To służy do wzbogacania mieszanki, gdy silnik jest zimny(ssanie), można zamienić gaźnik na zwykły, ale i ten bez podpiętego ssania powinien dać się podregulować. Dodano po 1 Jeszcze jedno, jak stał tak długo nie odpalany, to najlepiej wyczyścić gaźnik.
odwiedź stronkę którą Ci podałem wcześniej i w wyszukiwarce wpisz "2ee" lub "gaźnik elektroniczny" i wtedy zobaczysz że nie jesteś sam z najbardziej porąbanym gaźnikiem w golfach.
Stąd pomysł by go przerobić na zwykły gaźnik. Pytanie co muszę dokupić (oprócz gaźnika), co może zostać. Czy ktoś może robił już taką modyfikację? Stator (nie wiem jak magneto), moduł, gaźnik, trochę kabli i wsuwek i do dzieła. Widziałem nie robiłem uprzedzam pytanie.
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
witam koledzy jesli macie problem z pierburgiem 2ee to piszcie bo rozgryzłem to zwane cholerstwo mam nawet w domu kilka sprawnych takich gazników. pozdrawiam
Ja jeszcze nie wymieniałem ale zimą pójdzie cały komplet starego typu tzn wywalę normę 4 do kosza no i cylek też 80-ka to oczywiste , co do twojej wymiany myślę że będą problemy bo ten modół dostaje sygnał np z sondy lambda a to zawsze są przekłamania i on będzie jakoś reagował ale jak hm ?
Masz tu do suniaka z silnikem GA16DS Posiłkowałem się tym przy primierze. Co się Zbyszek dzieje z autem?Za wysokie wolne obroty?
może pływak utopiony lub żle wyregulowany i filtr paliwa do sprawdzenia.
Witam samochód jak w temacie. Potrzebuje oporność czujnika temperatury do sterowania silnikiem . Auto jest z 89 rocznika i jest na gaźniku sterowanym elektronicznie .
Witam, Jeżeli auto jest na jedno punktowym wtrysku to nie ma gaźnika, chyba że to jest ten silnik z elektronicznym gaźnikiem, możesz spróbować zrobić reset komputera - ( odłączenie akumulatora na kilka minut ) co do ciśnienia w wężu to czy sprawdzasz to na wyłączonym zapłonie? bo wtedy pompka może pompować
To co wywnioskowalem z Twojego opisu: Sprawdz podcisnienia sterujace gaznikiem(cienkie gumowe przewody) czy ktorys nie jest wyraznie przetarty lub po prostu nie spadl ze swojego miejsca.!!!Wazne nie prubuj niczego zmieniac na wlasna reke tzn .przekladac przewodow ktore sa zalozone, zakladac gdzie indziej zamieniac miejscami!!! Przetarty lub dziurawy...
sprawdzalem cisnieniowy nastewnik przepustnicy i jest walnieta wnim membrana nie idzie nawet narutko wiec chyba to jak sie przekonam to dam znac
jezeli nie zawsze to sprawdz zlacze czujnika temperatury plynu chł ciagłość do sterownika bo do rozruchu bieze z czujnika tem. powietrza
czujnik wody do wymiany
upewnij się czy napewno jest to wtrysk a nie gaźnik elektroniczny bo później są z tym same problemy! sprawdź zawieszenie tylnych wachaczy, lubią mieć wybite tuleje gumowe! jak kopniesz mocno z boku w koło to nie powinno sie nawet rusczyć a jak jest po tulejach to koło podskoczy. a cena faktycznie nie jest wyjątkowa! nie lepiej pojechać do niemiec i...
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Ja mam gaźnik elektroniczny. Ustawia się przepustnice, dedykowanym oprogramowaniem. Linka nie zmienia tego faktu.
W tym gaźniku z racji że jest elektroniczny jazda na LPG jest również zależna od jego sprawności. Tylko w gaźniku "zwykłym" bez sterowania elektronicznego gaźnik to tylko element przelotowy nie mający większych zastosowań - oprócz dawkowania gazu.
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Po co Ci ten gaźnik? Elektroniczny wtrysk jest o wiele prostszy w obsłudze, a gaźników już od dawna w samochodach osobowych się nie stosuje.
Do autora: to auto występowało z dwoma różnymi systemami zasilania i trzema gaźnikami (dwa mechaniczne i elektroniczny). I należy podać, jaka to wersja, gdyż ich diagnostyka jest całkowicie inna. Jeśli nie sprecyzujesz, to będę zmuszony przesunąć post do kosza jako próżną dyskusję.
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
Za ustawienie zapłonu w golfie 2 z silnikiem 1.6(na gaźniku elektronicznym) zapłaciłem 30 zł.
Jaki masz gaźnik, czy nie jest to przypadkiem elektroniczny Aisan? Jeżeli tak to polecam temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
witam! Żeby sprawdzić gumową podstawę gaźnika można po uruchomieniu silnika (raczej nie przy gorącym silniku) rozpylić zwykłą wodę w pobliżu podstawy gaźnika.Jeżeli przez chwilę obroty się ustabilizują znaczy to o uszkodzeniu gumy. I wtedy koniecznie wymienić. "gaźnik" = gaźnik elektroniczny, nazywany również wtryskiwaczem. Pozdrawiam
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Jeżeli masz gaźnik elektroniczny, to masz problem, jest najgorszy układ zasilania jaki znam. Radzę się dobrze zastanowić, czy samodzielnie grzebać w tym gaźniku, trudno znaleźć wśród zawodowych gaźnikowców takiego, który potrafi ten gaźnik wyregulować. W dołączonych plikach przesyłam początek opisu i rozmieszczenie elementów gaźnika.
Albo jest w aucie siano z wiązki, albo kolega coś źle narysował. Schemat do ręki i sprawdzamy. Co do admina, to faktycznie temat powinien wylądować co najmniej w piaskownicy. Nie ma tam żadnego gaźnika tylko wtrysk jednopunktowy, gaźnik "elektroniczny" miały np Cinquecento na Aisanie albo Audi B3 na Pierburgu.
II różni się od I tylko elektroniczną centralką i aktuatorem w miejscu registra na wężu między parownikiem a mikserem. Stosowanie instalacji I generacji w samochodach z katalizatorem jest niedozwolone. Ogólnie rzecz biorąc to I generacja jest odpowiednikiem zwykłego gaźnika, II generacja to odpowiednik elektronicznego gaźnika z sondą lambda, III generacja...
Janek Bień - to jest właśnie gaźnik elektroniczny Pierburg 2ee i fabrycznie jest katalizator i sonda lambda, więc problemu nie widzę z założeniem komputerka - co więcej - jest on nawet wskazany w tym układzie.
Ssanie półautomatyczne - to chyba gaźnik elektroniczny Aisan, polecem poszukanie tematów o tym gaźniku na elektrodzie, np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... i inne Warto zacząć od gruntownego przeglądu obwodu gaźnika (stan wężyków !!!) oraz od poczytania opisu zasady działania tego gaźnika.
Jedynie na wtrysku pojedynczym,model 1,8 o kodzie silnika RP,i tylko mozliwość odczytu kodów migowych. Coś tam jeszcze mozna sprawdzić w modelu z gaźnikiem sterowanym elektronicznie,w modelu o kodzie silnika PN. Ale tylko w tych modelach kody migowe.PC w tym przypadku absolutnie nieprzydatny.
jak dlugo ma pan ten samochod??? czy ma orginalny uklad zapolonowy??? czy bylo cos <<żeźbione > to jest gaźnik elektroniczny??? jezeli tak to na scianie grodziowej ma zamoeszczony kompuer prosze podac kod silnika pomoge panu !
Nie wiem czy kolega wie iż w N14 były silniki z elektronicznymi gaźnikami, które miały mechaniczne pompy paliwa, są to silniki z kodami GA14DS,GA16DS Elektroniczne gaźniki mnie powaliły. Brak mi słów...
Napisałem - podciśnienie w kolektorze dolotowym. Zazwyczaj jest to zrobione jako dziurka w kolektorze dolotowym za gaźnikiem. A potem jakiś elektroniczny czujnik ciśnienia. http://warsztaty.samochodowka.internetds... A może wystarczyłby sam przełącznik maksymalnego obciążenia, jak to jest w monoplexie......
Jeśli gaźnik elektroniczny załączam instrukcję (trzeba się jednak uczyć języków) i dorobić diodę świecącą na 12 V. Procedura typowa dla starszych audi i vw; kod 4-cyfrowy... http://obrazki.elektroda.net/16_12262705...
Witam! Posiadam Audi 80 B3 poj. 1.6 z gaźnikiem elektronicznym oraz z czymś co się nazywa "regulowany katalizator" czy coś... Gaźnik jest typu pierburg albo inne oznaczenie to 2EE. Chciałem się zapytać czy da się wyciągnąć choć kilka koni więcej z tego np przez jakąś regulacje czy coś... Dla mnie więcej o 3 konie to już różnica bo obecnie mam 70-71...
Jaki ma gaźnik, może elektroniczny Aisan?
Sprawa nie jest taka prosta jak się wydaje; ja bym zaczął od zdiagnozowania pojazdu, to może załatwić sprawę ale nie musi. Mogę udostępnić linki, ale muszę wiedzieć jaki jest układ wtryskowy. Może się to wydawać dziwne ale spotkałem (kilka razy) w modelu b4 gaźnik elektroniczny Pierburg 2EE.
Czy to jest gaźnik Aisan, elektroniczny czy jakiś zwykły ?? do CC jest mnustwo danych sam ściągnąlem całą książkę, najlepiej zrób foto gażnika lub miejsca gdzie brakuje śrubki
Światła + nadmuch = obciążony alternator alternator napędzany jest przez silnik z czego wynika ze alternator powoduje ten problem spróbuj zrobić tak naładuj akumulator prostownikiem potem zdejmij pasek co napędza alternator odpal samochód i włącz światła i nadmuch i patrz czy obroty wzrosną jeśli nie to problem tkwi w obwodach alternatora ( świateł...
Gaźniki ze względu na niedoskonałości produkcyjne samych gaźników jak i silników wymagają indywidualnej regulacji (i jej okresowego powtarzania w miarę postępującego zużycia elementów). Dopiero współczesne, elektroniczne układy wtryskowe wyeliminowały tę niedogodność, poprzez wprowadzenie mechanizmu samoadaptacji.
Temat zamknięty był to elektroniczny gaźnik - auto sprzedane.
Ale sporo później miałem innego malucha z 1978r i widzę na umowie, że też ma zupełnie dziwaczne numery nadwozia i silnika, odpowiednio: 08070203 i 7662549. Ale był to na pewno składak; nadwozie starego typu, ale z nowymi drzwiami i silnik na "elektronicznym" gaźniku i nanoplexie. Za https://forum.norcom.pl/index.php?/topic...
Zapłon elektroniczny. Gaźnik był czyszczony i regulowany, ponieważ wykreciła mi się śrubka na dyszy.
Na gaźniku zawsze jest I lub II generacja ale II tylko dla gaźników tzw. elektronicznych (w układach gdzie jest sonda lambda i katalizator). Mniejsza o to jaka instalacja (producent) - ważniejsze kto zakłada i "stroi".
Były też gaźniki z modułem elektronicznym i elektrozaworem odcinającym paliwo podczas hamowania silnikiem, miałem taki gaźnik w Wartburgu 1.3. Wszystkie znane mi systemy elektronicznego wtrysku benzyny odcinają paliwo podczas hamowania silnikiem.
Tak jest tam czujnik zbliżeniowy indukcyjny, mocowany na regulowanym wsporniku (prawo - lewo przyśpiesza lub opóżnia kąt zapłonu i jest on różny w zależności od typu zastosowanego gaźnika AISAN, WEBER, FOS). Ważne jest również ustawienie wysokości tego czujnika wzg. znaków na kole ( są 3) i mają to być odległości 0.4 do 1 mm( mniejsze odległości spowodują...
Posiadam też Primerę na gaźniku elektronicznym 1,6 16 v 94" i niedawno ją zagazowałem. U mnie gazownicy zainstalowali pod filtrem dość dużej średnicy mikser zasilany z boku, a cały filtr powietrza poszedł do góry jakięś 5 cm. Wszystko pięknie i ładnie aż tu kiedyś patrzę a wężyki od spryskiwaczy są poprzecierane- bo za wysoko poszła obudowa filtra powietrza...
Z tego chińczyka 66cc można wyciągnąć ok 9KM, widziałem pokaz na hamowni. Ale gostek miał wyprofilowane porty w cylindrze, komorę rozprężającą, zawór membranowy, lepszy gaźnik i elektroniczne CDI. Tłumik z zestawu to zwykła rura z przegrodami, bardziej dusi niż pomaga ;) Ja do swojego już zakupiłem komorę z tłumikiem od simsona. Taką jak tu: http://obrazki.elektroda.pl/7363564400_1...
Wiem, że nie 1.1 ale w 0.9 był ten sam wtrysk co w 1.1 albo gaźnik i elektroniczny zapłon Digiplex. Dodatkowo były dwa różne silniki 0.9 - 899 i 903.
można poczytać o oszczędnych gaźnikach skonstruowanych niemal 100 lat temu. W 1950 roku przeciętny robotni w USA zarabiał 200 USD/miesiąc czyli jakieś 10 USD/dziennie. Za paliwo płacił 19 centów/galon czyli za dniówkę mógł kupić 52 galony (!) paliwa czyli 195 litrów. Nawet dzisiaj mimo drastycznych podwyżek cen ropy relacje płacy robotniczej do ceny...
Silnik musiał by być optymalizowany i duża prądnica bo elektronika sporo pradu pobiera. Sterowanie gaźnikiem w pełni elektroniczne.
Witam Jak można wyregulować gaźnik w VW II? Czym może być spowodowane nadmierne spalanie w tym, że samochodzie. Dodam tylko, że to zwykły gaźnik - nie elektroniczny. Czy to wina podciśnień? Pozdrawiam. Proszę uzupełnić tytuł tematu - Regulamin, p.11
dziękuję za pomoc. jak tylko zamontuję i podreguluje gaźnik to opisze to w tym temacie. być może ktoś zmęczony ciągłymi wydatkami w elektroniczny gaźnik zachce skorzystać z alternatywnego rozwiązania. pozdrawiam! Dodano po 2 ps. jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie dotyczące gaźników proszę pisać. może ktoś zna jakiś inny, niezawodny gaźnik który by...
do regulacji LPG to przydała by się sonda lambda. co Ci po CO jak mieszanka będzie zbyt uboga i silnik zamiast spalać paliwo będzie palił zawory. Pozdro Popieram. Informacja o zawartości CO ci nic nie da bo przy dobrze wyregulowanej mieszance i przy mieszankach ubogich nie ma prawie wcale CO. Bardziej sie przyda zmierzyc współczynnik lambda nawet najzwyklejszą...
Jakim cudem ktoś "świeżo założył" instalację I generacji do samochodu z wtryskiem benzyny i z katalizatorem!?! Prawo tego zabrania i przy pierwszej kontroli powinieneś stracić dowód, a o przejściu przeglądu okresowego nie może być nawet mowy. Czemu służy ta niby centralka, skoro instalacja jest I generacji i jest tylko register? Instalacje I generacji...
Skuter Malaguti Madison 250 cc, 2005- wyświetlacz elektroniczny, na gaźniku. Ostatnio zauważyłem, że na wyświetlaczu przebiegu całkowitego zamiast pierwszej cyfry 2 wyświetla się zero (czyli zamiast faktycznego przebiegu 025500 wyświetla się wartość 005500). Czy da się przywrócić prawidłowe wskazanie czy pozostaje tylko zmiana wartości na SKP?
Pobierz sobie książkę w pdf-ie "WV Golf II sam naprawiam" tam są opisane wszystkie typy gaźników i wtrysków elektronicznych jest także opisana regulacja. Jeśli nie wiesz gdzie to znaleźć odezwij się na priv. Znajomy miał taki sam gaźnik w swoim golfie miał podobne objawy do twoich niestety musiał zmienić gaźnik na inny ponieważ nie dało się go naprawić,...
Simsony Skutery były wersje bez modułu zapłonowego. Były też fabrycznie wypuszczane o pojemności 70ccm i nawet rozrusznikiem elektrycznym. Siedemdziesiątki chyba wszystkie miały z kolei zapłon elektroniczny.
Źle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna. Wyreguluj gaźnik. Zapłon elektroniczny czy mechaniczny? Jeśli mechaniczny to sprawdź czy styki młoteczka pod megneto nie są wypalone. Szczelina świecy ustawiona na 0,2mm? Piszę z pamięci jak kiedyś też miałem Simsona i zachowywał się podobnie.
1.6 były na "elektronicznym" gaźniku 2EE. Może to 1.8. Zobacz jeszcze ustawienie wałka pośredniego i aparatu zapłonowego czy palec odpowiednio trafia.
Schematy z owych czasow u peugeota sa bardzo nieczytelne i, oczywiscie, tylko na papierze w formacie A3. Nie jest wiec latwo je zamieszczac na forum. Najczestsza przyczyna problemow z zaplonem jest w tym modelu modul elektroniczny (wzmacniacz). Pozdrawiam,
Mam problem z gaźnikiem (pierbur6) silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach dodaje i ujmuje obroty i szarpie podczas jazdy. dodaję że gaźnik jest elektroniczny. myślę że może to być silnik krokowy, ale nie jestem pewien. proszę o szybką podpowiedź co by mogło być tego przyczyną. na zdjęciu jest pokazany ten silnik krokowy, gdy odłączam wtyczkę to...
Witam. Wchodzi na obroty, muli go i później znów wchodzi na obroty, filtry wyczyszczone, szczelność sprawdzona. Potrzebuje schemat elektroniki, która przychodzi do gaźnika (co ona robi) Moduł elektroniczny, który jest przy gaźniku bardzo się nagrzewa, czy można go zastąpić dyszą mechaniczną, lub jakimś innym elementem. (zaworek itp). Czekam na konkretne...
Witam serdecznie mam golfa 1,6 PN pierburg gaźnik elektroniczny 2ee i mam następujące problemy do niedawna samochód falował mi na obrotach ale znajomy mechanik dorwał się do niego twierdząc że to naprawi rozebrał gaźnik w drobny mak poczyścił poustawiał założył i jest to samo a nawet gorzej teraz gaśnie jak przyspieszam na 3,4 i 5 biegu to jakby się...
Wolisz skomplikowany gaźnik sterowany elektronicznie niż prosty wtrysk...?
To teraz spróbuj samostartu ( czy plaku ) Jak odpali to będzie wiadomo że problem leży w gaźniku, jeśli nie to trzeba będzie sprawdzić także układ zapłonowy - czy daje dobrą iskrę i w odpowiednim momencie. Czasem jednokrotne przemycie i przedmuchanie nie usprawni do końca gaźnika. Przed dalszymi "operacjami" jednak warto zrobić próbę z samostartem -...
jestem na bieżąco z problemem. pod okiem swoich kolegów samodzielnie wymieniłem nastawnik elektroniczny przepustnicy gaźnika pierburg 2ee, mogę opisać procedurę krok po kroku. kontakt również lechox(at)o2.pl tel. 501332298 trzeba sobie pomagać. Leszek :)
Tylko z programowaniem to uważaj bo to juz tajniki z dziedziny mechaniki,komputer ma Ci dobierać dawke paliwa w stosunku do powietrza i warunków zewnętrznych. Właściwie to wtrysk wymyślili po to bo na gaźniku niemogli ustalić odpowiedniej zawartości tlenu w spalinach(z tego co pamiętam to było chyba 1:47 czy jakoś tak)A katalizator do poprawnej pracy...
Wkręcałem nawet i f100, zapłon elektroniczny, gaźnik regulowałem i nawet sprawdzałem suwmiarką jak mam ustawione pływaki, ale są ustawione prawidłowo, bo w sumie nic przy nich nie grzebałem od kupna gaźnika. Kompresja trochę ponad 10 atmosfer, wiec prawidłowa
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Niestety w żadnym C3 oryginalnie nie występował wtrysk elektroniczny, tylko gaźnik lub wtrysk mechaniczny KE-JETRONIC. Dopiero w C4 wprowadzili EFI.
Da się regulować skokowo-po prostu mostkować styki przełącznika podciśnieniowego.To ten co dochodzi do niego wężyk z podstawy gaźnika.Jeżeli chodzi o regulację w zakresie liniowym to kiepsko to widzę,może układ opóźniający kluczowanie cewki-moduł pozostaje bez zmian
na 100% na zepsuta taka część: nastawnik elektroniczny przepustnicy gaźnika 2EE
To gaźnik sterowany elektronicznie Pierburg 2EE
Witam, w skuterze barton Falcon 50 4t euro4 2020rok jest zastosowany gaźnik sterowany elektronicznie, proszę o wszelką wiedzę na jego temat. Jak go wyregulować, jak wyczyścić, jakie są dysze itp. Z góry dziękuję za udział w temacie.
Mam dobre doświadczenia z ELMASONIC. Muszę sprawdzić jutro model jaki używamy od kilku lat. Myjemy wszystko co popadnie. Elementy mechaniczne od pomp próżniowych, zawory pomp membranowych, płytki elektroniczne, gaźniki itp.
a co to może mieć wspulnego ?? jak pali mi idealnie dosłownie dotykam kluczyka i już silnik chodzi myśle że to jest wina tego dziwnego elektronicznego gaźnika tylko niewiem co w nim jest do czego i jak to ew. naprawić
Właśnie o to chodzi, że Ty masz zapłon elektroniczny a ja nie miałem takiego. Spróbuj może przeczyścić gaźnik i odłącz elektroniczną dyszę. Zobaczymy. A powiedź kolego czy silnik nie był przegrzany lub przytarty trochę. Brak mocy na rozgrzanym może świadczyć o czymś takim. Kiedyś przytarłem silnik to nie obyło się bez jego remontu. Na szczęście silnik...
Omomierz elektroniczny najtańszy w markecie kosztuje 12 zł tak że nie ma problemu
silnikiem się nie hamuje, najekonomiczniejsza jest jazda na luzie Jeśli jest zawór odcinający paliwo to silnikiem jak najbardziej się hamuje, jazda na luzie jest po pierwsze niebezpieczna (zgaśnięcie silnika = brak wspomagania kierownicy i hamulców), po drugie właśnie nieekonomiczna (przynajmniej przy tzw. elektronicznym gaźniku lub wtrysku - na luzie...
na szrocie, bo nówka o ile dobrze pamiętam to wydatek rzędu 200(mogę się mylić), powinno pasować od każdego systemu pierburg zwłaszcza opel VW bo tam są takie same wtyczki. Pytaj o gaźnik sterowany komputerem. Niestety rzadko się zdarza, że można kupić używany siłownik osobno, najczęściej (dzieje się tak też w przypadku innych podzespołów :| ) na szrocie...
a moze to gaźnik sterowany elektronicznie???(ecotronic)
Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik. 2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy. 2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów . Wita. Sądzę,że ten opis wprowadzi...
Na łączeniu gaźnika jest gruba uszczelka. Gaźnik wciskany i skręcany na opaske, zapłon elektroniczny.
Znalazłem dzisiaj coś takiego w sieci. Cut off mają 1) wszystkie samochody benzynowe z elektronicznym wtryskiem paliwa (SPI, MPI GDI i pochodne) 2) samochody z gaźnikiem sterowanym elektronicznie (np CC 700 young z gaźnikiem Aisan, 126 ELX/Maluch z katalizatorem) 3) samochody z gaźnikiem wyposażonym w podciśnieniowy siłownik (np Fiat Uno 45 z silnikiem...
To pierburg 2ee, było sporo tematów, gaźnik sterowany elektronicznie, nie taka prosta sprawa. Użyj szukajki, znajdziesz na pewno.
ja w spominałem jestem laik jeśłi chodzi o auta w ksiązce serwisowej wyczytałem .... "Gaźnik sterowany - elektronicznie i z zamkniętym obiegiem, jednoprzelotowy, z półautomatycznym urządzeniem rozruchowym" "elektroniczny, cyfrowy "NANOPLEX" więc to chyba to o czym pisałeś...
Niestety nie moge sie zgodzić z Elektritem . Sam regenerowałem gaźnik, założyłem nową ośke przepustnicy (wiekszą, dałem gniazda do rozwiercenia) i wymieniłem wszystkie podzespoły, złożyłem na nowych uszczelkach i dalej tak sie działo !!! To mnie znajomi wysmiali że nie umiem sobie zrobić z gaźnikiem :( Wkurzony na maxa dałem gaźnik do regeneracji do...
W EZ nie ma sondy, jest na zwykłym Pierburgu 2e2. Patrząc na model oraz rocznik to pewnie jest PN na elektronicznym gaźniku Pierburg 2EE, czyli prekursorze monowtrysku. Nowsze modele ECU miały możliwość diagnostyki kodami błyskowymi. Pod szukajką znajdziesz potrzebne info.
Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : http://members.lycos.co.uk/jareo123/gazn... Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym nie ma przerywaczy.
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według mnie - normalnie ;P Ale raczej też jak w Polonezie. Jeśli to niepotrzebne...
Wiec symbol silnika to GU.Niestety w chili obecnejj nie mooge odczytac symbolu gaznika gdyz auto caly czas jest w ruchu i nie mam na to czasu poprostu,ale znalazlem na pewnej stornie (http://vwgolf.pl/silniki_VW.html) ze zasilanie znaczy gaznik to jakies E2.Niestety nie ma odnosnikow i nawet nie wiem czy to gaznik elektroniczny czy zwykly.Moze ktos...
Gwoli scisłości-tam był albo wyrysk wielopunktowy,albo gaźnik sterowany elektronicznie.
Sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika normalnie jeśli tak to rozłóż wyczyść dysze, złóż do kupy i będzie dobrze, nie znam tego modelu, czy masz tam jakieś elektroniczne sterowanie do gaźnika w stylu elektrozawór lub coś podobnego?
silnik kupiłem nie dawno a jeszcze nie zdążyłem go rozkręcić wiec jest możliwość ze poprzednik źle złożył bo się średnio na tym znał dlatego sprzedawał. A co do reszty to tak świec wcale. nie zalewa tłoki od spodu mokre, na zastrzyk do świec tez nic ewentualnie strzeli ze dwa razy i to tyle, a gaźnik i zapłon(elektroniczny) na pewno dobre bo przełożone...
2EE to gaźnik ze sterowaniem elektronicznym. Po tylu latach od produkcji jest niestety lekko problemowy z racji braku części jednak co do osiągów to jest extra. Mój o 150 na gazie się nie prosi a więcej nie próbowałem bo droga mi się kończyła :):) ( a jeszcze miałem miejsce pod pedałem gazu więc chyba by coś jeszcze wycisnął). Samochód na tym gaźniku...
Witam kupiłem wczoraj Golfa 2 1.6 benzyna/gaz, auto z 1991 roku, gaźnik elektroniczny, auto stało długi czas w stodole, nie jeżdżone (jeszcze mysz zdechła leżała koło akumulatora:P) i mam następujący problem: auto podczas jazdy nie ma mocy, muli, przerywa, szarpie itp.(ogólnie ciężko jechać bo nie ma mocy) Po dojechaniu do domu odkręciłem świece są...
Dzięki ustawiłem zawory może będzie lepiej:D gaźnik przeczyszcze później> Narka
gaźnik elektroniczny skuter gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka elektroniczny termostat elektroniczny
zasilać pompa oleju zacisk hamulcowy ręczny blokada klawiatury panasonic
uniden ubc125xlt myphone hammer
Brymen BM785 - opinie i analiza funkcji Jak zaprogramować stację radiową, pogodową, lutowniczą lub bazową GSM