Odkręć świecę i sprawdź czy jej nie zalewa ma być sucha jak masz szczelinomierz szczelina ma mieć 0.45mm. Z boku przy gaźniku masz filtr powietrza sprawdź czy go też nie zalewa w razie czego możesz go przeczyścić czystym paliwem a potem przedmuchać powietrzem pod ciśnieniem albo wytrzeć w coś aby był suchy. Sprawdź przewód paliwowy i filtr paliwa na...
Elektrozawór przy butli jak sama nazwa wskazuje znajduje się przy samej butli a ta w zależności od montażu w bagażniku bądź w miejscu koła zapasowego. Parownik znajduje się pod maską przy silniku, to ten element z którego wychodzi wąż do listwy wtryskowej/mieszalnika.
zobacz czy nie zamarza Ci parownik, jesli tak to masz niski poziom płynu chłodniczego lub uszkodzona pmpe wody albo uszczelke pod głowicą
Jaka to instalacja gazowa? Sprawdź otwarcie zaworu gazu przy parowniku i na butli. Oczywiście zalecam wizytę u gazownika. Co może zaoszczędzić sporo czasu
Nie na mniejszą tylko opóżnić - u mnie był identyczny problem i to rozwiązanie było najlepsze.Teraz nie mam problemu z gasnącym autem,a wcześniej stał u gazowników ze trzy dni i nie mogli tego problemu rozwiązać.Regenerowali otparownik i inne rzeczy sprawdzali i niby wszystko ok. a auto rano jak gasło tak gasło.A teraz spokój... Witam kolegę. Sorki...
na butli umieszczony jest wielozawór. na wielozaworze cewka elektromagnesu otwierającego wypływ gazu. To pyk powinno być słyszalne w momeńcie w którym centralka lpg dostanie sygnał obrotów z cewki zapłonowej.
trzeba sprawdzić czy otwierają się zawory gazowe zacznij z tyłu na butli jest wielozawór a na nim ceweczka jak pyka przy podaniu plusa to przejdź pod maskę i ta sama procedura na zaworze gazowym i na parowniku ,ale najczęściej blokuje się z tyłu powodem jest brud w gazie.
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Pompa się przypadkiem nie zatarła ? Albo masz uszkodzony przekaźnik pompy , albo jedno i drugie ...
Sprawdź sobie również zawór elektromagnetyczny przy parowniku !!! Często się zdarza ze co jakiś czas trzeba go czyścić, bo z gazu wytrąca sie smoła która powoduje ze na zimnym silniku nie przełączy sie na gaz bo zawór jest zablokowany !!! Jak to zrobić: 1. Zakręcić główny zawór na zbiorniku 2. Włączyc silnik na gaz i czekać aż zgaśnie, czyli wypali...
na węzu paliwowym powinien być elektrozawór zamykający w momęcie przeżucenia na gaz powinno sie tam pojawić napięcie 12v na stykach
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Chyba nieporozumienie drobne. Ogólnie w instalacji gazowej masz dwa elementy które moga byc nazwane "emulator" - emulator sndy lambda (który w tym przypadku jest poza pdodejzeniami) i emulator wtryskiwaczy. Jak jest zrobiony takiemulator pisałem wcześniej. U ciebie na jednopunkcie to może byc poprostu przekaźnik zwykły albo wręcz element składowy "centralki"...
Elektrozawory , jak sie nie mylę są; na parowniku i przy butli z gazem. Nic nie wiem aby były na wtryskiwaczach benzyny.
Witam.W ustawieniach sterownika zaawansowane wyłącz całkowicie zubożenie na zimnym silniku i wszystko powinno być ok.
Czujnik od temperatury to właśnie ten niebieski. Mam gdzieś parametry jak znajdę to napiszę. On z tego co pamiętam ma wpływ na pracę silnika do 60 stopni C. Ja stawiam na ciśnienie paliwa. Ciśnienie paliwa w tego typu silniku ma kolosalny wpyw na pracę a im cieplejszy silnik to zapotrzebowanie na paliwo mniejsze. najlepiej podpiąć manometr, powinno...
Wilgoć w aparacie zapłonowym ma wpływ na odpalanie, co do gazu - pewnie membrany w parowniku są już sztywne i dlatego gaśnie
Pewnie masz gdzieś przetartą izolację pomiędzy obwodem migaczy a instalacją elektryczną od gazu.Sprawdż mocowanie zbiorniką gazu bo przy motowaniu wiercąc otwory w podłodze można uszkodzić kable.Latem są osuszone i nic się nie dzieje natomiast przy zasoleniu i większej wilgotności masz przebicie.Takie jest moje rozumowanie a ile jest w tym możliwości...
A miałeś może sprawdzany i regulowany kąt wyprzedzenia zapłonu? Czy zmienia się tak jak powinien? Już dawno nie bawiłem się w gaźniki, ale w leciwych egzemplarzach te dźwigienki, ślimaki itd. dawały w kość. Najczęściej do wymiany była całość razem z rozdzielaczem, bo przy LPG iska musiała być we właściwym momencie. Przewody i świece pewnie już nie raz...
To jest silnik krokowy sterujący dawką gazu.
Pomogło podpowiedź BANANvanDYK.
Co to za instalacja, jaki sterownik?
A ja mam taki problem w GCV 135 ze silnik pracuje na "zajacu" normalnie, a po przelaczeniu na "zolwia" obroty bardzo skacza, tzn sa raz wyższe raz nizsze, taka amplituda. Da się to jakos wyregulować czy tak ma być?
A więc jak zostaje zaduszony to silnik sam nie gaśnie. Coś zostało źle złożone.
Gaźnik do czyszczenia.
Typowy objaw jakby połączenie reduktor <---> listwa było nieszczelne. Po ponownym przełączeniu jest OK?
Trzeba by zobaczyć co pokazuje sterownik.
dzień dobry mam problem z instalacja koltec necam przy przełączeniu na gaz gaśnie wszystkie elektrozawory działają nie mam pojecia dlaczego ne chodzi na gazie mam mazde 626 1.8 1996 rok z fabryczną instalacja ps parownik ma taką temperaturę jak silnik
Nie mogą, wspolczynnik temperaturowy 50% jak nie lepiej. Jezdzij na PB wyjdzie taniej niz te 300zl - 500 na wtryski. Naprawde szkoda na to czasu i benzyny na testy, lepiej wyjeździć w celu przemieszczenia sie z pkt A do B.
Może któryś elektrozawór jest uszkodzony. Posprawdzaj te elektrozawory, np. podaj napięcie na krótko i zobacz czy działają, może któryś się zaciął. sprawdź przewód od miksera do parownika. Nie ucieka nigdzie gaz, nie czuć zapachu gazu??
Sprawdź czy pompa pracuje po przełączeniu na c.o. Sprawdź zawory pod kotłem i na instalacji. Sprawdź ciśnienie na manometrze (1÷2bar).... Przejrzyj ten temat na forum.
Reduktor jest złożony poprawnie bo tam nie ma nic skomplikowanego jest tylko jedna uszczelka i jedna membrana i nic więcej to nie jest reduktor bo jak by to było źle to by nawed się nie przełączył na gaz z resztą reduktor rozbierałem i sprawdzałem hyba już 10 razy
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
instalacja lovato na przy przełączeniu gaz -> benzyna gaśnie nawet na wysokich obrotach wogole nie jedzie. natomiast przy przełączeniu >gaz > benzyna tylko na niskich gaśnie na wysokich pracuje normalnie i potem juz nie gasnie byłem teraz zapalic przelaczyl na gaz i dzialal nie wiem cos ie mu dzieje
kolego jeśli po przełączeniu na gaz zapala sie kontrolka przy przełączniku to coś z elektrozaworami, albo gdzieś zaśniedziały styki
Sprawdzic probowka przy sterowniku czy w momencie przelaczania na gaz bedzie tam zasilanie. Przewod niebieski
Osobiście nie polecam wymiany reduktora na inny. Zapłacisz kasę za reduktor, zapłacisz za przeróbki i nadal nie będziesz wiedział, co jest zepsute. Proszę o kontakt e-mail: napraw.lpg(at)superkasa.eu. Podam ci procedurę testowania Koltec i podpowiem co naprawdę jest zepsute. Pozdrawiam.
zagazowaliście ją odpalając na gazie dlatego na niczym też nie odpaliła i z plaka, normalna sprawa, po przełączeniu na zero trzeba z gazem w podłodze pojudłać z 10sek aż wyjudła ten gaz zalegający w kolektorze ssącym i parowniku, jak zaczyna załapywać wtedy w trakcie judłania włączyć gaz (cały czas z gazem w podłodze) jak zacznie silnik się wkręcać...
Czasem lepiej żeby Panowie od gazu nie ingerowali w to czego nie zakładali w samochodzie. Napisz co się dzieje jeśli zapalisz na na benzynie, czy pracuje normalnie? Bo być może elektrozawór gazowy nie domyka się i przepuszcza gaz. W chwili przełączenia na benzynę silnik pracuje na "dwóch paliwach" i jest zalewany. Lub przyczyna leży po stronie zasilania...
Witam Zaczołbym od włącznika zmiany napędu na koła (niby banalne) rozebrać i sprawdzić styki, pożniej (jeżeli nie będzie to przełącznik) szukać przekaźnika zmiany napędu włączać i słuchać gdzie tyka (prawdopodobnie pod maską) sprawdz czy styki nie są zaśniedziałe przeczyść papierem ściernym Pozdrawiam
Witam, Może ta informacja komuś się przyda: Posiadam Scenic 1.6 16V z instalacją "holenderską" montowaną fabrycznie prawdopodobnie AG DGI. Miałem podobny problem, przetłumaczyłem pytanie na holenderski i na ich forach znalazłem info, że przede wszystkim należy wyczyścić wtryskiwacz, a potem szukać dalej... U mnie czyszczenie wtryskiwacza + zmniejszenie...
filtr raczenie ponieważ stało to sie nagle jechałem przełączyłem na benzyna i później znowu na gaz i mi zgasł. Gaz jest. A czy jest jakiś elektrozawór w butli? A jaki masz problem żeby tam zajrzeć i zobaczyć ?. Pojęcie instalacja holenderska mówi niewiele. Możesz mieć elektrozawór przy zbiorniku, nastepny przy filtrze gazu, jeśli jest to inst. mieszalnikowa...
proponuje zewnetrzna pompe od forda scorpio lub sierry albo merca sa nie do zajezdzenia i moga chodzic caly czas ja mam taka od 5 lat w mitsubishi pajero 3.5 V6 i jest ok stara jest juz dawno spalona a ta franca chodzi juz tyle czasu
Wyobrażasz sobie zderzenie przodem auto i pęknięcie przewodu z gazem, jak nie będzie elektrozaworu na butli. Auto przy wybuchu poleci na 20 m do góry. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Pozdrawiam:
Pomocy!!! Mój Fiat Uno instalacja Bedini centralka z trójpołożeniowym przełącznikiem i czteroma diodami, gaśnie zaraz po przełączeniu na gaz. Prz nieznacznym nawet dodaniu gazu ,podczas rozruchu silnik odpala.Jednak po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszenia znowu gasnie. Przy pracy na benzynie jest ok.Samochód ma przejechane 86kkm.Parownik oryginalny...
Witam. Mam problem ze swoim polonezem. Podczas jazdy spadł mi przewód paliwowy i od tamtej pory nie mogę odpalić go na benzynie. Gdy odpale na gazie i podczas jazdy przełączam na benzynę auto gaśnie. Czy to pompka?
Pompa elektryczna.
Akurat muszę Cię zmartwić, bo na benzynce jeździłem często szczególnie podczas mrozów nie tylko odpalałem ale i jechałem kawałek aby silnik się podgrzał. Przełącznik z gazu na benzynę mam ręczny i nie zależy on od obrotów silnika. Faktem jest że po właczeniu zapłonu nie słychac pompki paliwowej ale czy to wina pompki? Nie sztuką jest wymienić pompkę...
Z silnikiem jest tak. Przed przełączaniem na gaz palił mi. Gdy po drodze go zmieniałem z benzyny na gaz po prostu zgasł jakby był gaszony kluczykiem. Po długiej męczarni znów odpali i znów po czasie zgaśnie w trakcie jazdy praktycznie po 2 min.
gaśnie przełączeniu paliwo szarpanie przełączeniu czarny ekran przełączeniu kanału
pralka filtr przeciwzakłóceniowy polar diagnostyka polonez kierownice tracer drifter
ustawienie lodówki bosch ustawienie lodówki bosch
Jak otworzyć folder za pomocą VBA w Excelu? Pastuch elektryczny EPU 10J nie działa po podłączeniu