Kluczyk w stacyjkę i przekręcić w I położenie - działają wtedy m.in. światła - pompka paliwa też. I tu się mylisz. W Galantach pompa paliwa nie pracuje nawet po włączeniu zapłonu dopiero jak zacznie się obracać wał korbowy. Jaki to dokładnie galant E33, E52 ? Jeżeli to E52 do podłączasz +12V do złączki zaznaczonej na foto poniżej. Złączka znajduje...
88
Filtr paliwa w.w modelu znajduje się w pompie w obudowie pompy paliwa.
Fuel pomp. Takiego szukaj, japońce mają opisane.
Witam wszystkich. 1.Gdzie sie znajduje pompa paliwa i filtr paliwa w Mitsubishi Galant 2.0 88r?? 2.Ile moze kosztowac pompa i filtr paliwa?? 3.Jak mam w zbiorniku okolo 10 litrow benzyny czy jest taka mozliwosc ze samochod nieodpali?? z gory dziekuje za odpowiedz.
witam, jeżeli nie ma wydechu trzeba sprawdzić odcięcie paliwa lub filtr paliwa,cześć
Witajcie, jaki wklad bedzie pasowal do mojej Carismy? Wszystkie jakie znalazłem sa do Colta, Lanceta, Galanta czy Pajero.. czy do mnie tez taka bedzie pasowac? 1.8 16v 116KM 1997r
No własnie muszę sprawdzić czy czujnik daje sygnał. Jeżeli czujnik będzie dobry to jest przyczyna ze auto nie ma iskry??? Moduł zapłonowy?? Pompa podaje paliwo, rozrusznik kręci do pełni szczęścia brakuje iskry! Nie mam oscyloskopu ale sposób z diodą myślę ze zadziała!
ja w swoim galancie zastosowalem elektrozawor na przewodzie paliwa przed filtrem(zapobiega rownierz cofaniu paliwa), jednocześnie przerwany jest obwod elektrozaworu pompy paliwa (stop) i rozrusznika.Obwody zabezpieczylem diodami tak , że podanie napięcia na jeden obwod nie spowoduje odblokowanie innego.
Niestety nie obyło się bez warsztatu sprawcą okazała się pompa paliwa która robiła zwarcie i wywaliło nietypowe bezpieczniki w skrzynce po maską. Dziękuje wszystkim temat to zamknięcia.
Witam,jestem tu nowy,więc nie wiem czy dobrze się zalogowałem....Moje pytanie.Jestem w posiadaniu Mitsubishi Galant VI 99r,2.5 V6.Auto posiadam od 4lat,do tej pory przejechałem ok.40tyś bez jakiegokolwiek wkładu finansowego.Wczoraj wieczorkiem odjechałem od domu ok.50m i STOP,brak iskry...tak po prostu bez jakichkolwiek wcześniejszych objawów.Bezpieczniki...
Sprawa rozwiązana,ten podwójny przekażnik jest od pompy paliwa i ona z powodu braku paliwa zdechła i zrobiła zwarcie.Szczególne podziękowamia dla /giepetto/,za pomoc co nie którym ADMINISTRATOROM,wyszła z życia..........
witam mam pytanie czy można podłączyć to cudo do kompa wASO, i czy w ogóle był podłaczony do jakiegoś testera? bo myśle że od tego należałoby zacząć w tej chwili może to być nawet zapchany filtr paliwa lub za słabe ciśnienie wytwarza pompa paliwa tak na prawdę to może być jakaś poważna sprawa np. komp ale również może to byc jakaś błacha sprawa pozdro...
Pompa paliwa wporzadku.Wtryski ma rozpiete za pomoca przekaznika.Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia pracy sondy ale "spec" od gazu mowil ze jest bdb. grzalka nie podlaczona.Pozdrawiam.
Drodzy forumowicze jak w temacie, galant 2.0 133KM bez gazu, usterka wystąpiła nagle, brak ssania na zimnym silniku, jak się zagrzeje jakoś chodzi, wymieniony krokowy, czujnik temperatury, w sterowniku brak błędów, parametry na zimnym ok zarówno czujnik temperatury jak i tps i inne, po odpięciu czujnika temp. na włączonym zapłonie słychać pracę krokowego...
Powinienem mieć gdzieś taki sterownik do tego samochodu. Był co prawda naprawiany ale na pewno sprawny. Samochód już musiałem zezłomować i co nieco z niego sobie zostawiłem. W moim sterowniku był naprawiany układ stabilizacji 5V. Napięcie to zasila wszelkie czujniki w samochodzie. U mnie układ ten poszedł, ponieważ przycięli mi kable od przepływomierza...
Witam. Szukam od paru dni na internecie co może być przyczyną mojego problemu ale nic nie mogę znaleźć :cry: Kupiłem Galanta z 2000r z Webasto T70 sterowanym tylko z pilota. Sprzedający zapewniał że na 100% działa ale zapomniał jak się je włącza (w co nie wierzyłem) trochę już o tym czytałem i po zaprogramowaniu pilota i naciśnięciu przycisku od włączania...
Witam serdecznie. Mam problem z moim galantem, jest on zdeka leciwy ale strasznie go lubie ostatnimi czasy zaczoł mi przerywać przy jeździe na benzynie więc udałem sie do jedynego warsztatu w którym podjeli sie próby zbadania tematu. Niestety diagnoza była okrutna a mianowicie ECU zaczeło umierać. Na dnaich przestał mi juz wogóle odpalac na benzynie...
O swapie nawet nie myślę, chyba że z rozbitka z motorem VR4. Ze zwykłym 2.5 V6 szkoda roboty, za mały przyrost mocy. Ale turbo chodzi mi po głowie. Jeżeli silnik wytrzymałby bez zakucia +30-40KM, to kolektor wydechowy z turbo, intercooler, jakiś zawór upustowy, może większe wtryskiwacze i pompa paliwa, parę pierdołek i po sprawie. Do tego na hamownię...
No to troszkę lepiej, bo w tym kolegi, po pierwsze Ecu nie wysterowuje pompy paliwa, po drugie jak sie odepnie czujnik wałka to zaczyna normalnie chodzi ale tylko chwile, po trzecie da go sie tylko sczytać przez błyskowe bo kontrolka od silnika strasznie szybko pulsuje i nic więcej. Z opinii fachowców wynika że w starszych typach psuły się kondensatory,...
Witam problem jest tego typu że jadąc sobie prawilnie auto nagle zgasło w czasie jazdy i już nie zapalilo jak do tej pory nie było żadnego problemu i nic nie wskazywało na to że padnie. Auto po wsadzeniu kluczyka wszystko się zapala kręci ale nie ma reakcji tak jakby nie dostawał paliwa nie wiem co sprawdzić jedni mówią pompa paliwa inni przekaźnik...
Witam. Jakiś czas temu padł mi przekaźnik pompy paliwa, obok niego znajdował się taki sam od zapłonu więc podmieniłem żeby sprawdzić czy pompa zaskoczy, ale nic to nie dało, z powrotem przełożyłem przekaźniki i check engine przestał się palić :/ Pomierzyłem napięcia na kostkach i wydaje mi się wszystko w porządku http://obrazki.elektroda.net/22_12441054...
Panowie ja też mam problem. Mitsubishi galant 2.0 z 93r. Od paru dni mam tak że owszem odpalał ale po przejechaniu średnio 1,5km zaczynały się obajwy jak by brakowało paliwa, po prostu gasł. W trakcie jazdy to nie był problem bo zawsze udawało mi się go przywrócic do życia z "dwójki" i po kolejnych kilku km było już ok, nic się nie działo. Problem pojawił...
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
Znalazłem zbiornik w galantej kondycji. Tylko kwestia tego typu że jeździło z gaźnikiem a ja mam PGM FI i jest inne koryto (płtysze) na pompę paliwa. Jak myślicie można puścić ją na tym zbiorniku od gaźnika? I wogóle jakie ma znaczenie właśnie to koryto?
No tak. Tylko jak zdiagnozować co ? Dodam jeszcze że ciśnienie na listwie przy rozruchu 250 a jak zapali to około 280 i w trakcie niskich obrotów i jak już normalnie pracuje też. Nie dymi nie kopci kopa ma galantego. Temat ciężki na forach, nikt nie pisze konkretnego rozwiązania, powymieniali wszystko i pomogło niektórzy nawet z alternatorem i rozrusznikiem...
W kwestii oryginalnego modułu optycznego, bo o niego głównie chodzi, lub aparatu zapłonowego, zaprosiłbym na http://daewooforum.pl/, może autokącik, jeszcze powinni być chętni matizowcy do rozgryzania które są warte swoich pieniędzy. Tu trochę ciężka sprawa, i nie pamiętam czy ogarniesz cały aparat do 400zł... Są dwa typy, Mando i DAC, jeden bardziej...
pompa galant galant pompa mitsubishi galant pompa
podłączenie anteny radiowej testy akumulatorów pirometr naprawa
ruski prostownik schemat pompa głębinowa kondensator
Schemat gaźnika Hitachi DCR306 Nissan Sunny 1.4 LX 1991 GA14DS – podłączenia, regulacja, naprawa Hilti TE 505 – naprawa regulatora obrotów, wymiana triaka, potencjometru, objawy usterki