Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
Czyli dalej próbować wyregulować gaźnik?
Witam mam problem z moim chińskim quadem 110ccm problem jest taki że po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty a po nich z nich spada gdy wyłączę ssanie to go tak jakby "odcina" gaznik jest nowy akumulator i elektryka też nie wiem co zrobic proszę o pomoc AI: Jaka jest marka i model Twojego quada? Chiński AI: Czy ostatnio przeprowadzałeś jakieś zmiany...
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Wciskasz ssanie ile się da, następnie luzujesz śrubkę przy dźwigni ssania przy gaźniku i odchylasz dźwignię tak aby ssanie było wyłączone i popychasz dalej linkę w środku w samochodzie lub ciągniesz kombinerkami za linkę przy gaźniku tylko z wyczuciem żeby nie urwać, blokujesz śrubkę przy dźwigni i ot cała filozofia.
jak potrzymam trochę gaz to po minucie około już moge puścić i nie gaśnie. Ewidentny brak ssania. Zauważyłem podczas czyszczenia gaźnika że ssanie jest lekko wygięte ale nie mocno moze to zawiniło ? Sam sobie odpowiedziałeś.
chcę mieć, że jak daję ssanie to obroty idą w górę i nie gaśnie Zapomnij. W MZ na ssaniu gaźnik ciągnie samo paliwo, w Simsonie jest mieszane z powietrzem, ale i tak ogromna pojemność komory ssania w pokrywce komory pływakowej sprawia że silnik prędzej się zaleje niż zacznie normalnie pracować na włączonym ssaniu. Musiałbyś zamontować gaźnik Dellorto/Keihin/Mikuni...
posiadam seryjny gaźnik mikuni nie mam pojęcia jaka ma pojemność w tym problem :/ jak to obliczyć zmierzyć ?
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Jak regulowałeś ten gaźnik? Ssanie wyłączone?
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
witam. kiedyś już poruszałem ten temat, ale niestety nie uzyskałem właściwej odpowiedzi. cc 700, 95 r, polski gaźnik zazwyczaj rano nie chce odpalić. ciepły pali na dotyk. rozrusznik sprawdzony - ok. świece i kable - nowe. filtr paliwa - zmieniony. pomaga mu czasami (a może to kwestia przypadku) poruszanie kostką od sterowania zapłonem, ew. zdjęcie...
To służy do wzbogacania mieszanki, gdy silnik jest zimny(ssanie), można zamienić gaźnik na zwykły, ale i ten bez podpiętego ssania powinien dać się podregulować. Dodano po 1 Jeszcze jedno, jak stał tak długo nie odpalany, to najlepiej wyczyścić gaźnik.
http://obrazki.elektroda.pl/3164288600_1... [img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
Przecież w tym gaźniku ssanie otwiera przepustnicę (podnosi ją) do góry.
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Spróbuję z tym podgrzaniem świecy, gaźnika niestety nie wyreguluje bo autotune to samoregulujący się gaźnik, ssanie działa pół ssanie też także w tym przypadku wszystko jest git, w serwisie pytałem to mówił znajomy że może łapać lewe powietrze gaźnikiem.
Olej możesz wymienić, ale to nie jego wina. Gaźnik do wymiany nie działa ssanie (kosztuje śmieszne pieniądze).
Czy ten moduł może być stosowany w Twoim skuterze, możesz podmienić go na sprawdzony w innym skuterze. Przypuszczam, że dysze w gaźniku starannie udrożniłeś, może za wysoki stan paliwa w gaźniku. Czy ssanie jest sprawne i czy silnik tak się zachowuje, gdy jest zimny i ciepły. Filtr powietrza pewnie jest czysty. Sugeruję (na spokojnie) sprawdzić jeszcze...
Tam nie ma żadnego zaworu dodatkowego powietrza bo to jest gażnik 2e2 Pierburg . Masz tam źle wyregulowane ssanie, a własciwie obroty ssania. Dobry gaźnikowiec sobie z tym poradzi. Sam to chyba nic nie wskórasz.
Dokładnie, automat ssania do sprawdzenia. W pierwszej kolejności sprawdź stopień otwarcia tłoczka przy zimnym automacie, mierząc różnicę odległości pomiędzy automatem ssania a gniazdem w korpusie gaźnika. Przy wyjętym automacie ssania przytknij palcem otwór po automacie w korpusie gaźnika i spróbuj uruchomić. Brak mokrego palca oznacza zapchanie dyszy...
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
To nie jest gaźnik od motorynki a ten pręcik to raczej nie będzie ssanie bo jest przycisk do zatapiania pływaka. Przypuszczam że to może być gaźnik od jakieś maszyny i jest skonstruowany do utrzymywania ustawionych obrotów ???. Jak to się trzyma cylindra bo on wygląda na oryginalny ? To gaźnik od Charta który był montowany w okresie problemów z polskimi...
Co z gaźnikiem ? Ssanie sprawne ? Czyściłeś go ?
Co sprawdziłeś ? Gaźnik: ssanie, pływak, dysze, zawór. Zawory luzy i ewentualnie przyciśnięcie pokrywą zaworów. O zapłonie na razie nie wspominam bo nic o iskrze nie piszesz.
Przewód impulsowy jest uszkodzony lub zatkany
Przypuszczam, że jest to ten model na którym producent źle oznaczył załączone i wyłączone ssanie (to on i off ). Zdejmij pokrywę filtra i zobacz kiedy otwór gaźnika jest zasłonięty (załączone ssanie-rozruch), a kiedy odsłonięty (praca-ssanie wyłączone). Jeśli możesz wrzuć fot tego o czym mówię.
Czasem nieszczelność jest na tyle mała że da się wyregulować na gaźniku ale ssanie jej nie zalewa przez to.
Spróbuj coś takiego że gdy odpalisz moto i się podgrzeje i zgaśnie, to wykręć świecę, i wkręć inną zimną (pamiętaj by nie wkręcić za mocno! bo łatwo ukręcić gwint). I jeśli łatwo zapali to sprawa jasna świeca się przegrzewa, zastosować inną (o innej właściwości cieplnej jak dobrze pamiętam to byś musiał włożyć świecę cieplejszą). Jeśli to nie pomoże...
Który silnik? Bo jeden pisze o gaźniku (ssanie), drugi o wtrysku (silnik krokowy).
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Bidguma jak pisałem gaźnik musi mieć ssanie. Bez ssania odpalanie zimą u mnie to koszmar. Po drugie ktoś już na forum zakładał rometowski gaźnik i się nie sprawdził. Jaką tą linke do tego ssania musiałbym kupić? Na jakiej zasadzie działa to podciśnieniowe ssanie?
Sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika, ssanie, kranik, zaworek pływaka, wyczyścić gaźnik i tak dalej.
Źle wyregulowany gaźnik, nędzne sprężanie. Wybierz sobie coś. Ssanie się zamyka w ogóle?
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
A w tym gaźniku jest ssanie?
Witam!! Chcę się spytać co to jest koło gaźnika (na) takie czarne i dochodzą do niego kabelki i z dołu niego jest iglica do gaźnika.. co to jest?? automatyczne ssanie
Pewnie masz w gaźniku ssanie elektryczne. Możliwe, że ono zawiodło. Wyciągnij z gaźnika z ssanie i wyczyść dokładnie wszystkie jego elementy. Następnie zamontuj i sprawdź czy dało to jakąś poprawę. Gdy to nie pomoże to może masz po prostu źle wyregulowany gaźnik i po prostu tylko na ciepłym silniku da radę przepalić tę źle dobraną mieszankę. Warto poświęcić...
Moim zdaniem urządzenie ssania automatycznego jest uszkodzone, zacina się, lub tłoczek nie domyka do końca układu ssania w gaźniku. Zdejmij częściowo gumę-osłonę gaźnika, sprawdź czy urządzenie ssania jest gorące na górze kiedy silnik jest rozgrzany. Zimne urządzenie świadczyłoby o braku zasilania lub uszkodzeniu rezystora PTC w jego wnętrzu. Dokładne...
Po rozpięciu kostki jest cały czas na ssaniu. Światła będą się świecić dopiero po odpaleniu silnika. Stop, klakson i kierunkowskazy są zasilane z akumulatora a oświetlenie z prądnicy.
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Mam problem bo nie wiem jak wyregulować gażnik i ssanie bo jak odpale go to mi żle chodzi raz duże obroty i po chwili małe i znów duże i cały czas tak samo doradźcie mi bo zwariuje , a jak sie jeszczy reguluje zapłon z góry bardzo dziękuję.
Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
A co z gaźnikiem - ssanie jakie? A co z kranikiem i dopływem paliwa?
przede wszystkim czy zawór membranowy (czyli takie listki pod gaźnikiem) przy remoncie był wymieniany? albo chociaż naprostowany (ale to akurat mozolna robota i musi być dokładnie) bo jak nieszczelny to palić będzie bardzo ciężko albo wcale po drugie czy cewka ssania w gaźniku sprawna? (przytykając ręką ssanie powietrza w gaźniku też można zasymulować...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Biały przewód służy do podłączenia oświetlenia ( typu rowerowego ) Zaizoluj ten biały przewód i go nie używaj. Wyłącznik nie styka i dlatego nie można zgasić silnika, trzeba by się dostać do wyłącznika i zobaczyć jak tam wygląda połączenie, coś nie łączy pewnie. Dużo pali na dotarciu i jest ten czarny syf na tłumiku. Dźwignia przy gaźniku w górę to...
Witam w Nowym Roku ! Zgadzam się z przedmówcą. Łapie gdzieś fałszywe powietrze - najczęściej jest to podstawa gumowa gaźnika . SSanie w Keihinie jest głupioodporne , tym bardziej ręczne. Spotkałem się też z przetartym wężem podciśnienia do serwa , daje podony objaw.
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Wszystko nowe a nie działa. Próbowałeś na innej świecy? Jaka odległość cewki od koła magnesowego? Tłok założyłeś strzałką w kierunku wydechu? Świeca mokra więc raczej ją zalewa, regulowałeś gaźnik? Ssanie masz wyłączone?
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Jak to ssane działa w tym gaźniku ? bo jak ustawie na manetce ssanie to mechanizm blokuje zamykanie przepustnicy ?! a przecież powinno być odwrotnie.
Kompresja w jakim stanie? Odkręć tłumik i popatrz jak wygląda tłok. Co sprawdzałeś w tym gaźniku? Ssanie masz wyłączone?
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Jak napisał moderator tzok , skoro auto jest na wtrysku to nie ma ani ręcznego, ani automatycznego ssania. Sprawę składu mieszanki załatwia komputer samochodu na podstawie informacji z czujników. Radzę się zastosować do rady moderatora. Dalej niech się wypowiedzą znawcy układów wtryskowych. W takim razie problem został od początku błędnie sformułowany,...
Witam, kupiłem agregat pezal P-IG 700. Wszystko zgodnie z instrukcją, wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, a jak wcisnąłem ssanie - czyli wyłączyłem, to działa normalnie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, dlaczego gaśnie na ssaniu? To normalne? Tzw ssanie to ograniczenie powietrza do gaźnika silnika. Co powoduje że...
mam małe pytanko . Również posiadam fiata cc 704 z gaźnikiem aisana no i mam problem ze ssaniem . linka chodzi bez zarzutu a na zimnym silniku nie działa jeśli ktoś może pomuc to będę wdzięczny.
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
Podlaczone do dzwigienki od ssania .
Jaki silnik, jaki gaźnik? Gdy zamkniesz ssanie, też nie chce odpalić? Uszczelka na połączeniu gaźnika z cylindrem jest szczelna?
To nie jest ssanie tylko zwiększanie dawki paliwa przy rozruchu. Ssanie występuje tylko w gaźnikach.
Ja naprawiam te chińczyki ssanie nie działa możesz go odpalić następująco ściąg kruciec ssący z gaźnika przytkaj lekko reką kruciec ssący gaźnika i odpalają jak zapali to ssanie padło
Może w tym gaźniku jest ssanie i ono nie wyłącza się lub nie wyłącza go użytkownik?
Jak w CC był fabrycznie zamontowany gaźnik Aisan to linka ssania była montowana na gaźniku i nie było wspornika na belce do mocowania pancerza linki ssania. Jak teraz masz założony inny gaźnik powinieneś dorobić z płaskownika mocowanie pancerza. Zobacz jak jest w innych CC. Były dwa rodzaje linek ssania.
Mam tą samą podkaszarkę i mam podobny problem, po odpaleniu pracuje chwilę i gaśnie, nie wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na zabawę pokrętłami H i L
Zmień świece, to nieduzy wydatek, potem jak uda Ci się kupić zestaw naprawczy to zrób gaźnik, przy okazji napisz ile kosztował :) Z zaworami będzie problem, chyba tylko mechanik może je wyregulować. Powodzenia Dodano po 45 ps. w gaźniku zwróć uwagę na ssanie i węzyk podciśnienia.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Sprawdź czy jest prawidłowy luz cięgna ssania (2 mm na pancerzu) oraz czy tłoczek ssania się zamyka. Objawy wskazują na zalewanie silnika pracą na ssaniu - a ssanie w gaźnikach BVF jest chyba zaprojektowane na mrozy ponad -20°C. W dobrze wyregulowanych gaźnikach na ssaniu powinno się kopnąć 1-2 razy, potem odpala z wyłączonym ssaniem. Można ew. sprawdzić...
A jakie są świece ? czarne ? może warto wyregulować gaźnik, może ssanie się zablokowało ?
Słuchaj miałem takiego nissana i to jest tylko gaźnik który ma dysze i zawór biegu jałowego (taka iglica) - dysze się brudzą trzeba czasami wyczyścić i wyregulować iglicą skład mieszanki - jest tam dużo czujników bo jest tam sonda lambda i coś w rodzaju sterownika i jak zawsze "wężowisko" jak w każdym "japońcu" ale to tylko gaźnik!!!!!!!!!!!!!!. Ssanie...
Witam !!! Temat regulacji ssania w tico forumowicze mniej wiecej ci opisali jak chcesz to mam zdjęcie gaźnika z opisem śrub regulacyjnych Daewoo Tico regulacja gaźnika !!! Pzdr.
Upewniłeś się, że ssanie w gaźniku działa poprawnie? Gniazdo automatu ssania po jego wymontowaniu przytykasz palcem i próbujesz odpalić. Czasami bywa że gaźnik zabrudzi się w taki sposób, że zatyka się dysza ssania w komorze pływakowej, więc ssanie w ogóle nie działa (wtedy palec pozostaje suchy). Luzy zaworowe były sprawdzane?
Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Podaj kod silnika i poj oraz rocznik . Gaznik Weber , w zalezności od rodzaju silnika występuja rózne typy tego gaznika
czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika Tak myślę, właściwie to od Ciebie się dowiedziałam, że jest taki zawór w skuterze. Zasady działania zaworu się domyślam. to nalało do silnika paliwa Jakoś się tam na lało, a gaźnik powinien mieć pływak, który by temu za pobiegł. gaźnik ze ssaniem automatycznym bez różnicy czy na nowym czy starym Teoretycznie...
ssanie jest przy gaźniku w tym modelu ale bez problemu mogę to sprawdzić. No i tą przerwę między wirnikiem... Jak go zamuli i wrzucę na luz to trochę się dławi po przygazowaniu
Albo trzywasz za długo na ssaniu, albo masz uszkdzony gaźnik i dlatego zalewa Ci świece. Pozdrawiam.
Jeśli masz automatyczne ssanie to już tego nie wyregulujesz... Dużo użytkowników przerabia gaźnik na ssanie tradycyjne na linkę pozdro S.
Witam, sprawdź i wyczyść dobrze gaźnik, szczególnie ssanie.
Mam problem z gaźnikiem pierburg 2e3 a dokładniej ze ssaniem. Przed uruchomieniem wciskam pedał gazu i elegancko odpalam na ssaniu i ciągle chodzi na wysokich obrotach (a z czasem chyba powinny spadać) wystarczy ze jeszcze raz dotknę pedału gazu i od razu obroty spadają do jałowych no i oczywiście gaśnie. Proszę o pomoc.
To jest iglica automatycznego ssania. Podobne rozwiązanie występuje w skuterach. Działa to na zasadzie takiej że po odpaleniu grzałka w tym elemencie się nagrzewa i cofa albo wysuwa iglicę. Jak zgasisz stygnie i tak w kółko zamyka to kanał dodatkowego paliwa w gaźniku czyli ssanie.
Naprawa ssania gaźnika
witam mam pewien problem mam gaźnik aisan gdy wyłącze ssanie samochód gaśnie nie wiem co mam zrobić proszę o pomoc
Witam Czy chodzi o połączenia wewnątrz gaźnikowe?Czy o całą instalację podciśnieniową. Gdyby chodziło o sam gaźnik 2E2- automatyczne ssanie, to taki gaźnik posiadam, samochodu niestety nie.
To ciekawe, zwykle pierwszy raz, gdy silnik jest zimny, skutery pali się z kopnika, czyli zapłon zasilany jest z prądnicy ( skuter zapali bez akumulatora, ale z kopnika). Podczas zapalania z rozrusznika - silnik nadal zapala z prądnicy a tylko rozrusznik korzysta z akumulatora. Ponadto z akumulatora zasilany jest sygnał dźwiękowy, kierunkowskazy i światło...
Wyczyść gaźnik i sprawdź ssanie czy się uruchamia.
Gaźnik był cały czyszczony i nic to nie dało.
silnik krokowy nie ma elektromagnesu a w tym gaźniku jest ssanie automatyczne na zasadzie bimetalu i powiem że to raczej on zakończył swój zywot.
www.wilmat.pl kod towaru: ZLK2131 Dostaniesz tam oryginalne ssanie automatyczne do gaźnika Teikei. Koszt chyba nie więcej niż 25zł. Ponadto zalecam zatkanie lub usunięcie zaworu powietrza dodatkowego wydechu, który pada po kilkuset kilometrach doprowadzając do dławienia silnika spalinami dopływającymi do filtra powietrza.
Po zimie mam kłopot z odpaleniem , a gdy odpali to pracuje dobrze , ale brak wolnych obrotów . Potrafi sam zgasnąć i nie można go odpalić , dopiero po kilkunastu minutach , znowu to samo . Rozebrałem gażnik , wyczyściłem i przedmuchałem co się dało , lecz podczas oględzin , zauważyłem , że wewnątrz tłoka na którym jest membrana gumowa , jest wkręcona...
Jeśli nie jest na gaźniku aisana to prawdopodobnie masz problem z ssaniem. Spada taka mała dzwigieńka przy gaźniku. Patrząc z przodu samochodu to znajduję się ona ztyłu gaźnika tuż pod miejscem gdzie przykręcony jest wlot powietrza od filtra. Sprawdź w tej okolicy, niech ci ktoś porusza ssaniem a ty obserwuj czy wszystko działa, najlepiej odkręć wcześniej...
Ciężko mi powiedzieć jak ona powinna być... Ale jeśli próbowałeś regulować gaźnik na załączonym ssaniu to nic dziwnego że ci nie idzie... Spróbuj zdjąć filtr powietrza, zajrzeć we wlot i przesuwać dźwignię. Powinieneś móc normalnie zobaczyć przepustnicę (to co się rusza jak dodajesz gazu)...
Nazwa agregatu ?. Sprawdź działanie ssania, gaźnik do przeglądu.
Mam kosę stihl fs 85 i robię tak: 1. Włączam przycisk start, 2. Ustawiam dźwignie gazu na rozruch (blokuje się ją w połowie gazu przyciskiem start), 3. Ustawiam w gaźniku ssanie, czyli zamykam wlot powietrza, 4. Pompuję gumową pompką 5-6 razy, 5. Ciągnę za linkę rozrusznika (zawsze zapala za 4 pociągnięciem). Oczywiście kosa rozgrzana pali za pierwszym...
Dioda nie ma nic wspólnego z zapłonem. Masz elektryczny rozrusznik i akumulator? Ta instalacja nie jest oryginalna, ktoś coś tam przerabiał. Przecież ten kabel od diody i tak masz odcięty. te problemy z obrotami to mi wyglądą na nieprawidłowo działające ssanie w gaźniku. Ta instalacja jest do rozrusznika i ładowania akumulatora. Problemy z obrotami...
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Jak na plaka odpala, to nie ma wątpliwości że gaźnik jest zapchany. Zdaje się że tam jest prosty gaźnik jak w kosiarce, a ssanie jest realizowane dodatkową przepustnicą, więc powinno być od razu widoczne w gardzieli czy paliwo jest zasysane czy nie.
Może to nie elektryka, napisz jaki silnik. czy ma gaz w manetce. Ręczne czy automatyczne ssanie. Jeżeli silnik to B&S przeczyść gaźnik i zobacz membranę pod nim. Miałem coś podobnego też szukałem po elektryce. pozdrawiam
Ta z tyłu to przecież ssanie nie wiedziałem W obecnym gaźniki mam jedną przepustnicę i ssanie wyciągane na bok
skuter gaźnik ssać gaźnik chodzić ssać ssać gaźnik skuter
rt809h oprogramowanie skrzynka przekaźników charakterystyka triak
brother czyszczenie głowicy airbag service
Informacje serwisowe pralki Samsung Eco Bubble - gdzie szukać? Monitor Acer AL1916W nie wyświetla obrazu