Albo brak kompresji, albo zerwany klin na kole magnesowym. Gaźnik wyczyszczony?
Witam wszystkich. Jestem tu po raz pierwszy i mam wielki problem. Otóż założyłem do motocykla silnik z Tico. Kupiłem silnik bez gaźnika, później dokupiłem gaźnik. Proszę Was o zdjęcia, jak podłączyć i gdzie te wszystkie rurki z podciśnienia przy gaźniku. Może ktoś ma możliwość zrobienia fotek lub opisu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Podejrzewam nieszczelność na połączeniu gaźnika z cylindrem, lub nieszczelność skrzyni korbowej. Napisz coś więcej, czy stało się to nagle, czy może silnik ostatnio był remontowany, a może motocykl wykopany ze stodoły po 20 latach?
Plik zawiera 24 ilustracje z katalogu naprawczego motocykla MZ es 250/1 z 1965r. Ilustracje pokazjują wszystkie detale motocykla, np. gaźnik rozłożony na części pierwsze, silnik, tłumik, reflektor itp Niezbędne podczas remontu.
Jak tak bardzo kolega chce to wrzucę opis naprawy gaźnika. Wyręczę kolegę, proszę przeczytać o regulacji za pomocą "końcówki dźwigienki A", czyli podginaniu jej w odpowiedni sposób. Z resztą przez podginanie reguluje się gaźniki w większości motocykli japońskich oraz np. bokserach radzieckich. Tak samo w gaźniku PEGAZ z Junaka, SHL czy WSK 175 1133838...
156FMI to chyba najpopularniejszy "pionowy" chiński silnik 125cm3. Potrzebujesz modułu CDI i cewki. To jest kopia silnika Hondy CG125. Istnieje też wariant OHC, będący kopią silnika Hondy CB125. Zależnie od wariantu dysponuje mocą między 10 a 12 KM. W motocyklach zazwyczaj współpracuje z kopią gaźnika Keihin/Walbro PZ26, w skuterach i quadach stosowane...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Tam jest zamontowany zmodyfikowany silnik od motocykla Junak, gaźnik bardzo podobny od Junaka, jeżeli pływak dziurawy, to można go ławo zalutować cyną.
Prawie wszyscy błądzicie. Motocykl to zlepek kilku pojazdów. Rama, tylne koło, zbiornik paliwa, siodło, filtr powietrza, amortyzatory tylne, wahacz przedni to SHL M-11, silnik i gaźnik WFM M-06 S-34 (gdzie S-34 to symbol silnika, pojemność 125 ccm), przednie koło WSK 125 lub 175 (były takie same w pewnych modelach), tłumik tak samo jak przednie koło,...
Witam, np. w starych motocyklach - pojawia sie identyczny problem 'przelewania sie gaznika', jesli ktos wstawi zbyt grube - miekkie uszczelki / pomiedzy gaznik a glowice lub cylinder, bo gaznik jest wtedy dosc daleko 'odsadzony' od cylindra lub glowicy i zaczyna wpadac w drgania rezonansowe [ 'terkocze' na szpilkach lub na kolektorze ssacym ]... Wtedy...
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Rozkręciłeś górę silnika i zobaczyłeś że panewki i korbowody są OK... Nie pij tyle alkoholu, a motocykl oddaj fachowcowi. Po prostu kupiłeś złom i teraz go dobiłeś.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
Przy takich upałach, trzeba podregulować zawory... w tych silnikach w ogóle trzeba co 500-600 km regulować luzy zaworowe.
Zauważyłem dziś, że jeśli przyłożę do otworu tego zbiornika usta i dmuchnę, to motocykl zaczyna pracować na obu cylindrach i tak długo jak dmucham, tak pracuje na dwa cylindry. Jak przestanę, to pracuje tylko na jednym. Dalej szukałbym przyczyny w gaźniku.
Nie tyle lepszy co jakby z natury projektowany do amerykańskiej motoryzacji. Który konkretnie model to nie poradzę, nie orientuję się. W Polsce IMPCO to egzotyka. Na obrazkach widziałem modele mikserów, które montuje się w miejsce gaźnika, zamiast niego. Blos, jeśli nie wiesz jak wygląda, wpisz sobie w google: Blos BRC i będziesz miał do oporu o nim....
Silnik od Tico ma bardzo skomplikowany gaźnik i to mnie przeraża. Ale z drugiej strony jest dość dużo mocniejszy on maluszka ;)
Kiedyś robiłem motocykl, który miał nieprawidłowo tulejowany cylinder i niepasujące do siebie części z różnych roczników. Po ogarnięciu okazało się że podobnie do szarpania/przerywania na 1-2 biegu lub powyżej 2 biegu, powodem była przepustnica z iglicą od innego modelu gaźnika. Po wymianie było lepiej. Gaźniki w seryjnie blokowanych pięćdziesiątkach...
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Zobacz jeszcze jakie masz ładowanie na akumulatorze, przepatrz czy kable nie są zaśniedziałe. Co do ciężkiego odpalania na zimnym silniku, czy dzieje się tak jak odpalasz motocykl codziennie? Może gaźnik jest źle wyregulowany i podaje zbyt małą dawkę paliwa?...
Filtr jest od nowosci, kupiony ekstra w sklepie motoryzacyjnym, specjalny mały do motocykli. Zespołu tłok cylinder nie rozbierałem, w nadziei że to coś innego. Gaźnik czyszczony. No nic chyba pora na remont silnika :(
czy można by włożyć do niego wtrysk? Piękna maszyna! Technicznie wszystko można. Pytanie, czy to ma sens? Cały urok, polega właśnie na oryginalności . problem przy zimnym silniku Trzeba pieczołowicie zaopiekować się ssaniem. Mało jest osób znających się na gaźnikach. Motocykl powinien trafić w ręce dobrego "gaźnikowca".
Nie ważne czy silnik ciepły czy zimna zawsze odpala na ssaniu i chodzi dobrze , jak wyłącze ssanie na kilka sekund pochodzi i gaśnie wygląda to tak jak by jeszczce miał paliow ze ssania a potem go nie dostawł. Musze poszukać gdzie jest regulacja i ten gażnik bo to moja pierwsza kosiarka. Na motocyklach się znam to gaznik powinienem znaleść . Silnik...
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na znaczek T a dokładniej na ta pionowa I kreseczka obok niego. Znaczki na wałku rozrządu wiadomo horyzontalnie czyli do płaszczyzny podziału głowicy. Zapłonu nie reguluje się w żaden sposób w tym motocyklu. Pamiętaj kop zawsze bardzo energicznie i bez gazu lub bardzo mało bo nogę potrafi połamać :) jak odbije kichając...
Czy ten moduł może być stosowany w Twoim skuterze, możesz podmienić go na sprawdzony w innym skuterze. Przypuszczam, że dysze w gaźniku starannie udrożniłeś, może za wysoki stan paliwa w gaźniku. Czy ssanie jest sprawne i czy silnik tak się zachowuje, gdy jest zimny i ciepły. Filtr powietrza pewnie jest czysty. Sugeruję (na spokojnie) sprawdzić jeszcze...
Ojojoj... To tak nie bardzo że wgl odpaliłeś motocykl od tak "na pałę" po tak długim postoju :( . Pierwsze co powinieneś zrobić to przepłukać cały zbiornik paliwa, sprawdzić filtr paliwa jeśli jest. Wymienić filtr powietrza. Wymienić olej w skrzyni biegów. Podlać nieco oleju pod świecę i powoli zakręcić wałem. Bo smarowanie silnika 2T nie jest super...
Pamiętaj o kole zamachowym do silnika od kosiarki! Normalnie jego rolę przejmuje wirujący nóż. Do sterowania prędkością musisz mieć jakis serwomechanizm przy przepustnicy w gaźniku. Może silnik od motocykla? Jeszcze problem ze sprzęgłem, jak tym sterować... Może elektromagnes jak w hamulcach. Do tego wszystkiego dość duży akumulator potrzebny. Dowiedz...
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Jaki to motocykl? Zasilanie gaźnikiem czy na wtrysku? Linka gazu gazu po odpuszczeniu manetki ma luz?
Sprawdzałeś albo wymieniałeś już coś? Masz miernik? W MZtkach często uszkadzał się mechaniczny regulator napięcia, ale nie zaszkodzi sprawdzić: -diód w prostowniku(jest ich 9)-mają przewodzić w jedną stronę -wirnika- opór pomiędzy pierścieniami powinien wynosić kilka ohmów, wirnik nie może mieć zwarcia do masy -stojan- opór pomiędzy fazami powinien...
Musisz po pierwsze zalozyc airbox (obudowe filtra)-ma ona duze znaczenie, zachodza w niej zjawiska odbicia powietrza zasysanego do cylindrow. Po drugie zrob porzadek ze ssaniem-bez niego rowniez silnik nie odpali prawidlowo. Trzecia sprawa-jesli masz nieszczelne krocce to rowniez silnik nie bedzie prawidlowo pracowal, ani odpalal. Powiem ci ze uszczelnienie...
Jak go produkowali, to neta nie było :D , Trzeba poszukać na amerykańskich albo niemieckich stronach. Znajdź mądrego mechanika od np. motocykli zabytkowych, to Ci silnik uruchomi, otwórz i sfotografuj skrzynkę elektryki, to Ci doradzę, co i jak.
To było już dość dawno, i musiał bym spojrzeć na gaźnik by sobie przypomnieć, a kosiarka akurat jest pod sterta innych maszyn ogrodniczych, bo zima. Pamiętam, że nie było to łatwe, ale przestawiałem którąś śrubkę regulacyjną - ogranicznik by obroty nie spadały na minimalne jak to ustawiają producenci. Te gaźniki nie są zbudowane tak by można było przygazować...
Witam, mam silnik i chcę kupić do niego gaźnik, ewentualnie może to być wtrysk. Silnik to 150ccm 4T, mój problem jest taki ze nie można gaźnika nigdzie dostać dlatego muszę założyć zamiennik. -Czy jeśli założę gaźnik od innego motocykla o takiej samej pojemności będzie prawidłowo działać?? -Jeśli nie będzie działać to dlaczego??, przecież to taka sama...
Wiem o który skuter Daelima chodzi, tylko nie pamiętam nazwy modelu. Tam jest silnik podobny jak GY6, tylko z chłodnicą oleju za przednim kołem. Gaźnik to Mikuni i nad nim jest filtr powietrza, gdzie chińczyki w tej samej „budzie” mają w tym miejscu zbiornik oleju (2T), dodatkowy schowek, albo jakąś zagadkową puszkę. Z tym gaźnikiem są niestety kłopoty....
Najpierw sprawdź czy silnik się kręci. Jeżeli tak to załóż koła i silnik w ramę. Wyczyść gaźnik i przerywacz zapłonu. Podłącz elektrykę i paliwo. Jak odpalić to dopiero reszta elementów.
Ostatnio zmieniłem cewkę zapłonową, przez ten czas motor stał miesiąc w zimnym garażu. Chciałem go odpalić niestety cały czas się zalewał do tego stopnia, że w komorze wału korbowego zbierała się benzyna. Teraz wszystko wyczyściłem, motocykl odpala jednak z małymi problemami. Cały czas przerywa i dławi się jak próbuję dodać gazu. Podejrzewam że to wina...
Witam, od jakiegoś czasu posiadam chiński motocykl 125. Motocykl fabrycznie ma pojemność 50 cm3, lecz poprzedni właściciel wsadził do niego nowy silnik o pojemności 125cm3. Nie wymienił jedynie w nim gaźnika ani dyszy. Motocykl jedzie na prostej drodze max 80 km/h. Po za tym wszystko dziala poprawnie. Czy wymiana dyszy polepszy moc/prędkość? Jeśli tak...
Cudów nie ma Motocykl musi zapalić Stawiam teraz na gźniki. Może po prostu ten gaźnik skóry mam jest za duży do tej pojemności. Najwyraźniej motocykl nie dostaje paliwa. Osoba od której go odkupiłem mówiła że wymontowała od niego gaźnik bo na tym co mi daje nie mogła zapalić innego motocykla. Kupiłem gaźnik z 750 i zobaczę https://obrazki.elektroda.pl/6435827600_...
chudy911 Poczytaj. Wszystkie akumulatory stosowane w motocyklach są kwasowe! . Różnią się jednak konstrukcją wewnętrzną, a przez to zastosowaniem. Właśnie o to mi chodzilo, i dobrze wiem co to jest akumulator i jak jest skonstruowany. Panowie! Nie kombinujcie z gaźnikami. szanse na to, że poprawicie fabrykę macie zerowe. A właśnie że kupując markowy...
Dzień dobry, mam motocykl MZ ETZ 150 nie chce odpalić i przy odpalaniu kicha. Gaźnik był już czyszczony i zapłon także ustawiany.
Był taki motocykl węgierskiej produkcji marki "Pannonia 250" pod gaźnikiem na bloku silnika miał machaniczny wskaźnik biegów.Wykonanie takiego wskaźnika elektronicznego bez ingerencji mechanicznej w skrzynię biegów jest chyba niemożliwe
Eee tam ja miałem tłoki od cc700 plus głowica zjechana do gwizdków. Plus największe jakie weszły zawory ssące i gaznik od motocykla. Ale dzida byłaaa....
Masz tutaj wszystko o tym - zasadę działania etc. Generalnie można by pominąć to połączenie wężykiem z karteru silnika, bo w motocyklu jest spływ paliwa grawitacyjny, nie wymaga pompy.
Witam mam taki problem w ogarze 200 jawa , 50 silnik silnik ciepły gaźnik wyregulowany 3 bieg odkręcam manetkę na maxa i zaczyna go mulic tak jakby miał zgasnąć i w ogóle się nie rozpędza wtedy co sprawdzic regulacja śruby gaźnika nic nie daje wszystko w gaźniku czyste może lewe powietrze bo uszczelki stare AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej?...
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pozwoliłem sobie tutaj. Mam w garażu goły silnik V6 i chciałbym go jakoś uruchomić na gaźnikach od motocykla. Pozostaje kwestia zapłonu. Oryginalna wiązka do tego silnika sporo kosztuje i wiadomo potrzebuje wszystkich oryginalnych czujników. Myślałem nad odpaleniem tego na 3 modułach nanoplex i cewkach...
Oczywiście że da się. Kwestia montażu, adaptacji pomiędzy króćcem ssącym a filtrem powietrza, dorobienia cięgna Bowdena... Tylko potem trzeba gaźnik przestroić. Dellorto produkowało gaźniki z przepustnicą tłokową o korpusach dostosowanych do adaptacji w silnikach 2T i 4T. Były stosowane np. w motocyklach Enduro/Cross w latach '90, choć użytkownicy na...
Ten silnik robi dużo wieksze przebiegi niz to twoje 100ty. Ps-silnik motocykla Jawa 350 to zminiaturyzowana dwusuwowa wersja silnika od malucha?
Akurat do junaka ludzie zakładali już wszelkie możliwe gaźniki i dopasowywali je do silnika. Da się. więc gaźnik od cz nie jest jakimś ewenementem. Ważne, by dobrać średnicę gardzieli do średnicy w głowicy. Zresztą polecam przeczytanie starych numerów "Świata Motocykli". był tam cykl artykułów o przeróbkach junaka. miedzy innymi gaźnika. A ty zacznij...
To silnik chłodzony powietrzem. To nie jest specjalnie dziwne. Jeśli ci super to przeszkadza musiałby po prostu wyregulować gaźnik pod nowe warunki. Możesz też spróbować po prostu porządnie rozgrzać motocykl PRZED jazdą. Bo jeśli jest zimno, a ty od razu ŁUTUTUTU, to on nie ma jak się dogrzać. Odpal motocykl w garażu, niech sobie pochodzi na jałowym...
Witam. Motocykl SHL M11 nie wkręca się w obroty po generalnym remoncie silnika, gaźnik wał cylimder wszystko nowe, jaka może być to przyczyna ?
Poprawić zawsze można... Wymiana zapłonu, czy zamiana gaźnika nie są w tym motocyklu czymś wybitnie skomplikowanym. Trzeba tylko znać zasady postępowania z silnikami 2T i nie porywać się na zbyt wiele. Bo fakt - rajdówki z tego nigdy nie będzie...
Witam Posiadam MZ ETZ 125 z 1990r w ,której mam zamontowany gaźnik BVF 22n2-2. Gaźnik wymaga wymiany,cieknie a silnik ciężko odpala gdy jest zimny. Szukałem Bing 53 ale ostatnio jest niedostępny. Moje pytanie brzmi: jaki inny niezawodny gaźnik mogę zamontować do mojego motocykla? Czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.
Rzeczywiście, w trasie przy wyprzedzaniu przydało by się trochę więcej prędkości... I chcąc ją zwiększyć musisz zwiększyć moc, a to osiągniesz tylko przez zmiany w silniku. Ja myślę, że na początek wymieniłbym wydech na akcesoryjny i zmieniłbym dysze w gaźniku. To powinno zwiększyć moc o kilka kM, co pozwoliłoby na zmianę przełożenia (zmiana zębatki...
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Wygląda na to że masz problemy z paliwem, przeczyść gaźnik, napisz o efektach, coś pomyślimy. Ps. gaźnik z pływakiem ma pod spodem komorę w której znajduje się pływak (podobna jak w motocyklach).
Nie żaden ekspert tylko normalny artykuł a kolega nie podał źródła. Uzupełnię- https://autokult.pl/13068,liczba-oktanow... Pomijając to- to dotyczy współczesnych wysilonych jednostek a nie starego silnika DKW? z lat 30/40. Zapraszam do przeczytania- https://swiatmotocykli.pl/motocykle/dkw-...
Ja mam Jawę 350 delux z nowszym silnikiem 12V (takim jak w TS). Zależy czego oczekujesz od motocykla. Ja kupiłem Jawę głównie żeby przy niej grzebać/usprawniać itp. Właśnie jestem na etapie kapitalnego remontu i lekkiego rasowania silnika (podkowy wypełniające wał i myślę nad zastosowaniem zaworów membranowych i 2 gaźników). Jeśli szukasz motocykla...
Witam Panowie. Chciał bym podziękować wam za informacje, pomoc i udział w moim poście temat będę już zamykał. Okazało się ze ta przypadłość motocykla, o której pisaliśmy zakończyła się powodzeniem dopiero po wymianie gaźnika, który zakupiłem w ostatni weekend, a przyczyną właśnie był zatkany otwór w gaźniku ten, który kolega Polos113 pokazał na zdjęciu....
Dawno temu były podręczniki dla kierowców i w tych podręcznikach, o zgrozo, podawano zasadę działania silnika spalinowego. Były podawane typowe usterki - przedwczesny zapłon, opóźniony zapłon, za bogata mieszanka, za uboga mieszanka. Dawno to było, motocyklem też od dawna nie jeżdżę, ale wskazane objawy pasują i do zbyt bogatej mieszanki i do zbyt opóźnionego...
Kup gaźniki od motocykla który ma podobnie jak w Twoim przypadku około 500cm3 na cylinder i nie ma prawa być źle.
Zimny silnik bez ssania nie ma prawa odpalić. Wyczyść gaźnik, sprawdź filtr powietrza. Zawory wyregulowane ? Motocykl po rozgrzaniu ma moc ?
Wymiana zaworków to nie wszystko. Trzeba ustawić poziom paliwa w komorach zgodnie z zaleceniem producenta. To już sam musisz poszukać, na jaką wartość go ustawić. Może jest za niski poziom paliwa i silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwo-powietrze.
Witam. Nie wiem jak sobie poradzić z chooperem suzuki marauder gz 125 z 1999r. Zawory zostały ustawione, świeca nowa, gaźnik wyregulowany. Motocykl ten posiada przy gaźniku TPS z kostką może tego wina, ale raczej nie bo zaraz wyjaśnię o co biega. Na zimnym jak odpalam następnego dnia jest pięknie. Działa wszystko wolne obroty odrazu się wkręca tak jak...
Właśnie ustawił bym z instrukcji mniejwiecej i dostroić tylko nigdzie nie mogę znaleść instrukcji do konkretnie tego motocykla bo w takich ogólnych jest pokazane w jaki sposób to zrobić i ten silnik Według innych instrukcji do porównywalnych motocykli to jest on na benzynę 95 oktanów bez ołowiu i typ zapłonu to sem amal
A co do gaźnika myślę że gaźnik od Mz 150 były najlepszy oczywiście nowy. Oryginalny gaźnik nie jest odporny na przechyły, to znaczy: jeśli motocykl przechylimy w lewo to paliwo, które znajduje się w komorze pływakowej nie będzie dopływało do cylindra, bo komora z benzyną jest z boku i motocykl po wyprostowaniu nie będzie się mógł dobrze "zbierać",...
Witam. Wymień kondensator w zapłonie i wtedy próbuj motocykl zapalić. Może mieć za słabą iskrę i nie odpala. Po postoju zimowym warto wyczyścić gaźnik.
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Zamykaj kranik. Niestety to nie motocykl tutaj nie ma kranika, też myślałem nad tym rozwiązaniem ale traktuje to jako ostateczność.
Dziękuję za wszelką pomoc. Wymiana zapłonu na EURO 4 w nowym silniku spowodowała, że oświetlenie, ładowanie i zapłon były jak najbardziej prawidłowe. Reszta, jak ustawienie obrotów to juz była kwestia ustawienia gaźnika jak i odpowiedniego luzu linki. Tak by na skręconej kierownicy linka mimowolnie nie naciagała sie. Motocykl wyszedl fajnie. Pozdrawiam...
Witam. Z góry przepraszam ale nie mogłem znaleźć właściwego tematu do motocykli. A więc tak .Silnik ma wszystko co potrzebne aby odpalił iskrę, świeże paliwo i powietrze . Ale tu jest problem nie odpala . wyczyściłem gaźnik wszystko poregulowałem i nic zero reakcji nawet nie kaszlnie .
Albo kolega Szy-mat nie precyzyjnie opisał temat, albo ja nie zrozumiałem. W przypadku dot. agregatu o mocy 2,4 KW, z silnikiem 2T, to albo jest to stary agregat, albo masz silnik 4T. W takich agregatach (bez AVR jak podajesz) zarówno wzbudzenie prądnicy jak i regulacja napięcia zależna jest m.in. od kondensatora (C) a nic nie wspominasz o nim. Agregaty...
wkręć śrubę do końca i wykręć dwa obroty, iglice na środkowy rowek, odpal i dobrze rozgrzej silnik, powoli wkręcaj śrubę najlepiej co 1/4 obrotu i sprawdzaj jak pracuje silnik czy wkreca sie od niskich obrotów i czy trzyma wolne obroty jeżeli przy wkręcani pogarsza się praca silnika to wykręcaj aż znajdziesz położenie przy którym silnik pracuje najlepiej....
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Witam serdecznie, Posiadam w/w motocykl i mam parę pytań : 1) Gaźnik który jest założony w tym silniku to : keihin - jaka powinna być dysza i jak go wyregulować ? 2) Co to jest pompka przyśpieszająca ? 3) Silnik nie odpala na rozrusznik, tylko na popych. 4) Ma ktoś jakąś dobrą literaturę na temat gaźników motocyklowych ?
Może jednak przytarłeś silnik, czy miałeś właściwy poziom oleju w silniku. Jeśli oglądałeś tłok (i cylinder ?), to zapewne niewłaściwie ustawiłeś rozrząd, więc dla spokoju sprawdź poprawność ustawienia na znakach. Regulowałeś luzy zaworowe a jakie dałeś luzy na zaworach. W razie potrzeby zbadaj kompresję silnika.
Wymiana samej cewki nic nie da. Jeśli już kombuinujesz w ten sposób, to: podobno sprawdza się gaźnik od zastawy 750. Spróbuj poeksperymentować z gaźnikiem od jakiegoś motocykla... Podstawa przy przeróbkach silnika w maluchu to poprawa niedorubek fabrycznych: dopasowanie kanałów, polerowanie, korekcja komory spalania (podebranie wokół zaworu ssącego),...
Niby tam jest plywak Jeśli realnie tam jest gaźnik z pływakiem to niezłe kwiatki. Pewnie dlatego ten zbiornik nad silnikiem. Pływak jest daleki od ideału np. w motocyklu enduro przewrotka i zalany silnik (pływak zdaje egzamin w określonym położeniu). Tak mówię o zwykłej żyłce wiem o tym od dawna ale człowiek nie jest przygotowany kiedy mu się żyłka...
Gaźnik jest na bank fabryczny. Motocykl przyjechał z zachodu - tam ponoć 125 blokują.. Moto fabrycznie niema obrotomierza - nie wiem jakie ma obroty na pełnym gazie - z pracy silnika można wywnioskować - że wkręca się bardzo wysoko.. Gaźnik po myciu został przedmuchany.. Jutro spróbuję opcję z plakiem - przyznam się że nie próbowałem.
Jeśli silnik jest w pełni sprawny to gaźnik do regulacji.Regulacja pegaza jest w jednym z numerów Świata Motocykli około chyba 2000 roku. Możesz zmieć tez przytkaną dysze albo za nisko iglice czy poziom paliwa na za niski ustawiony. PS: motocykle służą do jeżdżenia nie do pchania.
Kiedyś też kupiłem oryginalny niemiecki gaźnik, ale takiej firmy której podróbek nie ma na rynku. Odpaliłem, chodzi. Przejechałem się, a pod obciążeniem zachowuje się jakby miał zatkaną dyszę, na ssaniu chodzi. Przejrzałem, niby wszystko ok. Zmierzyłem przepustowość dysz. Oddałem do sprzedawcy. Sprzedawca sprawdził, ale na silniku zamontowanym w imadle,...
Tak, ale to specyficzny przypadek, bo to 1-cylindrowy 2-suw. Układ korbowo-tłokowy, ma znaczną masę i spory skok, więc w stosunkowo lekkim motocyklu energia odbierana na ciągłą zmianę kierunku tłoka daje zauważalny efekt hamowania silnikiem, do tego silnik ten dysponuje znikomym momentem obrotowym, więc przełożenia na skrzyni są spore, co też pomaga...
Mam sporo różnych sprzętów zasilanych silnikami spalinowymi i kilkanaście motocykli, zauważyłem, że ten problem nasilił się w ostatnich latach, możliwe że przez biododatki. W prostych weteranach względnie łatwo można zdemontować i wyczyścić gaźnik, natomiast skutery są pod tym względem problematyczne. W ostateczności założę dodatkowy kranik w miejscu...
Witam , mam problem z silnikiem bts/moretti 125cc o oznaczeniu 154fmi (poziomy) gaźnik oryginał pz22, po przejechaniu 5-6km motocykl gasnie lub jak jest dluga prosta i trzymam lekko gaz to toczy sie na wolnych jeszcze jakis czas , po odstaniu 10minut wszystko wraca do normy i znowu mogę przejechac te 5-6km , gaznik nowy , moduł , cewka , regulator ,...
Ponownie wyczyściłem gaźnik, dysze sprawdziłem, śruby regulacyjne ustawiłem wstępnie na 1 1/8 obrotu. Przepustnica miała lekkie luzy wzdłużne, skasowałem podkładką mosiężną z boku, luzy poprzeczne - praktycznie znikome. Dokonana próba - i to samo. Ręce opadają. Ktoś grzebał mocno w tym gaźniku. Dyszy z komory pływakowej nie da się odkręcić. Potwierdza...
Kolega jak zwykle nie może się obejść bez docinków. Oczywiście, że pisałem o WSK 125. O ile problem z ośką mógł występować tylko w tej wersji motocykla, to tyle cała reszta mogła spokojnie występować w innych silnikach dwusuwowych. A wróżba, czy mogłem czy nie mogłem to już szczyt wszystkiego, kolega jeszcze zgadnie iloma motocyklami jeździłem i w którym...
Motocykl zalany po płukance 10W40, reperaturki gaźników od F650, pływaki ustawione wg manuala, problem był z zbyt bogatą mieszanką, jeden kolektor wydechowy świecił ale regulacja gaźnika przyniosła zamierzone efekty. Moto sprzedane. Dziękuję za okazaną pomoc.
Cześć, mam problem z kawasaki gpz 500. Temat wygląda tak że niedawno kupiłem motocykl jako niesprawny, gaźniki były w strasznym stanie oddałem je do czyszczenia ultradźwiękami i zamówiłem zestaw naprawczy, po złożeniu, synchronizacji, regulacji wolnych obrotów i poziomu w pływakach jeden cylinder chodzi wzorowo a drugi albo strasznie przebiera albo...
Dołączam się do postu "sylwek737". Wyczyścić zbiornik paliwa, wlać świeże paliwo, wyczyścić gaźnik i prawidłowo wyregulować go. Do tego sprawdź sobie pompkę oleju, jak masz taką czy nie jest zatkana. Chyba ze robisz mieszankę (to w tedy powinieneś pompkę odpiąć).
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Motocykl się dusił przez zapchane dysze w gaźniku. Oczyszczenie gaźnika pomogło doraźnie. A że cały gaźnik był już stary (miał stare naloty, przeciekał przez sparciałe uszczelki i wyrobione gwinty), wymieniłem. Teraz pracuje i wygląda pięknie. PS. Mam jeszcze jeden w zapasie, gdyby ktoś potrzebował.
Jest niestety tylko jednodnopinowy odczyt biegu neutralnego, akurat w tym modelu silnika przeróbka (znam kilka metod, ale tu się nie da) to grubszy temat do wykonania wewnątrz, pod pokrywą. Dodano po 1 Oczywiście silnik na gaźniku, bez ECU Dodano po 22 Nie jestem dobry, w jednym i drugim, stąd pytanie. Pewnie masz rację, tez tak to sobie wyobrażam,...
Dobrze. Jakieś zdjęcie, skąd te wężyki konkretnie wychodzą? Jakąś książkę do motocykla sobie znalazłeś? Pewnie gaźniki do przejrzenia i regulacji. Do sprawdzenia membrany w gaźnikach, czy całe i nie zesztywniałe. Co ze szczelnością kolektora dolotowego?
Marna baza, kiedyś robiłem podobny wynalazek, użyłem jako bazę boksera 1.6 chłodzonego 'wiatrem'. Części z golfa może i tanie, ale nie dają takiej frajdy jak budowa własnego osprzętu typu zapłon CDI, gaźniki od motocykli japońskich, wylot z 'kwasiaka' itd.
Witam Miałem porysowany silnik w motorze. Pomalowałem go siwą farbą do 650 stopni. Ładnie wszystko wygląda, jest ok. Tylko problem w tym, że benzyna z łatwością zmywa lakier. A gaźnik jak to gaźnik czasami "popuści" :). Farba schła ponad tydzień. Istnieje jakiś lakier bezbarwny, który zapobiegnie temu? Pozdrawiam :)
Do napędu motolotni musisz mieć silnik niezawodny , a te o których mówisz , zwłaszcza z wątpliwymi przeróbkami nie zapewnią bezpieczeństwa lotu . Są to również silniki bardzo ciężkie w stosunku do oddawanej mocy . Nie radzę oszczędzać na bezpieczeństwie i poszukać raczej nowoczesny i lżejszy silnik czterosuwowy . Osobną sprawą jest zasilanie gaźnikowe...
Skok wału korbowego w silniku Minarelli AM6 wynosi 39 mm. Przy średnicy cylindra wynoszącej 49 mm daje to pojemność równą 73.5 cm³; przy średnicy cylindra 50 mm (Polini) daje to pojemność 76.5 cm³. Gdzie te Twoje 90 cm³? Potrzebowałbyś wału korbowego o skoku 46 mm aby uzyskać te 90 cm³, jego montaż wiązałby się z koniecznością powiększenia...
gaźnik motocykl wyregulować gaźnik motocykl gaźnik silnika briggs
tablet zablokowany hasłem google promienniki łazienka volvo silnika
zasilacz wzmacniacz 1000w zmywarki bosch siemens
Windows 10 zawiesza się przy odtwarzaniu wideo z dekodera Wyskakujące biegi szosowe w Ursus 1201 - przyczyny i rozwiązania