Odwrotnie paliwo z góry olej z boku
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Aż nie mogę w to uwierzyć. Spojrzałem do gaźnika aby sprawdzić czy jakieś uszkodzenie mogłoby do takiej sytuacji doprowadzić. 1. Nieszczelność uszczelki pod membraną pomiarową. Pomiędzy „komorą pływakową” a wylotem jest niewielka odległość. Tyle że to by spowodowało, że silnik zostałby zalany ogromną ilością paliwa i by zgasł. 2. Pęknięcie lub zbyt...
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik będziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej. OK, wszystko fajnie. Tylko co zrobić z przewodem który szedł wcześniej do króćca górnej pokrywy gaźnika, wydaje mi się,...
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Motojuza co ty za herezje opowiadasz??Chyba nie miałeś do czynienia z japońskimi motocyklami.. Aropce, słuchaj: środkowy króciec zespołu gaźnikow (są tam 4 gaźniki) zaznaczony zieloną strzałką to dopływ paliwa do gaźników-tu podłącz wężyk od kranika, ten dolotowy powinien być większej srednicy. Kranik jest typu podciśnieniowego, tzn paliwo w pozycji...
A wężyk od zbiornika idzie bezpośrednio do gaźnika czy po drodze jest jeszcze coś? Wężyk z paliwem idzie przez filtr paliwa do gaźnika. Dodano po 6 Generalnie zamowilem kranik podciśnieniowy od yamahy tylko jak go podłączyć skoro króciec podciśnienia silnika jest zajęty przez waż od gaźnika to co ja mam trójnik wstawić ? Czy odłączyć ten waż od gaźnika...
Witam, chciałbym się podłączyć do tematu. Mam identyczna kosiarkę z oryginalnym gaźnikiem, takim jak na zdjęciu załączonym wczesniej http://img685.imageshack.us/i/p723010974... Mam taki problem, że nie chce zapalać. Świeca daje iskrę. Co zaobserwowałem, po wlaniu paliwa otworkiem ( na fotce nad niebieską strzałką w głąb) wylatywało paliwo, mało...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Witam Czy jest ktoś łaskawy, kto mi podpowie jak podłączyć prawidłowo gaźnik Walbro WT 391 (Piła spalinowa Jonsered 2035 Turbo). Na załączonym zdjęciu zaznaczyłem dwa przyłącza paliwa (1, 2). Proszę o podpowiedź: 1. Gdzie jest wlot, a gdzie wylot paliwa? 2. Gdzie ma być podłączona pompka?: a) do wlotu i ma wtłaczać paliwo do gaźnika b) do wylotu i ma...
Dzięki za odpowiedź, jak wrócę do domu to przestawię zawory jak piszesz. nie wiem czemu, ale chyba oba zrobiłem 0,10mm. Póki co zrobiłem tak: Cewkę podmieniłem na używkę z traktorka z pracy (mamy wyzłomowanego 15,5HP) i iskra jest lepsza, ale to nie to. Rozebrałem gaźnik w mak, wyczyściłem przetkałem, przedmuchałem i to nie to. Zostaje mi regulacja...
Dzięki wszystkim za pomoc. Kranik był wadliwy. Na nowym kraniku wszystko hula. Tip - jak sprawdzić czy twój kranik podciśnieniowy działa prawidłowo? Górne wyjście jest do filtra paliwa, dolne do króćca gaźnika w którym wytwarza się podciśnienie, przy ruchu tłoku w dół w cylindrze. To podciśnienie obniża membranę w kraniku, dzięki czemu grawitacyjnie...
To trzeba podłączyć do komory pływakowej kawałek wężyka od dołu gaźnika i skierować go w górę żeby było widać jak wygląda poziom paliwa zamiast od razu zamawiać zaworek pływakowy który prawdopodobnie nie jest przyczyną nie działania tylko jakiś zatkany filtr czy coś. Uszczelniacze są ok przecież autor napisał że silnik ssie powietrze. Poza tym gaśnie...
Taka z radiatorem? To mam,mam cala instalacje praktycznie... Mam poki co problem z odpaleniem,mam niby gaźnik ori ale nie wiem gdzie paliwo ma iść etc.. Kreci jakbh chcial zapalić gdy dam mu benzynę do cylindra
No i schematy dały coś. Po podłączeniu tak jak na schematach i tak jak ma być iskra na świecy jest. No to paliwo i odpalamy. Klopsik ...... kręcenie akumulatorem aż do znudzenia i nic. Zalany??? Wykręcam świecę a ona suchutka paliwo nie dochodzi. Wykręciłem gaźnik i czyszczenie, dmuchanie itp. są w środku takie dwie dysze i je wykręciłem. Jedna taka...
- Deawoo Tico - Standardowy silnik od nowości(nie znam się) pojemność 796 skokowa (cm³) - 1997r - Witam, chciałbym prosić o pomoc w sprawie uruchomienia samochodu, a więc tak problem polega na tym że, gdy zaleje się gaźnik samochód odpala i przez jakąś chwile działa potem gaśnie lecz gdy, zakryje się gaźnik samochód zaciąga paliwo i pracuje do...
Jak je sprawdziłeś ? Jeśli masz automatyczne to musisz bezpośrednio podłączyć pod akumulator i obserwować ruch iglicy. Powinna się wysunąć.
posiadam opla astre 1.8 16v 1994roku silnik ecoteca oznaczenie silnika: C18XE mój problem polega na tym ze samochód nie dostaje paliwa... pompa paliwowa pompuje paliwo do wtryskiwaczy a samochód nie pali po wlaniu odrobiny paliwa w gaźnik samochód odpala usterka objawiła się tym ze ostatnio wieczorem przyjechałem do domu samochodem a na drugi dzień...
Szczotki doprowadzają prąd od regulatora AVR do uzwojenia wzbudzenia na wirniku, regulator się nada ale musisz pod wyjście 220v podłączyć mały transformator 220v/17v żeby regulator wiedział jakie napięcie panuje na wyjściu. No i szczotki i pierścienie ślizgowe też koniecznie trzeba dołożyć. A to gaśnięcie to pewnie przytkany kranik lub najprawdopodobniej...
Witam serdecznie,pacjent tak jak w tytule(czyli dziadek)sprawa jest taka iż auto jechało i nagle zgasło.Po całym dniu kopania jestem w punkcie wyjścia a mianowicie:zapłon sprawdzony(po za samym modułem zapłonowym gdyż w warunkach warsztatowych raczej tej części elektronicznej nie da się sprawdzić chyba że podmiana),na świecach ładna niebieska iskra...
To jest zawór odcinający paliwo (do "hamowania silnikiem")? Jeśli tak - spróbuj podłączyć go na krótko lub odłączyć (zależnie od tego czy podłączony = odcięcie, czy odłączony = odcięcie)... miałem takie coś w Wartburgu 1.3 - zawór się zatarł, wyjęty niby działał, sterownie też było ok, ale po wkręceniu w gaźnik się blokował.
na początku myślałem, że przekaźnik, lecz byłby zdecydowanie za wolny (impuls potrafi przechodzić 6 tysięcy razy na minute. Ale nie musi załączać/rozłączać z taką częstotliwością. Czy tranzystor bipolarny jest w stanie przenieść taki niski impuls od 400 mV do 1600 mV? Nie wiem czy to prawda ale gdzieś wyczytałem, że bipolarne potrafią mieć spadki napięć....
OK Dzięks GOLDWINGER. Światełko pali tyle że na dzień dobry spaliła mi się żarówka ale to już inna sprawa. Teraz mam inny problem - z zapłonem Moto pali na kopa i na wolnych jakoś takoś chodzi ale po dodaniu gazu dusi się a z ruru czuć niespalone paliwo i straszliwie kopci. Na wylocie z kolanka straszliwie pluje czarnym olejem. Wydaje mi się że jest...
Gaźnik nie zatkany poziom paliwa sprawdzony, tam masz elektronik zapłon?
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Załóż gaźnik na szpilki tak żeby mieć przerwę po obu stronach, podłącz przewòd paliwowy , dolej paliwa jak jest mało, zostaw tak nawet na cały dzień. I bedziesz widział czy cieknie czy też nie!
Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
Witam, Przewód od góry gaźnika to jego odpowietrznik. Odnośnie kapiącego paliwa, to dokręć śrubę od spuszczania paliwa z gaźnika to przestanie kapać, zresztą brakuje tam przewodu. Reszta poniżej.
Kolego jest to przewód do spuszczania paliwa z komory plywaka. W gaźniku w komorze pływakowej masz od spodu śrubke możesz ja odkrecić spuszczjąc paliwo z komory często mogą zlecieć brudy zatykające czasami dysze
Dzień dobry, Odebrałem motocykl od mechanika z niepodłączonymi gaźnikami i pompką paliwa typu vakuum. Pod zbiornikiem jest dodatkowe przyłącze na wężyk paliwa, mniej więcej na środku zbiornika. Pytanie: czy tam podłączyć nadmiar z komory pływakowej? Drugie pytanie: czy wentylacja skrzyni powinna być przy filtrze powietrza, czy z tyłu luźno zwisać nad...
https://obrazki.elektroda.pl/4252489200_... Witam. Posiadam skuter Hyosung 50. Po wymianie gaźnika skuter nie odpala. Gaźnik wcześniejszy miał 2 króćce, a ten nowy ma 4. Pytanie: jak to podłączyć, ponieważ z baku paliwo leci do kranika, a z kranika już w ogóle nie podaje się dalej paliwa przez żaden z króćców. https://obrazki.elektroda.pl/8562996200_...
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
Gaźnik Walbro WT-380 do kosy spalinowej Husqvarna. Jak podłączyć przewody paliwowe.? Wiem tyle, że jeden to zasilanie a drugi do pompki. Otrzymałem taką kosę, sprawną , ale z wyciągniętymi przewodami z powodu ich spękania. Wydaje mi się, że do rurki nr 2 zasilanie ze zbiornika a do rurki nr 1 z pompki. W załączeniu zdjęcie gaźnika. Dziekuję za pomoc....
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
To, że napisałem o pompie ma, wbrew pozorom, związek z Twoim problemem. W gaźniku jest pompka paliwa a ten wężyk to tak jak kabel służący do jej podłączenia Bez tego pompka nie działa i silnik nie dostaje paliwa.
Ten biały to jest wężyk przelewowy, jak komora pływakowa będzie z jakiegoś powodu za pełna, lepiej go nie zaślepiać. A tą śrubkę obok wężyka jak poluzujesz, to możesz opróżnić komorę gaźnik z paliwa za pomocą tego wężyka.
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Witam mam w posiadaniu pilarke spalinową marki solo 650, dostałem ją rozebraną na części. Wszystko złożyłem aż doszedłem do momentu podłączenia przewodów paliwowych do gaźnika. Gaźnik zawiera 2 wejścia a ze zbiornika wychodzą 3 rurki i nie mam pojęcia jak to podłączyć, dodam że jest tam jeszcze pompka. Spędziłem na szukaniu w internecie informacji na...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Sprawdź też membrany i szczelność gaźnika.
Sprawdź działanie pływaka w gaźniku tj. czy swobodnie się porusza i czy nie jest "zacięty" zaworek zamykający, współpracujący z pływakiem. Ponadto sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, gdyż może mieć w środku paliwo i zatapiać się gaźniku. Dodaję, iż w pewnym zakresie można wyregulować poziom paliwa w gaźniku, tj. poprzez dogięcie blaszki stykającej...
Do gaźnika jest drożność (widać że wejście do gaźnika jest w paliwie) po rozkręceniu gaźnika paliwo w środku było, natomiast po podłączeniu ponownie i rozkręceniu jest sucho. Jakby nie miało siły tego paliwa pchnąć dalej. Sam w sobie gaźnik jest drożny.
Tu można się tylko domyśleć. Sam jeżdżę Audi i za siedzeniem jest zbiornik paliwa i nad nim odpowietrzanie. Cały układ jest podłączony do gaźnika w celu spalenia ewentualnych spalin . Jeśli to pierburg to w gaźniku jest taki zawór i może on nie jest drożny ,a później to tylko następstwa. Pozdrawiam
Silnik jest nowy ... więc wszystko ok zalałem olej tylko mianowicie jest nowy lecz stał 2 lata wcześniejszy został zatarty nek kupiony okazyjnie ze sklepu zamontowany lecz bez tych rzeczy co wypisałem w temacie zamontowałem je lecz właśnie zero reakcji tak jak by nie było w gaźniku paliwa próbowałem tez bezpośrednio z baku podłączyć paliwo do gaźnika...
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Dzień dobry, dostałem "rozebraną" piłę NAC sps 01-38. Proszę o pomoc w podłączeniu przewodów paliwowych. Mamy dolny króciec "2" metalowy w gaźniku i górny "1" plastikowy - tak jak na obrazku. Drugie jak podłączyć przelew do zbiornika - znalazłem w rysunek gdzie dłuższy króciec w pompce to przelew a krótszy do gaźnika. https://obrazki.elektroda.pl/3885438300_...
Dostałem w częściach pilarkę do złożenia Dolmar ps-34 i nie mogę odpalić, zalewa świecę. Moze kto wie jakie są początkowe ustawienie śrub w gaźniku i ma schemat podłączenia przewodów paliwa do gaźnika do tej piły.Czekam na każdą podpowiedź.
Odkręć lekko korek wlewu i zapal silnik. Odwróć ten zawór zwrotny bo w położeniu które opisałeś uniemożliwia on przepływ paliwa do gaźnika
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Nie ma zaworka podciśnieniowego przy zbiorniku paliwa?
Sprawdzenie proste. Wstrzyknij mu przez odmę benzyny i pokręć. Jak zapali to wina gaźnika. Jak nie to usterka mechaniczna silnika lub źle podłączone przewody wysokiego napięcia. Przewody wiem już napewno że podpiołem źle niestety ale dobrze ze to juz wiadomo, paliwo wstrzyknąć przez odmę myślę że chodzi o koniec wchodzący do kolektora a nie drugi do...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Sprawdź czy ssanie się wyłącza, przy załączonym będą takie objawy jak napisałeś. Kolego sharan9, jaka rurka, do gaźnika jest podłączony tylko wężyk paliwa.
Najpierw sprawdź czy silnik się kręci. Jeżeli tak to załóż koła i silnik w ramę. Wyczyść gaźnik i przerywacz zapłonu. Podłącz elektrykę i paliwo. Jak odpalić to dopiero reszta elementów.
Ten przewód z cylindra podpina się do plastikowej podstawy gaźnika, z tyłu, obok dużego otworu przez który przechodzi ta gumowa rura łącząca gaźnik z cylindrem jest mały króciec. Wężyk ze zbiornika paliwa podłącz do króćca przy gaźniku.
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Musiał byś dorobić podobny króciec jak masz na tym nowym gaźniku gdzieś na tym króćcu co przykręcana do niego gaźnik. Króciec gaźnika ma taką małą dziurkę i do niej trzeba połączyć ten na gaźniku. To jest podciśnienie i ono pompuje paliwo czyli rusza membraną.
Witam, Sprawdź przewód powrotny paliwa z gaźnika do zbiornika paliwa i zaworek przelewowy w gaźniku. Albo źle podłączony gaźnik zamieniona kolejność przewodów.
Króciec gaźnika, do zaworu paliwa.
Sprawdziłem właśnie przed chwilą tłumik. Odkreciłem go i okno wydechowe w cylindrze jest drożne i czyste, a sam tłumik przepuszcza spore ilości powietrza. Świeca po podpompowaniu paliwa jest mokra, a pilarka nie odpala. Co do podlania paliwa bezpośrednio na tłok - wykonywałem tą operację. Na początek dałem 2ml paliwa, później 4ml, później 6ml, później...
Powalczyłem trochę z tym silnikiem. Co zostało zrobione? Wymieniłem pompkę paliwa na chińczyka, z wyglądu identyczna. Wymieniłem filter paliwa. Wymieniłem zbirnik paliwa wraz z linią paliwową. Przeczyściłem gaźnik na tyle co umiałem oraz pomierzyłem ciśnienie na tłokach (jest koło 11). Wydaje mi się że gaźnik ma złą mieszankę ustawioną bo dostaje za...
Skoro zadajesz takie pytania to zmień swój opis, to raz. Dwa to czy do gaźnika dochodzi wgl. paliwo? Między zbiornikiem a gaźnikiem masz jakiś filtr czy podłączony bezpośrednio? Sprawdź czy po tych 5 miesiącach po zalaniu paliwa nie wypłukało ci rdzy i wszelkiej maści innego syfu ze zbiornika, no i pozostaje jeszcze kwestia regulacji samego gaźnika...
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
Ten króciec nie ma być nigdzie podłączony. Ewentualnie do rurki, która idzie pod podwozie. To kranik do opróżniania komory pływakowej. Dokręć tą śrubkę, która jest obok i powinno pomóc. Po takim czasie musisz wymienić paliwo, przeczyścić i ustawić gaźnik. Przyjrzyj się filtrowi powietrza. Przydałoby się też zmierzyć sprężanie.
No to jak nie przepuszcza zaworek to nie może cieknąć paliwo, ma się napełnić komora pływakowa i tyle. Gaźnik jest "w gotowości" do pracy. Podłącz wężyk paliwa ze zbiornika w króciec zaworka iglicowego i nalej paliwa do zbiornika i nie może cieknąć z gaźnika, nawet takiego luźno trzymanego w ręce (niżej niż zbiornik paliwa). Jeśli cieknie to go jednak...
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Filtr paliwa możesz kupić taki jak masz na traktorku te mniejsze czerwone lub białe mają tylko drobną siatkę jako element filtrujący. Filtr powietrza są dwie opcje do tego modelu. Przewód gumowy odmy zakłada się bezpośrednio. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
Niestety nic nie dało pompa paliwowa podaje paliwo. A mam jeszcze pytanie gdzie podłączyć powrót paliwa z gaźnika ? :D Dodano po 5 A i jeszcze jedno ten przewód który idzie do dolnej części gaźnika Aisan to należy zaślepić? On chyba tłoczy płyn chłodniczy.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Paliwo jest w komorze pływakowej w gaźniku?.Jak nie ma to sprawdź kranik podciśnieniowy,albo podłącz pomijając kranik bezpośrednio do gaźnika
Kosa partner t33+ gaźnik walbro. Gaznik ma dwie rurki na przewody paliwowe jedną prosta drugą zgiętą. Do której rurki podłączyć przewód od pompki paliwa.
Pomysl z dwoma przeplywomierzami (a w autach gdzie powrot jest na pomce paliwa nawet z jednym) jest fajny. Niestety coraz mniej jest osob ktore maja auto na gazniku, stad jak sobie sam nie napiszesz tego programu to pewnie nikt nie zrobi. Ja gdybym umial to bym to zrobil dla taty i nie tylko, ale narazie nie umiem... Po otrzymaniu ilosci impulsow przypadajacych...
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Polos113 twój rysunek jest zły, do gaźnika w 4t wchodzi jeden wężyk nie ma żadnej pompki podciśnienia, przewód podciśnieniowy (ten niebieski z drugiego rysunku) idzie bezpośrednio do króćca ssącego a zielony do gaźnika(paliwo) http://images67.fotosik.pl/31/16bb70a30f...
Jeśli masz kranik paliwa podciśnieniowy, to sprawdź, czy są podłączone wężyki do gaźnika. Głównie chodzi mi o ten od podciśnienia, który ma być podłączony do kranika. Np. w "chińczyku" przypadkowo przycisnąłem go kanapą ze schowkiem (przykręcanym do ramy) i miałem ten sam efekt, tj. paliwo nie dopływało do gaźnika. Jeśli paliwo dociera do gaźnika a...
Wydaje mi się, że dałeś za małe luzy. Gdzieś na forach podano, iż powinny być 0,05 i 0,08. Aby sprawdzić poprawność pracy silnika zamontuj starannie gaźnik i "podłącz" go pod zbiornik paliwa. Na paliwie ze strzykawki zwykle testuje się silnik np. jeśli mamy podejrzenie, że gaźnik jest "brudny" i nie podaje paliwa.
Wykręć go, zobacz na jakiej zasadzie działa. Czy to jest czujnik, czy jakiś elektrozawór. Bo jeśli jest w obrębie dyszy wolnych obrotów, to może to elektrozawór odcinający paliwo po zgaszeniu silnika.
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
Witam czy można ominąć pompke ręczna w pilarce (wężyk bez pośrednio gaźnika) proszę o odp dziekuje z góry za odp Chcesz ominąć Primer którym zasysasz paliwo do gaźnika? Więc tak. Można ominąć. Następnym razem napisz model itp. a nie wężyk bez pośrednio gaźnika.
Wg mnie "usterką" będzie brak paliwa w gaźniku. Sprawdź więc dopływ paliwa do gaźnika, drożność filtra paliwa i działanie kranika ( oraz ewent. podłączenie wężyków). W przypadku, gdy silnik zgaśnie i okaże się, że świeca jest sucha, to na próbę wlej ok. 2 cm 3 paliwa wprost do cylindra. Jeśli okaże się, że silnik natychmiast "zaskoczy", to będziesz...
Kranik paliwa podciśnieniowy?
Witam! Moja uwaga to jak zgaśnie silnik to odkręć pokrywy gaźnika i zobacz czy jest paliwo w gaźniku.Gdyby nie było to sprawa iglicy i pływaka. Po zdjęciu dekla od gaźnika powinno być 3-4 mm od górnej krawędzi. Iskrę możesz sprawdzić zwykłą neonówką taką jaką mają elektrycy łącząc dodatkowym przewodem świeca z masą motoru. Neonówka będzie mrugać w czasie...
Witam Posiadam chiński skuter Retro 4t. Podczas jazdy zaczął przerywać i gasnąć. Wymieniłem gaźnik, świece i kranik paliwa, teraz w ogóle nie leci paliwo do gaźnika. Dodam, że z samego kranika leci paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem dosyć żwawo, a jak tylko podłączę przewód paliwa to echo nic nie leci, jakby był zatkany (oczywiście nie jest). Kranik...
Witam wszystkich, proszę o pomoc. Mam problem z podłączeniem gaźnika przewodami doprowadzającymi paliwo do piły. Które wejście na gaźniku jest doprowadzające paliwo, czy dobrze zaznaczyłem na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/3199181800_1...
podłącze się. Też chce podłączyć pompke zewnętrzną zamiast mechanicznej. problem widze tylko z powrotem paliwa do baku. mam honde z dwoma gaźnikami. i tam powrót jest wbudowany w pompke. elektryczna pompa bedzie podawać cały czas paliwo a jak sie napełnią gaźniki to paliwo gdzies musi powracać. dobrze myśle? jak to zrobić?
Mnie uczono kiedyś w szkole że kład to sposób przedstawienia detali w rysunku technicznym, np. w postaci specjalnego przypadku przekroju.. A co do pompy paliwa - jeden króciec do zbiornika paliwa, drugi do gaźników - ot i cała filozofia..
Pytanie czy jest iskra. Potem sam fakt że jest to też nie wszystko. Żeby podzielić problem na pół, wykluczyć zapłon i niskie sprężanie można psikać plak w dolot z wyjętym filtrem powietrza na czas kręcenia. W ten sposób "paliwo" dostarczamy wraz z powietrzem. Jeśli zagada choćby na chwilę, wiadomo że chodzi o dopływ paliwa / gaźnik.
Oczami kanał impulsowy wygląda na sprawmy, choć to kawał gumy i nigdy nic nie wiadomo. Dźwigienka iglicy jest ustawiona równo z płaszczyzną gaźnika. Uważam , że w zbiorniku paliwa nie powinno być ciśnienia. Mocno się temu przyjrzałem .Pompując pompką paliwo słychać zasysanie powietrza, pompka nie jest całkowicie wypełniona paliwem. Powietrze z paliwem...
Witam. Mam pytanie odnośnie gaźnika w tym silniku. Są tam dwa krućce. Jeden jest od zasilania paliwa, a ten drugi do czego służy? U mnie nie jest nigdzie podłączony i nie mam pojęcia, gdzie mam go podłączyć. Pozdrawiam
A taki żartowniś jestem , więc czasem się zagalopuje ;-) Skoro w okolice gaźnika to może być (trojan - nie zjedz mnie ;-) ) przewód powrotny paliwa lub też odpowietrzenie zbiornika paliwa
Witam. Chcialem sie zapytac jak podlaczyc gaznik dellorto phbg 19mm tzn. Jak podlaczyc poszczegolne wezyki czyli paliwo, olej i ten caly dozownik paliwa i oleju. Oraz chcialem sie zapytac na jakiej zasadzie dziala ssanie reczne na przycisk. Czy trzeba po prostu kilka razy podniesc w gore i pozniej odpalic czy moze caly czas musi byc w gorze do czasu...
gaźnik podłączyć podłączyć gaźnik gaźnik podłączenie paliwo
napęd bramy garażu alpine kostki bascom zapis pamięci
Asus Dual RTX 4070 Ti Super - Wentylatory nie kręcą się podczas przeglądania internetu Odpowietrzanie układu chłodzenia Mercedes C216 5.5 388 KM