Dobra może inaczej . Czy podczas jazdy ,ale nie patrząc na położenie kierownicy auto ściąga na którąś stronę? Prowadzi się dobrze.?
naprawa 17 do 150zł. przynajmniej w Gdańsku:) sam lepiej sie nie zabieraj bo nie wygląda to najlepiej....
Niech ktoś to dobrze przejrzy i na pewno dojdzie do odpowiednich wniosków. Geometria/zbieżność na prostych kołach może wyjsc, ale przy skręcie wszystko może się rozjeżdżać. Nie raz już bywało, że ktoś odwrotnie założył wahacze (L na P), niby niemożliwe a jednak.
z wymiana łożysk sam sobie poradzisz.. nie trzeba ust geometrii /zbieżności przy wymianie łożysk dotyczy tutaj wym końcówek drążków wymienia się łożyska jeżeli "wyją" Dodano po 1 wpływu niema na ustawienie zbieżności na pewno wymiana łożysk,,,wymienia się jak napisałem wyżej i wymienia się parami,czyli 2szt-oś przednia lub oś tył
Nie wiem, na jakiej podstawie dostales taka opinie. Z pomiarow to nie wynika. Symetria katow pochylenia kol, katow wyprzedzenia zwrotnicy i pochylenia swoznia jest niemal idealna (30' roznicy, to wiecej niz dobrze). Kat zniosu tez w normie. Nie ma tu zadnego problemu. To, ze katy wyprzedzenia zwrotnicy sa mniejsze niz w danych pojazdu, to nie problem....
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
http://manuals.electromaniacs.com/file.p... trzeba się zarejestrować.
A jaki był pierwotny powód ustawiania geometrii?
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
Zbieżność to nie geometria. Geometria to kąt wyprzedzenia zwrotnicy, kąt pochylenia koła oraz właśnie zbieżność. Nie wszystkie parametry mają możliwość regulacji, zależy od auta.
A robiona była zbieżność chociaż o geometrii to już nawet nie wspomnę? Niestety wymiana wahaczy wymaga potem przynajmniej korekty zbieżności. Nie robiłem geometrii ani zbieżności, na kolumnie McPhersona nie ma możliwości wyregulowania kąta nachylenia koła wygląda to tak jakby wahacze były za krótkie.
Witam, zapozanaj się z postem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40...
Zbieżność standartowo +1 do +3. Więcej regulacji tam nie ma.
Nie regulacja a korekta poprzez przestawienie ramy pomocniczej osi przedniej. Przy okazji się zapytam ile w swojej karierze zawodowej wykonałeś pomiarów i regulacji geometrii ?
Ostatnim pomysłem marketingowym były kineskopy typu SLIM. Ciężko było na nim uzyskać dobrą geometrię, zbieżność, czystość kolorów oraz ostrość w rogach. Stosowano tam też coś takiego, jak dynamiczna regulacja ostrości. Taka dodatkowa cewka na szyjce kineskopu. Ostatnie kineskopy były dość podłej jakości np. z maską tzw. bez inwarową, które po dłuższym...
Rozumiem, że pękło pod wpływem jakiegoś nagłego obciążenia, być może w trakcie manewrów, ale mam nadzieję, że nie w trakcie jazdy. Jeżeli w czasie jazdy, gratulacje wygranej :D Nawet w bardzo wolnej jeździe najechanie już nie mówię na krawężnik, kamień, ale nawet na prawie niewidoczne wybrzuszenie jezdni może urwać zawiechę, z drugiego koła też. Albo...
Witam. Może któryś z kolegów poratuje sposobem wejścia w tryb serwisowy w tym TV ? Potrzebuję wyregulować geometrię i zbieżność.
Koledzy czy geometria + zbieżność wskazana jest na jedną czy dwie osi? Jakie auto ?
Warto też sprawdzić geometrię (zbieżność).
Które parametry obrazu (emisja, geometria, zbieżność)?
Czym się rózni geometria od zbieżności i czy można to zbadać na rolkach najazdowych w SKP?
Te paski są tam najczęściej po to aby korygować zbieżność i geometrię. Dlaczego obawiam się? W trybie serwisowym trochę namieszałeś i nie wiem czy udało Ci się ustawić poprzednią jakość obrazu. Jeśli chcesz koniecznie sprawdzić jak te paski wpływają na obraz, to najlepiej zaznacz położenie pasków. Odklejaj jeden pasek, sprawdź jak wpływa na obraz, przyklej...
A masz wydruk z geometrii/zbieżności? Robiłes ustawienie przodu i tyłu? Czy tylko przodu (co jest częste gdy naprawiają tylko przednie zawieszenie).
1). Włożyłeś inne cewki i stąd problemy (ze zbieżnością i czystością). Jeśli jest zbieżność pośrodku ekranu, a nie ma na brzegach, to niczego nie uzyskasz kręcąc pierścieniami - jedyny ratunek, to doklejanie magnesów (jak to napisano wyżej). 2). Kineskop ma zużyte (częściowo) działa: zielone i czerwone - stąd szersze ich wiązki; ustaw ostrość optymalnie...
Geometria zbieżność, dwie nazwy są w obiegu. Wiem że na letnich jest ok, dlatego kombinuj z oponami zimowymi.
Witam.Taka możliwość nie istnieje.Sprawdziłeś ciśnienie w oponach czy jest jednakowe?Jeśli jest to stara Jetta do w bardzo skrajnym przypadku można by podejrzewać że po uniesieniu auta poduszka amortyzatora się obróciła ale to skrajność i musiała by być zniekształcona,co spowodowało by zmianę nachylenia koła i co za tym idzie zmianę geometrii.
Witam wszystkich! Mam pytanie o menu servisowe. Czy moglibyście krok po kroku opisać czynności pozwalające dostać się do tego menu. Ponadto cóż to za przycisk "V". Nie znalazłem takowego u siebie. Pozdrawiam
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Witam. Mam problem z geometrią i zbieżnoscią w tym modelu. Otóż linia obrazu na dole ekranu jest na delikatnie odchylona do góry (efekt łuku), lewa krawędź jest na gorze zakrzywiona a w lewym dolnym rogu rozjechana zbieżność. Przy oglądaniu telewizji nie jest to prawie niewidoczne ale na obrazie z komputera lub dvd juz denerwuje. Czy do takich wad obrazu...
Belka nie ma regulacji zbieżności.
Witaj Czy nadal posiadasz to urządzenie do geometrii?
że nie ma tu jakiś pisanych ustawień tylko regulacja na oko Raczej nie na oko, pochylenie kół możesz sprawdzić kątomierzem. Zbieżność przykładając dwie linijki do kół. Pewnie zaważyłeś ż tylne koła są zbieżne ( fabryczna konstrukcja budowy wahaczy ), a koła przednie rozbieżne lub równoległe. Ja mam ustawione przednie równoległe a pochylenia przednich...
Przeczytaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Linki do schematów są aktywne. Tobie chyba chodzi o zbieżność i geometrię, dostępną z menu, a nie ostrość. Ostrość to jeden (czasem dwa) fizyczne regulatory (Focus1, Focus2) znajdujące się wewnątrz obudowy monitora, na korpusie transformatora WN.
Pewnie ze wszystko ok. Jeśli koła mają zgodna linie jazdy to ich położenie względem pojazdu nie ma znaczenia. Jeśli zbieżność lub geometria nawala to juz jest problem.
Witam. Wszystko ładnie się przełożyło. Do wymiany jeszcze było trafo i założyłem HR. Przełożyć to się może i przełożyło, ale działa?? Jak geometria, zbieżność wymiary, czystość kolorów??
Witam. Pacjent to audi 80 B4 z rocznika 92. Po tym jak u kolegi skończyuła się droga i przeleciał przez rów koła z przodu stoją krzywo. Najprawdopodobniej pokrzywione wkłady amortyzatorów, sprężyny też pewnie do wymiany. Czy w tym samochodzie ustawia się jakoś geometrię czy tylko zbieżność?
A kineskopy się nie różnią?Chyba jednak tak , inne cewki , mogą być problemy z geometrią zbieżnością itp.A z tego co pamiętam to TX 807 nie ma panoramy, piszę z domu więc nie mam przed sobą dokumentacji, ale na 95% nie ma tam opcji panorama.
zbiezność nie reguluje sie w trybie serwisowym ,lecz pierścieniami zbieżnośći na kineskopie powodzenia
Ten model nie ma regulowanego kąta pochylenia koła. Możliwe uszkodzenie kolumny McPhersona bądź któregoś z elementów. Po prostu ława jest źle ustawiona. Od tego trzeba zacząć geometrię.
czy geometria to zbieżność kół ?
A cóż to takiego ten kalibrator? Co to ludzie nie wymyślą dla kasy... To już bez tego nie da się ustawić raptem kilku parametrów w\g upodobań, jak jaskrawość, kontrast i nasycenia kolorów? Toż to w lcd jest mniej ustawiania niż w CRT gdzie jest dodatkowo geometria, zbieżność, czystość kolorów, ostrość..
Kineskop może by i pasował. Problem zasadniczy czy zespół odchylający bedzie pasował. Bo jak nie to to Ci nic nie da, ponieważ nie będziesz w stanie przełożyć go i ustawić geometrię, zbieżności itd. A co do samego kineskopu to jeszcze pozostaje regulacja nasycenia kolorów. Zatem przemyśl sprawę.
pojawił się nowy objaw w postaci pojedynczych stuków z przedniego amortyzatora (strona pasażera) To wskazane jest go zdemontować i zobaczyć, czy wszystko ok. Może łoże (górne mocowanie) się rozleciało... Co do pływania, to wskazane by jeszcze było sprawdzić geometrię/zbieżność (choćby profilaktycznie).
Czy w celu przeprowadzenia regulacji geometrii, zbieżności obrazu można na wejście s-video podać obraz kratownicy z komputera np z programu nokia TEST monitor zamiast podawać sygnał kontrolny na wej. antenowe ? Czy może lepiej regulację przeprowadzać na obrazie kontrolnym nadawanym przez TV publiczną?
Geometria kół DS7 – czy posiada może ktoś dane do ustawienia geometrii kół dla pojazdu DS7 2019 r., napęd na przednią oś. AI: Jaka jest dokładna wersja silnikowa oraz wyposażeniowa Twojego DS7 (np. pojemność silnika, moc, wersja wyposażenia)? 2.0 diesel AI: Potrzebujesz wartości geometrii kół dla przedniej, tylnej osi czy obu? przednia oś
Witam Panowie, takie pytanie - Audi A3 8L, czyli płyta Golfa IV. tematyka toru jazdy, układu jezdnego, zawieszenia, kierowniczego. W takim aucie geometria to tylko przód czyli zbieżność kół? Auto trochę nosi, byłem na SKP i twierdzą że luzów brak, w serwisie gdzie jestem zapisany na zbieżność twierdzą że tylko przód się robi. No ale dalej np kąt pochylenia...
Zapomnij o nim! Problemy z geometrią, ostrością, zbieżnością kolorów itd.
Nie piszesz nic o geometrii kół, zużyciu opon (niewłaściwym), a może tu jest przyczyna? Sprawdzałeś zbieżność? Ja miałem taki przypadek w golfie III, gdzie łożyska potrafiły paść po 200km, a okazało się, że autko po dzwonie i lekko zgięta belka - praktycznie niewidocznie. Wymiana na używaną + nowe czopy/piasty i golf lata. Proponuję podjechać na kontrolę...
A ile tej kasy wzięli za zbieżność?
Ustawić zbieżność sprawdzić geometrię.
KYB był zamówiony, niestety sprężyny okazały się zbyt miękkie. Mechanik twierdzi że miał już podobne efekty przy Lemfor coś tam. Albo źle je dobrał albo dostawca wstawia podróbki zamienników. Po założeniu nowej samochód siadał sporo niżej niż na pękniętej. Nie chcę tu odbiegać od głównego wątku. Ponawiam pytanie jak wpływa zmiana wysokości sprężyny...
Po geometrii kół zbieżność została wyregulowana na -2*.Ale po przejechaniu pół tysiąca zaczęły wyć łożyska a jak się skręca to jest jeszcze gorzej.O co chodzi,czy tak się dzieje po każdej geometrii?
Całkiem przyjemnie się czytało tą historię kineskopu i telewizji. Ja to podziwiam że się nie obawiasz robić takie doświadczenia w warunkach domowych. Bądź co bądź jednak jest duże ciśnienie na ścianki i szyjkę kineskopu. W latach 80-tych też sam sobie skonstruowałem taki "przyrząd" do regeneracji kineskopu, działał właśnie na zasadzie przeżarzenia i...
A nie jest to kwestia złego napięcia na G2 (pokrętło SCREEN na trafopowielaczu) kineskopu ? Jednak pewnie jedynie w trybie serwisowym istnieje regulacja G2 i geometrii.
Prawy przód - mocno skopane pochylenie, prawy tył - mocno skopana zbieżność. Albo konkretny remont zawiasu i geometria wróci do normy albo konkretna geometria u konkretnego cwaniaka żeby potrafił pobawić się zbieżnościami połówkowymi tak aby auto jechało prosto. Powyższe oczywiście pod warunkiem że auto jest proste.
Wziąłem się za niego. Geometrie poprawiłem z zbieżnością było ciężej, ale jest lepsza. Dziękuje wszystkim za pomoc!
Dokładnie niektórzy ładują te marketingowy bełkot do wszystkiego. Geometria laserowa ,optyczna, 3D za chwile pewnie będzie AI. Jak nawet będzie najlepszy sprzęt a obsługa będzie miała wy.....lone to i tak będzie źle. Zwykła geometria optyczna potrafi określić kąty: -zbieżność -pochylenie kół (negatyw) -wyprzedzenie sworznia zwrotnicy Ciebie interesuje...
Witam. Nie tylko pochylenie koła ale głównie kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy czyli cała geometria koła, zbieżność to tylko jeden z pomiarów. Pomiar na tych samych zabawkach tylko trochę rozszerzony zestaw.
Czerwony obraz wskazuje niezbyt dobrze wyczyszczone kolory. To trzeba zrobić naprawdę dobrze, żeby potem móc ustawić zbieżność. Zresztą regulacja zbieżności w tym systemie - delta - to powolne dochodzenie do jak najmniejszych odchyłek strumieni. Jak pamiętam w moich OTV , a miałem dwa: Rubina i Elektrona 714, regulacja zbieżności zajmowała mi około...
Proszę bardzo jest opona Fulda R16, może nie stricte 200 zł, ale 260 rocznik 2022 ... Pierwszy raz się spotykam żeby ktoś po wymianie hamulców jechał na SKP, na geometrię/zbieżność po naprawie zawieszenia czy układu kierowniczego owszem ale nie po hamulcach. Z resztą ile kosztuje taki pomiar? 30 zł? Nie wyobrażam sobie też że ktoś bierze moje auto...
Witam "Mieszanie" kolorów jest identyczne jak w TV kolorowej. Są maleńkie triady RGB, matrycowo sterowane (w TV kineskopowych liniowo). Zalety to idealna zbieżność, idealna geometria. Weź lupę i zobacz w powiększeniu ekran TV i LCD. Powinieneś zobaczyć piksele świecące tak RGBRGBRGBRGBRGB RGBRGBRGBRGBRGB RGBRGBRGBRGBRGB Ogólnie wykorzystuje się słabości...
Wymiana sworznia wahacza nie powoduje zmiany geometrii pod warunkiem, że jest taki sam. On ma stałe mocowanie, ale nikt nie gwarantuje, że jakaś chińszczyzna nie będzie miała przesuniętych otworów. Jeżeli kupisz część uznanego producenta (choćby wspomniane TRW, ale nie tylko), to zostaw tę geometrię, ale po wymianie końcówki drążka ustawienie zbieżności...
No to jezeli stwierdzono tylko jeden sworzneń to go wymień i zrób zbieżność geometrię z przodu i powinno być dobrze
Gałki górne fajne określenia, zbieżność do poprawy
W jakiem stanie są poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów? Zbieżność i geometrią sprawdzona? Opony w dobrym stanie, nie ścięte gdzieś?
Nieprawidłowa zbieżność nie ma wpływu na ściąganie, inne ustawienia geometrii tak, ale nie zbieżność. Jakbym miał zgadywać to bym obstawiał że uszkodzone łożysko Macphersona rozsypało się do końca po podniesieniu. Co do podnoszenia na gumowanej płycie to większość osobówek śmiało można tak podnosić, ale są wyjątki co mają np wystające zbiorniki paliwa...
Geometria i zbieżność jest w porządku... Samochód prowadzi się bardzo dobrze i nie ściąga w żadną stronę. Jedzie prosto, tak jak jest ustawiona kierownica. W bardzo słabym stanie były tylne tuleje wahaczy przednich, które oczywiście wymieniłem. Tak jak pisałem, po ich wymianie skalibrowałem czujnik kąta skrętu, bo wydaje się był rozkalibrowany prawdopodobnie...
Nie ścina i nie zużywa się tylko opona jest uszkodzona. Gdyby opona "ścinała" się to miałbyś jednostronne zużycie gumy a na tym foto takiego niema. Geometria a zbieżność zawieszenia to dwie różne sprawy. Zapewne w tym drugim autku też dzieją się problemy z opony na tylnym prawym kole? Porównaj kąt pochylenia koła w stosunku do fabrycznych ustawień,...
Witam. Na początku wspomnę, że zawsze lubiłem urządzenia z lampami oscyloskopowymi i posiadam pewne doświadczenia z takim sprzętem więc pozwolę sobie zabrać głos. Sam posiadam też, dość wiekowe oscyloskopy polski i radziecki z lampami z płaskim i prostokątnym ekranem. Niestety nie znam tego konkretnego modelu oscyloskopu ale z moich doświadczeń i z...
Zacząłbym od sprawdzenia łożysk. A dodatkowo zbieżność/geometria oraz opony. Miałem podobny przypadek. U mnie występował jedynie przy skręcie w lewo. Po wymianie opon, wyważeniu oraz ustawieniu zbieżności problem zniknął jak ręką odjął.
Też mi się wydaje że zbieżność i geometria do ustawienia.
Nie są potrzebne do zbieżności? To nie wiem jak Ty ustawiasz ta zbieżność... Oczywiście ze są niezbędne i to nie do całej geometrii ale do samej zbieżności również trzeba odprężyć zawieszenie kol, inaczej przy kręceniu drążkami będzie "przepychać" cale auto i pomiar będzie z czapy
Nie wszystko. Napisałem odnośnie stuków. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wspomagania na zapalonym silniku. Co do ściągania przy przyspieszaniu to potrzebna dobra geometria i zbieżność. Tuleje masz pełne,nowe, mogła się trochę zbieżność rozjechać na minus. Sprawdzałeś? Ogólnie do weryfikacji całe zawieszenie sindebloki i swożnie wachacza. Przeskoki...
Faktycznie, trzeba na geometrię i zbieżność jechać bo słyszałem jak komuś do zera opony zdarło. :( Jak padaka po craschu , to otwory mogły zostać rozpiłowane. Jak patrze na wahacze w Google to też mają podłużne otwory .
Kalibracja EHZ często sprawia problemy, również w serwisach. Powinno się robić na płytach obrotowych.Chyba ze względu na opory ruchu. Co było przyczyną kalibracji? Ostatecznie można przegrać pamiątkę ze sprawnego sterownika i zrobić zbieżność na stanowisku do geometrii. Napisz jakie są parametry po dłuższym postoju, po uruchomieniu i w czasie kręcenia...
Samo wypięcie półosi nie powinno wpływać na zbieżność. Ale odkręcenie wahacza, sanek by wyciągnąć skrzynię już wpływa na zbieżność i całą geometrię.
Witam mam oto pewien problem z samochodem Audi A4 B6 ośka, samochód generuje moc 407 koni i 540 niutonometrów. Problem pojawia się Przy gwałtownym przyspieszeniu jest to bardzo widoczne na trzecim biegu, czwórka mniej, piątka prawie w ogóle. Problem z zawieszeniem, założony gwint MTS dobierany po vin i wlpie, jest wymieniony cały komplet wahaczy z przodu...
Szeroka opona, niski profil, kąty pochylenia na minusie ,więc auto praktycznie stoi na wewnętrznych krawędziach opony. Możesz się ratować przestawieniem geometrii w stronę zbieżności , oczywiście w zakresie tolerancji.
no właśnie jak ustawie na wprost to w lewą stronę kręci się bardziej niż prawą, tzn obrót jest większy i to nie minimalnie a wyraźnie widoczne:)-czyli jeśli to drążki kierownicze są do ustawienia to gościu co będzie robił geometrię i zbieżność zajmie się tymi drążkami?
Po pierwsze - piszesz w niewłaściwym dziale. Odnośnie problemu: Trochę to nierealne i bezsensowne. Nierealne, ponieważ nawet w przypadku zainstalowania w pojeździe jakiegoś autorskiego urządzenia monitorującego zbieżność, nie przeprowadzisz dobrego pomiaru w warunkach dynamicznych, ponieważ zawieszenie podczas jazdy pracuje, a także samochód rzadko...
Dodam jedź jak najszybciej bo robi się sucho i szkoda opon a na nich niebawem zobaczysz , że masz problemy ze zbieżnością.
Auto miało przygodę wypadkową, nie wiem czy to można nazwać aż "dzwonem" ale ok, zaliczyła dzwona. I tak przyjmijmy, auto po dzwonie, nie sciąga, geometria ok zbieżność zrobiona. Kąt WSZ jedynie się wychyla. I co w takim wypadku?? Ma to związek z nie wracaniem kółka w punki "O" czy bardziej stabilna kierownicą? Jeśli tak, jak temu zaradzić? co poprawić?
Witam Mam problem ze ściąganiem auta audi a5 2013r. Audi miało mała kolizję rok temu. Serwis wymienił końcówkę drążka wszystko ustawił i tak jeździłem. Auto odebrane zimą nie zauważyłem dużej różnicy w prowadzeniu. Problem w tym że gdy trzymam kierownice prosto to auto po chwili leci na lewą stronę. Aby jechać prosto musze mieć kierownicę lekko w lewo...
Witam.Poszukuje obsługi trybu serwisowego do Panasonika TX 29 PS 11P. Jest mi on potrzebny ponieważ mam problemy z geometrią obrazu oraz zbieżnością. Pozdrawiam wszystkich . Marian z Grudziądza
Zmienione zostały tuleje wahacza, sworznie, łączniki, gumki, drążki kierownicze zrobiona 2x zbieżność To też pewnie nie to, ale w innym samochodzie, po wymianie sworzni, zmieniła mi się geometria przedniego zawieszenia. To trochę coś innego jak zbieżność. Sworznie, za krótkie na mocowaniu do wahacza, spowodowały, że koła stanęły "pod siebie". \___/...
A gdzie tam jest kolumna kierownicza? Gdybyś był na geometrii a nie samej zbieżności, to może coś byś wiedział. Kąty zrób.
Auto ma przejechane 81.0000 km, w sumie nic nie pukało poza tym skrzypiącym łożyskiem. jakiej firmy najlepiej kupić łożyska ewentualnie całe poduchy ? I czy po tym zabiegu muszę robić geometrię ? Zbieżność. Kup kayaba/sachs?
Jest to tak : kineskop , zespół odchylania i płyta odbiornika to tzry elementy urządzenia które muszą współdziałać . Zamiana jednego z tych elementów wymusza zmiany pozostałych - Ci co mówią że nie ma żadnego problemu prawią bzdury ! Przy odrobinie szczęscia - może nie być żadnego problemu ale pod warunkiem że konstrukcja cewek jest taka sama . Oprócz...
Zbieżność to jedno- a co z geometrią podwozia?
Na twoim miejscu najbardziej bym się przejął tym podpunktem "aha", czyli stukaniem w zawieszeniu i tendencją do jazdy "w kółko".Może to świadczyć o tym, że twój bolid był wcześniej zdrowo trzepnięty i od kontroli geometrii nadwozia , zbieżności a także hamulców trzeba chyba rozpocząć(wpływa to bezpośrednio na bezpieczeństwo twoje i innych).
Po każdej naprawie zawieszenia zalecana jest geometria zawieszenia.
Korekta raczej nieunikniona, albowiem to nie końcówka, gdzie możesz posiłkować się licząc obroty przy wykrecaniu starej. Pamiętaj również że gdy lekko zmienisz kąt poleci też zbieżność. Pozdrawiam
Tylko i wyłącznie geometria, żadne tam przestawianie kierownicy poprzez jej ściąganie. Trzeba zrobić porządną geometrię i wszystko wróci do normy. Nie zawsze musi ściągać samochód na bok lub podcinać opony gdy geometria jest źle, zbieżność może być ok, ale jest kilka innych parametrów. jesli juz Ci pocieło opony to zobacz czy na [url=http://www.oponeo.pl]oponeo...
Chyba też Sony ,chociaż ostatnio jakość TV bardzo spadła ,kineskopy padają ,słaba zbieżność, geometria.
Duży krok do przodu. Padła dioda V105 - BYR29-800. Z braku oryginału zastąpiłem ją inną - BY329 i monitor ruszył. Nie ma jednak róży bez kolców. Brakuje szerokości - po obu stronach po ok. 2 cm. Reszta, czyli geometria i zbieżność, to kwestia regulacji. Dzięki za podanie wartości rezystorów - to był klucz do sukcesu. Pozdrawiam Włodek
Witam Fakt, że w LG nagminnie leciały trafa ale z moich obserwacji wynika, że w obecnych 700b i 700p trafo zdarza mi się wymianiać bardzo żadko, nie to co w 775ft... ale tak naprawdę o poprawie jakości traf w LG będziemy mogli porozmawiać za kilka lat, wtedy sie okaże. Generalnie to nie masz co się kierować firmą bo wszystko i tak zależy od egzemplarza...
A geometrię ktoś sprawdzał? Dodano po 2 Geometrię wszystkich 4 kół a nie tylko zbieżność. Bo jeżeli masz sprawdzone WSZYSTKIE punkty bazowe plus dokładna geometria 4 kół to powinno "jechać" prosto. O stan zawieszenia nie będę pytał bo zapewne też sprawdzone?
Geometria nigdy bo na zbieżności powiedzieli że jak ściąga to trzeba zrobić zbieżność i tyle... a z tylu to nie wiem czy wszystko ok. Na przeglądach nic nie mówili jak wchodzili do kanału... dzieje się tak od roku i próbuje walczyć z tym.
zbieżność moze się sama przestawić od wjechania w dziurę czy krawężnik. Poszukaj warsztatu, który sprawdziłby całą geometrię i tzw "krzywą zbieżności". Jak nie będą wiedziec co to jest i jak to sie robi to nie trać na nich czasu i pieniędzy i szukaj dalej
Źle słyszałeś, przynajmniej w tym przypadku. Dalej, jak sprawdzisz pełną geometrię i stan amortyzatorów, to będziemy mieli o czym dalej rozmawiać. Rozjechana zbieżność właśnie objawia się "bujaniem" auta na drodze od prawej do lewej wraz ze wzrostem prędkości.
thomson zbieżność thomson zbieżność zbieżność volvo zbieżność kół
lutowanie stali aluminium tablet reset modecom pingi laptop
lodówka wyświetlacz samsung rl34egsw arduino sterowanie fazowe
Akumulatory do podkaszarki Titan TTI821GGT 41N/4 – kompatybilność, modele, pojemności Selektor wejścia Yamaha AX-470 – gdzie kupić oryginalny przełącznik ALPS VT148300/WN157900