Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Witam! ta dźwignia od strony filtra powietrza to dźwignia ssania-trzeba przymknąć podczas rozruchu-przydławć przelot ,a ta druga dźwignia to przepustnica ,służy do regulacji obrotów podczas pracy silnika,podczas rozruchu na minimum bo można zalać silnik.
Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, skoro dochodzi paliwo do gaźnika i jest iskra to powinna zapalić chociażby z oporami a ona milczy jak grób Chyba chodziło Ci do cylindra ;) cały sęk w tym, że jak jest zbyt wiele paliwa na raz to musi zalać świece bo jak by nastąpiła zapłon to siła wybuchu była by zbyt wielka dla konstrukcji cylindra, że rozerwało...
Witam! Jestem w posiadaniu quada Kawasaki 750. Wszystko pięknie działało aż do momentu mycia go. Nie wiem co jest z nim nie tak gdy kręcę rozrusznikiem chwyta ale gdy dodam gazu zaczyna gasnąć. Czy mogłem coś zalać np gaźnik lub coś innego bardzo proszę o pomoc.
A skąd wiesz, że ustawiony jest na najniższym wcięciu, jak ze zdjęcia widać, że chyba nie ma możliwości przestawiania, czy wyjęcia iglicy. Pływak jest szczelny, po dłuższym postoju trzeba zalać gaźnik wciskając przycisk nad pływakiem. Po ruszeniu motocykla zaczyna wyciekac paliwo. Nie wiem jak rozumieć ten wpis, a konkretnie to co podkreśliłem. Chodzi...
Ja wiem że nie wyczyści ale była stara benzyna w baku no to może dlatego tak chodzi.Jutro sproboje zalać nową benzynę i wyczyścic gaźnik
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
Oleju na max tak jak w instrukcji. Nie dymiła. W garażu czuć taki ostry zapach spalin ale dymu nie widać. jak kosiłem to na odpalonym silniku zjechałem kosiarką z krawężnika przodem do dołu. Mogłem zalać gaźnik i cylinder? Odkręcałem świecę i szarpałem sznurkiem kilka razy, i jak po wkręceniu świecy odpaliłem to dało się policzyć ruchy tłoka tak wolno...
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Tak właśnie pamiętam samochody na gaźniku :) tyle że za zwyczaj miałem w nich gaz i o ile nie było zimno to paliłem z gazu i było znacznie prościej. Gazem trudniej jest zalać silnik, a nawet jak się zdarzy to sam szybko paruje. No chyba że mamy -20 to stoi w kolektorze i nigdzie się nie wybiera ;) Jak palisz po pół godzinie to używasz ssania? Ja bym...
Sprawdź czy na pewno agregat pracuje bez obciążenia. Ew. jakieś zwarcie? Sprawdź układ stabilizacji prędkości obrotowej. Może coś się zacięło, zardzewiało itp. Jednak wypadałoby wyjąć i wyczyścić gaźnik oraz zalać układ świeżym paliwem.
Zabytkowa (1972r) kosiarka do trawy. Silnik działa i ogólnie nawet fajnie chodzi, problem w tym że po zaduszeniu w gęstej trawie czy na kretowisku ciężko go odpalić. Zapala praktycznie od pociągnięcia jeśli zatkać na chwilę wlot gaźnika podczas szarpnięcia. Po normalnym zgaszeniu zapala bez problemu. Gaźnik oczywiście prymitywny a'la komarek czyli ssanie...
Sprawdź czy kosa posiada iskrę i sprawną świecę zapłonową czy odpala po zalaniu paliwa na tłok lub do skrzyni korbowej przez gaźnik (czy krótkotrwale załapie), następnie kolejno stan cylindra (czy nie jest zatarty czy ma kompresję - opór rozrusznika ręcznego), wszystkie połączenia gaźnik cylinder, wężyki paliwa. Obejrzyj dokładnie uszczelniacze wału,...
Chodziło mi o moduł wysterowania tych tyrystorów. Widzę, że temat się rozgałęził. Natomiast użycie tyrystorów w tej sytuacji uważam za bezsensowne. Podobnie jak budowanie tego urządzenia rozruchowego, bo: 1. Trzeba zadbać o silnik i osprzęt po sezonie. Nie zostawiać paliwa w gaźniku. Akumulator wyjąć i doładowywać co dwa, trzy miesiące lub zapiąć go...
Dziękuję cyber39 za zainteresowanie... Niestety dziś już nic nie zrobię bo się ściemnia więc jutro dam znać co poczyniłem... Niestety nie ma miejsca na przewód podciśnieniowy w króćcu dolotowym (rozumiem że miedzy cylindrami a gaźnikiem chyba ze z cylindra wychodzi miejsce na przewód podciśnieniowy i tego nie zauważyłem ) cyborg39 powiedz mi jeszcze:...
Gaźnik czyściłem 2 razy. Dysza główna była drożna, natomiast ta druga pomocnicza nie. Ona fabrycznie chyba jest dla ozdoby. Może zalanie tą naftą polepszy stan pierścieni ? Na jak długo zalać i ile jej wlać ? Olej zlać czy zostawić ? Bo jest nowiutki wlany. Wcześniej jak jeździłem nie było mowy o dymieniu świadczące (chyba) o spalaniu oleju.
Benzyna do rozruchu, po nagrzaniu przełącza się na olej. Przy ponownym rozruchu trzeba opróżnić gaźnik z oleju i zalać benzyną przez odpowiednie ustawienie kranika. Dajesz ssanie, puszczasz benzynę do przelania, nawijasz sznurek, odpalasz, powinien odpalić za trzecim - czwartym razem, wyłączasz ssanie, po rozgrzaniu przełączasz kranik na olej. Jeżeli...
Wystarczy nieszczelny kranik paliwa, lub pozostawienie otwartego na postoju. Paliwo przeleje się przez gaźnik do silnika. Co prawda zbiornik paliwa tam jest mały, ale to wystarczy aby zalać skrzynię korbową. A jak świeca jest mokra, to nic dziwnego że nie możesz odpalić. Wkręć suchą świecę, zakręć dopływ paliwa, wyłącz ssanie, odpalaj na pełnym gazie....
Rurkę "owinąć" teflonem, na nim nawinąć oporowy drut grzejny (nie spiralę!) i to wszystko. Parametry elektryczne i wielkości geometryczne dobrać odpowiednio. Można ewentualnie drut zalać potem jakąś ceramiką osłonową. Wszystko! Wielkie dzięki i wszystkiego najlepszego z okazji świat wielkanocnych. Mam jeszcze tylko dwa pytanie jakby najlepiej to zaizolować...
gazu nie wypalasz (nigdzie się nie gromadzi - poza minimalnymi ilościami pomiędzy reduktorem a mieszaczem). Benzyna się gromadziw komorze pływaka i dlatego trzeba komorę zalać aby gaźnik zaczął podawać paliwo. Możesz tez zrobić tak jak kolega napisał aby przełączyć jadąc rozpędzonym autem. Czy pompa paliwa (benzyny) jest elektryczna czy mechaniczna...
Tam masz gaźnik i pompkę podciśnieniową, czy elektryczną? Świece mokre? Próbowałeś zalać odrobinę paliwa do gardzieli na czas rozruchu? Skoro pomiary uzwojenia wtórnego na obu cewkach są w normie to mogę uznać że przewody są sprawne? Nie. Ciągłość obwodu nie świadczy o braku przebić, które objawią się w czasie pracy.
Witam Kupilem Audi 80 b2 1,6 gaźnik, mam wymienić olej, poprzedni właściciel mówił że zalewał LOTOSEM Mineralnym 15W40, ale tyle złego się o nim naczytałem na Elektrodzie, więc nie wiem czy go lać? Do Poloneza `94 1,6 gaźnik leję BP Visco MINERALNY 15W40 i jestem zadowolony, dolewam tylko 0,5-0,7 litry pomiędzy wymianami co 12 tyś. Dodam że placę z...
Może trzeba będzie zdjąć głowico-cylinder i wylać ten płyn ze skrzyni korbowej a następnie przepłukać benzyną, gdyż inaczej chyba nie odpali. Próbowałeś może uruchomić- przedmuchać silnik bez świecy lub zalać paliwo wprost na tłok i uruchamiać silnik. Zbiornik paliwa oczywiście do wypłukania a gaźnik do przeczyszczenia (przedmuchania).
:arrow: domcior Ja mam silnik od Stelli, z tym, że z ściętym wałem i jest rozpołowiony. Leży na balkonie i jeśli korozja go nie chwyciła to mogę Ci go sprzedać, bo i tak nie mam z nim co zrobić. Wszystko jest dobre, skrzynia biegów, magneto, tłok, tylko byś musiał ze swojego silnika przełożyć wał i byś jeździł. No i musiałbyś zalać olej do skrzyni....
Uwaga Chińczyk ! 1 - Zlej całe paliwo i zutylizuj ! 2 - gaźnik do przemycia i wyczyszczenia 3 - poskładać wszystko do kupy 4 - zalać nowym paliwem 5 - odpalić i wyregulować zawory ( jeśli jest konieczność ) - ew. sprawdzić działanie regulatora obrotów jeśli pływanie na obrotach nie ustanie 1 - pomierzyć oporności na uzwojeniach prądnicy ( jeśli są różne...
A jaki masz tam gaźnik ? zrób zdjęcie
Witam, mam forda escorta z 1983r, rarytas powoli, ale przejdę do problemu, auto stało przez pół roku w garażu nie używane ponieważ byłem za granicą po powrocie zmieniłem olej i wymieniłem filtr oleju. Auto kręci ale wogule nie chce zaskoczyć nawet na moment, iskra jest, chociaż pompa paliwa nie podaje ponieważ filterek jest pusty próbowałem mu zalać...
No ale nie wiedziałem że w XXI wieku będzie ktoś miał problem z odpaleniem piły I jeszcze jedno po co ty chcesz świece wykręcać - ja jej w życiu nie wykrecałem... To pytanie powinieneś zadać serwisantowi z autoryzowanego serwisu Stihla, który instruował mnie, że tak trzeba robić, śmiejąc się jednocześnie ze mnie tak jak Ty, że nie umiem się obsługiwać...
Czy można to zastosować w Motorynce?? Zalać można to żywica epoksydową bez utwardzacza - trochę dłużej wiąże i zastyga ale daje to dobry efekt. Nie do końca orientuje się jaki zapłon jest w motorynce. Układ który ja zaproponowałem można zastosować wszędzie tam gdzie jest zapłon składający się z cewki wysokiego napięcia i przerywacza. Po drobnych zmianach...
Wykręć świecę i pokręć trochę silnikiem. Kosiarki nie wolno przewracać bo olej wlewa się do cylindra. Jak wydmucha olej wkręć świecę i zapal.
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Właśnie normalnie gaźnik jest zalany paliwem, tylko że jak odpali, to od razu gaśnie. Zdaje mi się, że ma problem z poborem paliwa.
Kolego twierdzisz, że paliwo dochodzi do gaźnika, a czy świeca jest mokra, czy sucha po nieudanej próbie uruchomienia silnika. Jeśli agregat stał dłuższy czas, to trzeba będzie rozebrać gaźnik, udrożnić dysze i kanaliki oraz opróżnić dolną część gaźnika z zanieczyszczeń. Zalej świeże paliwo, "stare" usuń ze zbiornika. Na forum wiele materiałów na ten...
Nie, poza tym tego typu silniki jednak lepiej "odpalają" z szarpaka, niż z rozrusznika... musi być świeże paliwo (obecnie sprzedawane E10 niezbyt się do kosiarek nadaje, więc pozostaje kupować E5/98), zalany gaźnik (zapewne jest gdzieś przycisk/pompka "PRIME") i odpowiednio energiczne szarpnięcie (trzeba się zaprzeć nogą o tylne koło kosiarki). Dla...
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
jak zaczął strasznie kopcić to pewnie zawiesił się pływak w gaźniku i go zaczęło zalewać mieszanką aż w końcu zalało
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Ja bym jednak sprawdził czy gaźnik nie jest zalany olejem.
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
Podczas wymiany kranika mogło się coś oderwać, "jakiś paproch", i jak zalałeś paliwem popłynął do gaźnika. nie gaśnie mimo to że ma dość wysokie obroty. Dlatego nie gaśnie, bo ma wysokie obroty.
Jeśli jest to pierburg 2ee, sterowany elektronicznie to jest coś jakby silniczek krokowy. Dokładnie nastawnik przepustnicy. Tak to dokładnie wygląda: http://obrazki.elektroda.net/100_1289337... Późniejsze modele sterownika gaźnika miały możliwość diagnostyki kodami błyskowymi, podobnie jak monojetronic Boscha. Sprawdź jeszcze rozrząd na znakach....
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Dobra ogólnie, jutro w świecie w sklepie kupię kabel wn i łańcuch, bo mam rozwalony, zmienię i wsadzę stary gaźnik, na którym jeździłem i który nie uległ zalaniu, i zobaczę, jak silnik będzie pracować na starym gaźniku. Zamówiłem jeszcze nowy cewkomoduł. Jeżeli stary gaźnik pomoże, to będę jeszcze raz czyścić gaźnik. Ale po zalaniu przedmuchałem i...
sprawdź membranę w pompie paliwa choć jak masz gaźnik zalany to zobacz powrót do zbiornika może zapchany i paliwko nie ma jak wrócić no i oczywiście uszczelki gaźnika jak powiedział przedmówca pozdro
Chodzi ci o to, że gdy załączasz ssanie, to klapka wlotu powietrza do gaźnika się całkiem zamyka? To wtedy nie dziwota że się silnik dusi i gaśnie XD. To ma tylko na chwilę go "zalać" i jak usłyszysz że odpalił, to powinno się tę klapkę uchylić, choćby częściowo. Znowu ta klapka która przymyka wlot do gaźnika, oznacza że silnik nie dostaje tyle powietrza...
chcę mieć, że jak daję ssanie to obroty idą w górę i nie gaśnie Zapomnij. W MZ na ssaniu gaźnik ciągnie samo paliwo, w Simsonie jest mieszane z powietrzem, ale i tak ogromna pojemność komory ssania w pokrywce komory pływakowej sprawia że silnik prędzej się zaleje niż zacznie normalnie pracować na włączonym ssaniu. Musiałbyś zamontować gaźnik Dellorto/Keihin/Mikuni...
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
U mnie na początku pracy silnika dodawałem za dużo gazu silnik podczas jazdy stracił moc i z pod gaźnika zaczęło wyciekać paliwo zalałem go.
Nie chcę gdybać, co do ewentualnych przyczyn, bo nie znam tego gaźnika i nie wiem jaką drogą benzyna dostaje się do gardzieli gaźnika. Nie sądzę też, ale również mogę się mylić, aby pływak był dziurawy, bo wtedy, wg mnie, byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika, byłby permanentnie zalany. Może odezwie się ktoś bardziej kumaty. Ja z ciekawości, będę dalej...
Ja mam taki skuter i z reguły po zimie regulowałem zawory (zawsze odbiegały od normy były za ciasne). To już powiedziałem że jak świeca sucha to wina gaźnika. Spróbuj podać otworem od świecy paliwa strzykawką przykręć świece wyczyść gaźnik zalej go paliwem. Pompnij kilka razy manetką(te gaźniki posiadają pompkę która podaje paliwo na zimnym silniku...
zalać gaźnik zalać gaźnik paliwo iphone zalać zalać
głośnik logitech bluetooth sonda laguna pralka łożysko wymienny
iveco 35c13 schemat wyłącznik różnicowoprądowy podłączyć
Łożyska EBI - typy, zastosowania, jakość i konserwacja Wentylator w opalarce MacAlister MHG2000 nie działa