Witam od paru dni mam problem. Tydzień temu podczas jazdy auto zaczęło przerywać a potem gasnąć na LPG. Kiedy gasł słyszałem cykanie sterownika LPG. Wtedy wyłączyłem centralkę żeby jechać na benzynie. Teraz od 2-3dni potrafi zgasnąć na benzynie po przejechaniu 2 km , wtedy kręcę rozrusznikiem przygazowuje i jadę dalej. Na przeglądzie powiedziano mi...
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Taka sama sytuacja jak u mnie, trzeba wyregulować dawkę gazu , w środku jest dodatkowa regulacja bez otwarcia w/w to się nie uda.
Kosić możesz w pozycji w której otwór jest odkryty. Po uruchomieniu ssanie należy jak najszybciej wyłączyć bo na nim silnik ma prawo gasnąć (bo się zalewa). A punkt 4 wykonujesz?
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
To jest przypadłość taśm LED zalewanych silikonem. Sam miałem z tym problem a i na forum są opisane takie przypadki. Rozwiązaniem problemu jest użycie taśmy niezalewanej silikonem.
Uszczelniacze wału sprawdzone, a najlepiej wymienione? Połączenie gaźnik - cylinder szczelne? Regulowałeś gaźnik? Membrany w jakim stanie, tylko nie pisz, że są dobre bo niedziurawe.
Wszystko było by fajnie gdybym mógł się z tym cackiem połączyć. AutoBoss ze specjalną przejściówką do starych toyot nie daje rady. Na którym pinie sterownika silnika jest diagnoza?
Dokładnie tak. Iskra jest między elektrodami i w tym czasie obok elektrod.
Zatankuj go do pełna i ustal ile Ci właściwie pali, może go zalewa.
To po co zawracasz głowę??
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
zalewa go
Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy. Masz na myśli, że wymieniałeś gaźnik na inny? Czy paliwo na świeże? Sprawdzałeś, czy zaworek iglicowy się nie zaciął? Może też być nieszczelny. Masz silnik zwykły 2-suwowy, nie 2-mix?
Okazało się, że zawór z pływaka się nie domykał :/ Wygiałem blaszkę i wszystko hula.
wymieniłem świece a także filtr powietrza , faktem jest że teraz chodzi lecz nie ma znów wolnych obrotów i na niskich lubi gasnąć ....
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
skoro Pływak zamyka a odpływ drożny to nie ma cudów Dodano po 36 A silnik gaśnie? Zalewa go?
Witam wszystkich. Mam problem z pilarką Makita jak w temacie. Po odpaleniu na ssaniu zaraz gaśnie - zalewa świecę. Gaźnik czyszczony, membrany wymienione, ustawiony jak w instrukcji. Uszczelniacze wymienione. Świeca nowa. Proszę o pomoc w doprowadzeniu do użytku.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
.....przepływomierz wymieniony, to było to....
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
Nic nie kombinuj dopóki nie zmierzysz ciśnienia paliwa. Miałem przypadek że powrót był prawie całkowicie zapchany i ciśnienie rosło do tego stopnia aż wtryskiwacz nie dawał rady się otworzyć i silnik gasł.
A gaźnik był czyszczony z powodu złej pracy silnika
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
Blokady rozrządu pasują?
Umiejscowienie reduktora może być rużne. pamietac jednak należy, żeby obieg płynu był zapewniony. Bo gdy reduktor będzie wyżej niż naczynie wyrównawcze ,to mozesz stracić obieg płynu. I reduktor pokryje sie szronem. I silnik zgasnie. Taki będzie objaw.Drugie ten płyn powinien krążyć dobrze. Bo ma to wpływ na podgrzewanie reduktora zimą. Niestety reduktor...
Gaśnie, bo zalewa Ci na gazie.
Gdy silnik jest nienagrzany to pracuje na ssaniu. Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Problem ustaje po nagrzaniu (wyłączeniu ssania).
Przyczyną była rurka która spadła z zaworu powietrza dodatkowego (silnik krokowy) widać to tylko od spodu. Auto jeździ temat zamykam. Żaden syf ze zbiornika niczego nie zapchał
Witam! Mam taki problem: po zimie próbowałem odpalić skutera jednak zero reakcji. Po dłuższym kręceniu załapuje i od razu gaśnie, zalewa świece a paliwo ostatecznie ląduje w tłumiku :/ Ma ktoś jakieś pomysły?
Piła teraz normalnie pracuje nie gaśnie, nie zalewa się.Masz jakieś sposoby żeby sprawdzić membrany?
podmień wtryskiwacz.
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Kolego sprawdż odczyt czujnika temperatury silnika ,kiedyś taki temat przerabiałem i też wywalało co u Ciebie a przyczyna była czujnika temperatury
wyregulowałem juz paliwo z olejem i chodzi tak jakby lepiej tzn. jak dodam gazu to nie tryska olejem bądź paliwem z wylotu i przy dodaniu troszke gazu chodzi ale jak juz wiecej dodam to gaśnie. Regulowałem troche śrube L i coś tam sie polepszyło ale boje sie regulacji H bo mogę zatrzeć silnik. Chyba oddam do serwisu jak nic nie wymyśle.
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Mogę spr psiknac jakimś samostartem na wolnych obr. Wtedy powinien zmienić pracę tak? Niestety posiadam tylko sprężarke. Dodano po 1 Po zatkaniu gaźnika palcem silnik od razu zalewa i gaśnie, chyba przepustnica rozruchowa w filtrze nie trzyma dobrze.
Po przejechaniu 1 kilometra dławi się, zalewa świece i gaśnie (cały czas chodzi na ssaniu, bo bez ssania nawet nie odpali). Po wymianie świecy tak samo. Co może być przyczyną? Gaźnik 24N2-2
Skoro gaśnie to go zalewa, hmm.. Jak ta regulacja gaźnika?
Ja mam jedno pytanko jaki masz zastosowany reduktor, czy nie jest on za mały do mocy silnika. A pozatym co się dzieje że pytasz o średnice miksera auto gaśnie, zalewa go, nie ma mocy?, ile tysięcy zrobiłeś na gazie. Czy na benzynie jest ok?
Probowałem na nowych świecach konkretnie do tego silnika 3 komplety i rzadnego efektu. Auto w lipcu przeszło gruntowny przegląd wymine rozrządu wszystkich filtrow i plynów, nigdy wczesniej niebyło z nim żadnych problemów. Zaczynam sie zastanawiać czy alarm czegoś nie odcnina, tylko czego? skoro jest paliwo i iskra!
Sprawdź ew. wymień przewód od tej świecy. Napisz czy masz kopułkę czy cewkę z dwoma wyjściami Pozdr.J.
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Oryginalne cewki są zalewane żywicą, więc nie można odwinąć i określić kierunku nawijania. Stare uzwojenia trzeba zniszczyć. Ja frezowałem.
Silnik prawdopodobnie się zalewa. Zamontuj temperaturowy przełącznik benz-gaz. Przełączy w odpowiednim momencie, będzie chronić silnik i parownik.
Jaki silnik masz w ogarze?? rometa czy od jawki??? Być może mieszanka jest za bogata i zalewa go :) Jaka jest świeca po takim duszeniu - mokra??? i jaki ma kolor. Pozdrawiam
odpalić zalewa gasnąć gasnąć silnik zalewa peugeot zalewa
carisma paliwo naprawa panela radia pioneer prestigio android
mg5150 canon nadajnik szaflika
Xerox WorkCentre 6605 – brak druku przez Wi-Fi, działa tylko z jednego komputera, sieć LAN/Wi-Fi, problem z IP Schemat sterownika lutownicy ELWIK LSE-30 – opis, elementy, typowe usterki, modernizacja