generator kodow

Znaleziono około 47 wyników dla: generator kodow
Podstawowa forma zapytania: generator kod
  • generator kodow heyah

    Siemka wszystkim! Chialbym uzupelnic zadarmo konto generatorem doladowan heyah. Moze ktos posiada taki generator. Czy jest to wogole mozliwe?? Z gory dzieki za odpowiedz...:!:

    GSM Serwis   30 Sie 2005 18:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4073
  • Szukam generatora kodow kreskowych ITF lub CODE-128 (import numerow z excela)

    Witam Poszukuje generatora kodow kreskowych ITF lub CODE-128 Oczywiscie takie generatory sa wszedzie dostepne, na przyklad w corelu, problem jest jedynie taki ze mam liste okolo 300 unikalnych numerow seryjnych i musze wygenerowac z nich oddzielny kod kreskowy. Poszukiwany program z ponizsza...

    Software serwis   15 Sie 2012 09:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3225
  • Generato kodow do Nec'a i motoroli

    Jakby ktos chcial ten plik co jest potrzebny do generatora necow to prosze

    GSM Serwis   24 Paź 2004 12:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4342
  • Generator klucza w C++ - potrzebuję pomocy

    Moglbys napisac dokladnie o jaki generator ci chodzi oraz co dokladnie powinien program robic? Bo akurat kodow do generowania jest calkiem sporo i jedne sa prostsze, a inne trudniejsze ;)

    Programowanie   14 Gru 2007 15:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1043
  • Alcatel - simlock. Generator kodów. Jak wpisać literkę?

    Alcatel dokladnie seria DB byl zawsze problematycznym telefonem - jednak kabel ktory jest z dowma opornikami 5k6 jest 100% i sprawny. Co do kodow - kodami sie dalo tylko zrobic simlock z serii OneTouch ale nie DB ! i to tylko do wersji v10....Ci co pamietaja tamte czasy to wiedza ze na wyzsze wersje...

    GSM Serwis   05 Mar 2006 20:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2456
  • Radio blaupunkt Car2003 zablokowane po odłączeniu akumulator

    sciag tutaj generator, jesli nie nie bedzie link dzialal to wez poszukaj pod fraza generator kodow blaupunkt w googlach ew jeszcze linki

    CarAudio   20 Paź 2017 10:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7324
  • Samsung SGH-Z400 - zablokowany

    jak juz zostalo napisane - telefon nie jest moj a do serwisu w kraju droga daleka jest jeszcze jedna sprawa o jakiej nie pisalem i znajomy tez nie nadmienil zalezy mu najbardziej na nr telefonu na ta chwile na karcie sim czy w takim wypadku wystarczy przelozyc karte do innego telefonu bez simloka...

    GSM Serwis   10 Lip 2007 15:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 8754
  • Simlock Nokia ASIC11 -1112.1110i.2310.2610 itp. tylko tutaj!

    czy da sie scignac simlocka z noki 2626 za pomaca jakiegos generatora kodu? Jezeli tak to bardzo bym prosil o namiar na taki. nie da sie zrobic za pomoca generatora kodow

    GSM Serwis   27 Cze 2008 19:14 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 146871
  • Alcatel One touch max (HE1 efr) jak ściągnąć simlock

    Generator kodow po Imeyu jest na Axnecie, jesli nie pojdzie to retrofita HE...

    GSM Serwis   14 Kwi 2003 22:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6546
  • Nokia 6610 simlock nie poszedł kodem

    Ratunku! ma nowa 6610 z idei imei: 352927000829323, mam jakis generator kodow ale chyba jakis stary i nie dziala ( dct4calc v 1) podajcie mi nowy i dobry kod, prosze

    GSM Serwis   24 Paź 2004 16:49 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 12177
  • simens mc 60 - problem ze simlockiem

    Do tego telefonu jeszcze nie ma generatora kodow, wiec pozostaje tylko smilock kablem programem freia.

    GSM Serwis   13 Cze 2004 08:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1137
  • Radio Ford 2014

    Mam tylko jedno pytanie. Jestem kompletnie zielony jesli chodzi o sprawy elektroniczne i prosze sie nie smiac. Mam radio FORD 2014 sound 2000. Numer seryjny to c169968. W necie znalazlem generator kodow na podstawie numeru seryjnego. Wygenerowalem numer 743. Jak wpisac ten numer ? Mam dostepne przyciski...

    Radia Samochodowe Serwis   28 Maj 2006 18:32 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4671
  • Simlocka z T630

    Sprubuj sciagnac generator kodow z elektrody i sprobuj nim moze zadziala (w t610 dziala)

    GSM Serwis   27 Paź 2004 16:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1632
  • Jak zdjąć simlocka z Siemensa CX65 ver 04?

    na jednym zagranicznych serwisow znalazlem generator kodow do cx'a65. niech ktos da znac czy dziala.

    GSM Serwis   08 Gru 2004 00:46 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 9447
  • X-426

    Witam wszystkich!!! Wlasnie stalem sie posiadaczem Samsunga X-426, przywieziony z UK bardzo ladny, ale posiada sim-locka. Wiec prosba moja taka moze ktos przerabial ten model i posiada jakis generator kodow, lub tez przeslal mi kod jak podam IMEI bede bardzo wdzieczny w sklepie zażyczyli sobie 35zł...

    GSM Serwis   22 Maj 2006 16:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 664
  • simlock siemens mt 50

    MT 50 nie ma darmowego generatora kodow ,,,,,,

    GSM Serwis   13 Lis 2005 19:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1970
  • wygenerowac haslo

    Odpal lapa - wciśnij F2 próbując wejść do biosu - wyskoczy komunikat o hasło - wciśnij F12 - wyskoczy ci ciąg pięciu lub sześciu cyferek a pozniej proponuje usmiechnac sie do uzytkownika "Thomaster" pracuje w serwisie i ma dostep to generatora kodow a pomogl juz wielku osobom - drugi sposob ale nie...

    Komputery Hardware   19 Cze 2005 21:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1464
  • SIMLOCK SE K700I !!!!!!

    witam, mam 2 pytania 1.czy za pomoca kabla usb i danego programu moge zdjac simlocka z se k700i?(jezeli posiadacie taki program prosilbym o linka) 2.czy jest jakis sprawdzony generator kodow do tego tel?(prosilbym takze o linka) pozdrawiam all

    GSM Serwis   18 Lip 2005 13:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4323
  • nokia 6680

    witam mam pytanie dotyczace telefonu nokia 6680 a mianowicie czy puszcze z tego telefonu simlocka uzywajac generatora kodow

    GSM Serwis   05 Lut 2006 09:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1060
  • Sagem myx6 smilock

    Witam! Posiadam sagema myx6 i chialbym zdjac z niego smilocka za pomoca kodu... Moze macie jakis generator kodow do zdejmowania smilockow z sagemow??? Z gory dzieki:) Pozdro:D

    GSM Serwis   30 Sie 2005 17:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1000
  • co to moze byc ?

    witam siedzialo to w radyjku becker a - myslalem, ze to moze jakis generator kodow poniweaz po wlaczeniu radio nie chcialo kodu - odlaczylem to i radio nadal nie chce kodu co to moze byc i do czego sluzyc ?

    Radia Samochodowe Serwis   02 Lis 2005 16:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1212
  • Tornado + HWK Trail problem z działaniem

    Pisałem że jak w klepuje string actywacyjny to pokazuje sie komunikat: Licence Updated, Please Reconnect ale jak wciskam Conect to znowu chce string i ten sam komunikat i tak w kółko. No chyba że mam do d..y generator kodow???

    GSM Serwis   08 Cze 2006 19:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1296
  • samsung sgh-d600 zdjęcie simlocka kodem

    mam generator kodow do samsunga wiec z tym nie mam problemu, lecz nie moge nigdzie znalezc procedury jak sciagnac ten kod.. telefon jest nowy, w sieci era a mam karte idei, prosze o porade jak to zrobic podrawiam broda

    GSM Serwis   05 Sie 2006 19:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2123
  • Jak zdjąć simlocka bez kabla w Nokii 2600?

    Chce zdjac simlocka z noki 2600 bez uzycia kabla jest to mozliwe?jezeli tak to jak mam ustawic opcje na generatorze kodow

    GSM Serwis   16 Paź 2006 13:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3533
  • Kod zabezpieczający w 6610i

    wchodzisz na stronke wpisujesz imei, zaznaczasz I'm legal owner of the phone with that IMEI pod imei'em i bierzesz GENERATE pokazuje ci sie kombinacja kilku cyfr ktore wpisujesz zamiast kodu w pozycji PODAJ KOD TELEFONU i potem ustalasz nowy zapewne 12345.powodzenia Dodano po 1 albo mozesz...

    GSM Serwis   13 Lut 2007 11:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1080
  • SIMLOCK TREO 650 - ROBIŁ KTOS ????

    ..a jak sie ma sprawa z treo 750V? podobnie?Jakis link do sprawdzonej/wiarygodnej witrynki z owymi generatorami kodow?

    GSM Serwis   20 Lut 2007 20:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1782
  • lapek dell inspiron e1505 bios

    Witam zakupiłem della on znajomego z usa ma zablokowane wejscie do biosu systemu nic nie mozna zrobic kodu ani on ani ja nie znam. dzwoniłem do della kaze mi przeniesc dane własnosci ze znajomego i na mnie i wtedy za 150zł moze mi podac kod czyli maja jakies generatory kodow servis tag jego to #2d3ls91...

    Komputery Hardware   23 Sty 2008 20:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1495
  • lg KU 990 simlock

    radzu... musisz kupic kod via imei lub do serwisu. generatory kodow do tego modelu nie istnieja, chyba ze w naszych koszmarach :P

    GSM Serwis   20 Maj 2008 19:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 19316
  • Co to za urządzenie? [zdjęcie]

    To jest jednak generator kodow...

    Inne Serwis   04 Cze 2010 08:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2018
  • Sprzęt diagnostyczny 2010 - co wybrać. Opinie i recenzje.

    W listopadzie 2008 roku stanolem tak jak wiekszosc ludzi w tym temacie przed zakupek sprzetu do diagnostyki i tez pytalem sie ludzi na tym forum co kupic . Obecnie po ponad roku doswiadczen chce sie podzielic spostrzezeniami . 1. EuroScan ATTINY do 2000 roku cena 200 zl - sprzet glownie uzywam do...

    Samochody Początkujący   28 Paź 2010 15:50 Odpowiedzi: 515    Wyświetleń: 14739
  • Wirus bootkitlocker.gen32

    Reset cmosu nic tutaj nie zmieni. Infekcja zapisuje sie w mbr. Livecd powinno dzialac bez problemu, jednak wczesniej warto usunac haslo dostepu do dysku. Sa dostepne generatory kodow niektorych z tych infekcji, dlatego prosilem o screen ekranu. Do tej nie ma. Sciagnij i nagraj na innym komputerze...

    Początkujący Naprawy   20 Paź 2013 18:30 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1899
  • Focus MK1 1,8 TDDI - Kodowanie pompy adaptacja

    No to jest problem bo generatora kodow nie posiadam

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Kwi 2019 07:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2535
  • Tryb serwisowy - kody serwisowe dam

    Jakby ktoś potrzebował oferujemy tą usługę za darmo, dowód: To tylko jedna z dziedzin, którą zajmuje się nasza firma (inżynieria wsteczna). Posiadamy algorytm i możemy go dostarczyć do klienta w wybranym języku programistycznym C/C++, Delphi, Python, Ruby, C#, VB, Go, Java, JavaScript,...

    Sprzęt Medyczny   03 Lip 2019 11:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2709
  • MPG C++, cokolwiek dla Minec Memor2000

    Szukam cos do skanera kodow Memor2000, mam ten skanerek, ale bez zadnych mozliwosci napisania do niego softare bo potrzeba do tego "Minec Program Generator -MPG". Moze ma ktos jakis software do niego, lub moze ze swojego skaner kodow zczytac i wyslac mi programy do niego obslugujace standardowa inwentaryzacje....

    Programowanie   14 Wrz 2006 13:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1457
  • usuwanie simlock'a z NOKIA 6610i

    dzieki wielkie wszystkim pomocnym!!! Dodano po 33 jeszcze jedno pytanie, czy kod np: #pw+909452624776251+1# , wpisuje z plusami przed i na koncu kodu czy tych plusow sie nie wpisuje, gdyz w opisie wpisywania kodow nie jest to jasno opisane (wyglada mi na to ze nie wpisuje sie podczas gdy generator...

    GSM Serwis   13 Sie 2005 04:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7431
  • [c++] Czytnik kodów kreskowych

    Witam, prosilbym o wskazowki dotyczace sposobu w jaki nalezy podejsc do nastepujacego problemu. W firmie, w ktorej bede odbywal praktyke znajduje sie archiwum, w ktorym przechowywane sa dokumenty. Dokumenty odrebnych firm przechowywane sa w osobnych teczkach. Poniewaz bardzo czesto nalezy kozystac...

    Programowanie Początkujący   14 Mar 2010 12:21 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 8648
  • Jaki program do flaszowania nokii 6020

    Jeszcze nie trafilem noki z ktorej nie moglem sciagnac kodem pod warunkiem ze nikt w niej nie grzebal, to jest kwestia ustawien w kalkulatorze oraz jaka jest wersja softu, ale nie kloce sie bo przyznam Ci racje -box to box :)) niestety nie moge sie z toba zgodzic nie raz juz mialem nokie typu 6020...

    GSM Serwis   21 Gru 2005 02:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1743
  • AT 89C2051 i kod zmienny, radiosterowanie

    Dobry pomysł z XOR . Generator pseudolosowy generuje ciag np 64bity, zapisujemy je w epromie, wymyslamy sobie stałą maskę 8 bajtow i robimy XOR z ciagiem z generatora, wysyłamy do odbiornika. Zeby odbiornik się nie zgubił niech sprawdza do przodu x kodów np 2000, jesli trafi na dany kod zapisuje go...

    Mikrokontrolery   27 Wrz 2007 16:09 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2418
  • Samsung D820 błąd kamery

    znalazłem w sieci schematy. Moze komuś się przydadzą. dodatkowow kod do resetu tego tel. *2767*3855# - czysci historie polaczen, kod telefonu, ksiazke tel w telefonie. Nizej zamieszczam liste kodow do samsunga, czesc kodów nie działa z tym modelem: *#1111# S/W Version *#1234# Firmware...

    GSM Serwis   18 Lip 2008 10:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2846
  • jak usunac kod zabezpieczajacy z noiki 7210

    nie wiem jak to sie stalo ale nie wiem jaki ma kod zabezpieczajacy czy jest mozliwosc przywrocenia ustawien fabrycznych lub cos podobenego zeby kod znowu byl 12345???? a moze jakis generator takich uniwersalnych kodow???? nie wiem moze ktos z was wie??

    GSM Serwis   11 Sty 2005 21:38 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1740
  • Minolta 4233 - błąd C400

    witam minolty pod wzgledem wyswietlania kodow mialy problem, nie zawsze bylo to co pisali w serwisowce. zeczywiscie kod ten odpowiada za lampe expo tzn brak swiatla na czujniku pare razy zdrzylo sie zupelnie cos innego jak generator wysokiego napiecia. podsumowujac sprawdz pokolei lampe, bezpiecznik...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   17 Mar 2004 15:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 997
  • Simlock w NOKIA 3100. Wszystkie kody błędne.

    Nie lapcie mnie za slowka. To tak jakbys sobie zrobil supel na sznurowce w bucie ktory masz na nodze(to jest blokada) -i teraz albo pomalu jakos go rozwiarzesz, lub przetniesz wiazadlo i zalozysz nowe (a to dopiero jest uszkodzenie i naprawa). Urzekla mnie Twoja historia. zablokowanie licznika...

    GSM Serwis   10 Sty 2005 11:52 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 4270
  • nokia 3220- jak zrobić ją twisterem ??

    Poniżej podaje kody uzyskane z generatora kodów. Zasadt są takie: 1. Kod wpisujesz bez karty sim. 2. Kolejność wpisywania kodów: pierwszy, ostatni, drugi przedostatni itd. (po 3 próbach, które nie będą pomyśłne nie próbowałbym dalej bo później to tylko serwis ściągnie locka) 3. Gdy w ten sposób...

    GSM Serwis   14 Lis 2005 10:01 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1344
  • Inicjacja LCD+ATmega8

    Witam.Jak w podanym programie moglbym zwiekszyc opoznienia potrzebne do inicjacji wyswietlacza.Asembler jest czarna magia dla mnie wiec prosil bym o gotowa recepte.Z gory dziekuje ;Data: 04.06.2007 ;^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^... obslugi PT100 na AVR ATmega8...

    Mikrokontrolery   31 Sie 2007 22:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1002
  • [HTML] jak uruchomic wygenerowany kod

    co do tego object.innerHTML=str; to gdzie to wstawic jak dodam poza calym kodem to tylko sie ten sam napis wyswietla object.innerHTML=str; nic nie uruchamia sie a ten generator to tak poskladalem z zupelnie innych kodow wiec jak to napisane sam nie za bardzo wiem znam tylko podstawy html

    Programowanie   08 Cze 2008 09:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1932
  • Szukam pomysłu na temat pracy dyplomowej z PLC

    uff, chyba troche namieszalem :-) (at)falowniki nie powiem ci co bylo tematem mojej pracy dyplomowej bo to nie ma najmniejszego znaczenia. Nie miala ona nic wspolnego z automatyka czy PLC. Jak wyjechalem do Niemiec to z racji kraju pochodzenia nie mialem najmniejszych szans na prace w wyuczonej specjalnosci...

    Automatyka Sterowanie PLC   29 Lis 2013 00:58 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 13857
  • Program The Kalculator w wersji Beta

    Soft jest pisany bez zabezpieczen przed wprowadzaniem dziwnych danych; jak sie wpisze bzdury jako dane wejsciowe, to wynik bedzie rownie bzdurny albo nie bedzie go wcale - więc jest raczej dla kogoś, kto wie, co chce policzyć lub co chce zrobić. Część opcji nie dziala, takie jak 'save' czy 'open'...

    Mikrokontrolery   12 Lut 2015 20:38 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1401