnej reakcji na pedał gazu . Komputer pokazał : Czujnik prędkości obrotowej silnika-G28 brak sygnału(interesujące dla czego w ogóle nie łapie sygnału) Po odpięciu wtyczki samochód tam samo pracuje ....
a więc tak. Komputer pokazał błąd : Engine Speed Sensor (G28): No signal i drugi : Engine Speed Sensor (G28): Implausible S.... a także trzeci : Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controler I tak: Dzwoniłem do kolegi mechanika i mówił że jeżeli to czujnik położenia wału to może wystarczy wyciągnąć wtyczke i zobaczyć czy nie jest czasami zabrudzona...
1.Z przodu silnika w pobliżu koła zamachowego. 2.Zależy jakie uszkodzenie np. silnik nie daje się uruchomić , gaśnie po nagrzaniu...
Witam Odłączyłem g40 i g28 pokazuje obroty . Na vag-u pokazuje skaczące obroty nawet do 3000 bez kręcenia rozrusznikiem . Dodatkowo doszła dzisiaj zapalająca się kontrolka ciśnienia oleju. Dzięki panowie za podpowiedzi, jutro prowadzę auto na warsztat . Trzeba dać zarobić innym . Zamelduje o efektach . Edit: Auto naprawione :D Powodem była wiązka zasilająca...
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Sprawdzić jak wygląda sygnał z wałka na oscyloskopie. Porównać sygnał z G40 i G28. Może masz rozrząd przestawiony. Jakie ciśnienia na tłokach?
Wtyczka jest wyżej. Profilaktycznie została wyczyszczona. Myślę że rdzeń został uszkodzony przez temperaturę. https://obrazki.elektroda.pl/6871118800_...
sporadyczny nie zwiazany z osprzetem wiązka do sprawdzenia tak jak napisał Ci program diagnostyczny warto zobaczyć jeśli jest możliwość odczyt rzeczywisty z tego czujnika czy podaje sygnał daj kod silnika to podam schemat pinów dla tego czujnika aby przemierzyć wiązkę Dodano po 48 zakładam że G28 kupiłeś oryginał bo na zamienniki to szkoda czasu
Sprawdzałeś układ zapłonowy? Kiedy on był robiony?
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
Kiedy zmieniany rozrząd, filtry, sprawdzone podciśnienia,świece ? ' Rozrząd robiony teraz i świece kable nowe,olej, filtr, lewego powietrza nie bierze. Dodano po 6 Za pokazywanie obrotów odpowiada czujnik położenia wału (G28) W środę skupię się na znalezieniu czujnika g28. Bo to w sumie on jak kolega napisał odpowiada za pokazywanie obrotów na obrotomierzu...
Mam kolego tylko podane jakie są rodzaje skrzyń biegów w tym modelu ,ale bez podania z jakich lat prod. tzn. czy przed 2000r. czy po tzw. "lifcie". Skrzynia G 16-5/4,89 oraz G 28-5/5,05 Przełożenia: (G16) ;(G28) 1bieg - 4,898 ;(5,053) 2bieg - 2,533 ;(2,601) 3bieg - 1,486 ;(1,521) 4bieg - 1 000 ;(1 000) 5bieg -0,783 ;(0,784) Wsteczny -4,586 ;(4,756)...
Witam, problem jak w temacie, dziwna praca silnika. Zacznę od początku. Problem z jakim auto przyjechało to przy odpaleniu na zimnym np po nocy, bardzo nierówna praca, jak się trochę nagrzał i zaczęła działać sonda to chodził lepiej. Na benzynie mocniej dławi na gazie jedzie troszkę lepiej,podczas jazdy do 2 tys dławienie, powyżej 2 tys samochód jako...
Witam,mam pytanko!!!...pojechałem dziś do elektromechanika by sprawdził mi sade lambda bo autko coś dużo pali,podłączył mi komputer i wyskoczył błąd...wyskoczyło -czujnik konta obrotu wału korbowego G28,czy ma to wpływ na spalanie???
to jest podobno ten To nie ma być podobno, a być pewny.. 40/55-OUTput from G28 Engine Speed Sensor - V/BK to T6a/1, a green connector in Connector Station 2 in the passenger side kick panel where it changes to a green/blue wire that goes to T26/22 of the instrument cluster and then on to the G5 Tachometer. V/BK- to fioletowo/czarny tylko cię uprzedzam...
Koledzy a czsami ADY nie ma po za hallem w aparacie jeszcze czujnika położenia wału... Dodano po 2 G40+G28
Przeczyść szynę ślizgową karetki lasera, zębatki, sprawdź silnik od przesuwu karetki, kapnij kropelkę oleju do maszyn precyzyjnych na łożysko tego silnika. Jeśli nic nie pomoże - umyj soczewkę lasera. Jeśli i to nie pomoże napęd wraz z laserem do wymiany. Aha. Mogą być np. jakieś zębatki przesuwu karetki pęknięte, lub zapchane kurzem - sprawdź. Ojej...ale...
Czujnik wału G28 jest już wymieniony, więc w jego bym raczej nie celował. Zamówiłem cewkę, dam znać.
Sygnały z czujników (G40 i G28) na oscyloskopie ok (dorzucę później screeny) Sprawdź te sygnały przy sterowniku. Nie będą już ok ;)
Krasnoludki cichaczem w nocy podmieniły? Jeśli nic nie było grzebane, to ten dziwny parametr prędkości czujnika g28 to bug oprogramowania - zwraca nieprawidłową wartość. Gdyby faktycznie przekazywał do EDC taką wartość, to albo by nie palił wogóle, albo kopcił jak smok, albo zwyczajnie wywalał błąd - bo jak by synchronizację CKP->CMP łapał? Jak dla...
Proponuję makro zdarzeniowe przy założeniu, że adresy komórek z listami wyboru będą stałe. Można byłoby też wyszukiwać listy rozwijane gdyby ich adresy miały być ruchome. [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Target = "TAK" Then Select Case Target.Address Case "$G$2": Range("G8").Select Case "$G$8": Range("G12").Select...
Dalej problem nie rozwiązany :( Rozrząd sprawdzony - jest OK. Czujnik podmieniony dalej wywala ten sam błąd. Jedyna zmiana to teraz jak mam wpięty którykolwiek z tych trzech czujników nie jestem w stanie odpalić samochodu. Jeśli rozepnę i po uruchomieniu silnika wepnę czujnik - to żadnych efektów. Sprawdziłem po raz kolejny kable, rozpiąłem wtyczkę...
Witam bardzo proszę kolegów o pomoc, problem konkretnie polega na tym że od remontu silnika ( uszkodzenie turbiny-wessanie oleju-remont silnika pierścienie itp itd szlifowanie wału, głowicy wraz z jej planowaniem) sporadycznie raz na pare dni na zimnym silniku rano samochód kręci ale nie odpali, po kilki próbach sam nie złapie, ale po wspomaganiu kablami...
Proponuje sprawdzić czujnik położenia wału... ale to by chyba był g28 a vag nic nie pokazuje takiego ale?
Witam, w moim Golf V 1.6 FSI pokazały mi się błąd pod VAG: 1 Fault Found: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 001 Auto straciło moc i na wolnych obrotach lekko szarpie, moje pytanie gdzie znajduje się czujnik położenia wału - pytam bo mam okazję podmienić oba czujniki na nowe aby sprawdzić czy nie padł któryś ???...
problem rozwiązany. zakupiony nowy czujnik za 480 zł i problem z głowy pozdrawiam
Dzięki,sprawdzę i dam znać. Najdziwniejsze jest to że usterka występuje w momencie większego zapotrzebowania na paliwo (z reguły podczas jazdy pod wzniesienie lub szybszej jazdy na wyższym biegu) Czy zawór odcinający paliwo powinien zostawić ślad w ECU? Jak go sprawdzić? Dodano po 5 Nie mogę dojść do stanu aby kręcił i nie odpalał,za każdym razem odpala...
Ja bym obstawiał czujnik G28
Co sprawdziłeś samemu? opis błędów : P0321 - uszkodzony Czujnik prędkości wału P0322 - Czujnik G28 obrotów silnika, brak sygnału.
https://obrazki.elektroda.pl/9101294200_... Stare zdjęcie z vasa. Do góry wiszą błędy od sond lambda. Już nie aktualne. Auto nie zgłasza błedu G28 do czasu dłuższych przerw. Jeśli podczas tego przerywania wciskasz pedał gazu zgłosi bład potencjometru.
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Mam taki sam problem ale w passacie B6 2.0 TDI BKP VcDS Problem polega na tym ze w silnik 01 grupa 051 pokazuje w pozycji 2 wartość czujnika wałka rozrzadu (g40) i są takie same jak wału (g28) , auto ciezko odpala na ciepłym . Czujnik wymieniony , wiązka sprawdzona multimetrem na przerwanie od czujnika do sterownika -wszystko ok . Jakieś pomysły ???...
Witam auto nie odpala. Brak zasilania na pompę paliwa brak iskry. Przełożony komputer bez bledow z innego auta licznik i mimo. Czujnik g28 dobry prawdopodobnie brak komunikacji z ecu potrzebuje schemat pinow
Mieszasz dwa czujniki. Interesuje cię G28. G61 to czujnik stuku
Czujnik wałka na górze przy kole rozrządu zaworów ssących a wału przy kole zamchowym na dole przy łączeniu skrzyni biegów z silnikiem.
Witam. Podczas kręcenia rozrusznikiem vcds nie widzi obrotów. Sprawdziłem przejścia od czujnika g28 do sterownika i jest ok. Czujnik ma 3 piny : masa - jest ok sygnał -który wchodzi do pinu 63 w sterowniku -i tu uwaga pin 63 jest zwarty do masy w sterowniku zasilanie - brak zasilania na czujnik ze sterownika . Czy to na 100 % oznacza padnięty sterownik...
Dziękuje za odpowiedź Sprawdziłem i niestety sygnał z tej czujki (G28) się nie nadaje. Obroty skaczą jak oszalałe w zakresie 0-9k. Podłączyłem jeszcze pod wtryski, sygnał jest stabilny ale Cut Off jest i znowu na paliwo przełącza. Coś jeszcze mogę zrobić?
sprawdzić dopływ sprawdzić odpływ sprawdzić wydech sprawdzić wtryskiwacz sprawdzić mikrostyki
wyłącznik krańcówka kontrolka kierownica fabia wymiana akumulatora centralny zamek
schemat instalacji avensis telewizor philips firmware
Jak zbudować przetwornicę 12V/230V 1000W samodzielnie? Skoda Fabia - Przepalanie Bezpiecznika Akumulatora