Na oko wygląda na problemy z gaźnikiem.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Zmieniłem gaźnik
Moim zdaniem urządzenie ssania automatycznego jest uszkodzone, zacina się, lub tłoczek nie domyka do końca układu ssania w gaźniku. Zdejmij częściowo gumę-osłonę gaźnika, sprawdź czy urządzenie ssania jest gorące na górze kiedy silnik jest rozgrzany. Zimne urządzenie świadczyłoby o braku zasilania lub uszkodzeniu rezystora PTC w jego wnętrzu. Dokładne...
ale już problem naprawiony ale naprawiony problem ze skuterem czy z gaźnikiem
Tu nie chodzi o producenta tylko o proste zasady fizyki. Jak przechylisz szklankę (komora pływakowa) to się woda/benzyna wyleje... Komora pływakowa ma, bo musi mieć odwietrzenie. Jakby go nie było paliwo nie napłynęło by do gaźnika! Gaźnik jest konstrukcji POZIOMEJ, bo taki kierunek ma mieć oś gardzieli (głównego przelotu powietrza). Dopuszczalne jest...
Czyszczenie i regulacja gaźnika pomogła
sprawdż z tą ręką, tak jak opisałem wyżej , wtedy będziesz miał pewnośc, ze paliwo dochodzi do kommory spalania, bez rozbierania gaźnika
Witam!! Chcę się spytać co to jest koło gaźnika (na) takie czarne i dochodzą do niego kabelki i z dołu niego jest iglica do gaźnika.. co to jest?? automatyczne ssanie
Raczej pasek, bo sprzęgło rzadko się psuje.
To jest 4 suw? jeśli tak, to sprawdź zawór ssący w głowicy. Wydaje się, że kompresja ucieka w stronę gaźnika.
Regulacja gaźnika nie polega tylko na kręceniu śrubką, jest jeszcze ustawienie iglicy, zmiana samej iglicy, kilka dysz w gaźniku i nawet doświadczony mechanik może mieć problemy z prawidłową regulacją gaźnika. Dodatkowo wiesz że zakładając ten filtr zabijasz motor? Oryginalny filtr jest schowany w plastikowej puszcze która chroni przed dostaniem się...
Filtra paliwa pojazd nie posiada, a dysze - dwukrotnie czyściłem przedmuchując sprężarką, może macie jakąś inną metodę czyszczenia gaźnika?
BANANvanDYK miałem piaggio sfera 50 oraz 80 i powiem Ci że one tak pracują . Sprawdź membranę pod króccem gaźnika, może być uszkodzona, simmeringi na wale .
Mam podobnie ale czy zimny czy ciepły to przy gwałtownym dodaniu gazu gaśnie (x9 2003 r. 125cc). Jeszcze nie sprawdzałem u siebie bo będę go prowadził na zmianę uszczelki do mechanika to sprawdzi i to ale podobno może to być świeca albo regulacja/czyszczenie gaźnika.
Być może zabrudzony lub rozregulowany gaźnik.
Wyreguluj linkę gazu, poprzez regulację długości pancerza (śrubunku). Gaźnik reguluje się na ciepłym silniku, nie zapomnij o udrożnieniu dysz w gaźniku.
Wraz ze zmianą pojemności silnika wskazanym byłoby zmienić dyszę na "większą" i wówczas regulacja gaźnika.
. A wiesz może jak wyregulować mieszankę paliwo-powietrze W sensie ile trzeba zrobić obrotów paliwa a ile powietrza?? Tak żeby było dobrze,albo jak ty wyregulowałeś ten gaźnik po złożeniu??
Po godzinnym postoju problemem może być włączone ssanie na ciepłym silniku - wówczas się przylewa i trzeba odpalać z otwartą przepustnicą. Odpowiedz mi na pytanie jaką masz wersję. Jeszcze jedno ważne pytanie. Czy masz założoną taką mosiężną blaszkę dławiącą na wlocie gaźnika?
Ile jechał po zmianie gaźnika i filtra
Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, zawór membranowy też do przeglądnięcia.
Czyli jak mam na 2 rowku od góry to jeszcze mniej paliwa dałem jak mówisz że powinna być na środkowym. Co radzisz? Dodano po 3 Za duży poziom paliwa w gaźniku?
Po tak długim postoju należałoby przeczyścić gaźnik. Stara benzyna mogła pozostawić osad w gaźniku, a w szczególności na dyszy głównej, rozpylaczu i iglicy. Jeśli była stosowana benzyna z biododatkami to może się nawet okazać, że części gaźnika uległy korozji. Na wlocie gaźnika powinna być taka mosiężna zaślepka z otworkami. Nie wolno jej usuwać, gdyż...
A ja bym sprawdził simeringi na wale jeśli to 2t. Bardzo często po zatarciu gdzie są przedmuchy na tłoku wywala simeringi i wtedy może nie palić i nie ciągnąc paliwa z gaźnika jeśli simeringi sa ok. wtedy jeszcze do sprawdzenia membrana miedzy cylindrem i gaźnikiem
silnikiem Piaggio Purejet po przeróbce na gaźnik Już sam w sobie pomysł, należy potraktować jako wielce nietrafiony. Jedynie co mogę sugerować, to przywrócenie do stanu pierwotnego!
kolego tyle co wymieniałem tłoka i szlif robiłem tylko ze mam problem z tym odpalaniem a sanie elektryczne mogło nawalić i to może być przyczyna ? bo gaźnik był czyszczony tylko ze jest chiński i nie wiem czy to czasem nie wina gaźnika ?
Witam, może to będzie wskazówką: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.ph...
A jak było przed remoentem? Palił ok? Bo jeśli jest iskra (po tym jak zgaśnie) też upatrywałbym przyczyny w gaźniku. Gaśnie gdy chcesz przygazować czy na wolnych?
Kolego sporo jest tego opisane na necie wpisz sobie w google np. regulacja gaźnika 2t i po problemie.
Witam. Też miałem podobne objawy przy Vivce - Peugeot. Ciężko zapalał i się dusił winny okazał się gaźnik gdyż był zapchany wyczyściłem dysze i było o niebo lepiej ale nadal ciężko zapalał . Winne było automatyczne ssanie które rozebrałem , wyczyściłem (gdyż styki były zaśniedziałe) i regulacja. Taka mała sugestia by zajrzeć w gaźnik.
Osadza tzn? Ja zrobiłem to w ten sposób. Wał do zamrażarki na 1h a łożyska na kaloryfer ok 70 C. Weszły w miarę lekko. Potem wał z łożyskami do zamrażarki i a katery na kaloryfer i podobnie bez większej siły i walenia młotkiem. Pompka podaje olej do gaźnika i ma zmienną wydajność. Właśnie zastanawiam się nad zdjęciem z niej paska napędowego i zaślepieniu...
Uszkodzony uszczelniacz na wale, przewód podciśnieniowy do kranika, nieszczelność dolotu lub zła regulacja gaźnika... prawdopodobne przyczyny.
podejrzewam ze chodzi ci o ograniczenie maksymalnej prędkości, jeżeli tak to proponuje włożyć podkładki pod wariator. ( maksymalne obroty możesz zmiejszyć na przepustnicy gaźnika )
Silniki stosowane w SR to: - Minarelli Horizontal - Minarelii Vertical - Franco Morini gaźnik - Franco Morini wtrysk (Ditech; do 07/2003) - Piaggio/Gilera gaźnik - Piaggio/Gilera wtrysk (PureJet, inaczej New Ditech; od 07/2003) polecam wtrysk ditech puki co bezawaryjny, sam taki posiadam. Spalanie w zakresie 2.5-3l/100km do tego przyzwoite osiągi około...
zapchany gaznik - przynajmniej moim zdaniem.
W takim razie zubożenie mieszanki spowodowane nieszczelnością filtra powietrza lub/i niezmienioną dyszą główną po wymianie cylindra/wydechu. Poza tym ostatnio temperatura spadła w okolice 0°C, wówczas gaźnik wymaga drobnej korekcji - zwiększenie rozmiaru dyszy głównej o kilka procent.
chyba wyjadę z całym silnikiem bo i tak do wymiany mam gumo tuleje na których osadzony jest silnik , a dostęp do regulacji gaźnika jest mocno ograniczony
Witam, maam problem z moim piaggio. Skuter nie wchodzi na wysokie obroty gaśnie jak dodam więcej gazu próbowałem regulować ten gaźnik ale nic nie pomogło. Wyczyściłem dysze i też nic. Wie ktoś co to może być ? Ile ma być wkręcona śrubka od obrotów a ile od składu mieszanki ? Gaźnik to dellorto 12
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Słabawa iskra - najłatwiej sprawdzić moduł przez zdjęce fajki z przewodu WN i przyłożeniu do masy - iskra powinna występować na odległości do ok. 15mm. Minimalna wartość 5mm to granica - jeśli mniej to prawdopodobne jest uszkodzenie modułu, cewki zasilającej lub przebicie na przewodzie gaszenia. Moduł ten stosowany jest do silników Piaggio Hiper2 Euro...
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Witam wszystkich. Wiem, że to durne, ale wymontowałem gaźnik z Piaggio x9 125 i coś mi nie pasuje, nie mogę znaleźć odpowiedniej kostki żeby podłączyć ssanie, pomóżcie. To było dawno i nie pamiętam, mam tylko dwa osobne przewody z wsuwkami, ale one w żaden sposób nie pasują. Doradźcie proszę, co mam zrobić?
Ok, dzięki. Miałem dotąd dość spore problemy z wyregulowaniem gaźnika bo jak się dziś rano okazało mieszanka miała dodatkowy "doping", ponieważ zaworek z baku był uszkodzony i nie dość że się nigdy nie zamykał to w dodatku przypuszczał paliwo również do przewodu podciśnieniowego sterującego zaworkiem, więc gaźnik zamiast zasysając otwierać zaworek to...
A byłeś łaskaw przeprowadzić jakąś podstawową diagnostykę? Iskra, gaźnik, stan świecy po nieudanej próbie odpalenia. Zrób to i opisz. Nikt z nas nie jest wróżką.
To jest fabrycznie wersja Mofa (25 km/h). Do wymiany jeszcze rolki w wariatorze (fabrycznie są ciężkie) oraz gaźnik min. 14 mm.
Witam, mam Piaggio NRG50, czyszczony gaźnik w myjce, wymiana filtra, objaw ten sam - nie uruchamia się ssanie, nie ma tych wyższych obrotów jak to przy pierwszym uruchomieniu silnika. Jeśli dodam gazu to zapali jak będę to trzymał na minimalnym gazie. Ssanie wyjęte, sprawdzone pod akumulatorem, wysuwa się tyle że bardzo szybko, czy to by była ta przyczyna?...
Pompa ma podawać non stop po włączeniu zapłonu - jak jest u Ciebie? Może włączenie zapłonu powoduje tylko krótkotrwałą pracę pompy?
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Tak zrobiłem, wszystkie lewe kable wywaliłem. Bezpieczniki są OK. Po wymianie oleju i filtra na chwilkę po szybkim kasowaniu check zgasł ale tylko na 3 odpalenia. Problem dalej jest nie chce odpalać , odłączę na sekundę akumulator i odpala bez problemu. Silnik na gaźnik 125cc. Z 2008 roku.
Po podlaniu dawki paliwa pod świecę odpala?
Popraw temat! Nie wiadomo jaki motorek i jaki silnik! Edytuj post i oszczędź nam opowieści rodzinnych. Skup się na problemie. Pisz poprawnie po polsku! Jak nie to temat do kosza! Sprawdź szczelność zaworu iglicowego. Paliwo nie może się wylewać z gaźnika! Sprawdź działanie ssania.
Filtry paliwa znajdują się albo na samym kraniku paliwa (wewnątrz baku), albo na wężyku który idzie do gaźnika.
Blokada jest najczęściej w tłumiku i wariatorze, czasem są zdławione gaźniki.
Witam. Mam problem z pacjentem Aprilia SR 50 Motard 2T AC z silnikiem Piaggio. Ostatnio przy czyszczeniu gaźnika odepnąłem kostki. Następnie złożyłem gaźnik i podpiąłem kostki (zapłon był włączony) i wpiąłem w złe miejsce kostkę. Następnie zmieniłem to i dałem dobrze, lecz skuter już nie odpala na rozrusznik. Co mogło się stać? Spaliłem instalację??...
Wyczyść gaźnik i sprawdź ssanie czy się uruchamia.
Czujnik ssania to nie wszystko, mieszanka paliwowo powietrzna jest niewyregulowana. W gaźniku masz pokrętło - wkręć je kilka obrotów powinno pomóc.
Rzadko ale zdarza się że przy wkręconej świecy iskra zanika, więc przydało by się na sam początek podmienić świecę. Czy silnik przy próbie odpalenia coś się odzywa? Czy świeca jest "mokra" po kilkunastu kopnięciach czy kręceniu rozrusznikiem? Spróbuj odpalać BEZ dodawania gazu. Czy nie wyginałeś żadnych blaszek przy pływaku?
Jaki rocznik skutera, jaki typ regulatora napięcia (5 czy 8 pinów), gaźnik czy purejet?
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Witam, zacząłem sezon skuterem jakoś miesiąc temu. Skuter jeździł normalnie(2T, 50cmm^3) do ~55km/h, sprawdziłem ostatnio olej i troche go brakowało, więc kupiłem dedykowany olej do silników dwusuwowych MIXOL i nieznacznie przelałem(spieszyłem się na zajęcia). Od tamtego czasu skuter jedzie na prostej max 35km/h, a pod górkę schodzi nawet do 25 km/h......
Po pół roku od ostatniej naprawy, znowu ta sama sytuacja - trudno zapala. Sąsiad, który zna temat, rozebrał i wyczyścił gaźnik. Po tym spokój na około 3 miesiące i znowu to samo. Podejrzewam zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa. Z nadchodzącym sezonem planuje oprócz czyszczenia gaźnika, dobrać się do zbiornika paliwa.
Witam jestem tu nowy : ) Mam taki problem kupiłem skuter marki Piaggio Sfera 125 z 1994 r. Kupiłem go z niby zepsutym gaźnikiem , próbowałem odpalić go z 3 innymi gaźnikami i nic tak jakby chciał odpalić , a nie mógł.Dodano jeszcze że paliwo dochodzi,iskra jest,gaźnik czyszczony,świeca wymieniona .Co może być nie tak .Dziękuje i pozdrawiam.
Jak ma być stylowe, to popatrz na włoskie, klasyki i nowoczesne stylizowane na klasyki, Lambretta, Piaggio, Vespa itp. Wszystkie między 49 a 200ccm.
Chciałem sprawdzić czy nie były pierścienie do zmiany a nie mogłem dostać samych pierścieni Dodano po 43 Jest ok Dodano po 1 Zaczęło się od wężyka od powietrza że wypadał z gaźnika zacząłem go dobijać i zrobiłem dziure i przestał odpalać wymieniłem to i dalej nie odpalał wymieniłem gaźnik I nadal to samo
weżka pomiedzy gaźnikiem a glowica
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Nie możesz po prostu wyjąć czujnika i przypiąć go gdzieś do ramy? Poza tym, jak przeszedłeś na smarowanie mieszankowe to pamiętaj że silnik długo nie wytrzyma. W nowszych Piaggio montowali tłoki z plasteliny, które zacierały się nawet w nowych skuterach. Gaźniki są przyblokowane pierścieniem na wlocie, rozmiarem dyszy głównej oraz kształtem iglicy....
Może nieszczelności w przewodach paliwowych ( tych od zaworka do gaźnika)? Nagłe odcięcie paliwa powoduje zastój motorka
Dlatego pytam jaki silnik jest w skuterze. W silnikach Piaggio stosowano gaźnik PHVA 17.5 z dyszą (o ile pamiętam) #56 z blachą dławiącą na wlocie. Na serii to jeszcze jakoś jeździ, ale po zmianie wydechu na sportowy trzeba zdjąć blachę dławiącą i zamontować dyszę w granicach #65 - #75.
Mam pytanko.Mam skuter piaggio fly 125 czy mogę a jak tak to jaki polecacie gaźnik.albo gd,ie kupię zestaw naprawczy do KEIHIN CVEK26
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Jaki model :Factory ,Racing? Jaki silnik Piaggio , Pure jet,Morini?(wtrysk, gaźnik)? Albo podaj 8 pierwszych znaków z VIN
Czyżby świetny mechanik, który trzymał mój skuter w naprawie i wymienił tylko części i nie doprowadził do jazdy(sam zrobiłem bo wystarczyło wyregulować gaźnik) przeoczył to? Co muszę zrobić?
Czy ten skuter ma automatyczne ssanie?
Tak chłodzony powietrzem. O pojemności 49 ccm . KKR MOFA BIS 25 KM/H. Chce rozebrać to wszystko do przeczyszczenia .. bo na prostej jedzie tylko góra 30 km/h. A słyszałem że może to jechać szybciej. Musze wytrzyscić bo gaźnik był bez rurki z filtra powietrza.. po prostu goły gaźnik i zasysał co chciał.
Do sprawdzenia uszczelniacze wału, połączenie gaźnik cylinder, uszczelka pod cylindrem, uszczelnienie po między karterami.
Ta kostka to przekaźnik a czemu nie działa poprawnie to niestety musisz sprawdzić miernikiem, jeśli słyszysz takie strzelanie z przekaźnika to bardzo możliwe, że rozrusznik robi zwarcie lub niestety akumulator jest uszkodzony.
Dzięki, nie brałem się za to ponieważ słyszałem że mają te gaźniki jakieś skomplikowane. No ale kiedyś trzeba to zobaczyć.
Prawdopodobnie lewe powietrze, regulacja gaźnika by się przydała, możliwe, że cylinder już na wykończeniu.
Podsyłam link https://allegro.pl/oferta/gilera-runner-...
Otwór po automacie ssania koniecznie trzeba przytkać palcem, w przeciwnym razie dochodzi do zubożenia mieszanki (gaźnik zamiast tworzyć mieszankę rozruchową, zasysa czyste powietrze wprost do króćca ssącego silnika). Pewnie zatkana dysza ssania która zapewne jest umieszczona w pokrywce komory pływakowej. Podobną sytuację przerabiałem w gaźniku Dellorto...
Ok.Ale czy muszę przerabiać coś z elektryką i gniazdem modułu i czy musi być z immo?Gaźnik jest zwykły od mallaguti.
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
Skuter aprilia sr lc 50 z silnikiem piaggio. Motor odpala z rozrusznika jak i z kopki i po chwili gaśnie . Odkręciłem gaźnik wyczyściłem kompresorem , zawór membranowy jest dobry . Kranik paliwa przeczyściłem i jest dobry . Króciec nie jest popękany . Gaźnik jest dellorto 17,5 . Ssanie automatyczne . Proszę o pomoc . Z góry dziękuje .
Dziwne że problem pojawił się po wymianie tłoka. Czy na pewno użyłeś właściwego tłoka, o takiej samej średnicy oraz wysokości od sworznia tłoka? W rzadkich przypadkach trafia się pęknięcie membrany zaworu podciśnieniowego, wówczas silnik ciągnie ogromne ilości paliwa wężykiem podciśnieniowym i się zalewa. Sprawdź czy wężyk podciśnieniowy nie jest wewnątrz...
Kolega podpowiadał mi że to może być wina dyszy która siedzi w gaźniku jest taka opcja?? jak by wymienił na mniejszą to osiągi by się zmniejszyły??
Witam, mam problem z moim Piaggio Zip 50ccm. Otóż mój Piaggio po rozgrzaniu nie wchodzi na obroty oraz trochę kopci. Wyciągałem już gaźnik i go czyściłem oraz przedmuchiwałem dysze. Nie wiem co dalej wizualnie jest poniszczony, ale wizualkę zawsze da się zrobić, najważniejsze jest w środku. A więc proszę o pomoc. ^^ :o :wink:
Ja tam nie widzę żadnego problemu założyć pompki paliwa od skutera, np. od Keeway Flash lub Gilery Runner. W celu zainstalowania takiej pompki będzie trzeba dorobić króciec od komory korbowej silnika, występujące tam ciśnienie powoduje pompowanie paliwa. Korzystne pod względem konstrukcji zaworu iglicowego gaźnika będzie wykonanie dodatkowego zbiorniczka...
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
Witam, posiadam Piaggio 50 2T 1999 rok. Kupiłem go dwa tygodnie temu, przejeździł ~60km aż do naprawy. W skuterze wymieniłem gaźnik, zdemontowałem dozownik oleju razem ze zbiornikiem oraz rozpiąłem ssanie automatyczne od gaźnika. Wczoraj gdy założyłem aku i nowy gaźnik zauważyłem że w skuterze nie świecą się światła na przekręconym zapłonie (wcześniej...
Po otrzymaniu nowego gaźnika i ssania dellorto phva 12, skuterek po regulacji pracuje jak igiełka :) Temat uważam za zakończony.
Prawidłowe zestrojenie gaźnika Dellorto w warunkach domowych jest praktycznie niewykonalne. Strojenie to nie tylko dobór dyszy głównej, ale jeszcze kilkanaście typów iglicy, rozpylacza, dobór dyszy biegu jałowego... Jeśli ktoś nie wie o czym piszę, to tutaj mały tutorial: http://www.mopedarmy.com/wiki/How_To_Tun... Jako przykład podam,...
Tu sie z kolegą nie zgodze ze to az taki problem jeśli ktos ma dryg nawet na chińskim gaźniku da sie to ustawić zeby naprawde dobrze jechało i nie zawsze 15 tys oznacza to remont silnika zależy jak traktowany na jakim oleju znam silniki ktore robiły po 25 tys bez znaczacego spadku osiągów ja jeździłem na oleju motul 800 2t i wymieniałem tylko sam tłok...
Sprawdzałeś jaki masz squish i stopień sprężania? Airsal moim zdaniem to są jedne z najgorzej zaprojektowanych cylindrów tuningowych na świecie. Jeśli masz wydech odblokowany lub tuningowy, to seryjny gaźnik na pewno daje za ubogą mieszankę. Seryjny dozownik ma za małą wydajność na odblokowany silnik, potrzebuje dolewania oleju do paliwa. Tak w ogóle...
Witam, mam problem ze skuterem marki Piaggio zip 50cm3 2t 2010r. Problem polega na tym że nie odpala z rozrusznika a z kopki już tak. Iskra, paliwo jest, zawór membranowy szczelny, gaźnik nowy, świeca nowa. Ciśnienie sprężania na rozruszniku 4.5bar na kopniaku 5.5bar. Co jeszcze mogę sprawdzić w skuterze czy kupować cylinder i tłok?
Witam, chcę kupić nowy gaźnik do longija Exactly50 lj50qt-k. Mam kilka upatrzonych, nie wiem który, może ktoś pomóc? Pierwszy to - gaźnik Dellorto automatyczne ssanie Piaggio 50 2t. Drugi to - japoński gaźnik TK o powiększonej gardzieli 19mm. Trzeci to - japoński gaźnik TK o powiększonej gardzieli 15mm. Czwarty to - zamiennik marki Mikuni 15,5mm VM16HD57,5...
Witaj. Ja mam Zippa 125. Po zimie zawsze jest problem z uruchomieniem, bo zbiornik paliwa jest pod podłogą, czyli niżej niż gaźnik, a pompę napędza podciśnienie gaźnika. Więc muszę sporo pokręcić. Ale zawsze startuję z pełnym zbiornikiem. Jeśli jesteś pewien drożności przewodów paliwowych, to nie ma innego wyjścia - tylko kręcenie.
Ostatnio wymieniłem cylinder i tłoka. Czy skuter jeździł po tej wymianie? Czy od wymiany nie odpala? Jaka była przyczyna tej "naprawy"? Ciekawi mnie jak wygląda teraz sprawa kompresji, może coś przy wymianie poszło nie tak i teraz silnik nie ma kompresji? Jak stan zaworu membranowego (membrany) cylindra? Jak masz palnik gazowy albo dostęp do kuchenki...
BANANvanDYK wszystko co napisałeś to JEDNA BZDURA, z baaardzo niewielkimi wyjątkami. Limiter oparty na różowym kabelku jest w sporej ilości chińczyków, zwężka lub kryza na gaźniku to powszechny sposób blokowania Piaggio, suzuki, czasem chińczyki, jeszcze raz powtarzam dla WSZYSTKICH - nie jedna blokada a zespół decyduje o prędkości maksymalnej. Markowe...
piaggio gaźnik regulacja gaźnik piaggio gaźnik piaggio regulacja
silnik smart fortwo dioda voltage mały multimetr
electrolux ewt1066edw diagbox akumulator
Beretta Sylber Style Basic 20 SR – opinie, parametry, wady i zalety kotła kondensacyjnego Beretta Sylber Style Basic 20 SR – czy kocioł posiada zawór trójdrogowy?