Wężyk jest w środku tej sprężynki więc wymień sam wężyk pp co całość. Zmierz średnicę wewnątrz i na zewnątrz idź do sklepu kup na metry i tyle.
Tak jak na zdjeciach jest ok.
Lepiej trochę benzyny wstrzyknąć. Tak. Jak odpali to problem z paliwem. Gaźnik,bak,wężyk,filterek jak jest.
Sprawdź połączenie między gaźnikiem i cylindrem oraz między karterami, na ciepłym lubi tam występować lewe powietrze. Ale objaw słabnięcia na ciepłym może świadczyć o 4 awariach. Zaciera się tłok, siada gaźnik. Samo czyszczenie rzadko kiedy daje efekt, należy wymienić membrany. Poza tym objaw słabnięcia na ciepłym to padająca świeca albo cewka zapłonowa....
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Stawiał bym że problem tkwi w gaźniku tam jest pełno wężyków z podciśnieniami może któryś spadł ?
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
To jest przelewowy wężyk i nie ma wpływu na pracę silnika.
Tak jak podejrzewasz po odkręceniu tej śrubki z gaźnika zostanie spuszczone paliwo. Warto to czasami robić jeżeli np. w paliwie pojawia sie woda.
Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Jeżeli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i sprawdzenie wężyka i filtra paliwowego.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Wlej troszkę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić. gdy odezwie się na chwilę to, tak jak pisałem, gaźnik. Sprawdź wężyki paliwowe.
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Wężyk z filtrem do gaźnika, drugi wężyk z gaźnika do pompki (krótszy króciec), a drugi z pompki to przelew do zbiornika (dłuższy króciec). http://obrazki.elektroda.pl/7176422200_1...
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Tutaj daje ci linki gdzie ludzie mieli podobny problem http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php... http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t...
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Kiedyś, dawno,dawno temu, miałem podobny wskaźnik w maluchu, plastikowy wężyk szedł od gaźnika aż do deski wskaźników, wszystko ładnie działało.
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
W domowych warunkach to możesz go jedynie wyczyścić i sprawdzić membrany, i zaworek iglicowy. Gdy te części będą sprawne, to można powiedzieć, ze gaźnik jest dobry. Badanie szczelności polega na podaniu do króćca paliwowego ciśnienia 0.8 bara, które powinno się utrzymywać. Jeżeli będzie spadać to, tak jak napisałem, membrany z uszczelkami lub zaworek...
Jaki tam jest gaźnik, nie podałeś żadnych informacji. Sprawdź wężyki łączące gaźnik ze zbiornikiem, może jest gdzieś pęknięcie. Domyślam się jaki, odkręć te cztery śrubki, które mocują ten, jak to nazwałeś, "bombel" i masz dostęp do membran. Zapamiętaj jak to był wszystko poskładane. Jeżeli możesz to daj zdjęcie tych membran. Może tylko wyczyszczenie...
Witam, mam problem z quadem Kymco Maxxer 300. Quad odpala i podczas dodawania gazu dławi się i gaśnie. Dodam jeszcze, że gaźnik, wężyki oraz filtr powietrza zostały wyczyszczone, a filtr paliwa został wymieniony. Czy może być to moduł? Gaźnik był również wyregulowany. Bardzo proszę o pomoc. AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z...
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Gaźnik, wężyki i filtr paliwa do sprawdzenia.
CC700 w 80% za nierówne obroty winne są wężyki wokół gaźnika,popękane lub poluzowane na łączeniach.Patrząc na silnik po prawej stronie jest wężyk który lubi sie przecierać,warto wszystkie przeglądnąć.
Witam kolegę ,miałem podobny problem z kilkoma pilarkami i w kilku przypadkach winne były nowe wężyki, po prostu są za dużej średnicy i po nagrzaniu pilarki następuje zasysanie /lewego/ powietrza , Kupiłem nowe/ cieńsze/ z metra cięte i po zamontowaniu problem zniknął ,W twojej pilarce zauważyłem przy gaźniku taki właśnie wężyk, podobne objawy może...
Ten wężyk od spodu jest tylko de serwisu gaźnika i spuszczania paliwa na zimę. Z niego w normalnych warunkach ma nie kapać i nie spływać paliwo (śrubka/zawór zamknięta). Wężyk za paliwem z baku ma być może nie pełny ale musi nadążyć napełniać gaźnik. Zrób test z butelka zamiast baku czy na butelce będzie lepiej? PS Masz tam jakiś filtr na odcinku bak...
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Sprawdź wężyk, który idzie z gaźnika do filtra paliwa w zbiorniku.
Naciągnięta membrana pompująca może powodować zalewanie świecy. Pierścienie do wymiany na sto procent, przerwa na zamku powinna być grubości żyletki. Wymień wyreguluj gaźnik i będzie działać. Wężyk, o który pytasz, to sterowanie pompki paliwa w gaźniku.
Podgrzewanie gaźnika/wtryskiwacza
Witam. Pomiędzy filtrem paliwa a gaźnikiem jest wężyk gumowy którego uszkodzenie (sparciała guma) będzie powodować zapychanie dysz gaźnika. Sprawdź ten trop. Rozumiem, że regulowałeś gaźnik?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Witam potrzebuje zdjęcie, schemat układu podciśnienia lub czy wiecie gdzie łączą się 4 wężyki wychodzące z kolektora ssącego pacjent cbr 600 f4 99' na gaźnikach
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Jaka kompresja? Odkręć tłumik i zaglądnij na tłok. Gaźnik, wężyki, filtr paliwa?
Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Czy dochodzi paliwo do gaźnika, można sprawdzić zdejmując wężyk z gaźnika i odkręcając kranik. Podstawiasz słoik i widzisz, czy płynie mocno, czy nie. Jeśli śrubka jest dokręcona to dlaczego platynki mają się przestawiać?
Membrany w gaźniku, wężyki paliwowe do sprawdzenia (nieszczelny na połączeniu z gaźnikiem lub dziurawy).
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
A może łaskawca rzuci jeszcze jaki opis? Który wężyk gdzie idzie? Z którego leci paliwo? Dlaczego jeden króciec gaźnika nie ma wężyka?
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Na początek sprawdziłbym jaką długość iskry generuje zapłon. Na zdjęciach i w katalogu części widać że zapłon ma ekranowany przewód WN i przypuszczalnie także fajkę (pokryta gumą przewodzącą). Z doświadczenia wiem, że potrafi sprawiać kłopoty w postaci przebić które sprawiają że iskra nie trafia na świecę. Oczywiście do sprawdzenia gaźnik, wężyki paliwowe...
Czyli klasyczny przykład problemów z gaźnikiem. Nie masz zamienionych miejscami wężyków przy gaźniku? Do sprawdzenia filtr paliwa, wężyki paliwowe, uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, konkretnie chodzi o kanalik podciśnienia. Nie zalepiłeś go przypadkiem jakimś silikonem. Pompka ma zasysać paliwo ze zbiornika, przez gaźnik i podawać go na powrót...
Sprawdź wszystkie wężyki na gaźniku (czy są drożne i nieprzetarte) - większość usterek tego gaźnika to wężyki....(może coś rozłączono podczas wymiany uszczelki ....)
Witam czy można ominąć pompke ręczna w pilarce (wężyk bez pośrednio gaźnika) proszę o odp dziekuje z góry za odp Chcesz ominąć Primer którym zasysasz paliwo do gaźnika? Więc tak. Można ominąć. Następnym razem napisz model itp. a nie wężyk bez pośrednio gaźnika.
Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
może wjechałeś na jakąś pochyłość, skoro max oleju, to mogło zaciągnąć odmą, odłącz wężyk odmy od gaźnika i odpal i wtedy zobacz czy dymi
Filtr paliwa jest na którym wężyku? Może po prostu urwał ci się kawałek wężyka z filtrem. Jak rozbierałeś ten gaźnik bez zdejmowania wężyków?
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Wydaje mi się, że nie jest możliwe takie wytwarzanie się ciśnienia w zbiorniku paliwa po dodaniu gazu. Naturalnie ciśnienie może wzrosnąć w przypadku pompowania primerem, kiedy gaźnik zaciąga lewe powietrze. Zwykle naturalnym zjawiskiem jest nieidealna szczelność zaworka w rozpylaczu. Przy pęknięciu wężyka paliwowego w przepuście gumowym (co w chińczykach...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Trzeba rozebrać gaźnik bo prawdopodobnie pociągnęła przez pęknięty wężyk jakiś syf i blokuje zaworek iglicowy. Zaworek nie odcina paliwa w sposób poprawny i tyle tego paliwa.
a ma ktoś może wiązke kabli do 126p dzięki którym mógł bym podłączyć moduł,cut-off,czujniki cewke itp?
Myślę, że to jednak wina układu zasilania w paliwo, gaźnik, wężyk (dziurawy, zagięty tip.) filtr paliwa, lub nieszczelność na połączeniu gaźnik - cylinder.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Sprawdzałeś iskrę?
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Przecież to oryginalny Keihin, stosowany w silnikach Morini. Jeśli chodzi o dozownik oleju, to w tym silniku olej płynie bezpośrednio do łożysk wału korbowego. W wersji chłodzonej powietrzem były dwa zaworki zwrotne na króćcu dolotowym (aluminiowym z membraną). W wersji chłodzonej powietrzem powinny być dwa zaworki zwrotne umieszczone w karterach obok...
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność, np. między gaźnikiem a cylindrem, wężyk paliwa. Prawidłowa regulacja gaźnika. Silnik gaśnie nagle, czy najpierw zaczyna się dusić.
Jeśli ktoś ma zadbany gaźnik (wężyki i regulacja) to wcale najgorzej nie jest. U mnie jedynym problemem, którego nie udało mi się rozwiązać było dławienie się przy gwałtownym wciśnięciu gazu bezpośrednio z niskich obrotów. Polecam łatwy do znalezienia w sieci poradnik odnośnie aisana. Jest tam procedura regulacji biegu jałowego i przyspieszonego jałowego....
Witam może ktoś miał problem z podobnym chińczykiem a konkretnie wycieka paliwo po otworzeniu zaworu po chwili leci kapie z wężyka pod gaznikiem . podejrzewam ze jest tam jakiś pływak i pewnie nie odbija , ale nie próbowałem jeszcze tego robić . może ktoś miał podobny problem . dziś go po zimie odpalałem i zajarzył tylko musiałem akumulator podładować...
Po wymyciu gaźnika sprzęt odżył- jeszcze muszę jeden z miasta zwlec na serwis na wieś... Postanowiłem jednak zrezygnować z automatycznego dozowania oleju na rzecz przygotowywania samodzielnie mieszanki. Mam pytania z tym związane: 1. Jaki stosunek oleju do paliwa przygotowywać? Czy taki jak do pił spalinowych będzie OK? 100 ml na 5 litrów paliwa. 2....
możliwe że ma za małą wydajność, najlepiej ściągnij wężyk który doprowadza paliwo do gaźnika i zakręć rozrusznikiem, zobaczysz czy w ogóle coś leci A jak już zapali to nie szarpie jak nagle mu przyciśniesz gaz ?
Mam pytanie, czy można, i jeśli tak, to ile benzyny wlać w cylinder przez otwór świecy i czy pomoże? Założyłem nowy gaźnik, jest iskra, paliwo w wężyku z filtrem jest, w drugim nie. Gaźnik ma 3 wejścia na wężyk, ten z filtrem założyłem na środkowy mosiężny, drugi na dziubek od zaworu membranowego, 3 zaślepiony gumką. Wymieniłem też zawór membranowy,...
moim zdaniem można sprawdzić pomką paliwa w gaźniku To nie pompka.... A czy sprawdzałeś ustawienie poziomu paliwa w gaźniku?? znaczy stan wysokości pływaka? apomiałem dodać jedną rzecz a może to być przyczyną bo w jednym miejscu pomiędzy bakiem a gaźnikiem wężyk jest zgięty,załamany lekko ale nie przeszkadza Miał byś problem z wysokimi obrotami i mocą..
Dziwne pytanie. Dlaczego pytasz? Stihl chyba nie stosuje w pilarkach łańcuchowych, wiem że są w przecinarkach i kosach spalinowych. Husqvarna chyba stosuje we wszystkich. Zenoah dopiero od 10 lat. Wcześniejsze modele były przygotowane do montażu primera, lecz w miejscu primera była zaślepka. Inni producenci raczej stosują. U chińczyków różnie, jednak...
Ten biały to jest wężyk przelewowy, jak komora pływakowa będzie z jakiegoś powodu za pełna, lepiej go nie zaślepiać. A tą śrubkę obok wężyka jak poluzujesz, to możesz opróżnić komorę gaźnik z paliwa za pomocą tego wężyka.
Witam, jak uszczelnić króciec w gaźniku do którego wpina się wężyk paliwowy. Gaźnik Walbro. Czy ta część jest rozbieralna? Ewentualnie jak ją wyciągnąć.
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
Sprawdź zaworek iglicowy w gaźniku, membrany, wężyk paliwa. Musisz zdjąć sprzęgło, jest przykręcone śrubą, która jest w otworze na wałek napędowy. Klucz imbusowy, chyba 6mm.
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Usterka gaźnika - np. źe ustawiony poziom paliwa. Wężyki podciśnienia są tylko dwa, do gaźnika dopięty jest ten idący do bączka przy aparacie zapłonowym, do ekonomizera idzie z kolektora ssącego. Dodano po 2 jest tam takze elektorniczny zawor podcisnieniowy, ktorego tez nie wiem gdzie podpiac... Nie ma tam czegoś takiego - jest elektromagnetyczna dysza...
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Szukaj nieszczelności. Wyczyść porządnie gaźnik, sprawdź wężyk podciśnienia najlepiej daj jakieś opaski na jego końcach, oryginalnie tak jest zrobione.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
witam Zazwyczaj problem jest z lewym powietrzem, który dostaje na łączeniu króćca gaźnika. sprawdź wężyki od podciśnienia, które są podłączone do króćca i sam krócic czy nie jest uszkodzony.
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Po pierwsze jak wykręcisz świecę to jaka jest. Mokra?? "Zaspawane" elektrody??? Zaolejona??? Jak mokra od benzyny to jest za bogato czyli coś ze ssaniem,nie trzyma zaworek w gaźniku,coś z pływakiem. Jak zaspawane elektrody to może być za ubogo, dużo nagaru. Jak zalana olejem to prawdopodobnie wypierdziela olej,ale wtedy to by bardzo kopcila na niebiesko....
Np dziurawa membrama w nastawniku, uszkodzony zawór, wężyk...
Nie zamieniłeś miejscami, przypadkiem, wężyków gaźnika. W każdym razie, problem jest w gaźniku.
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Wężyki od gaźnika, dobrze założone? Daj zdjęcia.
Tak były podłączone te wężyki a ja podłączyłem jak piszesz a co do tego zaworka było dokręcone do końca ale spróbuje. Dodano po 1 Z tymi wężykami to napisze tak od lewej strony gaźnika (foto wyżej w powiększeniu miniaturka jest odwrotnie )cienki wężyk od lewej przelew do zbiornika,prawa strona gaźnika grubszy wężyk do pompki dłuższy króciec,pompka krótszy...
Przy 4500/5200 uszczelniacz od strony zapłonu jest zabezpieczony przed wypadnięciem blaszką osłonową przykręconą do karterów. Prędzej od strony sprzęgła, gdyż tam może ulec przetarciu od zębatki/ślimaka napędu pompy oleju, lub wypaść z nadciśnienia. Raz taki przypadek dostałem do naprawy. Całkowicie zniszczony uszczelniacz nie pozwoli na odpalenie silnika,...
https://filmy.elektroda.pl/79_1741018571... Oceńcie, czy to może być wina za długiego wężyka do powrotu.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Witam. Mam problem ze skuterem. Jechałem kiedyś i po prostu zgasł, a teraz gdy chcę go odpalić to wylewa się paliwo z gaźnika przez wężyk od nadmiaru paliwa w gaźniku. Proszę o pomoc z góry dziękuję.
gaźnik wężyk stihl wężyk bateria wężyk odpowietrzenie
philips pilot przycisk protect radio kenwood fibaro czujniki
hulajnoga elektryczna hulajnoga elektryczna
Schemat instalacji elektrycznej ZETOR 5718 - gdzie znaleźć? Jak sprawdzić stan akumulatora domowym sposobem