gericom hummer 2840c

Znaleziono około 13 wyników dla: gericom hummer 2840c
  • Laptop Gericom Hummer 2840c

    hehe tylko zebym ja wiedzial jak wyglada i gdzie szukac tego kontrolera to by bylo fajnie. P.S a wie ktos cos o tym PCMCIA czy da sie zalozyc do tego laptopa Gericom Hummer 2840C 755II6

    Początkujący Serwisanci hmmwv   01 Lis 2006 14:03 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5525
  • Wie ktoś może jak się rozbiera Gericom Hummer 2840c?

    Witam mam mały problem z laptopem Gericom Hummer 2840c. Mój inteligentny braciszek postanowił sobie pogrzebać i odkręcając chłodzenie z procesorka zgubił jedna śrubkę która wpadła do środka laptopa. Jak się pomajta kompem to słychać jak się tam gdzieś obija ale za nic nie ma ochoty wypaść. Odkręciłem...

    Komputery Hardware mil0n   24 Gru 2006 14:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4195
  • Co to za płyta główna? Laptop Gericom Hummer 2840c.

    Sprawdź: ale zgadzam się z przedmówcą. Jeśli komputer dobrze działa, to lepiej go nie polepszaj.

    Komputery Hardware Mario Mario   17 Maj 2015 06:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2318
  • [Gericom hummer 2840c] sterownik audio

    Witam Czy ma ktoś może, albo czy spotkał się przynajmniej z driverem do tego "cuda", jest napisane, że to via ac 97 audio codec (WDM), wypróbowałem całe mnóstwo driverów i nawet jeżeli już pasują to i tak dźwięku nie ma = /. Proszę nie odsyłać do googli, bądź strony producenta, gdyż w tym pierwszym...

    Software serwis iie   19 Cze 2010 20:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5031
  • Gericom Hummer. Azureus. Przy ściąganiu komputer zawiesza się co 10 s.

    Witam wszystkich , mam maly problem i nie wiem jak go rozwiazac wiec pisze do was a mianowicie ostatnio na laptopie Gericom Hummer 2840c mialem windowsa xp he i program do sciagania torrentow azureus wszystko smigalo az milo , postanowilem przesiasc sie na xp prof zainstalowalem azureusa i tu sie zaczely...

    Komputery Hardware tzok   18 Gru 2006 11:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1260
  • Laptop Gericom Hummer Chip zarządzania energią w laptopie?

    Proszę o pomoc w reanimacji Gericom Hummer 2840c.Laptop całkiem martwy,od czego zacząć.Mam napięcie do zaznaczonego miejsca.

    Komputery Hardware dell44   20 Sie 2014 16:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4718
  • Gericom Hummer /WLAN. Czy ma wejście na karty miniPCI?

    laptop taki jak w opisie.. model: 2840C otusz problem jest taki nie ma on zlacza PCMCIA a chcialbym w nim zainstalowac karte wlan... wiem ze sa na USB.... ale moje pytanie jest takie czy ktos nie wiem czy ma on wejscie na karty miniPCI??? wszelkie porady beda cenne.. pozdrawiam...

    Komputery Hardware Luciusz   13 Lut 2005 17:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1074
  • Laptop Gericom coraz gorzej

    Czesc posiadam laptopa Gericom Hummer 2840c 755II6 ( Celeron 2,8 , 512ddr 400 , 40gb ) , gdy go dostalem bylo wszystko ok , ale po miesiacu zaczely sie problemy jako pierwsze padlo usb w serwisie koszt naprawy ok 350zl nie naprawialem tego bo nie warto bo z usb i tak nie korzystam w lapie , lecz na usb...

    Komputery Hardware satgal   03 Maj 2007 06:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2653
  • Części z laptopa Gericom

    Czesc posiadam czesci z laptopa gericom hummer 2840c : 1. Płyta glowna 755II6 (nie wiem czy dziala usb , modem i lpt , napewno dziala vga , ps2 i tv out , plyte sprzedaje jako urzadzenie ktorego stan jest nieznany poniewaz nie wiem czy nie uszkodzilem czegos podczas demontazu ) 2.Matryca 15 stan...

    Elementy elektroniczne Bazar Venom007   13 Paź 2007 18:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1185
  • Sprzedam Gericom matryca,dvd,bateria,zasilacz

    Cześć posiadam części z laptopa gericom hummer 2840c : 1.matryca 100% sprawna , nie porysowana , lekko przybrudzona + inwerter i kabelki . Cena 50zl 2.bateria 14.8Vdc 4000mAh , nie używana od kilku miesięcy , trzymała ok. 2h . Cena 20zl 3.nagrywarka dvd matshita uj-815-b 100% sprawna ,...

    Elementy elektroniczne Bazar azibik   05 Cze 2008 14:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2444
  • Laptop nie uruchamia systemu , nie widzi dysku

    Czesc posiadam laptopa Gericom Hummer 2840C , Celeron 2.8 , 512 ddr 400 , 40gb samsung . Komputer dzialal normalnie ale do czasu , wczoraj gdy chcialem go uruchomic odrazu po ekranie powitalnym "Gericom" pokazuje sie takie cos " NSC DP83815/DP83816 MacPhyter-Fast Ethernet UNDI , v1.00 Copyright (C)2002...

    Komputery Hardware Micharlito   27 Sie 2007 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4034
  • [Kupię] Zasilacz do laptopa 20V--6A

    Czy ktos posiada do sprzedazy oryginalny uzywany zasilacz 20V 6A do laptopa Gericom Hummer 2430? Mam od Hummera 2840c 20V 4,5A 90W. Nie musi być 20V, wystarczy 19V. W tym 2840c nie mam bateri i pracuje non stop na zasilaczu 19v 6A bo mniej się grzeje jak ten oryginalny.

    Komputery Bazar Viktor1   08 Mar 2013 16:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1438
  • Rozbieranie Maxdata ECO3150

    Bios pasuje od wielu modeli z serii 755. Identyczna płyta jest w Gericom Hummer 2830c i 2840c ,Fujitsu Siemens Amilo L6820 i 6825 ,EiSystem 4413.Jakby co to mam pliki pasujące ,jak również sprawne biosy z uszkodzonych płyt.Jeżeli płyta jest sprawna to się włącza w charakterystyczny sposób.Po włączeniu...

    Laptopy Hardware jacekhe   04 Kwi 2011 11:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3878
  Szukaj w 5mln produktów