Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Idzie jesień sprawdz przewody WN świece ,aparat ,ciśnienie paliwa
Poniżej ma Kolega link do oznaczeń na przekaźnikach VW: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Określenie "przekaźnik K20" nic nie-elektrykowi nie mówi. U Kolegi będzie to przekaźnik w gnieździe "R12" (rys. z netu): http://obrazki.elektroda.pl/8338109100_1... Może mieć numerek inny niż 167.
JEST taki broblem że jak jest zimny silnik to odrazu jak przełączy się na gaz to gaśnie i potrafi tak zrobić nawet 3lub 4 razy zanim wyjade z garażu! też tak mam,jest to dość uciążliwe w zimne dni,jak jadę sam to muszę odpalić w garażu raz ,a drugi raz jak zamknę drzwi bo po pierwszym odpaleniu zawsze gaśnie,ale w ciągu dnia nawet przy mrozach do -15...
Mam dosyć dziwny przypadek. Silnik 1,8 115km B184S 1731ccm 85KW na gazie sekwencja (ale ona nie ma tu nic do rzeczy) Miałem 2 przygody z nim niepowiązane. Pierwsza to taka że auto w pewien dzień samo zaczęło gasnąć gdy się tylko rozgrzało. Tz zimne pracowało na ssaniu a potem jak się rozgrzało to nie trzymało tych 500-750obr a obroty spadały i poprostu...
Posiadam Forda fieste 1,25 16V 97' Sekwencyjna instalacja gazowa BRC (od 2 lat) Problem polega na tym, że odpalając zimne auto na benzynie wszystko jest w porządku, a po przełączeniu na gaz zaczynają się szopki. Otóż auto odpala na benzynie i automatycznie przełącza się na gaz po rozgrzaniu do odpowiedniej temperatury (około 3 minuty). Już podczas przełączenia...
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
Witam, Mam problem z cc 700 gaźnik weber, Autko ogólnie daje rade w zime zapalać i jest wszystko w miarę jak kilka minut się nim nie pojeździ np 10-15, problem jest po zapaleniu silnika zapala od razu bez problemu ale przez nastepne kilka minut strasznie sie dławi, jak ruszę i stane na światłach to potrafi zgasnąc ciagle musze dodawac gazu zeby nie...
Mam problem z pracą silnika w seacie toledo 92 1,8 typ RP silnik VW-AUDI monowtrysk Bosch mianowicie: przy niskich temperaturach najgorzej w zimie i jak jest duża wilgotność powietrza przy zimnym silniku zapala ok ale "ja mu w gaz a on zgasł". Po dojeżdzie do bramy i na 4 najbliższych krzyżówkach silnik gaśnie i wtedy ciężko go odpalić czyli mniej więcej...
Na zimnym silniku dudni i jak chwilę bez gazu postoi to gaśnie. Przecieka mi jeszcze zaworek od paliwa i poluzowala mi się osłona silnika (nie wiem dokładnie czego bo jeszcze nie sprawdzałem)
Witam wszystkich!!!! Mam małky problem z monim fordem! Gdy odpale go rano to przez chwile silnik pracuje normalnie , ale za chwile gaśnie. Wymieniłem już czujnik temperatury płynu chłodniczego, oraz przpływonierz. Dodam że rok pr jest 97 . Prosze o pomoc!!!
witam na forum.Mam poloneza caro GLI z jednopunktowym wtryskiem.Samochód w chwili zakupu nie palił dobrze na zimnym silniku ,szarpał,trzeba było grzać do temp. mniej więcej 60 stopni.Któregoś dnia zimny silnik wogóle nie chciał odpalić.I tak zostało.Zaznaczam że jest iskra na wszystkich świecach a paliwo dochodzi.zalane świece.Co może być przyczyną.Może...
Witam. Posiadam Cinquecento 704 z 1994 roku. 1. W okresie zimowym mój dzielny samochodzik :) troche szwankuje, tzn. podczas troche dłuższej jazdy np. po przejechaniu ok 100km silnik zaczyna slabnac, temperatura płynu chłodzącego zaczyna spadać, po kolejnych kilku kilometrach silnik pracuje tylko na jednym "garze" i zaczyan szarpac, teperatura spada...
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
Mam taką zagwozdkę; zimny odpala i wolne obroty są ok, ale jak chcę ruszyć pod małą góreczkę (taki mam podjazd) gaśnie. Nie pomaga butowanie-kompletny brak mocy. Wystarczy poczekać 2 minuty na wolnych, złapie temperaturkę i jest OK! Więc proszę o poradę gdzie zacząć sprawdzać. Peugeot 206, benzyna 1.4, 75kM, KFW, 2000r. Pozdrawiam wszystkich znawców...
Witam wszystkich, problem z odpalaniem - jak temperatura spadnie do 2-5 st. ciężko odpala i zero reakcji na pedał gazu, pedał podmieniany. Jak schodzi z obrotów po przegazowaniu sprawia wrażenie jakby miała się zaraz udusić. Jak się zagrzeje w miarę chodzi.
po odpaleniu silnik gasnie... jesli nawet nie to podczas jazdy przy najblizszym wcisnieciu sprzegla sie zadlawia... ale jak juz sie nagrzeje to fakt obroty potrafia zafalowac ale sie nie dlawi... przeczyscilem silnik krokowy i zresetowalem kompa i wciaz to samo... czy jest sens wymieniac krokowca? czy moze to cos innego?
Witam. Mam ogromny problem. Zimne auto odpala na dotyk lecz po krótkim rozgrzaniu zaczyna lekko wachlować obrotami. W miare rozgrzewania wachania nasilają się po czym przy 80 stopniach auto zgaśnie. Przy próbie uruchomienia auto zachowuje się jakby miało słaby akumulator ale nawet po wymianie go na inny mocniejszy problem nie ustępuje. Dopiero po ostygnięciu...
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
Witam. Mam problem z uruchomieniem passat b5 2,3 VR5 1999r., 150KM. Mianowicie problem ujawnia się na zimnym silniku, gdy go rano próbuje uruchomić, załapuje za każdym razem po około 1 sekundzie pracy, gaśnie. Powtarza się to około 3-6 razy, po czym załapuje i chodzi normalnie. Późnej pali bez problemu do momentu kiedy wystygnie. Po kosztownej wizycie...
Witam Zipp Manic 125 2010r. Odkąd go kupiłem na zimnym silniku gasnął, trzeba było dodawać gazu, zaś na ciepłym było ciężko go odpalić, poza tym było ok, jednak dziś po przejechaniu 60 km na światłach, na luzie po prostu zgasł...nie mogłem zapalić i mimo, że już jest zimny nadal nic się nie dzieje, rozrusznik kręci, na kopniaka również nie reaguje......
Witam mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym i zimnym silniku... Kręci i kręci a jak już załapie coś zaczyna się trząść cały silnik i nagle gaśnie... Jak już odpali i postoi chwile (10 min) auto osiągnie 90*C zaczyna lekko kopcić białym dymem oraz nie równo pracuje... Gdy załączę klimatyzacje coraz bardziej kopci... Gdy już wyjadę na drogę czasem...
jak w temacie podgrzeje mu świece (ręcznie) pali elegancko jak mu się nie podgrzeje trzeba go łechtać
Witam Koledzy mam problem z LT na zimno nie moge go ruszyc,odpala i gasnie,ale jak po dluzszym chechlaniu uda sie przypadkiem odpalic to auto czesto wpada w tryb awaryjny,natomiast jak sie zagrzeje objawy gina i zapala za kazdym razem,wymienilem swiece,ale teraz zauwazylem,zebardzo dlugo sie grzeja,dluzej niz wczesniej ok10s,zaczelo sie od tego ze podczas...
A mianowicie mam taki problem, Jawka jak jest zimna, nie chce zapalić, jak dam pod świece troszkę paliwa, to pali. Ciepła też pali dobrze, tylko jak zimna to ciężko uruchomić, dopóki nie dam pod świece paliwa. Proszę o odp.
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Nie mam pod ręką manuala z tym silnikiem, ale najprościej jest sprawdzić zachowanie silnika, uruchamiając go na zupełnie zimno (z rana), podstawiając wcześniej zamiast czujnika rezystor odpowiedni dla temperatury np. 10 stopni. Pozdr.
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
panowie zapomnieliście o lewiźnie za sprawą odmy....:D
Zerkinj na swiece i kable. Ja miałem to samo w Polo. Co do felg to: 4,5J x 13 rozstaw 4x100. Pozdrawiam.
Witam. Mam Lupo 3L, wszystko w standardzie czyli skrzynia DSK. Jakieś 1500km temu padł wysprzęglik - został wymieniony na "poprawiony" przez człowieka, który się tym zajmuje. Ostatnio pojawił się problem - auto zaczęło gasnąć przy dźwigni zmiany biegów w pozycji N (czasami po kilku sekundach, czasami po kilku minutach). Dodatkowo kilka razy zdarzyło...
Nie, nie, kupiłem nowy i od razu zamontowałem, tylko tak jak mówię, nie pamiętam, jaki był powód tej wymiany, dziś po godzinie 17:00 się dowiem, a co do adaptowania, to można spróbować, ale chyba, skoro zamontuję nowy, to jest on już czysty i bezproblemowy. Dziś samochód odpalił i jeździ bez problemu. Świeci słoneczko, jest w miarę ciepło. Problem...
ja tam straszyc nie chcę ale kiedyś w podobnym przypadku okazało sie że uszczelka pod głowica była delikatnie wypalona i tak za noc do jednego cylindra nalewała sie woda(parę kropelek ale to wystarczało by samochód przydusić), jak temperatura ci nie skacze czasami powyżej stówki, lub wode ci przez otwarty korek z hłodnicy nie wylatuje ciurkiem przy...
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
To dlaczego często zdarza się tak, że samochód wyraźnie traci na osiągach (moc), gdy wydech jest nieszczelny?
Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
Zainteresuj się wypadaniem zapłonów, wymień świece bo to najtańsza opcja, jaki masz konkretnie silnik? Masz tam jedną cewkę i przewody czy 4 cewki?
Wtryskiwacze to pewnie RegFast. To powiedzmy takie ulepszone Valteki. Lub w wersji katastrofalnej masz plastikowe wtryskiwacze Tomasetto, które są zwykły dziadostwem na poziomie Valteka. Skoro piszesz, że wymieniałeś środek wtryskiwaczy to niestety masz chyba wtryski Tomasetto. Takie coś ? [url=https://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-...
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
Wtryski lecą w D5 u Ciebie 1 najprawdopodobniej do wymiany - dlatego ta nierówna praca 5 sekund po odpaleniu. Ten silnik odpali nawet na jednej świecy żarowej. Tak jak pisał ktoś wyżej klapy wirowe nic nie mają do gaśnięcia - chyba, że się któraś urwała i ... Jeśli to silnik 185 km to może być również problem z "hydropopychaczmi" i ich pękającymi zbyt...
http://obrazki.elektroda.net/37_12739491... Trzeba zdemontować osłonę silnika (o ile jest)
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
Ewidentnie przepustnica. Jakby się mrozy pojawiły to nawet do minuty od odpalenia przy każdej próbie dotknięcia pedału gazu silnik by się dławił, dusił i gasł.
Może mieć związek z Twoim problemem, sprawdż luzy zaworowe
Normalny objaw dla zimnego silnika :D .
Sprawdź czujnik temp. silnika
Sprzedałem samochód
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Ceramizerem zalej silnik może coś pomoże na kompresji.
bmw e60 2.2 benzyna m54 2005r
DF 119 jakie ma rozszerzenie : "brak sygnału" czy "przesunięcie poza polem" czy jakoś tak :D Przepustnica była czyszczona i przyuczona ? Co to znaczy że " nierówno chodzi " może takie odczucie z powodu niskich obrotów biegu jałowego ? Z przestawionym rozrządem silnik pracuje " normalnie " tylko brakuje mu mocy .
Witam Proszę o info czy problem został rozwiązany bo mam dokładnie to samo Pozdrawiam darmod(at)interia.pl
Sprawdź złącze umiejscowione koło sterownika chyba 6 kabli jeśli będzie zielone to krokówka może płatać figle miałem taki przypadek było skorodowane wewnątrz pod plastikiem.
Jedna z częstszych przyczyn gaśnięcia tego silnika to zimny lut w sterowniku pompy. Jeśli zapisuje do tego błąd p0251 to praktycznie pewność.
Wepnij jeszcze czujnik zegarowy pod przewody paliwowe nabij ciśnienia paliwa i zobaczy czy na drugi dzień będziesz miał takie samo ciśnienie jeżeli spadnie i nie będzię chciała nabić to masz odpowiedz ja miałem ten sam problem jeżeli chcesz to zrobić w warunkach domowych i nie masz takiego ciśnieniomierza to nie bierz się nawet za to bo to jest podstawa...
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
Kręci normalnie? Ja było ciepło nie było problemu? Odpalasz na benzynie?
U gazownika byłeś co by sprawdzić mapy gazu? Odłacz kleme plusową na chwilę i potestuj czy to pomoże - oczywiście jazda narazie na benzynie, gaz zakreć najlepiej na butli. Jaka instalacja gazowa? Trzeba by podejrzeć wskazania ECU w czasie takiej jazdy to może by coś się pokazało dziwnego bo sprawdzanie wyników przy sprawnym aucie czy szukanie błedów...
Mam dokładnie ten sam problem. Polo 1,6AEE. Czyściłem przepustnice ale bez żadnych efektów poprawy. Średnio co rok czyszczę i sama się adaptowała a tym razem:cry: Przepustnica cały czas piszczy-czy to oznacza że to już jest jej koniec? Wyciągnij przepustnice i dopiero wtedy porządnie ją wyczyść. Na aucie nie da się jej dokładnie wyczyścić.
mi się wydaje ze na sekwencji przejscie z benzyny na gaz powinno byc na okreslonej temp. silnika np. ok.20stopniC a przy przejsciu na obrotach to gdy jest zimno to gaz najnormalniej zamarza i wtedy silnik bedzie się dławił i gasł
Witam. Możesz mieć problem z cofającym się paliwem, z kompresja, z grzaniem świec, z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Podałeś zbyt mało informacji. Masz możliwość podpięcia komputera i sprawdzenia błędów? Czy auto odpala od kopa czy trzeba męczyć kilka razy rozrusznik? Pozdrawiam
Instalacja 15 miesięczna, nic przy niej nie robiłem, problem pojawił się wraz z niskimi temperaturami.
Z odpowietrzeniem skrzyni korbowej to bym uważał. Mój Escort też gaśnie na pierwszym skrzyżowaniu jak jest zimny, a po odpaleniu jest już OK. Na forum wyczytałem że za taki stan rzeczy odpowiada uszkodzony zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Ponieważ czyszczenie zaworu nic nie pomogło a gumki są w stanie idealnym kupiłem nowy zawór. Niestety silnik...
Jak prawidłowo wyregulować gaźnik w Skodzie (zimny silnik samochodu nie wchodzi na obroty, po odpaleniu zaraz gaśnie).Samochód z instalacją LPG
Tak na oko to obstawiam brak ssania przepustnica kaput lub czujnik temperatury. Ale to wróżenie komp podłącz i zobaczysz czy masz wypadanie zapłonu Dodano po 1 Tak na oko to obstawiam brak ssania przepisy nocą kaput lub czujnik temperatury. Ale to wróżenie komp podłącz i zobaczysz czy masz wypadanie zapłonu
Silnik zapalamy na ssaniu, następnie stopniowo je wyłączamy. Gdy silnik trochę się zagrzeje to powinien pracować już z całkowicie wyłączonym ssaniem. Jeżeli od razu wyłączysz ssanie to zimny silnik zgaśnie, tak samo nie będzie pracował z włączonym.
na ciepłym jak zapalisz to chodzi juz ok czy tez po chwili gaśnie ?
Myślę, że trzeba by się przyjrzeć silniczkowi krokowemu (czy pracuje). Pewnie stoi. Z tąd na zimnym silniku nie ma podwyższenia obrotów.
Mogą być tzw. ''zimne luty'' na przekaźniku u mnie tak było w golfie 1,9sdi przekaźnik znajduje się pod kierownicą (nie pamiętam jaki typ)
gasnąć zimne vectra gasnąć zimne silnik gasnąć zimne silnik honda
wymiana osuszacz kulki suszarki generator android
Citroen C5 2005 2.0 HDI - kontrolka silnika, dławienie, szarpanie Brak ciśnienia oleju w silniku ciągnika Same Laser – diagnostyka i rozwiązania