Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Wyczyść gaźnik, bo najwidoczniej masz zapchany w różnych brudach. Regulacja zapłonu oraz gaźnika to podstawa.
A masz uszczelki pomiędzy podstawą gaźnika a cylindrem i pomiędzy gaźnikiem a podstawą?
Witam! Mam taki pomysł, żeby gaźnik regulował się sam w zależności od pogody na postawie danych o spalinach, pozyskanych przy pomocy sondy lambda. Na początku sprawdziłbym zawartość tlenu w spalinach przy idealnym ustawieniu gaźnika. Mikrokontroler sterowałby silnikiem, który w zależności od danych z sondy wykręcałby śrubkę od składu mieszanki albo...
A między gaźnikiem a podstawą filtra nie ma być jakiejś uszczelki.
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
Witam serdecznie. Strzelanie w gaźnik to nic innego jak za uboga mieszanka. Czasami wymiana uszczelki pod gaźnikiem nie pomaga. Połóż na gładkiej powierzchni papier ścierny i wyrównaj podstawę gaźnika. Zobaczysz, że bierze w miejscu otworów na śruby. Te miejsca odkształcają się na skutek zbyt mocnego dokręcania. Pozdrawiam.
Wypnij pływak i sprawdź czy szczelny po prostu zanurz go w benzynie i sprawdź czy nie dziurawy. Iglicy zazwyczaj nie ma potrzeby wymieniać -nowa nie znaczy lepsza i tej samej długości. Uszczelka to podstawa. Najważniejsze tak wyregulować docisk iglicy żeby na 100% zamykał przepływ paliwa. Ustal typ gaźnika kup właściwy zestaw naprawczy a w końcu naprawisz...
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Czy ty odpalasz auto na starym paliwie? Oczywiście, że to wina tego syfu, który idzie do gaźnika! W tej chwili tylko zapapruchałeś gaźnik jakimś syfem i nadaje się on do gruntowanego czyszczenia. A potem odpalasz na ŚWIEŻYM paliwie. Jak auto odpali, to wyjdą kolejne kwiatki. Pewnie do wymiany pójdą uszczelniacze, na pewno WSZYSTKIE płyny, filtry, kto...
Dla czego w zestawie są dwie identyczne (kształtem) membrany? Na stronie FAQ konkurencyjnego producenta gaźników, czyli firmy Walbro, można znaleźć wpis: Pytanie: "Dlaczego w moim zestawie naprawczym gaźnika Walbro występują kolorowe membrany pompy"? Odpowiedź: "Walbro wykorzystuje trzy różne materiały do produkcji membran do pomp paliwowych...
To jest dosyć skomplikowane, te obliczenia są brane pod uwagę w fazie projektu. Wątpię czy zwykły śmiertelnik jest w stanie na podstawie tych obliczeń coś zmajstrować sobie samemu. Nam pozostaje kombinować na zasadzie prób i błędów.
Witam. Mam problem z gaźnikiem. Na zimnym silniku zanikają obroty (gaśnie), trzeba go gazować przez 2-3 min aż się troszkę rozgrzeje i potem pracuje jak na ssaniu. Przy nabieraniu temperatury obroty spadają. Na zagrzanym silniku pracuje równo, bez zastrzeżeń. Gaźnik jest ten sam tylko zregenerowany, podstawa pod gaźnikiem wymieniona, przewody podciśnieniowe...
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Jeżeli chodzi o Pb to jest mulasty, ciężko przyspiesza. Jak dodaje wiecej gazu to można nawet powiedzieć, że chce zwalniać. Wolnych obrotów nie ma - już kiedyś czytałem właśnie, że...
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do filtra to usterka jest tylko i wyłącznie w gaźniku. Sprawdź jeszcze raz i wyczyść dokładnie sitko na końcu plastikowej rurki, która wchodzi do zbiornika paliwa. Zobacz czy podstawa gaźnika nie jest skrzywiona i dobrze przylega do zbiornika. Jeszcze raz kolejność składania, uszczelka ma być na membranie, nigdy...
Kolego udało ci się założyć jakiś inny gaźnik? Wiem, że dawno to robiłeś ale może jeszcze pamiętasz. Może masz jakieś wskazówki? Ile poza podstawę gaźnika otwierają się przepustnice z Lady? Można zrobić wyższą kryze i odpowiednio ją wyfrezowac pod gaźnik od Lady.
Witam, próbowałem naprawić zaległą w piwnicy piłę, z którą podobnież od dawna były problemy. Najpierw nie było paliwa, ale paliła ze strzykawki, wymieniłem porwany wężyk paliwowy, przemyłem i przedmuchałem gaźnik. Po tej operacji paliwo się pojawiło, ale za dużo. Na podstawie filmu z YT zanurzyłem gaźnik w wodzie i dmuchnąłem w niego strzykawką, szły...
Sprawdź podstawę pod gaźnikiem (czy nie jest pęknięta, ponoć lubi). Druga sprawa - ponoć najczęstrza przyczyna opisanych przez ciebie objawów - nastawnik. Po prawej stronie gaźnika (patrząc od przodu) pod korpusem filtru powietrza masz białą (po umyciu benzyną ;-) ) puszkę do której idzie podciśnienie i wiązka kabli z ECU. Jest to nastawnik przepustnicy....
Jeżeli miałeś olej w filtrze wymień sobie odrzutnik oleju i dokładnie wymyj jego okolice gdzie jest zamontowany. Wnioskuję że autor tego postu silnika od poloneza na oczy nie widział. Olej w filtrze powietrza świadczy o popękanych/zużytych pierścieniach tłokowych, czyli silnik do remontu/na złom. W silnikach 1,5 i 1,6 odrzutnik oleju jest integralną...
...a dostaje zasilanie? Swoją drogą to wydawało mi się, że w wersji gaźnikowej była pompka mechaniczna. Na jakiej podstawie twierdzisz, że pompka jest sprawna?
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
W sklepach motoryzacyjnych są "pasty" w tubkach, które umożliwiają odtworzenie urwanych kawałków metalu, zerwanych gwintów itp. Można nimi wypełnić otwór po zerwanym gwincie a po wyschnięciu nawiercić i wykonać gwint od podstaw. W tej chwili nie pamiętam nazwy (mam ją na działce), która po wyschnięciu ma zbliżoną odporność do metalu, w tym na pewno...
To znaczy że masz mieszankę ubogą , kolego ustaw iglicę w środkowej pozycji a śrubę składu mieszanki biegu jałowego wykręć o ok 3 obroty. Z tej pozycji wyjściowej bierz się za regulację. Sprawdź jeszcze czystość dysz. O ustawieniu zapłonu nie wspomnę to podstawa przed regulacją gaźnika.
Witam Potrzebuję pomocy w kwestii instalacji zapłonowej do Fiesty 3ge. 1.1l Trochę o samym silniku: jest to najprawdopodobniej 1.1l na mono wtrysku, czujnik prędkości wału na kole zamachowym, cewka zapłonowa z wyjściami na cztery przewody. Tyle wiem. Silnik teraz będzie chodził w innym urządzeniu i jest przerobiony na gaźnik. Wszystko jest już poskładane...
Mniejsza awaryjność? Przeleć po tym silniku myjką, zostaw pod chmurką i po nim. Druga sprawa to moc. W takiej maszynie ważny jest moment obrotowy. Diesel jest bezawaryjny, ma duży moment co jest najważniejsze, duża masa wirujących elementów jak wał, koło zamachowe pomaga w ruszaniu, wolniej spadnie z obrotów obciążając silnik coraz mocniej. Nie wspominając...
Sprawdź podstawę gumową pod gaźnikiem.Sprawdź czy jest napięcie na tym zaworku i czy nie jest zapchana dysza.
Już pisałem,że pomiar ilości powietrza pomorze określić spalanie, ale by to wykorzystać trzeba znać czy mieszanka jest bogata czy uboga najlepiej na podstawie lambdy. Tu też jest sprawa ,że lambda inaczej wskazuje na gazie.
Słuchaj to już na pewno jest to korek od chłodnicy. Sprawa wygląda tak, jest sobie korek który ma sprężynkę po jakimś czasie sprężyna słabnie bo jakimś cudem rzemieślnik wymyślił sobie oszczędności na materiale zamiast wykonać ją ze stali HSA (sprężynowej) i poddać ją specjalnej obróbce cieplnej i w tym momencie masz 2 razy tańszy koreczek od fabrycznego....
Szukaj pod nazwą podstawa gaźnika lub podstawa wtrysku zależy co tam masz bo w tym roczniku to i wtrysk i gaźnik pchali
Witam! Mam pewien problem. Dzisiaj wymieniłem w samochodzie ( VW Passat B4 1996r 1.8benzyna) podstawę wtrysku (ten element gumowo- metalowy). Wcześniej odpalał bez najmniejszych problemów, mimo że ta górna część podstawy była całkowicie oderwana od dolnej, innymi słowy można było złapać za gaźnik i go wyciągnąć. Przez co czasami się dławił delikatnie...
witam Akumulator ma ok 1.5 roku, a gaźnik nie wiem czy jest dobry muszę sprawdzić, ostatnio wymieniłem podstawę gaźnika bo brał lewe powietrze było słychać nawet jak syczy. Teraz zauważyłem, że ta guma na tej nowej podstawie popękała i nie wiem czy to może być przyczyną bo nie słyszę żeby syczało coś, może znowu się podstawa skopała?
Witam. Taki prosty gaźnik i nie chce pracować na wolnych obrotach???Kolejny raz go wymontuj i zobacz jak jest ustawiona przepustnica na osi .Jak wymieniałeś uszczelnienie osi to musiałeś odkręcić te dwa wkręty , może źle ustawiłeś tarcze przepustnicy.Weź i poluzuj śrubkę z sprężynką od otwarcia przepustnicy następnie poluzuj dwa wkręty na osi przepustnicy...
W tym gaźniku głównym elementem wykonawczym jest membrana. W nieruchomym silniku układ dolotowy ładowany jest tą membraną, której zaworki są sterowane nad- i podciśnieniem wynikającym z naciskania ręcznej pompki paliwa (dodatkowo ręczna pompka wstrzykuje porcję paliwa do gardzieli). W uruchamianym za pomocą rozrusznika lub już pracującym silniku praca...
Z punktu widzenia mechanicznego, to w zasadzie wywal to co masz, wstaw gaźnik klasyczny (byle średnica gardzieli się zgadzała) i powinno hulać. Możliwe że będzie konieczna podmiana dysz paliwowych, ale tu recepty nie ma - metodą prób i błędów. Najlepiej rozpocząć od rozmiaru dyszy, która jest w twoim starym wynalazku. Bo w zasadzie silnik spalinowy...
Witam, mam problem w postaci lewego powietrza. Piła jest po wymianie uszczelniaczy, cylindra z tlokiem, gumowego kolektora i podstawy gaźnika, jednak wciąż łapie lewe powietrze z okolic łączenia gaźnika z kolektorem lub na ośce przepustnicy, sprawdziłem to na odpalonej pilarce w prosty sposób podając w to miejsce benzynę ze strzykawki w skutek czego...
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Tutaj masz trochę danych Dzięki. To już miałem. A szukałem głównie wymiarów podstawy gaźnika, ale temat już nieaktualny i zamykam go
jeżeli łapie lewe powietrze to na połączeniu gaźnika z cylindrem najczęściej z powodu wygiętej podstawy którą należy wyrównać, a swoją drogą to gaźnik sam z siebie się nie rozregulował więc jeżeli chodził dobrze to lepiej śrubkami nie kręcić jeżeli się nie wie jak i po co. Temat trochę nieelektryczny, ale takie objawy czasami daje cewka zapłonowa. czy...
Przed odkręceniem gaźnika Aisan należy trochę spościć plynu chłodzącego.Przerobka jest prosta jeżeli masz kolektor ssący od Webera lub FOS,ten kolektor ma 4 szpilki i podstawę plastikową.Musisz dorobić mocowanie linki gazu.Czujnik temperatury przy Aisanie jest wkręcony w kolektor jak założysz inny kolektor to musisz odkręcić ten czujnik i przełożyć...
gaźnik ma miesiąc i jest po regeneracji, po założeniu było ok jakiś czas, podstawa gaźnika też nowa
Objawy o jakich piszesz mogą być spowodowane zabrudzonym smokiem w zbiorniku paliwa, zużytym filtrem paliwa (jeśli jest), albo sitko na wlocie paliwa do gaźnika (śruba obok przyłączenia wężyka paliwowego) jest zanieczyszczone, można podejrzewać też zagniecenie przewodu paliwowego. Podstaw również drugą, sprawną pompę paliwową i zobacz efekt. Nie napisałeś...
Na moim gaźniku znalazłem symbole przy podstawie 34S2A1 06 72 pozdro:arrow: Habzik
No Panowie nikt nie powie mi jak i co powinno być dobrane? Wiem jak policzyć średnicę i długośc dolotu na podstawie ,,wiedzy o wałkach rozrządu" i zaworach... więc może rozwiązaniem będzie właśnie dobranie średnicy gaźników tak żeby ,,stały się" częścią dolotu działającego dynamicznie (bo w ,,działaniu dynamicznym" układu ssącego ma właśnie znaczenie...
Chyba najszybciej będzie wyciąc w podstawie miejsce na króciec bo demontaż całego gaźnika to już grubsza sprawa (nawet niewiedziałbym jak się za to zabrać) a po tym pewnie ponowna regulacja gaźnika.
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
Podstawę filtra powietrza wyciągniesz bez problemu z gumek. Później odkręć dwie śruby a następnie wyciągnij cięgno gazu no i przewód paliwa. Gaźnik masz jak na tacy. Druga sprawa jeśli nie wiesz jak czyścic gaźnik nie zabieraj się za to. Możliwe że śruby od cylindra się popuściły, jak piła chodzi poprzewracaj na boki i powiedz czy gaśnie. Jak z kompresją...
Widzę, że nie ma w ogóle zainteresowania tym tematem. Tzn. zainteresowanie czytających jakieś jest, ale odpowiedzi brak. Posiadam już większe informacje dotyczące dysz i iglic. Na podstawie tego moto już wiem, że w Eliminatorach 250/252 były montowane trzy rodzaje iglic, a nie dwie jak do niedawna sądziłem. Dysza 95, Iglica N53W - wersja 27KM. Mam jeszcze...
Ciśnienie paliwa w gaźniku jest dość niskie, jeśli przytkasz paluchem to regulator ciśnienia puści na powrót. Podejrzewam, ze masz Pierburga 2e2 lub 2ee (nie wiem czy ten był akurat montowany w audi 1,8 -on ma sondę lambda. Możesz mieć przyblokowany zawór iglicowy pływaka. Ale aby się do niego dobrać potrzebne będzie zdemontowanie góry gaźnika, a to...
Witam ponownie mam drugiego golfa 1,6 benzyna gaz i mam podobny problem. Gaźnik Pierburg 2e2. Auto gdy się jedzie to przy zmianie biegów, szczególnie jak się wyżej wyciąga na obrotach to gaz po naciśnięciu sprzęgła pozostają obroty. Problem jest na benzynie i gazie. Siłowniczek podpychający nawet nie styka z przepustnicą a po dodaniu gazu wysuwa się...
Czystość gaźnika oraz prawidłowe wyregulowanie to podstawa prawidłowego działania. Równie ważną rzeczą jest szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Piszesz że masz ułamany "dzyngiel" od rurki od dozownika oleju. Jeśli nie ma możliwości dokupienia elementu w którym jest to montowane lub wkładane to pozostaje robienie mieszanki i wożenie "w zapasie"...
Na takiej podstawie, że na 5-tkach v-max 70 i maxymalne obroty, na ósemkach v-max 96 mniejsze spalanie i obroty. Przy wyskokich obrotach na 90ccm wał rozleci się po 6 tys. Już jakoś wyrególowałem. Ogólnie mam jakiś trefny gaźnik.
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
teraz nie odwrotu Właśnie że jest, masz prawo oddać ten samochód z powrotem poprzedniemu właścicielowi i odebrać pieniądze, tyle ile jest na umowie kupna. Ale za taką cenę to równie dobrze można na złom oddać i to samo się dostanie. Co do usterki to stawiam że gumowa podstawa gaźnika pękła. Tylko z tym olejem najgorzej, mało kiedy się okazuje że to...
Witam Forumowiczów. Dostanę na święta części do mego simsonka S51b Posiadałem w nim gaźnik typu 16n1-11 a kupiłem 16n3-4 (1-11 został uszkodzony nieodwracalnie przez ojca ;p rozłożył go na części, a następnie je zgubił. czy 3-4 będzie współpracował z cylinderkiem ? Pytanie 2 Wchodzi AM i co teraz? nie znam pojemności cylindra. nominał miał 50ccm tyle...
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
Widziałeś obrazki ale, chyba nie czytałeś co tam jest napisane. Jest tam napisane, że w gaźniku z kołpakami, regulacja śruby H jest tylko w bardzo niewielkim zakresie. Ewentualne jego zdjęcie też jest opisane. Jakie zmiany chciałeś odczuwać, po to jest to zabezpieczenie aby, obroty maksymalne, nie zostały podniesione ponad 14000 obr/min, dla pilarki...
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). Na rysunku nr 5.[/img]
moc można regulować zapinką na iglicy Jarek68, trochę cię poniosło.. To nie takie proste że iglica w górę i WSK ma 10 KM, iglica w dół i ma 5 KM.. Stjepan, jeśli masz możliwość to podstaw jakiś inny gaźnik, z innej sprawnej WSK - wtedy wyeliminujesz jedną rzecz i będzie wiadomo co radzić dalej
Teraz super zapala:), jeszcze tylko jeden problem, kręciłem śrubka gaźnika w lewo 1,5 obrotu, uruchamiam ale mam wrażenie, ze silnik wcale nie zwalnia kręcąc śrubką w lewo, dopiero jak już ja dobrze wykręcę to słychać lekkie zwalnianie. Trochę wydaje mi się, ze ma za wysokie obroty, jak trochę pokoszę to bardzo się grzeje, muszę nieznacznie zmniejszyć...
Wpierw to trzeba ustawić zapłon właściwie, jeśli to jeszcze staroć z przerywaczem. Potem trzeba zająć się gaźnikiem - jak dla mnie, to oprócz tego że jest źle ustawiony, to jeszcze pewnie podstawa pod nim jest pęknięta.
1. Jakąż to różnice mają te walki.? 2. Pompa oleju jest napędzana że wspólnego walka. Silniki pozbawione aparatu zapłonowego mają te ośkę krótszą, bez górnego wieloklinu napędzającego aparat. Wystarczy przełożyć z z wersji pod aparat, 750, 850, 903. Żaden problem. Pompa oleju zawsze będzie działać. Mam kolego wrażenie, że Ci się silniki pomerdaly. Może...
poza membranami również dysza ulega zużyciu Dysze generalnie nie zużywają się, większy problem stanowią inne części gaźnika, głównie aluminiowy korpus który w gaźnikach ZAMA jest tragicznej jakości. Powstają luzy na osi przepustnicy oraz zaciągają lewe powietrze na tłoczku przyśpieszającym (o ile występuje). Serwisy marki S, choć mogą naprawiać/regenerować...
Jest to bardzo prosty układ.Podstawowym sygnałem wyzwalającym jest sygnał z cewki.Skład mieszanki jest ustalany na podstawie sygnału z potencjometru,czujnika temp.cieczy,czujnika temp.powietrz i sondy lambda.I tyle.No może jeszcze silniczek stopniowy.
założ komputer dobry i sprawdzony VOILA PLUS firmy elpigaz do tego w komplecie jest silnik krokowy i to on wtedy steruje dawką gazu na podstawie sondy! kiedyś założyłem z kolegą ten komputer do gaznika w polonezie! założylismy też sondę i powiem ci ze chodziło to całkiem nieźle! spalanie gazu w poldku spadło do 9 litrów a i dynamika się poprawiła!...
Tak -od wybłyskania błędów trzeba zacząć . Nasuwją się trzy sprawy : potencjometr , sonda lambda ( przy uszkodzeniu przesłania przepustnicę wstępną tzw. ssania i go zalewa ) , nieszczelna podstawa gaźnika. Wybłyskaj błędy i daj znać - pomyślimy , ale na odległość z tym wynalazkiem będzie ciężko . :cry:
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Witam Być może ,że tak . Z dokumentacji wynikało ,że mam dwa lata gwarancji . Tak bardzo się w to nie wgłębiałem. Natomiast wiem ,że po wejściu do Unii każdy produkt ma mieć dwuletnią gwarancję od chwili zakupu przez nabywcę. Odszukałem dokumentację i na jej podstawie stwierdzam ,że numer oryginalnego parownika-reduktora to 214914 ,a tego serwisowego...
chyba łatwiej będzie zrobić to na zasadzie wielopunktu w samochodzie... Wielopunkt w jednocylindowym silniku?? Tego jeszcze nie było :D Coś gotowego z innego 2T nie wchodzi w gre?? Na pewno będize łatwiej to zaadaptować niz tworzyc coś na podstawie układów samochodowych
Nie będę się spierał, bo wróżką nie jestem :), ale jeszcze nie spotkałem się ze zgiętym korbowodem przy obrotach i momencie obrotowym, jakie może wytworzyć rozrusznik i na podstawie takiego doświadczenia sądzę, że problemu tu nie powinno być.
"Kolanko" Króciec ssący wykonałem z kawałka płaskownika w którym wywierciłem 3 otwory - 2 na szpilki M5 i duży otwór na wlot który potem powiększyłem przez kucie ścinanie na zimno twardym przecinakiem zrobionym z zaworu wydechowego . ( dalej pilnik i szlifierka) Rurka pasowała od widełek z BMX była łagodnie zgięta pod kontem 90 stopni. Rurkę przyspawałem...
Wstępnie możesz ustawić zapłon w następujący sposób: 1)Odkręć świece i zbadaj gdzie znajduje się tłok (ma być ok 2mm od położenia max od góry)- możesz użyć np długiego śrubokręta.Tylko nie porysuj cylindra. 2)W tym punkcie powinny rozwierać się platynki. 3)Obracasz podstawę pod magnetem tak ,żeby platynki się otwierały 4)Kontrolujesz przy okazji odstęp...
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Dlatego że gaznik ten jest zamocowany na gumowej podstawie,musi więc być połączony z masą samochodu.
Dziękuje. Zdjęcia pomogły:D. Okazało się ze brakowało nie tylko sprężynek ale i owego pręcika przy sprężynkach. Na podstawie zdjęć wyrzeźbiłem pręcik z grota od lutownicy, sprężynki dopasowałem. Musiałem jedynie regulować krótszą sprężynką aby obroty nie szalały i kosiarka działa bez zarzutu. Dziękuje za pomoc. Temat zamykam.
Przewody są dobrze podłączone, dzisiaj bede szukał aparatu zapłonowego, podstawie inny zobaczy sie. Ps. Uprasza się moderatorów o nie zamykanie tematu gdyż problem jeszcze nie jest rozwiązany.
Na jakiej podstawie twierdzisz że to silnik 2T. Może dlatego że iskra jest przy każdym obrocie wału? Według numeru, który podałeś i zdjęć, jest to 4T, dolnozaworowy.
Witam. To dziwne bo podstawa wchodzi w obudowę wałka rozrządu, trudno coś źle skręcić. A ten otwór do smarowania wałka jest drożny?
Kondensator dołącz do styku nr 2, brązowo-białego kabla przy stacyjce a drugą nóżkę (lub obudowę kondensatora) do masy. Z reguły wymiana oryginalnego kondensatora wciskanego w podstawę iskrownika jest nieskuteczna z powodu małego wcisku. Można też kondensator uszkodzić przy wciskaniu. Osobiście wlutowuję kondensator "elektroniczny" 220n/400V do wyprowadzenia...
przyczyna spalona pompka w baku wymiana i problem rozwiązany :) To kolega wyjaśni dokładnie swój wpis, najlepiej wklei foto tej elektrycznej pompy plus opis , inaczej odpocznie od pisania na forum. Na podstawie np.: 3.1.17. (10.9, 16) Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy...
Membrana jest dobra. Odkręcanie czy wkręcanie H nic nie daje. Gdzie są te uszczelniacze wału? Na jakiej podstawie twierdzisz że membrany są dobre? Uszczelniacze są na wale od strony koła magnesowego i sprzęgła. Tak, to część 31, na rysunku. Wymiana, wymaga rozebrania całego silnika. Identyczne są na przykład w pilarkach Husqvarna model 351 i Jonsered...
Na jakiej podstawie chcesz uzyskać odpowiedź, chyba nie takiej że traktorek jest wyprodukowany przez firmę HAKO? Podaj numery silnika a wszystko będzie jasne.
Wgaźniku podniosłem o jeden ząbek iglice i teraz chodzi tak jak opisane wcześniej bo przedtem gasł, kiedy mu się podobało i nie chodził z obrotów tak szybko jak teraz schodzić (chociaż teraz po puszczeniu manetki mniej jak przedtem ale wciąż trzeba 2 do 5 sek. czekać) Dalej mam problem i już nie wiem do końca w czym, dlatego proszę o schemat bądź rysunek,...
Powinno pomóc, sam reg w silniku składa się z kilku części: -dźwigni (to ta oska wystająca z silnika) -przeciwwag 2szt -koła zębatego (podstawy całości) -oski na której się to wszystko obraca -plastikowego grzybka nałożonego na ośkę pod nim jest jeszcze mała podkładka. Wszystko działa tak że pod wpływem siły odśrodkowej przeciwwagi rozchylają się i...
włożyłem pusty tłumnik Błąd. W silnikach 2T układ wydechowy to podstawa ze względu na przepłukanie i zjawiska falowe w nim zachodzące.
Jest to dobre rozwiązanie, gdy nie masz dostępu do sprzętu profesjonalnego. Mam dwa typy świec made in CCCP i Colortune. Na razie używałem CCCP i sprawuje się dobrze ( mam motocykle zabytkowe 2T). Na wiosnę przetestuję w Syrenie 105. Obserwuj portale aukcyjne - czasami można kupić za mniej niż 100 zł ( moją CCCP kupiłem za 75 zł w komplecie z uszkodzoną...
Potrzebuje podstaw regulacji gaźnika w wyżej wymienionej pilarce, ile obrotów bo na 1-1 nie odpala.
Pewnie masz za duży poziom paliwa/sprawdz pływak , i zawór pływaka. A tak poza tym zadam pytanie- czy kolega ma podstawą wiedzę na w/w temat? Jeśli nie., to proponuję wezwać fachowca.
Co z tego że filtr stawia opory. Skoro mieszanka i tak jest za uboga. Gdyby to była wina filtra to świeca byłaby zalana. Na tej podstawie od razu wiadomo że filtr jest ok i nie ma sensu go ruszać dopóki na świecę nie poleci paliwo. Z tego co Pan pisze to na chwilę obecną nie poradzi sobie Pan z tym motorkiem moim zdaniem. Jeszcze by Pan musiał poczytać...
Witam. To raczej ciężko wymontować bez uszkodzenia. Ale udało się dokupić brakujący element, fachowo nazywa się "PODSTAWA ZAWORU SSĄCEGO WALBRO " i wygląda to tak: Pozdrawiam.
Witam. Szczelność układu paliwowego to podstawa do prawidłowego odpalenia. Jeśli zaciąga powietrze to nie odpali lub odpali z trudem.
Pytanie który dokładnie masz silnik. Jak z suchym magnetem to: Z lewej strony silnika jak zdejmiesz magneto masz cewki. Powinny być na podstawie i na bloku znaki aby ustawić zapłon.
Witam, w UAZ-ie moze byc tak bardzo 'pozny zaplon' - ze 'az wczesny' jakby, bo UAZ byl oryginalnie na benzyne 74 - 78 Oktan i po to ma przy podstawie aparatu zaplonowego tzw. 'korektor oktanowy'. Sluzy on do wstepnej regulacji wyprzedzenia zaplonu - do Liczby Oktanowej benzyny, ktora sie wlewa akurat do zbiornika. Jako ze benzyny niskooktanowe [ 60/68...
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
masz z 10 -2o tys. zł na to ? zależy czy 2x czy jedna sztuka i niemów ze w golfie jest 1,3 na gaźniku :D bo raczej dwóch altów po 180A albo wiecej bedzie ciężko uciągnąć
Witam. Posiadam piłę Sachs Dolmar 110 z 1987 roku. Dłuższy czas piła leżała nieużywana gdyż nie odpalała. Znalazłem trochę czasu więc postanowiłem ją naprawić (dodam że pierwszy raz robię coś takiego).Po wyczyszczeniu gaźnika i filtru powietrza piła odpaliła lecz po kilkunastu minutach zaczęła słabnąć i wkońcu zgasła i już nie dało się jej uruchomić....
na początku myślałem, że przekaźnik, lecz byłby zdecydowanie za wolny (impuls potrafi przechodzić 6 tysięcy razy na minute. Ale nie musi załączać/rozłączać z taką częstotliwością. Czy tranzystor bipolarny jest w stanie przenieść taki niski impuls od 400 mV do 1600 mV? Nie wiem czy to prawda ale gdzieś wyczytałem, że bipolarne potrafią mieć spadki napięć....
Wymiana gaźnika na nowy pomogła . Dodano po 1 Wymiana gaźnika pomogła. Pilarka działa bez zarzutów . Nawet przy dłuższej pracy
(at)robokop spora część tych WSK odrestaurowanych to są składaki - np. rama 1981, ale całe oposażenie już 1985, bo ktoś miał taką wizję. Rok produkcji, to rok produkcji. Nawet składak powinien wyglądać, jak model z rocznika, a nie ulep z przypadkowych cześci. Chociaż podobno idzie dostać nawet nowe oryginalne opony, z napisem "stomil", o gaźnikach...