Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
Tak ja napisał kolega, gaznik do czyszczenia. Pewnie zapchana jakas dysza. Musisz go sciagnac, rozebrać i przemyć. Mozliwe ze bedziesz tez musiał wymienić jedna dysz( jest tam taka długa podłuzna, z dziurkami z bloku - nie pamiętam jak sie nazywa. Przyczym poznej wazne jest dobre jego złozenie. Ogolnie wydaje mi sie ze bardziej opłaca sie popytac znajomych,...
Szanowni Mam pytanie, posiadam rower w sumie trzy z silnikami spalinowymi tu chodzi o silnik 50 c.Spalal duzo paliwa więc wymieniłem gaznik w sumie byl nowyoryginalny .Ustawilem obroty i wszystko gra lecz zauwazylem ze po przejechaniu 40 50 km nagle go zaczyna dusic i mulic dziwne zrywy czego skutkiem zawsze jest uszkodzenie swiecy .Zajechalem tak juz...
Witam, wyciągnąłem gaznik i założyłem nowe zaciski, wygląda na to, że wszystko działa jak należy. Najprawdopodobniej dostawał lewe powietrze jak Paweł zauważył. Po za tym wszystko bardzo ciasno wiec na pierwszy rzut oka mało co widać. Dziękuję z poświęcony czas! Pozdrawiam specjalistów.
STRZALY POJAWIAJA SIE NAJCZESCIEJ Z POWODU UBOGIEJ MIESZANKI ALE CZASEM Z POWODU PRZEBIC KABLI LUB SWIEC WIEC JE WYMIEN LUB JEST OPCJA ZE GAZNIK MA GDZIES PRZEWIEWY I LAPIE LEWE POWIETRZE :) POWODZENIA :) MIALEM PODOBNY PROBLEM U MNIE BYLA ZA UBOGA MIESZANKA :)
Sorki nOKo że wykożystuje Twój temat, ale mam pytanko :) Wiadomo że gaźniki w silnikach samochodowych pracują na podciśnienie, ale jeżeli chciałbym uturbić taki silnik powiedzmy o pojemności 1.1 (wał podparty na pięciu panewkach) i włoże turbine to czy ten gaźnka nadal bedzie działał (w tym momencie w dolocie bedzie juz nadciśnienie). Bo istnieją dwie...
Witam, jak wyżej posiadam Zipp'a quantum, niedawno zaczął się dusić, wiec wyczyściłem gaznik, wymieniłem filtr paliwa, oleju, świece, zawór membranowy był lekko powyginany, wiec również poszedł do wymiany, złożyłem całość, odpalam skuter, na wolnych obrotach dymi ( ale to 2t ) więc czekałem aż silnik nabierze temperatury, ustawiłem gaznik - ( mniej...
Gaznik był ostatnio regulowany i czyszczony wiec nie jest to raczej wina gaźnika, Natomiast ta rura doprowadzająca powietrze z nad kolektora jest dziurawa w kilku miejscach i to miejsce z którego zasysane jest powietrze z nad kolektora to taka obudowa tego miejsca raczej jest strasznie zardzoewiala i tam powietrze dostaje sie z kazdes strony pewnie....
Witam mam problem z moją aprilia rs 125 z roku 99 mianowicie spróbuję wszystko dokładnie opisać miałem zamontowany silnik w rs-ce 160ccm z polini i ładnie palił nic się nie dławił aż do czasu gdyż silnik nawalił miałem drugi silnik orginał 125 rotax 122 zamontowałem ten silnik odpaliłem pochodził trochę na wolnych obrotach zgasiłem po 30min odpaliłem...
moim zdaniem jest nieszczelnosć w układzie ciagnie lewe powietrze spróbuj popryskać jakimś aerozolem w pobliżu uszczelnień jak gwałtownie przyśpieszy to tam jest nieszczelność, i proponuję wymyć benzyną gażnik i przepustnicę Jutro tak zrobie jak radzisz. Gaznik przemyty bardzo dokladnie. Ale jedno mnie zastanawia. W tych siknikach miedzy gaznikiem,...
witam nie potrzeba żadnego parownika przy takiej kosiareczce to nawet ci się nawet dobrze butla nie oziębi wiem bo przerobiłem kompletnie traktorek kosiarkowy o pojemnosci 466 cm3 i ma tak małe zużycie gazu że byłem w szoku i się męczyłem przez kilka dni aby go odpalić a wystarczyło tylko butle leciutko odkręcić i silnik zawarczał :D i bez żadnych przeróbek...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Zagrzałeś Rycho T , bo to dla niego oczywista sprawa, ale on "zjadł zęby" na takich pierdołach, więc się chłopu nie dziw. To, że silnik faluje jest przyczyną tego, że gaźnik "nie trzyma" zadanej dawki paliwa, przez co dodaje i odejmuje "gazu" aby utrzymać obroty zadawane przez regulator. Tak, czy siak winny jest temu gaźnik. Być może łapie np "lewe...
A filter paliwa i pompka w porządku???po co zaraz wziąłeś się za rozbieranie gaźnika...a nie stukają zawory jak silnik chodzi?A może łapie gdzieś "lewe" powietrze...
Jeśli kręciłeś srubami od regulacji obrotów to być może gaznik trzeba ustalić. Może coś że ssaniem trzeba kombinować.
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
Skoro masz wyczyszczony gaznik to mam nadzieje ze ustawiles poziom paliwa a z tymi wolnymi obrotami to sprawdz luz na osi przepustnicy lub czy podstawka pod gaznikiem nie jest uszkodzona lub nie jest krzywa i gaznik zle na niej siedzi lapiac przy tym lewe powietrze. Pozdrawiam.
Między gaźnikiem a króćcem ssącym masz czarną grubą podkładkę.Powinien być tam w niej czarny gumowy oring. Wymień go na nowy. Tak samo masz oring w gaźniku na połączeniu gaźnik- czarna podkładka- króciec. Też może przepuszczać.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Witam. Za dużo powietrza w mieszance , zmniejsz powietrze . Śrubką z boku gaźnika Regulacja- śrubkę która jest od spodu lekko wkręc [przepust-nica się otworzy ] teraz śrubką od powietrza ustawiasz powietrze tak żeby były jak najwyższe , tak zostawiasz powietrze. Zaś śrubkę od spodu [przepust nicy ] wykręcasz powoli aż obroty zmaleją.
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Niekiedy taki problem może się pojawić na wskutek niepoprawnie złożonego gaźnika, któraś z uszczelek może być źle założona na wskutek czego dostaje się lewe powietrze.
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Najczęstszą przyczyną trudności z regulacją gaźnika i falowania obrotów jest fałszywe powietrze poniżej przepustnicy.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
Typowo nieszczelność gaźnika. Na niskim otwarciu lewego powietrza w stosunku do tego przez przepustnice jest na tyle dużo że zaburza pracę silnika (mieszanka nie jest stała). Przy zwiększeniu obciążenia stosunek zmniejsza się i lewe powietrze nie zaburza już tak mieszanki.
A uszczelniacze wału korbowego nie stwardniały może kosa dostaje lewe powietrze. Maszyna ma już swoje lata można prewencyjnie wymienić.
Jak wygląda uszczelka łącząca gaźnik z cylindrem ? Prawdopodobnie łapie "lewe" powietrze.
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Witam, mam problem, ponieważ silnik Jawa 50 Ogar 200, jadąc na dużych obrotach i wbijając na luz, obroty zamiast spaść do "wolnych obrotów" wchodzą na bardzo wysokie obroty na 10 s. Co sprawdzić — gaźnik czysty, lewe powietrze? AI: Sprawdzałeś szczelność układu dolotowego i simmeringów wału? Były jakieś nieszczelności? Wszystko powinno być szczelne....
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Powietrze jest w miejscu czerwonej plomby. Tutaj obroty minimalne.
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Dysze masz dwie, od powietrza i od paliwa. Z boku gaźnika. Zdaje się ze po lewej paliwa po prawej powietrze. Powinny się wykręcać srubokrętem płaskim. Pomiędzy nimi masz śrubę regulacji obrotów. Bardziej chodziło mi dyszę wewnątrz gaźnika ,tą w której chodzi iglica. Ale patrząc na zestawy naprawcze ,wygląda na to że ta dysza jest nie wyjmowalna.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
wysokie obroty gaznik omega obroty powietrze gaznik schemat
silvercrest odkurzacz chiński telefon naprawa kuchenki gazowe mastercook
interfejs lexia problemy diagbox
Mercedes W210 nie reaguje na kluczyk rybka - możliwe przyczyny Naprawa adaptera kasety-matki VHS-C→VHS: Panasonic, JVC – wymiana baterii, zębatek, mikroprzełączników