WITAM WSZYSTKICH!! potrzebuje schematu jak jest zbudowany gaznik (weber) do cinquecento 704cm z gory dzikuje za jakas odp pozdrawiam wszystkich (!...!) – ozdobnik? Nie używaj dużych liter w tytule.
aj panowie panowie nie lepiej zrobic to tak. żeby silnik przy ruchu tłoka w dół ssał a w góre sprężał proponuje przerobic rozrzad a dokladnie wyjać go z silnika i znaleść sobie jeszcze jeden taki sam. nastepnie te hmm "jajko" przeciać równo na pół tak aby został ten wiekszy trujkat hmm czopek nie wiem jak to powiedziec, z 2 walkiem robimy tak samo i...
wyminilem nadal przy odpalaniu prycha i nie chce zalapac kupilem nowy org gaznik zalozylem nadal to samo wychodzi na to ze zaplon jest zle ustawiony. nie moge znalesc dokumentacji o przrrwach i uatawieniu przerwy na przerywaczu gmp. na oko juz cos zaczal lapac i przepala paliwo ale nie chce zalapac. Ogolnie malo czasu mialem ostatnio bo to sprzeglo...
Jak znasz conieco ruski to tu masz: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... trzeci i czwarty link wygląda na opis w języku niemieckim.
Tak więc po kilku latach wróciłem do http://obrazki.elektroda.pl/8848905800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7681894300_1... Temat podzieliłem - oryginalnie była to odpowiedź autora na temat który był już w Archiwum.
Hmmm ... witam . No coz , zadajesz pytanie , na ktore znajdziesz odpowiedz w ksiazkach dla poczatkujacych elektronikow . Ale moge Ci to w ten sposob wytlumaczyc : Tranzystor mozna porownac do kranu ( zaworu wody ) , jest tak zbudowany , ze pozwala mu jego budowa wewnetrzna na to , ze przeplywa przez niego prad w okreslonym kierunku ( pododnie jak przez...
więc tak............ 1.na mielochu maja bardzo mało części do mojego silnika gdyż jak już wspomniałem to silnik morini a nie derbi i jest bardzo żadko spotykany a w naszej zacofanej Polsce to już wogóle, z tego co pytałem maja tylko wał do tego silnika uszczelek iłożysk nie maja bo to nie derbi i budowa będzie troszke inna tak mi sie wydaje choc mogę...
Nie przejmuj się na wyrost , jak dobrze zaślepiłeś to nie bedziesz miał problemu z tym wiecej. Gaźnik i jego budowa jest bardzo prosta, czasem tylko wymienia się membrane z uszczelką przewarznie kiedy zrobi się sztywna, oraz pompkę kiedy sparcieje. Pozdrawiam.
wielkie dzięki rycho T jeszcze małe pytanko, czy dysze L i H mają sprężynki i ile trzeba wykręcić do oryginalnego ustawienia
Interesuje mnie jak ustawić membrany gaźnika.
Bardzo prosty gaźnik w budowie. https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri...
Mam taki sam w kosiarce Największą bolączką tych silników jest ten nieszczęsny gaźnik a konkretnie te plastikowe elementy połączone widocznymi na zdjęciach sprężynkami Model ten nie lubi jazdy miedzy krzewami które to lubią naruszyć delikatną budowę gaźnika
Zakres swojej wiedzy co wiesz na temat budowy silnika budowy gaźnika i sposobu regulacji bo widzę że nie wiesz nic jak już wiedzę teoretyczną zdobędziesz to praktycznie możemy coś tam pomóc bo bez tego to co chcesz zrobić?
Interesuje mniektoredy on zasysa paliwko jak jest na ssaniu.MOze ktos ma rozrysowany ten gaznik??? dzikuje
Nie wnikam aż tak dogłębnie w budowę gaźnika i co za co odpowiada, czy konstruktor dobrał właściwe dysze . Są zasady regulacji gaźnika które podałem wraz z jego budową. Autor poniekąd zna zasady regulacji gaźnika bo nie jeden już regulował. Więc nie wiem nad czym tu "pisać Pana Tadeusza" od nowa?
34S2A1 występował w Żuku lub Nysie, ale miał różnicę związaną bodajże z podłączaniem podciśnienia. gażnik Weber model 34S2A1 jest to ten sam (budowa) co przy dużym fiacie 125p Z pamięci napiszę, że jedynie ogólny zarys był taki sam i chyba rozchodzi się o różnicę związaną z drugą gardzielą. Fiat 125p zupełnie mi tu nie pasuje, ale niech ktoś mający...
Gaźniki motocyklowe - Rafał Dmowski Książka w przystępny sposób opisuje budowę, obsługę i użytkowanie gaźnikowych układów zasilania we współczesnych i klasycznych motocyklach. Zawiera podstawowe informacje o gaźnikach motocyklowych z uwzględnieniem ich budowy, opisu działania poszczególnych elementów i układów oraz czynności obsługowo-naprawczych możliwych...
Chętnie pomógłbym Ci w tym temacie... ale na chwile obecną nie jestem w stanie... dokładnie takie centralki montowałem ok 12-15 lat temu i nie bardzo pamiętam ich dokładną budowę... przeszedłem na polskich producentów... Możesz napisać do jakiego auta potrzebujesz centralki? to wtrysk czy gaźnik
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
czemu nie miało to by być tańsze? Zasadę działania znam lecz nie ma na internecie żadnych przykładów ,wzorów ani niczego podobnego. Ja słyszałem że 20-50% jazda na tym jest oszczędniejsza a silnik ma większą kulturę pracy. Chodzi mi o stworzenie takiego czegoś w warunkach ''domowych'' przy silniku bez jakiej kolwiek elektryki i czujników ,prosty gaźnik
dziwne ale w corsach B 97r chodziła stara ósemka a nie ecotec (pomijając ten niewypał 1.0) a my tu chyba o corsach rozmawiamy. A co do tej gardzieli to się kłócić nie będę w klikaj sobie w googlach budowę gaźnika oraz budowę przepustnicy i porównaj. A tak po za tym proponował bym zakończyć ten temat a przynajmniej tę dyskusję.
u mnie ostatnio też padł ten gaźnik, dokładniej membrana nastawnika przepustnicy. Objawem były niskie obroty biegu jałowego, po prostu gasł silnik po chwili od odpalenia. Trzeba było ciągle mieć wciśnięty pedał gazu. podaje też link do pliku w którym zostały zebrane wszelkie informacje na temat tego gaźnika: budowa, naprawa, diagnostyka itd. a także...
dzięki jozef :) :)
tą instrukcję i poradnik użytkowania już znalazłem zdecydowanie poszukuję budowy gaźnika i silnika , rodzaje śrub rurek czy sprężynek. :)
Masz wersję z TPS-em? Problemu w doborze modułu nie ma. Ten silnik był dla Suzuki produkowany w Korei.Potem gdy kontrakrt się skończył to zaczęli produkować go pod swoją nazwą do Hyosunga ( Rx, XRX, Carion ) .Motocykle były tak dobre że rozlazły sie po świecie pod różnymi nazwami klonów. Jest więc dostęp do gratów. Poza wymienionymi Hyosungami ,które...
Dzięki a jeszcze dzisiaj mi wpadł pomysł silnika polonez no bo tak na gaźniku dosyć prosta budowa i napęd na tył co myślicie ??
Jeżeli nie znasz budowy gaźnika, nie wiesz do czego służą śruby regulacyjne i jak je ustawić, to wymiana gaźnika nic nie da. Znowu pokręcisz dowolnie i sytuacja się powtórzy. Lepiej poszukaj opisu regulacji i ich nastawy, wtedy stary gaźnik będzie jak nowy( jeżeli nie jest wyeksploatowany)
Witam ponownie,odnośnie gaźnika to jego budowa nie jest skomplikowana,jeśli chodzi o jego dokładne wyczyszczenie to nie da się tego zrobić poprawnie wszystkiego w domowych warunkach, potrzebne jest czyszczenie przy użyciu myjki ultra dzwiękowej. Ale żeby dokładnie i szybko stwierdzić czy to gaźnika jest problem w tym przypadku należało by go podmienić...
Nie wymiana, tylko przedmuchanie sprężonym powietrzem. Nie pamiętam wyglądu i budowy gaźnika od uno, ale membrana powinna mieć chyba jakąś regulację. A kręcenie śrubką od wolnych obrotów w takich przypadkach mija sie z celem.
Witam. Nurtuje mnie pytanie, czy zwykly gaznik silnika wolnossacego mozna przerobic na nadcisnieniowy (na jakims forum czytalem, ze tak..)? Jezeli da sie, to prosze o jakies instrukcje. Czym sie w ogole roznia te gazniki pod wzgledem budowy. Pozdrawiam
Szacun że to jest 901 w czarnym kolorze i po części poniklowany , masz może ramkę na baku w niklu , do rzeczy , ten gażnik jest prosty jak budowa cepa , jak piszesz że już coś tam gmerałeś , więc te dwie śrubki odkręć na 1 obrót i tzw korekta na słuch , a tak przy okazji ten gażnik był montowany w WSK .
no i co? Gaźnik prosty jak budowa cepa. Jak z tego się sączy, to pewnie jest za niski poziom paliwa w komorze i jest problem. Wykręć, przeczyść, sprawdź stan oringu, jak tam jest.
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
Czyli silniki z gaźnikami fos i weber mają inną budowę układu dolotowego, czy może różnią się tylko podstawkami pod gaźnikiem - bo jeśli tak to może jest szansa ?
Jezu ludzie ale mieszacie. Chcę łatwo napisaną książkę dla początkujących o budowie samochodu. Silniki jak działają, jakieś wytryski, świece, gaźniki, filtry powietrza, itd itp.
bo już wiem, że nie ma kompresji, bo lekko się ciągnie za sznurek, I podczas rozruchu tego typu silniki NIGDY nie pokażą satysfakcjonującej kompresji. Z prostego powodu - na wałku rozrządu znajduje się samoczynny odprężnik, który uchyla zawór wylotowy w momencie rozruchu. Ułatwia to rozruch. Po zapłonie mieszanki tłok dostaje takiego przyspieszenia,...
Diagnosta nic nie wie - komputer pokazał źle - znaczy źle (inny kraj). Pozostałe spaliny dużo poniżej progu. I to mnie właśnie zastanawia. A to japoński gaźnik i budowa i regulacja to tak samo jak ich język-niepojęta. Czy dziura wydechu ma wpływ na pomiar w końcówce układu? lambda pow.1 znaczy za dużo powietrza/tlenu.
Kurcze, kolego, jakim zmywaczem, do paznokci? Poczytaj najpierw trochę teorii o budowie gaźników i ich obsłudze i nie zadawaj takich pytań jak z przedszkola, to w końcu dość ambitne forum więc wysil się nieco i zdobądź sam chociaż jakieś podstawowe informacje na temat tego czym chcesz się zająć..
Nie widzę i nie znam tego gaźnika, nie wiem jakie masz doświadczenie w takich naprawach. Twoim problemem jest gaźnik. Nie gotuje się takich rzeczy, tylko co najwyżej "płucze" w myjce ultradźwiękowej. Sam widzisz, że jest coś nie tak z kanalikiem z komory pływakowej do dyszy. Tam szukaj problemu. Nie znam budowy tego gaźnika, ale może jak się da, to...
Witam wszystkich. Mam mały problem, dawno temu kiedy bawiłem się dziadka Polonezem 1.6 GLE z 1994 roku, kombinowałem coś z dyszami i zamieniałem je stronami dla poprawienia osiągów. Było to osiem lat temu i nie wiem jak ten proces odkręcić. Czy ma ktoś schemat budowy gaźnika, interesuje mnie dokładnie gdzie jaka dysza powinna się znajdować?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: "jednak stanęli na Tico bo prostsza budowa na gaźniku " :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: Wiesz ilu jest w polsce specalistów od gaźnika w Tico? Na palcach jednej ręki da się to policzyć. Zadam ci proste pytanie. Wiesz co oznacza połączenie gaźnika w silniku benzynowym z katalizatorem ? Bez sondy lambda...
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Między filtrem paliwa a cylindrem jest jeszcze takie coś jak gaźnik... zapewne trzeba go wyczyścić i wyregulować. Ale radzę najpierw "na sucho" poznać jego budowę i zrozumieć jak działa.
To "coś" to elektryczne podgrzewanie gaźnika (paliwa).
Ten silnik jest stary i ma budowę zupełnie inna z tego co się orientuję to gaźnik i w nim EGR nie występuje .
Sprawdź układ paliwowy, filtr paliwa (o ile jest) i gaźnik. Możliwe, że zassała z dna jakiś syf i coś się przytkało. Rozkręć wszystko po kolei i posprawdzaj membrany, uszczelki itp. przeczyść gaźnik. Te kosy są tak proste w budowie, że niema obawy, że coś popsujesz..
W maluchu pierwszy bieg wbija się tylko i wyłącznie gdy samochód jest zatrzymany. Wynika to z budowy skrzyni biegów. Pierwszy bieg w tej skrzyni jest niesynchronizowany tak samo jak i bieg wsteczny.Zgrzyt to zazębianie się kół zębatych w tej skrzyni. Dodano po 1 P.S. Ciekawe czy komuś podziękowałeś wciskając "pomógł"
1 - tak ma być. 2 - sworzeń po pewnym czasie zawsze jest luźny. 3 - zaworów nie reguluje się. 4 - 0,3 mm 5 - jest to odprężnik odśrodkowy ułatwiający rozruch silnika. Tłumik jest wkręcany. Gaźnik jest prosty w budowie jak przysłowiowy cep.
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
dziękuje za tak liczne odpowiedzi gaźnika i kolanka nie posiadam jeszcze zamierzam kupić i w związku z tym otwieram temat odnośnie elektronicznej dyszy wolnych obrotów czy można zamiast elektrozaworu zastosować zwykłą dysze od gaźnika starszego typu?? wszelkich obserwacji dokonuje w maluchu którego posiadam i stwierdzam że gaźnik jest w miarę bezawaryjny...
gaznik schemat gaznik fiata cc700 gaznik
agregat napięcie silvercrest odkurzacz konstrukcja sprężarki
kabel brake radio delonghi ec850
Instrukcja obsługi i serwisowa Hyundai N71S – manual, schemat, typowe usterki monitora Inwerter sieciowy GoodWe, Fronius, Huawei – parametry ustawienia Poland, normy PN-EN 50549