Komputer to nie tylko odczyt błędu P2001 check N3/9 (controller CDI) A/D converter. P2001 check N3/9 (controller CDI) reference voltage P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 1. P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 2. P2001 check N3/9 (controller CDI).Circuit voltage supply unit fault P2001 Component N15/3 (ETC control module)...
diagnostyka to nie tylko odczyt błędów : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Podjedź do mechanika na regulację gaźnika. Sam możesz ocenić jedynie stan przewodów, świec itd. W razie potrzeby wymień.
Jak z LPG to zakręcić gaz w butli pojeździć tydzień, jak bez lpg to pompa paliwa kończy żywot.
Wszystko wiem, jakby mi ktoś postów nie usuwał
Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
po podłączeniu trzech różnych komputerów, żaden nie mógł odczytać danych z silnika Na czas diagnostyki, odłącz sterownik gazu.
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
A jaki masz silnik? jeśli CiTD z CR to podstaw zawór SCV bo to najtańsza opcja co w takiej sytuacji można zrobić. I zobacz co masz na nim wybite bo były ewidentnie wadliwe wersje z numerem 006.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Jeżeli skuter jest na gwarancji, to lepiej nie grzeb w nim zbytnio! Twoje działania powinny ograniczyć się tylko do sprawdzenia czy ten "mechanik" czegoś źle nie połączył - kable, wężyki. Poszukaj innego serwisu lub domagaj się stanowczo informacji dlaczego gaźnik wymieniono i tego aby skuter został naprawiony. Musisz egzekwować swoje prawa jako konsument....
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Odczytaj błędy z komputera.
Tomku, skoro sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów (co jest trochę dla mnie niezrozumiałe) gdyż skoro zapala a następnie gaśnie to po pierwsze usterka może wskazywać na brak komunikacji z imoo, po drugie na zabrudzenie elektrozaworu N109, po trzecie na usterkę w przewodności prądowej przekaźnika zasilającego zestyk "30" ale o ile dwa pierwsze...
myśle że trzeba by sprawdzić wyskoie napięie kable świece kopułka palec albo czujnik temperatury to na początek
Parametry pewnie do temp. cieczy chłodzącej. NTC.
Jak masz LPG na gwarancji to jeździj do gazownika, aż to poprawi.
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
Idzie jesień sprawdz przewody WN świece ,aparat ,ciśnienie paliwa
Witam Trochę czasu minęło, mam ten sam problem więc zapytam czy udało Ci się go rozwiązać ? Jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia to mam silnik m52 model 528i jak jest zimny to objawy takie jak u Ciebie natomiast z tego co widzę to z rana nie włącza się ssanie, mam wrażenie że auto nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje. Gdzie znajduje się czujnik ssania...
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
jak dla mnie valteki jak najbardziej sa ok.bo mozna powymieniac gorne odbojniki lub zaworki w calosci,odkalibrowac i smigaja jak nowe. poprawialem jednemu znajomemu po "fachowcu".ma zolorzone matrix.niewiem dlaczego,ale na 6 cylindrow ma zolorzone 2 rampy po 4 wtryskiwacze.silnik kulal jakby nie palil na 1 cylinder na wolnych.tak jak myslalem byl padniety...
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z astra J z brakiem mocy na zimnym silniku ? Mam taki sam problem.
Wymień czujnik położenia biegów. U mnie było to samo. Tylko ja to trochę przerobiłem, bo też było tak, że podczas wrzucania biegów gasł. U mnie po przeróbce jest cały czas jakby na luzie i można odpalać na biegu do przodu, jak i na wstecznym.
Pewnie zakończy się na wymianie cewkomodułu
w pliku metoda sprawdzenia silniczka krokowego
witam i w moim bmw f10 5250d automat własnie pojawił się ten problem wrażenie jakby sprzęgło nie zadziałało rano na zimnym po wciśnięciu hamulca na łączonym biegu ( R lub D ) czuć jak skrzynia ciągnie aż zagasi silnik , zna ktoś przyczynę takiej usterki
.Silnik zapala od kopnięcia czy to zimny czy ciepły.Z uruchomieniem nie ma najmniejszego problemu.Dopiero po dodaniu gazu na zimnym zaczyna się dławic i nie chce wchodzić na obroty.Po około minucie jest ok.Na zimnym nie da się włączyć świateł bo od razu gaśnie.Musi trochę popracować tak że 2 min i wtedy można włączyć światła. Tak właśnie ma to wyglądać....
Kiedyś miałem 1.5 GLE i nie chciał mi zapalać, gdy stał całą noc w garażu. Pomagało czyszczenie styków w rozdzielaczu iskry (kopułce). Kupiłem nową i problem się skończył.
sprawdź czy odma ci nie zamarza. Może też inne przewody podcisnieniowe. Jeszcze posprawdzaj dokładnie masy w samochodzie. Kable i świece napewno nie zaszkodzą, a moga istotnie poprawic kulture pracy
A co łączy się przez ODB z ECU silnika.
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Czujnik temperatury sprawdzić.
Udało się znaleźć przyczynę? Mam taki sam problem...
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Tak stawiam na zanieczyszczone wtryskiwacze jesli jest to sekwencja
Witam, posiadam crosa chińczyka KXD 125ccm, mam z nim taki problem, że jak go odpalę na zimnym silniku i nie daję mu gazu to gaśnie. Muszę go rozgrzać przez 3-4 minuty, jak się już rozgrzeje to nie gaśnie. Da radę coś zrobić, żeby nie działo się tak?
Nie zaszkodzi. Tylko może w pakiecie z nowym filtrem.
Witam mam problem z odpalaniem crossa 125 loncin 4t. Gdy chcę odpalić crossa na zimnym silniku to odrazu gaśnie nawet na ssaniu a jak potrzymam manetką od gazu i ją puszczę to ma bardzo małe obroty i też zgaśnie a jak się rozgrzeje to ma zbyt wysokie obroty. Dodam jeszczę że mam śrubkę od mieszanki wkręconą do końca bo jak ją trochę wykręce np. o 0.5...
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
A w immo są błędy czy tylko w ECU że zablokowany przez immo ?
Fiat punto 55 S, 1996r., benzyna, silnik 1108. Kiedy silnik jest zimny zaraz po uruchomieniu gaśnie. Urauchamiam bez wciśniętego pedału"gazu" i bez problemu ale jeśli nie dodam trochę gazu to zaraz zgaśnie. Dodaję trochę "gazu" i silnik pracuje, po kilku minutach mogę puścić pedał i wszystko jest OK. Jak jest ciepły silnik po odpaleniu nie gaśnie. Jakie...
Cofa się paliwo
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Wystarczy wyczyścić wtryski preparatem STP wlewając do baku czy trzeba rozbierać? Masz problem z gazem czy benzyną? Wyczyść wtryski gazowe. Dodano po 1 wtrysk był wymieniany. Odłączyłem na chwile akumulator i problem z benzyną się rozwiązał, czy mógł się zresetować komputer? Jaką masz instalację LPG?
Znalazłem przyczynę. Wężyk z paliwem, który wychodzi od baku był zagięty mocno, a jak go ruszyłem to zaczeło lecieć paliwo z tego zgięcia - dziurka gdzieś była. Wymieniłem i jak narazie problem zniknął. Ale bez kanału się nie obeszło.
Czujnik zielony 2-piny. VIN: VF7DCRFNC76301834, kalkulator w załączniku. http://obrazki.elektroda.pl/2573924600_1...
Witam czy ktoś poradzi co moze byc ,mam C4 1.6 hdi samochod nie odpala czujnik na listwie nowy.
Nie posiada instalacji lpg
Charytatywnie Ci tego nie zrobi... części ~100zł (przy okazji warto zregenerować wtryski i wymienić filtry), robocizna ~150zł, ponowna regulacja ~100zł. Jeśli to instalacja II generacji to z 50zł mniej.
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
Kolego przede wszystkim komp i diagnostyka silnika nikt nie wie co siedzi w Twoim motorze bez co najmniej kodów błędów nikt nie jest Ci w stanie pomóc mogę podejrzewać silniczek biegu jałowego albo coś związane z ssaniem ale nie chcę Cię naciągać na koszty nie raz przy dokładnej diagnostyce można uniknąć kosztów.
Ten czujnik jest wkręcony w kolektor ssący.Ma on 2 piny.
Normalny objaw dla zimnego silnika :D .
Wykręć zawór reguluijący cisnienie na pompie CR i obejrzyj jego końcówkę pod kątem opiłków.
Mam problem i proszę o pomoc, mam pasata z silnikiem VR6 kod AAA, jak silnik jest zimny np rano to po uruchomieniu natychmiast spadaja obroty, zaczyna całym silnikiem "rzucać" i zaraz gaśnie, aby podtrzymać obroty muszę dodawać gazu. W czym może być problem?
Witam, jestem tu nowy, ale mam taki sam problem jak kolega, jak ujadę 200-500m, wciskam sprzęgło, a obroty w Hondzie spadają do minimum i często gaśnie. Przeczyściłem silniczek krokowy (IACV), wymieniłem świece, kable i nic a nawet pogorszyło się z czasem bardziej. Auto Honda CRV, 2000r 150KM, proszę o odpowiedź co może być przyczyną, dodam, że mam...
Brudny silnik krokowy także może dawać takie objawy.
rany!!! komin,nastwy( ze 3 razy) a jak nie to komp do modyfikacji softu ps. ile razy o tym pisałem
wydaje mi się że to może być uszczelka pod głowicą. podczas dłuższego postoju płyn chłodniczy przedostaje się do cylindrów i dlatego kopci na biało i nie może zapalić
(at)edekzgredek12 witam mam ten sam problem Mercedes A170 mógł bym się dowiedzieć jaka przyczyną byla. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam. Mam problem z autem rodzimej produkcji z FSC Lublin: Daewoo Lublin 2.4 diesel bez turbo. Usterka polega na tym, że silnik, gdy jest zimny gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach podwyższonych, a gdy się rozgrzeje jest już dobrze, nie gaśnie. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Witam, mam taki proglem z Gazem w Lanosie 1.5 16V, otóz gdy temperatura silnika dochodzi <jadac na Gazie> do normalnej pracy < wskazówka jest prawie w połowie> auto nie chce przyspieszac, zachowuje sie tak jak by konczył sie gaz. A na biegu jałowym nie ma zadnych problemów. Mial ktos moze podobny problem ? jesli tak to co mozna z tym zrobic....
Dzięki, tak też uczynię. Od jutra działam i oczywiście poinformuję o efektach. Też obstawiałem czujnik temp. silnika ;)
Panowie mam ten sam problem nissan micra k11 1.0 tylko nie wiem gdzie ten czujnik się znajduje możecie wrzucić jakieś zdjęcie ?? i jakie wartości powinie wskazywać ten czujnik??
Miałem taki problem, świece mają swoją żywotności,przewody też,po wymianie wszystko ustąpiło.po jakimś czasie znowu problem z wolnymi obrotami.Ale to już sprawa silniczka krokowego,pozdrawiam.
Wymiana uszczelki pod głowicą, problem znikł. Znikł również problem gaśnięcia zimnego silnika na mrozie po wysprzęgleniu. Pozdrawiam
Jak możemy Ci pomóc, skoro nie podajesz żadnych konkretów?
Typowy objaw jakby połączenie reduktor <---> listwa było nieszczelne. Po ponownym przełączeniu jest OK?
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Na dzień dzisiejszy chodzi, wyregulowałem gaźnik i pływak ale czasem nie chce się wkręcać na obroty, przez co trochę gorzej przyśpiesza, czasami nie chce przyspieszyć a czasem przyśpiesza z kopyta. Już nie wiem co to może być
Mam dokładnie ten sam problem co opisany w wątku z 2012r... : I taką samą yariskę i jestem załamana... Nikt nie wie jak to zlikwidować... Codziennie rano, kilka minut po odpaleniu włączając się z podporządkowanej pod górkę, gaśnie mi za każdym razem jak już jestem na głównej drodze. I staję jak blondynka na awaryjnych i ryram aż mi odpali. Inne samochody...
Uszkodzony sterownik silnika, dość częsta usterka.
Koszt wymiany?
Witam po przerwie . Problem rozwiązany samochód chodzi jak złoto na bęzynie i na gazie. Zepsuty był przepływomierz po wymianie wszystko wróciło do normy. Ciekawi mnie czy gaz miał na to wpływ.
który czujnik i gdzie on jest?
problem w sofcie ECU ,pomaga tylko flasch ( tak jak w AKK 1.4)
Jutro jak będę w pracy podam nazwę tego, którego my zawsze używamy. Dodano po 18 ja takiego zawsze używam. Cała butelka na pełny bak
a powiedz mi jak od nowa ustawić zapłon tak krok po kroku z góry dziękuje;) jak odpalę na zimnym to na benzynie ma tak 300 do 500 obrotów na lpg odrazu gaśnie
co to jest adaptacja przepustnicy ?
Kolego poczytaj co piszą na forum 406, jest tam o tym typie usterki.
Pomiary logów warto by wkleic do analizy... Wtedy cos wiecej. Silnik sam w sobie warty uwagi jeżeli chodzi o eksploatacje zimą. Wadliwa konstrukcja odmy( zbierająca sie woda w kanałach magistrali olejowej która przy niskich temp. marzenie) w konsekwencji dochodzi do zatarcia jednostki szczególnie na wałku ssacym zdarzają sie również przypadki przytarcia...
Napisalem Tobie co masz sprawdzic po kolei j/w .
Musisz wykonać automatyczny reset komputera. Wtym celu zakup przekażnik resetujący komputer o symbolu PD55 i zainstaluj go w samochodzie i będziesz miał problem z głowy.Wejdż na stronę internetową www.protek digital.pl tam znajdziesz opis i cenę.POzdrawiam.
Dzięki kolego za odpowiedź i przypomnienie w ogóle o tym temacie. Z astrą uporałem się całkiem nie dawno, około miesiąc temu. Przyczyną wszystkich dziwnych zachowań było za małe podciśnienie w kolektorze ssącym. Do wyeliminowania tego zjawiska, musiałem wyjąć cały mechanizm twinport, dorobić górne prowadnice klapek twinport i wymienić uszczelniacze,...
Witam serdecznie użytkowników. rozwiązałem ww przypadłości Fiacika fiorino. Zapraszam do kontaktu zainteresowanych.
Ten czujnik był wymieniony na nowy oryginalny. wymieniłem też Sondę Lambdę, zawór EGR. I problem nie zniknął. Żadnych rezultatów;(
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
w takim razie co proponujesz konkretnego?
Witam Ślicznie dziękuję za poradę a jak to wygląda cenowo tak mniej wiecej z odłączeniem tego alarmu może się Pan orietuje ?
sprawdź aparat zapłonowy bo miałem tak że jak się zagrzał powyżej 30c to działo mi się to samo więc mogę w ciemno powiedzieć podmień aparat i wszystko ustąpi a zrób jeszcze tak:jak zgaśnie odczekaj aż wystygnie i spróbuj zapalić. jak zapali to masz winowajcę
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy się nie zapowietrza Było sprawdzane, odczyty są niemalże książkowe. Tak czy inaczej, wczoraj wyjechałem nim na miasto, jak dał się uruchomić, przejechałem kilka metrów i próbując go zakręcić powyżej 2 tysięcy obrotów wystąpiła blokada. Dodatkowo auto przeszło w tryb serwisowy, zapalił się check i kontrolka antipollution...
kme ma kiepska korekcje po temperaturze co moze byc powodem niedomagan lecz sprawdzil bym czy nie pomaga rozgrzanie listwy wtryskowej powyzej 50 stopni.jesli sytuacja sie poprawi zastosowac elektryczny podgrzewacz
Zimny czyli np. Po 5h? Po nocy?
obecnie jestem w Holandii nie mam zbytnio mozliwosci. Zauwazylem tez ze silnik od czasu do czasu chodzi delikatnie nierowno na biegu jałowym, podejrzewam ten zaworek ponieważ slychac go jak tyka na wolnych obrotach. Jest to zawor do ktorego dochodzi odpowietrzenie odmy z jednej strony a z drugiej strony robi podcisnienie, moze mi ktos wytlumaczyc jaka...
Sprawdź to poprostu. Zamknij go z pilota, poczekaj z pół godziny. Otwórz z pilota, otwórz drzwi kierowcy i wsłuchaj się czy na 2sek włącza się pompa paliwa. Drugie włączenie będzie przy przekręceniu zapłonu na II pozycję. Druga sprawa, jeżeli masz problemy z odpalaniem to przekręcaj stacyjkę na dwa razy. Raz na pozycję II poczekaj aż zgasną kontrolki...
renault gaśnie zimnym silniku nissan gaśnie zimnym silniku gaśnie gazie zimnym silniku
schemat deutz agrotron przezwajanie silnika silnika zegar dobowy
sprężarka śrubowa sprężarka śrubowa
Przekaźnik K9 w Mercedes Vito 111 CDI 2007 - Funkcje Awaria skanera: diagnostyka i naprawa krok po kroku