Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam, mam poważny problem z samochodem, był już 2 razy u mechanika i elektryka i nadal nic. W skrócie samochód gaśnie (odcina mu zasilanie) w losowych momentach, a teraz dłuższa historia. Nawet bardzo długa bo błąd jest tak dziwny i nietypowy więc opiszę całą przygodę aby uniknąć zbędnych pytań, jednak na samym dole będzie w skrócie Samochodem codziennie...
Witam , od dłuższego czasu zmagam się z problemem gaśnięcia maszyny do betonu. Gaśnie zazwyczaj po zejściu z obrotów- po wyłączeniu pompowania , czasami też po prostu na wolnych obrotach podczas mieszania betonu. Odpala bez problemu po zgaśnięciu. Zaczyna gasnąć raczej pod koniec pracy , po kilku godzinach pracy. Pompuje bardzo dobrze , żadnego dymienia...
Jaki ma samochód przebieg?? Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Mój samochód został "poprawnie" zdiagnozowany jednak po ok. miesiącu zaczął gasnąć w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia w Tusconach jest wykonana z takiego tworzywa że zazwyczaj powyżej 100 000 km zaczyna się "kruszyć", drobne opiłki...
skoro błędy zawsze wracają to coś jest nie tak z tymi obwodami! Sprawdź wiązkę do komputera i masy woltomierzem przy pracującym silniku! tzn. jeden kabel minusowy miernika do masy przy czujniku a drugi do masy aku. wtedy zobaczysz jaka różnica jest na masie bo w takie rezystancje to ja nie wierze bo pod obciążeniem to możesz mieć inne wartości jak mierzysz...
Witam, od 2ów miesięcy bezskutecznie próbuje zdiagnozować usterki w aucie, mechanicy wymieniają części i problem wraca. Zaczęło się 2 miesiące temu od załadowania akumulatora. Po włożeniu akumulatora, auto zaczęło mieć problem z zapaleniem, ale tylko na rozgrzanym silniku. Gdy ostygł normalnie palił. Kontrola CHECK wykazała błąd przepływomierza i czujnik...
Czujnik położenia wału korbowego po rozgrzaniu może przestawać działać. Jednak jeśli kontrolka zgłaszała jakiś błąd (powinna gasnąć po ok 4 sekundach po przekręceniu kluczyka na MAR) warto sprawdzić czy nie ma jakiegoś błędu zapisanego czym może naprowadzić na usterkę
Dobrze podpowiedziano, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, elektrozawór nr.3 do wymiany oraz cała płyta zaworowa do mycia (czyszczenia).
Tak, w lampie LED ciepłe są osobno, zimne osobno - kiedy PWM1 jest niski świecą ciepłe LEDY, a zimne nie świecą, kiedy zaczyna się podwyższać stopniowo PWM1 zaczynają gasnąć LEDY ciepłe i zapalają się powoli LEDY zimne, aż do uzyskania 3,3V kiedy świecą tylko zimne, a ciepłe gasną. No a PWM2 jakby niezależnie od ustawienia barwy ustala moc świecenia...
Witam. Mam problem z moim Leosiem. Proszę nie zlinczować że może nie przeszukałem wszystkiego jak trzeba ale sytuacja podbramkowa się zrobiła. Opiszę wszystko od początku. Silnik 1.6 16V AZD rok 2002 niezagazowany. Od kupna minęło już ok rok i wszystko było oki. Samochód kupiony od wójka więc wydawał się pewny, wszystko wymieniane na czas. Podczas podróży...
Witam . Mam mały problem z Saxo 1.1. odpalał raz na tydzień (brak iskry), po przelutowaniu kabelków w kostce immo ( pod kompem) zaczął odpalać , ale za każdym razem za 3-4 razem , nie ważne czy ciepły czy zimny. Auto odpala , po ok 3-5 sek schodzi z obrotów , zaczyna gasnąć , za drugim razem łapie i gaśnie , za trzecim nic , i za czwartym łapie i można...
Odświeżam temat. Połączenie od akumulatora do karoserii jest 'zdrowe'. Problem gaśnięcia cały czas występuje. Zauważyłem że tendencje do tego aby gasnąć ma bardziej na ciepłym niż zimnym silniku. PS. Zapomniałem na początku jeszcze dodać że silnik ma wyczuwalnie mniej mocy.
Witam. Mam problem z mercedesem w124, poj. 2300 PB+LPG w automacie 90rok. Problem wygląda następująco: kiedy rano wsiadam do zimnego auta musze go chwilę pokręcić i gdy zapali nie moge puścić pedału gazu bo gaśnie zarówno na benzynie jak i na gazie (stoi w blaszanym garażu-nie pod chmurka). Przestaje gasnąć dopiero po jakichś 2-4 min trzymania pedału...
iestety nie nagram filmiku dziś iskra sie zgubiła jazdy ekstremalną uprawiałem i ''gume'' zacząłęm palić i nagle zaczął gasnąć zdas i potem łapał a na koniec nic iskry brak.Strzelać strzelał mi z tłumika.Na ciepłym z pierwszego kopa na zimnym z 3 kopa wolne ma dobre na ssaniu bez gaśnie na wysokich przerywa dodam że bardzo starannie czyściłem gaźnik...
Mam podobny problem. Przy zimnym silniku wszystko działa idealnie. Gdy się już trochę nagrzeje albo zapale na ciepłym silniku pojawia się problem. Szczególnie w czasie wolnej jazdy (np. na parkingu). Gdy na luzie samochód toczy się powoli to obroty są w normie, ale gdy się zatrzymam to spadają do 300 rpm (gdy wtedy wyłączę światła wzrastają do nawet...
witam, mam problem z moją astrą ma założoną instalację gazową zwyłą, ale do tej pory nie miałem problemu.Niedawno na ciepłym silniku zaczęła gasnąć zaraz po rozruchu i potem trzeba sporo pokręcic żeby odpaliła.Jak dodam gazu do oporu wtedy zapali obroty mają krótki wybieg potem przygasa ale chodzi i wszystko wraca do normy do następnego odpalania.Dodam...
mniej ważne jest to ile przejechałeś, ważniejsze ile lat ma parownik a więc i gumy w nim, po prostu stare są twarde i słabo pracują aż w końcu pękają i gaz syczy do króćca podciśnieniowego (jeśli jest) a jak niema to i tak tego już nie idzie wyregulować a reguluje się tak, że: - rozgrzewasz silnik na benzynie, wskazówka przynajmniej 1/3 temperatury,...
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
świece przewody wymieniane niedawno cewki ok,test na komputerze przechodzą ale raczej one tego nie powodują.A czy gdy sie odepnie silniczek krokowy od złącza to powinien silnik gasnąć itp. bo jak go odpinam to różnicy nie ma w obrotach na zimnym czy ciepłym
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Pojechałem do następnego mechanika, wykręcił świece i stwierdził, że świece są mokre co oznacza , że "leją" wtryski, na wykręcone świece nałożył cewki i obserwował przeskok iskry na świecach położonych na silniku podczas kręcenia rozrusznikiem. Na komputerze wyszło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Wymieniłem wtryski na nowe, cewkę na drugim cylindrze...
Mam Laguna jedynkę 1.6,16 V benzyna gaz. Problem pojawia się na zimnym jak i ciepłym silniku. Czasem pali ładnie, a czasem dopiero za którymś razem załapie. Tak to gaśnie, albo ma zamiar gasnąć. Kontrolki mrugają i gaśnie, albo załapie. Czujnik położenia wału wymieniony, czujnik przepustnicy wymieniony, przepustnica wyczyszczona, świece i filtr powietrza...
wymieniłem sterownik silnika. silnik zaczął lepiej odpalać i przestał gasnąć na wolnych obrotach. Jest poprawa lecz błąd i tak się pojawia. Będę próbował walczyć teraz z cewką lecz tu jest pytanie nowa dobra cewka kosztuje w granicach 250zł. myślę o cewce używanej. Moje pytanie czy każda cewka od tego typu silnika będzie odpowiednia ?
Panowie z tego co zaobserwowałem to problem występuje tylko na ciepłym silniku. Jak jest zimny jeździ bez problemu. Problem występuje po kilku km i odpaleniu jak jest ciepły oraz podczas ciągłej jazdy jak jade powiedzmy 30 km już to wtedy zaczyna przygasać albo gasnąć przy wciskaniu sprzęgła. Co to może być?
Witam.Mam mega problem.Kupiłem Lupo z 2003 1.0 mpi .Zaraz po kupnie w aucie paliła się kontrolka check i zdarzały się problemy z odpaleniem.Komputer komunikował usterkę egr i błędy sąd lambda.U mechanika zrobiłem rozrząd,wszystkie filtry a egr został wymieniony na inny nie nowy ale sprawny.Dowiedziałem się też że z auta zniknęły oba katalizatory.Po...
Dokładnego modelu instalacji teraz nie pamiętam, wydaję mi się że odpala na benzynie i po sekundzie przechodzi na LPG, na zapłonie dioda z gazu miga, to samo po przekręceniu rozrusznika, po odpaleniu wiadomo obroty troszkę wzrastają ( w momencie samego zapłonu) i praktycznie silnik jeszcze nie zejdzie z obrotami do jałowych to już słychać piknięcie...
Policja też to sprawdza i dowodzik może polecieć. Odwołam się. Światła które posiadam mają pełną homologację w takiej wersji w jakiej występują, więc nie wiem o co ten rumor. Nie po to wydałem 150 złotych... Pomijam już fakt, że każdy sprzedawany na polskim rynku Opel Corsa z 2016 roku i późniejsze powinien mieć przerabianą instalację, bo tam fabryczne...
Witam, Jestem już po sprawdzeniu auta na komputerze, błędy jakie się pojawiły to: P0404 - Sterowanie zaworu EGR P0101 - Przepływomierz P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0110 - Sygnał temp. powietrza z przepływomierza P1671 - Regulator ciśnienia paliwa Błąd P0110 pojawił się dlatego że sprawdzałem auto z odpiętym przepływomierzem ponieważ błąd...
Witam! Widzę że trafiłem na wątek który ( niestety !!! ) dotyczy i mnie a raczej auta którym się poruszam Astra F z silnikiem C18NZ. Szukałem, czytałem, "grzebałem" i nie mogę dojść usterki. Generalnie problem jest bardzo podobny do problemu kolegi fieras, z tym że problem nie pojawił się zaraz po założeniu instalacji. Stopniowo silnik coraz gorzej...
Pierw należy zrobić diagnostyke dokładną tzn. zobaczyć jak sonda chodzi, a nie wnioskować po błędach, jeśli sonda nie chodzi za bardzo na gazie i na benzynie to polecam tylko wymiane na oryginał lub zamiennik zakładanie emulatorów to jakieś nie porozumienie skończy się to tak że samochód nie będzie pracował jak należy będzie gasnąć szarpać i palić więcej...
Cześć mam dokładnie takie same autko i taki sam problem z tym odpalaniem ale doszedłem do tego ze jak ominołem czujnik tęperatury wtrysku to autko dało sie odpalić tylko ze nie tracił na mocy moze ja tego nie czuje mam autko w automacie i do tego z chipem moze i jest słabszy hmm ale ostatnio zaczoł kopcić ze sie tak wyraże na biało i gasnąć mam zamiar...
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Oczywiście : ten parametr to "temperatura reduktora" w domyśle: przy której następuje przełączenie się z benzyny na lpg. Jest dość niska ,ale przy prawidłowo dobranym i zainstalowanym reduktorze powinna być wystarczająca. Równie ważne jak dobór komponentów jest ich staranna i przemyślana instalacja. Możesz ją podnieść do 35 , ale koniecznie zmień na...
Mam problem niedawno kupiłem Vectrę 2,0NE jeźdźiła dobrze, ale coś sie stało i zaczeła gasnąć na benzynie i gazie, wogóle nie trzyma niskich obrotów. Co jej jest? Jesli tak jest i przy zimnym silniku i przy rozgrzanym to stawiał bym na silniczek krokowy. Jak na Ciepłym nie ma problemu to zastanowił bym się nad sprawdzeniem przewodów, swiec, zajazał...
Witam! Od kilku dni mam problem z jałowym biegiem na zimnym silniku. Efekt jest taki że serwo zbyt puźno podnosi obroty i silnik potrafi gasnąć niezależnie czy autko się toczy czy stoi. Tak samo po odpaleniu zimnego silnika muszę poczekać ok 5 sekund aż wejdzie na obroty! Na ciepłym wszystko jest ok trzyma ok 850rpm. Niema żadnych wachań itp. Autko...
witam wszystkich, mam taki mały problem z moim peugeotem (306 1,4xr rok 1993 układ wtryskowy Bosh ma 3.0 z gazem) jakiś czas temu na wolnych obrotach gasł silnik, zgodnie z zaleceniami mechaników wyczyściłem przepustnice oraz wymieniłem świece i silnik krokowy - po tych zabiegach autko przestało gasnąć po puszczeniu pedału gazu ale niestety pojawił...
Spróbuje zaślepić, może to coś pomoże Zauważyłem jeszcze, że zaczyna gasnąć przy ruszaniu. To znaczy diesel praktycznie powinien ruszać bez gazu i tak było wcześniej jeszcze ze 2-3 dni temu. A teraz żeby ruszyć trzeba go mocno potrzymać na obrotach bo inaczej zgaśnie, no i dalej jest dobrze do czasu aż złapie muła. Problem z ruszaniem pojawia się raczej...
Witam. Posiadam Vectre 99r. 2.0 16v + gaz BRC roczny. Borykam się z następującym problemem. Na początku auto zaczęło gasnąć podczas jazdy na biegu jałowym np: po zmianie biegu na luz dojeżdżając do sygnalizacji świetlnej lub falowały obroty ale tylko z tendencją spadkową. Silnik gasł sporadycznie jednakże w niektórych sytuacjach gaśniecie auta nie jest...
Witam, Mój problem jest dość nietypowym. Na początku doprecyzuję: ciężko rusza nie oznacza problemów z odpalaniem. Auto pali na strzała, zarówno na ciepłym jak i na zimnym. Zrobiony program na bezpieczne 170km i 390Nm. Jak wygląda przebieg usterki: 1.Odpalamy auto (mam wrażenie że praca silnika jest trochę inna niż wcześniej) 2.Auto jeździ bez problemów,...
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Dzisiaj wymieniłem stacyjkę a nie było łatwo bo oryginalna oczywiście miała urwane śruby, chwilę przed wymianą miałem jeszcze objaw usterki-kręcił ale nie odpalał, dopiero po kilku odpuszczeniach i ponownych próbach normalnie załapał, po wymianie efekt o którym pisałem zniknął(z kontrolkami) choć ciężko jeszcze o pewność, ze już jest ok, ale mam inny...
Witajcie. Mam peugota 106, 1.4 benzyna 75KM, rok 1991. Wtrysk bosch monojetronic. Mam z nim spory problem i nie potrafię sobie poradzić. Otóż samochód po odpaleniu ma bardzo wyoskie obroty (ok2000). Chodzi głośno i nie przyjemnie. Po dłuższym rozgrzaniu obroty spadają do 1000-1100 i niżej już nie chcą. Samochód dodatkowo bardzo dużo pali (ok10-11 litrów)....
Na 99% czujnik halla, niestety nie kojarzę jaki tam masz układ czy czujnik jest może w aparacie czy jest na wałkach rozrządu. Do sprawdzenia tylko oscyloskopem, ewentualnie LED ale nie wiem czy zobaczysz impulsy.
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
Przytkany wymiennik dolny albo problem z zaw. 3dr. Wyłącza się bo uzyskuje temp na wymienniku górnym a nie może przekazać ciepła na c.w.u. na skutek oporów na obiegu. Wcześniej sprawdzić czy c.o. działa normalnie aby wyeliminować pompę i wymiennik górny.
Wypnij wtyczkę z ECU . Jaki kolwiek nalot czy śniedź na pinach da odpowiedź
Już wymieniłem czujnik położenia wału, nowe cewki i świece zapłonowe. Nic nie pomogło.
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
Witam Nie chcę cię straszyc ale 2 tyg. temu miałem na warsztacie u siebie takiego poldka i padł czujnik poł. wału korbowego.Dostępny tylko w serwisie 283zł:cry: Ale sprawdz jeszcze resztę układów:ciśnienie paliwa ,cewka zapłonowa,cy nie ma przebicia na sygnał sondy lambda Pozdrawiam
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
gasnąć ciepłym silnik laguna gasnąć ciepłym dlaczego gasnąć ciepłym silnik
oporność głośnik wstawianie linków dźwięk czujnik
odkurzacz festool ładowarka parkside
Iveco Daily 2007 – zamiana skrzyni AGile na manual, polecane firmy, koszty, kodowanie Huawei SUN2000-6KTL-M1, 6K-MAP0 i EMMA-02 – podłączenie w jednej sieci RS485, konfiguracja