Przyczyną może być immobilajzer. Ale dla pewności podłącz go pod komputer
[quote="PITERRR"]Sprawdź najpierw bezpieczniki pod kierownicą a później złączkę instalacji na skrzyni biegów .
Kolego przede wszystkim komp i diagnostyka silnika nikt nie wie co siedzi w Twoim motorze bez co najmniej kodów błędów nikt nie jest Ci w stanie pomóc mogę podejrzewać silniczek biegu jałowego albo coś związane z ssaniem ale nie chcę Cię naciągać na koszty nie raz przy dokładnej diagnostyce można uniknąć kosztów.
Problem z immobiliserem. Spróbuj wyczyścić styki kontaktem w kostkach puszki immo koło kolumny kierowniczej. http://www.topkodas.lt/images/products/I...
po pierwsze oleju nie jest za mało?? Hondy mają często pływak który odcina zapłon jak jest za mało oleju żeby nie rozwalić silnika poza tym możesz od cewki zapłonowej odłączyć taki cienki kabelek i wtedy odpalić to nie powinien gasnąć, bo ten kabelek to gaszenie (zwieraniem do masy) jeśli i tak gaśnie to paliwa nie dostaje - sprawdzić czy leci paliwo...
Zrób u elektronika na off sterownik i spokój.
Dodam jeszcze że silnik po wyłączeniu stacyjki jeszcze chwilę działa Ważna informacja, mówiąca o usterce elektrycznej, prawdopodobnie brak właściwej masy lub zasilania. Pewnie do diagnozy wystarczy zwykły miernik, zmień tego mechanika.
Sprawdź iskrę też miałem podobną sytuację z quadem kolegi odpalał ale nie chciał wchodzić na obroty , wymieniony został nowy gaźnik nowa świeca a winnym okazał się moduł zapłonowy ,
Normalny objaw dla zimnego silnika :D .
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Doleje jutro więcej paliwa i zobaczę jaki będzie efekt. Tymczasem dzieki
mam problem z peugeotem 106 16V silnik zapala i sam gaśnie po około jednej sekundzie kolektor ssacy jest ok niewiem od czego zacząć i jak zdiagnozować usterke. moze jest ktoś w stanie mi pomóc .z góry dzieki
Filtr paliwa w jakim stanie? W wężyku dochodzącym do pompy widać samo paliwo czy z bąbelkami powietrza?
Czy udało się rozwiązać problem?
dodam ze od czasu do czasu czuc paliwo w kabinie
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
Immobiliser posiada ten samochód?
instalacja pewnie bez lubryfikacji chroniącej gniazda zaworowe. Możesz wyjaśnić z zasadę działania lubryfikacji? bo z tego co się orientuje podajemy ją na zawory ssące a wypalają się wydechowe
To co opisujesz wskazywało by IMO Wykręc świece i niech ktoś kręci i patrz czy iskra jest, tak samo sprawdz czy podaje paliwo.
Jeśli nadmiernie nie dymi to wina może leżeć układzie zasilania, brudny gaźnik, nieszczelność w dolocie czy pęknięty w przewód paliowy, nie wiem jak wygląda u Ciebie ten gaźnik ale możesz zdemontować osłonę pływaka gaźnika na klucz 13 i zobaczysz czy jest tam syf czy nie. Co do tej wkrętarki to w jaki sposób odpalasz nią kosiarkę? :D Po niedzieli będe...
nie akumulator jest ok kazde uruchomienie silnika konczy sie na ok. 2s. pracy i gaśnięciu
Wykręć i wyczyść czujnik wału, ewentualnie podmień na sprawny.
Czemu silnik uruchamia się na plaku a na rozruszniku "prawie odpala" i kopci z rury. Podczas kręcenia rozrusznikiem osiągam ok 1,2V na railu. Panowie podpowiedzcie coś bo drugi tydzień męczę się z tym oplem.
przyczyn może być 100
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1,4 benzyna, 90 km, z LPG, 2012. Auto gaśnie zaraz po odpaleniu, dopiero za 4 razem odpala, jeśli wciśnie gaz, to odpali za pierwszym razem. Po odpaleniu wolne obroty falują trochę, ale ogólnie ok. Dzieje się tak po kilku godzinnym postoju. Wymieniłem już pompkę i filtr paliwa, zawór ciśnienia paliwa i odpowietrzenia baku...
Gaśnie zaraz po odpaleniu, święce mi działają . Udaje mi się odpalić tylko wtedy gdy rozrusznik pochodzi dłużej i jak dodam gazu. Czasem jak dodam gazu po odpaleniu to silnik zaczyna mi kuleć czyli dostaje głupich obrotów lecz po około 30 s silnik zaczyna chodzić normalnie.
Te konkretne odpowiedzi to odpowiedzi ludzi ktorzy znaja sie na autach tak jak ja na elektronice. Po rozlaczeniu akumulatora i ponownym podlaczeniu nalezy "zaprogramowac komputer". Robi sie to w nastepoujacy sposob. UWAGA Programujemy tylko na zimnym silniku. Odpalasz samochod i smiga tak 3 minuty. Pozniej powinien smigac na obrotach w okolicy 1500...
Panowie, Gaśnie zaraz po odpaleniu... Wygląda to tak... https://filmy.elektroda.pl/31_1620167321... Jest nowy olej, filtr i świeca, wszystko wyczyszczone, a tu takie coś... Gaźnik, pompa... ?
normalnie można jechać zaraz po odpaleniu jeśli będzie poprawnie pracował, nie trzeba na nic czekać ;)
witam mam taki problem z tym autkiem że silnik gaśnie zaraz po odpaleniu sytuacja wygląda tak że odpalam silnik bez dodawania gazu, silnik odpala ale zaraz gaśnie, ale jak przy gazuje podczas odpalania i puszcze gaz to jest wszystko ok, silnik chodzi równo i nie szarpie, niema problemów innych, jeśli odłącze wtyczkę z krokowca po tym jak silnik chodził...
Może gruszka do odpowietrzania jest dziurawa. Miałem kiedyś problem z nieszczelną puszką na filtr paliwa ale wtedy gasł zaraz po odpaleniu.
Kontrolka oleju powinna gasnąć zaraz po odpaleniu silnika.
Komuikacja idzie przez puszke immo, sprawdź czy się z nią połączysz. Jak odpala i zaraz gaśnie to najczęściej problem z czytaniem kluczyka.
Witam mam problem z Honda CBR 125 jc34 nie odpala z rozrusznika dopiero jak się szybko pcha to dopiero odpala i jedzie od 7 do8 tys obrotów powyżej 9 tys się nie wkręca tylko szarpie nią a poniżej 7 tys gaśnie i ciężko ją odpalić gaźnik wyczyszczony iskra jest ładna .I dalej nie jedzie mam wrażenie że zaczęło się dziać tak po zatankowaniu paliwa na...
Piła Pilarka NAC SPS 45 nie odpala lub gaśnie zaraz po odpaleniu. https://obrazki.elektroda.pl/1908207700_... Na tłumiku (czerwona kreska) po próbie odpalenia pojawiają się kropki benzyny. Czyściłem gaźnik. Sitko było totalnie zapchane. Przemyłem z jednej strony. Nie udało mi się wyjąć sitka. Przed czyszczeniem trochę się spieszyłem...
Witam forumowiczów. Jak najbardziej polecam regeneracje. Wtryski masz delphi?
najpierw to odpowiednia diagnoza interpretacja parametrów , nieprawda że nie da sie wstepnie sprawdzić wtrysków na kompie , zdarza sie też że przez przepływke auto gaśnie zaraz po odpaleniu ale morzna go bez problemu zaraz odpalić, przyczyny szukałbym miedzy pompą a zbiornikiem paliwa
O listwie to wspominał gazownik pare lat temu zimową porą że jest leciwa. Wymienił chyba wtedy tylko ECU w aucie a tak poza tym to bylem ostatnio u niego i nie wskazał tej listwy wtryskowej tylko bym szukał na benzynie problemów(EGR zaślepiony i odłączony). I bym sprawdził sonde po odkreceniu czy na benzynie sie wkreca maksymalnie na obroty czy go blokuje...
Ciśnienie smarowania jest ok? lampka ciśnienia oleju gaśnie zaraz po odpaleniu więc coś tam jest, Przy dodaniu gazu kopci z obu a na wolnych z tego jednego.
Jeżeli chodzi o sprawę gaśnięcia zaraz po odpaleniu to ojciec miał podobnie w sharanie. Odpalał silnik nie do końca wchodził na obroty i gasł. Jak wstawił nowy akumulator to problem zniknął. Ale co do gaśnięcia w trakcie jazdy to nie mam pojęcia.
Jeżeli diesel zapala i zaraz gaśnie to mogą to być świece żarowe ,miałem identycznie w Jumper na cztery świece jedna grzała Czytaj co pisze pytający - nie gaśnie zaraz po odpaleniu tylko po 3 minutach.
immo na kompie tez ok, zreszta chyba jak immo blokuje to zapala i zaraz gaśnie a tu nic nawet raz nie tyknie (chyba ze ten ma inaczej) To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje.
Witam. Mam problem w Peugeocie 206 1.4 benzyna 2001 rok. Po odpaleniu silnika radio zaświeca się i zaraz gaśnie. Muszę potem z przycisku w radiu włączyć je. I tak jest za każdym razem.
jakiś czas temu zaczął często gasnąć zaraz po odpaleniu jak już odpali za którymś razem to chodzi normalnie tylko zapala się pomarańczowa kontrolka i zegary skaczą w górę i w dół do tego niby nie mam ładowania bo to też sie pali ale sprawdzałem i ma ładowanie tylko jakiś kabel nie przekazuje sygnau
Gaśnie zaraz po odpaleniu? Najprostsza metoda: odkręć korek i zapal auto... Przyczyna mogą też być padnięte zaworki w pompie paliwa.
Człowieku, tłumaczę Ci, masz za duże ładowanie moim zdaniem, przy włączaniu wszystkich odbiorników widocznie spada do nominalnych napięć i zegary się budzą. Sprawdź ładowanie póki jeszcze masz co sprawdzać, bo zaraz poleci wszystko od komputera poprzez zegary na żarówkach kończąc.
Trochę odgrzewam kotleta. Dołączam się do pytania ponieważ ja również zmieniłem licznik. W polo 6n są teraz zegary od golfa 4. Na oryginalnym kontrolka gasła zaraz po odpaleniu a tutaj właśnie potrzebuje przegazowania. Znalazł ktoś rozwiązanie? Pozdrawiam ................... Doczytałem trochę. Jest to problem prawdopodobnie zbyt małym prądem wzbudzenia....
Volvo V40 1.9 D 1999. Kręci, ale nie odpala. Jeżeli uda się odpalić, to zaraz gaśnie. Zauważyłem, że w takim przypadku wskazówka obrotomierza nie rusza się. Kod błędu P1112. Proszę o pomoc.
Audi A3 8P z 2009 r., 1.4 TFSI - objawy - tylko w upalne, słoneczne dni auto ma problem z odpaleniem lub gaśnie zaraz po odpaleniu, kody błędów - 1177:004 - jednostka sterująca silnika - brak komunikacji, 0819:009 - czujnik wysokiego ciśnienia - przerwa/zwarcie z masą. Auto w pochmurne i nawet ciepłe dni jeździ, odpala, wszystko śmiga jak należy. Tylko...
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
odpalić zaraza gasnąć zaraza gasnąć odpalać zaraza gasnąć
wymiana grzałki światła przyczepki samochodowej kontrolka check engine mitsubishi
pompa ciepła domowym sposobem pompa ciepła domowym sposobem
Fiat Croma 2005 – awaryjne uruchomienie, kable rozruchowe, immobilizer, odcięcie paliwa Jak podłączyć transformator trójfazowy w migomacie?