Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
e- to chyba hobbistyczna zabawa, nie ma to jak prawidłowo wyregulowany w specjalistycznym zakładzie oryginalny japoński gaźnik Aisan.
Gaźniki AISAN zawsze stanowiły problem, najprościej wymienić kolektor ssący i założyć gaźnik Webera.
jak zmienić gażnik AISAN na webera?
czy jest z gaźnikiem AISAN???
Tak, problem z tym czunikiem objawia się brakiem iskry, ja miałem przetarty jeden z tych kabli przy złączce - gdzieś koło gaźnika była ta złączka. Efektem były niestabilne obroty. Skróciłem kable, polutowałem do wtyczki ale przez przypadek zamieniłem kable miejscami, efekt był taki że iskra zgineła. Dwa dni straciłem by odkryć pomyłkę.
Nawet w 700 na gaźniku jest (aisan).
Witam kolegów mam problem z cinquecento 700 gaźnik aisan. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na wolnych obrotach potrafi zgasnąć lub się zadławi.Wężyki sprawdziłem wizualnie ok.Przepustnice wyczyściłem.
No dokładnie ,dlatego chiałbym go podmienić . Czekam dalej na opinie "fachowców" od takich zabiegów , czyżby nikt z forumowiczów się nigdy za to nie brał? :)
Myślę, że chodzi Tobie o gaźnik AISAN
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Wątków o AISAN jest tu wiele, jest książka sam naprawiam do ściągnięcia. Był na bank też opis podstawowych usterek tego gaźnika. Poszukaj, od tego zacznij. Punktów ci dosypałem.
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Temat poruszany już wielokrotnie na forum. Wpisz w szukajkę słowo AISAN.
O którym czujniku mówisz ten od licznika nie ma nic wspólnego z wentylatorem. Ten od licznika jest wkręcony w króciec wodny u góry silnika[gaźnik fos] lub kolektor dolotowy pod gaźnikiem[gaźnik aisan]
audi 2.5 tdi v6 głowica fiat siena palio 1.6 16v miejsce montowania alternatora( jazda po niewielkiej kałuży może skończyć się smiercią alternatora) opel astra f kombi silniczek tylnej wycieraczki bmw e39 2.5d pompa wtryskowa fiat cinquecento 700 gaźnik aisan jakość kół dwumasowych przyprawia o mdłość - nie wiem z jakich podzespołów są pradukowane ale...
Po pierwsze: nie silnik AISAN, a gaźnik AISAN. Po drugie: temat niedomagań tego gaźnika był już omawiany wielokrotnie. Twój problem na pewno już został opisany. Użyj funkcji SZUKAJ i wpisz AISAN.
Cinquecento Gaźnik AISAN
Jaki gaźnik FOS czy AISAN?
niepotrzeba.Conajwyżej klema out
Brak ssania nagminne w cc
Proszę o poradę osób które odkręcały ten gażnik. w górnej części gaźnika są 2 śruby mocujące ale dostęp do nich jest bardzo ograniczony. dolna część zaś jest podgrzewana, trzeba spuścić płyn chłodniczy?
Lewe powietrze
szukam jakiegos schemaciku i programiku aby podłączyc go do gniazda diagnostycznego w tum samochodzie!!??? ma ktos jakies sugestie??? cienkus ma gaznik AISAN -japoniec i sądze ze cos ma ze sterowaniem gaznika itp........... w serwisie jak mi krzykneli sprawdzenie to az sie włos staje!!!!! :twisted: trudno sie go rano uruchania bez wzgledu na temperature!!!...
Katalizator i sondę miał gaźnik AISAN (japoński ) .Gaźniki polskie WEBER, FOS nie miały katalizatora. Jeśli byla przeróbka z AISANA na WEBERA LUB FOSA to sonda i katalizator są zbyteczne .W przeciwnym wypadku do poprawnej pracy gąźnika AISAN sonda musi być wkręcona przed katalizatorem .Nie wystarczy nawiercić otwór w rurze wydechowej ,musi być wspawana...
Powinno być dobrze. Kiedyś w swoim zakładałem szersze i nic nie obcierało. Jak chcesz to zerknę do garażu. Jeszcze ich gdzieś mam, to Ci podam rozmiar na których jeździłem. Cienkiego niestety już nie mam. :| Dodano po 1 Na jakim gaźniku go masz? Dodano po 1 Ja miałem z 98r na gaźniku AISAN japończyk.
Sprawdź czy nie spadł przewód od czujnika podciśnienia
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
Witam, fakt gaźnik Aisan częśto wszystkim dokucza, kilka rzeczy które sa problematyczne w tym systemie to podciśnienia, odma która idzie od korka oleju, bardzo częst peka zaraz przy samym kolektorze ssącym pod gaźnikiem no i oczywiście sam gaźnik a dokładnie kanalik który jest zaraz pod górna pokrywa gaźnika wraz z blaszka bimetalową, ten kanalik bardzo...
Nie pamietam ile zaleca producent ,1 min czy 5 . 5 minut napewno wystarczy.
Sprawdź przepustnice rozruchową gaźnika (lubi się odkręcać od drgań silnika). Efektem jest objaw który opisałaś.
Wyreguluj dobrze gaźnik, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, sprawdź świece, kable.
Witam, (...) Osobiście w moim CC nadal siedzi gaźnik Aisana ale tylko dlatego że mam w Warszawie speca który się na nich zna i parę miesięcy temu założyli mi regenerowany gaźnik za 450zł. (...) Cześć, trochę odświeżę temat. Mógłbyś podać kontakt do tego speca od Aisanów? Też mam CC 700 z Aisanem i chciałbym do reaktywować na stare lata :)
To jest wężyk od chłodnicy. Gaźnik aisana znam na pamięć co gdzie podłączyć tylko nie wiem czemu klapka od ssania stuka przy dodawaniu gazu. Proszę jeszcze tu mam zdjęcie tego wężyka nr 11. Może jeszcze komuś sie przyda. http://obrazki.elektroda.pl/9706001500_1...
Zgadza się CC 700 jet z gaźnikiem Aisan. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Sprawdź przewody podciśnieniowe.Przeczyść czujnik położenia wału korbowego jak nic nie da to regulacja gaźnika - pompki przyspieszonego biegu jałowego.
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Witam!!! Od dwóch dni mam problem z autkiem,w czasie uruchamiania zimnego silnika.Muszę tą czynność powtórzyć z pięć razy abym mógł normalnie autem ruszyć.Za każdym razem silnik się uruchamia i zaraz gaśnie.Gażnik Aisan. Proszę o pomoc.
Bezpiecznik 10 A i przekaźnik zasilania centralki gaźnika . Pod maską w okolicy górnego mocowania lewego amortyzatora (czarna puszka).
Gaźnik do wyczyszczenia, pompka paliwa, sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe i elektryczne wokół gaźnika jeśli to słynny "Aisan" .
FOS-a tak. AISANA -nie. sprawdź wężyki z zaworu powietrza dodatkowego (od kolana do zaworu i od zaworu do gaźnika)
... Wszystko da się naprawić, trzeba tylko chcieć!.. Święte Słowa! Szukam informacji o CC700 jak sprawdzić sondę Lambda w Cieniasie - jednoprzewodową? Gdzieś kiedyś przemknęła mi taka informacja, ale nie pamiętam gdzie i jak to się robi. Ponoć sprawa jest prosta, a chciałbym to zrobić w warunkach garażowych. Dodam, że jakieś przyrządy i mierniki mam....
Auto ma 190tyś przebiegu
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana na Webera. Aisan to koreańska zemsta na Polakach.
Ja nawet nie wiem jak wygląda katalizator od cc poprzedni wlaściciel go usunał hehehe to samo jakiś czs temu zrobiłem z katalizatorem w puncie wiec to akurat nie jest problemem
sprawdz zasilanie jak owniez połaczena nastawnika przepustnicy i nie zapomnij o przewodach podcisnieniowych ktorych tam nie brakuje ,ogolnie Aisan to wielka qpa
Czy ten brak mocy jest tylko "pod górkę" , czy tez nie rozwija na "równym" swojej mocy. Jeżeli w obydwu przypadkach TAK , to sprawdź gdzie ten gaźnik wcześniej pracował i jakią ma dyszę główną!
Pod gaźnikiem był króciec , którego nie widziałem. Po podłączeniu przewodu podciśnieniowego wszystko śmiga aż miło.
Rozwiązanie problemu było takie: Zwarcie na czujniku biegu jałowego spowodowało spalenie sie całego komputera. Wymiana czujnika i komputera i CC jak z fabryki:))
Jaki gaźnik??Jeśli Aisan sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Poszukaj dokładnie w podciśnieniach - nie jest to usterka elektryczna .
czyżby chciał byciągnąć kasę czy po prostu niezna się na rzeczy? bzdura-awaryjne to masz światła,widać ze sie na tym niezna ps przedewszystkim pytanie masz gaźnik AISAN????
gażnik AISAN
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Witam,chce kupić cieniasa ale nie z gaźnikiem aisan bo podobno są z nim kłopoty,gazniki te były montowane w wersji 700 z katalizatorem,a katalizatory podobno były montowanie od 95 roku we wszystkich,czy to oznacza że wszystkie 700 od 95roku mają Aisany?Pozdrawiam
Z tego co ja wiem to Cinquecento 700 nowsze modele,były wyposażone w gaźnik Aisan produkcji japońskiej sterowany elektronicznie. Jako czujnika informującego o zawartości tlenu w spalinach zastosowano sonde lambda.
Ale to wszystko po co z 700 steki i tak nie wyciągnie się zbyt wiele. Jeździłem sam nim i raz tylko przegrzałem bo mi wąż pękł. W sumie auto chodziło dobrze. Bo przez 40 tysięcy kilometrów które zrobilem w pól roku, aż sam się zdziwiłem. Wymieniłem tylko uszczelkę pod głowicą i pierścienie i to właśnie po przegrzaniu. Auto osiągało zawrotna prędkość...
Są samochody z gaźnikiem i posiadają sondę lambdę bo mają katalizator spalin.Na przykład malutki fiat cinquecento 700 z gaźnikiem japońskim Aisan ma katalizator i co za tym idzie sondę lambdę.Myślę,że Polo 1,3 84r posiada sondę tak jak i golfy z tego rocznika.Najprościej poszukać czy jest wkręcona w rurę wydechową przed katalizatorem-czyli zaraz niedaleko...
Przy gaźniku jest śrubka do regulacji szybkich wolnych obrotów na ssaniu.
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
Niestety z gaźnikiem Aisan są same problemy. Znane są przypadki zmiany w/w na gaźnik FOS, ale z tego co pamiętam, trzeba zmienić podstawę gaźnika.
Ogólne dane typu wielkość dysz tak jak jest to opisane o polskich gaźnikach w książeczce "cc obsługa i napraw"
Aisan -pod gaźnikiem Weber,Fos-przed gaźnikiem ,w okolicy belki poprzecznej zawieszenia silnika.W Aisanie w tym miejscu wkręcony jest termozawór dwudrożny.
Przerabiałem ten temat i po wielu godzinach walk powędrował z powrotem aisan a obecnie jeździ fos
Masz Cinquecento 700 Young, za mało sfotografowałeś, ale ono fabrycznie miało skomplikowany, japoński gaźnik Aisan, przy którym jest dużo elektroniki i wężyków z podciśnieniem. Gaziniki te są bardzo skomplikowane, w razie awarii nie są lubiane przez mechaników. Ktoś w Twoim aucie nie mógł dojść z tym do ładu i pozbył się gaźnika Aisan (również zmienił...
Witam, też mam ostatnio podobny problem, tylko z tą różnicą, iż fiacik zaskakuje dopiero po około 3 próbach rozruchu. Zawsze temu objawowi towarzyszy charakterystyczne cyknięcie z rozrusznika. Odłączyłem kable z rozrusznika, przeczyściłem, a także przemierzyłem. I tu pojawia sie dla mnie zagadka: napięcie podawane na rozrusznik waha sie w granicach...
Włącznik termiczny wentylatora chłodnicy, usterka grozi przegrzaniem silnika Nie wiem ,nie piszę to czujnik temperatury. Włącznik termiczny jest na chłodnicy. Jak chcesz uzyskać najlepsze spalanie i oszczędność to go zmień. Gaźnik Aisan porażka ale bardzo oszczędny ,należy dbać o wężyki podciśnień.P
Mam nietypowy problem (szukając po elektrodzie takiego nie znalazłem) Cinquecento 700 gaźnik Aisan wymieniony na gaźnik po regeneracji(problem był przed i po wymianie) praca na zimno i na ciepło wzorowa, odpala na ciepło bez dodania gazu, na zimno po całonocnym postoju zgodnie z instrukcja gaźnika. Problem jest dopiero gdy samochód postoi więcej niż...
Musisz sprawdzić jaki msz gaźnik. Jeśli ten elektronicznie sterowany, to wpisz w szukaja hasło AISAN. Nie jesteś pierwszy, który ma problemy z tym gaźnikiem. A było już o nim pisane wiele razy.
Stuk dochodzi tak jakby z gaźnik (aisan), na postoju czyli silnik nie pracuje o to mi chodziło
Wymieniam to co się wydaje uszkodzone. a zanim zacznę kopać w gaźniku (ostateczność) to próbuję wszystko wokół zdiagnozować. Proszę o konkretne porady
Rozumiem, no ja na temat gaźnika AISAN nic dobrego nie słyszałem i otwierając maskę miałem nadzieję, że nie będzie aisan i na szczęście nie był 🙂
hmm wiem ze powodów mnóstwo ale już większą część powymieniałem i sam do tego dosżłem bo mechaniki to dupy wołowe i nic nie wiedzą muszę jechać jutro zmierzyć kompresję w cylindrach ostatnia szansa co do spalania dużego możliwe popychacze lub pierścień ale lepiej żeby nie to wolę lepiej już zapłacić za regulację ponowną gaźnika :) narka.
Ten typ gaźnika jest niestety trochę niewdzięczny ze względu na mechaniczne sterowanie ssaniem. Napisz dokładnie kiedy masz kłopoty z zapalaniem i jaka wtedy jest temp silnika i w jaki sposób zapalasz auto (co robisz z dźwignią ssania i z gazem) Zobacz też w dziale Instrukcje Samochody instrukcję dotyczącą gaźnika AISAN. Jest tam opis działania i sposób...
No na bank przez sondę, która tam jest potrzebna jak umarłemu kadzidło... W Cinquecento 700 w wersji z gaźnikiem AISAN była sonda lambda ;) Z drugiej strony zastanawia mnie, komputer powinien zgłosić uszkodzenie sondy lambda, a tego nie robi, co by wskazywało na uszkodzenie czujnika temperatury... No ale na wszelki wypadek sprawdzę oba te elementy...
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie silniczka krokowego (albo jak to się fachowo nazywa wg. książki "zawór powietrza dodatkowego") w Fiacie Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan. Otóż czy do tego silniczka na wszystkich 6 przewodach powinno być równocześnie napięcie, czy też któryś z tych przewodów powinien być zerowym (minusowym). Bo obecny silniczek...
Siema. Tak jak w temacie. Posiadam CC 700 na tym elektrycznym , japońskim gaźniku Aisan i podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło, obroty zwiększają się na chwilę po czym wracają do normalnych. Na dodatek nie działa mi ssanie. Są tu jacyś znawcy tych gaźników?
Postaram się sprawdzić ten przełącznik, zdaje się że w książce "sam naprawiam..cc" jest opisane jak go pomierzyć. Z gaźnikiem będzie już mały problem, bo to już wyższa szkoła, złącze serwisowe i tp.
dzisiaj zdjąłem tą plastikową kopułę z gaźnika i podczas odpalania strzelał on w górę rozpyloną benzyną ale nadal nie odpala
Z którego roku ten Cinquecento i z jakim gaźnikiem? Zwykły czy aisan? Poniżej dla pomocy obrazki http://obrazki.elektroda.pl/9714603800_1... Aisan (wymysł Szatana :) ) http://obrazki.elektroda.pl/6398364300_1... Fos lub Weber Jeśli masz ten pierwszy to może niechcący naruszyłeś któryś z wężyków podciśnieniowych...
Na pewno jest jakiś czujnik który ma dostęp do płynu chłodzącego. U mnie nawaliła pompa cieczy chłodzącej i uciekał płyn jak go nie było to po przejechaniu 2-3 km i krótkim postoju nie odpalał, postał z godzinę i już palił. Palił na zimnym i na gorącym a na letnim nie chciał wymieniłem rozrząd i pompę cieczy i wszystko jest OK. Mechanicy przeważnie...
WITAM Panowie. Mam pytanie, może głupie ale czy w tym aucie sonda ma wpływ na spalanie LPG? Mam w tym aucie instalację lpg i nasunęło mi się takie właśnie pytanie. Słyszałem że ma wpływ na skład mieszanki ale tylko na uruchomionym zimnym silniku. Potem jak się rozgrzeje że już nie ma wpływu. Auto pracuje normalnie, odpala normalnie, utrzymuje stabilne...
Bo pewnie masz CC na gaźniki Aisan, czyli z katalizatorem i ci zamarzł katalizator, przez to nie było wylotu spalin. Teraz rozmarzł i już. A wystarczyło odkręcić sondę na próbę, żeby spaliny miały którędy uciekać.
w 700 stosowali 3 rodzaje gaznika polski [fos] niemiecki [weber] i japonski [aisan] jezeli posidasz japonski wywal go załuz inny i pojezdzisz normalnie pozdrawiam wesołych swiąt
dp KS2507, otóż przewód który idzie z reuktora do gaźnika-jest to przewód podciśnieniowy, jest on na swoim miejscu, nie jest popękany, inne przewody również są na swoim miejscu i nie popękane :)
Zarowy w Cinquecento 700 posiadają samoregulatory hydrauliczne, ich się nie reguluje. Cinquecento nie jest na rodzielaczu, posiada moduł zapłonowy typu nanoplex i jedną cewkę na dwa cylindry. Gdyby nie pracował na wszystkie cylindry (a ma tylko dwa) to nie miałby totalnie mocy i strzelał by w wydech. Według mnie gaźnik do regulacji o ile to FOS/Weber,...
Z tym gaźnikiem Aisanem zawsze były problemy. Najpierw posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe co idą do gażnika. Może coś z modyłem zapłonowym znajomy miał tak kiedyś w Fiacie Uno
witam też mam problem z tym gaźnikiem pali jak smok na 100km 9 litrów jeden problem dlaczego w oleju pokazuje się paliwo czyżby za dużo mieszanki w gaźniku i nie nadaża ją spalac tylko zwraca do oleju ale zagadka co robic moze ktoś doradzi :) ostatnio coś szybko temp sie podnosi pozdrawiam
Z silnikiem wszystko gra, byłem tydzień temu w serwisie Fiata, gdzie czyścili mi gaźnik i sprawdzali także inne podzespoły komputerowo. Gaźnik mam AISAN, akumulator naładowany, silnik nie załapuje przy kręceniu. Zastanawiające jest, że zbiegło się to z awarią alarmu. edit: świece też były wymieniane
A z baku pewnie dalej syf płatami odpada. Ponownie sprawdzić zanieczyszczenie w filtrze, ewentualnie wymienić jeśli nie bak. Gaźnik zniesie wszystko co za herezje. Układ paliwowy cały wyczyść łącznie z gaźnikiem i wtedy napisz. Logicznie pomyśleć chwilkę skoro po wymontowaniu filtra paliwa wszystko było jakiś czas dobrze to co widzisz za problem ?....
Zdjąć chwyt powietrza do gaźnika . Widać przepustnice ssania .Włączyć ssanie ,przepustnica powinna całkowicie zamknąć przelot gaźnika.Uruchomić silnik,przepustnica powinna lekko się uchylić .Po osiągnięciu przez silnik temperatury + 15°C następuje dalsze uchylenie przepustnicy.Przy temperaturze silnika +55°C następuje całkowite otwarcie przepustnicy...
Gaźnik aisan ,czyszczony i regulowany jakieś 2 mies temu ,świece i kable sprawdzone,przewody sprawdzone ,uszczelka pod głowicą wymieniana ubiegłego lata, poziomy oleju i płynu chłodzącego bez zmian.
Witam. Mieliśmy w firmie podobny problem i przyczyną było nie włączanie ssania przez pociągnięcie linki- ciągłeś linkę i ssanie się w gaźniku nie włączało choć linka była cała i kontrolka pokazywała że jest ok. Dokładnie to raz się właczało a raz nie w zależności od humoru dźwigni przy gaźniku. Teraz jak nie zapali od razu to ręką przesuwamy dźwignię...
Witam. Ostatnio zaglądając pod maskę mojego auta (cinquecento 700 kat. gaźnik Aisan) zauważyłem coś dziwnego a mianowicie : otwieram korek zbiornika wyrównawczego a tam na ściankach osadził sie tak jakby osmolony (szary) śnieg??? Po czasie stwierdziłem (choć nie jestem pewien) że jest to jakby wytrącony proszek do uszczelniania chłonicy który faktycznie...
No ale po jaką cholerę sonda lambda w samochodzie, który nie ma wtrysku. No pomyślcie trochę... Sonda bada ilość tlenu w spalinach aby sprawdzić czy dobrze dobiera mieszankę do wtryskiwaczy, a jak nie to ją koryguję. Skoro macie gaźnik to nie macie do czego sobie podłączyć sondy lambda bo nie macie komputera sterującego wtryskiem (no bo nie ma wtrysku)....
Wymienię te kable. Ale auto zimne pali dobrze i chodzi na wolnych obrotach ok, tylko po kilku kilometrach jak się zagrzeje to nie chce jechać i w końcu gaśnie. Mam kilka podejrzeń: kable od czujnika temperatury wody mi się urwały. A on chyba załącza podciśnieniowe sterowanie gaźnika jak się silnik zagrzeje, dobrze myślę? I tutaj pytanie czy czujnik...
Witam. Mam Fiata Cinqecento 700 od dwóch tygodni mam dziwny problem. Auto szarpie przy zmianie biegów najczęściej dzieje się tak przy zmianie z 1 na 2, lub przy wrzucaniu jedynki. Przy 3 i 4 praktycznie nigdy. Nawet gdy sprzęgło puszczam bardzo delikatnie samochód kilka razy porządnie szarpnie. Sprzęgło myślę że jest oki, tarcza i docisk wymieniane...
Tak całkiem bez modułów to musisz chyba szukać w jakichś egzotycznych markach. Nawet Cinquecento na Aisanie miało sondę i moduł sterujący. Do 1996 robili Ładę z gaźnikiem, do 94 Subaru. W przypadku Subaru to pewnie sterowanie gaźnikiem bardziej zaawansowane niż pierwsze układy wtryskowe. W której serii Nascar do 2012 roku jeździli na gaźnikach :D
Jak w CC był fabrycznie zamontowany gaźnik Aisan to linka ssania była montowana na gaźniku i nie było wspornika na belce do mocowania pancerza linki ssania. Jak teraz masz założony inny gaźnik powinieneś dorobić z płaskownika mocowanie pancerza. Zobacz jak jest w innych CC. Były dwa rodzaje linek ssania.
Witam Serdecznie Przepuszczam że ktoś pewnie napisze ze już temat taki był albo coś. Mnie interesuje co trzeba zrobić z przewodami podciśnienia aisan? oraz który mam odpiąć, który zaślepić itp. Tak samo z przewodem wodnym? co z nim zrobić, na pewno ktoś się bawił w przeróbkę to wie co i jak. Ogólnie gaźnik już jest zmieniony. Tylko teraz zostały przewody...
cinquecento gaźnik aisan gaźnik aisan cinquecento regulacja cinquecento aisan gaśnie
klonowania dysków prowadnica piła stołowy climatronic regulacja
kosiarka elektryczna wybór kosiarka elektryczna
Trudności z uruchomieniem silnika - błąd czujnika rozrządu Moment dokręcania śrub Renault Captur 0.9 TCe