34S2A1 występował w Żuku lub Nysie, ale miał różnicę związaną bodajże z podłączaniem podciśnienia. gażnik Weber model 34S2A1 jest to ten sam (budowa) co przy dużym fiacie 125p Z pamięci napiszę, że jedynie ogólny zarys był taki sam i chyba rozchodzi się o różnicę związaną z drugą gardzielą. Fiat 125p zupełnie mi tu nie pasuje, ale niech ktoś mający...
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
Podlaczone do dzwigienki od ssania .
Jest to gażnik weber a filtry to jeszcze kiedy wymieniłem Dodano po 2 To chce wymienić załącznik:
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Kolego moze ja pomoge.
Jaki gażnik, Weber czy Fos.?
za duzego wyboru to nie masz jesli to gaznik. Instalacja zwykla, przełacznik GR trzypozycyjny, sruba na wezu, i jakis w miare reduktor, np LOVATO
witam,jaki typ gażnika? ,jeżeli weber 30/32 DMTR,wejdż na http://uno.zla.sosnowiec.pl tam jest książka do uno w której jest opisanyw/w gażnik dwugardzielowy.pozdrawiam
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Tej dyszy nie wyjmiesz, przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, ale z umiarem. Wyjmij zaworek i też przedmuchaj. Przy wyjmowaniu uważaj na sprężynkę, która jest pod dźwignia. Końcówka dźwigni musi być na poziomie krawędzi gaźnika, jeżeli będzie niżej to poziom paliwa będzie zbyt niski. Najlepszym wyjściem jest, czyszczenie w myjce ultradźwiękowej.
nie ma specjalnych sposobow na wymiane ale wymiana trodna reguluje sie tak aby linka miala jeszcze delikatny luz tzn aby przepustnica byla zamknieta i linka miala jeszcze maly zapas luzu. Przy przepustnicy tylko zachaczona i przy pedale to samo. Przymocowana do belki 2 nakretkami M8
Luz powinien wynosić 0,4mm ssący i 0,5mm wydech ten co piszesz za mały ,taki objaw jak opisujesz to zawór musiałby sie nie domykać ale luz jest za mały , te 10 stprzed GMP to przy 850rpm, ustaw ten luz i p-kt mi nie ofiaruj :D tylko kliknij "pomógł" p-kt oddaje .
Katastrofa. Wlej na dobe po strzykawce nafty na tłoki
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
witam! w moim cc 900 94 rok (gażnik weber) brakuje przyspieszenia (szarpanie) na zimnym silniku. po rozgrzaniu troche lepiej sie zbiera ale to nie to! jakie moga być przyczyny i od czego zacząć sprawdzanie?
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
odpal auto na gazie ściągnij wąż od gaźnika i zobaczysz czy przepuszcza ale może też być jedna rzecz brak masy na Elektro zaworze lub konektor zaśniedziały bo gazownicy wszystkie masy łącza tak z lenistwa Elektro zawór butli potem Elektro zawór reduktora i gdzieś łapią masę z karoserii . tak że masy zawsze można sprawdzić . a szczególnie te co idą pod...
Na ssaniu dobrze bo ma więcej paliwa oczywiste,bez gorzej bo za mało paliwa czyli w dalszym ciągu problem w gażniku .
Kurcze :) widze że to nie tak łatwo :) ,że potrzeba jednak do tego urządzeń kontrolnych :( Cobraa czyli to nie ma wpływu na obroty przy nagrzanym silniku??? bo zauważyłem że jak wykreciłem bardziej ta śrubke to chyba znów zaczął mniej palić, ale dokładnie jeszcze nie sprawdzałem :) ustawie to na 2,5 obrotu i zobacze jaki będzie efekt :) p.s. gażnik...
Ale ty w gaźniku weber nie masz sondy. zakładam, że to oryginał nie przerobiony aisan?tak czy siak sondy nie ma.
Powodem zanieczyszczania gażnika w cc są opary z silnika które przenoszą poprzez przewód odmowy , skroploną parę wodną plus zemulgowany olej. Tak się składa że od 20 lat zajmuję się regeneracją i naprawą gażników.
wątpię, że w mieście spali mniej jak 10-12. Zgadzam się moje Audi właśnie tyle paliło, i niewiele da się z tym zrobić, albo pali mało i nie ma czym jechać albo pali 12L i jest czym jechać, coś za coś. Tylko w moim B3. był gażnik Weber, śmigało to jak złoto, palił w trasie ok 8L a na mieście 10 do nawet 13L.
Po pierwsze podaj co tam siedzi w silniku : gażnik czy wtrysk. Ja mam Tipo 91r. i jest na gażniku Weber.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Od remontu tego silnika nie uciekniesz.Masz duże zużycie oleju a do wymiany są prawdopodobnie zużyte pierścienie na tłokach.Sprawdż czy jest drożna odma .Obroty wzrastają gdyż są duże przedmuchy oleju z cylindrów i poprzez odmę dostaje się do gażnika silnika mieszanka olejowo-powietrzna co stanowi dodatkową dawkę dla silnika.I świece Ci również zapewne...
W cc 700 były montowane od 95r tylko gażniki Aisan. Pytanie tylko skąd w 96 gażnik FOSa? , ale jeśli kolega ma już taki i zakłada Webera ,to w niczym nie przeszkadza.
Powinien zgasnąć lub przygasać,albo masz za dużą dyszę wolnych obr. lub nie dokęconą do oporu.Może być też zatkany kalibrowany otworek powietrza w korpusie gażnika ,a może nie ma otworka w uszczelce którą wymieniałeś.
sprawdz pokrywkę na górze gażnika czy przy właczeniu ssania się zamyka często wyłamywał sie języczek z cięgna . Potem zrób prosty test - po odpaleniu przytkaj gażnik z góry na wysokich obrotach do częściowego zdławienia kilka razy zazwyczaj pomaga .
mozna tez sprawdzić zaworek paliwa na pływaku w gażniku czy nie przepuszcza a wogóle jak duzo przejechane km to warto sprawdzic krzywki na wałku rozrzadu i popychacze hydrauliczne czy sie nadmiernie niewytarły.
Cięgno połączone jest z klapami dolotu plastikowymi spinkami które często ulegały uszkodzeniu ,istniały dwa rodzaje gażników weber i fos zestaw naprawczy pod dany model powinien załatwić sprawę jeśli nie reaguje na ssanie.
Przy wymianie gażnika potrzeba jeszcze wymienić kolektor ssący.
Witam poszukuje Gażnika do fiesty a konkretnie jest to Fiesta XR2 pozniej podam dokładny model ale teraz moge powiedziec ze jest to gaźnik WERBERA 2 gardzielowy. Moj gaźnik jest dobty ale było w nim ssanie automatyczne i ktoś sie tym bawił i rozpie...... :P a na ręcznym to se moge pojeździć chyba hamulcu:P wiec jesli ktoś wie gdzi emoge nabyć taki gaźnik...
musisz postepować zgodnie z radami kolegi malez4 . Miałem kiedys podobny problem gdyz spręzyna pod śruba pękła. Po założeniu nowej i po kilku próbach na zapalonym silniku udało mi się jakoś wyregulowac gaźnik. Ja mam teraz inny problem. Jak do tej pory jedziłem na gazie. Jak przyszły mrozy i przydało by się ssanie okazało się że nie działa. Wymieniłem...
mam jeszcze jedno pytanie w moim gażniku weber są dwa czujniki i nie wiem do czego one są . Bo jak odłącze kostke to nie ma zmian i nie wiem czasami czy one nie sa spalone i przez to tyle pali pozdrawiam ;-]
Twój gażnik to Weber 32/34 TLDE 4/150 (silnik 1.4) lub 5/150 (silnik 1.6) Różnica jest tylko w dyszy paliwa biegu jałowego ,dyszy paliwa doładowania i dyszy mieszanki biegu jałowego ,reszta jest taka sama. Proponuje sprawdzić w jakich innych jeszcze autach występowały te gażniki. Pozdrawiam!
Jaki gaźnik?Fos, weber czy zawodny aisan? Może benzyna ucieka z gaźnika i odpala zaraz po zgaszeniu a po czasie musi napompować komorę pływakową.
http://citroen.triger.com.pl/citroen_50.... Tutaj masz trochę danych
PowerCC była na gażniku WEBER 32TLF 32/250 Dodano po 5 Auteorze tego postu to co masz gażnik czy wtrysk ?? Dodano po 34 Sorry za błąd "autorze" miało być
Tu masz napisane: http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
filtr paliwa wygląda dobrze ale faktycznie mały koszt nie zaszkodzi wymienić. chyba dziś jeszcze z nim będę walczyć może jakimś fuksem znajdę usterkę.?
sprawdzilem i wszystko jest ok wezyk dobry i przyspieszacz tez , membranka nie uszkodzona, swiece sprawdzone wszystkie dobre, i nadal dlawi sie na zimnym i to mnie najbardziej dobija co moze byc jeszcze przyczyną ??? zachowuje sie tak jakby dostawal jakies lewe powietrze ale nie rozumie czemu jak troche pojerzdze to jest git jakby dostawal lewe powietrze...
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
------http://ozaryspeugeot.w.interia.pl/...
Bardzo proszę Gaźnik Weber 30 DFG 7/750 Odległość między pływakiem, a płaszczyzną pokrywy wraz z uszczelka wynosi 10 +/_ 0,25mm Skok max pływaka 14 - 15,5mm (odległość między pływakiem w położeniu max odchylenia od płaszczyzny pokrywy wraz z uszczelką) Dla gaźnika typ FOS 30S2HX poziom taki sam
Witam, Mam dwie "osiemnastki", niestety już niejeżdżące :( . Miałem do nich książke serwisową (po francusku). Jeśli Cię interesuje to wyślij do mnie maila . Spróbuję ją odszukać. Pozdrawiam
Gaźniki AISAN zawsze stanowiły problem, najprościej wymienić kolektor ssący i założyć gaźnik Webera.
Ja mialem ustawione te klapki tak ze jak wlaczylem ssanie na maxa to one sie do konca nie domykaly. I dzalalo b. dobrze. A luz na osce sopwodowany jest tym ze gnazda w obudowie gaznika sie wyrabia i to jest efekt takiego stanu rzeczy. Moim skromnym zdaniem nie ma to wiekszego wplywu na dzialanie ukladu ssania. Sprawdz czy Ci sie klapki normalnie domykaja...
Ja wiem że nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale czy warto wkładać pieniądze, czas i nerwy w to auto?
Nie będzie poprawnie pracował na gaźniku z malucha.
Skoro na ssaniu nie ma problemu to znaczy że pełne otwarcie przepustnicy zuboża mieszankę. Czyli albo dysze za małe albo przytkane. Czasem problemem jest poziom paliwa w komorze gaźnika. Ja jakbym robił konwersję to chyba na 1.3 mpi ze skody felicji. Jest trochę gratów do zmiany ale auto wtedy lepiej odpala i jest mniej awaryjne.
Witam jak ustawić poziom pływaka w gaźniku ? mam śilnik poj 1108 Problem polega na tym ze jak go odpalę na ssaniu to chodzi dobrze ale gdy sie nagrzeje i wyłączę ssanie przy małym dodaniu gazu zaczyna przerywać ale jak juz dodam więcej to go dusi Myśle ze zamarło paliwa i tu trzeba by było sprawdzić poziom pływaka tylko jak to zrobić albo zacięty zawór
Wyjaśnisz mi jak zbadać to ciśnienie na cylindrach? bo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać Dodano po 2 W zbiorniku wyrównawczym jest wszystko ok. niepokoi mnie dym wydobywający się z lewej komory gaźnika
Witam może ktoś wie dokładnie w jakich autach i z jakimi silnikami były montowane te gaźniki? Dokładne oznaczenia to weber 32/34 dmtr 109/250 obecnie znajduje się on we Fiacie Ritmo z 87 roku z silnikiem 1,6 dohc.
Cut-off podlaczony jest bezposrednio ze stacyjka Wlaczenie zaplonu powoduje wlaczenie elektrozaworu.W samochodach ktore maja wtrysk paliwa i pompe paliwa elektryczna w zbiorniku paliwa stosuje sie wylacznik bezwladnosciowy. Sterowany przekaznikem wylancza pompe .paliwa
Jesli wykrecasz wkret regulacji skladu mieszanki to mieszanka jest bogatsza jesli wkrecasz to ubozeje
Bardzo proszę o jakies podpowiedzi.
Tak jak w temacie proszę o wskazanie przypuszczalnych usterek przez które mój fiat cinquecento 700 z gaźnikiem weber który został zainstalowany w nim około 1 miesiąca temu nie odpala po zgaszeniu go kluczykiem nie odpala za każdym razem. Przeważnie wszystko działa ok ale czasami mu odbija i nie odpala pomimo dobrej jakości akumulatora. Z góry wszystkim...
Mam właśnie ten gaźnik-weber. A dlaczego przewód od wspomagania? Co on ma do tego że silnik nie pracuje prawidłowo? Czyściłem i sprawdzałem każdą rzecz która ma jakikolwiek powiązanie z gażnikiem. Trace nadzieję że mój cienias pojedzie kiedyś więcej niż 70km/h,bo tylko tyle jestem w stanie nim pojechać z tą usterką.
Nie, jeszcze nie sprawdzałem, postaram się to jeszcze sprawdzić zawory myślę, że są w porządku. Możliwe ze powodem jest zbyt bogata mieszanka ? Dodano po 3 Pytam bo ostatnio stanąłem na drodze bo silnik się zalał ...
rozebrałem gaźnik na czynniki pierwsze i go dokładnie wyczyściłem. pomogło jak ręką odjął. Auto śmiga nie szarpie i nie przerywa
jofa-j1 to napewno w silniku Ireneo tak byl zimny ale gazu nie dalem nawet do 50% (dodawalem reka przy gazniku) rozmawialem wlasnie z ziomkiem i tez na panewke stawial, oplaci sie remontowac silnik ? czy lepiej nowy (moze wiekszy)
Po tym co napisałeś pierwsze co przyszło mi do głowy to zgnita sprężyna w pompce paliwa , lub zaciągnięta woda z dna baku . Jaki masz gaźnik Weber czy Aisan ?
Ta rura idąca do gażnika wygląda na szczelną, chodziło mi o tą ciągnącą powietrze bezpośrednią do filtra powietrza.
hej. Dzieki za odpowiedz:) ale jakis czas temu przeczyscilam wszystkie przewody elektryczne i dorobilam dodatkowa mase. Problemy ustaly. :)) a co do gaznika to jest ok :) to sprawdzilam w pierwszej kolejnosci, cewke i alternator takze:))
Witam a jak sprawdziłeś ten pływak ??
No rozumiem wiem że nie będzie dobrze. ale nie będzie lepiej ? bo chyba najlepiej by było wsadzić gażnik webera
szukam rysunków ,zdjęć i zasad regulacji tego gaźnika.montowane były w peugeotach 405.
:?: Witam. Moje Cinquecento z silnikiem AISAN z 94 roku chodzi dobrze na wolnych obrotach, ale w czasie jazdy często się dławi i traci moc. Trzeba obniżyć bieg i większym gazem wejść z powrotem na obroty. Zdarza się to coraz częściej. Na zimnym silniku trzeba przy ruszaniu i do czasu nagrzania trzymywać go na wyższych obrotach. Proszę o pomoc w rozwiązaniu...
Aisan -pod gaźnikiem Weber,Fos-przed gaźnikiem ,w okolicy belki poprzecznej zawieszenia silnika.W Aisanie w tym miejscu wkręcony jest termozawór dwudrożny.
Witam. Gaźnik Weber czy Fos? Witam Nie mam pojęcia jak to rozróżnić?
Witam ! Jest to TIPO- 1,4 rocznik 1994 . Silnik jest zbudowany na gażniku Weber 32/34 TLDE , oraz na elektronicznym układzie bezstykowym . Uszkodzenie od dłuższego czasu pojawia się takie ; po przejechaniu autem przez dość duże kałuże , silnik gaśnie lub przerywa . Po postoju na noc w garażu , rano jest już dobrze . Wczoraj miałem znów takie same zdarzenie...
Gażnik był regulowany. Skład mieszanki obroty itd
Katalizator i sondę miał gaźnik AISAN (japoński ) .Gaźniki polskie WEBER, FOS nie miały katalizatora. Jeśli byla przeróbka z AISANA na WEBERA LUB FOSA to sonda i katalizator są zbyteczne .W przeciwnym wypadku do poprawnej pracy gąźnika AISAN sonda musi być wkręcona przed katalizatorem .Nie wystarczy nawiercić otwór w rurze wydechowej ,musi być wspawana...
mam podobny problem ale z gaźnikiem weber
Podaj kod silnika i poj oraz rocznik . Gaznik Weber , w zalezności od rodzaju silnika występuja rózne typy tego gaznika
niech założy dwa podwójne gaźniki Webera sprawdzone w silinikach VW
Mój błąd to nie sprężarka tylko gaźnik :) WEBERA gaźniki te są stosowane prawie przez wszystkich tunignowców z czech. Te same pytania kieruje odnośnie tego gaźnika Pozdrawiam!
Na 100% rura a nie cewka. Sam to przerabiałem 8 lat temu. To samo miał szwagier. Kupił cienkiego w lecie, a jak się zrobiło zimno zaczęły się problemy. Pytał mnie co się dzieje bo wiedział że miałem cienkusia. Jak zobaczyłem że nie ma rury i blachy na kolektorze powiedziałem mu żeby to sobie kupił i wszystkie problemy się skończyły. To samo miął moj...
Gaźnik Weber ma częściowe wyłączanie samoczynne ssania za pomocą siłownika podcisnieniowego
Naprawde rewelacja ...sam mam cc700 Chyba sobie sprawie taki obrotomierz :) PS: Mam gaźnik Weber ,czy będzie działać ?
Masz gaźnik Webera, czy ta usterka wystąpiła w mrozy?
sluchajcie tez miałem CIENKIEGO za gaznikiem AISANA i cały czas, cos było nie tak z nim, po ty wszystkich probach napraw wymieniłem go na gaznik WEBERA i auto smiga jak nowe Dodano po 3 jak cos to piszcie na nr gg 8805076 to podpowiem jak wymienic gaznik AISANA na gaznik WEBERA
Ja mam fieste z 81 roku i na orginalnym gażniku paliła w mieście 8l.Założyłem gażnik Webera z 87r i w mieszanym cyklu przy średniej jeździe pali 5,25 litra.Ale jeżdżę teraz na gazie i jest najlepiej:)
Sprzedaj go jak najprędzej.Cieniasy z tym gaźnikiem to złom.Lub załóż gaźnik WEBER"a
Powodów może być dużo napisz jaki gaznik masz ? Pozdr ...Gaźnik WEBER
Bark instalacji Lpg cienias jeździ na czystej benzynie. Gaźniki Weber.
Tych linek sa dwa typy-różnią się długością,zleżało to od gaźnika-Weber czy Aisan.
taniej[z tym samym efektem]powymieniać dysze -ale wiem ,efekt mizerny ,po takich "modyfikacjach"spala -więcej,żyje-krócej.Wypoleruj gażnik ,wyreguluj zapłon i nie przesadzaj z tuningowaniem małego silniczka bo głowica wyleci wyżej dachu a za nią tłoki.
Kotweiler <- nie wprowadzaj w bląd. Jak auto na gaźniku Webera to nie ma czujnika położenia wału.
Witam. Problem masz z ilością benzyny .Musisz przeczyścić układ ssania w gaźniku. Napisz jaki masz gaźnik :Weber ,Fos czy Ajsan.
Ja mam gaźnik Weber, ale bez offtopu bo zaraz po ostrzeżeniu dostaniemy. Masz jakieś pytania albo potrzebujesz części- mam całe CC w częściach. Wal na PW.
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Mam gaźnik Weber, rocznik 93 i pewnie do teraz nic z serwem nie było robione. Dzięki za informacje, sprawdze serwo i dam znać czy pomogło.
Witam Moja propozycja , przy opisie problemu wazne jest podanie rodzaju gaznika , gaznik Weber, FOS ,a Asian to kolosalna roznica , wiec wymagane by bylo podanie rodzaju gaznika . Pozdrawiam Krzysztof
podcisnieniewo wymienilme wszytkie, orietujesz sie jakie napiecia powinny byc w kostce ktore pod;lancza sie do czujnika?? 3 przewody. wiem ze aisan to kiszka tylko ze sam gaznik webera lub fosa to wydatek minimum 300 zl
rocznik 93, gaźnik Webera, przebieg 126 000tys..olej był po kupnie wymieniony..orlenowski syntetyczny 5 lat na gazie...proszę o pomoc...co może być przyczyną..?
Witam i proszę o pomoc. Posiadam Cinquecento 700 na gażniku Weber rocznik 94, borykam się z następującym problemem. Moje autko odpala na jeden cylinder po chwili dopiero dołancza drugi ( po przegazowaniu ) ale problem nie znika bo podczas jazdy raz pali na dwa raz na jeden zjawisko jest nie do wytrzymania zwłaszcz przy deszczowej pogodzie, z tego co...
gażnik weber cinquecento aisan weber gażnik naprawa
mixer słuchawkowy switch uszkodzić bezpiecznik gniazdo zapalniczka
przestrojenie halina magazyn energii aliexpress
Brak sygnału dźwiękowego w zmywarce Bosch SPS4HMW49E Nawigacja Android PX5 - ekran się nie włącza