Tylko ja nie mówię o zwykłym sklepie ze skuterami. Ja mówię o autoryzowanym salonie gdzie sprzedają TYLKO zippy. Tak jak masz np autoryzowany serwis yamahy. Bo jeśli w ASO nie mają takiego króćca, to nigdzie mieć nie będą. Może na aliexpress, ściągane z np Wietnamu XD. Jednak na 99% w Azji ten model pojazdu nazywa się inaczej i po tej azjatyckiej nazwie...
A jaki masz tam gaźnik ? zrób zdjęcie
Witam. Daj zdjęcie tego twojego gaźnika - one na 99% są zamienne z innymi na rynku. Ale są wyjątki.
Czy to nie jest część nr. 3 na stronie 10 - [url=https://www.lsengineers.co.uk/media...
A w komorze pływkowej było chodź trochę paliwa? Może zaworek w gaźniku na zasilaniu paliwem się przyciął ?
Jak wygląda sprawa z kompresją. Nowe pierścienie w starym cylindrze czasami dają taki efekt. Odkręć świece i wydmuchaj paliwo z silnika ( odwróć pilarkę do góry "kołami" i pociągnij kolka razy za starter) Wkręć świece i spróbuj zapalić bez ssania. Regulacja gaźnika.
Rozebrałem cały gaźnik. Zdjąłem membrany, wykręciłem dyszę, przedmuchałem gaźnik sprężonym powietrzem. Nic to nie dało. Może wymiana membran pomoże. Nie wiem.
Spróbuj odpalić silnik, jeżeli się to uda, to trochę podymi i przestanie. Zrób zdjęcie tego gaźnika.
Śrubkę zostaw w spokoju, sprawdź to o czym pisałem. Chyba, że ją wkręciłeś na maksa. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Ta linka to od czego jest? http://obrazki.elektroda.pl/9375986100_1... Daj wyraźne zdjęcie gaźnika albo podaj jego model.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Tak racja jest połączony z skrzynia korbowa, jest taka możliwość ze wskutek zbyt dużego podawania paliwa paliwo z skrzyni korbowej cofa się wężykiem podciśnienia do gaźnika? Zdjęcie mogę zrobić, tylko jakiego elementu? Tez mnie ciekawi w takim wypadku gdzie jest odpływ paliwa, chyba ze po prostu niema.
Ale ja szukam czegoś do kosy, nie mam chińczyka. Membranowce miałem trzy sztuki, w każdym średnio po 4 miesiącach wytłukły się membrany. Dlatego wole coś na pływaku. Ostatni mod miałem z gaźnikiem z kosiarki 4T i było bardzo fajnie, ale gaźnik musiałem zdjąć bo trzeba kosiarkę przygotować do sezonu :) A chiński odpowiednik k60b będzie dobry? Taki też...
Daj zdjęcie kosy, gaźnika
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Daj zdjęcie tego gaźnika to pokaże Ci na nim gdzie zaczepić sprężynkę. Możliwe, że to jest to, ale nie pamiętam już jak to jest w tym konkretnym modelu. http://obrazki.elektroda.pl/7013007700_1...
No właśnie dlatego pytam bo nie bardzo widze w tym sens,oba trójniki są połączone cienkim przewodem. Autko na gaźniku bez gazu. Zdjąłem jeden z tych trójników i jest w nim coś w rodzaju zaworu,tylko po co???? Zgaduj zgadula, ciąg dalszy, podobny motorek; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic38...
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
Sądząc po wyglądzie to zwykły gaźnik z komorą pływakową i zaworem iglicowym. Nie trzeba nic odpowietrzać, grawitacja i Archimedes powinni dać radę.
Jeżeli w trakcie pracy tak, a na postoju nie, to sprawdził bym przewód z baku i gaźnik. Zdjąć obudowę i zobaczyć skąd cedzi.
Witam !!! Temat regulacji ssania w tico forumowicze mniej wiecej ci opisali jak chcesz to mam zdjęcie gaźnika z opisem śrub regulacyjnych Daewoo Tico regulacja gaźnika !!! Pzdr.
Dodaj zdjęcie gaźnika w środku i podaj model.
Z pewnością idą dwa przewody-zasilający i powrót z pompki paliwa (bądź gaźnika) zdjąć oba, wtłaczać powietrze przez powrotny, z zasilającego będzie ciekło. Oczywiście nie szarżować z ciśnieniem.
Jak rozrusznik kręci to podlej benzyny pod świece i jak załapie od strzała to przejrzyj gaźnik... Zrób zdjęcie tego silnika i wrzuć...
Ten zaworek jest elementem układu wykonawczego "ssania". Jeśli to jest zdjęcie Twojego gaźnika, to nie dziwne, że silnik nie pracuje równo - źle ustawiony/zatkany układ biegu jałowego. Schemat gaźnika GM 34S2C dostępny jest z opisem działania w książce "Sam naprawiam FSO Polonez". http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jest na wierzchu, naciąga dźwignię wychodzącą z silnika połączoną z przepustnicą gaźnika. Zrób zdjęcie silnika od strony gaźnika to powiem która dokładnie. Do zdemontowania ewentualnie osłona i filtr powietrza.
Jeżeli nie możesz zdemontować tego "coś" to lepiej nie rozbieraj gaźnika. :D Zrób zdjęcie, to pokaże Ci co trzeba zrobić.
Pokaż zdjęcie tego silnika.
Witam a sprubuj zdjąć wąż idący od gaźnika do filtra i przysłonić wlot powietrza do gaźnika ręką oczywiście nie cały ale około 1/2, 3/2.Ma takie objawy jakby miał za obfitą mieszankę w powietrze.Aha sprawć drożność kranika diabeł tkwi w szczegułach.Powodzenia.
Jaki stan linki od gazu? Kiedyś miałem coś takiego, że taka oto linka się przycinała i dawało to taki sam efekt jak twój ;-) Twój zip jest to 4 suwowy czy 2 suwowy?? Jeśli ma rozrząd to 4 suwowy, jeśli zaś lejesz do niego olej(mieszasz z paliwem lub jest pod siedzeniem korek na olej) to 2 suwowy. Do przeczyszczenia również filtr powietrza, filtr paliwa,...
Podsyłam link https://allegro.pl/oferta/gilera-runner-...
Wstaw zdjęcie tego gaźnika. Bo ma 100% są w internecie do kupienia zamienniki. Opisane jako inny model piły. Dlatego pisałem zapytaj pod tym adresem (formularz) nie tylko to co na stronie.
A co do membran są ok nie zmurszałe ale czy szczelne bez dziur to raczej tak bo była sucha przestrzeń między nimi i dolna także bez wycieków Jaka sucha przestrzeń, w którym miejscu. Wyczyść ten nieszczęsny gaźnik i daj zdjęcie tych membran. Wygląda tak jak na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/8119414100_1... Niema śrub regulacyjnych...
Jeśli ktoś zadał sobie trud dorobienia rolki mocowań itp. To całkiem możliwe że nadaję się do jazdy. Na jakiś wielki silnik nie wygląda. Natomiast jakie są oznaczenia na gaźniku ? Zdjęcie jest potrzebne ale od dołu silnika oraz boczne od strony szarpaka oraz od strony rolki.
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Zdjęcie gaźnika.
Rozebrałem gaźnik w drobny mak, zdjęcie poniżej
Pływak i zaworek ustawiałem ale nie zaszkodzi sprawdzić. Wykręcę tą główną dysze i przeczyszczę potem ustawie tak jak napisałeś. Dysze wolnych obrotów to najlepiej chyba na słuch i zobaczymy jak to będzie działać. Jak zdejmę gaźnik zrobię zdjęcie dźwigni i cięgien. Nie wiem czy są od tego modelu.
Problem jest taki że obrotomierz nie pokazuje obrotów silnika ja mam na wyświetlacz Junak 905 rocznik 2019 i potrzebuje instrukcje obsługi podłączenia obrotomierza oraz żeby działało guzik awaryjny i ja patrzę że jest podłączony komputera miałem oryginalną pojemność 50 na wtrysku tylko jest zatarta założyłem silnik 125 na gaźnik i nie działa przycisk...
Czyli silnik odpala na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu? To czyszczenie gaźnika nie za bardzo się chyba powiodło. Dalej nie wiem jaki model gaźnika. Daj zdjęcie tego gaźnika i tej cewki zapłonowej.
Witam. Dziś chciałem popracować trochę piłą i popodcinać trochę gałęzi na mojej działce. Wziąłem piłę, dolałem mieszanki paliwowej, 4 razy podpompowałem, włączyłem ssanie i chciałem uruchomić piłę. Niestety po kilkuminutowej walce piła nie chciała się uruchomić. Postanowiłem, że ją rozbiorę i moim oczom ukazała się kałuża paliwa pod gaźnikiem. Zdjąłem...
Jaki jest gaźnik, jakieś zdjęcie, lub model silnika.
Nie żebym się czepiał,ale zdjęcie w pionie z którego nic nie wynika nie pomaga.
To że traci moc jak zimny jak dodajesz gazu to tak ma być , rozgrzej opuść ssanie i będzie jechał , jeżeli dalej strzela jak dodajesz gazu to zapchana dysz główna , trzeba wymontować gaźnik , zdjąć pokrywę i na dnie masz dyszę , wykręć przedmuchaj ,resztą materiałów w necie masz bez liku.
Gdy zmniejszasz obroty, to przepustnica przymyka się? Może się zacina w gaźniku? Zrób wyraźne zdjęcie tego gaźnika.
Z gaźnikiem przesadziłem, wystarczy zdjąć podstawę filtra powietrza żeby zdjąć to cięgno gazu. :)
W starych silnikach, Briggsa, było kilka typów gaźników, może jakieś zdjęcie. Czyszczenie gaźnika, prawdopodobnie membrana będzie do wymiany.
Wstaw zdjęcie tego gaźnika może da się dobrać po wyglądzie.
Jakieś zdjęcie aktualnego gaźnika?
Model pilarki lub zdjęcie gaźnika.
Możesz zrobić zdjęcie gaźnika?
mam świeże paliwo swieca sucha Co świeca sucha -nie dochodzi paliwo? Czy mokra i zalewa? Więc napisałem paliwo nie dochodzi skoro sucha świeca. Zdejmij filtr powietrza z gaźnika polej strzykawką paliwa do gaźnika i odpal. Napisałem od strony filtra paliwa wstrzyknij paliwo w gaźnik. Umieść zdjęcie gaźnika, a ci na nim zaznaczę dysze gaźnika na której...
Daj zdjęcie tego twojego gaźnika. Jeśli nie był zmieniany to powinien być ten, a reguluj się go jak większość gaźników 2T. https://obrazki.elektroda.pl/5016024000_...
W gaźniku od kosiarki jest możliwość regulacji mieszanki Wrzuć zdjęcie gaźnika i model to zobaczymy. Ciężko na odległość stwierdzić. Gaźnik musi posiadać regulację.
Witam serdecznie. W pierwszej kolejności proponuję ci wyregulować prawidłowo gaźnik oraz zdjąć blokady. Blokady masz w 3 miejscach. Pierwsza to zablokowany moduł fabrycznie więc tylko wymiana, druga w filtrze powietrza(zwężka), trzecia zaś w tłumiku(nie w każdym modelu).
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
po pierwsze czy wiesz, że ssanie uruchamia się dopiero po naciśnięciu pedału gazu. Samo wyciągnięcie cięgna nie uruchamia ssania. W następnym kroku sprawdź czy naciśnięcie pedału gazu powoduje zaskoczenie zapadki (przy gaźniku), kolejno zdjąć pokrywę z gaźnika i sprawdzić czy nie poluzowały sie płytki przepustnicy. Jeszcze sprawdź mały zaworek żółto...
Musisz chyba jeszcze raz przeczyścić ten gaźnik. Jeżeli to jest zdjęcie Twojego gaźnika to masz źle założoną miskę pod gaźnikiem. Powinna być założona tak aby płytsze miejsce w jej dnie było dokładnie pod zawiasem pływaka. Przeczyść dokładnie tą dyszę: http://obrazki.elektroda.net/39_12763440...
Nie udało mi się odpalić. Ani ze wstrzyknięciem paliwa do komory ani z gazem.... Może ten gaźnik jest trefny... częściowo nie jest rozbieralny - nie da się wyjąć tej dyszy głównej. A da się jakoś pominąć gaźnik... np. zdjąć gaźnik i napylać paliwo spryskiwaczem bezpośrednio do komory? Dodano po 6 ...Jeżeli silnik się nie odezwie może być zużyty. a Zużyty...
Rozkręć ten gaźnik, sprawdź dysze, daj zdjęcie samego gaźnika. Sprawdź luz zaworów, 0.10 ssący i 0.15 wydech. Klin koła zamachowego nie jest uszkodzony?
Witam Posiadam kuter "Kingway Coliber Sport 4T " i mam pewien problem. Kupiłem nowy wariator "Malossi Multiwar" z rolkami 7 g. Moje pytanie jest następujące: Jakie założyć mu rolki? 4g czy te 7g ? Dodam że cylinder wymieniony na (chiński) pojemność 80cm3, sprzęgło seryjne, "airbox" na gaźniku. Zdjęte blokady z skutera. Pytam ponieważ nie chce popełnić...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
głosniej to na pewno nie chodzi a simsona bedziesz miał troche mocniejszego :arrow: rafal_n17 miałeś taki filtr? żadnej mocy nie daje, dźwięk jest inny, podobny do tego gdybyś zdjął gumkę łączącą gaźnik i filtr w schowku, tylko cichszy. Bardziej dodaje estetyki.
Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu to napisz jaki masz gaźnik albo wrzuć zdjęcie. Silnik prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i nie daje rady przepalić. Coś musiałeś źle ustawić w gaźniku.
no to w takim razie jak gaźnik pobiera powietrze- jak kiedyś podczas czyszczenia gaźnika zdjąłem ten dekiel z góry który jest połaczony z filtrem to po przyłożeniu ręki nie przypominam sobie zeby jakieś zasysanie było- może nie wyczuwalne, poza tym średnica rury jest mniej więcej taka sama jak obudowa takiej zwykłej suszarki:-) ale nie o tym teraz mowa-...
Zdjęcie silnika od strony gaźnika proszę.
Jak będę w domu, wyślę zdjęcie gaźnika albo napiszę pan, gdzie wlać te paliwo, bo ten gaźnik ma dwa otwory. Dodano po 30 Dodano po 59 Proszę pana, wiadomo, że gaźnik nie dostarcza paliwa, skoro tłok jest suchy, świeca jest sucha i nie śmierdzi paliwem. Dodano po 33 Dobra będę niedługo w domu zrobię zdjęcie tego gaźnika i fajnie by było jak by pan napisał...
Ustawiłem przerwę między kołem magnesowym a iskrownikiem jeszcze zmniejszyłem do 0,2mm, jest dużo lepiej. Piła ożyła. Teraz kwestia regulacji gaźnika. Na śrubkach L i H są chyba jakieś zabezpieczenia, jak to zdjąć? Gaźnik chyba taki jak w Partnerze p340s,350.
Gaźnik czysty Zrób proszę zdjęcie tego gaźnika?
Gaźnik Walbro WT-380 do kosy spalinowej Husqvarna. Jak podłączyć przewody paliwowe.? Wiem tyle, że jeden to zasilanie a drugi do pompki. Otrzymałem taką kosę, sprawną , ale z wyciągniętymi przewodami z powodu ich spękania. Wydaje mi się, że do rurki nr 2 zasilanie ze zbiornika a do rurki nr 1 z pompki. W załączeniu zdjęcie gaźnika. Dziekuję za pomoc....
Jaki tam jest gaźnik, nie podałeś żadnych informacji. Sprawdź wężyki łączące gaźnik ze zbiornikiem, może jest gdzieś pęknięcie. Domyślam się jaki, odkręć te cztery śrubki, które mocują ten, jak to nazwałeś, "bombel" i masz dostęp do membran. Zapamiętaj jak to był wszystko poskładane. Jeżeli możesz to daj zdjęcie tych membran. Może tylko wyczyszczenie...
Jeżeli myjka nie pomaga wtedy tylko nowy gaźnik czy ingerujesz w pokrywki kanałów dyszowych, zdjęcie sitka itd ..?? Ps.podałbyś nazwę płynu do gaźników którego używacie u siebie..??
Kupiłem nissana 1.4 z niemiec i nie wiem czy jest na jednopunkcie czy na gaźniku, zdjąłem filtr powietrza i wygląda mi niestety na gaźnik tylko pewnie z elektroniką bo ma sondę lambda(jeden przewód) i sporo kabelków złączek i podciśnień. Jęśli jest to gaźnik to troszkę się zawiodę bo chciałem założyć gaz a nie wyobrażam sobie jakiegoś tam wypalania...
Problem jest w gaźniku, ewentualnie kranik, filtr paliwa, stara benzyna. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Gaźnik czyściłem i kanał podciśnienia też jest drożny nawet jak nie ma paliwa w gaźniku i weżyki są zdjęte z gaźnika to jak się ciągnie za sznurek to słychać jak chodzi membrana w gaźniku.
Membrana gaźnika do wymiany, poza tym chciałbym zobaczyć zdjęcie gaźnika, od dołu, po wykręceniu ze zbiornika. To że olej jest czarny to normalne, a silnik dostaje za dużo paliwa i stąd jego zapach w oleju.
Tak jak md napisał, a w szczególności: smarowanie powoduje duże opory i może być powodem duszenia piły. Prowadnica również do smarowania i sprawdzenia pod kątem stawiania oporu No i co łańcuch ją dusi? Raczej tak, wystarczy zdjąć łańcuch i starting, wszystko na temat.
Moim zdaniem urządzenie ssania automatycznego jest uszkodzone, zacina się, lub tłoczek nie domyka do końca układu ssania w gaźniku. Zdejmij częściowo gumę-osłonę gaźnika, sprawdź czy urządzenie ssania jest gorące na górze kiedy silnik jest rozgrzany. Zimne urządzenie świadczyłoby o braku zasilania lub uszkodzeniu rezystora PTC w jego wnętrzu. Dokładne...
Złożyłem, nie odpala. Nie rozumiem działania tej dźwigni, przecież ona steruje przepustnicą gaźnika. Jak ma sterować, skoro z niczym nie jest połączona. Ja palcem sterowałem. Sprężynka to chyba tylko w tym miejscu. Przy zapalaniu przepustnica ma być zamknięta, potem po odpaleniu już otwarta? Zmierzyłem kompresje przy zamkniętej przepustnicy-wyszło,...
Ssanie wyłącza się automatycznie po przesunięciu dźwigni ma minimum? Jaki to gaźnik, najlepiej daj jakieś zdjęcie.
Witam, wziąłem się za czyszczenie gaźnika i mam pewien problem z jego poskładaniem. Wymieniłem wszystkie uszczelki jakie tylko są. Mam problem z uszczelką od iglicy z jednej strony jest gładka a z drugiej ma takie wycięcie dookoła. Jak ona ma być zamontowana w gaźniku? Zdjęcie nr 1 czy nr 2? https://obrazki.elektroda.pl/4220427000_...
Popatrz na gumową podstawę gaźnika lubi się rozszczelnić i wtedy ciężko odpala i muli się . Wystarczy zdjąć gaźnik i wszystko widać .
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Musisz sprawdzić czy działają zawory. Za gaźnikiem jest odma, po jej odkręceniu są widoczne popychacze. Odkręć gaźnik, potem dekielek odmy, obracając wał ręką,sprawdź czy popychacze zaworów się poruszają. Luz pomiędzy popychaczem a trzonkiem zaworu, powinien wynosić, 0.2 mm dla ssącego i 0.3 mm wydechowego. Zapamiętaj ustawienie dźwigni regulatora obrotów,...
Akurat zrobiłeś zdjęcie nie tej membrany, o którą pytałem. Dobrze wyczyść tą wkręcana dyszę w gaźniku.
Zrób zdjęcie tego gaźnika. Prawdopodobnie będzie to jakiś typowy.
Wklej zdjęcie tego gaźnika to chętne podpowiem co i jak. Ten silnik oryginalnie był 125ccm razem z gaźnikiem czy to jakiś tuning? Wcześniej też tak było?
Muszę zrobić zdjęcie gaźnika bo nie mam pojęcia gdzie to moze być. Od samego filtra stożkowego do samej komory nie ma żadnego przewodu odmy ani dziury w głowicy prowadzącej dodatkowo do odmy 🤔
Daj zdjęcie tego gaźnika.
Albo coś wpadło przez gaźnik (sprawdź przepustnice) lub tłumik, ewentualnie jest to fragment koszyczka z łożyska wału. Zdjęcie, jest bardzo niewyraźne.
Kiedyś się mówiło, że chyba to pchła! Ty nie chybaj, tylko sprawdź! Jak nie wiesz jak to zapytaj. Niech Ci się nie wydaje. Musisz być pewien! Ssanie trzeba zdjąć z gaźnika i sprawdzić mechanicznie i elektrycznie. Gaźnik zresztą też lepiej wcześniej zdjąć umyć i przedmuchać.
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
ja tam zawsze to robię tak jak pisałem pilniczkiem bez rozbierania czegokolwiek (oczywiście gaźnik i pokrywkę tylko zdjąć) i zawsze działa, no ale widocznie nie wiedziałem że tak się nie da, także jak chcecie sobie roboty nadać to proszę bardzo. oczywiście byle jaki chiński pilnik tego nie piłuje, ale takie iglaczki z PRLu bez problemu
Czy moglby mi ktos wyjasnic jak sie sciaga blokade z gaznika w tym skuterze.bo chce to zrobic sam.z gory dzieki za odpowiedz
Co oznacza stwierdzenie "silnik puchnie". Możesz zamieścić zdjęcie, tego gaźnika.
Jak otwierasz szybko przepustnice to do gardzieli powinno być wstrzyknięte paliwo,wystarczy zdjąć obudowe z gaznika.Przy wolnym otwieraniu przepustnicy pompka nie powinna podawać paliwa.
Sprawdź zaworek iglicowy w gaźniku, membrany, wężyk paliwa. Musisz zdjąć sprzęgło, jest przykręcone śrubą, która jest w otworze na wałek napędowy. Klucz imbusowy, chyba 6mm.
Możesz zrobić zdjęcie gaźnika od spodu, jeżeli się nie mylę to, powinna tam być śruba regulacyjna. Ten na rysunku, powinien być identyczny. http://obrazki.elektroda.net/6_127144460...
Cięgna i sprężynki regulatora są założone poprawnie.? Sama dźwignia, beż założonych cięgien, będzie się tak zachowywała. wcale nie oznacza że jest uszkodzona. W silniku, nie jest nigdzie nie jest zapięta, opiera się tylko o kółko regulatora odśrodkowego. Wstrzymaj się ze zdejmowaniem misy, zrób zdjęcie tych cięgien łączących gaźnik z dźwignią.
zdjąć gaźnik gaźnik kosiarka zdjąć zdjąć zdjąć google
szczotki hilti pilarek husqvarna wałek podeprzeć
agregat prądotworczy regulator agregat prądotworczy regulator
Lokalizacja przekaźnika pompki paliwa w John Deere 5720 Pedał hamulca kopie podczas hamowania - przyczyny i diagnostyka