Ale teraz nie gaśnie tak???
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Ogólnie to gaz prawidłowo funkcjonuje kiedy silnik uzyska swoją temperaturę ponieważ gdy zmienia stan skupienia z ciekłego na gazowy to mikser zwyczajnie marznie więc to objaw normalny a tym bardziej przy niskich temperaturach otoczenia. Jeśli auto na benzynie normalnie funkcjonuje to polecam udać się do gazownika. W swoim zakresie można przejrzeć instalacje...
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Najlepiej by było, żeby numery się zgadzały. Nie musisz wtedy niczego kodować programem diagnostycznym. Wystarczy, że sklonujesz pamięć z tego co jest zainstalowany w aucie, do tego "nowego" i powinno działać.
Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
Tak jest prawidłowo.
Czekamy na wyniki pomiarów.
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
Jeśli słyszysz zamykające się elektrozawory tzn ,że nie dochodzi gaz lub go jest brak. A może jest zbyd skręcony na śrubie regulacyjnej i go brakuje (mieszanka za uboga).
Do wymiany kondensatory i przelutować okolice przetwornicy.
Gdy nie chce zapalić- Otwórz skrzynkę koło akumulatora i zamień miejscami przekażniki(powinny być trzy małe,czarne-pierwszy od przodu pojazdu jest od zasilania komputera wtrysku,zamień go miejscami z trzecim) Jeśli odpali przekażnik do wymiany-koszt w ASO około 100 zł
Witam. Miałem identyczny problem, wystarczyło oczyścić silniczek krokowy sterujący przepływem powietrza.
Patrzę na schemat i właśnie nie widzę dokładnie skąd czerwony przewód do tego modułu był podłączony. 15A nie spalił się, gdyż układ jest zabezpieczony mniejszym. Ale jakbyś zrobił lepsze zdjęcia tego partactwa, co było zrobione dla tego BX10 to byłoby świetnie. Moim podejrzeniem jest ubita skrzynka z bezpiecznikami (odnośnie nazwy to nie chcę wprowadzić...
Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie A gaśnie bo jest jakieś przebicie na zapłonie, jakieś spiecie, coś nei działa, coś nie gra.. Rozrusznik swoją drogą ale na pewno przez niego nei gaśnie..
Musi byc odpowiednia wersja programu acgassynchro.
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
silnik krokowy lub zanieczyszczona przepustnica - rozumiem ze gazu nie masz zamontowanego Bzdura - ostrzeżenie
Jak dla mnie pogięte zawory. Na plaku odpali nawet na małej kompresji. Tak więc poproszę o jej pomiar. A konkretnie ciśnienia sprężania.
Benzyna ta nie ma egr.
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Zacznij od regulatora jasności oświetlenia.
Co racja to racja:)
Zawór EGR (potenciometr w nim) robił zwarcie, a jak zrobił to zwarcie to od razu znikało napięcie zasilające czujnik ciśnienia i czujnik wałka. Odepnij zawór i pojeździj nim. Dziwne te błędy, w renault zaczynają się od DF
Silniczek krokowy.
Mi kiedyś gasł i pamiętam, że wymieniałem silniczek krokowy. Problem był z wolnymi obrotami. Chyba że gaśnie niezależnie od obrotów, to wtedy raczej nie to.
Jak stare zegary to za 50 drugie kupisz, wygląda na usterkę na płycie, szkoda życia.
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Sprzęgło trzeba wymienić.
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Szarpanie też może być przez niego spowodowane.Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem od góry będzie widoczny.Dokładnie nie pamiętam ale mocowany jest na dwie śrubki.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
musisz zrobić diagnostyke bo bajek i 100 mozliwości szkoda tu opowiadać
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Czy można je sprawdzić przez sam pomiar sprężania w cylindrach? Nie, jak jeździ na gazie to sprawdzenie luzu zaworowego (szczelinomierzem) przede wszystkim.
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Witam, Należy sprawdzić czujnik położenia wału korbowego jak również elektroniczną stacyjkę - przycisk START/STOP. Ze względu na brak zarejestrowanych usterek stawiałbym na przycisk START/STOP. Możliwe że samoczynnie gasi silnik, dlatego nie można odpalić "na po pych" a ponowne uruchomienie z przycisku następuje bez problemu. Pozdrawiam Robo
Żeby sprawdzić ten szczególny przypadek - zakręć gaz na butli i spróbuj odpalić i jeździć na samej benzynie, czy nadal będzie gasł. Jeżeli nie będzie gasł, to znaczy że jest to związane z gazem. Prawdopodobnie jest równocześnie zasilany gazem i silnik się dusi.
Płaskownik wygięty w kształt C
Sprawdź zasilanie na UCH.
Kable czujnika wału sprawdź
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Clip a nie jakiś chiński bubel który wprowadza w błąd.. Podstawą jest diagnostyka odpowiednim sprzętem. Tak o to chodzi. Suszarka i ognia..
Przyczyn może być wiele. Co masz z diagnostyki? Bez tego to można brać pod uwagę nawet żarówki ;) To nie forum wróżbiarskie. Błędy z EDC poproszę.
Witam!! Moze byc problem z czujnikiem polozenia walu. Wykrec go i podgrzej. Po podlaczeniu miernika powinien miec ok 220 om i podczas podgrzewania nie powinien zmienic swojej wartosci. Jesli dstanie przerwy to masz uszkodzenie. To co mi przychodzi na mysl i od czego bym zaczal robiac to na "piechotke". Pozdrawiam, Wesolych Swiat!!
Prostokąt z falami :?: Do elektromechanika na odczyt błędów. Stawiam na czujnik temperatury ( lub faktycznie się przegrzewa ) lub czujnik położenia wału, częsta usterka w starszych po nagrzaniu.
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
renault trafic gaśnie wyświetlacz gaśnie renault renault gaśnie nagrzany
avrdude error enable instrukcja challenger sortowanie według
siemens pralka instrukcja siemens pralka instrukcja
Jak zresetować pralkę Bosch Seria 2 - instrukcje Obsługa plików M3U przez Onkyo NS-6170