Do tego otworu powinien być podłączony wężyk odmy, czyli odpowietrzenia komory korbowej. W tym silniku, wężyk wychodzi z pokrywy zaworów i jest włożony do tego otworu w filtrze powietrza. Przeczytaj ten temat, znajdziesz tam odpowiedź na pozostałe pytania: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Załóż gaźnik na szpilki tak żeby mieć przerwę po obu stronach, podłącz przewòd paliwowy , dolej paliwa jak jest mało, zostaw tak nawet na cały dzień. I bedziesz widział czy cieknie czy też nie!
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
I jak, znalazłeś rozwiązanie problemu ?- bo mam dokładnie ten sam problem ze swoim briggs"em (tylko trochę mniejszym). Po zgaszeniu silnika paliwo jest zasysane do tej plastikowej podstawy pod filtrem powietrza, która się łączy z gaźnikiem. Poza tym u mnie również paliwo znika i .....pojawia się w oleju :(
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
(kopić nowy gaźnik czy nie) Motor też kupujesz nowy gdy jest brudny? Na początek czyszczenie podzespołów, wymiana filtrów, świecy zapłonowej, płukanie zbiornika, wymiana oleju i kontrola rozrządu.
Zlej ten olej, daj jakiś dobry, wyczyść gaźnik i spróbuj od nowa.
Odkręcić tłumik i go wyjąć - uwaga na dolne śruby od obejm tłumika , powinny być szpilki ale czasem wykręcają się całe lub są śruby , dziury do bloku silnika i warto je zaślepić - krótka śruba M8 x 4 szt żeby nie wpadły śmieci (do oleju) odkręcić głowicę i zdemontować gaźnik - kolejność dowolna jak będzie lepiej wymyć głowicę z oleju - można wcześniej...
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
Takie rzeczy jak ponowny montaż łożysk i uszczelniaczy jest ryzykowna szczególnie jak ktoś nie ma doświadczenia i nie potrafi ocenić realnego zużycia a my tutaj za autora tego nie zrobimy. Do wspomnianych awarii przyczynia się dodatkowo uszkodzenia powstałe w trakcie ponownego montażu np. wbijając łożyska młotkiem. Śmietnik w silniku niezły ale spotkałem...
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
Przede wszystkim musisz odkręcić gaźnik i zdjąć cięgno gazu, to po pierwsze. Po drugie ściągnij wszystkie korki z amortyzatorów za pomocą śrubokręta lub płaskich szczypców. Po trzecie - musisz po wyciskać amortyzatory z kabłąka (nie z karteru :) ) i zdjąć go z karteru, no i masz od spodu przewód na wierzchu :) Usterkę naprawisz albo szybko bez rezultatu...
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Jeśli silnik kosiarki jest już wysłużony, to może czas pomyśleć o remoncie. Sprawdź odmę silnika. Czy przypadkiem nie kosiłeś na pochyłościach terenowych, co, może tłumaczyć zassanie oleju i stąd nadmierny dym. Sprawdź poziom oleju (czy był wymieniany na świeży po sezonie pracy). Gaźnik do przeczyszczenia (dysze) i filtr powietrza do ewentualnej wymiany....
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Honda stała rok w garażu Gaźnik do czyszczenia ale zachowuje się jakby nie miała sprzęgła Olej do wymiany, w Hodzie sprzęgło jest "mokre" możliwe ze coś się posklejało w koszu z tarczami i sama wymiana oleju nie pomoże, ale spróbuj jeszcze z regulacjo sprzęgła, linka nie może być za słabo naciągnięta jak i za mocno.
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Gdy wymieniłeś cylinder z tłokiem pisałeś, że był zatarty więc normalny efekt, że miałeś dużo mieszanki w skrzynce. Zatarty tłok, tak jak pisałem na początku, nie daje sprężania, tym samym w ruchu tłoka w dół nie wypycha mieszanki benzyny z powietrzem ku górze, nie jest szczelny tłok z cylindrem. Zostaje nadmiar mieszanki z olejem na dole. Po remoncie,...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Spróbuj wyregulować gaźnik w następujący sposób: Znajdź śrubę regulacyjną dawki paliwa i wkręcć ja na maxa a następnie wykręć 2 obroty i odpal. Przejedź sie i zobacz co sie dzieje, jak bedzie buczeć lekko odkręcić śrubę regulacyjną i znowu odpal i się przejedź. I tak do skutku. Na początku mozesz spokojnie odkręcać po 1/2 obrotu śrubki ale im bliżej...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
No to mogę ci powiedzieć że te wyjścia z wężykami to będą od podciśnienia jeden np. może być do zaworu paliwa jeżeli masz otwierany podciśnieniowo a nie zwykły kranik tak że kręcisz nim i masz zamknięte otwarte albo rezerwę jeżeli masz zwykły kranik to możesz zatkać ten wężyk albo jeżeli do niczego ci to nie potrzebne to jednym wężykiem połączyć oba...
To te skutery sa jeszcze 2t? Myślałem że teraz można spotkac tylko 4t jeżeli chodzi o chinczyki. Co do tematu to proponuje wyregulowac gaźnik bo skoro go przestawiłeś to to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna. Mieszanka jest nie odpowiednia i dostaje prawdopodobnie za dużoi powietrza. No chyba że pluje wahą z tłumika i dymi wtedy ma za dużo paliwa....
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Haki. Swoją drogą to masz źle wyregulowany gaźnik albo za dużo oleju w mieszance (obstawiam to pierwsze z racji ilości), skoro tak Ci leje z wydechu. Tym bardziej ze masz rurę puszczoną górą. To, że rura jest źle zestrojona z silnikiem i spaliny nie cofają mieszanki, pomijam :)
Witam. Tym razem coś innego niż mikrokontrolery. Postanowiłem przetestować dwa generatory "walizkowe" 1800W z dwóch końców przedziału cenowego. Honda za około 6000zł i AIVOLT za 1099zł. Honda zakupiona na początku 2020 roku. AIVOLT w tym miesiącu. https://obrazki.elektroda.pl/6675484700_... https://obrazki.elektroda.pl/2846673100_...
Bardzo mądre słowa. Tak, to prawda — nie znam się, ale skuterek już ciężko palił. Myślałem, że jest to spowodowane starym gaźnikiem, zamówiłem nowy i, lekko myśląc, po wymianie, chcąc go odpalić, już w ogóle nie zagadał. Podając bezpośrednio paliwo z butelki na gaźnik odpali, ale go wtedy zalewa, więc myślę, że na pewno pomyliłem węże na kruccach, a...
To "wyjełnij" jeszcze czujnik ciśnienia oleju i jeździj do zajechania silnika, bo nic innego w tej sytuacji nie można poradzić.
No właśnie, pobrałem instrukcję ze strony Briggs i tam nie mogę znaleźć ilości oleju. To, że traktor ma stać na równym i takie tam, to wiem. Mechanikiem jestem z zawodu. Ale ta ilość oleju mnie zaskoczyła. A remont się wziął z tego, że gaźnik się rozpadł. I słynny dekompresator padł, a przy rozbieraniu okazało się, że dźwigienka zaworowa miała dziurę...
Zawór — jak było słychać, tak i słychać dalej. Wcześniej zauważyłem też w filtrze paliwa niewielką ilość oleju oraz bije z odmy trochę. Zastanawiam się, czy nie ma to wpływu na nierówną pracę silnika i zapłon?
Wiem o który skuter Daelima chodzi, tylko nie pamiętam nazwy modelu. Tam jest silnik podobny jak GY6, tylko z chłodnicą oleju za przednim kołem. Gaźnik to Mikuni i nad nim jest filtr powietrza, gdzie chińczyki w tej samej „budzie” mają w tym miejscu zbiornik oleju (2T), dodatkowy schowek, albo jakąś zagadkową puszkę. Z tym gaźnikiem są niestety kłopoty....
bst: zabijało świecę nagarem ale nie przez mieszankę tylko ten gaźnik od jawy ma takie ssanie powietrza że zasysał olej z filtra. Założyłem filtr bez oleju założyłem nową świecę i jest oki!!! Dodano po 4 https://filmy.elektroda.pl/56_1268155681... Dodano po 1 oto moja mf-ka na gaźniku od jawy!!!
Nooo to rozumiem, po prostu obawiałem się że inaczej gaźnik z bakiem zamontowałeś i to wszystko. To rozumiem, zgodnie z innym filmikiem, że polega to w zasadzie na zrobieniu swego rodzaju czerpaka i teoretycznie smarowanie załatwione? Dobrze wiedzieć, mam starą kosiarę z tym silnikiem, lawet wymęczona i całość ledwo kupy się trzyma, za to silnik dziarsko...
Gaźnik wyregulowany. Kolor świecy, kawa z mlekiem. Olej, tak jak kolega wyżej podpowiedział, około 0,7 l.
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Wkleili śrubki którymi przykręcony jest gaźnik w związku z czym nie mogę zobaczyć jak wygląda ten nowy tłok ( mam nadzieję że rzeczywiście nowy Na upartego możesz odkręcić tłumik i zajrzeć przez okno wydechowe. Tylko po co skoro jak rozumiem, kosa ma teraz wyczuwalne sprężanie, prawidłowo wkręca się na obroty i nie gaśnie na wolnych? Tak swoją drogą...
Paliwo wymieniałem , filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik przejrzany powierzchownie (bez wykręcania).. Poziom oleju w normie, silnik nie wydaje się przytarty... Za Twoją radą przyjże się jeszcze gaźnikowi, spróbuje może zwiększyć obroty za pomocą regulacji śrubki w gaźniku.
Okazało się, że przez gaźnik moto zostało zalane i kompresja się wypłukała po dolaniu oleju pod świece moto odpalił od strzała. Zamykam temat.
Sprawdzałeś jaki masz squish i stopień sprężania? Airsal moim zdaniem to są jedne z najgorzej zaprojektowanych cylindrów tuningowych na świecie. Jeśli masz wydech odblokowany lub tuningowy, to seryjny gaźnik na pewno daje za ubogą mieszankę. Seryjny dozownik ma za małą wydajność na odblokowany silnik, potrzebuje dolewania oleju do paliwa. Tak w ogóle...
Dzień dobry, Nie wiem czy był bardzo podobny temat na forum, ale przedstawię swój problem. Otóż posiadam 3 lata już kosiarkę Stiga z silnikiem Briggs 550e, w tym sezonie z mojego błędu zalałem zbyt dużo oleju podczas wymiany i do tego nie do końca usunąłem stary. W moim modelu nie ma korka od spodu trzeba korzysta z olejnicy. Po 30min pracy kosiarka...
Filtr jest nowy, stan oleju OK. Gaźnik przelewa, czyli... Dodano po 1 A tak w ogóle, co ma stan oleju do spalania?
Dlatego nie chce odpalić bo paliwo cieknące z gaźnika wypełnia cylinder i suwie sprężania jest ściśnięte nad tłokiem, Może też dostawać się do oleju oraz podnosić jego stan. Także jak kolega napisał powyżej, gaźnik do przeglądu oraz czyszczenia.
Posiadam motorower Romet Zetka. Ponad tydzień temu zauważyłem że zaczął tracić moc. Jechał max. do 20 km/h. Poczatkowo sądziłem że to kwestia filtra powietrza. Ku mojemu zdziwieniu znalazłem w filtrze powietrza sporo oleju który zalegał w dolnej części gąbki. Był czysty, miał bursztynowy kolor. Przemyłem gąbkę i założyłem z powrotem. Niestety dalej...
Witam, mam problem z silnikiem 139fmb 110cc. Zacznę od tego że silnik stał 3 tygodnie bez oleju, było ściągane Magneto, łańcuszek rozrusznika, w celu wymiany simeringów wału. Zaczęło się od tego, że po lekkim rozgrzaniu zaczęło coś piszczeć, po przejechaniu ok 15 km piszczenie bardzo się nasiliło. Niedługo potem silnik przestał się utrzymywać sam na...
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
Ja to tak bardziej sportowo jędze. Później sprawdzę i ci napisze jaka mam świece. Mieszankę robię 1l na 20 ml. Myślisz że zmiana oleju ma znaczenie ? A i jak wiesz to możesz mi napisać jak wyregulować gaźnik bo coś mi wolno jedzie i zastanawiam się czy to nie przez to. (Gaźnik amal)
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka dolpima gaźnik gaźnik mikuni
simson przerywacz zaplon podłączenie gniazdo słuchawkowe instrukcja wieża audio
pralka samsung pompa przekaźnik vivaro zamek centralny
Programator do pralki Amica Optimum 600 PC5.04.10.100 SAP8022770 - gdzie kupić? Niska głośność słuchawek EDIFIER X2s mimo resetu