witam mam pytanie czy można podłączyć to cudo do kompa wASO, i czy w ogóle był podłaczony do jakiegoś testera? bo myśle że od tego należałoby zacząć w tej chwili może to być nawet zapchany filtr paliwa lub za słabe ciśnienie wytwarza pompa paliwa tak na prawdę to może być jakaś poważna sprawa np. komp ale również może to byc jakaś błacha sprawa pozdro...
Witam serdecznie. Mam nastepujacy problem. Galant nie chce zapalic, nie slychac zeby pracowala pompa paliwa, nie daje iskry. Poprzedniego dnia chodzil a nasteonego dnia nie chcial zapalic. Byl kiedys problem z komputerem w ktorym byly wypalone kondensatory. Zostalo to naprawione, dostalem dozywotnia gwarancje ale patrzac na komputer nie wyglada aby...
Witam serdecznie. Mam problem z moim galantem, jest on zdeka leciwy ale strasznie go lubie ostatnimi czasy zaczoł mi przerywać przy jeździe na benzynie więc udałem sie do jedynego warsztatu w którym podjeli sie próby zbadania tematu. Niestety diagnoza była okrutna a mianowicie ECU zaczeło umierać. Na dnaich przestał mi juz wogóle odpalac na benzynie...
Witam wszystkich. 1.Gdzie sie znajduje pompa paliwa i filtr paliwa w Mitsubishi Galant 2.0 88r?? 2.Ile moze kosztowac pompa i filtr paliwa?? 3.Jak mam w zbiorniku okolo 10 litrow benzyny czy jest taka mozliwosc ze samochod nieodpali?? z gory dziekuje za odpowiedz.
Witam! Mam problem z Mitsubishi Galant 94r. jak w tytule. Problem polega na tym, że samochód nie pracuje na benzynie, a na gazie nie ma żadnych problemów. Problem wynikł w zimę. Myślałem, że woda była w filtrze więc dolałem do zbiornika denaturatu, ale to nie pomogło. Pompy nie słychać, na początek chciałbym wykluczyć, że to wina jakiegoś przekaźnika...
Drodzy forumowicze jak w temacie, galant 2.0 133KM bez gazu, usterka wystąpiła nagle, brak ssania na zimnym silniku, jak się zagrzeje jakoś chodzi, wymieniony krokowy, czujnik temperatury, w sterowniku brak błędów, parametry na zimnym ok zarówno czujnik temperatury jak i tps i inne, po odpięciu czujnika temp. na włączonym zapłonie słychać pracę krokowego...
Sprawa rozwiązana,ten podwójny przekażnik jest od pompy paliwa i ona z powodu braku paliwa zdechła i zrobiła zwarcie.Szczególne podziękowamia dla /giepetto/,za pomoc co nie którym ADMINISTRATOROM,wyszła z życia..........
Witam,jestem tu nowy,więc nie wiem czy dobrze się zalogowałem....Moje pytanie.Jestem w posiadaniu Mitsubishi Galant VI 99r,2.5 V6.Auto posiadam od 4lat,do tej pory przejechałem ok.40tyś bez jakiegokolwiek wkładu finansowego.Wczoraj wieczorkiem odjechałem od domu ok.50m i STOP,brak iskry...tak po prostu bez jakichkolwiek wcześniejszych objawów.Bezpieczniki...
Witam problem jest tego typu że jadąc sobie prawilnie auto nagle zgasło w czasie jazdy i już nie zapalilo jak do tej pory nie było żadnego problemu i nic nie wskazywało na to że padnie. Auto po wsadzeniu kluczyka wszystko się zapala kręci ale nie ma reakcji tak jakby nie dostawał paliwa nie wiem co sprawdzić jedni mówią pompa paliwa inni przekaźnik...
Witam Szanownych Kolegow. Szukam osoby ,ktora mogla by mi podsunac jakis pomysl co do tego autka bo nadal sa z nim problemy.Kolektor sprawny.Dodam ze sprawdzilem cisnienie na cylindrach i wyszlo ok ,oprocz tego cisnienie pompy paliwa podaje dobre cisnienie i do tego jescze sprawdzalem wtryskiwacze kazdy dziala jednakowo. Ciekawe jest to ze podczas pracy...
No to troszkę lepiej, bo w tym kolegi, po pierwsze Ecu nie wysterowuje pompy paliwa, po drugie jak sie odepnie czujnik wałka to zaczyna normalnie chodzi ale tylko chwile, po trzecie da go sie tylko sczytać przez błyskowe bo kontrolka od silnika strasznie szybko pulsuje i nic więcej. Z opinii fachowców wynika że w starszych typach psuły się kondensatory,...
O swapie nawet nie myślę, chyba że z rozbitka z motorem VR4. Ze zwykłym 2.5 V6 szkoda roboty, za mały przyrost mocy. Ale turbo chodzi mi po głowie. Jeżeli silnik wytrzymałby bez zakucia +30-40KM, to kolektor wydechowy z turbo, intercooler, jakiś zawór upustowy, może większe wtryskiwacze i pompa paliwa, parę pierdołek i po sprawie. Do tego na hamownię...
Niestety nie obyło się bez warsztatu sprawcą okazała się pompa paliwa która robiła zwarcie i wywaliło nietypowe bezpieczniki w skrzynce po maską. Dziękuje wszystkim temat to zamknięcia.
No własnie muszę sprawdzić czy czujnik daje sygnał. Jeżeli czujnik będzie dobry to jest przyczyna ze auto nie ma iskry??? Moduł zapłonowy?? Pompa podaje paliwo, rozrusznik kręci do pełni szczęścia brakuje iskry! Nie mam oscyloskopu ale sposób z diodą myślę ze zadziała!
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
Witajcie, jaki wklad bedzie pasowal do mojej Carismy? Wszystkie jakie znalazłem sa do Colta, Lanceta, Galanta czy Pajero.. czy do mnie tez taka bedzie pasowac? 1.8 16v 116KM 1997r
Znalazłem zbiornik w galantej kondycji. Tylko kwestia tego typu że jeździło z gaźnikiem a ja mam PGM FI i jest inne koryto (płtysze) na pompę paliwa. Jak myślicie można puścić ją na tym zbiorniku od gaźnika? I wogóle jakie ma znaczenie właśnie to koryto?
I tu się chyba kolega myli. Wczoraj dolałem płynu chłodzącego ok. 1,5l. Może faktycznie jest jakiś przeciek, ale czemu silnik nie pracuje na benzynie, od momentu zapalenia się kontrolki. Poza tym niski stan płynu chłodzącego to raczej podobna ikonka z brakiem "wlewu" u góry i z wentylatorem w środku. Ciekawostka: w czasie uzupełniania płynu chłodzącego,...
Samochód dotarł do mnie na sznureczku bez oznak życia. Krótki wywiad z właścicielem i co się okazuje. Był wymieniony rozrząd samochód troszkę pojeździł i rozrząd się przestawił. Został poprawiony i efekt identyczny z tym że teraz zrobił się problem bo poleciały zawory. Przyczyna całego zajścia dość prozaiczna. W ramach cięcia kosztów nie został wymieniony...
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Filtr paliwa w.w modelu znajduje się w pompie w obudowie pompy paliwa.
Powinienem mieć gdzieś taki sterownik do tego samochodu. Był co prawda naprawiany ale na pewno sprawny. Samochód już musiałem zezłomować i co nieco z niego sobie zostawiłem. W moim sterowniku był naprawiany układ stabilizacji 5V. Napięcie to zasila wszelkie czujniki w samochodzie. U mnie układ ten poszedł, ponieważ przycięli mi kable od przepływomierza...
Witam wszystkich. Mam problem jaka pompe paliwowa mam kupic do Mitsubishi Galant 2.0 poniewaz jest to skladak model tego samochodu jest produkowany od 1988r do 1992r, jak go kupywalem to w ogloszeniu bylo napisane, ze to jest rocznik 1988 a w dowodzie rejestracyjnym pisze 1995r, i koles w umowie tez taki rok napisal (1995). I do jakiego rocznika mam...
Witam. Szukam od paru dni na internecie co może być przyczyną mojego problemu ale nic nie mogę znaleźć :cry: Kupiłem Galanta z 2000r z Webasto T70 sterowanym tylko z pilota. Sprzedający zapewniał że na 100% działa ale zapomniał jak się je włącza (w co nie wierzyłem) trochę już o tym czytałem i po zaprogramowaniu pilota i naciśnięciu przycisku od włączania...
W kwestii oryginalnego modułu optycznego, bo o niego głównie chodzi, lub aparatu zapłonowego, zaprosiłbym na , może autokącik, jeszcze powinni być chętni matizowcy do rozgryzania które są warte swoich pieniędzy. Tu trochę ciężka sprawa, i nie pamiętam czy ogarniesz cały aparat do 400zł... Są dwa typy, Mando i DAC, jeden bardziej pewny i polecany. Może...
ja w swoim galancie zastosowalem elektrozawor na przewodzie paliwa przed filtrem(zapobiega rownierz cofaniu paliwa), jednocześnie przerwany jest obwod elektrozaworu pompy paliwa (stop) i rozrusznika.Obwody zabezpieczylem diodami tak , że podanie napięcia na jeden obwod nie spowoduje odblokowanie innego.
Witam. Jakiś czas temu padł mi przekaźnik pompy paliwa, obok niego znajdował się taki sam od zapłonu więc podmieniłem żeby sprawdzić czy pompa zaskoczy, ale nic to nie dało, z powrotem przełożyłem przekaźniki i check engine przestał się palić :/ Pomierzyłem napięcia na kostkach i wydaje mi się wszystko w porządku przekaźniki kupiłem używane od galanta,...
No tak. Tylko jak zdiagnozować co ? Dodam jeszcze że ciśnienie na listwie przy rozruchu 250 a jak zapali to około 280 i w trakcie niskich obrotów i jak już normalnie pracuje też. Nie dymi nie kopci kopa ma galantego. Temat ciężki na forach, nikt nie pisze konkretnego rozwiązania, powymieniali wszystko i pomogło niektórzy nawet z alternatorem i rozrusznikiem...
Panowie ja też mam problem. Mitsubishi galant 2.0 z 93r. Od paru dni mam tak że owszem odpalał ale po przejechaniu średnio 1,5km zaczynały się obajwy jak by brakowało paliwa, po prostu gasł. W trakcie jazdy to nie był problem bo zawsze udawało mi się go przywrócic do życia z "dwójki" i po kolejnych kilku km było już ok, nic się nie działo. Problem pojawił...