gasnie zimny wolnych obrotach

Znaleziono około 86 wyników dla: gasnie zimny wolnych obrotach
  • renault clio 1.5 dci gasnie - renault 1.5 dci gasnie na wolnych obrotach

    Witam Renault clio 1.5 dci z 2008 roku Samochod pali zimny cieply bez problemu no moze jak zimny troche dluzej kreci ale to wina chyba akumulatora i swiec zarowych Problem glowny to ze jak pali silnik chodzi rowno i czy zimny czy cieply gasnie tak jak by odcinalo paliwo . Ponownie uruchomienie jest...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Cze 2020 08:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2610
  • Golf III 2.0 Gti 115 2e 1992r. gasnie na wolnych obrotach

    Witam ma problem z moim golfikiem gdy jest zimny i jade na gazie po dojechaniu do skrzyżowania samochód gasnie dzieje sie to tylko na gazie a na benzynie choddzi normalnie . Na benzynie znowu jest problem gdy go odpalam zapalam i gasnie gdy przytyrzymam na gazie zapali i musze go trzymac kilka sekund...

    Samochody Instalacje Gazowe   02 Lis 2010 19:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4322
  • Renault Megane 2.0 98r szarpie i gasnie na wolnych obrotach

    Witam , nawet nie wiem jak zaczac no ale jakos sie postaram . Jestem ostatnio w posiadaniu Renault Megane Coupe 2.0 rocznik 98 jest to moj pierwszy samochod wiec nie znam sie ANI troche na nim . to ze jestem w Angli to wszystko jeszcze utrudnia poniewaz mechanicy tutaj sa zalosci a za wszystko chcieli...

    Samochody Początkujący   02 Sty 2012 11:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5620
  • Reno Clio 1.2i 92r gasnie na wolnych obrotach

    Prędkość obrotowa biegu jałowego powinna wynosić 870+- 50 obr/min. Więc z tego wynika że miałeś chyba za niskie obroty biegu jałowego. Silnik krokowy się wysunie jeśli obroty są za niskie i samochód nie zgaśnie jeśli powoli schodzi z obrotów. Jesli gwałtownie to wtedy mógł gasnąć. Jak miałeś zimny silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Sie 2006 12:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 18938
  • Renault Laguna 1.8i - Silnik gasnie na wolnych obrotach

    Witam Tak jak w temacie. Zakupilem niedawno Renault Laguna 1.8RT kombi z instalcja gazową BRC II GEN. (wtrysk). Niestety przy kazdorazowym wysprzegleniu (np. dojazd do swiatel) silnik gasnie. Gasnie nawet na postoju niezaleznie czy silnik jest zimny czy ciepły. Gdzie najpierw szukac przyczyny,...

    Samochody Instalacje Gazowe   21 Lut 2013 15:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 15684
  • audi a3 1.9tdi 90km 96r - gasnie na wolnych obrotach

    Witam , mam problem z audi a3 1.9 tdi 90 km rok 96 (nowym nabywca jestem od 2 dni) od kilku dni mam problem z autem najczęściej gdy silnik jest zimny. Auto ładnie odpala z pierwszym cyknięciem chodzi na wolnych obrotach i po kilku minutach sam gaśnie ... odpalam i chodzi normalnie ostatnio zdarzyło się...

    Samochody Mechanika   13 Sty 2013 20:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3198
  • Skuter MEIDUO 50cc 4T - Gasnie na wolnych obrotach

    Witam. Mam problem ze skuterem. Po odpaleniu (jak jest zimny) wchodzi na wysokie obroty po czym po chwili gaśnie i nie można go odpalic przez kolejna chwilę. Zauważyłem ze odpalic go można dopiero po przekręceniu całkowicie manetki gazu (dopiero załapuje). Postanowiłem podmieniac wszystkie podejrzane...

    Motocykle, Motorowery   14 Cze 2010 22:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7140
  • Seicento 1.1 gasnie na wolnych obrotach

    Bruns - od 3 kOhm zimny do 270-300 oHm ciepły.

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Paź 2008 07:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4739
  • Renault Megane 1,6 8V Gasnie na wolnych obrotach, gdy zimny

    U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów,...

    Samochody Instalacje Gazowe   28 Maj 2010 21:07 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 16064
  • Simson SR50 - gubi iskre na wolnych obrotach

    Mam simsona ktory jak jest zimny to zapali za pierwszym no moze czasami za drugim i pracuje jak powinien ( no moze troche czasami szarpie ) ladnie sie wkreca na obroty i schodzi, ladnie trzyma niskie obroty. Lecz po przejechaniu 2 km simson czasami gasnie na wolnych obrotach. Gdy sie go popiluje na wysokich...

    Motocykle, Motorowery   06 Wrz 2015 20:17 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3102
  • Golf III '96 1.6 LPG gaśnie na wolnych obrotach.

    Witam! Mam problem z Golfem III z 1996 roku. 1.6 Benzyna- gaz. Posiadam go od października 2016 roku. Miesiąc po zakupie wylądował u mechanika (jakas drobnostka, nie pamiętam jaka). Mechanik wymienił rozrząd i przepustnice (była używana bo nie mam kasy a to stare auto i nie będę dużo w nie inwestowała)....

    Samochody Początkujący   09 Lut 2018 05:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 894
  • Fiat 126 wolne obroty-problem

    Witam. Mam problem z maluszkiem. Brak wolnych obrotow, dysza od wolnych obrotow sprawna.Na ssaniu jest ok i nie gasnie, natomiast bez ssania gasnie, pozatym czasami strzela ustawialem zaplon, ale nie bardzo wiem jak dokladnie powinien byc ustawiony. Co do gasniecia to bez roznicy czy zimny czy goracy...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Wrz 2005 09:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5810
  • Plywajace wolne obroty na LPG, Omega B'94-moze ktos pomoze..

    Witam serdecznie ! Nie zwalczylem jednego problemu z moim "szczesciem", pojawil sie kolejny, choc tak wlasciwie, to dojrzewalem do jego rozwiazania juz jakis spory czas. Troszke sie osmielilem pozytywnym i dosc licznym odzewem na forum w innym temacie, tak wiec prosze o cierpliwe przeczytanie tego...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Gru 2007 13:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4569
  • VW Golf 4 1.6 16v gasnie zimny

    Vw Golf 4 1.6 16V z gazem sekwencyjnym, po odpaleniu oczywiscie na benzynie bo inaczej sie nie da zaczyna nierowno pracowac i po paru sek gasnie. DRugi razz to samo albo gasnie od razu albo jak mu chce dodac gazu gasnie, tak jak by mu benzyny brakowalo. Po trzecim odpaleniu dopero chodzi ok, nie gasnie,...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sie 2006 20:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2539
  • Renault 19 silnik skaczace wolne obroty

    Witam szanowne grono, problem dotyczy Renault 19 1,8 jednopunktowy wtrysk, rok produkcji 94 (lambda i katalizator sa) Chodzi o to ze auto pracuje nierowno tzn, skacza wolne obroty, od 300 do 1000 , komputer je wyrownuje , stara sie :( , i wahaja sie od 1200 do 300 w porywach staja troche na 900....

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Wrz 2004 14:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5680
  • Gaśnie na gazie na wolnych obrotach - strzał w filtr

    Witam, Mam problem z moja Nubirą 2.0 polegający na tym że autko gaśnie mi na wolnych obrotach pracując na gazie, powyżej 1000 obrotów chodzi bezproblemowo. Instalacja gazowa to w zasadzie 1 generacja. Mam komputer Autronic AL 700 ale nie mam juz attuatora (silnika krokowego) tylko Register wiec...

    Samochody Instalacje Gazowe   03 Mar 2010 22:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 33849
  • MB 190 E 2.0 kat wolne obroty

    jakie sa zasady sprawdzania czujnika polozenia klapy ?? bedac w pewnym warsztacie mialem okazje znalezc ten czujnik w jakims programie komputerowym w ktorym byl katalog elementow wraz z opisem i bylo bodajze miedzy pinem 1 i 3 1.5k oma a miedzy 1 i 2 4k omy lub podobnie jezeli chodzi o numery pinow...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Gru 2005 13:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2264
  • vw golf2 1.8 lpg pelny wtrysk nie chodzi na wolnych obrotach

    witam mam golfa i mam problemy z idpalaniem i obrotami kiedy odpalam to kreci kreci ale nie odpala dopiero za 3,4 razem jak jest zimny a gdy odpali to pomaly maleja obroty i gasnie,a tak jak jade to jest wszysko ok ma odejscie itp co to jest

    Samochody Początkujący   17 Paź 2009 17:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1223
  • Daewoo Tico - gaśnie silnik na wolnych obrotach

    mam taki problem z tico i nie wiem co jest grane gdy jest zimny i odpalam go to pali od razu ale chodzi z 10 sek i gasnie a jak daje mu gaz zaraz po odpaleniu to dławi sie tak jak by nie dostawal paliwa taka sytuacja jest na gazie i benzynie powymienialem filtry kable WN, swiece i dalej to samo.Miał...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Wrz 2009 07:30 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 48538
  • Fiat Punto 1.1 problem z gazem na wolnych obrotach

    Wymieniony termostat, teraz problem bo silnik sie grzeje. Jakby nie wymienial wody. Caly czas leci para z przy odpowietrzaniu i zaraz lapie temperature. Moze ktos cos poradzi. Dodano po 2 Dolalem plynu chlodniczego i na benzynie jest ok, wymienia wode itd., lecz parownik jest zimny , a wrecz...

    Samochody Instalacje Gazowe   20 Mar 2010 20:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2821
  • vw passat b3 1.8 b dziwny problerm z obrotami

    witam mam problem z passatem b3 silnik jest tam od passata z 96 roki jednopunktowy wtrysk nieznam oiznaczenia silnika problem polega na tym ze jak jest zimny silnik to chodzi nierownomiernie gasnie nieraz skacza obroty jak wciskam mocniej pedal gazu to auto sie dusi wogule niewchodzi na obroty albo gasnie...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lip 2008 23:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2392
  • gasnie na gazie jak zimny scenic

    Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo....

    Samochody Instalacje Gazowe   11 Lip 2008 07:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3098
  • vw polo 1.4 97r - Zimny zapala po kilku probach, gasnie gdy schodzi z obrotow

    Cześć, Od jakiegoś czasu VW Polo 1.4 z 97 (wtrysk jednopunktowy) zaczął mi gasnąć przy np zatrzymywaniu na skrzyżowaniu. Silnik schodzi poniżej tych normalnych 900obr/min i albo wraca na obroty po odgłosie zbyt niskich obrotów albo gaśnie. W zasadzie daje się go od razu odpalić potem odpalić. Poza...

    Samochody Początkujący   07 Sie 2012 09:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6838
  • Prins vsi 2 - Prins gasnie przy pierwszym przelaczaniu

    Witam posiadam prinsa vsi 2 juz jakieś 3 lata i nie miałem większych problemów . Tylko teraz jak jest zimny silnik i chodzi na wolnych obrotach i dochodzi do zmiany na gaz to rzuca silnikiem i gasnie , a jeśli zmiana nastąpi w czasie jazdy gdy jest na obrotach to czuc jak drgania jakby szarpie silnikiem...

    Samochody Instalacje Gazowe   21 Maj 2016 17:47 Odpowiedzi: 201    Wyświetleń: 19872
  • Komar, silnik s-38, przerywa, nie wychodzi na obroty, gasnie

    świecę mam 95 a gaźnik czyściłem ostatnio i fajnie szedł jak był zimny fajnie się go zapalało szedł na wolnych obrotach a teraz nawet jak jest ciepły to gaśnie na wolnych obrotach :) mogło się coś rozregulować tylko niewiem co

    Motocykle, Motorowery   27 Wrz 2009 16:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6693
  • Polonez Caro 1.6 Abimex - pomocy gasnie, coraz gorzej-POMOCY

    Dziekuje bardzo za sugestie, wiec spiesze się z odpisywaniem: Pokolei: 1. Termostat w filtrze powietrza myślę,że jest dobry ponieważ odpalilem zimny silnik i sprawdzałem którędy pobiera powietrze, z kolektora, choć przyznam się że nie wiem jak jest na gorącym, jutro sprawdzę. 2. Dziękuję za informację...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Lis 2007 01:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5584
  • Ford Mondeo 16/16v90k 1997 - Silnik zimny około 2minut pracy gasnie

    Witam jestem w posiadaniu Forda Mondeo 16,16v,90km r 1997 Mam problem polegajacy na tym ze po odpaleniu silnika zimnego pracuje 2 do 4 minut i gasnie po 4 lub 5 krotny odpaleniu kluczykiem auto zapala i pracuje silnik ale szarpie i pracuje nierowno gdy dodaje gazu slychac jakieś strzały nie wiem czy...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Gru 2012 22:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2079
  • Volvo v70 2.5 tdi - Odpala i gasnie po sekundzie

    Dwa dni zajelo mi ogarniecie rozrzadu. Kolo pasowe bylo wymieniane i nie mialo znaku. Znalazlem znak na kole zamachowym w okienku skrzyni. Ustalilem znak na walku rozrzadu - wyciecie w walku na rowni z plaszczyzna glowicy. Te dwa znaki sie nie zgadzaly. Znak na pompie zupelnie sie...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Paź 2018 19:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1812
  • Alhamra dodaje obroty silnika i gasnie

    Miałem podobny problem w galaxy . Również w niewielkim zakresie podwyższały sie wolne obroty, aż zaczął gasnąć. Powodem był zimny lut w przekaźniku R109, zasilającym sterownik. Dosyć łatwo to sprawdzić, do przekażnika łatwo się dostać po wyjęciu licznika. Pozdrawiam horse

    Samochody Mechanika   30 Wrz 2010 20:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1995
  • lanos obroty na zimno

    witajcie W lanosie na gaz ( bedni) 1.6 16v Jak go rano zapale ( zimny) i jest na benzynie to nie ma wolnych obrotów, a po dodaniu gazu na benz. jedzie ale szarpie, jak przeskoczy na gaz to jest ok, dodam tylko ze jak sie silnik troszke zagrzeje to wolne obroty sa nie gasnie ale tak nierówno...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lut 2006 10:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3464
  • Audi 100 2.3 b-gaz ,Jak ciepły to Wysokie Obroty

    tlumaczenie z niemieckiej wikipedi , moze sie przyda: "K-Jetronic zawor dodatkowego powietrza zawor dodatkowego powietrza zrownowaza przez swoje dzialanie podwyzszone tarcie wewnetrzne zimnego silnika i odpowiada za prawidlowe wolne obroty. Poprzez obejscie przepustnicy dostarcza silnikowi dodatkowego...

    Samochody Początkujący   08 Lis 2018 09:42 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 14864
  • fiat seicento 1.1 van 2001r jak jest rozgrzany gasnie

    Zgaduję: 1. zła regulacja wolnych obrotów 2. źle ustawiony wlot powietrza (przy hamowaniu powietrze wlatuje z inna predkoscia i chwilowo zmienia sie drastycznie sklad mieszanki) 3. zasyfiony filtr powietrza 4. zbyt bogata mieszanka (silnik lubi taką jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to za mocno koryguje...

    Samochody Instalacje Gazowe   23 Maj 2010 08:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5036
  • Ford - problem z niskimi obrotami na gazie

    samochód escort 1,4 wielopunktowy wtrysk, najprostsza instalacja bez komputera ,z emulatorem wtrysku. jak zapalam samochód na bezynie to jast ok . silnik krokowy pieknie ustawia wolne obroty na te ok.900 teraz jak przygazuje nastepuje przełączenie na gaz i "kicha" jak jest silnik zimny samochód gasnie...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Maj 2003 23:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2167
  • falujace obroty w bmw 316 (gaz)e36 compact

    witam!Mam 316 compact.przerobilem na gaz ,przed przerobieniem wszystko bylo w porzadku,Teraz na benzynie jest zamulony ,duzo pali.Na gazie po zalozeniu przez jakis czas bylo w porzadku,teraz wogole nie moge wyregulowac gazu,caly czas faluja obroty na luzie od 500-800 czasami nawet gasnie,jak jezdze wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Mar 2006 20:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4156
  • Renault 19 po rozgrzaniu obroty spadają.

    witam wszystkich mam problem z tym żabojadem oddał bym go do mechanika ale tak sie składa ze akurat małe ciecia budżetowe problem polega na tym że silnik jak jest zimny tio wszystko jest ok jedynie troszkę popracuje podskoczy temperatura tio gdzies giną wolne obroty -przy zmianie biegów obroty gwałtownie...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Maj 2005 22:21 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5040
  • Opel Astra 94 - dławi się na wolnych po lekkim rozgrzaniu

    Problem szanowni koledzy polega na tym że gdy silnik jest zimny lub rozgrzany do temp. około 90st.Silnik pracuje prawidłowo. I na benzynie i na gazie . Przy tem. około 50-60st. po puszczeniu pedalu gazu zadławia się na wolnych obrotach i gasnie i to skutecznie . Jest wuwczas kłopot z zapaleniem go...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lut 2007 10:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2085
  • Renault Megane - problemy z obrotami zimnego silnika

    Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Sie 2008 06:55 Odpowiedzi: 91    Wyświetleń: 132263
  • obroty silnika passat 1.8 90 km rok95

    Witam mam problem z passatem b4 1.8 benzyna na gazie .Mial podwyższone obroty raz byly normalne 900,a raz 3000 obrotów.Wymieniłem silniczek krokowy i krótki czas było lepiej ale po czasie dalej było to samo wiec ruszyłem tps i zrobiłem mu za małe obroty bo jak rozgrzany to trzyma 500 obrotow a jak zimny...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Maj 2011 08:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1461
  • przy wlaczaniu dlugich swiatel szarpie, czasem gasnie

    Witam! Mam toledo 94r 1.8 8v +LPG. Przy wlaczaniu dlugich swiatel podczas jazdy silnik na chwile szarpnie, czasem nawet radio zatrzeszczy. Gdy auto nie jest na biegu to czasem nawet zgasnie. 2 razy mi sie zdarzylo ze przy wlaczaniu kierunkowskazu zgaslo (z tego samego powodu). Wyglada na to ze chwilowo...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Wrz 2007 11:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2340
  • Matiz,gasnie w czasie jazdy

    Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Maj 2009 06:30 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6536
  • Fiat Punto 1 1.2 75 kw -silnik gasnie na benzynie.

    Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?

    Samochody Początkujący   12 Mar 2010 11:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8035
  • FIAT SIENA - gasnie na gazie po rozgrzaniu silnika

    Jak komuś nie zależy na silniku niech wywala elektronikę i wrzuca pokrętło. Wg mnie to bardzo głupie posunięcie. A jeśli gaśnie tylko na ciepłym lub zimnym to wiadomo, że chodzi o złą mieszankę. Mieszankę w 2 gen. ustawia krokowiec (na podstawie TPS, RPM i lambdy) oraz na reduktorze. Po to wymyślili...

    Samochody Instalacje Gazowe   04 Sty 2013 22:11 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9102
  • PEUGEOT 406 1,8B + lpg - GASNIE NA BENZYNIE I NA GAZIE

    Podejrzewam że w tym aucie jest mikserowa instalacja tak?.Jeżeli tak to trzeba by ustawić wolne obroty na reduktorze. Parownik to mobigas, listwa mobigas, wtryskiwacze valtek a komputer stag, dodam że wszystko było z gazem w porządku ostatnio właśnie tak się zaczęło robić. Dodano po 6 Benzyna...

    Samochody Początkujący   12 Lut 2018 06:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 804
  • AUDI A4 B5 1.8 PB+LPG - po odpaleniu na zimnym gasnie

    Panowie ja posiadam audi a4b5 1.8 125km i miałem właśnie taki sam problem jak wy, problem odpaleniem i przy przyśpieszaniu tak jakby gubił ,,konie,, , VAG pokazywał mi błąd czujnika temperatury wody, kupiłem nowy czujnik temperatury (koniecznie taki sam kolor czujnika) , wykręciłem przepustnice , przeczyscilem...

    Samochody Początkujący   01 Gru 2018 17:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 19320
  • Opel Meriva CDTI Z17DT - gasnie i plywa na wolnych

    Czesc, regulator ciśnienia paliwa? czy to jest ten co jest na common railu czy chodzi o slynny zawor na pompie? Generalnie jak jest zimny to nie jest tak zle bo to raczej pisali ze moze byc zawor CSV na pompie. Jak jest cieply i jest dluzej na wyzszych obrotach to po zejsciu z gazu (np na swiatlach)...

    Samochody Mechanika   14 Paź 2014 13:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5873
  • Ford escort 1.6 16v gasnie jak zimny

    czy po wymianie krokowca ustawiłeś sobie wolne obroty na nim ?

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lip 2011 22:14 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 22207
  • polonez caro 92 gasnie jak zimny na lpg

    RAZMUS masz całkowitą racje... ale nie pisz wszystkiego bo nic nie zarobimy,, znam przypadki gdzie sami wymieniają MEMBRAMY A POTEM ...stary zrób że co bo wogule nie pali,strzela ,zbyt wiele pali,pływa na wolnych obrotach. To po chlere tam łapy pcha ja wiem tylko tyle że stary nie pali zimą na zimnym...

    Samochody Instalacje Gazowe   06 Sty 2009 18:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3185
  • Mercedes 190 rocznik 92 - benzyna-gaz. gasnie prawie przy kazdym zatrzymaniu sie

    Tego ostatniego w ząb nie rozumiem. Wchodzi na wysokie obroty na benzynie i gazie. , a na skrzyżowaniach gaśnie ? Stary napisz to po polsku. Jak zimny palisz go na benzynie , jak odpala , jaki ma obroty na wolnych , miałeś "strzał' na gazie? Jedziesz na gazie i gaśnie po wyłączeniu skrzyni? , tak samo...

    Samochody Początkujący   15 Lut 2012 13:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4900
  • Seat Ibiza II 1.0 - Gasnie na biegu jałowym (oraz przejściu) , woda w oleju

    Autko jeździ na krótkich trasach 15-25km. 1. Jeden z problemów już naprawiony problem z obrotami rozwiązał nowy regulator biegu jałowego,ale pozostaje jeszcze adaptacja :) 2. Co do uciekającego płynu z chłodnicy podejrzewam kolanko, ale uszczelka pod głowicą też mi podpada. Dołączam kilka filmików...

    Samochody Mechanika   07 Wrz 2013 21:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2253
  • GolfII 1.6+Pierburg 2EE+dziwne zac( )owanie silnika (obroty)

    A czy ten problem z tym zapaleniem jak jest zimny to masz na LPG? Bo mnie się tak robi , że jak go zapale zimnego na LPG i po chwili zgaszę to mam problem z odpaleniem, musze wtedy dużej pokręcić rozrusznikiem niż jak jest całkiem zimny. No ale niestety nie wiem czego to jest wina. kolego ja wymienilem...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Sty 2019 08:13 Odpowiedzi: 184    Wyświetleń: 104949
  • Ford Mondeo przyśpieszacz obrotów

    Witam!!! Problem pewnie juz znany choć ja odpowiedzi na niego nie znalazlem. Mianowicie silnik gasnie na biegu jalowym (zazwyczaj jak jest rozgrzany, gdy zimny to raczej nie). Slyszalem, ze to jakis silniczek krokowy pelniacy role regulatora wolnych obrotow. Ale nie wiem czy sa jakies dysze lub zawory...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Paź 2005 22:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5116
  • bmw e36 1.6 m43 pb+lpg (mtm genius) 93r. nie wchodzi na obroty

    Witam jak w temacie samochod nie wchodzi na obroty zbyt dobrze dopiero jak osiagnie ok. 3000 obr. wtedy jest ok a jak doda sie gazu z wolnych obrotow to bardzo ciezko się wkręca i tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ( ale sprawdzane i jest ok) samochod mial wymieniony czujnik położenia walka...

    Samochody Początkujący   08 Lip 2011 09:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5567
  • Motobi Sprint 50cm3 - Spalony opornik świateł i brak ssania

    Jestem posiadaczem skutera Motobi sprint 50 cm3 czterosuw. Mam go od nowosci, ale jakis czas temu (po przejechaniu okolo 3 tys km), stwierdzilem ze go odblokuje. I tu zaczely sie moje problemy ;-) Wymienilem tylko moduł cdi na odblokowany, i to mi starczylo, predkosc max wzrosla z 50 na 60 i o to...

    Motocykle, Motorowery   03 Lis 2014 19:57 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4728
  • Mercedes A-clasa. Coś nie tak z silnikiem. Brakuje mocy.

    Witam jak w temacie potrebuje pomocy do samochodzika mercedes a-clasa rok 98 silnik 1.4 samochod ma zamontowana instalacje gazowa,moj problem to kupilem to auto wiedzac ze jest cos nie tak z silnikiem jak zimny gasnie na wolnych obrotach jak sie zagrzeje to juz obroty stoja ale nie ma mocy po przekroczeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Cze 2006 17:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3707
  • BMW E30 318 IS '89 (1.8 16V)

    Witam! Problem polega na tym ze autko gdy jest ciepłe nie jezdzi. kiedy silnik jest zimny ( temp do ok 60°C) chodzi dobrze. wtedy samochodem daje sie jeżdzic. Jednak po przejechaniu kilku kilometrów gdy temp silnika wzrosnie silnik traci moc, nie daje sie dotknac gazu, słychac strzały w dolot, silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Kwi 2006 12:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1803
  • Fiat punto 1.1 zbyt duże spalanie LPG.

    Witam !!! Mój problem polega na tym ze po wymianie filtra powietrza, kabli, świec, filterka gazu i oczywiście regulacji spalanie nie spadło wręcz powiedziałbym ze sie podniosło (ok 10 l co mi sie wydaje zbyt duzo jak na taki silnik ) poza tym czasami zdarza sie ze gasnie na wolnych obrotach to dzwne...

    Samochody Początkujący   22 Wrz 2010 16:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5324
  • Problem z odpalaniem fiata Tipo 1.4

    Witam. Mam problem z Fiatem Tipo 1.4 A mianowicie z odpalaniem, gdy jest zimny jest Ok. Wystarczy przejechac kilka km i np. zgasnie na miescie i już nie zapali. Musze poczekac 15-30 min. Objaw taki, ze gdy go wtedy odpalam jak by zdechl akumulator(duzy pobor pradu) . Czy to mogą być tulejki na rozruszniku...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Kwi 2005 18:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1139
  • Bravo 1.4 12V - gasniecie silnika na biegu jalowym

    witam . duzo szukalem w tym temacie i jest wiele podobnych objawow , ale nie takie . otoz . i na gazie i na benzynie silnik gasnie , obojetnie czy zimny czy cieply . gasnie tylko na wolnych obrotach . obroty trzyma rowniutko 800-850 - idzie normalnie bez zadnych szarpan - silnik tez jak igielka...

    Samochody Początkujący   11 Lip 2011 08:58 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5099
  • Plonez 1.4 rover 16V MPi, dusi się i gaśnie w czasie jazdy

    Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam poloneza caro 1.4 MPi 16v z silnikiem rovera. Problem jest z nim taki, ze gasnie w czasie jazdy. Czasami jest tak, ze trzyma obroty na sprzęgle ale jak sie nim ruszy to przejedzie 1-2 km(czasami mniej, czasami wiecej) i gasnie. Kiedy gasnie probuje go...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Mar 2008 22:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3183
  • Ciśnienie gazu - regulacja parownika

    Witam. Kolejny problem który mam to objaw nastepujący: Po wymianie silnika krokowego w Polonezie 1,6 GLI ,wolne obroty przy zimnym silniku sa poprawne, auto odpala dosc dobrze. Niemniej po nagrzaniu czuc wyrazny spadek wolnych az do momentu zgasniecia. Pio ponownym rozruchu wolne ok 700 pomaga...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Sie 2005 21:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 24115
  • Audi 100 c4 2.0+gaz ABK 1994r Nie chce jechac na Pb

    Witam. Panowie czytam,szukam i juz sam nie wiem co robic. Kupilem Audi(model w temaci) 2mies. temu,poprz.wlasciciel jezdzil tylko na Gazie,powiadomil Mnie,ze zatarta jest pompka w zbiorniku. Wymienilem pompke zakupiona na allegro(chodzilo o koszta) po kilku przekrecaniach kluczem,autko ,lecz bardzo...

    Samochody Mechanika   08 Maj 2013 18:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2670
  • Ibiza 1,4 SE +LPG Silnik gaśnie i jest mułowaty na benzynie

    Witam Mam Ibize 1,4i SE z '98 z LPG sekwencja. Od samego poczatku zakupu autka mialem problemy z wolnymi obrotami, falowaly a czasem przy dojezdzaniu do skrzyzowania silnik zgasł. Po wyczyszczeniu przepustnicy zazwyczaj pomagalo i bylo OK. Niedawno dollozylem LPG i zaczely sie problemy. Silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Wrz 2006 12:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3633
  • Polonez PLUS 1.6 GLI po wymianie uszczelki pod głowicą

    przelacze na gaz to po dluzszym czasie jazdy puszczam na luz auto gasnie lub obroty spadaja na okolo 400 i po kilku sekundach gasnie Jak silnik zgaśnie a był rozgrzany sprawdź parownik gazu czy jest ciepły jak zimny to układ chłodzenia niedrożny lub zapowietrzony, bo objawy masz takie jak by...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Sty 2005 15:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4871
  • CC700 aisan przerobic na zwykly gaznik, jak?

    Sprzedalem takowego kuzynowi i zaczely sie problemy. Rozlecial sie katalysator, urwaly styki z czujnika temp, zepsula sonda, kabelki poprzerywane, elektrozawor stukal, zamykal i otwieral. Generalnie jak byll nowy nigdy nie dzialal jak powinien, obroty,moc, gasnal itd. Zalozenie tych wszyskich elementow...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Gru 2005 16:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1640
  • Honda Accord 1.8 Vtec serwis sie poddał...

    mam honde accord'a 99r 2.0 V-tec po wymianie silnika. Problem w tym ze mimo usuniecia błędów ze skrzynii automatyczne (bo takie były) nie ma wolnych obrotów. Jak jest zimny nie ma problemu, wolne obroty są. Gdy sie rozgrzeje spada powoli na coraz mniejsze az gasnie. Komputer pokazuje 2 błedy (wydruki):...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lis 2009 18:19 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 28560
  • accord 2000r 2.0 v-tec-za wysokie napiecie na sondzie lambda

    mam honde accord'a 99r 2.0 V-tec po wymianie silnika. Problem w tym ze mimo usuniecia błędów ze skrzynii automatyczne (bo takie były) nie ma wolnych obrotów. Jak jest zimny nie ma problemu, wolne obroty są. Gdy sie rozgrzeje spada powoli na coraz mniejsze az gasnie. Komputer pokazuje 2 błedy (wydruki):...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lis 2009 18:15 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7200
  • Czy to cewka zapłonowa?

    W tym rzecz, że świece są nowe i przewody zapłonowe też. Wymieniłem też filtr paliwa, wyczyściłem przepustnicę i zawór od wolnych obrotów. Przy pierwszym porannym odpalaniu zapala od razu, a następnie silnik zaczyna pracować jakby nie na wszystkich cylindrach, obroty nie falują sa równe. Ssanie niby...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Maj 2006 19:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11122
  • MAZDA 6 2,0 136KM DIESEL

    filtr wymieniony dzisiaj na nowy nic nie pomoglo;/ bo jak trzymam gaz to nie zgasnie tylko jak chodzi na wolnych obrotach to gasnie;/ slyszeliscie o zaworze SCV?? bo tak czytalem ze to on moze byc przyczyna... co wy o tym sadzicie?? i mysle ze to moze byc on i to jest wydatek okolo 700zl takze pomozcie...

    Samochody Początkujący   01 Gru 2014 20:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13279
  • Fiat 126p maluch el gaśnie rozgrzany jakby brakowało paliwa

    witam mam podobny problem z maluszkiem.fiat 126p el 1997rok.po rozgrzaniu silnika nie utrzymuje sie na wolnych obrotach i gasnie a potem nie odpale.wymieniłem gaznik bo miał luzy na osi przepustnicy, to samo, wymieniłem moduł zapłonowy i cewke oraz przewody WN, to samo, filtr wymieniony.jak jest zimny...

    Samochody Początkujący   23 Lip 2010 10:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9833
  • BIG problem Mulenia AUTA i Problem z LPG

    Moje Autko To: Nissan Maxima 3.0 V6 24 Zawory wersja 204 konna 1992 rok przebieg autetyczny 68000 mil 3 wlascieciel , z tego 2 w kraju wlasciciele spokrewnieni Podczas Jazdy Na Benzynie Muli go od 2000 do 4000 obrotow tzn noga w podlodze a on absolunie nie przyspiesza obototy stoja w miejscu potem...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Sie 2006 14:28 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 11467
  • BMW 2,7 eta Pomuzcie!!!!!!!!!!!

    Witam mam E21 i zminilem silnik z M10 gaznika na 2,7 ete na wtrysku wielopunktowym Motoronic 1.1 i mam taki problem z nim jak zimny i zapale chodzi wszystko jest OK ale jak juz sie rozgrzeje i pusci termostat to juz zaczyna sie dlawic jak naciskam na gaz a w czasie jazdy wystepuje szarpanie utem zmienilem...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Maj 2005 00:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1903
  • Astra II 1.6 16v kod 0170 pomocy

    Witam astra z silnikiem X16XEL rok 1998 benzyna i gaz .Mam problem z wolnymi obrotami na benzynie na gazie jest wszystko ok.Problem pojawia sie po zapaleniu silnika niezaleznie czy jest zimny czy cieply obroty skacza miedzy 500 a 1500 obr silnik gasnie jak nie dodam gazu albo jak nieprzelacze na gaz...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Maj 2006 17:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3143
  • Ford Galaxy mk1 2,0 głosna praca silnika

    Witam Prosze o pomoc bo od pewnego czasu po zmianie oleju na castrol syntetyk zimny silnik zaczal na wolnych obrotach tak jakby grzechotac gdy go zgasze i zaraz odpale to juz chodzi cicho lampka smarowania gasnie po odpaleniu i oczywiscie pozniej jak zlapie temp. to stuka szklanka na wolnych obr ale...

    Samochody Początkujący   01 Maj 2015 17:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1185
  • Ford Escort 92 1.8 problem z szarpaniem i brakiem mocy

    hej mam escorta z 1992 roku 1.8 105km. Problem jest taki ze gdy auto postoi pod blokiem kilka godzin ostygnie silnik wsiądzie sie do niego odpali to nie pracuje równo, gdy sie ruszy takim zimny to autem szarpie i nie ma mocy, także kazda zmiana biegu to szarpanie, przy dojeździe do skrzyzowania na wolnych...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lut 2007 18:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3226
  • FIAT 126p EL i silnik od starszego???

    Czy jest mozliwosc wymiany silnika do maluszka EL 98 z 90r ??? Czy sa jakies problemy z instalacja i trzeba cos przerabiac? Jesli ktos wymienial to prosze o info. i jeszcze pytanko odnosnie tego silnika z El , gasnie mi na wolnych obrotach,choc obroty itak juz sa podkrecone i musze wlaczac wtedy...

    Samochody Początkujący   16 Maj 2008 02:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2993
  • Reduktor LPG jaki wybrać

    do pewnego czasu nie bylo wolnych obrotów i na luzie gasł silnik ale dopiero jak sie rozgrzal jak byl zimny to trzymal obroty a teraz to juz wcale nie chce na gazie jechac slabnie i gasnie

    Samochody Instalacje Gazowe   15 Lip 2010 22:20 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 34712
  • Wózek widłowy LINDE H 18 na gaz / gaśnie jak jest ciepły

    Nie regulowałem, a jak to się robi? Wracając do początku to wózek zaczął mi gasnąć i nie chciał się odpalić, dopiero jak stał sie zimny to odpalał, wiec wymieniłem filtr paliwa i nic wtedy wpadłem na pomysł i wymieniłem membrany z uszczelkami w reduktorze, i dalej nic, podniosłem wolne obroty i pracuje...

    Samochody Instalacje Gazowe   26 Cze 2020 06:20 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 21221
  • Sharan tdi PD AUY 115KM nie wkreca sie powyzej 3 tys obrotow

    -regulacja pompek odpada bo na plaku tez nie chce sie wkrecac -silnikiem rzuca w momencie wystapienia usterki -brak kompresji na wszystkich odpada bo by nie pracowal -jak jest zimny i wkreci sie go na wysokie obroty to traci kompresje na wszystkich cylindrach i gasnie,a jak kreci sie rozrusznikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Gru 2011 19:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5309
  • VW golf 1.6 benzyna+LPG nie odpala na benzynie

    Witam. Samochód na gazie mi dobrze odpala, ale za to na benzynie jak przełączę z gazu na benzyne i jak na luz wrzuce albo sie zatrzymam to gasnie. Obroty bardzo szybko spadają do zera. Tak samo jak jest zimny. Jeśli dobrze rozumiem to nie chodzi na benzynie na wolnych obrotach?A próbowałeś wcisnąć...

    Samochody Początkujący   21 Sty 2014 01:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2319
  • Dodge Stratus 2.5 v6. pali szarpie,strzela, muli

    Witam, mam problem z moim samochodem Dodge Stratus 1998 2.5 v6 170km. a wiec problem zaczą sie miesiac temu, gdy silnik jest zimny odpala bez problemu ale trzeba poczekac z 1 minute az chwile pochodzi na wolnych obrotach bo gdy przygazuje po rozruchu to strzela z cylindrow. ale to jest jeszsze spoko...

    Samochody Początkujący   02 Lut 2018 00:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 825
  • vectra i kontrolka wtrysku

    vectra 1.6, zapala sie kontrolka, zczytany kod wykazuje 45 (sonda lambda - za bogata mieszanka), silnik na wolnych obrotach szarpie, a jak jest zimny to jeszcze gasnie, na gazie chodzi elegancko, ostatnio wstawiali mi emulator ale przed emulatorem na gazie tez sprawowal sie wzorowo

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Mar 2004 07:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2024
  • Golf 3 gaśnie na benzynie.

    Witam!! Wiem że tremat gaśnięcia golaf był już poruszany wiele razy niemniej jednak nie udało mi się znależc odpowiedzi na pyatnie... Golf3 silnik 1,4 KAT ABD. Samochod odpala od kopa jak jest zimny pozniej sie rozgzreje przelaczy na gaz na gazie chodzi idealnie pozniej jak przelacze na beznzyne to...

    Samochody Szukam   23 Sty 2009 00:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1628
  • Korekcja temp reduktora przy OMVL

    Witam! Mam problem z ustawieniem korekty temp reduktora i gazu. Jaka jest zasada tej regulacji? Czy jak temperatura jest niska to powinien dostać bogatszą mieszankę gazu czy odwrotnie. Standardowo było ustawione że im mniejsza temperatura tym bardziej uboga mieszanka. Ale przy takim ustawieniu silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Sty 2007 16:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1700
  • BMW 750i E38 98r. Za bogata mieszanka.

    Witam.W BMW 750i E38 98r. za bogata mieszanka,bardzo duzo za bogata. Rano zapala dobrze ale gdy zimny to czesto gasnie. Strzela w wydechu,nie rowno pracuje.Brak kodow bledow. Moc jest raczej ok. Napiecie na przeplywomierzach na wolnych obrotach okolo 1,1 Volt. Czas wtrysku (90 stopni C) to...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Gru 2007 19:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5270
  • Tico 98r. pb+lpg przerywa i gaśnie

    Witam problem polega na tym, że w czasie jazdy przełącze na gaz to ujade może z 500m i samochód zaczyna przerywać i w końcu gaśnie dopiero jak w środku na przełączniku nacisne przycisk czerwony dwa razy i go przytrzymam to wtedy nie gasnie i mozna jechać kawałek dalej (wymieniłem tylko filterek) na benzynie...

    Samochody Instalacje Gazowe   23 Sty 2010 18:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2724
  • Ford Mondeo mk3 2005r - Wentylatory pracuja na zimnym silniku

    Witam od dluzszego czasu borykam sie z gasnacym silnikiem dojezdzajac do swiatel na zimnym silniku na benzynie jak i na gazie po rozgrzaniu auto nie gasnie, wyskoczyl blad wypadanie zaplonu na 4 cylindrze w dodatku na wolnych obrotach auto delikatnie sie trzesnie oraz miga check, wymienilem swiece przewody...

    Samochody Początkujący   18 Kwi 2019 11:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 546