glosnik charczy

Znaleziono około 255 wyników dla: glosnik charczy
Podstawowa forma zapytania: głośnik charczeć
  • Co zrobic jak glosnik charczy!!!

    witam - mam glosniki pioneera (16,5 cm) - posiadam je od nowosci i nie mialem z nimi zadnego problemu , az do niedawna - poniewaz jeden glosnik przy glosniejszym sluchaniu zaczyna charczec - co moze byc przyczyna tego i jak to naprawic - moze ktos sie zna na tym i podzieli sie ze mna doswiadczeniami...

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Paź 2005 16:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 14245
  • Glosnik charczy po wlozeniu do skrzyni

    Panowie, teraz w aucie jest taki pseudo wzmacniacz: Szukam czegoś małego, bo niestety wolne miejsce mnie ogranicza, i najlepiej 4 kanałowego, bo tylne głośniki też chodzą na wzmaku. Znalazłem wzmacniacz Gelhard Indy 160, coś takiego: Czy będzie to trochę lepsze od tego co mam? O tylne głośniki...

    CarAudio   07 Lis 2012 14:31 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2511
  • Stx sredniotonowy charczy

    Witam mam problem gdyz kupilem nowy glosnik stx 14-150-8 SCX i przy wiekszym volume glosnik charczy ... czym moze byc to spowodowane? dodam ze jest to kolumna 3 way w ktorej jest zamontowana zwrotnice mierzona nie uniwersalna

    Nagłośnienie Domowe   30 Lip 2009 23:59 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2126
  • Zestaw 5.1! Jaka jest przyczyna charczenia?

    Glosnik charczy czy wzmacniacz - sprawdz podlaczaja dobre glosniki w gniazda od chraczacych.

    Audio Serwis   07 Lip 2007 13:19 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1466
  • Głośnik po przyklejeniu kopulki charczy

    Witam Mam nastepujacy problem. Po przyklejeniu kopulki glosnik charczy, natomiast przed przyklejeniem grał idelanie. Co moze byc nie tak ? Z góry dziekuje za pomoc

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   08 Kwi 2012 18:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1368
  • Glosnik mi trzeszczy

    Wiec tak zaczne od tego ze posiadam 4 glosniki .2 male po 30 wat i 2 duze po 200 wat .Wczoraj dopiero wszystko podpinalem pod Amplituner pionner podlaczylem najpierw pod niego jeden maly glosnik. Dzwiek byl wspanialy , duzo lepszy niz jak byl podpiety pod kompa. Poglosnilem lekko aby zobaczyc jaka moc...

    Technika Sceniczna i Studyjna   14 Paź 2009 19:21 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 12243
  • Głosnik po roku nieuzywania "charczy".LANZAR MAX 25cm

    Hejka, nie wiem co jest, ale gdy wkladalem skrzynie z glosnikiem LANZAR po roku uzytkowania do garazu, nastepnie po roku lezakowania wyjalem ją z garaz i podlaczylem pod ten sam wzmacniacz glosnik zaczal nagle przy bardzo cichutkim graniu slychac takie lekkie pyrkanie w rytm nasu , natomiast gdy dam...

    CarAudio   27 Lis 2011 16:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2290
  • Wieża sony - charczy głośnik

    Witam Od jakiegos czasu charczy mi glosnik. Jednak sprawdzalem ten glosnik i on jest dobry. Czym moze byc spowodowane to charczenie ??? z gory wielkie dzieki

    Audio Serwis   02 Lut 2006 15:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1343
  • Zodiak DSS 402 - prawy głośnik charczy

    Caly czas charczy. Głownie slychac to przy wysokich tonach (myslalem ze to glosnik wysokich tonów sie popsuł, odlutowałem go na chwilke ale tez charczyło). Po prostu w glosniku wysokotonowym bylo bardziej słychać. Ale to nie wina kolumn, bo jak podłączam ten sam glosnik pod lewy kanał to gra dobrze....

    Audio Początkujący   11 Kwi 2008 14:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5395
  • Charczacy glosnik w laptopie

    Witam mam problem kupilem niedawno na allegro laptopa acer aspire wszystko mialo byc super teges ale tak naprawde nie jest nielicze pekniec obudowy o ktorych niebylo napaisane na aukcji ale rozchodzi mi sie najbardziej o to ze lewy glosnik trozke ciszej gra i dotego charczy np filmy sie zle oglada bo...

    Komputery Hardware   12 Lis 2007 22:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2283
  • Subwoofer czy wzmacniacz? Dlaczego subwoofer zaczyna charczeć?

    Jesli o to chodzi no to mowie... Wziolem kabelki ktore kupilem w sklepie elektronicznym i podlaczylem z tylu subwoofera i potem podlaczylem do wzmacniacza. Tak samo zrobilem z 2 innymi glosnikami. Jeszcze dodam ze mam inny glosnik ale 8Ω i 75 wat i on chyba troche dalej dochodzi niz ten co...

    Audio Serwis   13 Kwi 2006 08:30 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4510
  • Dell Latitude E4200 - brak dźwięku, tylko charczenie

    wlasnie rozkrecilem netbooka okazalo sie ze jest tylko jeden glosnik w nim.przy glosnosci mikser 65% gra bardzo bardzo cicho alem mozna zrozumiec wszytkie slowa powyzej 70% srasznie glosne charczenie.czy istnieje mozliwosc ze to glosnik jest uszkodzony czy raczej cos na plycie

    Laptopy Hardware   15 Sie 2012 17:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1338
  • Głośnik niskotonowy charczy przy 150-180 Hz

    Wydawalo mi sie, że faktycznie kapsel w glosniku w jednym miejscu lekko sie odkleja wiec podkleilem kropelka. Niestety efektu nie bylo. Rozkrecilem wiec ponownie kolumne, wyjalem glosnik, ogladalem z kazdej stroni i wszysko wydawalo mi sie ok. Jak wyjalem glosnik z kolumny zrobilem test i nie charczalo....

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   23 Mar 2016 19:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1818
  • Kolumna Tonsila trójdrożna i diora ws 442. Słychać charczenie.

    witam. mam taki problem. mam kolumne tosila trojdrozna i wzmacniacz diore ws 442. problem polega na tym, ze od jakiegos czasu podczas sluchania muzyki slysze harczenie. coraz bardziej glosniejsze im glosniej gra muzyka. Na poczatku myslalem ze to drgania basowe wprawiaja w ruch jakies rzeczy. Sprawdzilem...

    Audio Serwis   02 Gru 2006 21:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1430
  • Jaki glosnik, wzmacniacz, skrzynia??

    Gain ustawiasz na minimum a na wlaczonym radiu podkrecasz radio tak głosno jak sie tylko da az do uslyszenia znieksztalcen (charczenia) i podobnie wzmacniacz podkrecasz delikatnie Gain a jak usłyszysz charczenie cofasz troszke pokretelko

    CarAudio   09 Kwi 2007 21:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1452
  • Nokia 3650 charczący i cichy dżwięk.

    Przyznaje że to pierwszy telefon który mam zamiar naprawić a nie zdemolować:D a UEM już zlokalizowałem i ... wygrzałem ale bez jakiego kolwiek skutku. A nie mogłem go wcześniej zlokalizować ponieważ się nie wtajemniczałem w schemat tej nokii Sam przynajesz ze to twoj pierwszy telefon. Jesli nie chesz...

    GSM Serwis   19 Paź 2007 20:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1431
  • Jeden wofer cichnie i charczy, co to może być?

    Witam, Na poczatek to pasowalo by ten glosnik zamienic na inny (np. przetwornik z lewej strony dac na prawa) i zobaczyc czy nadal bedzie to samo, jak znow ten sam glosnik bedzie sie tak zachowywal to bedzie z nim cos nie tak, a jak to bedzie znow na tym samym kanale to mozliwe ze cos ze wzmacniaczem...

    CarAudio   12 Kwi 2009 11:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 770
  • Kolumny Peavey 112HE charczą dolne głośniki.

    Na temat glosnikow piezo jest duzo informacji na forum, mozesz poszukac i poczytac, ja dodam tak w duzym skrocie, piezakow juz sie nie stosuje (tylko w tanich chinskich kolumnach). Maja one niezbyt przyjemne brzmienie, bardzo piaskowe, ostre i dlatego w dobrych kolumnach zawsze stosuje sie dynamiczne...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   21 Kwi 2014 07:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1503
  • Soling Cp123 - jaki glosnik lub naprawa starego

    Witam serdecznie. Posiadam skrzynie Soling CP123, tzn kupilem ja kilka dni temu z all.. ( podobno nowka sztuka , uzywana 2 tygonie) i pojawil sie problem.. po podlaczeniu do wzmacniacza okazało sie ze glosnik jakos dziwnie charczy, wydobywaja sie z niego jakies dziwne trzaski, dzwonienie i jakby ktos...

    CarAudio   21 Cze 2010 18:48 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3236
  • Uszkodzony glosnik 4ohm 5w

    Glosnik chwile pochodził i sie wlaczal i wylaczal i jeszcze przy tym charczał. Rozbierajac go zauwazylem ze w tym glosniku jest peknieta membrana i,ze to moze byc powod tej usterki. Glosnik zabieram do pracy,a mam niej spory halas i glosnik chodzi prawie caly czas.na full. Chcialem kupic cos z jbl,ale...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   05 Lip 2018 18:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 216
  • charczący mały sub

    1. skróć rure..... bedzie wyzej ale charczenie zniknie, postaraj sie zaokrąglic brzegi rury. a najlepiej to zatrzymaj glosnik i zobacz czy przestanie charczeć. jak nie - daj mocniejszy wzmacniacz.

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Lut 2004 18:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 869
  • Creative Inspire T5900 charczy

    gdzie go postawiles ze ustaje charczenie jak go przesuniesz? moze za blisko szafki,sciany itp - wzmacniaja sie w ten sposob basy powodujace drzenie mebli.... jesli charczy glosnik(a na 3/4 ewentualnie polowie glosnosci nie powinien) to uslyszysz to w kazdynm momencie - druga sprawa ze moze w srodku...

    Komputery Hardware   30 Sty 2005 23:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1255
  • Głośnik GD30/50-charczy. Czy da się z nim coś zrobić?

    Witam!Glosnik jak w temacie jak gra po cichu to charczy,jak docisne lekko dolny resor palcami to charczenie ustepuje,jesli nie podam sygnalu na niego i ruszam membrana to slychac szelest tak jak by cewka sie ocierala.Da rade cos z tym zrobic czy to juz jest do wyrzucenia?Zajechalem go na ELTRONIE!Dodam...

    Nagłośnienie Estrada   07 Paź 2006 17:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1787
  • Chigaco RCM 169 prawy tył charczy i przestaje grać

    Witam! Tylny prawy głosnik po 5min sluchania muzyki przestaje grać, bądź zaczyna charczeć, po pzekreceniu glosnosci na maksa charczenie ustaje, albo wlacza sie dzwiek,gdy np. glosnik sie wylaczy. Czego to wina?

    Radia Samochodowe Serwis   20 Wrz 2007 23:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 969
  • charczy gwizdek w jbl

    dzieki sroka! widzialem te zarowki ale niby nie sa spalone jedna ma w srodku wolframowego drucika lekkie przebarwienie ale bardzo slabo widoczne. dodam jeszcze ze glosnik ten byl juz naprawiany i mimo zarowek spalil sie kiedy gwizdek ale tam jest to tak skonstruowane ze ten gwiek dalo sie naprawic lutujac...

    Audio Serwis   05 Lip 2004 13:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2294
  • Gdn 20/40 charczenie. Co się popsuło?

    Witam:) podlaczylem pod kolumne stary wzmacniacz(okazal sie uszkodzony) cos mocno puknelo, a teraz glosnik przy wiekszym basie charczy. Co sie popsulo? Prosze o podpowiedz jak to naprawic, czy kupic nowy? jest tam zamontowany tonsil gdn 20/40

    Nagłośnienie Domowe   07 Lis 2006 22:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 876
  • Charczące kolumny przy basach. Co to może być?

    no tak jak mowilem. Raczej cewki, Chyba ze zwrotka w jakis sposob sie posypala. Mechanicznie wepchnij glosnik basowy i wsluchuj sie czy tez charczy.

    Nagłośnienie Domowe   23 Mar 2007 22:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1851
  • Tuba Boschmann apache - charczy przy wyciszonym radiu

    Posiadam taka tube i nie wiem co jest jak jest wyciszone radio to glosnik mi charczy jak by jakies zaklocenia byly pomozcie mi co moze byc??? sory za slownictwo ale sie spieszylem

    CarAudio   18 Gru 2008 11:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1571
  • Kolumny Tonsil MILDTON 80 Głośnik niskotonowy charczy ?

    Czytałem na tej stronce o wymianie oraz ogladalem na YT, po 15 fotki wrzuce jak to wyglada teraz. Dodano po 44 Brak aparatu, To jest cewka, widac na niej minimalne skrzywienie tektórki (2/10 mm) a to drugie Zawieszenie dolne zostało wyciete przez inteligentnego brata, pomyslalem...

    Technika Sceniczna i Studyjna   27 Sie 2009 16:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4239
  • Mocne charczenie w centralnym głośniku Sony str de445

    Witam, najwyrazniej wzmacniacz mocy wzbudzil ci sie. Sprobuj najpierw dolaczyc inne glosniki a potem inne zrodlo sygnalu i zobacz czy dalej charczy i piszczy. Ustaw potencjometr glosnosci nisko. Dodano po 47 Mozesz na poczatku zaczac od sprawdzania stanu i polaczenia obwodow RC znajdujacych...

    Audio Początkujący   13 Lis 2009 16:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1537
  • Kolumny Magnat 880, problem z charczeniem jednego z czterech

    To nie zwrotnica, mogl odkleic i przesunac sie magnes, przeloz glosnik z drugiej kolumny. Mogla tez wypaczyc (znieksztalcic) sie cewka i ociera o magnes. Sadze, ze glosnik bedzie do wymiany, jezeli wszystkie lutowania sa poprawne. Nie znam schematu tej zwrotnicy, ktora obsluguje ten system, no moze jeszcze...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   04 Kwi 2011 13:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3656
  • Re: Subwoofer Harman kardon Ts-7/230 - charczy, cicho gra

    Mam problem z uszkodzonym subwooferem bylo to uszkodzenie mechaniczne, plytka byla peknieta, naprawilem plytke subwoofer zaczal starowac jednak nie reaguje na poziom glosnosci oraz dzwiek wydobywajacy sie z glosnika jest bardzo podobny jak w glosniku ze spalona cewka "charczenie" gra dosyc cicho. Oczywiscie...

    Początkujący Naprawy   02 Lip 2017 21:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 984
  • ktory glosnik lepszy??

    Mam juz 1 glosnik basowy z serri 888 i basik jest swietny:-) ale na allegro dostepne sa tyko o impedencji 4 ohm:/A ja nie wiem czy moge podlaczyc 4 ohm bo poprzednio mialem sredniotonowy 8ohm i sie zrypal(charczy) to chce sobie wymienic na nisko. Na allegro kolesie powiedizli mi ze jesi chce tak zorbic...

    Technika Sceniczna i Studyjna   26 Sie 2005 12:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1124
  • glosnik basowy vs glosniki komputerowe

    dobra mam skrzynke 15 l wczoraj staralem sie zrobic..tak mi proponowal na innym forum...abym zrobil 10-15 l zamknietej... wrzucilem glosnik i jestem zadowolony...jaka radzilbys mi kupic zwrotnice zeby byl to subwoofer? Dodano po 5 dzisiaj dostalem wzmacniacz 2 x 20W...podpialem i powiem szczerze......

    Estrada Co Kupić   22 Lis 2008 20:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1130
  • Diora ZGB 80 8 903 glosnik średniotonowy

    Witam, mam taki problem, glosniki niskotonowe i wysokotonowe w moich kolumnach DIORA ZGB 80 8 903 są nowe, oryginalne z tonsila, natomiast średniotonowe regenerowałem sam, niestety raczej źle to zrobiłem gdy przy większej głośności średniotonówki charczą i dźwięk który z nich wychodzi nie jest zadowalający,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   01 Maj 2013 22:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1764
  • Bass reflex charczy.

    Obudowa ok 65l Glosnik Vifa M26WR-09-08 (parametry na: ) Srednica b-r 10cm, dlugosc 27cm Gdy podkrece glosnosc na 6/8 mocy i odetne tak przy 60-80hz to z odworu b-r slychac wyrazne rwanie, co jak charczenie. Glosnik dziala dobrze, choc jest troche bezwladny przy tej mocy. Jak moge wyeliminowac to...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   15 Gru 2003 10:39 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3162
  • zrobilem suwoofer i charczy

    chcialem zrobic malutki wooferek do pc. skrzyneczka dł.31 a wysoka 21 do tego dalem 2 glosniki 8 ohm 15 wat polaczone rownolegle. przed glosnikami dalem na plusie cewke i rownolegle z glosnikami condensator 330 mikro 200 volt. jak dam cicho to basik fajny ale jak dam glosniej to harczy. obudowa...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   21 Lut 2004 18:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1499
  • Amplituner AT9100 - charczy.

    Witam Mam problem z jednym kanalem awiec na poczatku myslalem ze to w glosnikach cos sie zepsulo bo bardzo charczaly byl nieczysty glos jakby chrypka lecz przepiolem glosnik do drugiego kanalu w amplitunerku i dzialal jak nalezy. Wie ktos moze co moglo nawalilc ? Dzieki Pozdrawiam

    Audio Serwis   27 Lis 2004 16:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1761
  • Czy dobry głośnik na słabym wzmacniaczu może charczeć?

    Hmmm nie wiem niestety po symbolu jakiego typu jest ten głosnik ale podajac całe pasmo akustyczne np na glosnik niskotonowy to bedzie on charczal, poza tym moce maksymalne głosników podawane sa dla liniowej charakterystyki czyli regulatory barwy tonu ustawione na ZERO. A nie sugrowalbym sie tymi mocami...

    Technika Sceniczna i Studyjna   20 Wrz 2004 21:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4147
  • Sub 2xGDN30/60/1. Głośniki charczą, jakby były przesterowane.

    No hertzik tak traofny wybor sam mam wiekszego 12 calowego brata. Jeszcze nie grał na maxa bo wciąz nie moge upolowac schematu do mojego wymazonego bpa200 ale do rzeczy. Mam tego es300.2 w 34l i do tego closed. Na tym glosniku juz jakos przechodzi ochota na glosne sluchanie zapas mocy jest i to duzy,...

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Gru 2004 19:39 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2115
  • GDN 25/60 charczy. Po dotknięciu górnego zawieszenia przestaje.

    Nie lepiej to samemu zrobic?? wyjdzie 8zl za glosnik a tak to to juz zaczynam sie bac ile moze to kosztowac

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Lut 2005 18:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1472
  • Naprawa głośnika. Głośnik charczy na niskich tonach.

    glosnik o ktury chodzi charczał az zamilkł czy się spaliła, sygnał dochodzi , czy da się go naprawić

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Lut 2005 20:30 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3503
  • Panasonic KX-F130 - charczy w trybie głośnomówiącym

    glosnik bardzo rzadko..... poprostu masz jakies smieci mieczy obudowa faxu a glosnikiem ....odkrec go i przeczysc i bedzie dzialac...... pozdrawiam oscar2000

    Telefony Stacjonarne Serwis   28 Mar 2005 14:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 866
  • Unitra PW 8010 - charczy prawy kanał.

    po 20 minutach gdy glosnik zaczol harczec ... <sila glosu zrobiłem na "0"> R155 - ok 58 mV R156 - ok 50 mV R255 - ok 0,5 mV R256 - ok 0,5 mV Rozzumiem... ze ten wzmachor ma 4 koncowki mocy.. i moge podlaczyc i zamiast 2 moge podlaczyc 4 glosniki nie tracac na sile glosu...

    Audio Serwis   06 Cze 2005 18:13 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3112
  • Pomocy!!! charczące głośniki

    Istnieje mozliwosc uszkadzania glosnika przez koncowke mocy. Jest to koncowka mostkowa. Wystarczy, ze jeden ze stopni koncowych jednego kanału jest uszkodzony i plynie przez glosnik caly czas prad staly. Choc dziwne to uszkodzenie, to niewykluczone.

    Początkujący Serwisanci   14 Cze 2005 11:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1808
  • sub w 5.1 tevion charczy

    zapewne ten subwofer jest wielkosci pudelka po butach wiec nie wydaje mi sie zeby co kolwiek bylo w nim uszkodzone. Poprostu siedzi w srodku wzmacniacz 5W ktory przy wiekszym wzmocnieniu sie przesterowuje i glosnik zaczyna charczec.

    Technika Sceniczna i Studyjna   12 Maj 2008 13:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2253
  • Głośnik basowy xtrem devil RX122 30cm który charczy

    wzmacniacz ma rms 2*60w lub 1*100w. glosnik byl podpiety do 1*100W. nie chce nic kupowac dopuki nie bede wiedzial ze ten glosnik na 100% do niczego sie juz nie nadaje. malo byl przezemnie uzytkowany choc mam go juz od 2lat. gral super jak na moje potrzeby i chcialbym aby jeszcze nadal mogl cieszyc...

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Sie 2005 22:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2381
  • Charczenie przy duzym wysterowaniu TDA7294

    Jak trafo nie jest do konca nawiniete to ma duze pole rozproszenia i do profesjonalnego zastosowania sie nie nadaje wiec mozna powiedziec ze jest zepsute albo zle nawiniete. Wszystkie trafa ktore uzywam sa zalewane w srodku zywica wiec odwijanie jest w zasadzie nie mozliwe. Amatorskie trafa z pustym...

    Projektowanie Układów   09 Lis 2005 09:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1329
  • Głośniki charczą!

    ja mialem taki problem z subem od Manta Multimedia, wyszlo na to ze glosnik padl, proponuje wymiane glosnika jesli taki dostaniesz ...

    Technika Sceniczna i Studyjna   31 Gru 2008 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3287
  • Curtis 21M1VT - charczy dzwięk WYPOWIE SIĘ KTOŚ ?? :)

    hmm euro na wyjsciu nie sprawdzalem przyznam sie ... lecz gdyby byl to glosnik to raczej mozna by bylo używać VOLUME chyba .. nie znam sie do konca :D

    TV Serwis   11 Cze 2006 11:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1215
  • Pomóżcie ! Niskotonowe charczą ?

    no niewiem czy ten twój glosnik czasem by sie nie schowal przy tonsilu 200W . altus 200W ma ale mocy muzycznej .więc nie porownuj glupio tonsila do jakiegos wynalazku . tonsil robi glosniki 200W ale estradowe.

    Technika Sceniczna i Studyjna   08 Kwi 2006 00:54 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3524
  • Charczący głośnik w samochodzie

    Nie to nie jest wina odwrotnej polaryzacji.Po zamianie biegunow jest napewno mniej basu.Polaryzacja ma znaczenie np przy kolumnach estradowych bez opuznienia zalaczanio kolumn po zalaczeniu wzmacanicza idzie impuls na glosnik i teraz w zaleznosci od polaryzacji membrana schowa sie lub wychyli do przodu...

    Początkujący Serwisanci   09 Sie 2006 12:02 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 23556
  • Co o tym sądzicie? Wzmacniacz ads 1400. Głośniki charczą.

    ale te glosniki beyma to ja sam pierwszy raz takie widze waza jakies 15 kilo a magnes jest gruby na 10 cm i szeroki na caly obwod glosnika.a one bez basu to graja lepiej od jbl bo sprawdzalem dynamika ze akustyk z teatru sie zdziwil tylko bass........... i tak sobie mysle ze moze kasty sa duze????bo...

    Nagłośnienie Estrada   04 Sie 2006 19:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1200
  • Diora ws354 charczy. Co to może być?

    rozumiem ze chodzi o ten duzy elektrrolit 2x 4700 ? bezpieczniki sa dobre. ktore to tr konca mocy ?? Dodano po 2 acha jeszcze jedna dziwna zecz po odlonczeniu wejscia sygnalu glosnik stracznie piszczy

    Początkujący Serwisanci   18 Gru 2006 15:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1557
  • Wzmacniacz Blaupunkt Gta 2100. Zaczyna charczeć tuba. Dioda przygasa.

    Witam! Mam problem z moim blaupunktem gta 2100 poniewaz gdy glosniej slucham to zaczyna mi harczec tuba na jakims glosniku no name podobno ma 250W ale w to nie wierze po rozmiarze jego magnesu Problem jest w tym ze przy niskiej glosnosci jest wszystko ok, gdy podglosnie zaczynaja sie dziac rozne...

    CarAudio   19 Lis 2006 16:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2189
  • Lanzar Max 12 - charczy. Czy wzmacniacz może być za to odpowiedzialny?

    no ja spalilem chyba lanzara max 12 nie rozbieralem go bo mialem na gwarncji moze nie byl calkowicie spalony ale charczal bylo czuc jak cewka ociera gdy sie ruszalo mebrane. No ale jak ktos mi mowi ze ten drut jest chartowany to sorry ale miedz chartowana nie ma czegos takiego stal sie chrtuje a nie...

    CarAudio   09 Sty 2007 20:04 Odpowiedzi: 74    Wyświetleń: 6073
  • Altus 140 Dziwny objaw, w jednej kolumnie charczenie.

    mozliwe ze padl... ale na wszelki wypadek podepnij kolumne pod inny kanal... co do podpinania samego glosnika do wzmacniacza czy amplitunera to bym byl ostrożny... jedna nie uwaga i mozesz spalic nie tylko glosnik a wzmacniacz.. Pozdrawiam

    Nagłośnienie Domowe   26 Sty 2007 16:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1263
  • tonsil voyager 200 problem (charczy)

    No wlasnie od kilku dni staram sie zakupic ten glosnik i nigdzie go nie ma. co do regeneracji to czy czasem glosnik nie straci na jakosci ?? Pozdrawiam

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Kwi 2008 00:38 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2784
  • sub charczy, wadą jest połączenie?

    standardowe pytania: jaki masz wzmak, ile kasy na glosnik i jaka muza?

    CarAudio   30 Sie 2007 18:05 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1371
  • Nokia 6111 Dzwine charczenie w głosniczku

    witam... wiem ze temat ze zeszlego roku.. ale interesuje mnie to czy wymieniles wkoncu glosnik.. bo u mnie jest to samo.. i nie wiem co robic... moze to przez usluge nim.. bo mialam wlaczona podczas rozmowy...

    GSM Serwis   28 Wrz 2007 23:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 894
  • logitech s200 2.1 - charczenie

    Jest to mozliwe ze glosnik juz padl. Chociaz ten zestaw nie jest za wydajny ale mysle ze na polowe mocy to powinien jeszcze grac spoko. Sasiadka sobie taki kupila ale u niej to nie bardzo moge to sprawdzic ... Sprobuj sciszyc troche poziom glosnosci w komputerze, ewentualnie odejmij basu na jakims equalizerze...

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Wrz 2007 07:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1508
  • Spalony głośnik? Da radę go ożywić? Charczy jak gra cicho.

    a wg mnie moze cos wpadlo w szczeline lub karkas sie powginal (??) lub cos podobnego co to za glosnik??

    Technika Sceniczna i Studyjna   17 Sty 2008 21:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1532
  • nowo zbudowany subwoofer i ...charczy przy małej mocy

    No to ciekawe co powiedza na to sasiedzi :) A jaka glosnosc ustawic na wzmaku? Dalem ok 60 % i sporo basu ,glosnik sie nawet calkiem nagrzal

    CarAudio   08 Sie 2008 13:19 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2662
  • głosnik w samochodzie charczy

    sprawdz ilu watowy jest glosnik i ile jest na wyjsciu z radia. ja stawialbym na radio.

    CarAudio   18 Sie 2008 13:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1333
  • Problem z 6230 charczący głosnik, po wymianie to samo

    wyglada na TIKU. Zobacz czy glosnik jest dobry jak właczysz i jak wciskasz klawisze na samym poczatku, powinno byc tam slychac czyste granie

    GSM Serwis   02 Sty 2009 22:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 714
  • Sony Ericsson w380i - Charczy głośnik i słuchawki

    To do wymiany glosnik

    GSM Początkujący   15 Cze 2009 13:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3224
  • Subwoofer VoiceKraft 880 - charczy przy małej głośności

    Jedno sprostowanie zanim zacznie sie las odpowiedzi pt prad spoczynkowy itp. Nie ma mozliwosci aby prad spoczynkowy zmienil sie sam na tyle aby rozstroic wzmacniacz do stanu powiedzmy twojego. Jezeli prad spoczynkowy jest niewlasciwy to tylko i wylacznie laczy sie to z jakas inna usterka. Prad spoczynkowy...

    Audio Początkujący   28 Wrz 2009 23:23 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3309
  • technics su-v60 charczy prawy kanał

    Prawdopodobnie dzieje sie cos z przedwzmacniaczem , jesli nie ma trzaskow w glosniku, czy to zepsucie zrobilo sie nagle czy po jakiejs imprezie? Dodano po 6 jak mi siadla koncowka mocy poczolem swond spalonego plastiku jedna nozka z koncowki mocy byla przepalona, nie dzialala jedna stona wzmacniacza...

    Audio Początkujący   05 Kwi 2010 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2227
  • Radio Philips + Lanzar VX520 (charczenie)

    Długo myslelem jak to napisac aby cie nie urazic..... pisze ten post juz 4 raz.... a wiec tak .... Po co wlanczasz bas na max i laudnes ?? Czy zdajesz sobie sprawe ze jezeli nie obetniesz pasma od dolu za pomoca jakiegos filtra to glosniki poprostu nie wyrabiaja bo dostaja dzwiek o czestotliwosci ponizej...

    CarAudio   27 Maj 2010 16:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1587
  • Kolumny Eltax Liberty 5+ głośnik charczy.

    No wymienic sam glosnik to nie problem :) pisalem o ewentualne naprawie głośnika czy jest to możliwe?

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   01 Cze 2010 08:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3319
  • Samsung Avila S5230 - charczy głośnik

    Przyczyn uszkodzenia może być wiele od czynników zewnętrznych po zużycie się elementu.Odnośnie demontażu wpisz w google avila disassembly i masz pierwszy link , natępnie pytasz gdzie kupić na alle...... regulamin zabrania reklamować wpisz glosnik lub buzer avila i masz jak na tacy .Powodzenia.

    GSM Początkujący   16 Sie 2011 18:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3146
  • Zg 40C/9 - Charczy niskotonowy "GDN 25/40/1"

    Pomoze i to znacznie. Czekam tylko do niedzieli, bo jade na wolumen kupic czesci do wprowadzenia w 5412 przerobke wg. Projektu PeterMan'a i przy okazji zajade gdzies do sklepu w celu zakupu acetonu. Po powrocie postanowie jako pierwszy zrobic glosnik, Radmor idzie pozniej. Bo po co wzmacniacz, jak nie...

    Początkujący Naprawy   19 Sie 2012 16:33 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 4294
  • Kolumny Tonsil ZG15C - GDN charczy

    Oryginalnie był tam GDW 9/15 - z membraną stożkową. W sumie - jeden z lepszych głośników wysoko-tonowych. Te głośniki są jeszcze czasem do dostania na portalu na "A". Kopułka ma mniejszą sprawność, więc i wysokich będzie mniej. Poluj na oryginały. Tu jest obecnie dostępny ścisły odpowiednik GDW 9/15/1...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   23 Lip 2013 13:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3471
  • Radio samochodowe Jvc KD-r45 charczy jak dam glosniej

    Siema wszystkim mam problem z moim radiem samochodowym Jvc KD-r45 chodzi mi o to ze jak ustawie sb bassy na +6 i wlacze ound czyli podbicie basow i glosnosc dam na 10 to zaczyna mi trzeszczec w glosnikach a jak odebne np 1 glosnik przedni to wtedy przestaje charczec i jak np dam na 12 to znowy zaczyna...

    Początkujący Naprawy   20 Maj 2014 17:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1536
  • Saba Stereo 1 - charczenie w jednym kanale

    A sam głośnik sprawdzałeś? Zamieniałeś głośniki między kanałami? Tak, głośniki sa sprawne, ale faktycznie brzmi to podobnie jak uszkodzony glosnik. Zawsze szwankuje lewy kanal wzmacniacza. Przy sluchaniu normalnej muzyki praktycznie tego nie slychac, dopiero duza ilosc niskich tonow powoduje wspomniany...

    Elektronika Retro   28 Maj 2015 21:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1392
  • Uszkodzony glosnik??

    To raczej wada zasilania. Jakbyś miał cewke uszkodzoną, to albo by grał, albo nie. Ewentualnie mógłby jeszcze charczeć. A jak dioda zasilania gaśnie to znaczy że prąd nie dochodzi. Sprawdź zasilanie na zaśniedziałem styki, przetarcia, załamania itd. Może coś z włącznikiem :?: A jak już działa to jak...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   24 Lut 2004 21:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1142
  • zawieszony glosnik - naprawa?

    mam glosniki macAudio 165mm, jeden jest OK, a drugi ma zawieszona membrane?? Gra, ale za cholere go nie mozna ruszyc na zawieszeniu. brobowalem palcami, ale boje sie ze go moge uszkodzic. Widac na nim jakies biale plamki, jakby czyms zostal oblany, co moglo mu sie stac? - nie charczy, gra. Jak go...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   11 Kwi 2004 19:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1190
  • Głosniki T5400 creative -niegra jeden glosnik

    śmiało mozesz powiedziec że zaczęło charczeć i przestało grać - muszą uznać bo aby coś spalic to musiałbys podac niemałe napięcie na wejścia a to raczej przypadkowo niemozliwe łachy nie robia - jakby co to urząd ochrony konsumentów

    Komputery Hardware   04 Lip 2005 11:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 797
  • co to moze byc za glosnik? [allegro]

    A no właśnie, też mi się wydaje że z wyglądu to tłoczonka, ale ten co miałem w regeneracji miał b.podobne proporcje i odlewany aluminiowy kosz. Też brak napisów. Inaczej mówiąc: jeżeli masz możliwość pomierzenia t/s i ochotę na zabawę, to bierz. Pytanie tylko czy nie charczy?

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Lip 2005 19:58 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1314
  • motorola v3690 glosnik

    Małe info co do tego że dzwonki słychać, i mikrofon sprawny. Jeżeli masz stary głosniczek to podłoncz go pod np. 3V i zobacz czy będzie coś słychać, podłoncz też ten nowy. Jeżeli bedzie słychać takie charczenie, to znaczyć to będzie że głosnik dobry. W tedy posprawdzaj ścieżki idące z głośniczka. Sprawdz...

    GSM Serwis   03 Lut 2006 22:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 728
  • Glosnik do pieca gitarowego.

    Było juz wałkowane, ale ja ci powiem tak: żadnych Alpierdów. Ja kupiłem 2 takie do wokalu i nic nie było słychac na próbie, więc dawałem więcej mocy i zaczeły charczec te głosniki. Teraz już charczą i pierdzą cały czas i nie wykazywał zbyt ładnego brzmienia przy wiekszych mocach. Niestety najtańszym...

    Nagłośnienie Estrada   19 Lip 2006 11:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1419
  • Ktory glosnik? STX GDN-22-120-4-SS czy ARN-226-07/4

    no to jak sie za nisko stroi... mowisz 2x300? no to chyba 27-300 lun 32-300... nie ma mowy zeby charczaly przy wzmacniaczu o mocy RMS i odpowiedniej budzie oczywiscie bez podbic bo przypuszczam ze to wlasnie dlatego zaczyna charczec, pozatym jak mozna miec problemy ze zestrojeniem obudowy? obudowe stroi...

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Paź 2006 13:19 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 5962
  • PANASONIC SA-CH74 uszkodzony glosnik

    Witam Sorry ale mówiłeś że 4 ohm :D. Co do głośnika to uszkodzona może być cewka lub sam resor. Jeśli charczy cał czas to pewnie cewka. Sprawdź miernikiem jeśli masz jaka jest teraz oporność. Przy uszkodzeniu oporność mogła spaść, przy czym trzeba uważać z próbami! Na każdym targu lub na giełdzie...

    Audio Serwis   14 Cze 2007 16:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1059
  • charczacy glosnik - Kto może naprawić [Kraków]

    Witam. Mam problem z jednym głośnikiem basowym w samochodzie. Od jakiegoś czasu "charczy". Zdjąłem obudowę i wszystko wygląda OK (membrana nienaruszona), jednak gdy palcem poruszam membraną to faktycznie czasem czuć że coś o coś pociera (wydaje mi się, że wewnątrz magnesu). Głośniki są okrągłe...

    Technika Sceniczna i Studyjna   30 Kwi 2008 21:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2173
  • Problem - Philips - Jeden glosnik gra mocniej i piszczy? :&a

    Zamiast do komputera podłącz kabel pod odtwarzacz mp3/walkman/discman i zobacz czy dobrze działa jeżeli tak to prawdopodobnie zepsuta jest karta dźwiękowa. Kiedyś brat mi zepsuł kartę dźwiękową, nie wiem jakim cudem, ale jeden kanał nie grał a drugi to tylko charczał.

    Audio Początkujący   07 Lip 2008 12:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2502
  • Jaki wplyw na glosnik ma roznica w pojemnosci skrzyni ??

    jak?? źle Ci gra? nie wiem, np. "charczy"... 25 litrów było liczone na ten głośnik przez producenta, więc odpowiedź nasuwa się sama

    CarAudio   13 Wrz 2008 10:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 861
  • Tonsil zeus - 2 glosnik niskotonowe uszkodzony

    Witam Serdecznie jak w temacie miałem 2 pary zeusów na imprezie sylwestrowej i przed imprezka robiliśmy z kolegami testy.I po prostu w godzinę zmieniłem zdanie na temat tych głośników ^^ szajs i jeszcze raz szajs .Tonsil teraz chyba produkuje naprawe beznadziejne głośnik. 1 Parę kolumn miałem podłączone...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   06 Mar 2010 18:35 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 4914
  • Spalony glosnik subwoofer zestawu Genius Sw Hf 5.1 5005

    jako ciekawostek mogę dodać jak "uderzę" subwoofer raz ale mocniej to subwoofer chodzi ale z "charczeniem" i po chwili znów przestaje chodzić. Gdy subwoofer chodzi i głośność jest ustawiona na okolu 40% to inne głośniki tez zaczynają cicho charczeć (zakłócenia) ale gdy ściszę subwoofer to jest już ok. ...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   29 Mar 2010 15:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4179
  • Panasonic SA6 - Uszkodzony glosnik

    Otwórz telefon i zrób zdjęcie głośnika, zawsze możesz spróbować wsadzić z nokii e51 itp. Głosnik charczy czy w ogóle nie działa ? Jeśli nic nie słychać może to też być wina taśmy.

    GSM Początkujący   18 Lip 2013 09:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 987
  • nowy glosnik do HK Audio PR:O 18 Sub A - co włożyć zamiast org. Eminence?

    a moze nie dońca wiem co masz na myśli mówiąc "wykop" a mowiąc "mulący bas" ? może zapytam sie na przykladzie konkretnego utworu Tujamo - Drop That Low (When I Dip) Czy to jest bas z wykopem? a tam gdzieś pośrodku utworu gdzie jest taki niski przeciągniety bas to do "zatrzęsienia" parkietem...

    Estrada Co Kupić   23 Cze 2016 23:32 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 7095
  • Pioneer - Glosniki charcza , wyłaczaja sie , jeden glosnik gra głosniej

    Witam mam taki problem kupilem nowe głośniki marki pioneer po podłączeniu głośników mam takie problemy : Jeden głośnik gra głośniej niz drugi , oba glośniki charczą przy 60 % głośności i gdy probuje jeszcze podgłośnic to głosniki przestaja grac a radio samo w sobie dalej funkcjonuje i robi sie to co...

    CarAudio   06 Paź 2019 10:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 75
  • czasem charczy mi ten glosnik jak dam wiecej mocy

    Są dwie możliwości - uszkodzone głośniki lub uszkodzone radio. Domyślam się iż to wina radia z racji takiej iż radio ma załóżmy te 10/15W mocy a głośnik 50W RMS także przy zwiększaniu gałki Volume radio zaczyna zniekształcać co objawia się charczeniem, pierdzeniem itp. Rada jest taka - albo wymienić...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   07 Cze 2010 23:34 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 12950
  • Philips hts 9800w charczy jeden glosnik

    Witam. Po wlaczeniu dzisiaj rano kina domowego jeden z glosnikow zacza charczec...trzeszczec... okropnie mimo iz telewizor jest wylaczony. Glosniki sa podpiete centralnie do subwoofera. Przy podnoszeniu glosnosci trzask pozostaje na jednym poziomie. Nie jest to glosnik gdyz przepinalem je miejscami. Jest...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   07 Lut 2016 13:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 558
  • Huawei Y6 charczący glosnik

    Witam. Ostatnio spadl mi telefon huawei Y6 od tamtej pory glosnik charczy. Nie mam pojecia co mogę z Tym zrobic . Jest jakas inna metoda niz zakup nowego głośnika? Głośnik charczy przy powiadimieniach np. SMS, facebook, messenger. Ale takze przy słuchaniu muzyki, rozmowy w trybie głośnomówiącym....

    GSM Początkujący   24 Sty 2017 08:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1854
  • Subwoffer aktywny XXL

    Moze ktos wstawil te BU bo nie mial innych. Co to znaczy ze charczy strasznie? Glosnik charczy czy wzmak charczy? No i czy wogule ma to moc? Bo moze tylko prad spoczynkowy trzeba podregulowac. No i te BU...

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Cze 2005 16:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1261
  • Regeneracja głośników GDN 16/20.

    Witam wszystkich. Tak sie sklada iz mam w domu glosnik z Regenta 15 (szerokopasmowy 12,5 W 30 cm bodajze .. 6 Ohm). Problem w tym ze glosnik charczy nawet przy minimalnej mocy. Kiedy dociskam membrane czuc jak cewka ociera o magnes. Kiedy lekko docisne membrane w bok i troszke ja podnosze do gory glosnik...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   15 Paź 2010 07:10 Odpowiedzi: 666    Wyświetleń: 164197
  • radmor 5412 problem

    okay, zamienilem i niezle jaja, okazuje sie ze teraz prawy glosnik charczy . Co wiecej teraz nagle wskazniki mocy roznia sie o jakies 3 lampki. Wniosek moj ktory wyciagam z tego jest nastepujace, koncowka mocy dostaje przesterowany sygnal (najwyrazniej). CO w takim razie mam zrobic?? cyz te potencjometry...

    Audio Serwis   27 Sty 2004 10:18 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2087
  • Więcej mocy w AT 9100 (Unitra)???

    bzdury gadacie ze cztac sie odechciewa. Poczytajcie sobie najpierw jakies madre ksiazki zanim sie wypowiecie bo co jeden to madrzejszy. Glosnik charczy zlbo dlatego ze jesdzie na przesterze albo dlatego ze jest do bani. W twoim przypadku albo glosnik jest do bani albo wzmacniacz zakatowany bo ten wzmak...

    Audio Serwis   26 Lut 2006 13:55 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 4277
  • Pioneer DEH 5100R koncowka ?

    Witam. Mam radyjko pioneer 5100R do niego podłączone : przód średnio- i wysoko- tonowe głośniki z prostą zwrotnicą na kondensatorze , tył średniotonowki takie jak z przodu ale bez zwrotnicy no i sobwoofer przez wzmacniacz na RCA. Pewnego razu grało wszystko dość głośno i w pewnym momenci odcieło mi...

    Radia Samochodowe Serwis   20 Lip 2005 12:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 921
  • Wszystko o zwrotnicach audio

    Widze ze fachowcy wygineli wraz z dinozaurami... :| Zrobilem tak i juz wiem jak sprawdzic na oscyloskopie. Nawinalem cewke 4.2mH ktora ma mi niby odciac na 150Hz. Efekt jest taki ze bez cewki gra ladnie czysto i glosno. Jak wlacze cewke, niby obcina to pasmo ale glosnik zaczyna charczec. Czego...

    Akustyka FAQ   23 Sty 2010 19:46 Odpowiedzi: 77    Wyświetleń: 93103