ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Pierwszy temat http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=... ładnie opisane http://simsony.net/showthread.php?t=3863
gaźnik/zapłon do regulacji
Polecam google.pl i wpisanie "regulacja gaźnika simson".A na skróty :http://simsony.net/showthread.php?t=386...
hej poszukuję kogoś, kto naprawi simsona S51 tylko regulacja, gaźnik, zapłon itp Katowice oczywiście za kase
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... https://www.youtube.com/watch?v=m9eaAegA... http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php...
Gaźnik. Do regulacji.
Aha czyli pewnie któraś odmiana 16N3. Jutro postaram się zamieścić opis regulacji gaźnika.
Przede wszystkim gaźnik do regulacji.
Jak najbardziej regulacja aż do skutku.
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Regulacja gaźnika kilkakrotnie opisywana na tym forum !! Wysil się i użyj SZUKAJ !! Lub wpisz w google : Regulacja gaźnika simson
pewnie gaźnik do czyszczenia / regulacji...
Spróbuj z tym zapłonem, może być opóźniony. Czy gaźnik nie przelewa się?
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Tak ale w zalezności od typu gaźnika ;) tu masz opis regulacji : http://simson-s50.prv.pl/gaznik.html
Konstrukcja dość stara ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji. Regulacja gaźnika i sprawdzenie zapłonu.
Witam mam problem, mianowicie ostatnio wymieniłem uszczelkę komory pływakowej w gaźniku i od tamtego czasu simson kiedy jadę na wysokich obrotach na 4 biegu i wrzucę luz zaczynają spadać mu obroty i gaśnie. Regulacja gaźnika nie pomogła, również czyściłem cały gaźnik ale też nic to nie dało co może być problemem?
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
(at)kkknc Kolego chyba się troszkę nie zrozumieliśmy. Masz racje ,w normalnych gaźnikach są zaślepki, takie też mam w gaźniku od simsona. Gaźnik z zestawu z silnikiem jest pozbawiony jakich kolwiek regulacji jedyne co to wolne obroty śrubką ze sprężynką,iglica i opcjonalnie zmiana dyszy. To był też powód dlaczego się go pozbyłem i mam teraz od Simsona...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Wysokość pływaka (float height) na 29 mm (również w 16N3). W tym gaźniku znaczenie ma także regulacja składu mieszanki.
Gaźnik do regulacji jeśli ci go przymula :)
Typ iskrownika, obecność kierunkowskazów, elby czy tez mostka. Trzeba zidentyfikować elementy nowej instalacji. A przede wszystkim typ zapłonu.
Jaki układ zapłonowy? Czy jak zgaśnie jest prawidłowa iskra? Co to za gaźnik i jak jest wyregulowany? Czy zapalasz zimny silnik ze ssaniem?
jeśli podasz mi jaki masz typ (model) gaźnika to wszystko ci opiszę ze szczegółami, a nawet z tabelami firmowymi, gaźników do tego pojazdu było + - 10 sztuk więc trudno byłoby opisać wszystkie regulacje a różnice i między gaźnikami są i między ich regulacjami, a co byłoby gdybyś miał np dysze czy iglicę od innego modelu ... pasować będzie lecz regulacje...
Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.
Regulowalem sam z info z neta simson jest z roku 85 instalacja elektryczna 6v gaźnik czysilem sam
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
regulacja gaźnika i zapłonu się kłania
proszę o pomoc z góry dziękuję pozdrawiam No więc się dowiedziałeś że filtr powietrza jest potrzebny. Następnie regulacja gaźnika i będzie działał. Jak wyregulować? Wujek Google podpowie.
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Najczęstszą przyczyną jest fałszywe powietrze. Ja zdejmowałem magneto i sprawdzałem simmering. Przy okazji była naprawa/regulacja zapłonu. Gaźnik (jaki? czy podróba?) też do sprawdzenia regulacji? Czy silnik był "remontowany" ?
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Zasadnicze pytanie-w jakim stanie technicznym jest silnik? To że kapie olej nie oznacza że, uszkodzone są simeringi - może być go za dużo w mieszance. Gaźnik do regulacji - /mokra świeca/. Sprawdź na innej świecy.
Należałoby zacząć od podstaw, czyli od zbadania w jakim stanie znajduje się silnik. Ustawienie gaźnika "książkowo" nie jest zawsze optymalym zakresem regulacji. Ponadto każdą regulację gaźnika należy przeprowadzać wyłącznie na silniku w dobrym stanie technicznym, przy szczelnym wydechu i prawidłwo działającym układzie zapłonowym.
Wszystko zależy od tego, według czego ustawiałeś zapłon i regulowałeś gaźnik. Jak chcesz to mogę podrzucić opisy regulacji na forum.
Bo w tym temacie nie ma prawie nic o 16N3x, a w szczególności o regulacji biegu jałowego. A twoje problemy wynikają ze złej regulacji lub ciągle "aktywnego" zatkania gaźnika i oby tylko gaźnika.
Próbuj przestawić iglicę i może regulacja miesznki
Konieczna regulacja składu mieszanki biegu jałowego, pewnie przylewa się. Ewentualnie do sprawdzenia zapłon (energia/długość iskry) i szczelność komory korbowej (uszczelniacze). W Simsonie są jeszcze pewne problemy związane z konstrukcją, mocno zmienia się regulacja gaźnika w zależności od temperatury silnika oraz dochodzi do odparowywania paliwa z...
(at)wikkiki65 a gaźnik wymieniłeś na nowy/rozkręciłeś do czyszczenia stary ? Jeżeli słychać BUUUuuu po dodaniu gazu to zła regulacja gaźnika, mam to samo bo wymieniłem wczoraj gaźnik. MOJE PYTANIE: Czy w Simsonach istnieje coś takiego jak czujnik przegrzania który mógłby powodować nagłe gaśniecie silnika po ~2Km i niemożliwość odpalenia przez kilka...
do 60 16T spokojnie wystarczy, jeśli w przyszłości nie planujesz dowiertów dodatkowych kanałów. Osobiście mam w jednym simsonie BINGa 17 (czyli przelot 15) i wszystko ładnie pracuje. Spalanie kwestia regulacji, ale wg mnie powinno się minimalnie zmniejszyć.
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Jeżeli wcześniej na tym gaźniku dobrze jeździł, to po co kombinować? Seryjna 50-ka? Możesz pokusić się o dyszę główną 70. Podnieś o jeden ząbek iglicę. Jaki to typ gaźnika - damy Ci wskazówki co do regulacji.
Regulacja zapłonu, iglicy w gaźniku i sprawdź, czy powietrze gdzieś nie ucieka.
Przerwa na platynkach ma być ustawiona na 0.4mm w momencie otwarcia platyn czyli przed 1.8mm przed GMP (50ccm) W jaki sposób "w momencie otwarcia platyn" pojawi się na stykach od razu odstęp 0,4mm? Odstęp na stykach 0,4mm nie ustawia się ani w GMP ani innym ściśle określonym, tylko ma to być maksymalne rozwarcie styków. Ustawia się to poprzez obrót...
Regulacje i czyszczenie gaźnika próbowałem, mieszanka też jest dobra, spróbuje jeszcze wyczyścić filtr
Witam Z 10 lat temu miałem simsona i zachowywał się tak jak opisujesz. Walczyłem z nim ja i jeszcze kilku mechaników i co silnik po remoncie wszystko OK i lipa dalej to samo brak mocy, wolnych obrotów, ciężko odpalał. I co, zrobiłem ? wymontowałem silnik i zdemontowałem wszystkie dekle, magneto, cewki, kosz sprzęgła tak, że zostały mi połówki z cylindrem...
Normalnie, zanieś do odpowiedniego gościa co robi te szlify. Szlif raczej jednak zrobię. Chodzi Ci o wymiana gaźnika czy regulacja jeśli regulacja to co konkretnie?
Skąd kolega jest- może pomogę na miejscu. Wiadomość na PW- nie na forum. A swoją drogą jak był na regulacji to raczej u kogoś co się na tym nie zna. Silnik 2T z gaźnikiem jest najprostszy.
skoro się leje to poziom jest za duży. Aby go zmniejszyć musisz tą blaszkę co dotyka zaworka podnieść, tak jak pokazuje strzałka: http://img194.imageshack.us/img194/5748/... Pamiętaj abyś nie przesadził z tą regulacją i po każdym złożeniu gaźnika przejedź się!
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
na początek regulacja mechanizmu zmiany biegów (taka śruba od strony magneta mniej więcej pod gaźnikiem)
Zapomniałem dodać , że w gaźniku nie dam rady kręcić śrubką , tą pod plombą , ponieważ ma obrobiony rowek na śrubokręt . A gaźnik 16n1-11 mam już sprawdzony , i jak dla mnie jest o niebo lepszy od gaźnika 16n3-4 pod względem np. regulacji . No ale dzięki wszystkim za pomoc : )
Pojemność silnika jaka? Przekrój dolotu jaki? Dobierz coś z jakiegoś motoroweru o podobnych parametrach silnika. Może jakiś simson będzie dawcą?
To trzeba w pierwszej kolejności upewnić się co do sprawności silnika oraz regulacji, w szczególności układ dolotowy, wydechowy i zapłonowy. Następnie można przystąpić do regulacji gaźnika. W e930 (starsza wersja) powinien występować gaźnik z serii 16N1, niestety nie dysponuję informacją jaki dokładnie typ był montowany. Nie powinno być z nim problemu...
Witam Posiadam w swoim Simsonie zamontowany gaźnik bing 17 i chciałem się dowiedzieć jak go wyregulować gdyż teraz raczej podaje za dużo paliwa bo świeca czarna kopci dość mocno. Regulacja odbywa się poprzez śrubę regulacyjna oraz iglice i pytanie moje jest takie kiedy zmniejszy się dopływ paliwa? Jak się wkręca śrubę regulacyjna czy wykręca? Gdy zapinka...
Jaki masz zamontowany gaźnik? Podaj typ. Np. 2N-3. Gaźnik do regulacji. Ew wymiany. Sprawdź simmering na wale od strony magneta.
może zła regulacja gaźnika, a może nie ma sprężania ewentualnie źle ustawiony zapłon trzeba sprawdzić gaźnik i zapłon i świecę
Nie, pod gaźnikiem jest nakrętka M8 (klucz 13mm). Po jej odkręceniu w otwór należy włożyć tulejkę z pazurkami do regulacji biegów.
Idzie bardzo ładnie bez prucia silnika. Robiłem to od strony sprzęgła. Trzeba zdjąć kosz sprzęgła, a z drugiej strony zębatkę łańcuchową. Pomagałem sobie trzpieniem podobnej średnicy co ten wałek wybieraka, wsadzanym od drugiej trony. No i potem ważne jest odpowiednia regulacja skrzyni. Robi się ta śrubą pod gaźnikiem- trzeba sobie do tego kupić / zrobić...
"Zestaw obowiązkowy" w tych silnikach - regulacja zapłonu, sprawdzenie uszczelniaczy na wale, regulacja gaźnika. Jeśli odpaliłeś silnik po długim postoju, to przydałby się ogólny przegląd sprzętu, by wykluczyć choćby wspomniane uszczelniacze. Sam silnik w jakim stanie? Nie ma luzów? Ile wynosi kompresja?
Zawleczka w dół jak już coś, wtedy unosisz iglicę i zwiększasz dawkę paliwa. Czyszczenie i regulacja gaźnika powinna pomóc. Poza tym jak kolega wspomniał, dokładnie obejrzyj czy nie ma nieszczelności, bo tego powodem też może być obce powietrze.
Filtr jest oryginalny cylinder 50 próbowałem regulacji ale bardzo nie pomaga iglica jest na środku
Jak teraz puszczę manetkę to jest takie ,,psiu" a wcześniej był strzał.Na postoju jest to samo kichanie na dużych obrotach a jak puszczę manetkę to gaśnie. Mnie to wygląda na złą mieszankę paliwową - czyli regulacja gaźnika lub być może konieczne jego wyczyszczenie.
Jesli na wysokich obrotach dziala poprawnie a na niskich go zalewa to moze byc zle wyregulowany zaplon. Sprawdz czy masz odpowiednia przerwe na platynkach? Niewiem czy w tym modelu bylo ssanie, jesli tak to sprawdz czy nie masz go zalaczonego caly czas. Pozatym regulacja gaznika. To ze wyczyszczony chocby niewiem jak dokladnie nie znaczy ze bedzie dzialal...
regulacja powietrza wkręcona na maxa O czym ty piszesz?? Po to jest regulacja żeby wyregulować konkretny gaźnik pod konkretny silnik. To że ty masz takie doświadczenia nie znaczy że u każdego tak ma być
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś?
Zgadza się, prawdopodobnie nawala zawór iglicowy, wg oznaczeń na gaźniku jest to SOLEX 30/35 PDSI(T). Zauważyłem, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo...
dzięki a pomożecie na całkiem inny temat a mianowicie taki wymieniałem w sisonie gaźnik i teraz mam problem z regulacją gaźnika a chodzi oto że dostaje on za mało paliwa a na iglicy przestawiłem już na najwięcej prsze pomocy
Regulacja gaźnika w ogólności, filtr powietrza do sprawdzenia, warto też zobaczyć czy odpowietrzenie zbiornika paliwa (zwykle otworek w korku) nie jest zatkane.
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Słaby zapłon, niska energia iskry, stąd problemy ze świecami zapłonowymi innej produkcji. Jeśli świeca jest zakopcona czarną sadzą, to nieprawidłowa regulacja gaźnika. Anale swego czasu były sprzedawane z dyszą biegu jałowego #39, większą niż katalogowo. Świeca NGK do Simsona to B8HS, ale lepiej kupować wersję z rezystorem przeciwzakłóceniowym BR8HS.
Co do stacyjki to próbowałeś zgasić go ustawiając kluczyk na sam dół - 3 pozycja, silnik powinien się zgasnąć, jak zachowuje się u Ciebie? Jak dobre to trzeba pewnie zajrzeć do skrzyni/wybieraka. Nie pamiętam czy w simsonie jest jakaś regulacja. Również obstawiam, że wytarte są elementy wybieraka pod lewą pokrywą silnika, bo problem z włączaniem drugiego...
Bo pewnie problem zaczął się od uszkodzenia impulsatora, a na skutek braku wyzwalania modułu uległ on uszkodzeniu, tym bardziej że przy obrotach rzędu 3000 RPM napięcie z cewki zasilającej jest najwyższe.Po części objawy wskazują także na problem z gaźnikiem, lecz zapłon ma wyższy priorytet i jeśli nie będzie pewności co do jego prawidłowej pracy (a...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Musisz sam poczytać na temat konstrukcji/regulacji gaźników i dopiero wtedy zakładać temat. W tej chwili nawet nie potrafisz dokładnie opisać problemu i nikt ci nie będzie w stanie zdalnie pomóc.
No ok dzięki a jeśli chodzi to sprawę z moim Simsonem to ten koleś coś tam zrobił nie chciał powiedzieć mówił regulacja, regulacja a i jeszcze robił coś tą śrubka przy samym króćcu gdzie się łączy cylek z gaźnikiem A jeśli chodzi o kabel który idzie z magneta do stacyjki to jaki kolor lub od czego odchodzi?
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Ja w swoim Simsonie na cylindrze zwykłej 60cm miałem właśnie 16n1-11. Problemów żadnych nie było i silnik pracowal bardzo dobrze w takim stopniu, że bez dodawania gazu palił i trzymal niskie obroty. Jedyny minus tego gaźnika jest taki, że wychodzi wysokie spalanie, ale moc odczuwalna. Zapewne to tez kwestia regulacji go. Ale i na amalu 18t będzie dawał...
Witam. Jestem nowy i na poczatek chcialbym zapytac czy masz ktos cos wiecej o gaźniku. Chodzi mi głównie o regulację obrotów itp. Bo mam simsonka ale wchodzi mi na wielkie obroty i ciezko mi jest go wyregulowac tak zeby chodzil dobrze ale szybko nie gasl.
Pewnie zaczęło się od zużycia uszczelniacza od strony zapłonu lub problemów z zapłonem. Zależy jaki gaźnik kupiłeś - chińską podróbkę czy MZA. Te pierwsze często nie działają poprawnie i nie da się ich naprawić. Wszystkie nowe gaźniki wymagają gruntownej regulacji łącznie ze śrubą pod plombą, lecz jeśli silnik nie jest w należytym stanie to próba regulacji...
Witam Wiem ze jest to doswiadczone forum i dlatego tu pisze. Mam simaka Enduro gdy go kupilem mial gaznik typu 16n1-11 zmienilem tlok cylinder na 60 cm3 i chodzil dobze lecz pech chcial ze ten gaxnik sie poprostu rozsypał pływak dziurawy itd. wiec kupilem nowy 16N3-3 i od tego momentu zaczely sie problemy nie mozna go wyregulowac a gdy juz jakos taka...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Po wymianie świecy, trochę pchaniu, Simson odpalił lecz niestety do tylu (słabo wkręcał się na obroty)... postanowiłem ustawić zapłon, jednak okazało się ze jest dobrze, sprawdziłem palatynki i bardzo słabo się otwierały. Regulacja już nie pozwalała na większe otwieranie (nowy przerywacz) wiec pilnik od shtila w rękę i jazda powiększyć dziureczkę od...
U mojego simka jest tak że jak jest zimny to chodzi wyżej na obrotach, jak się rozgrzeje chodzi niżej mimo stałych ustawień gaźnika. Miałem tak i przy wsk, mz. Normalne zjawisko. Jeśli na zimnym silniku chodzi dostatecznie nisko na ciepłym może nie dawać rady. Do tego służy regulacja obrotów biegu jałowego.
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
gaźnik-ale tylko sprawdź poziom paliwa ewentualnie popraw, nie ruszaj śruby do regulacji składu mieszanki bo nie dojdziesz do ładu później (chyba że wiesz co robisz)
Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : http://members.lycos.co.uk/jareo123/gazn... Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym nie ma przerywaczy.
Witam. Problem polega na tym że po przejechaniu simsonem drogi około 12 km ( czyli kiedy silnik jest już nagrzany ) w momencie zatrzymania pojazdu spada on całkowicie z obrotów i nie można go normalnie odpalić. Sposobem jest zdjęcie gumki filtra powietrza i simson zaczyna sie powoli wkręcać jednakże idzie to opornie niżeli jak jest zimny. Próbowałem...
dodam jeszcze ,że stało się to samo.... motor stał całą zimę potem jak go odpaliłem zaczęło mu odwalać Dałem wtedy iglice na największa ilość paliwa i chodził powiedzmy dzień... potem już nie używałem. Po dwóch tygodniach odpalam i zaczęło się tak dziać jak opisałem więc przeczyściłem wszystko ustawiłem pływak tak jak na schematach które znalazłem na...
Zapomnij że kupisz oryginał w sklepie na Allegro. Ten gaźnik to można powiedzieć najlepsza obecnie dostępna podróba. Podróba, ponieważ to jest nowa produkcja na Tajwanie, Chinach lub nie wiadomo gdzie. Teoretycznie wymiary są zgodne z rysunkami fabrycznymi. Jakość i sposób wykonania jest zupełnie inny niż to co było robione w DDR. Na pierwszy rzut oka...
Z kiepskim tłokiem byłby inny problem. Gotowanie tłoka nie ma sensu. Tłoki do Simsona są źle wykonane. Oryginalne DDR były bardzo ciasno spasowane, ale przy dobrej jakości stopie i dokładnej obróbce jeździły bez większych problemów. Raczej problem tkwi w układzie zapłonowym, regulacji gaźnika i być może w sposobie wykonania remontu silnika (szczelność...
1. Dyszą główną. 2. Położeniem iglicy. 3. Dyszą biegu jałowego. 4. Liczbą obrotów wkręta do regulacji powietrza lub mieszanki biegu jałowego. 5. Poziomem paliwa. 6. Wejście na wężyk. 7. Szerokość wlotu do cylindra.
Sprawdził bym kolanko wydechowe czy nie jest zapchane, jaka jest kompresja i jak wygląda iskra. Jak wszystko będzie w porządku to potem regulacja zapłonu, przerwy na świecy i czyszczenie/regulacja gaźnika. To i tak zawsze trzeba mieć ogarnięte. Edit: Właśnie się zorientowałem że pisałeś już wcześniej. Ogarnąłeś ten cieknący olej, dymienie, strzelanie...
Uszczelniacze oba do wymiany, jeśli nie ma się pewności co do stanu i wieku. Zapłon do sprawdzenia pod stroboskopem, jak również skontrolować długość iskry oraz stan świecy. Zapłon platyniarz, elektronik czy inny? Gaźnik tak samo może być przyczyną kichania, pomimo że jest nowy to wymaga kompletnej regulacji oraz skontrolowania podzespołów, takie teraz...
Witam serdecznie, Chciałbym doradzić się w sprawie simsona, ponieważ wykańcza mnie psychicznie. Już opisuje wszelkie zmiany i problemy. Simson nie odpala mimo ustawieniu zapłonu. Aktualnie regulacja zapłonu wygląda tak: -nowy iskrownik -wyprzedzenie zapłonu ustawione na 1,8mm przed GMP. Dodam, że ustawione przy użyciu multimetru oraz suwmiarki. -przerwa...
na początek regulacja zapłonu na prawidłowy czyli 1,4mm przed GMP i nowa świeca, bo przy lewym powietrzu to by chociarz załapał (no chba że ciągnie więcej na lewo niż przez gaźnik :D ) a później będziemy myśleć dalej. W gaźniku było grzebane?
Kolego Jack63 nie przekręciłem kondensatora a to dlatego bo założyłem nowiusieńki iskrownik. Ale szanowni forumowicze powracam z dobrą nowiną!!! :) Udało się odpalić w końcu motorek. Jak wcześniej pisałem wymieniałem kondensatory, przerywacze, poprawiałem masę, oraz zmieniłem cewkę butelkową, kilkadziesiąt razy sprawdzałem zapłon ustawiałem, przestawiałem,...
simson regulacja gaźnik regulacja gaźnik simson gaźnik simson
klawiatura zalać spirytus odkurzacz electrolux obudowa husqvarna wysoki obrót
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Reset do ustawień fabrycznych Siemens KTP400 Basic Tranzystor IGBT: DPAK vs D2PAK - temperatura pracy